• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ماجرای من و دیجیکالا !

ehsanservat

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2013
نوشته‌ها
3,611
لایک‌ها
2,507
محل سکونت
دیار دور درست ها
من بشخصه اولین گوشی که از دیجی کالا خریدم w200 بود سال ها قبل که با پیک اومدن دم در خونه گوشی باز کردن تست کردن تحویل دادن رفتن
چند سالی دیگه از دیجی کالا خرید نکردم تا از یک سالو نیم پیش
تا الان گوشی و تبلت و ..... زیادی خریدم
خوبیش پلمپ بودن و لوازم اصلی و کاملشه
از همه جنساش راضیم چون برای خودم و خانواده و فامیل ازش جنس گرفتم همگی عالی بودن

فقط تو خرید تبلت i-life وقتی سفارش رسید تبلت درست بود اما وقتی میرفتم تو مروگر تبلت قفل میکرد و خاموش میشد دیگه روشن نمیشد تا زمانی که باتریش تموم شه - زنگ زدم دیجی کالا مکل گفتم بهم گفتن پس فردا پیک از ساعت 3 تا 6 میاد تحویل میگیره و شما مشکل تبلت پشت فاکتور بنویسید منم این کار کردم پیک اومد گرفت دقیقا 6 روز طول کشید تا زنگ زدن گفتن مشکل تایید شده و امروز ساعت 12 تا 3 تبلت آکبند جایگیزین براتون میاریم - آوردمم صحیحی و سالم بود
 

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
36
محل سکونت
کرج
ببینید دوستان من خودم از کسانی هستم که حاضرم پول بیشتری خرج کنم اما نرم بیرون خرید کنم
چون نه حوصله ترافیک دارم نه اعصاب چونه زدن و ....
اما در مورد دیجی کالا من تجربه های زیادی دارم
بعضی اجناسش به نسبت بازار قیمت بسیار مناسبتری داره
و البته بعضی اجناس قیمت بیشتر از بازار داره(اما باز هم به نظر من ارزش نداره به خاطر چند هزار تومن بری بازار خرید)
و یه چیز دیگه که واقعا برام مهمه کیفیت کالا هست.
بارها شده خرید کردم کیفیت رو مقایسه کردم و دیدم جنس همونیه که نوشته شده و معمولا دیجی کالا گلچینی از بهترین اجناس بازار رو داره و البته گرونترین.
مثلا در مورد آخرین خریدم(کاغذ عکاسی)
من هم زمان سه مدل دیگه کاغذ عکس از چند تا مغازه گرفتم و همه مغازه ها میگفتن این بهترین جنس هست.
هر سه مدل گرونتر از قیمت دیجی
یه مدل هم از دیجی کالا گرفتم
حالا که تصاویر چاپ شده رو نگاه میکنم میبینم بهترین کیفیت رو کاغذی هست که از دیجی کالا گرفتم.
نتیجه: قیمت کمتر هزینه ارسال کمتر نسیت به سایتهای دیگر و کیفیت بهتر اجناس
حالا تو ارسال یه مقدار دیر و زود یا مثلا دو روز تاخیر به نظرم با این تفاسیر ارزش اینو نداره که بیاین کل سایت رو زیر سوال ببرین.
 

ehsanservat

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2013
نوشته‌ها
3,611
لایک‌ها
2,507
محل سکونت
دیار دور درست ها
ببینید دوستان من خودم از کسانی هستم که حاضرم پول بیشتری خرج کنم اما نرم بیرون خرید کنم
چون نه حوصله ترافیک دارم نه اعصاب چونه زدن و ....
اما در مورد دیجی کالا من تجربه های زیادی دارم
بعضی اجناسش به نسبت بازار قیمت بسیار مناسبتری داره
و البته بعضی اجناس قیمت بیشتر از بازار داره(اما باز هم به نظر من ارزش نداره به خاطر چند هزار تومن بری بازار خرید)
و یه چیز دیگه که واقعا برام مهمه کیفیت کالا هست.
بارها شده خرید کردم کیفیت رو مقایسه کردم و دیدم جنس همونیه که نوشته شده و معمولا دیجی کالا گلچینی از بهترین اجناس بازار رو داره و البته گرونترین.
مثلا در مورد آخرین خریدم(کاغذ عکاسی)
من هم زمان سه مدل دیگه کاغذ عکس از چند تا مغازه گرفتم و همه مغازه ها میگفتن این بهترین جنس هست.
هر سه مدل گرونتر از قیمت دیجی
یه مدل هم از دیجی کالا گرفتم
حالا که تصاویر چاپ شده رو نگاه میکنم میبینم بهترین کیفیت رو کاغذی هست که از دیجی کالا گرفتم.
نتیجه: قیمت کمتر هزینه ارسال کمتر نسیت به سایتهای دیگر و کیفیت بهتر اجناس
حالا تو ارسال یه مقدار دیر و زود یا مثلا دو روز تاخیر به نظرم با این تفاسیر ارزش اینو نداره که بیاین کل سایت رو زیر سوال ببرین.

من مثلا برج 11 این گوشی از دیجی کالا خریدم

http://www.digikala.com/Product/DKP...ual-Sim/گوشی-موبایل-نوکیا-آشا-500-دو-سیم-کارت

تو علائدین رفته بودیم یه قطعه برای گوشی کلکسیونی پسر خالم که زیمنس sl45i بود پیدا کنیم این گوشی دیدم خوشم اومد قیمت گرفتم زیر 180 هزار قیمت ندادن اکثرا گفتن 200 هزار

بعد اومدم خونه تو دیجی کالا گوشی سرج کردم دیدم فروش ویژه گذاشته 135 هزار سفارش دادم رسید وقتی بسته رسید دورش وکیوم بود بازش کردم دیدم دور کل بدنه یه لایه مجافظ هست روی led هم برچسب محافظ هست اما تو علائدین نبود -- دیدم هندزفری گوشی میکش چرا قرمزه رفتم تو سایت مایکروسافت دیدم همه asha ها سری 500 هندزفریشون قرمزه اما تو علائدین مشکی بود - دیمدم تو چعبه رم 4 گیگ هست اما تو علائدین نبود

این یه نمونه اش بود -- حالا که دیجی کالا هم گوشی واقعا پلمپ واقعا آکبند واقعا دست به دست نشده رو میده با پیک رایگان با 7 روز ضمانت مرجوعی اونم با قیمت کف بازار پس چه بهتر از دیجی کالا خرید

درباره اونایی که گفتن مثلا 2 ماه از شروع گارانتی گذشته باید بدونن تو قوانین سایت نوشته که تمام شرکت ها با دیجی کالا قرارداد بستن که فاکتور دیجی کالا ببرید زمان شروع تاریخ گارانتی از زمان خرید حساب میکنن
 

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
36
محل سکونت
کرج
سلام.امروز تصمیم گرفتم دیگه از دیجی کالا خرید نکنم.به چند دلیل.
اول اینکه یه کیسه خواب گرفتیم به دروغ نوشته بودن بالش و جیب همراهش داره.وقتی جنس اومد نه بالش همراهش داشت نه جیب داشت.وزنش هم کمتر بود.اما دیجی کالا زیر بار نمیره و میگه همینی که هست.
دوم اینکه یه شارژر هم برای گوشی گرفتم اومد تست کردم خرابه.من وقت و حوصله اینو ندارم که برم اداره پست پس بفرستم.اگه اینجوری بود میرفتم مغازه محلمون خرید میکردم.یعنی اینا نباید قبل از ارسال کالاشون رو تست کنن؟
واقعا متاسفم براشون.
 

AMD.POWER

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,098
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
دیروز یک مودم tp-link سفارش دادم . که امروز صحیح و سالم به دستم رسید . از جایی دیگه میگرفتم باید کلی هزینه پیک میدادم .
 

reza76622201

کاربر حرفه ای سخت افزار
تاریخ عضویت
24 می 2008
نوشته‌ها
4,588
لایک‌ها
3,630
مهمترین حسن خرید از دیجی کالا به نظر من اصل بودن کالاست. گوشی مدل فلان رو توی طبقه 6 علاء الدین مثلا میدن 400000 تومان ولی توی دیجی کالا زده مثلا 480000 تومان. خیلیها با خیال اینکه دیجی کالا گرون میده میرن از علاء الدین میخرن. ظاهرا هم همه چیز عالیه. اما پس از باز کردن پک گوشی اگر اینکاره باشید متوجه میشید : هندزفری به هیچ وجه اصل نیست(کیفیت صدا بسیار پایین) , شارژر اصل نیست , حتی کابل شارژر هم با طرح اصل تعویض شده , اگر باطریش Removable هم باشه که راحت اونو هم با طرح اصل تعویض می کنن و اصلشو با قیمت بالا به مغازه داران و تعمیرکاران میفروشن. اینجوری ارزش گوشی شاید نصف بشه اما خریدار با خوشحالی از اینکه ارزونتر از دیجی کالا خریده , از علاء الدین میاد بیرون.
در هر صورت یادمون باشه هیچ ارزونی بی علت نیست. من که به محصولاتی که در دیجی کالا عرضه میشه اعتماد کامل دارم و گرچه یه کم گرونتر از بازار باشه از اون خرید می کنم. واقعا فروشگاه معتمد بینظیریه. گرچه با این حجم کاری مشکلاتی هم ممکنه پیش بیاد و مشتریهای ناراضی هم در مواردی ایجاد بشه , اما در کل واقعا تحول بزرگی در فروشگاه اینترنتی ایجاد کرد و کم کم می تونه برسه به جایی که در برابر فروشگاههای اینترنت جهانی نظیر frys حرفی واسه گفتن داشته باشه.
 

ehsanservat

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2013
نوشته‌ها
3,611
لایک‌ها
2,507
محل سکونت
دیار دور درست ها
مهمترین حسن خرید از دیجی کالا به نظر من اصل بودن کالاست. گوشی مدل فلان رو توی طبقه 6 علاء الدین مثلا میدن 400000 تومان ولی توی دیجی کالا زده مثلا 480000 تومان. خیلیها با خیال اینکه دیجی کالا گرون میده میرن از علاء الدین میخرن. ظاهرا هم همه چیز عالیه. اما پس از باز کردن پک گوشی اگر اینکاره باشید متوجه میشید : هندزفری به هیچ وجه اصل نیست(کیفیت صدا بسیار پایین) , شارژر اصل نیست , حتی کابل شارژر هم با طرح اصل تعویض شده , اگر باطریش Removable هم باشه که راحت اونو هم با طرح اصل تعویض می کنن و اصلشو با قیمت بالا به مغازه داران و تعمیرکاران میفروشن. اینجوری ارزش گوشی شاید نصف بشه اما خریدار با خوشحالی از اینکه ارزونتر از دیجی کالا خریده , از علاء الدین میاد بیرون.
در هر صورت یادمون باشه هیچ ارزونی بی علت نیست. من که به محصولاتی که در دیجی کالا عرضه میشه اعتماد کامل دارم و گرچه یه کم گرونتر از بازار باشه از اون خرید می کنم. واقعا فروشگاه معتمد بینظیریه. گرچه با این حجم کاری مشکلاتی هم ممکنه پیش بیاد و مشتریهای ناراضی هم در مواردی ایجاد بشه , اما در کل واقعا تحول بزرگی در فروشگاه اینترنتی ایجاد کرد و کم کم می تونه برسه به جایی که در برابر فروشگاههای اینترنت جهانی نظیر frys حرفی واسه گفتن داشته باشه.

دوست خوبم من خودم 14/2/94 برای مادرم این گوشی خریدم

http://www.digikala.com/Product/DKP-51100/Smart-Leto-E4011-Dual-SIM/گوشی-موبایل-اسمارت-لتو-E4011-دو-سیم-کارت

چون دیدیم گوشی اصلیو دادن و گوشی کارکرد خوبی داره

10/3/94 من این گوشی که مدل ارزونترشه خریدم

http://www.digikala.com/Product/DKP-51102/Smart-dido-E3510-Dual-SIM/گوشی-موبایل-اسمارت-دیدو-E3510-دو-سیم-کارت

خوبیشم اینه همه پک اصلی و کامل و پلمپ بودن --- و هفت روز زمانت مرجوعی دارن --- و یه قاب کریستالی و محافظ صفحه رو هر گوشی رایگان ارسال میشه که 15 هزار خودم قیمت کردم --- راسالم که رایگانه

تازه این مدل گوشی که من خریدمو 175 هزار میفروختن تو علائدین اما من 129 منهایه 2 تا دیجی بن خریدم 127 هزار تومن

از گوشیمم خیلی راضیم

البته اشتباهاتی هست که اونم شرکت سازنده یا فروشنده یه توضیحاتی به اشتباه میده --- مثلا قدیم زمان گرونیا پسر عمه ام میخواست گوشی بخره تو دیجی کالا دیدیم یه آلکاتل جاواه که تاچ وایف فایو داره 150 هزار بعد دیدیم زده استور رایگان داره برای بازی و برنامه --- اما زده عدم ساپورت جاوا

زنگ زدم به دیجی کالا پرسیدم درباره گوشی --- گفتم وقتی استور داره مگه میشه جاوا ساپورت نکنه اونم شمارمو گرفت --- بعد از 10 دقیق زنگ زدن گفتن با شرکت تامین کننده این گوشی تماس گرفتن اون شرکت گفته درسته استور داره اما گوشی فقط از استور برنامه دانلود و اجرا میکننه و از انتقال برنامه به گوشی پشتیبانی نمیکنه و اجرا نمیکنه
 

morteza.shabani

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2015
نوشته‌ها
67
لایک‌ها
17
محل سکونت
تهران
دیجی کالا اشغاله -رایان صبا هم از اون بدتر -عشق است لیون کامپیوتر
 

farid1392

Registered User
تاریخ عضویت
7 دسامبر 2013
نوشته‌ها
109
لایک‌ها
20
محل سکونت
تهران
طبقات بالای علاالدین به درد خرید گوشی های نسبتا ارزون قیمت میخوره که اکثرا گارانتی هم ندارن و گرنه خرید جنس گرون از اونجا با ریسک همراهِ.
 

ehsanservat

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2013
نوشته‌ها
3,611
لایک‌ها
2,507
محل سکونت
دیار دور درست ها
طبقات بالای علاالدین به درد خرید گوشی های نسبتا ارزون قیمت میخوره که اکثرا گارانتی هم ندارن و گرنه خرید جنس گرون از اونجا با ریسک همراهِ.

یه کیت ربات میخوام بخرم
اینو چند جا دیدم از 14 قیمت دادن تا 21 هزار حالا ببین دیجی کالا چند گذاشته
http://www.digikala.com/Product/DKP...Kit/کيت-آموزشي-4M-مدل-ساعت-سيب‌زميني-کد-03275
 

farid1392

Registered User
تاریخ عضویت
7 دسامبر 2013
نوشته‌ها
109
لایک‌ها
20
محل سکونت
تهران
یه کیت ربات میخوام بخرم
اینو چند جا دیدم از 14 قیمت دادن تا 21 هزار حالا ببین دیجی کالا چند گذاشته
http://www.digikala.com/Product/DKP-49263/4M-Potato-Clock-03275-Educational-Kit/کيت-آموزشي-4M-مدل-ساعت-سيب‌زميني-کد-03275
البته من خودم هیچ وقت از دیجی کالا خرید نکردم ولی مثل این موردی که شما گذاشتید، جنس های این قیمتی را خیلی گرون میده.
طبقات بالای علاالدین برای خرید وسایل جانبی ایده آلِ.مثلا آداپتور 1 آمپر Remax اونجا حدود 20 هزارتومنه در صورتی که طبقات پایینتر و یا تو همین سایت ها 30 کمتر نمیدن.
 

reza76622201

کاربر حرفه ای سخت افزار
تاریخ عضویت
24 می 2008
نوشته‌ها
4,588
لایک‌ها
3,630
طبقات بالای علاالدین به درد خرید گوشی های نسبتا ارزون قیمت میخوره که اکثرا گارانتی هم ندارن و گرنه خرید جنس گرون از اونجا با ریسک همراهِ.
عزیز بنده یکبار از بالاترین طبقه علائ الدین خرید کردم. چون قیمتش از همه جا ارزانتر بود. اما واما بعدا فهمیدم که چرا اینقدر ارزونه!
با کمال تاسف باید خدمتتون عرض کنم که هندزفری و باطریشو با طرح اصل عوض می کنن و جداگانه میفروشن! اینو آوردم پیش یه متخصص گوشی و نشون دادم تا بهم نشون داد جریان چیه!
حسابی مراقب باشید در خرید از اونجا. هندزفری که توی جعبه من بود ظاهرا سونی بود اما کیفیتش درجه 3 هم نبود! همه فکر می کنن چون بدون گارانتی میدن ارزونه! البته من نمی گم طبقه اول علاء الدین که گرونتر می ده حتما داره اصل میده. کلا جنس با تهیزات اصلی خریدن در این آشفته بازار خیلی سخته.
پس به نظر من اصلا نخرید از اونحا. هیچ ارزونی بی علت نیست.
 

aliheidari020

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2015
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
36
سن
35
Last edited:

ehsanservat

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2013
نوشته‌ها
3,611
لایک‌ها
2,507
محل سکونت
دیار دور درست ها
چند وقت پیش برای بردارم یه ثبت خرید کردم از دیجی کالا که گوشی اچ تی سی دیزایر816 بود و ........
قرار بود 18 تا 20 شب برسه
ساعت 18 تا20 که نرسید ساعت 21:30 زنگ زدن و گفتن اسال با تاخیر همراه بوده عذر خواهی میکنیم و فردا ارسال 9 صبح تا 12 هست و شما در لیست اول پخش هستید
فرداش شد هر چی منتظر شدیم خبری نشد تا ساعت شد 13
بعد زنگ زدم پشتیبانی دیجیکالا - گفتم داستان از این قرار بوده و قراره بوده امرز از ساعت 9 تا 12 ارسال بشه - خانوم اون ور خط گفت خودمون باهاتون تماس میگیرم
از زنگ خبری نشد 1 ساعت بعد دوباره زنگ زدم یه اپراتور دیگه جواب داد و همه ماجرا گفتم - خانوم گفت اصلا تو سیستم این خرید لیست نشده و گفت پیگیری میکنیم
خلاصه سرتونو در نیارم ساعت 19:10 جنس ما رسید با پاکت خرید پاره پوره دیجی کالا

درسته بعضی جنسا دیجی کالا ارزونه اما خیلی هاشم واقعا گرونه مثلا سوکت تبدیل استریو به مونو 500 تومنم نیست اما دیجی کالا 7000 تومان تازه با تخفیف
یا کیت آموزشی ربات قوطی نوشابه خودم از مغازه عادی خریدم 14 هزار تومن تو دیجی کالا 39 هزار تومن اونم با تخفیف تازه
یا کدوم خری میره منچ و مار پله رو 45 هزار تومن میخره اونم به اسم خارجی
دیجی کالا فقط خوبیش اینه گوشی پلمپ میاره که اونم خود شرکتا گارانتی کننده همه چیزاشو برداشتن عوض کردن قبل از دادنش به دیجی کالا
همین اتفاق هم افتاد یه بار پسر خالم خونمون بود تو دیجی کالا گوشی Sony Xperia M Dual Sim دید گفت برام بخر
ماهم خریدیم - بعد یکی دیگه از فامیلا چند وقت بعد گوشی دید دستش بهش گفت از کجا خریدی اونم گفته بود احسان خریده
دیجی کالا هم تموم کرده بود رفتم از لباف طبقه یکی مونده به آخری یه دونه بدون گارانتی خریدم اول که 160 هزار تومن ارزونتر بود و واقعا پلمپ شرکتی بود
بعد که جعبه دادم باز کرد دیدیم محافظ صفحه نمایش و یه مموری هم تو جعبه هست که تو مدل گارانتی دارش نبود
 
Last edited:

Babourian

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 آگوست 2011
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
27
محل سکونت
مشهد
من دو ساله که سمت دیجی نمیرم،
اولین خریدی که میخواستم بکنم سالها پیش بود یک لپتاپ دل 5520 i7 بود اگه اشتباه نکنم، که وقتی پرداخت کردم زنگ زدن و گفتن i7 نداریم اگه i5 میخواید هست اضافه مبلغ رو براتون برمیگردونیم، گفتم نمیخوام و از بازار گرفتم حدود 400 تومن زیر قیمت با گارانتی و بیمه.
بعدش یک تبلت سفارش دادم با یک میکرو اس دی که جدا جدا اومد! و مموری 3 روز بعد تبلت رسید. صفحه تبلت بعد چند روز سوخت، بردم سازگار گفتن مشکل از شما بوده 200 تومن هزینه ال سی دیش میشه با عصبانیت اومدم بیرون و بیخیال تبلت شدم، و یک تبلت نو خریدم و اون توی گارانتی موند.
بعد از این داستان باز خواستم یک پاوربانک بردارم که دیدم بامیلو خیلی ارزونتر میده و تنوعش هم خیلی بیشتره، از اون موقع فقط از بامیلو خرید کردم، نه مشکلی در ارسال بوده، نه قیمت آنچنان فرقی با بیرون داره، توی یک سال گذشته هم خودم و هم اطرافیانم واقعا راضی هستیم،
اگر یک کاربر تازه وارد بخواد از دیجی کالا خرید کنه و به مشکل بخوره مثل من، کلا خرید اینترنتی براش زیر سوال میره و دیگه انجام نمیده، چند روز پیش هم یکی از دوستان یک تبلت ویندوزی خریده بود از دیجی (ایسر W4) صفحه ش مشکل داشته، فرستاده برای دیجی بعد گفته بدید همونجا مشهد گارانتی براتون تعویض کنه تبلت رو، حالا برگردوندن اینجا میگه تبلت رو عوض نمیکنیم، صفحه رو واستون مجانی تعویض میکنیم با اینکه موظف هستن که عوض کنن جنس نو که خراب بوده رو،

خلاصه دیجی اگر امثال این مشکلات رو به جون بخره و مثلا پیگیری های گارانتی رو خودش انجام بده که حق مشتریش ضایع نشه، به راحتی میتونه این ذهنیت هایی که به وجود اومده رو از بین ببره و دوباره مشتری وفادار بسازه.
 

ehsanservat

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2013
نوشته‌ها
3,611
لایک‌ها
2,507
محل سکونت
دیار دور درست ها
من دو ساله که سمت دیجی نمیرم،
اولین خریدی که میخواستم بکنم سالها پیش بود یک لپتاپ دل 5520 i7 بود اگه اشتباه نکنم، که وقتی پرداخت کردم زنگ زدن و گفتن i7 نداریم اگه i5 میخواید هست اضافه مبلغ رو براتون برمیگردونیم، گفتم نمیخوام و از بازار گرفتم حدود 400 تومن زیر قیمت با گارانتی و بیمه.
بعدش یک تبلت سفارش دادم با یک میکرو اس دی که جدا جدا اومد! و مموری 3 روز بعد تبلت رسید. صفحه تبلت بعد چند روز سوخت، بردم سازگار گفتن مشکل از شما بوده 200 تومن هزینه ال سی دیش میشه با عصبانیت اومدم بیرون و بیخیال تبلت شدم، و یک تبلت نو خریدم و اون توی گارانتی موند.
بعد از این داستان باز خواستم یک پاوربانک بردارم که دیدم بامیلو خیلی ارزونتر میده و تنوعش هم خیلی بیشتره، از اون موقع فقط از بامیلو خرید کردم، نه مشکلی در ارسال بوده، نه قیمت آنچنان فرقی با بیرون داره، توی یک سال گذشته هم خودم و هم اطرافیانم واقعا راضی هستیم،
اگر یک کاربر تازه وارد بخواد از دیجی کالا خرید کنه و به مشکل بخوره مثل من، کلا خرید اینترنتی براش زیر سوال میره و دیگه انجام نمیده، چند روز پیش هم یکی از دوستان یک تبلت ویندوزی خریده بود از دیجی (ایسر W4) صفحه ش مشکل داشته، فرستاده برای دیجی بعد گفته بدید همونجا مشهد گارانتی براتون تعویض کنه تبلت رو، حالا برگردوندن اینجا میگه تبلت رو عوض نمیکنیم، صفحه رو واستون مجانی تعویض میکنیم با اینکه موظف هستن که عوض کنن جنس نو که خراب بوده رو،

خلاصه دیجی اگر امثال این مشکلات رو به جون بخره و مثلا پیگیری های گارانتی رو خودش انجام بده که حق مشتریش ضایع نشه، به راحتی میتونه این ذهنیت هایی که به وجود اومده رو از بین ببره و دوباره مشتری وفادار بسازه.

من که دیگه هیچوقت از دیجی کالا خرید نمیکنم
بدرد نمیخوره
قبلا هم اشتباه کردم خریدم
 

vahidmoh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 فوریه 2012
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
2
قبلا برای بررسی، مطالعه و جمع آوری اطلاعات به سایت دیجی کالا مراجعه می کردم. همیشه به دیگران از ویژگی های این سایت توصیه می کردم و هیچ گاه نظر بدی در خصوص این سایت نداشتم.

اما بعد از خرید یک نوت بوک در تاریخ 1394/11/17 که پس از سه روز یعنی روز 1394/11/20 به دستم رسید و جهت تحویل به مشتری در حین تست متوجه مشکل باطری شدم. البته لازم خاطر نشان کنم که این مرتبه اول تست نوت بوک نبود و بعد از چند مرتبه تست مطمئن شدم که تنها باطری نوت بوک مشکل داره(به دلیل سابقه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری که نزدیک 10 سال هست). نتیجه اینکه پس از پیگیری مجبور به ارسال با پست پیشتاز برای شرکت دیجی کالا در تاریخ 1394/11/21 شدم که البته هزینه پست 29400 تومان + هزینه بسته بندی 7000 تومانی به دلیل قوانین پست مبنی بر اینکه بسته تنها با کارتن پست ارسال خواهد شد به عهده اینجانب شد. این بماند که به دلیل ابعاد بسته پس از پیگیری از سه دفتر پستی تنها یک دفتر کارتن با ابعاد مناسب را داشت تا هر چه سریع تر پاسخ گوی مشتری باشم.

بسته ارسال شد و تا تاریخ 1394/11/27 یعنی روز سه شنبه به جز یک پیامک دریافت کالا حتی زحمت تماس در خصوص دریافت و پیگیری جهت دلگرمی مشتری که من باشم نبود و این در حالی هست که تو این چند روز من چند مرتبه تماس گرفتم وپیگیر شدم و جواب سر بالا شنیدم.

روز سه شنبه هم که تماس گرفتند قرار به ارسال مجدد کالا شد البته این فقط به این دلیل بود که نمی خواستم بیشتر شرمنده مشتری باشم والا من کلیه خرید های خودمو از نزدیک ترین اشخاص فروشنده در اصفهان انجام می دهم که همیشه و حداقل تا 30000 تومان زیر قیمت این سایت بی انصاف هست ولی این مرتبه واقعا مجبور شدم و برای همیشه پشیمان.

کالای دوباره ارسال شده در تاریخ 1394/11/30 یعنی پنج شنبه عصر به دست اینجانب رسید و در کمال ناباوری پس از باز کردن و صرف زمان زیاد مجددا متوجه عیب پیشین شدم. سریعا تماس گرفتم ولی شخصی با نام مرادی پس از معطلی زیاد اینطور پاسخ دادن که "من دستری ندارم خودتون نقص فنی را گزارش کنید داخل سایت". واقعا حالم از این رفتارهای بدون هیچ مسئولیت به هم می خوره.

برای من مرتبه اول یا دوم نیست که برای دیگران خرید انجام می دهم و نه از بابت سود یا هرچیزی که برای من باشه. من نوت بوک را با هزینه ارسال دیجی کالا 1682000 تومان خریدم و بعد از نصب ویندوز و ... به مشتری با قیمت 1690000 قول دادم که تمام این بلایا باعث کلی بدقولی، ناراحتی و بد گمانی از جانب مشتری شد.

برای مرتبه دوم بعد از رفتار ناپسند اپراتور نوت بوک را روز شنبه در اولین فرصت ارسال کردم و مجددا اطلاع دادم و در کمال ناباوری مجدد متوجه شدم که به جای هزینه پستی اول که باید واریز می شد تنها 29500 تومان واریز شده. اصلا مبلغ برای من اهمیتی نداشت و نداره ولی این اصرار شرکت دیجی کالا بوده که با پست پیشتاز و بعد از این کار هزینه بسته بندی پست را جزو هزینه پستی نیاوردند!!! که واقعا خجالت آور است.

چند مرتبه عرض کردم که اصلا این هزینه ها اهمیتی ندارد ولی مشخصا بنده به دلیل تمام اتفاقات پیش آمده از این پس تمام تلاشم را برای شناساندن این رفتار به دیگر کاربران خواهم کرد.

برای من این پاسخ که کالا پک بوده قابل قبول نیست چرا که شخص بنده همین اصفهان پس از خرید سه عدد نوت بوک HP 1000 به دلیل پایین بودن رم با فروشنده هماهنگ کردم که رم نوت بوک ارتقا داده شود و ما به تفاوت آن دریافت شود که پس از دو روز کاری و نه بیشتر از گارانتی مجدد بازگشت داده شد و بسیار سریع به دست مشتری رسید.


بی کفایت تر و بی مسئولیت تر از این سایت فروشگاهی تنها و تنها خود این سایت هست

بدون دلیل صحبت نکردم و مطمئنا پیگیر شکایت مکتوب خواهم شد چون با تمامی مدارک موجود که خوشبختانه از فاکتور ها و رسید های پستی دارم و زمان آزاد خودم این مساله را به نتیجه خواهم رساند.

پس منتظر انتشار این متن در تمامی صفحات باشید.
 

vahidmoh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 فوریه 2012
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
2
دوستان این ایمیل شخصی بنده
[email protected]
من تو چند ماهه آینده قصد انتشار یه تعداد از شکایت دوستان در سطح اینترنت در یک سایت و به صورت کاملا با دلیل و مدرک هستم.
دوستانی که تمایل دارند اعلام آمادگی کنند تا برای آگاهی دیگران این اقدام صورت گیرد.

شاد و سربلند باشید./
 
بالا