مرسی ... پس کلا اینطوریه ...دوست عزیز آساتک پورت های تورنت و ... رو بسته و محدودیت روش اعمال کرده.
من نمی دونم تا کی باید وضعیت اینترنت در ایران به این شکل باشه.
همه می خوان دزدی کنن و سره مشتری رو کلاه بزارن و فقط به سود خودشون فکر می کنن.
مرسی ... پس کلا اینطوریه ...دوست عزیز آساتک پورت های تورنت و ... رو بسته و محدودیت روش اعمال کرده.
من نمی دونم تا کی باید وضعیت اینترنت در ایران به این شکل باشه.
همه می خوان دزدی کنن و سره مشتری رو کلاه بزارن و فقط به سود خودشون فکر می کنن.
در هر صورت فکر نکنم با بریج مشکلی داشته باشهبرای زمانی که مودم اتوماتیک خودش کانکت میکنه PPPOE و زمانیکه از کانکشن استفاده میکنم Bridge
الان روی Bridge گذاشتم و USB. از صبح چندین دفعه دیسکانکت کردم. فعلا که مشکلی نیست.
در هر صورت فکر نکنم با بریج مشکلی داشته باشه
سلام دوستان
من الان تقریبا سه روز هستش که یه مشکل نادر برام پیش اومده که تو این مدت که از اسیاتک استفاده میکردم هیچ وقت این جور مشکل رو نداشتم
ماجرا از اینجا شروع شد که من ساعت 10 صبح سه روز پیش در حالی که داشتم از اینترنت استفاده میکردم یه دفعه اینترنت دیسکانکت شد و من طبق معمول دوباره کانکت کردم ولی دیدم که اصلا اینترنت مثل قبل دیسکانت شدن نیست چراغ tx/rx مدمم که در حالاتی که من قبلا با سرویس 256 با سرعت 28 دانلود میکردم تقریبا به صورت ثابت روشن میشد حالا با سرعت دانلود 4 ثابت روشن میمونه و سرعت اینترنت هم به شکل افتضاحی کمه
بعد با شماره 1844 تماس گرفتم و با کلی صحبت به این نتیجه رسیدیم که مدم رو ببرم شرکت برای config کردم تا مشکلم حل بشه و من هم مدم رو برداشتم و رفتم اونجا یه خانمی به نام خانم شهیدی مدم من رو config کرد و من به خیال اینکه دزست شده اودم خونه ولی دیدم که هیج تغییری نکرده که هیچ دیگه کانکت هم نمیشه که باز با پشتیبانی تماس گرفتم که با یه سری تغییرات بار تونستم با تون سرعت خیلی پایین به اینترنت وصل شم
بعد چند با تماس گرفتم با شرکت باز برادران و خواهران پشتیبانی به این نتیجه رسیدن که مشکل از مدم هستش و شما هم که بیکاری پاشو مدم رو بردار بیار برات تست کنیم من هم باز رفتم شرکت یه اقایی اونجا برام یه سری از چیزهای مدم رو چک کرد و دا اخر گفت مدم به نظر من هیچ مشکلی نداره ولی چون ما اینجا خط مستقیم برای چک کردن داخل اینترنت ندارم شما برو و شنبه تماس بگیر که ما یه مامور رو بفرستیم در خونه تا اونجا کاملا مشکل رو تشخیص بده
این بود قضیه این 4 روز من . میخواستم بدونم که کس دیگه ای از دوستان همچین مشکلی مثل من داره یا نه
مدم من comtrend ct507 و منطقه مخابراتیم حکمت شعار
اینم عکس مدم
![]()
اینم سرعتم تو این سه روز
![]()
ممنون میشم راهنماییم کنید
دوستان بالاحره من اين سرويس 64 اسيا تك را بگيرم يا به فكر يك شركت ديگه باشم . پيش شماره 3316 منطقه محابراتي اشرفي اصفهاني مورد مصرفم هم دانلود مي باشد :blush::blush::blush:
البته احتمال اینکه سرویس شما 64 شده باشه هست شما میبایست با با بخش تمدید تماس بگیری ازشون بپرسی چه سرویسی با چه سرعتی براتون ست کردن ( بدون اینکه حرفی از سرعتتون بزنید ) اگر گفت 256 بهشون بگید پورت شما رو یدور ریست کنن احتمالا حل میشه اگر نشد ممکنه ایراد خیلی چیزا باشه کمبود پهنای باند مرکز شما نویز خط ( که احتمالش کمه ) و نوع شر شدن سرویس شما خلاصه مشکل مودم بعیده معمولا یا کار میکنه یا نمیکنه البته من روز اول مشکلی که داشتم این بود که NAT رو فعال نکرده بودم تو مسیر یابی و کلا سرعت افتضاح شده بود شما ببینید فعال هست یا نه ؟
دوستان سلام
من تازه میخوام adsl بگیرم لطفا راهنمایی کنید
شهرک غرب هستم و سرعت دانلود برام اهمیت داره
دوستان سلام
من تازه میخوام adsl بگیرم لطفا راهنمایی کنید
شهرک غرب هستم و سرعت دانلود برام اهمیت داره