واقعا که وجدان ندارنسلام به همۀ دوستان و اساتید محترم.
داستان از اونجا شروع میشه که یه هارد 1ترابایت وسترن گرین با گارانتی ویستا خریدم. وقتی که رو سیستم گذاشتم تا پارتیشن بندی کنم دیدم فقط 32 مگابایت میشناسه.رو سیستم دیگه هم امتحان کردم که همین مشکل رو داشت. به جایی که خرید کرده بودم بردم گفتم همچین مشکلی داره فرمودن که پاتو از مغازه بزاری بیرون دیگه قبول نمیکنیم فقط میتونیم واست بفرستیم گارانتی (زمان بین خرید من و برگردوندن هارد به فروشنده 6ساعت بود فقط). گقتم باشه بفرستید گارانتی. رفت تا بعد 10 روز زنگ زدم گفتن هاردت اومده منم خوشحال رفتم هارد رو تحویل بگیریم که مسئول گارانتی فروشگاه گفت هاردت شامل گارانتی نشده پس فرستادن.ما رو دیدی دود از سرم داشت بلند میشد پرسیدم چرا؟گفتن رو هاردت علامت زدن که ضربه خورده،دیگه داشتم منفجر میشدم آخه هارد رو تو پر قو آورده بودم همونطورم تحویل دادم برای گارانتی. آقا ما با این بنده خدا هرچقدر گشتیم بلکه اثری از ضربه پیدا کنیم نشد که نشد.گفتم من قبول نمیکنم باید دوباره بفرستین گارانتی. آقا دوباره هارد رفت و به همون صورت برگشت با این تفاوت که این سری برچسب گارانتیش هم کنده بودن که دیگه خیال خودشون رو راحت کنند.
مسئول گارانتی فروشگاه گفت کار این شرکت همینه.فقط دنبال میگرده یه اثر انگشت روی قطعه پیدا کنه زیر بار گارانتی نره. هیچی دیگه الان 200 هزارتومن پولم رو هواست. این نونی که اینجور شرکت ها میبرن سر سفرۀ خانوادشون چقدرم حلاله!!!
دوستان گلم،عزیزان،اساتید،آهای مردم ایران حتی اگه خواستین آبنبات چوبی بخرین با گارانتی ویستا نخرین
این ویستا همون الماسه؟ بعد این گارانتی شرکت بازرگانی مهر چی هست جدید اومده توی بازار؟ کسی میدونه اینها هم ....