• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بررسی وضعیت ADSL شاتل

كيفيت ADSL شاتل را چگونه ارزيابي مي كنيد؟


  • Total voters
    558

dezchilds

Registered User
تاریخ عضویت
4 می 2009
نوشته‌ها
93
لایک‌ها
1
بابا دزد تر و گند تر از این شاتل هم مگه پیدا میشه ؟ سرعتش از ساعت 1 به بعد افتضاح
 

yttttttt

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2012
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
2
سرعت خیلی اعصاب خرد کن و افتضاح شده .

لعنت خدا و مردم بر اینها
 

m.b.z

Registered User
تاریخ عضویت
23 آگوست 2008
نوشته‌ها
383
لایک‌ها
54
محل سکونت
Iran, Tehran
سلام
اینم اوضاع شبای سرویس ART6:grrr:
با قیمت ماهیانه 230 هزار تومن
 

فایل های ضمیمه

  • 24nt2ugmcrbn2xv4hf3r.jpg
    24nt2ugmcrbn2xv4hf3r.jpg
    152.2 KB · نمایش ها: 44

sam_cj

Registered User
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2010
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
42
جلو ضرر زو هر وقت بگیرید منفعت
همین امروز برید فسخش کنید
البته تا بیت اخر (اگه محدودیت دارید) رو تو روز استفاده کنید و خلاص
طوری که این تاپپیک شاتل تا سالها متروک بمونه بخاطره مشتری نداشت
ن
 

atila.

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
0
شاتل سرویس شبانش چطور هست؟
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
شاتل سرویس شبانش چطور هست؟

دوست عزیز سرویس های شاتل فقط به درد چت کردن و میل چک کردن می خوره. که اونم از مخابرات بگیری کارتو راه میندازه.
کلا روی شبهاش حساب نکن.
پست های قبلی و بخون تا متوجه بشین.
 

chaand

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2007
نوشته‌ها
520
لایک‌ها
31
محل سکونت
tehran
سلام دوستان نمیدنم سوالم رو باید اینجا مطرح کنم یا نه اما ممنونم میشم بهم جواب بدید
من الان چند ساله که ART1 دارم و مودمم هم billion هست حالا اگه بخوام مودمم رو عوض کنم و wireless بگیرم باید چیکار کنم؟ یعنی فقط باید برم یه مودم وایرلس بگیرم یا کلا باید سرویسی که میگیرمم تغییر بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید...
 

chaand

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2007
نوشته‌ها
520
لایک‌ها
31
محل سکونت
tehran
برای اینکه مودمم رو به وایرلس تغییر بدم باید حتما کامپیوترم کارت شبکه داشته باشه؟ یا با usb هم میتونم به کامپیوتر وصل بشم و از امکانات وایرلسش استفاده کنم؟ من میخوام مودمم وایرلس بشه تا بتونم با گوشیم از اینترنتم استفاده کنم
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
برای اینکه مودمم رو به وایرلس تغییر بدم باید حتما کامپیوترم کارت شبکه داشته باشه؟ یا با usb هم میتونم به کامپیوتر وصل بشم و از امکانات وایرلسش استفاده کنم؟ من میخوام مودمم وایرلس بشه تا بتونم با گوشیم از اینترنتم استفاده کنم

سلام دوست عزیز جواب هر دوتا پست :
1-بله شما یک مودم وایرلس می خرید و تنظیمات سرویستون رو روش اعمال می کنید
2- بله مودم های وایرلس با کابل شبکه و یا به طور وایرلس به سیستم ها متصل میشوند.
پس در کنارش احتیاج به کارت شبکه و یا دانگل usb وایرلس دارین.
 

chaand

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2007
نوشته‌ها
520
لایک‌ها
31
محل سکونت
tehran
سلام دوست عزیز جواب هر دوتا پست :
1-بله شما یک مودم وایرلس می خرید و تنظیمات سرویستون رو روش اعمال می کنید
2- بله مودم های وایرلس با کابل شبکه و یا به طور وایرلس به سیستم ها متصل میشوند.
پس در کنارش احتیاج به کارت شبکه و یا دانگل usb وایرلس دارین.

خیلی ممنونم که منو راهنمایی کردید اما دانگل usb وایرلس چیه؟ و از کجا میتونم تهیه اش کنم تو اینترنت دربارش چیزی پیدا نکردم اگر عکسی ازش یا لینکی ازش برا بزارید ممنونتون میشم
 

chaand

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2007
نوشته‌ها
520
لایک‌ها
31
محل سکونت
tehran

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران

سلام بله دقیقا توی feature هاش خط 3 : USB 2.0 Dongle
مدل خیلی خوبی انتخاب کردین.
 

vahid1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
1
سلام بر همه دوستان
من از سال 84 سرويس‌هاي مختلف ADSL را تجربه كرده‌ام پارس آنلاين ، صبا ، شاتل.... و 3 سال اخير از سرويس شاتل استفاده مي‌كنم ART1 براي سرويس شخصي در خانه و ART4 در محل كارم . ماه گذشته اتفاق جالبي افتاد كه منجر به انصراف من از هر دو سرويس شده است.
براي اينكه نظر شما را هم بدانم مكاتبه خودم و پاسخ شاتل را برايتان كپي مي‌كنم به نظر شما برخورد شاتل درست است؟

اول درخواست من:
کاربر : *******
خلاصه موضوع : روشن نبودن سیاست تنظیم سرعت و ترافیک
توضیحات : با سلام اينجانب كه مشتري چندين ساله شما هستم در آواخر ماه گذشته با افت شديد سرعت اينترنت مواجه شدم كه تا كنون ادامه داشته است. روز شنبه مورخ 1 / 11 / 90 با پشتيباني مركزي شاتل تماس داشتم و يكي از پرسنل شما با نهايت صبر و همكاري مشكل را بررسي و اعلام كردند كه چون من در ماه گذشته حجم دانلودي بيش از حد معمول داشتم در حال حاضر در حالت اشتراك با مشتريان پرمصرف قرار گرفته‌ام. طبق آزمايشي كه با ايشان انجام شد بسياري از سايت‌ها مانند opera.com اصلاً باز نشد و از سايت kernel.com هم فقط با سرعن 3 تا 5 كيلوبايت اطلاعات دريافت شد. البته ايشان اصرار داشتند كه سرعت تا 7 تا 8 كيلوبايت هم خواهد رفت ولي چنين نشد. من از ايشان خواستم ميزان ترافيك اشتراكم را در دوره گذشته بررسي كنيد كه طبق آمار سايت شاتل كمتر از 20GB است پس بنابراين چنانچه مصرف من بيش از حد هم بوده در آغاز دوره جديد مجدداً (مطابق روالي كه قبلاً شاتل داشته) به حالت عادي بر مي‌گردد. ايشان گفتند سياست FUP (شايد اسم ديگري داشته باشد) شامل شما نشده اين يك سيستم هوشمند است كه مشتريان پر ! مصرف را با هم share مي‌كند. من به ايشان گفتم من از اين سرويس ناراضيم و دلايل شما هم منطقي و قابل قبول نيست. ايشان هم گفتند يكي ديگر از همكاران ارشدشان تماس خواهد گرفت.
همان روز خانم ديگري با من تماس گرفتند و خود را ارشد پشتيباني معرفي ايشان و هم همان دلايل قبلي را تكرار كردند كه شما مصرفتان زياد بوده و سرويس شما بدليل نامحدود بودن فاقد ترافيك رايگان است و در حالت share با مشتريان پر مصرف هستيد. البته بازهم اصرار داشتند سرعت اشتراك من در حد تعيين شده در قرارداد و مصوبات قانوني است كه اينطور هم نيوده و سرعت اشتراك من در حد 28 تا 33 كيلوبيت (يك dialup خيلي ظعيف) است. ايشان فرمودند سياست FUP تغيير كرده و يك سيستم هوشمند جايگزين شده بطور خلاصه من از ايشان پرسيدم:
1ژ- چرا شاتل راساً شرايط را عوض مي‌كند و به مشتري خبر نمي‌دهد؟ ايشان گفتند حتماً اعلام شده ولي وقتي از ايشان خواستم بگويند كي و چطور اعلام كرده‌اند؟ ايشان چيزي نگفتند و جوابي نداشتند!
2- چرا وقتي در سايت بخش آمار ترافيك مصرفي من ميزان مصرف رايگان را مي‌بينم شما مي‌فرمائيد سرويس شما (ART) ترافيك رايگان ندارد؟ ايشان گفتند اين مشكل نرم‌افزاري شاتل است و بايد رفع شود!
3- پرسيدم مگر شما طبق قرار داد نبايد حداقل سرعت را تامين كنيد معادل 64 كيلوبيت؟ ايشان گفتند چرا هست ولي سرعت اينترنت من در اين حالت از 33 كيلوبيت بيشتر نيست!
4- پرسيدم اين مسئله در چه حالتي رخ مي‌دهد تا بتوانم از تكرار مجدد آن جلوگيري كنم؟ يعني شما اعلام كرده‌ايد سرويس من نامحدود است پس مشخصاً بگوئيد اگر چغدر مصرف كنم دچار اين مسئله مي‌شوم؟ ايشان گفتند ما نمي‌دانيم سيستم بصورت هوشمند عمل مي‌كند و شما اگر مصرفتان را مديريت كنيد دچار اين مشكل نخواهيد شد!!!
5- پرسيدم حالا كه من خبر نداشتم ، نرم‌افزار شما هم ايراد دارد و خودتان هم نمي‌دانيد كي اين مسئله بوجود مي‌آيد بفرمائيد كي رفع مي‌شود؟ ايشان گفتند نمي‌توانم بگويم انشاالله اگر ترافيكتان را مديريت كنيد رفع مي‌شود!

درمجموع اين مكالمه من اينطور فهميدم كه شاتل اعلام مي‌كند سرويستان نا محدود است ولي اگر مصرفتان از حدي كه مشخص نيست بالاتر برود سرويس‌تان از حد قانوني قرار داد هم پائين تر مي‌آيد و نمي‌داند چه موقع هم به مقدار عادي بر خواهد گشت. شما داراي سرويس رايگان شبها نيستيد ولي در نرم‌افزار به شما آن را نشان مي‌دهيم. اين مسائل را تصويب كرده‌ايم ولي به شما اعلام نكرده‌ايم. و شما بايد مصرفتان را مديريت كنيد. در نتيجه من بازهم جواب قانع كننده‌ي دريافت نكردم و گفتم چون سرويس شاتل در كل مناسب بوده و من راضي بوده‌ام چند روزي صبر مي‌كنم و سپس در رابطه با سرويس ADSL تجديد نظر خواهم كرد.

شركت شاتل ، شركت بزرگ و پر مشتري است و مطمئنم وجود يك مشتري مثل من براي شركت شاتل تاثيري نخواهد گذشت و همينطور غير از شركت شاتل هم شركت‌هاي ارائه كنندگان سرويس ADSL هم زياد هستند و من هم بدون سرويس نخواهم بود. اما از آنجا كه داراي سابقه‌ي كار طولاني در زمينه نرم‌افزار هستم و شركت‌هاي مختلفي را تجربه كرده‌ام جاي اين سوال براي من باقي است چطور شركت شاتل با اين سابقه و توان تخصصي داراي سياست روشن و مشخص و قابل درك براي مشتريان خود نيست؟ در پايان ضمن تشكر از سرويس خوب شما خصوصاً در ماه‌هاي گذشته و تشكر بابت برخورد بسيار خوب همكارانتان در پشتيباني براي شما آرزوي موفقييت دارم.
4 / 11 / 90
********

اما پاسخ شاتل:

مشترک گرامی جناب آقای ************
با عرض سلام و احترام

شاتل همواره سعی داشته است برای حفظ رضایت مندی مشترکین بر خلاف عرف موجود در کشور ضریب اشتراک سرویس را در حد قابل توجهی کاهش دهد ولی اگر گروهی از کاربران الگوی مصرف بالایی را به صورت مداوم تکرار کنند شاتل جهت جلوگیری از تضییع حق کاربران دیگر برای امکان استفاده از سرویس این عزیزان را بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات (با ضریب یک به ده)با یکدیگر به اشتراک می گذارد در نتیجه به دلیل حجم بالای مصرف قادر به استفاده از پهنای باندی که شاتل معمولا بیشتر از قرارداد تحویل کاربر می دهد نیستند.

بر این اساس، چنانچه قوانین حاکم بر سرویس های اشتراکی، با نیاز شما همخوانی ندارد یا تمایل دارید در تمام ساعات شبانه روز اعم از رایگان و غیررایگان سرعتی تضمین شده معادل سرعت اسمی سرویس خویش داشته باشید، میتوانید از سرویس­های اختصاصی این شرکت بهره گیرید.





می توانید با یکی از روش های زیر با ما در تماس باشید

1. در سایت "Shatel.ir" در قسمت "چت آنلاین" با کارشناسان پشتیبانی فنی چت فرموده و سوالات و مشکلات خود را مطرح بفرمایید.

2. در سایت "My.Shatel.ir" بعد از Login کردن در قسمت "گزارش مشکلات" مورد خود را توضیح دهید ، در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

3. به آدرس [email protected] ایمیل ارسال کنید (با ذکر مشکل ، مشخصات و شناسه کاربری خود) تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما پاسخ گوی شما باشند.

4. با مراجعه به "سایت شاتل" و مطالعه داکیومنت های قرار داده شده در این قسمت مشکلات خود را بدون نیاز به تماس تلفنی حل بفرمایید.

5. با دانلود برنامه "سیستم هوشمند پشتیبانی شاتل " بدون نیاز به تماس تلفنی و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات سرویس اینترنت خود را برطرف بفرمایید


با سپاس



**************
کارشناس پشتیبانی فنی
شاتل
تلفن: ۲۳۰۸۹
پست الکترونیک: [email protected]
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
سلام دوست عزیز
خوشحالم که به سیاست این شرکت کثیف پی بردید و انصراف دادین. من قبلا در اینجا گفته بودم که از نظر شاتل نا محدود یعنی 30 گیگ که مثل اینکه جدیدا این رو به 15 کاهش دادن.
دقیقا به این میگن درغگویی و دزدی توی روز روشن.
اگر می خوان به شما سرویس 1 به 10 بدن باید پول cra بگیرن نه اینکه سه برابر بیشتر بگیرن و همون سرویس و ارائه بدن.
 
Last edited:

EHSAN2002

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 دسامبر 2011
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
6
شاتل بازم گوش کاربران رو میبره
 

mahdyonline

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
1,614
لایک‌ها
92
سن
37
بچه ها دانلود رايگان از يك تا هشت صبح هستش هنوز يا نه شده همون 6
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
بچه ها دانلود رايگان از يك تا هشت صبح هستش هنوز يا نه شده همون 6

سلام دوست عزیز :

2.JPG

ولی حتما از سیاست شاتل در مورد ترافیک رایگان خبر دارین.. از نظر شاتل شبها برای خواب هست نه دانلود :p
 
Last edited:
بالا