من صبحی زنگ زدم ایراد رو گزارش دادم..اونام میگفتن مشکلی نیست...تا این که 15 دقیقه پیش تماس گرفتند گفتند ایراد از سمت ما بوده و درست شده...و درست هم شد.
خب خدا رو شکر لااقل از این کارام یاد گرفتن . ولی کلا همیشه همینه ! یا ایراد از مخابراته ! یا خط شما ! یا سیم کشی داخلی { این بیشتر شهرستانه واسه ارسال مامور فنی و چاپیدن } ، یا ایراد از کل اینترنته !
در نهایت هم مشخص میشه ایراد از خودشون بوده ، ولی 1 در 1000 هم به روی خودشون نمیارن ... حالا شانس شما بوده !
الان که دیر شده چون برای تخلیه خط یه یکی دو هفته ای مردم رو میزارن سر کار
چون دم عید هستش و نت گردی حال میده پس فعلا با شاتل مدارا کنید و بعد عید برید از یه شرکت دیگه اشتراک بگیرید .
دوست من همین چند روز پیش با شاتل بحثشون شد و اشتراکشو قطع کرد اما خطش هنوز تخلیه نشده .
فعلا داره با ایرانسل کار میکنه .
عجب شاتل بیشرفیه دم عید حال اساسی میگیره از مردم.
راستی اون سه گیگ هم اسمش سه گیگه رسما 100 مگابایت هم نیست.
دوستانی که قصد تخلیه از شاتل رو دارن چند نکته رو در نظر بگیرن :
1. اگر میخواید از ISP سرویس بگیرید ، حتما تحقیق کنید . PAP و ISP زمین تا آسمون با هم فرق دارن . خلاصه از چاه در نیاین برین قعر یه چاه بزرگ تر .
2. تا 13 حتما دست نگه دارید ، دیگه خط رانژه نمیشه تا 6 ام ، بعدشم روال کنده . این دوره رو بگذرونین .
3. حتما وقتی از نمایندگی یه PAP سرویس میگیرید به شرط اتصال به پنل اصلی اون شرکت بگیرید ، بقول معروف سرتون کلاه نره نمایندگی بصورت اسمی باشه ، مثلا نماینده فلان PAP که خودش از جای دیگه ترافیک میخره و خودش پنل داره و ... فقط اسمش نماینده هست . این مورد حتما تحقیق بشه .
4. مخابرات تو شهرستان پشتیبانی نداره ، ولی به جهت اینکه پهنای باندش بالاست و سود کلی میبره ارزش امتحان رو داره . مخابرات نباید از شما هزینه رانژه بگیره . { البته هیچکدومشون نباید بگیرن ، ولی میگیرن }
5. تو خرید سرویس حتما اول پشتیبانی ، کیفیت سرویس و نوع محدودیت ها رو مطالعه کنید ! ، فیدبک کاربرای فروم اون PAP رو در نظر بگیرن . { شاتل به رفیق ما سرویس {یکساله} داده بزور یه مودم هم بهش انداخته ، هرچی میگه آقا من دارم ، از خودتون قبلا گرفتم، نمیخوام ! میگه نمیشه ، همینه که هست !!! }