alik
کاربر قدیمی پرشین تولز
- تاریخ عضویت
- 23 سپتامبر 2005
- نوشتهها
- 2,146
- لایکها
- 1,232
خب حالا یه نکته ساده ولی خیلی مفید
از قدیم گفتن کسب روزی حلال و نون حلال برکت داره حالا شاید کلا به این چیزها هم اعتقاد نداشته باشید ولی یه رمز کلیدی افزایش فروش و درامد بیشتر همین مسئله هست (دقت کنید در مورد سایت های بفروش و فرار کن صحبت نمی کنیم داریم راجب سایت اینده دار صحبت میکنیم)
1- همیشه سعی کنید اگر کالایی به مشتری میدید درست و روشن و به بهترین نحوه ممکن مشخصات را ارائه کنید و بعد از سفارش تحویل بدید و رضایت خریدار رو درنظر بگیرید
2- به خوبی جواب مشکلات مشتری را بدید و مشکلش را اگر منطقی و درست هست حل کنید
3- شنیدید میگن "همه مشتری ها رو نمیشه راضی نگه داشت" ؟ ولی با این جمله توجیه نکنید که خب پس مشتری راضی نبود هم مهم نیست این جمله یه استثنا هست ولی برعکسش رو اگر درنظر بگیرید یعنی اکثر مشتری ها رو باید راضی نگه داشت و عده کمی رو به هر دلیلی نمیشه راضی نگه داشت
4- همه موارد بالا باعث ایجاد اعتماد و خرید مجدد مشتری ها می شود و قطعا شما اگر ارائه دهنده خدمتی هستید یک مشتری ثابت برای خدمات پیدا می کنید اگر فروشنده کالا هستید حتما یکی از گزینه های مورد بررسی مشتری برای خرید های اینده اش خواهید بود و همین یعنی زحمات شما در جذب مشتری و تبلیغات فقط صرف یک بار سود نشده بلکه بایکبار هزینه و جذب یک مشتری بارها از حسن شهرتتان به درستکاری و پاسخگو بودن مجدد سود می برید.
5- مشتری که از سایت شما راضی باشه با معرفی سایت شما به سایرین (دوستان ، اشنایان ...) علاوه بر تبلیغ رایگان مهر تائیدی هم بر اعتبار شما میزنه و این معرفی ها ارزشش از تبلیغ های هزینه بر هم بیشتره و دراکثر اوقات منجر به سفارش و خرید و سود بیشتر سایت می شود.
از قدیم گفتن کسب روزی حلال و نون حلال برکت داره حالا شاید کلا به این چیزها هم اعتقاد نداشته باشید ولی یه رمز کلیدی افزایش فروش و درامد بیشتر همین مسئله هست (دقت کنید در مورد سایت های بفروش و فرار کن صحبت نمی کنیم داریم راجب سایت اینده دار صحبت میکنیم)
1- همیشه سعی کنید اگر کالایی به مشتری میدید درست و روشن و به بهترین نحوه ممکن مشخصات را ارائه کنید و بعد از سفارش تحویل بدید و رضایت خریدار رو درنظر بگیرید
2- به خوبی جواب مشکلات مشتری را بدید و مشکلش را اگر منطقی و درست هست حل کنید
3- شنیدید میگن "همه مشتری ها رو نمیشه راضی نگه داشت" ؟ ولی با این جمله توجیه نکنید که خب پس مشتری راضی نبود هم مهم نیست این جمله یه استثنا هست ولی برعکسش رو اگر درنظر بگیرید یعنی اکثر مشتری ها رو باید راضی نگه داشت و عده کمی رو به هر دلیلی نمیشه راضی نگه داشت
4- همه موارد بالا باعث ایجاد اعتماد و خرید مجدد مشتری ها می شود و قطعا شما اگر ارائه دهنده خدمتی هستید یک مشتری ثابت برای خدمات پیدا می کنید اگر فروشنده کالا هستید حتما یکی از گزینه های مورد بررسی مشتری برای خرید های اینده اش خواهید بود و همین یعنی زحمات شما در جذب مشتری و تبلیغات فقط صرف یک بار سود نشده بلکه بایکبار هزینه و جذب یک مشتری بارها از حسن شهرتتان به درستکاری و پاسخگو بودن مجدد سود می برید.
5- مشتری که از سایت شما راضی باشه با معرفی سایت شما به سایرین (دوستان ، اشنایان ...) علاوه بر تبلیغ رایگان مهر تائیدی هم بر اعتبار شما میزنه و این معرفی ها ارزشش از تبلیغ های هزینه بر هم بیشتره و دراکثر اوقات منجر به سفارش و خرید و سود بیشتر سایت می شود.