• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فکر کنم به آخر خط رسیدم

تاریخ عضویت
20 آپریل 2015
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
635
سن
37
محل سکونت
End of last street
یه نمونه عینی و قابل مشاهده بدبختی بهت میگم

من تو یه سایت آمریکایی خرید و فروش دیجی ارز میکردم مثلا بیت کوین به مونرو یا اتر بیت کوین و همینجوری.... بین 200 300 تا ارز متفاوت
و معادل 90 میلیون تومن اونجا کوین یا همون ارز رمزنگاری شده داشتم و جالبه بدونی موقع عضویت ایران رو قبول داشت و حتی ایمیل میزدی میگفتن مشکلی نداریم
از 2 هفته قبل بسته شده و منو 700 نفر دیگه پولامون رو هواس یعنی چندین میلیارد تومن
و هیچکس هم جوابگو نیست

پ.ن: در جواب یکی از دوستان گفته بودن داریم حسابهای شمارو بررسی میکنیم ببینیم کی داره از طریق دیجی ارزها به حزب ا... کمک میکنه . یعنی ابرو باد و مه و خورشیدو غیرو ذالک دست به دست هم دادن حساب ما بسته شد . یعنی نمیزارن ما بدبختا یه آب خوش از گلومون پایین بره لعنتیای سیاستمدار مزخرف
عاقلانش اين بود كه هر چند مدت سرمايه ات رو چنج ميكردي به پول ايران و ميورديش تو حساب داخلي كه اينجوري به باد نره
مثه بكاپ گرفتن گوشي
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,254
لایک‌ها
18,048
میگی چی کار کنم ؟ برم جایی استخدام شم ؟ کجا ؟
کی منو استخدام میکنه ؟ چه کاری ؟
میگی برم شغلهای کاذب بگیرم کلی بله قربان بگم آخرشم صابکارم پولمو بالا بکشه
به قول اون فیلسوف بزرگ


فعلا راه حوضه رو در پیش بگیر ، تا شاید بعدا شغل شرافتمندی برات پیدا بشه تا سر بار جامعه نباشی ...:D
 

world15

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2015
نوشته‌ها
748
لایک‌ها
837
همه شغلا سرمایه اولیه میخاد و البته مهارت.. نمونش این نونوایی سنگکی ک نون دونه 1500 میدن چقدر زیاد شده :( یا رستوران و اشپزخانه :(
 

rohallah_t

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
1,281
محل سکونت
ایران-تهران
اون طرح های بدون توجیه اقتصادی و پرت و پلا + بی تجربگی ، از اولش هم معلوم بود به کجا میرسه .
چرا مثل مردم عادی نمیری قشنگ وایسی سر یه کاری از ابتدا شروع کنی و حقوق بگیر باشی ؟ اگه قرار بود همه یه شبه کارفرما بشن اینهمه پراید تو خیابون نبود ، همه بنز سوار بودن .
نردبون پله پله ... سنگ بزرگ نشانه ....
سلام

مشکل 90% جوان های ایرانی همینه که طرف مثلا درس خونده و لیسانس گرفت فکر میکنه باید بره پشت میز بشینه!
 

world15

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2015
نوشته‌ها
748
لایک‌ها
837
سلام

مشکل 90% جوان های ایرانی همینه که طرف مثلا درس خونده و لیسانس گرفت فکر میکنه باید بره پشت میز بشینه!
خیلیا هستن با لیسانس رفتن فروشنده یا صندوقدار یا حتی راننده شدن.. بنظرم باید امید داشته باشیم شغلای اینترنتی جا بیافته مثلا اگه همه سوپرمارکتا انلاین بشه و بتونیم اینترنتی خرید کنیم (البته با تخفیف) دیگه فقط دخترا اونم بخاطر زیبایی یا فن بیان مشتری جذب کنی استخدام نمیشن :general307:
 
Last edited:

aalirezaa1376

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
461
لایک‌ها
455
محل سکونت
خارج
سلام بر د بوی گرامی... خوبید شما؟

اولا که به قول خانم های محترم واه واه واه:p... چه حرفها میزیند آقا جون. 28 سالم شد سن؟؟ شما هنوز تا سی و چند سالگی خیلی راحت فرصت و جای شکست خوردن دارید -شکست منطقی البته منظورمه- به شرطها و شروطها:p (نرم ایرانیش در حال حاضر همینه:p! به میمنت و مبارکی این نرم سال به سال هم افزایش پیدا میکنه:().

ثانیا که بر اساس پستهایی از شما که من در گذشته خونده ام چه احساس های زاویه داری با واقعیت دارید آقا جان! این سن شما سن رسیدن به اول خطه نه آخر خط:rolleyes:، لطفا با یک دید منطقی تر و البته واقع بینانه تر به دور و اطراف نگاه بندازید تا حداقل راه شکست خوردن های منطقی تر شما هموار بشه;)!
به نظر من خوبه تا اینجاش رو اینجوری ببینید که تا حالا هر کاری که کرده اید با توجه به اقتضای سن و علاقه و شرایط پیرامونی، طبیعی بوده و برای آموزش و سرگرمی و یادگیری (28 سال سن برای تجربه کردن و یادگیری اصلا سنی نیست). از حالا به بعد به کمک دیگران (دنبال این دیگران تو این فروم و بخصوص تو این بخشش نباشید) برای آینده و مسیر تحصیلی، شغلی و علاقمندی های زندگی خودتون برنامه ریزی کنید...

این تا اینجا...

خاطرم هست که اون قدیم ها یک تاپیک از شما دیدم در رابطه با ترک تحصیلتون... دوست دارید چند تا از دوستانم رو نشونتون بدم که تو مقاطع بالای تحصیلی توی دانشگاه های طراز اول به طور کلی تغییر رشته داده اند؟ یکی از دوستان تو مقطع ارشد رشته مهندسی دانشگاه علم و صنعت با سی و سه سال سن تغییر رشته داد و کنکور سراسری شرکت کرد و الان داره توی یک دانشگاه درجه چندم در شهرستان پزشکی میخونه.
به نظر من میاد که شاید دید شما نسبت به خودتون، توانمندی های خودتون، چیزی که هستید و یا قراره باشید دید کاملا درستی نباشه. و شاید اینه که درصد ریسک هایی رو که شما در زندگی دارید میکنید بالا میبره. بیخود نمیگن که معرفة النفس انفع المعارف...

اینم تا اینجا:p...

من بشخصه دوستانی دارم که با سن شما هم متاهلن، هم بیکار هم مقروض. دوستانی دارم که با سن سی و خورده ای سال نه کار دارن، نه زن، نه بچه و نه موفقیت مادی-معنوی چشمگیر. دوستان پیرمردی دارم که مقرن به اینکه توی زندگی خودشون چندین بار از صفر شروع کرده اند. شکست خورده شاید اونی باشه که با چهل و اندی سال سن و زن و سه تا بچه بابت بدهی کلانش الان دو ساله تو زندانه. شکست خورده بابک زنجانی هستش:p نه شما!

شما اول به رتبه ایران در شاخص فلاکت، در اعتیاد، در فقر و بیکاری، در طلاق و غیره یک نگاه بندازید بعد این حرفها در رابطه با شکست و رسیدن به آخر خط رو بزنید... این بندگان خدایی که شاکله این آمارها رو تشکیل داده اند همین انسانهای دور و اطراف ما هستن و چه بسا آرزوی خیلی از همینها این باشه که یا جای شما باشن و یا سن و سال شما رو داشته باشن که بتونن دوباره از نو استارت بزنن!

یکی از دوستان آمریکایی ما با قریب به 70 سال سن، در طول زندگیش فقط 4 بار ازدواج شکست خورده داشته، نمیدونم shotgun wedding داشته، به علاوه ی تجربه ی کلی مشقت و بی پولی و بیکاری و غیره. یکی دیگه از دوستان آمریکایی که اتفاقا هم سن شماست به خاطر مشکل ژنتیکی خانوادگی متاسفانه تا اینجا همه بستگان درجه یکش رو از دست داده، الان هم داره با بی پولی دست و پنجه نرم میکنه. همسر یکی از دوستان بریتانیایی ما که ساکن مغلستانه و غریب، سرطان دهانه رحم گرفته، این دوست ما برای تامین هزینه درمان همسرش باید روزی 16 ساعت کار کنه. خانواده یکی از دوستان اسکاتلندی ما حتی هزینه درمان بیماری نادر فرزند نوجوان خودشون رو هم ندارن... من به عمد مثال دوستان غیر ایرانی رو هم برای شما آوردم...
(این به اصطلاح شکستهای شما، اونطوری که من از پستهای شما متوجه شدم در مقابل شکستهای "خیلی" از دیگران پیروزیه!) به جان شما گرامی نباشه به جان ایمان حتی یکی از این دوستان که مثال زدم تا حالا به من نگفته "احساس میکنم دارم به آخر خط میرسم شایدم رسیدم".

- تو تحصیل ناکام موندید؟ ابدا دیر نیست. از ابتدا شروع بفرمایید یا همون رشته قبلی خودتون رو ادامه بدید (مشقت و گیر و گرفتاری داره؟ چی تو این دنیا اینا رو نداره؟:p). راحت ترین و کم دغدغه ترین کار تو دنیا درس خوندنه! تو ایران با شرایطی که وجود داره و انواع و اقسام دانشگاه ها، دانشگاه رفتن به اندازه مهدکودک رفتن آسونه. کجاش سخته که شما به آخر خط رسیده اید؟

-تو کار ناکام مونده اید؟ علاوه بر نکاتی که در بالا عرض کردم، ماهیت کار آزاد همینه (مجددا مشقت و گیر و گرفتاری داره:p؟ مجددا:p چی تو این دنیا اینا رو نداره؟:p). بالا و پایین زیاد داره، این در و اون در زدن زیاد داره. از هر صد تا کاری که یک جوون استارت میزنه ممکنه یکی- دوتاش جواب بده.
آدم علاوه بر اینکه باید توانمندیهای خودش رو بشناسه باید انتظاراتش از خودش هم در حد همین توانمندی هاش باشه. هر جا رو که مطمئن بود از دیگران کمک بگیره:p:rolleyes:! هر جا رو هم که مطمئن نبود بیشتر (به قول یکی از دوستان بیشترتر:p) از دیگران کمک بگیره:p.
شما همت مضاعف بخرج بدید، منطقی فکر و اقدام کنید، از اهلش (افرادی که شما رو تو عالم خارج خوب میشناسن و سر خودشون هم به اصطلاح به تنشون می ارزه) هم کمک بگیرید، خدایی نخواسته خود بزرگ/کوچک بینی رو هم به خودتون راه ندید، ایمان:p داشته باشید و شکستها رو هم به جان بخرید و تحت این شرایط این قول رو از من داشته باشید که یک روزگاری برمیگردید و به گذشته نگاه میکنید و میبینید که همه چی سر جای خودش بوده حتی همون شکستها! موفقیت های واقعی تو این دنیا همشون از مسیر "تدریج" میگذرن. به قول مولوی:p: خلقت طفل از چه اندر نه مه است/زانک تدريج از شعار آن شه است:p

پ ن. عذر خواهی میکنم د بوی جان... اگه من بخوام یک چیزهایی رو باز کنم فلسفه کلی از تاپیکهای شما که من در گذشته و تو این یکی-دو ساعت مرور کردم زیر سوال میره... تو یک جمله بگم خدمت شریفتون که به نظر من خطوط کلی (و حتی جزئی) زندگی یک فرد از دل یک فروم (بخصوص این فروم) نمیگذره...

چقد قشنگ گفتی ...

عالی بود ..
دمت گرم
 

signall

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2015
نوشته‌ها
312
لایک‌ها
3,742
این عکس صرفا جهت شوخیست
%D8%AF%D8%AF%D8%A8%D9%88%DB%8C.jpg
 

kolange

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2012
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
2,097
محل سکونت
ماساچوسه گداباد
هیچکس تا درد شمارو نداشته باشه نمیفهمه چی میگی! همه وقتی میخوان همددری کنن از اقوام و فایملای دورشون حرف میزنن که داره دروازه‌اشون پاره میشه ولی همچنان پابرجاست...تا کسی خودش درد کشیده نباشه درد کسی رو لمس نمیتونه کنه، حتی اگه دور و اطرافش زیاد دیده باشه. در کل شنیدن کی بود مانندن دیدن.

عزیز حرفم اینه با تایپیک زدن و این چیزا، کاری درس نمیشه. خودت باید برا خودت فکر چاره کنی. اینجا همه از صفر شروع کردن و همه مایه دارن. منو شماییم که بدبختیم و بدشانس!!

فکر خودکشی این چیزارو ازسرت بیرون کن چون عزیزترین کست فراموشت میکنه، زندها فراموش شدن چه برسه به مرده‌هاش. موفق باشی
 

amir7310

همکار بازنشسته بازارچه
تاریخ عضویت
12 مارس 2013
نوشته‌ها
6,043
لایک‌ها
17,660
دبوی جان، شما فکر میکنید بیشتر تو چه زمینه ای تخصص دارید؟

بیشتر توانایی انجام چه کاری؟
بیشتر کدوم شغل تو منطقه شما بازدهی بیشتری داره؟

دبوی شما قرار نیست راه صد ساله رو یک شبه میری، واقعا هم نمیشه رفت مگر اینکه مستفی باشی

من پیشنهاد میکنم از کسب و کار کوچیک و محدود شروع کن.

حتما قرار نیست میلیاردر باشی، فقط اندازه خودت باش
یه ادم‌باش که به اندازه نیاز خودش پول و شغل و زندگی و همسر و ماشین و... داره
شما اول پراید داشته باش بعد فکر پژو و بعد دنا و،،، باش خلاصه اینکه ماشین ایرانی بخر اولش :دی
همین بلند پروازیاست که ادم رو نابود میکنه

واسه شکست ها هم ناراحت نباش، اگه درست فکر کنی و ایده هات عملی باشه پیروز هم میشی
 

rohallah_t

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
1,281
محل سکونت
ایران-تهران
خیلیا هستن با لیسانس رفتن فروشنده یا صندوقدار یا حتی راننده شدن.. بنظرم باید امید داشته باشیم شغلای اینترنتی جا بیافته مثلا اگه همه سوپرمارکتا انلاین بشه و بتونیم اینترنتی خرید کنیم (البته با تخفیف) دیگه فقط دخترا اونم بخاطر زیبایی یا فن بیان مشتری جذب کنی استخدام نمیشن :general307:
به درد هم اگر خوردیم قشنگ است
به شانه بار هم بردیم قشنگ است
در این دنیا که پایانش به مرگ است
برای هم اگر مردیم قشنگ است.


:)
 

world15

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2015
نوشته‌ها
748
لایک‌ها
837
به درد هم اگر خوردیم قشنگ است
به شانه بار هم بردیم قشنگ است
در این دنیا که پایانش به مرگ است
برای هم اگر مردیم قشنگ است.


:)
خوب اینایی ک گفتی ینی چ! بقول آرمادیلو برین ب روحانی رای بدین براتون کار درست میکنه :cool:
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,650
لایک‌ها
8,092
محل سکونت
IR/MASHHAD
سلام

مشکل 90% جوان های ایرانی همینه که طرف مثلا درس خونده و لیسانس گرفت فکر میکنه باید بره پشت میز بشینه!
اگر قرار باشه لیسانس بگیره بره حمالی چرا پس چند سال دانشگاه پول بده الکی درس بخونه؟ مث ادم همون چند سالو کار میکنه پولشو میذاره تو جیبش...
وقتی چیزی از پایه و بنیانش خرابه نمیشه یقه تحصیلکرده رو گرفت بگی چرا حالا که رفتی چند سال دانشگاه اعصابت خورد شده شبا بیدار موندی درس خوندی حالا چرا نمیری حمالی؟؟ باید یه فرقی باشه یا نه؟

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 

the boy

ستاره پاتوق
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2010
نوشته‌ها
3,306
لایک‌ها
7,287
دبوی جان، شما فکر میکنید بیشتر تو چه زمینه ای تخصص دارید؟

بیشتر توانایی انجام چه کاری؟
بیشتر کدوم شغل تو منطقه شما بازدهی بیشتری داره؟

دبوی شما قرار نیست راه صد ساله رو یک شبه میری، واقعا هم نمیشه رفت مگر اینکه مستفی باشی

من پیشنهاد میکنم از کسب و کار کوچیک و محدود شروع کن.

حتما قرار نیست میلیاردر باشی، فقط اندازه خودت باش
یه ادم‌باش که به اندازه نیاز خودش پول و شغل و زندگی و همسر و ماشین و... داره
شما اول پراید داشته باش بعد فکر پژو و بعد دنا و،،، باش خلاصه اینکه ماشین ایرانی بخر اولش :دی
همین بلند پروازیاست که ادم رو نابود میکنه

واسه شکست ها هم ناراحت نباش، اگه درست فکر کنی و ایده هات عملی باشه پیروز هم میشی
سلام
والا واقعیتش خیلی دوست دارم برگردم به اینترنت و وبمستری - قبلا سایت داشتم
برنامه ام این بود که کار بازیافت ضایعات الکترونیک رو به یه جایی برسونم و بعد اپلیکیشن موبایل بزنم:(
 

rohallah_t

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2012
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
1,281
محل سکونت
ایران-تهران
اگر قرار باشه لیسانس بگیره بره حمالی چرا پس چند سال دانشگاه پول بده الکی درس بخونه؟ مث ادم همون چند سالو کار میکنه پولشو میذاره تو جیبش...
وقتی چیزی از پایه و بنیانش خرابه نمیشه یقه تحصیلکرده رو گرفت بگی چرا حالا که رفتی چند سال دانشگاه اعصابت خورد شده شبا بیدار موندی درس خوندی حالا چرا نمیری حمالی؟؟ باید یه فرقی باشه یا نه؟

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
داداش اروپا و عمریکا نیست! اینجا یا باید سرمایه داشته باشی! یا حروم خور و کلاهبردار باشی! در غیر این دو حالت باید با کارگری و یا کارمندی و ... شروع کنی!
 

Mostafa313

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
482
لایک‌ها
638
تصمیم گرفتم یه بار دیگه (برای ششمین بار) تست کنم
ببین اون دوستمون درست گفت بهتره بری دنیال یه کار که امنیت شغلی و درآمدی پیدا کنی . به حرفای بقیه توجه نکن وقتی مشکلی نداشته باشی بعد میتونی به ایده های متفرقه بپردازی با خیال راحت

لی واقعا من اگر تا قبل 30 نتونم خودم رو از این باتلاقی که داخلشم بکشم بیرون همه چیو
این حرفت هم کاملا اشتباهه. من کلی آدما رو میشناسم که تازه تو سن ۳۰ و اندی تغییر شغل دادن و بعد اون به مرور زندگیشون سر و سامونی پیدا کرده
این حرفا وقتی سراغ آدم میاد که ادم همش فکرش دنبال وسب درآمد باشه. شما یه وقتایی برای خودت بذار برو کوه برو گردش و از زندگی لذت ببر . هم انرژیت بیشتر میشه و هم با روحیه بیشتری می تونی کار کنی و هم بهتر می تونی فکر کنی و تصمیم بگیری.
شما بعد از خوردن چند باره ی سر مبارک به سنگ ، هنوز هم اصرار به همون روشهای قبلی خودت داری
نظر این دوستمون هم درسته. ببین باید اول قبول کنی که تصمیمات تا اینجا اشتباه بوده تا بتونی اشتباهات رو جبران کنی . اگه قبول نداشته باشی که اشتباه کردی چیو می خوای تغییر بدی؟
و قبول داشتن اشتباه هم یعنی اینکه تو وضعیت فعلی دنبال امنیت شغلی و درآمدی باشی .شاید با پیک موتوری یا فروشندگی بتونی به این وضعیت برسی ...

خلاصه دوست عزیز من وضعیتت رو کاملا تجربه کردم حتی ترک تحصیل و .. و بعد از رسیدن به یه امنیت شغلی و درآمدی تونستم مدرک دانشگاهی خوبی بگیرم و عضو **** مهندسی و ... هم بشم . و اوضاع اقتصادی بهتر و قابل قبول تری از گذشته داشته باشم.

سنم رو هم نمی گم اما تاریخ عضویتم در این سایت رو ببینی متوجه میشی سنم خیلی بیشتر از شماست و این وضعیت رو تجربه کردم و خداروشکر از این بحران های ایام جوانی تونستم با تصمیم درست و انتظار نداشتن درآمد یه شبه یا حتی چند ماهه به مرور اوضاع بهتری داشته باشم.

و نکته دیکه اینکه شما در هر دوره از سنت مشکلات خاص خودشو خواهی دید! فکر نکن از این بحران عبور کنی و اوضاع اقتصادی خوبی داشته باشی دیگه همه مشکلات حله و باقیشو می تونی تحمل کنی!
باید بدونی که زندگی آدمی همواره پر از مشکلات بوده باید آهسته آهسته با صبر و تحمل و فکر از اونها عبور کنی و هیچ وقت تسلیم نشی. یکبار فقط اجازه زندگی داری عزیز من.پس درست و منطقی فکر کن
 

world15

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2015
نوشته‌ها
748
لایک‌ها
837
اگر قرار باشه لیسانس بگیره بره حمالی چرا پس چند سال دانشگاه پول بده الکی درس بخونه؟ مث ادم همون چند سالو کار میکنه پولشو میذاره تو جیبش...
وقتی چیزی از پایه و بنیانش خرابه نمیشه یقه تحصیلکرده رو گرفت بگی چرا حالا که رفتی چند سال دانشگاه اعصابت خورد شده شبا بیدار موندی درس خوندی حالا چرا نمیری حمالی؟؟ باید یه فرقی باشه یا نه؟

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
میخاس لیسانس نگیره! پسرا ک ممولا بخاطر فرار از سربازی میرفتن دانشگاه و دخترا هم بخاطر نبود شوهر! پس فقط برای دانشگاهای دولتی باید کار متناسب با رشته جور کنن
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,650
لایک‌ها
8,092
محل سکونت
IR/MASHHAD
میخاس لیسانس نگیره! پسرا ک ممولا بخاطر فرار از سربازی میرفتن دانشگاه و دخترا هم بخاطر نبود شوهر! پس فقط برای دانشگاهای دولتی باید کار متناسب با رشته جور کنن
اگه بخاطر سربازی نبود چی؟ برید مملکتتونو درس کنید جا اینکه بگین میخواس لیسانس نگیره.
اونور دنیا مدرک نگرفته استخدام میشن اینجا میگن چرا گرفتی o_O همین میشه که هر چی نخبه و ادم درس حسابیه پا میشه میره
بعد ی مشت دلال و بدبخت بیچاره موندن + اقایون بالا و نون خوراشون و امثال زنجانی
وقتی مدیریت ی مشت بی سواد که فقط احکام دین رو بلدن همین میشه
پ.ن : والا برای کار دولتیم ملاک سواد نیست ملاک پارتی + مصاحبه برای اینکه ببینن طرف دینشو خوب میشناسه یا نه [emoji23][emoji23] اینو کجای دلم بذارم نمیدونم.جالبه ی روز از شرکت گاز اومده بود یه یارو بسیجی عه امار پسر همسایمون رو میگرفت که خونه مجردی داره یا نه o_O بعد جالبه به پسر خالم تو سوئد دولت کمک مالی میکنه که از خونوادش جدا شه بره واسه خودش زندگی کنه ! بهشت و جهنمی که اخوندا همش میگن والا راسته همین جاست جلو چشمون [emoji1]

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 

world15

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2015
نوشته‌ها
748
لایک‌ها
837
اگه بخاطر سربازی نبود چی؟ برید مملکتتونو درس کنید جا اینکه بگین میخواس لیسانس نگیره.
اونور دنیا مدرک نگرفته استخدام میشن اینجا میگن چرا گرفتی o_O همین میشه که هر چی نخبه و ادم درس حسابیه پا میشه میره
بعد ی مشت دلال و بدبخت بیچاره موندن + اقایون بالا و نون خوراشون و امثال زنجانی
وقتی مدیریت ی مشت بی سواد که فقط احکام دین رو بلدن همین میشه
پ.ن : والا برای کار دولتیم ملاک سواد نیست ملاک پارتی + مصاحبه برای اینکه ببینن طرف دینشو خوب میشناسه یا نه [emoji23][emoji23] اینو کجای دلم بذارم نمیدونم.جالبه ی روز از شرکت گاز اومده بود یه یارو بسیجی عه امار پسر همسایمون رو میگرفت که خونه مجردی داره یا نه o_O بعد جالبه به پسر خالم تو سوئد دولت کمک مالی میکنه که از خونوادش جدا شه بره واسه خودش زندگی کنه ! بهشت و جهنمی که اخوندا همش میگن والا راسته همین جاست جلو چشمون [emoji1]

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
درسای تو دانشگاه 90 درصدشون کاربرد ندارن نمونش طرف میرفت لیسانس روانشناسی یا تربیتی میگرفت بعد برای کار بیرون فقط ملاک تسلط کامل به آفیس و ترجمه زبان و .. بود ک مجبور میشد بره همه دوره ها رو بگذرونه بعد دیپلم فنی حرفه ای و کار و دانش مد شد ک اونم انقدر فوق دیپلم کامپیوتر و حسابداری بیرون داد ک بازار کارشون اشباع شدن
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,650
لایک‌ها
8,092
محل سکونت
IR/MASHHAD
درسای تو دانشگاه 90 درصدشون کاربرد ندارن نمونش طرف میرفت لیسانس روانشناسی یا تربیتی میگرفت بعد برای کار بیرون فقط ملاک تسلط کامل به آفیس و ترجمه زبان و .. بود ک مجبور میشد بره همه دوره ها رو بگذرونه بعد دیپلم فنی حرفه ای و کار و دانش مد شد ک اونم انقدر فوق دیپلم کامپیوتر و حسابداری بیرون داد ک بازار کارشون اشباع شدن
خب واحدای درسی درست کنن! جای دفتر بسیج و تبلیغات اسلامی و خرجای فرهنگی اسلامی

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 

ehsanina

Registered User
تاریخ عضویت
9 جولای 2013
نوشته‌ها
902
لایک‌ها
335
داداش تو این خراب شده ایده ها رو نمیشه به اسونی تبدیل به پول کرد و ساده ترین و راحت ترین راه درامد دلالیه حالا تو هر شاخه ای باشه .
منم شکست زیاد خوردم :general507: ولی خب درسم زیاد گرفتم :) بخاطر وبمستری پام به دادگاهم باز شده ولی همینم تجربه اس.
زندگیم بدون امید به اینده امکان نداره ببین اگه راهی نداشتی میتونی مهاجرت کنی همین همسایه سمت چپی ترکیه اینده خیلی بهتری داره میشه یه رفاه نسبی رو با یه شغل ساده داشت .
 
بالا