• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بررسی وضعیت سرویس ADSL آسیا تک

persianalpha

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
4 جولای 2004
نوشته‌ها
1,819
لایک‌ها
1,386
محل سکونت
Tehran
. آخه 128 گرفتم سرعت دانلودم روي 3 هستش اين واقعا انصافههههه؟؟؟؟؟ حداقل بايد روي 50 باشهه آخه با 64 چه فرقي داره پولم حرو ميشه

128 گرفتين دانلود روي 50 ميخوايد؟!
128 تقسيم بر 8 ميشه سرعت دانلود به دست مياد
دانلود براي 128 حد اكثر بايد 16 باشه
 

ghafari3

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2006
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
8
محل سکونت
Tehran
من که میخوام درخواست بدم سرعتم را کم کنند. اینطوری میترسم به بقیه ی کاربران محترم آسیاتک کیلوبایتی نرسه.
2006028534154874521_rs.jpg



چند وقتیه از رپید شیر و مگاآپلود و کلا سایتهای آپلود معتبر نمیتونم دانلود کنم. حتی با *** هم جواب نمیده. دیگه کلا بی خیال دانلود شدم. آسیاتک فقط برای چت خوبه.
 

ghafari3

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2006
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
8
محل سکونت
Tehran
این هم ایمیل و جوابیه ی اون:

Salam.
Mota'assefaneh Sorate ADSL Asia Tech 128 dar markaze "Hekmat Sho'ar"
khaili paieen hast va maximum ta 8KB mireseh ke baraye 128 khaili kameh.
be nazare man agar AsiaTech Intori pish bere be dardi keh baghiyeye
sherkatha mobtala shodand,Mobtala khahad shod.(manzoram pars va ...)
chon zamani resideh bood ke har ki ra mididdim migoft Pars ra Cancel
kardam Asia gereftam.

NAGZARID IN BALA BAR SAR-E ASIATECH BIYAD.

این هم جواب مختصر :

با سلام
بسيار سپاسگذارم و در حل اين مشكل كوشا.
با سپاس از بذل توجه شما عزيز گرامي
 

md_md_2600

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2006
نوشته‌ها
427
لایک‌ها
43
محل سکونت
Tehran
این هم ایمیل و جوابیه ی اون:

Salam.
Mota'assefaneh Sorate ADSL Asia Tech 128 dar markaze "Hekmat Sho'ar"
khaili paieen hast va maximum ta 8KB mireseh ke baraye 128 khaili kameh.
be nazare man agar AsiaTech Intori pish bere be dardi keh baghiyeye
sherkatha mobtala shodand,Mobtala khahad shod.(manzoram pars va ...)
chon zamani resideh bood ke har ki ra mididdim migoft Pars ra Cancel
kardam Asia gereftam.

NAGZARID IN BALA BAR SAR-E ASIATECH BIYAD.

این هم جواب مختصر :

با سلام
بسيار سپاسگذارم و در حل اين مشكل كوشا.
با سپاس از بذل توجه شما عزيز گرامي

خدا رو شکر که همین جواب رو هم دادن !!!!:D:rolleyes::rolleyes:
 

PHA

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2005
نوشته‌ها
806
لایک‌ها
5
سلام دوستان
امروز سر راهم رفتم آسیاتک . قراردادم داشت تموم میشد .
راستش قصد فسخ نداشتم چون دیدم به این راحتی نیست و آزاد شدن خط و دوباره رانژه شدنش توسط شرکت دوم و بستن قرارداد و ... کمه کم 15 روز طول میکشه و من فرصتشو ندارم .
اما قبل از تمدید سرویس می خواستم یه صحبتی با بخش فنی شون بکنم مگر اینکه فرجی شد .
خلاصه اینکه راهنمایی کردن رفتم پیش مسئول پشتیبانی آقای ضرغامی و مشکلات رو براش شرح دادم
عذر خواهی کرد و گفت اونها هم گیر کاغذ بازی مخابرات افتادن و این مشکل باید زودتر از اینها حل میشده
و البته اصرار داشت که مشکل حداکثر تا دو هفته آینده حل میشه ( امیدوارم اینطور باشه )
می گفت تمام مشکلات رو می دونیم و متاسفانه تا مخابرات پهنای باند نده کاری از دستمون بر نمیاد .
صحبتمون تموم شد و راهی شدم که برم گفت البته برای شما می تونیم تسهیلاتی در نظر بگیریم !!! و یکی از همکارانش رو همراه من به بخش تمدید قرارداد فرستاد . اول متوجه منظورش نشدم گفتم لابد مثل اون دفعه می خواد توصیه کنه مشکل پینگ من رو دستی حل کنند .
همراه اون آقا به طبقه پایین اومدیم و رفتیم پیش مسئول فروش . مسئول فروش بعد از سلام و بفرمایید بشینید و ... گفت می تونیم براتون تا وقتی مشکل پهنای باند حل بشه سرویستون رو رایگان تمدید کنیم ! تازه فهمیدم جریان چیه ! گفتم این نظر لطف شماست ولی این مشکل رو حل نمی کنه من فقط میخوام خطم 128 باشه ! گفت مشکلات رو می دونیم ولی فعلاً این تنها کاریه که برای حفظ مشتری می تونیم انجام بدیم و البته وقتی پهنای باند منطقه تون زیاد بشه یه مدت زیادی بدون مشکل و با سرعت بالا می تونید استفاده کنید .
صحبت دیگه ای نبود . تشکر کردم و من رو معرفی کرد به خانمی که مسئول تمدید قرارداد بود و ایشون گفت " براتون زدم تمدید رایگان تا اطلاع ثانوی ! "
biggrinsmiley.gif

حالا معلوم نیست این اطلاع ثانوی کی باشه ! خداحافظی کردم و اومدم بیرون .
امیدوارم به زودی مشکل حل بشه . لااقل برای من تنها راه ممکن تمدید دوباره قرارداد بود .


اما تو همین 15 دقیقه چیزهای جالبی نظرم رو جلب کرد :

1- زمانی که داشتم با آقای ضرغامی صحبت می کردم یه خانمی با عجله اومد و گفت آقای ضرغامی مشترکین منطقه فرد اسدی مدام زنگ میزنن و شکایت می کنن ! ما چی بهشون بگیم ؟! گفت فعلاً کاری نمی تونیم بکنیم !
2- بازم در مورد فرد اسدی وقتی داشتم با مسئول تمدید قرارداد صحبت می کردم یه آقایی اومد گفت : خانوم فلانی لطفاً از این به بعد تو منطقه فرد اسدی دیگه ثبت نام نکنید !!! ( بسیار عالی ولی چرا اینقدر دیر ؟! )
3- به نظرم شرکت جمع و جور و منظمی اومد که بیشتر به شکل هیئتی اداره میشه تا یه سازمان بزرگ و بخشنامه و فلان !
4- الحق مشتری مداری رو خوب بلدن ! از دربان گرفته تا مدیر و منشی و ...

خلاصه اینکه تمدید کردیم ! به امید اینکه 2 هفته دیگه به جای 3 کیلوبایت 300 دانلود کنیم !!!! :rolleyes:

( ممنون رئیس !)
 

behzad_vision

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2004
نوشته‌ها
257
لایک‌ها
121
سلام دوستان
امروز سر راهم رفتم آسیاتک . قراردادم داشت تموم میشد .
راستش قصد فسخ نداشتم چون دیدم به این راحتی نیست و آزاد شدن خط و دوباره رانژه شدنش توسط شرکت دوم و بستن قرارداد و ... کمه کم 15 روز طول میکشه و من فرصتشو ندارم .
اما قبل از تمدید سرویس می خواستم یه صحبتی با بخش فنی شون بکنم مگر اینکه فرجی شد .
خلاصه اینکه راهنمایی کردن رفتم پیش مسئول پشتیبانی آقای ضرغامی و مشکلات رو براش شرح دادم
عذر خواهی کرد و گفت اونها هم گیر کاغذ بازی مخابرات افتادن و این مشکل باید زودتر از اینها حل میشده
و البته اصرار داشت که مشکل حداکثر تا دو هفته آینده حل میشه ( امیدوارم اینطور باشه )
می گفت تمام مشکلات رو می دونیم و متاسفانه تا مخابرات پهنای باند نده کاری از دستمون بر نمیاد .
صحبتمون تموم شد و راهی شدم که برم گفت البته برای شما می تونیم تسهیلاتی در نظر بگیریم !!! و یکی از همکارانش رو همراه من به بخش تمدید قرارداد فرستاد . اول متوجه منظورش نشدم گفتم لابد مثل اون دفعه می خواد توصیه کنه مشکل پینگ من رو دستی حل کنند .
همراه اون آقا به طبقه پایین اومدیم و رفتیم پیش مسئول فروش . مسئول فروش بعد از سلام و بفرمایید بشینید و ... گفت می تونیم براتون تا وقتی مشکل پهنای باند حل بشه سرویستون رو رایگان تمدید کنیم ! تازه فهمیدم جریان چیه ! گفتم این نظر لطف شماست ولی این مشکل رو حل نمی کنه من فقط میخوام خطم 128 باشه ! گفت مشکلات رو می دونیم ولی فعلاً این تنها کاریه که برای حفظ مشتری می تونیم انجام بدیم و البته وقتی پهنای باند منطقه تون زیاد بشه یه مدت زیادی بدون مشکل و با سرعت بالا می تونید استفاده کنید .
صحبت دیگه ای نبود . تشکر کردم و من رو معرفی کرد به خانمی که مسئول تمدید قرارداد بود و ایشون گفت " براتون زدم تمدید رایگان تا اطلاع ثانوی ! "
biggrinsmiley.gif

حالا معلوم نیست این اطلاع ثانوی کی باشه ! خداحافظی کردم و اومدم بیرون .
امیدوارم به زودی مشکل حل بشه . لااقل برای من تنها راه ممکن تمدید دوباره قرارداد بود .


اما تو همین 15 دقیقه چیزهای جالبی نظرم رو جلب کرد :

1- زمانی که داشتم با آقای ضرغامی صحبت می کردم یه خانمی با عجله اومد و گفت آقای ضرغامی مشترکین منطقه فرد اسدی مدام زنگ میزنن و شکایت می کنن ! ما چی بهشون بگیم ؟! گفت فعلاً کاری نمی تونیم بکنیم !
2- بازم در مورد فرد اسدی وقتی داشتم با مسئول تمدید قرارداد صحبت می کردم یه آقایی اومد گفت : خانوم فلانی لطفاً از این به بعد تو منطقه فرد اسدی دیگه ثبت نام نکنید !!! ( بسیار عالی ولی چرا اینقدر دیر ؟! )
3- به نظرم شرکت جمع و جور و منظمی اومد که بیشتر به شکل هیئتی اداره میشه تا یه سازمان بزرگ و بخشنامه و فلان !
4- الحق مشتری مداری رو خوب بلدن ! از دربان گرفته تا مدیر و منشی و ...

خلاصه اینکه تمدید کردیم ! به امید اینکه 2 هفته دیگه به جای 3 کیلوبایت 300 دانلود کنیم !!!! :rolleyes:

( ممنون رئیس !)

دوست عزیز با شما موافقم که گفتید آسیاتک به قول خودش طوری رفتار می کنه که مشتری نپره.

ولی این یک دروغ بزرگ هست که این شرکت ها می گن مخابرات به ما پهنای باند نمی ده. چند هفته پیش بود وزیر فناوری اطلاعات گفت ما هر چقدر افراد احتیاج به پهنای باند داشته باشند را تامین می کنیم و گفت 50 درصد پهنای باند ما استفاده نشده. در ضمن این شرکت های isp پنجاه درصد بیش از ظرفیت پهنای باند خود مشتری می گیرند.

آقا پهنای باند نداری مشتری نگیر.

متاسفانه در ایران همیشه مصرف کننده باید متضرر بشه.
 

mr-mostafa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2006
نوشته‌ها
360
لایک‌ها
0
من که یه دونه ایمیل با موضوع پیشنهاد برای این ایمیل فرستادم. حالا این ایمیل برای کی هست؟

مسئول پشتيباني هستش تا اونجا كه به من گفتن . ولي فكر نميكنم اتفاقي بافته
 

Neoonline

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2004
نوشته‌ها
501
لایک‌ها
6
سن
41
محل سکونت
Tehran
من که میخوام درخواست بدم سرعتم را کم کنند. اینطوری میترسم به بقیه ی کاربران محترم آسیاتک کیلوبایتی نرسه.

چند وقتیه از رپید شیر و مگاآپلود و کلا سایتهای آپلود معتبر نمیتونم دانلود کنم. حتی با *** هم جواب نمیده. دیگه کلا بی خیال دانلود شدم. آسیاتک فقط برای چت خوبه.

منم دو روزه همین مشکل رو دارم، از رپید شیر اصلا نمی تونم دانلود کنم انگار دسترسی بهش و دانلود ازش شدیدا محدود شده در حالی که تا همین یکی دو روز پیش خیلی راحت با 6 -7 ازش دانلود میکردم (منطقه مخابراتی شهید سعادتمند) کسی مشکل مشابه تو سایر مناطق نداره؟ اگر رپید شیر هم محدود بشه دیگه اصلا ADSL میخوایم چی کار؟؟؟؟؟؟؟؟ اونجوری من روزی 1 ساعتم نیاز ندارم آنلاین باشم.
 

mr-mostafa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2006
نوشته‌ها
360
لایک‌ها
0
اون ضرغامی رو من میشناسم پسر خوبی هست ولی از دستش کاری بر نمیاد برید فسخ کنید هی وعده می دن من با 512 فسخ کردم این هم از اتحاد ما

دوست عزيز من نوكرتم من تا مهر مهلت دارم بعدش ديگه نميگيرم چون تازه پول ريختم اصلا حواسم نبودش حداقل پول 64 بريزم بازم خريت كردم تازه اينا نميكن حداقل مجاني بدن كه اينجوريه مسخره كردن. براي فسخ قرارداد حتما بايد بريم شركت؟؟ چون براي قرارداد خودشون اومدن من فقط سرويس رو از اينجا گرفتم. از صبا هم گرفته بودم نرفتم فسخ كنم ديگه ازشون نگرفتم البته منزل رو عوض كرديم. حالا از كجا بريم بگيريم؟؟؟ من اگه دستم باز بود ماهي 40 هزار ميدادم ماهواري ميگرفتم بهتر هستش بين 10 نفر هم نيستش ديگه.

شما فسخ كردي چيزي نگفتن؟؟؟؟


بچه ها تو رو خدا همه بريد فسخ كنيد بزاريد بفهمن دارن ورشكست ميشن​
 

mr-mostafa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2006
نوشته‌ها
360
لایک‌ها
0
والا من از هر كسي ميپرسم و حتي همكارام همه از اسيا شاكي هستن اصلا انگاري مشكلش سراسري هستش نه فقط مركز مخابرات ما چون خيلي افتضاحه.

از چه شركتي بگيريمممممممممممممممممممممممممممممممممممم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

از اين شركت هاي متفرقه خلوت نيستش؟؟؟؟؟؟
 

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
38
محل سکونت
Iran-Tehran
امرووووووووز چه خبره؟ پینگ من رفت 1000

بابا یکی به داد ما برسه
 

PHA

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2005
نوشته‌ها
806
لایک‌ها
5
من نه محدودیت تورنت دارم نه محدودیت رپید . کلاً سرعت دانلودم تابع سرعت اینترنتم هست . هرچی اون اجازه بده بالا میره
شما با بخش پشتیبانی در این مورد صحبت کردید ؟! جواب چی دادن ؟!
 

behzad_vision

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2004
نوشته‌ها
257
لایک‌ها
121
والا من از هر كسي ميپرسم و حتي همكارام همه از اسيا شاكي هستن اصلا انگاري مشكلش سراسري هستش نه فقط مركز مخابرات ما چون خيلي افتضاحه.

از چه شركتي بگيريمممممممممممممممممممممممممممممممممممم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

از اين شركت هاي متفرقه خلوت نيستش؟؟؟؟؟؟

فعلن اینا خوب هستند : شاتل - سپنتا - صبانت.
 

behzad_vision

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2004
نوشته‌ها
257
لایک‌ها
121
من نه محدودیت تورنت دارم نه محدودیت رپید . کلاً سرعت دانلودم تابع سرعت اینترنتم هست . هرچی اون اجازه بده بالا میره
شما با بخش پشتیبانی در این مورد صحبت کردید ؟! جواب چی دادن ؟!

دوست عزیز شما از طریق پورت usb وصل می شید یا lan .

بعد اکثریت پورت های p2p مانند تورنت رو بستند و محدودیت داره. حالا بر ای شما باز هست نکته جالبی هست.

شما با چند دانلود می کنید از تورنت.
 

PHA

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2005
نوشته‌ها
806
لایک‌ها
5
با usb
من الان حداکثر دانلودم در روز 4.5 تا 5 هست تورنت و رپید و فلش گت فرقی نمی کنه . البته تورنت به ارسال اون طرف هم خیلی بستگی داره .
قانوناً نباید ببندن . چیزی در این مورد تو قرارداد گفته نشده .


attachment.php
 

فایل های ضمیمه

  • untitled123.JPG
    untitled123.JPG
    6.7 KB · نمایش ها: 121

behzad_vision

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2004
نوشته‌ها
257
لایک‌ها
121
با usb
من الان حداکثر دانلودم در روز 4.5 تا 5 هست تورنت و رپید و فلش گت فرقی نمی کنه . البته تورنت به ارسال اون طرف هم خیلی بستگی داره .
قانوناً نباید ببندن . چیزی در این مورد تو قرارداد گفته نشده .


attachment.php

تو قرارداد که نمی گن . چی رو گفتن که اینو بگن.

اگر شما 64 دارید سرعت دانلود 4.5 برای تورنت بد نیست. ولی اگر 128 دارید پایین هست.
 

PHA

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2005
نوشته‌ها
806
لایک‌ها
5
فرقی نمی کنه من با دانلود منیجر هم 4.5 دان می کنم . برای 128 کمه
 

Romain_Gary

Registered User
تاریخ عضویت
23 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,801
لایک‌ها
6
سن
39
دیوانه ها زدن اینترنت منو قطع کردن ، بعد کلی زنگ زدن ، تازه دهنم صاف شد تا گرفتمشون ! امروز وصلش کردن !

کلا شرکت مزخرفیه ، کارکنانش هم ، مخصوصا دخترایی که کارمندش هستن ، پررو هستن !

همین
bye.gif
 

smaeel

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
1
دوست عزيز من نوكرتم من تا مهر مهلت دارم بعدش ديگه نميگيرم چون تازه پول ريختم اصلا حواسم نبودش حداقل پول 64 بريزم بازم خريت كردم تازه اينا نميكن حداقل مجاني بدن كه اينجوريه مسخره كردن. براي فسخ قرارداد حتما بايد بريم شركت؟؟ چون براي قرارداد خودشون اومدن من فقط سرويس رو از اينجا گرفتم. از صبا هم گرفته بودم نرفتم فسخ كنم ديگه ازشون نگرفتم البته منزل رو عوض كرديم. حالا از كجا بريم بگيريم؟؟؟ من اگه دستم باز بود ماهي 40 هزار ميدادم ماهواري ميگرفتم بهتر هستش بين 10 نفر هم نيستش ديگه.

شما فسخ كردي چيزي نگفتن؟؟؟؟


بچه ها تو رو خدا همه بريد فسخ كنيد بزاريد بفهمن دارن ورشكست ميشن​

با سلام
فرصتی دست داد گفتم یه سری به اینجا بزنم

دوست عزیز جناب mr-mostafa برای فسخ قرارداد حتما باید بری شرکت. یه برگه فسخ قرارداد پر بفرمایی والسلام
بدون درد و خونریزی و کار درست و معقول رو انجام بده و اینقدر اعصاب خودت رو خورد نکن و پول مفت به جیب این کلاهبردارهای دروغگو که با دروغ مردم رو سر کار میگذارند نریز مثل من.



با usb
من الان حداکثر دانلودم در روز 4.5 تا 5 هست تورنت و رپید و فلش گت فرقی نمی کنه . البته تورنت به ارسال اون طرف هم خیلی بستگی داره .
قانوناً نباید ببندن . چیزی در این مورد تو قرارداد گفته نشده .


attachment.php

دوست عزیز جناب PHA و behzad_vision
چرا قانونا حق دارند ببندند و این مورد رو در قرارداد ذکر میکنند.جالبه شما قرارداد رو نمیخونی بعدش زیرش رو امضا میکنی.اتفاقا همه چیز در قرارداد ذکر میشه.منتها با ضرافت.همیشه قرارداد را به دقت مطالعه کنید در همه موارد.
در یکی از بندها به صراحت ذکر شده شرکت حق دارد بعضی یا کلیه پورتها را محدود کند ... بنابراین قانونا حق دارد.
علتش هم میتواند صرفه جویی در همین آب باریکه پهنای باند فعلی و محدودیتهای قضایی باشد (فیلترینگ)
کاری ندارم.بعضی جاها باز بعضی جاها هم بسته است.

در ضمن معیار سرعت نه torrent و نه rapid , ... است.شما میتونی با نرم افزارهای مختلف تست سرعت بگیری که البته به سرور طرف مقابل برای تست وابسته است و باید سرور نزدیک خودت رو انتخاب کنی و همانطور که قبلا گفته شده برای 128kbs حدود 12KBS ایده آل است.اما در مورد این شرکت محترم برای همین سرعت اسمی بعضی دوستان 3 و4 KBS دارند که این عین کلاهبرداری است.مربوط به کابل و خط و... هم نیست و آگاهانه از سوی سرویس دهنده و در جهت حفظ پهنای باند صورت میگیرد.
دوست عزیز جناب PHA همانطور که خودت هم گفتی سرویس مجانی راه حل نیست.همانطور که یک ماه اول مجانی وجود دارد و شکر خدا همین تونست نشون بده این چه سرویسی است.و من هنوز از دوستانی که دارند این کیفیت بد رو میبینند و هنوز به استفاده ادامه میدهند و هیچ کاری انجام نمیدهند تعجب میکنم.باور بفرمایید تنها راه مناسب و موثر همان عدم سرویس گرفتن از چنین شرکتهایی است.ولی باز خود دانید.
 

behzad_vision

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2004
نوشته‌ها
257
لایک‌ها
121
با سلام
فرصتی دست داد گفتم یه سری به اینجا بزنم

دوست عزیز جناب mr-mostafa برای فسخ قرارداد حتما باید بری شرکت. یه برگه فسخ قرارداد پر بفرمایی والسلام
بدون درد و خونریزی و کار درست و معقول رو انجام بده و اینقدر اعصاب خودت رو خورد نکن و پول مفت به جیب این کلاهبردارهای دروغگو که با دروغ مردم رو سر کار میگذارند نریز مثل من.





دوست عزیز جناب PHA و behzad_vision
چرا قانونا حق دارند ببندند و این مورد رو در قرارداد ذکر میکنند.جالبه شما قرارداد رو نمیخونی بعدش زیرش رو امضا میکنی.اتفاقا همه چیز در قرارداد ذکر میشه.منتها با ضرافت.همیشه قرارداد را به دقت مطالعه کنید در همه موارد.
در یکی از بندها به صراحت ذکر شده شرکت حق دارد بعضی یا کلیه پورتها را محدود کند ... بنابراین قانونا حق دارد.
علتش هم میتواند صرفه جویی در همین آب باریکه پهنای باند فعلی و محدودیتهای قضایی باشد (فیلترینگ)
کاری ندارم.بعضی جاها باز بعضی جاها هم بسته است.

در ضمن معیار سرعت نه torrent و نه rapid , ... است.شما میتونی با نرم افزارهای مختلف تست سرعت بگیری که البته به سرور طرف مقابل برای تست وابسته است و باید سرور نزدیک خودت رو انتخاب کنی و همانطور که قبلا گفته شده برای 128kbs حدود 12KBS ایده آل است.اما در مورد این شرکت محترم برای همین سرعت اسمی بعضی دوستان 3 و4 KBS دارند که این عین کلاهبرداری است.مربوط به کابل و خط و... هم نیست و آگاهانه از سوی سرویس دهنده و در جهت حفظ پهنای باند صورت میگیرد.
دوست عزیز جناب PHA همانطور که خودت هم گفتی سرویس مجانی راه حل نیست.همانطور که یک ماه اول مجانی وجود دارد و شکر خدا همین تونست نشون بده این چه سرویسی است.و من هنوز از دوستانی که دارند این کیفیت بد رو میبینند و هنوز به استفاده ادامه میدهند و هیچ کاری انجام نمیدهند تعجب میکنم.باور بفرمایید تنها راه مناسب و موثر همان عدم سرویس گرفتن از چنین شرکتهایی است.ولی باز خود دانید.

جناب smaeel خدمتتون عرض کنم برای قطع اشتراک فقط کافی هست با بخش فروش تماس بگیری تا خط شما را رانژه کنند.

دوم اینکه در فرم قراردادی که برای ما فرستادند حرفی از بستن پورت های p2p موجود نمی باشد.

سوم اینکه اگر اون سرعت 12 رو بدن خوبه ولی الان سرعت دانلود روی 3 تا 7 هست.

و به قول شما بهترین کار قطع اشتراک می باشد.
 
بالا