• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ماجرای من و دیجیکالا !

Gesher

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2009
نوشته‌ها
757
لایک‌ها
794
محل سکونت
next generation CPU microarchitecture
بنده طی 7 سال اخیر تا جاییکه حافظه ام یاری می کنه با فروشگاههای زیر به کرات طرف معامله بودم که خارج از شمارشه و خریدها از چند هزار تا چند میلیون بوده و بر اساس تجربه همگی مورد اعتمادند :
آل دیجیتال
دیجیکالا
مشهد شاپ (mashhadshops.com)
رایانه
رایان صبا
جهان گستر (نمایندگی hp)
ایران میکرو

با دو مورد اول بیش از بقیه سر و کار داشتم و خدمات مطلوبی ارائه دادند
در حالیکه از هیچ خرید حضوری خاطره ی خوشی ندارم : یکبار ماشین رو پنچر کردند، یکبار به پارکینگ منتقل کردند، جریمه و هول از جریمه و... هم که تا دلتون بخواید
لذا پشت دستم رو داغ کردم جز موارد خیلی خاص خرید حضوری نکنم
 

mhsnrah

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2007
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
41
محل سکونت
تهران
هنگام خرید از دیجی‌کالا امکان چک کردن وضعیت گارانتی از طریق ارسال IMEA به شرکت گارانتی وجود نداره.
درحالی‌که در خرید حضوری و حتی در علاءالدین فروشنده باکس گوشی رو در اختیار خریدار می‌زاره و خریدار بدون باز کردن باکس و با فرستادن شماره IMEA گوشی که روی لیبل جعبه چاپ شده می‌تونه از تاریخ شروع گارانتی اگاهی پیدا کنه.
برای نمونه من با گارانتی ارین تماس گرفتم و گفتند تاریخ شروع گارانتی و یک ماه ضمانت بازگشت از تاریخی هست که روی کارت طلایی چاپ شده و از طریق ارسال IMEA هم میشه چک کرد.
ولی کارشناسان دیجی‌کالا زیر بار اعلام شماره IMEA که در صورت‌حساب هم چاپ شده نمی‌روند.
البته من ارسال کالا رو به‌صورت پرداخت در محل انتخاب کردم و وقتی بسته رسید با چک کردن تاریخ شروع گارانتی و عدم رضایتم مرسوله رو برگشت دادم و هزینه‌ای پرداخت نکردم ولی خوب ترجیح میدم قبل از ارسال از تاریخ دقیق گارانتی اگاه بشم و همونی باشه که در سایت دیجی‌کالا ذکر شده.
هرچند گارانتی بسیاری از شرکت‌ها بیشتر جنبه بازاریابی داره و درصورت بروز مشکل جز دردسر و اتلاف وقت و پول چیزی عاید خریدار نمشه ولی خوب برای کالایی که با قیمت بالاتر از خرید حضوری و خرید از چین به فروش می‌رسه بودنش بهتر از نبودنش هست.
 

asadaga

Registered User
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2013
نوشته‌ها
800
لایک‌ها
274
سلام
بنده روز شنبه از دیجی کالا خرید کردم بعد از گذشت 2 روز زنگ زدم می پرسم کالا ی من ارسال نشده خانم می گه سرمون شلوغه امروز می فرستیم در حالی که دروغ محضه
انقدر این دست و اون دست می کنن تا تعطیلات عید شروع بشه
من که ناراضی هستم
 

AMD.POWER

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,098
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
البته این رو حساب کنید که این چندروزه تعداد سفارشاتشون زیاده و عوامل بیرونی هم هست . ترافیک و جور کردن جنس .
 

mobomas

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2011
نوشته‌ها
2,546
لایک‌ها
1,185
محل سکونت
مشهد
سلام
بنده روز شنبه از دیجی کالا خرید کردم بعد از گذشت 2 روز زنگ زدم می پرسم کالا ی من ارسال نشده خانم می گه سرمون شلوغه امروز می فرستیم در حالی که دروغ محضه
انقدر این دست و اون دست می کنن تا تعطیلات عید شروع بشه
من که ناراضی هستم
من چهار روز پیش خرید کردم هنوز دستم نرسیده
درصورتیکه قرار بود ارسال به مشهد 24 ساعته باشه !
 

asadaga

Registered User
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2013
نوشته‌ها
800
لایک‌ها
274
به نظر من جديدا اينطورى شده كالا رو ندارن و الكى مى نويسن موجوده تا پول بدست بيارن برن سفارش بدن

يكى از كاربرا نوشته بعد از ٨ روز كالاش دستش رسيده كه تو بهمن ماه كالا رو سفارش داده اين هفته نبوده كه بگيم مثلا سرشوندروغه

http://www.digikala.com/Product/DKP...HDMI-دي-لينک-مدل-HCB-4AAWHIF-1-8/keyword-Hdmi
 

فایل های ضمیمه

  • image.jpg
    image.jpg
    340.5 KB · نمایش ها: 12

mhsnrah

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2007
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
41
محل سکونت
تهران
درباره ارسال کالا من تا به حال 3 باری که سفارش دادم از انصاف نگزریم دوتاش رو خیلی زود(کمتر از 24 ساعت) برام فرستادند.
ولی این بار اخری بیشتر از 10 روز طول کشید و اخرش هم گوشی‌ای که یک ماه از گارانتیش گزشته بود رو فرستادن.
 

hamed_korn

Registered User
تاریخ عضویت
3 آگوست 2012
نوشته‌ها
719
لایک‌ها
18
محل سکونت
Tehran
منم اسفند امسال یه گوشی ازشون خریدم
که مشکل داشت ولی هیچ رقمه زیر بار نمیرفتن و میگفتن سالم هست تو دروغ میگی
تو اون 7 رو ز مهلت تست خودم رفتم حضورا گوشی و تحویلشون دادم و انقدر پیگیری گردم و زنگ زدم و پشت خط موندم و سرکارم گذاشتن که حد نداره.
خدا ازشون نگذره .
بیش از 20 بار مشکلتو به هرکارشناسشون که هر دفعه به یک کدوم پاس میدن باید بگی......بعد که میگی من این موضوع رو برای فلانی قبلا گفتم.میگن ما همچین کسی تو این شرکت نداریم
واقعا که یک مشت دزد بی شرف هستند.
مشتری مداری زیر صفر.
وقت مردم رو انقدر تلف میکنن اصلا براشون اهمیتی نداره.
بالاخره با کلی سر کار گذاشتن من و داد و بیداد کردنم تونستم پول گوشیو از این بیشرفا پس بگیرم.
به این شرکت اعتماد نکنید.
 
Last edited by a moderator:

asadaga

Registered User
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2013
نوشته‌ها
800
لایک‌ها
274
دوستان بهتره اين تاپيك ادامه داشته باشه تا مردم از دزدى اونا اطلاع داشته باشن
شايد به خودشون اومدن كه محاله

كلك جديدى كه دارن اينه بهشون كه زنگ مى زنى گوشى هميشه مى گه ٨ نفر قبل از شما در صف انتظارن
وقتى اين جمله رو شنيديد بدونيد صد در صد سر كاريد حتى اگه قطع كنيد و دوباره زنگ بزنيد ٨ نفر باز هم شروع مى شه
در ضمن وقتى به نفر اول مى رسيد اكثرا بوق اشغال مى زنه بايد قطع كنيد
اونقدر بايد زنگ بزنيد تا بالاخره يه مرتبه بتونيد باهاشون صحبت كنيد


روش بهتر براى اينكه خودشون زنگ بزنن اين كه كالايى رو سفارش بديد تا مرحله آخر بريد ولى پول رو واريز نكنيد اين طورى لااقل پول تلفن نمى ديم
 
Last edited:

mobomas

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2011
نوشته‌ها
2,546
لایک‌ها
1,185
محل سکونت
مشهد
من قبل از اینم با دیجی به مشکل خورده بودم :

جريان ازين قراره که جمعه شب حدوداي ساعت 12 دو تا عطر به مبلغ 250 تومن به ديجي کالا سفارش دادم و ارسال رو تيپاکس انتخاب کردم و 6500 هم هزينه اون شد و پرداخت انجام شد و منتظر تماسشون مونديم
روز شنبه اول وقت از ديجي کالا تماس گرفتن که ما براي ارسال به مشهد سرويس خدمات توزيع در مشهد رو داريم . اگه ميخاين تيپاکس رو کنسل کنيم و با اين خدمات که رايگان هست 24 ساعته بفرستيم . منم گفتم باشه . شماره کارت گرفتن که 6500 رو مرجوع کنن

آقا 24 ساعت شد 3 روز و نفرستادن ! زنگ زدم گفتم چرا نرسيده ؟
پاسخ : فاکتور شده !
من : به منچه که فاکتور شده ؟ ميگم چرا نرسيده ؟
- اجازه بدين بررسي کنيم ..... ببخشيد هنوز مرسوله شما در تهرانه ! پيگيري ميکنيم

فرداش زندگيدم و کنسل کردم . گفتم ديگه نميخام . اين قرار بود به عنوان هديه به کسي بدم . حالا ديگه دير شده و کنسلش کنيد . گفتن باشه

فرداش خونه نبودم و متاسفانه کارت مليم هم منزل بود . اومده بودن و تحويل داده بودن ! يعني سفارشي که من کنسل کرده بودم رو 24 ساعت پس از کنسلي به منزل تحويل دادن !

و متاسفانه اهل منزل بازش هم کرده بودن و نميشد مرجوعش کرد . زنگ زدم ميگم:
چرا سفارشي که روز جمعه ثبت کردم ، روز 4 شنبه تحويل دادين ؟
و دوم اينکه چرا وقتي کنسل کردم ، 24 ساعت بعد تحويلش دادين ؟ اين چه جور کنسليه ؟

تنها پاسخ خدمات پس از فروش ديجي کالا (داخلي 2) :
ببخشيد !

بله . نهايت خدمات و پاسخگويي ديجي کالا به خاطر اشتباهاتش فقط و فقط همين بود : ببخشيد !
اين بود ماجراي ما و ديجي کالا

اگر از مسئولين ديجي کالا کسي اين پست رو ميخونه ، شماره سفارش : 3553093
 

mobomas

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2011
نوشته‌ها
2,546
لایک‌ها
1,185
محل سکونت
مشهد
سفارش دوم من بعد از 4 روز رسید دستم !
4 روز برای ارسال یک سفارش از تهران به مشهد اونم با سرویس خود دیجی کالا !

جالبه مشهد رو پر کرده از بیلبورهاش . بیلبوردهایی که خدمات دیجی رو در مشهد تبلیغ میکنه . واقعا متاسفم برای سیر نزولی که در پیش گرفته
 

hamed_korn

Registered User
تاریخ عضویت
3 آگوست 2012
نوشته‌ها
719
لایک‌ها
18
محل سکونت
Tehran
من جمعه کالا سفارش دادم در تهران 5شنبه بدست رسید تازه منت هم گذاشتن گفتن 5 شنبه بدستتون رسید ولی ما قیمت جمعه که تو پیشنهاد شگفت انگیز بوده براتون حساب کردیم
در تهران اینهمه تاخیر داشتن در ارسال کالا.......معذرت خواهی هم نمیکنن ........پیش میاد دیگه:general312:
تازه گوشی های مشکل دار یا تاریخ گارانتی گذشته که بقیه میندازن اگه کسی بتونه بهشون پس بده هم .همونو دوباره پلمپ میکنن میندازن به یکی دیگه اسمش میزارن پیشنهاد شگفت انگیز.
کیفیفت خدمات بسیار ضعیف . مشتری مداری و احترام به مشتری کلا تعریف نشده برای کارکنان این شرکت.
 

reza76622201

کاربر حرفه ای سخت افزار
تاریخ عضویت
24 می 2008
نوشته‌ها
4,588
لایک‌ها
3,630
سلام. بنده تابحال 3 مرتبه از این شرکت خرید کردم. هر سه مرتبه بسیار مرتب و عالی به بنده سرویس دادن. در بسته بندی بسیار شکیل و خوب درب منزل تحویل گرفتم. برخورد بسیار محترمانه چه پشت تلفن و چه موقع تحویل کالا داشتن و جنس اصل و کاملا با کیفیت به بنده تحویل دادن و من همیشه اول بخاطر سایت خوب و اطلاعات خوب و بروز که دیگه تقریبا جنبه سورس در ایران داره و یه سایت خوب برای تحقیق درخصوص خصوصیات اجناس و ... هستش ازشون متشکرم و بعدشم بخاطر سرویس دهیشون.
البته به هیچ عنوان نمی خوام بگم افرادی که در این تاپیک شرکت کردند و مشکلات خودشون رو با دیجیکالا گفتن خدای ناکرده راست نمی گن و مطمئنم که اینجنین مسائلی هم ممکنه وجود داشته باشه.
اما دلیلی نمیبینم که حالا که انتقادی ندارم و واقعا ازشون راضی بودم (خیلی خیلی زیاد برای سایتشون زحمت می کشن) در این جوی که بیشتر انتقاد هستش تجربه خودم رو نگم.
امیدوارم با تلاش بیشتر بتونن کاری کنن که تمام انتقادات از بین بره و همه راضی باشن و طبیعتا واسه اعتبار خودشونم چنین چیزی لازمه.
طبیعتا هیچ خوب صرف و 100% ایده آلی هیچ وقت وجود نداره و ما باید با انعکاس مشکلات به مدیریت و ... در هر جای این مرز و بوم سعی کنیم در بهینه سازی اون کمک کنیم. گرچه گوششون بدهکار نباشه.
اولویت اول در هر شرکتی که بخواد موفق باشه تکریم ارباب رجوع هستش و شرکتی که این مورد رو مد نظر قرار نده مطمئنا دیر یا زود با شکست روبرو میشه(البته منظورم شرکتهایی هستند که حالت رقابتی دارند و انحصاری نیستند) .
 

dafer

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2011
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
11
من خودم فشار سنجی رو از دیجیکالا گرفتم و تو سلیت زده بود برای دور بازو تا 40 سانت ولی وقتی اوردن دم در دیدم رو بسته نوشته 30 سانت منم بسته رو پس دادم و هیچ اعتراضی هم نشنیدم!

sent from my android phone
 

AMD.POWER

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,098
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
نسبت به خیلی از فروشگاه آنلاین کارش با نظم خوبی انجام میشه . با اینکه تعداد خریدارانش بیشتر از سایت های آنلاین دیگه هست . باز تاخیرش قابل چشم پوشی هست .
 

peg1385

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2015
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
سن
50
با سلام ،اینحانب نیز می خواستم در راستای اطلاع رسانی به دیگر هموطنان ،تجربیات خود را از خرید از شرکت دیجی کالا تشریح نمایم تا شاید این مشکلات رفع شود و یا این تجربه برای دیگران مجددا رخ ندهد .در تاریخ ۳/۳/۹۴ از این شرکت Xbox 360E 250 G خرید کرده و پس از رویت کالا متوجه شدم هارد ۲۵۰ گیگ دستگاه متفرقه بوده و لوگو ندارد،با این شرکت تماس گرفتم و تقاضای رسیدگی،تعویض هارد یا در صورت عدم رسیدگی مرجوعی کالا را نمودم که متاسفانه با ۳ بار پیگیری و ایمیل بالاخره لطف کردند و به من اطلاع دادند که به هیچ عنوان ترتیب اثری به این شکایت نمی دهند و هیچ مسئولیتی هم در قبال تعویض یا مرجوع نمودن کالا ندارند و وقتی من عنوان کردم که پس جلب رضایت مشتری برای آنها مهم نیست هیچ اهمیتی ندادند و گفتند اصل بودن و یا نبودن کالا از نظر مشتری برای آنها دلیل کافی نیست و به هیچ عنوان هم پول مرا پس نمی دهند .اینجاست که متوجه شدم در اینگونه شرکتها هیچ مدل کیفیت و یا هیچ مدیریت مشتری وجود ندارد که حتی به ظاهر و با مکالمه و دلجویی جلب رضایت مشتری برابشان مهم باشد بلکه فقط قبل از خرید و اخذ پول مشتری احترام دارد ولی به محض دریافت پول قانون رضایت مشتری منتفی می شود و مشتری ساده و وفاداری مثل من که کالایی به قیمت یک میلیون و پانصد و شصت هزار تومان را یک جا از ایشان خرید نموده است را به راحتی نادیده گرفته و تبدیل به یک مشتری ناراضی می نمایند،سپس با ناامیدی از تعویض کالا اقدام به راه اندازی دستگاه نمودم و متاسفانه تازه متوجه شدم که دسته کنسول بازی خراب است و کار نمی کند و علاوه بر اینکه هدست دستگاه در کارتن نیست هیچ دفترچه راهنما و یا هر چیزی که نشانه اورجینال بودن آن باشد در کارتن آن وجود ندارد.نهایتا امیدوارم که همه ما مردم سعی کنیم در برابر یکدیگر مسئولیت پذیر باشیم تا این رفتار به عنوان یک فرهنگ شناخته شود و در سطح کلان سازمانها،نهادها و شرکتهای تجاری خود را موظف به مشتری مداری و حفظ کیفیت و استاندارهای مورد ادعای خدمات و کالاهای خود باشند.با تشکر
 

Gesher

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2009
نوشته‌ها
757
لایک‌ها
794
محل سکونت
next generation CPU microarchitecture
با سلام ،اینحانب نیز می خواستم در راستای اطلاع رسانی به دیگر هموطنان ،تجربیات خود را از خرید از شرکت دیجی کالا تشریح نمایم تا شاید این مشکلات رفع شود و یا این تجربه برای دیگران مجددا رخ ندهد .در تاریخ ۳/۳/۹۴ از این شرکت Xbox 360E 250 G خرید کرده و پس از رویت کالا متوجه شدم هارد ۲۵۰ گیگ دستگاه متفرقه بوده و لوگو ندارد،با این شرکت تماس گرفتم و تقاضای رسیدگی،تعویض هارد یا در صورت عدم رسیدگی مرجوعی کالا را نمودم که متاسفانه با ۳ بار پیگیری و ایمیل بالاخره لطف کردند و به من اطلاع دادند که به هیچ عنوان ترتیب اثری به این شکایت نمی دهند و هیچ مسئولیتی هم در قبال تعویض یا مرجوع نمودن کالا ندارند و وقتی من عنوان کردم که پس جلب رضایت مشتری برای آنها مهم نیست هیچ اهمیتی ندادند و گفتند اصل بودن و یا نبودن کالا از نظر مشتری برای آنها دلیل کافی نیست و به هیچ عنوان هم پول مرا پس نمی دهند .اینجاست که متوجه شدم در اینگونه شرکتها هیچ مدل کیفیت و یا هیچ مدیریت مشتری وجود ندارد که حتی به ظاهر و با مکالمه و دلجویی جلب رضایت مشتری برابشان مهم باشد بلکه فقط قبل از خرید و اخذ پول مشتری احترام دارد ولی به محض دریافت پول قانون رضایت مشتری منتفی می شود و مشتری ساده و وفاداری مثل من که کالایی به قیمت یک میلیون و پانصد و شصت هزار تومان را یک جا از ایشان خرید نموده است را به راحتی نادیده گرفته و تبدیل به یک مشتری ناراضی می نمایند،سپس با ناامیدی از تعویض کالا اقدام به راه اندازی دستگاه نمودم و متاسفانه تازه متوجه شدم که دسته کنسول بازی خراب است و کار نمی کند و علاوه بر اینکه هدست دستگاه در کارتن نیست هیچ دفترچه راهنما و یا هر چیزی که نشانه اورجینال بودن آن باشد در کارتن آن وجود ندارد.نهایتا امیدوارم که همه ما مردم سعی کنیم در برابر یکدیگر مسئولیت پذیر باشیم تا این رفتار به عنوان یک فرهنگ شناخته شود و در سطح کلان سازمانها،نهادها و شرکتهای تجاری خود را موظف به مشتری مداری و حفظ کیفیت و استاندارهای مورد ادعای خدمات و کالاهای خود باشند.با تشکر
اگر شما برای بررسی هارد خود دستگاه رو باز کرده باشین فکر نکنم هیچ فروشنده ای کالا رو پس بگیره. مضافا که نصب هارد متفرقه که خود سازنده نصب کرده بمعنی محصول معیوب که منتهی به پس گرفتن توسط فروشنده ها بشه محسوب نمیشه
 

AMD.POWER

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,098
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
من به شخصه موارد زیادی از خریدهام بصورت آنلاین هست . از دیجی کالا دو بار گوشی خریدم و دو بار هدفون و چند قطعه دیگر همیشه هم منظم بودند و راضی بودم .
 

lejeuner

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,084
لایک‌ها
911
از خق نگذریم . زیادم بد نیسست . البته خوبم نیست .و 50% هستش . چهار بار خرید داشتم. دو بارش به خوبی و سلامت رسید و به موقع هم رسید .
دو بار دیگش . یک بار محافظ صفحه خریدم که وقتی اومد شکسته بود . یعنی تا شده بود و وقتی روی گوشی نصب می کردی بین محافظ و صفحه تلفن هوا ایجاد می شد که همونجایی که بردم نصب کنن گفتن این شکسته . تا خورده درستم نمیشه . خوب عملا پولم رفت هوا .

دومین بارم تاخیر داشتن . سفارش دادم پرینتر رو . به جای اینکه مشهد 24 ساعته بدن 3 روزه تحویل دادن .
میشه گفت پنجاه پنجاهه
 

babak1388

Registered User
تاریخ عضویت
16 آگوست 2009
نوشته‌ها
3,303
لایک‌ها
474
محل سکونت
URMIA CITY پاریس ایران
والا چیزایی اینجا خوندم که کلا برام عجیب بود!

تا حالا 7~8 مورد سفارش از دیجیکالا داشتم با ارزش حدود 10 میلیون تومن (یه لپتاپ/یه پوشی سامسونگ/یه تبلت ایسوس/4 تا IPCAM /و ...)
1~2 مورد دیر کرد داشتن! یعنی مثلا 2 یک شنبه سفارش دادن، سه شنبه ارسال کردن!

ولی مطلقاً مشکلی نداشتند!

حتی یک مورد 4 تا IPcam گرفته بودم، روز بعد متوجه شدن تو یک سایت دیگه قیمت ارزونتر زده!
و با یک مکاتبه ساده (ایمیل زده بودم)، با استفاده از سرویس "تضمین بهترین قیمت" اختلاف قیمت رو بهم مرجوع کردند!
 
بالا