• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ماجرای من و دیجیکالا !

شبق

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 اکتبر 2015
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
43
سن
37
محل سکونت
تهران
دوست عزیز با عرض معذرت اینجا اشتباه از شما بوده.شما وقتی جنسی رو پست یا پیک میاره در خونت باید همونجا باز کنی و حداقل وجود و سلامت ظاهری کالارو تایید کنی.نمیدونم قیمت این دوربین شما چقدر بوده ولی من در مورد جنس دو میلیونی سرم اومده که تو باربری خورد خاک شیر شده بود تحویل نگرفتم.خود شرکت و باربری بین خودشون حل کردن و پول منو دادن.





برام تجربه شد از هر شرکت دیجیتالی میگیرم چک میکنم
 

bishop83

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 آگوست 2012
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
7
با سلام

امیدوارم بقیه دوستان هم در موقع خرید از سایت دیجی کالا دقت کنند.

من 3 روز پیش یعنی 4شنبه 27 مرداد از سایت دیجی کالا یک لپ تاپ خریدم به قیمت 2.200 که قیمتش با بازارهیچ تفاوتی نداشت و تنها دلیل خرید من ضمانت 7 روز بازگشت کالا بود. با این تفاوت که معمولا در بازار به شما 48 ساعت مهلت تعویض می دهند ولی در سایت دیجی کالا عملا 24 ساعت هست که توضیح خواهم داد.

با توجه به اینکه دستگاه سیستم عامل ویندوز نداشت و در موقع روشن کردن فقط صفحه سیاه نشان داده می شد من درزمان تحویل از لحاظ ظاهری و در حد روشن خاموش کردن دستگاه را تست کردم که مشکلی نبود تا اینکه دیروز یعنی 2 روز بعد از خرید فرصت شد تا ویندوز روش نصب کنم. جدا از صدای وحشتناکی که درایو دی وی دی در موقع لود می داد و عملا از حالت نرمال خارج بود(من بیخیال این مشکل شدم چون استفاده ای از درایو ندارم و احتما دادم مشکل از خود دی وی دی باشه) بعد از نصب ویندوز متوجه چند پیکسل سوخته که یکیش سفید و دیگری به صورت لکه سیاه هست در گوشه صفحه شدم و بلافاصله تماس گرفتم با این شرکت و گفتند چون جمعه هست(29 مرداد) کارکنان مربوطه نیستند و شنبه از ساعت 9 تا 5 تماس بگیرید برای مشکلتون با اینکه ادعا می کنند 24 ساعته پاسخگو هستند. تا اینکه امروز(30 مرداد) تماس گرفتم و با کمال تعجب گفتند که این مشکل فیزیکی هستی و تا 24 ساعت شما مهلت تعویض داشتید و شامل 7 روز گارانتی تعویض که در زمان خرید در سایتشون ادعا کردند نمیشه!

مشکل فیزیکی تا جایی که من می دونم و در عرف مرسوم هست مربوط به ظاهر دستگاه میشه و این مشکل عملا سخت افزاری و داخلی هست و چیزی که در سایتشون نوشته به این صوت هست:

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به دیجی‌کالا اطلاع داده شود

لازم به ذکر است که من چند روز قبل در یکی از پاساژ های تهران لپ تاپی رو خریدم که در موقع تست همانجا پس از نصب رایگان ویندوز وقتی مشخصات کارت گرافیک با چیزی که گفته بودند مغایرت داشت با عذرخواهی پس گرفتند.
فقط خواستم چند نکته رو در مورد خرید لپ تاپ بگم تا کسی مثل من کلاه سرش نره:

1) حتما لپ تاپ رو حضوری از مغازه بخرید چون هم آنجا براتون رایگان ویندوز می ریزن و اگر مشکلی در ال سی دی یا مشخصات سخت افزاریش باشه همونجا بدون هیچ دردسری تعویض میشه براتون
2) بر خلاف دی جی کالا که عملا 24 ساعت مهلت تست داره اکثر مغازه دارها 48 ساعت مهلت تست میدهند.
3)قیمت مشابه با بازار
4)تنها در صورتی که در شهرستان هستید و دسترسی به مدلی که می خواهید در بازار نزدیک محل سکونت ندارید این ریسک رو بکنید.
عکس ها رو هم ضمیمه کردم.
البته من بیخیال این موضوع نمیشم و فعلا از طریق انجمن ها و سایت enamad موضوع رو پیگیری می کنم و از طریق مراجع قضایی هم پیگیری خواهم کرد.
 

فایل های ضمیمه

  • a.jpg
    a.jpg
    673.6 KB · نمایش ها: 41
  • b.jpg
    b.jpg
    870.9 KB · نمایش ها: 43

saeed_taj

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 جولای 2011
نوشته‌ها
4,239
لایک‌ها
5,787
با سلام

امیدوارم بقیه دوستان هم در موقع خرید از سایت دیجی کالا دقت کنند.

من 3 روز پیش یعنی 4شنبه 27 مرداد از سایت دیجی کالا یک لپ تاپ خریدم به قیمت 2.200 که قیمتش با بازارهیچ تفاوتی نداشت و تنها دلیل خرید من ضمانت 7 روز بازگشت کالا بود. با این تفاوت که معمولا در بازار به شما 48 ساعت مهلت تعویض می دهند ولی در سایت دیجی کالا عملا 24 ساعت هست که توضیح خواهم داد.

با توجه به اینکه دستگاه سیستم عامل ویندوز نداشت و در موقع روشن کردن فقط صفحه سیاه نشان داده می شد من درزمان تحویل از لحاظ ظاهری و در حد روشن خاموش کردن دستگاه را تست کردم که مشکلی نبود تا اینکه دیروز یعنی 2 روز بعد از خرید فرصت شد تا ویندوز روش نصب کنم. جدا از صدای وحشتناکی که درایو دی وی دی در موقع لود می داد و عملا از حالت نرمال خارج بود(من بیخیال این مشکل شدم چون استفاده ای از درایو ندارم و احتما دادم مشکل از خود دی وی دی باشه) بعد از نصب ویندوز متوجه چند پیکسل سوخته که یکیش سفید و دیگری به صورت لکه سیاه هست در گوشه صفحه شدم و بلافاصله تماس گرفتم با این شرکت و گفتند چون جمعه هست(29 مرداد) کارکنان مربوطه نیستند و شنبه از ساعت 9 تا 5 تماس بگیرید برای مشکلتون با اینکه ادعا می کنند 24 ساعته پاسخگو هستند. تا اینکه امروز(30 مرداد) تماس گرفتم و با کمال تعجب گفتند که این مشکل فیزیکی هستی و تا 24 ساعت شما مهلت تعویض داشتید و شامل 7 روز گارانتی تعویض که در زمان خرید در سایتشون ادعا کردند نمیشه!

مشکل فیزیکی تا جایی که من می دونم و در عرف مرسوم هست مربوط به ظاهر دستگاه میشه و این مشکل عملا سخت افزاری و داخلی هست و چیزی که در سایتشون نوشته به این صوت هست:

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به دیجی‌کالا اطلاع داده شود

لازم به ذکر است که من چند روز قبل در یکی از پاساژ های تهران لپ تاپی رو خریدم که در موقع تست همانجا پس از نصب رایگان ویندوز وقتی مشخصات کارت گرافیک با چیزی که گفته بودند مغایرت داشت با عذرخواهی پس گرفتند.
فقط خواستم چند نکته رو در مورد خرید لپ تاپ بگم تا کسی مثل من کلاه سرش نره:

1) حتما لپ تاپ رو حضوری از مغازه بخرید چون هم آنجا براتون رایگان ویندوز می ریزن و اگر مشکلی در ال سی دی یا مشخصات سخت افزاریش باشه همونجا بدون هیچ دردسری تعویض میشه براتون
2) بر خلاف دی جی کالا که عملا 24 ساعت مهلت تست داره اکثر مغازه دارها 48 ساعت مهلت تست میدهند.
3)قیمت مشابه با بازار
4)تنها در صورتی که در شهرستان هستید و دسترسی به مدلی که می خواهید در بازار نزدیک محل سکونت ندارید این ریسک رو بکنید.
عکس ها رو هم ضمیمه کردم.
البته من بیخیال این موضوع نمیشم و فعلا از طریق انجمن ها و سایت enamad موضوع رو پیگیری می کنم و از طریق مراجع قضایی هم پیگیری خواهم کرد.
داداش خیلی ناراحت نشدم برای جنابعالی.پول کمی هم نیست.متاسفانه دیجی کالا خیلی خراب شده.کارش شده فروش جنس معیوب و کارکرده به مشتری.من خودمم چند وقت پیش بهم جنس شکسته فروختن و به هیچ وجه زیر بار تعویض نرفتم.عکسهای صفحه لپ تاپتو دیدم.خیلی وضعیتش بد هست و امکان داره در آینده پیکسلهاش بیشتر بشه.به نظرم بازم بهشون زنگ بزن.بی خیال نشو.چون این لپ تاپ معیوب حساب میشه.

Sent from my SM-J700F using Tapatalk
 

ehsanservat

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2013
نوشته‌ها
3,611
لایک‌ها
2,507
محل سکونت
دیار دور درست ها
من صفحه ها قبل از تجربیاتم از دیجی کالا فتم - از دزدی ها و جنس ها خراب انداختن - از بدقولی ها - از تحویل دیر ........... اما بعضی دوستان داشتن از دیجی کالا دفاع میکردن
طرفداران کنسولی به طرفدارن سایتی هم رسیدن ارتقا پیدا کردن
 

Gesher

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2009
نوشته‌ها
757
لایک‌ها
794
محل سکونت
next generation CPU microarchitecture
من صفحه ها قبل از تجربیاتم از دیجی کالا فتم - از دزدی ها و جنس ها خراب انداختن - از بدقولی ها - از تحویل دیر ........... اما بعضی دوستان داشتن از دیجی کالا دفاع میکردن
طرفداران کنسولی به طرفدارن سایتی هم رسیدن ارتقا پیدا کردن
دوست عزیز قرار نیست به نظرات شخصی هم حمله کنیم. من تجربه ی بد خودم رو از یک فروشگاه آنلاین می نویسم، شما تجربه ی مثبت خودتون رو. این اسمش تخریب و یا طرفداری نیست
البته این هم بدیهیه که این میان همیشه تعدادی تخریب چی هم داریم، احتمالا تعدادی وکیل و نماینده ی روابط عمومی این یا اون فروشگاه رو هم داریم
فضای کلی باید انتقال تجربیات خرید باشه تا هیچکس کلاه سرمون نذاره
 

ehsanservat

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2013
نوشته‌ها
3,611
لایک‌ها
2,507
محل سکونت
دیار دور درست ها
دوست عزیز قرار نیست به نظرات شخصی هم حمله کنیم. من تجربه ی بد خودم رو از یک فروشگاه آنلاین می نویسم، شما تجربه ی مثبت خودتون رو. این اسمش تخریب و یا طرفداری نیست
البته این هم بدیهیه که این میان همیشه تعدادی تخریب چی هم داریم، احتمالا تعدادی وکیل و نماینده ی روابط عمومی این یا اون فروشگاه رو هم داریم
فضای کلی باید انتقال تجربیات خرید باشه تا هیچکس کلاه سرمون نذاره

بیان تجربیات با تمسخر و زیر سوال بردن تجربیات دیگران فرق داره اساسی
اسمشو تعصب بازی - فن بازی میزارم البته شایدم احتمال داشته باشه یکی از همون پرسنل همون شرکت مورد نظر باشه
 

شبق

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 اکتبر 2015
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
43
سن
37
محل سکونت
تهران
با سلام

امیدوارم بقیه دوستان هم در موقع خرید از سایت دیجی کالا دقت کنند.

من 3 روز پیش یعنی 4شنبه 27 مرداد از سایت دیجی کالا یک لپ تاپ خریدم به قیمت 2.200 که قیمتش با بازارهیچ تفاوتی نداشت و تنها دلیل خرید من ضمانت 7 روز بازگشت کالا بود. با این تفاوت که معمولا در بازار به شما 48 ساعت مهلت تعویض می دهند ولی در سایت دیجی کالا عملا 24 ساعت هست که توضیح خواهم داد.

با توجه به اینکه دستگاه سیستم عامل ویندوز نداشت و در موقع روشن کردن فقط صفحه سیاه نشان داده می شد من درزمان تحویل از لحاظ ظاهری و در حد روشن خاموش کردن دستگاه را تست کردم که مشکلی نبود تا اینکه دیروز یعنی 2 روز بعد از خرید فرصت شد تا ویندوز روش نصب کنم. جدا از صدای وحشتناکی که درایو دی وی دی در موقع لود می داد و عملا از حالت نرمال خارج بود(من بیخیال این مشکل شدم چون استفاده ای از درایو ندارم و احتما دادم مشکل از خود دی وی دی باشه) بعد از نصب ویندوز متوجه چند پیکسل سوخته که یکیش سفید و دیگری به صورت لکه سیاه هست در گوشه صفحه شدم و بلافاصله تماس گرفتم با این شرکت و گفتند چون جمعه هست(29 مرداد) کارکنان مربوطه نیستند و شنبه از ساعت 9 تا 5 تماس بگیرید برای مشکلتون با اینکه ادعا می کنند 24 ساعته پاسخگو هستند. تا اینکه امروز(30 مرداد) تماس گرفتم و با کمال تعجب گفتند که این مشکل فیزیکی هستی و تا 24 ساعت شما مهلت تعویض داشتید و شامل 7 روز گارانتی تعویض که در زمان خرید در سایتشون ادعا کردند نمیشه!

مشکل فیزیکی تا جایی که من می دونم و در عرف مرسوم هست مربوط به ظاهر دستگاه میشه و این مشکل عملا سخت افزاری و داخلی هست و چیزی که در سایتشون نوشته به این صوت هست:

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به دیجی‌کالا اطلاع داده شود

لازم به ذکر است که من چند روز قبل در یکی از پاساژ های تهران لپ تاپی رو خریدم که در موقع تست همانجا پس از نصب رایگان ویندوز وقتی مشخصات کارت گرافیک با چیزی که گفته بودند مغایرت داشت با عذرخواهی پس گرفتند.
فقط خواستم چند نکته رو در مورد خرید لپ تاپ بگم تا کسی مثل من کلاه سرش نره:

1) حتما لپ تاپ رو حضوری از مغازه بخرید چون هم آنجا براتون رایگان ویندوز می ریزن و اگر مشکلی در ال سی دی یا مشخصات سخت افزاریش باشه همونجا بدون هیچ دردسری تعویض میشه براتون
2) بر خلاف دی جی کالا که عملا 24 ساعت مهلت تست داره اکثر مغازه دارها 48 ساعت مهلت تست میدهند.
3)قیمت مشابه با بازار
4)تنها در صورتی که در شهرستان هستید و دسترسی به مدلی که می خواهید در بازار نزدیک محل سکونت ندارید این ریسک رو بکنید.
عکس ها رو هم ضمیمه کردم.
البته من بیخیال این موضوع نمیشم و فعلا از طریق انجمن ها و سایت enamad موضوع رو پیگیری می کنم و از طریق مراجع قضایی هم پیگیری خواهم کرد.




دوست من همین مشکل سر دوربین برای من بود که اینا میخواستن شونه خالی کنن من گفتم حضوری میام واونجا صحبت میکنم که مسئولش زنگ زدو بعد از یسری سوال و جواب خواهش کرد که شرکت نیام. داداش سکوت نکن دمت گرم به حقت میرسی.
 

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
36
محل سکونت
کرج
با سلام

امیدوارم بقیه دوستان هم در موقع خرید از سایت دیجی کالا دقت کنند.

من 3 روز پیش یعنی 4شنبه 27 مرداد از سایت دیجی کالا یک لپ تاپ خریدم به قیمت 2.200 که قیمتش با بازارهیچ تفاوتی نداشت و تنها دلیل خرید من ضمانت 7 روز بازگشت کالا بود. با این تفاوت که معمولا در بازار به شما 48 ساعت مهلت تعویض می دهند ولی در سایت دیجی کالا عملا 24 ساعت هست که توضیح خواهم داد.

با توجه به اینکه دستگاه سیستم عامل ویندوز نداشت و در موقع روشن کردن فقط صفحه سیاه نشان داده می شد من درزمان تحویل از لحاظ ظاهری و در حد روشن خاموش کردن دستگاه را تست کردم که مشکلی نبود تا اینکه دیروز یعنی 2 روز بعد از خرید فرصت شد تا ویندوز روش نصب کنم. جدا از صدای وحشتناکی که درایو دی وی دی در موقع لود می داد و عملا از حالت نرمال خارج بود(من بیخیال این مشکل شدم چون استفاده ای از درایو ندارم و احتما دادم مشکل از خود دی وی دی باشه) بعد از نصب ویندوز متوجه چند پیکسل سوخته که یکیش سفید و دیگری به صورت لکه سیاه هست در گوشه صفحه شدم و بلافاصله تماس گرفتم با این شرکت و گفتند چون جمعه هست(29 مرداد) کارکنان مربوطه نیستند و شنبه از ساعت 9 تا 5 تماس بگیرید برای مشکلتون با اینکه ادعا می کنند 24 ساعته پاسخگو هستند. تا اینکه امروز(30 مرداد) تماس گرفتم و با کمال تعجب گفتند که این مشکل فیزیکی هستی و تا 24 ساعت شما مهلت تعویض داشتید و شامل 7 روز گارانتی تعویض که در زمان خرید در سایتشون ادعا کردند نمیشه!

مشکل فیزیکی تا جایی که من می دونم و در عرف مرسوم هست مربوط به ظاهر دستگاه میشه و این مشکل عملا سخت افزاری و داخلی هست و چیزی که در سایتشون نوشته به این صوت هست:

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به دیجی‌کالا اطلاع داده شود

لازم به ذکر است که من چند روز قبل در یکی از پاساژ های تهران لپ تاپی رو خریدم که در موقع تست همانجا پس از نصب رایگان ویندوز وقتی مشخصات کارت گرافیک با چیزی که گفته بودند مغایرت داشت با عذرخواهی پس گرفتند.
فقط خواستم چند نکته رو در مورد خرید لپ تاپ بگم تا کسی مثل من کلاه سرش نره:

1) حتما لپ تاپ رو حضوری از مغازه بخرید چون هم آنجا براتون رایگان ویندوز می ریزن و اگر مشکلی در ال سی دی یا مشخصات سخت افزاریش باشه همونجا بدون هیچ دردسری تعویض میشه براتون
2) بر خلاف دی جی کالا که عملا 24 ساعت مهلت تست داره اکثر مغازه دارها 48 ساعت مهلت تست میدهند.
3)قیمت مشابه با بازار
4)تنها در صورتی که در شهرستان هستید و دسترسی به مدلی که می خواهید در بازار نزدیک محل سکونت ندارید این ریسک رو بکنید.
عکس ها رو هم ضمیمه کردم.
البته من بیخیال این موضوع نمیشم و فعلا از طریق انجمن ها و سایت enamad موضوع رو پیگیری می کنم و از طریق مراجع قضایی هم پیگیری خواهم کرد.
دوست عزیز من چند بار با این شرکت ها به مشکل خوردم
هر دفعه هم پیروز شدم
میدونی چرا؟
چون یک بارش رو به وزارت بازرگانی شکایت کردم
دفعات بعدی هم شرکت ها رو تهدید کردم که فردا میرم شکایت میکنم
خدا شاهده کمتر از بیست و چهار ساعت جواب داده و مرادم رسیدم.
به نظر من یه ایمیل رسمی بزن بهشون بابت اینکه اگه این لپتاپ رو تا فلان تاریخ پس نگیرند میری شکایت میکنی
اگه جواب ندادند و چرند گفتن برو وزارت بازرگانی شکایت کن
مطمئن باش برای اینکه کارنامه خودش رو خراب نکنه بدون هزینه برات پس میگیرند.
 

metanet

Registered User
تاریخ عضویت
11 مارس 2014
نوشته‌ها
489
لایک‌ها
77
سن
34
محل سکونت
ایران - اصفهان
منم یه گوشی خریدم گفتن حافظه داخلی 8 ولی 4 بود زنگ زدم یه مشت شر و ور گفتن منم اصلا وقت این مسخره بازی ها رو ندارم تصمیم گرفتم برم بازار بخرم حتی گرون تر
 

pzt

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 فوریه 2013
نوشته‌ها
51
لایک‌ها
22
محل سکونت
شمال، گلستان
سلام.
والا ما خواستیم خرید آنلاین کنیم، اسم هر سایتیو سرچ کردیم تو گوگل یک تاپیک "از فلان سایت نخرید، کلاهبرداره و غیره" دیدیم! اینطور که معلومه اصلا از هیچ سایتی نخریم بهتره!! :D باید مثل 10 سال پیش بریم این مغازه اون مغازه دنبال کالای مورد نظرمون باشیم کلی بنزین بسوزونیم، وقت بزاریم، تا همون کالارو بصورت فیس تو فیس بخریم! همون کالا با همون کیفیت!
دوستان سایتهای بزرگی مثل زنبیل، فینال و دیگر ---- حجم بالایی از سفارشات رو دارن طبیعی مشتری ناراضی هم داشته باشن ولی این دلیل نمیشه که فکر کنیم همیشه همینطوری باشه! حتی سایت آمازون هم مشتری ناراضی داره، این چیزا هست :D
من زیاد تجربه خرید انلاینو نداشتم، معمولاً حضوری میخرم اگه نتونستم میرم سراغ خرید انلاین.
موقع خرید انلاین توجه کنید سایت خریدار حتماً نماد اعتماد داشته باشه تا اگه مشکلی پیش اومد و پاسخگو نبودن (عجله نکنید!) پیگیری قانونی کنید. الانکه اکثر فروشگاها تا هفت روز پس میگیرن و همچنین محصولاتشون اکثر دارای گارانتی معتبره پس کالای خراب رو دستتون نمیمونه....
تجربه خرید انلاین! راستش چند وقت پیش قصد خرید یک لپ تاپ لمسی که تقریبا گران قیمت بودکردم، چون تازه وارد بازار شده بود، تو شهرمون پیدا نکردم و اینچنین شد که از دیجیکالا خرید کردم! 30 تومن هزینه ارسال با پست پیشتاز دادم ولی 7-8 روز طول کشید تا بدستم برسه!! انگار پست سفارشی ارسال کردن!! کالا هم حقیقتش زیاد جالب نبود قسمت تاچ پدش تکون میخورد و لق میزد!! دیگه پیشو نگرفتم باهاش کنار اومدم.../ به نظر من شعار اصالت کالا نوعی تبلیغه از طرف دیجی کالا این چه اصالتیه :D اونم تو اولین خریدمون،، (مطمینم بقیه فروشگاهاهم همین کالارو میارن فرقیم نداره با دیجی)، .
ضمناً الان همه کالاهای معتبر نمایندگی رسمی دارن تو کشورما فکر نکنم نسخه ریمارکی وجود داشته باشه توی بازار مگر اینکه فاقد گارانتی معتبر باشه.
تجربه خوب خرید انلاین » در قطعات کامپیوتر آنلاین سایت "تک مکث" رو پیشنهاد میکنم، سایت "میهن استور" هم خوبه کالاهای جالبی داره، واقعا هزینه ارسالشان مناسبه سریع هم ارسال میکنن محصولاتشم ارجینال با گارانتی.
یا حق
 

Gesher

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2009
نوشته‌ها
757
لایک‌ها
794
محل سکونت
next generation CPU microarchitecture
بدنبال خرید (DVD Writer PATA (IDE برای کسی رسیدم به Asarayan.com
جنس تقلبی (یا بقول خودشون طرح پایونیر!) بدون جعبه و برچسب مشخصات و از همه بدتر کاملا خراب فرستاد . البته خراب کم لطفیه، چون حداقل LED اش روشن و خاموش میشه
پس فرستادم و دو هفته گذشته اما رو پنهان کرده و پاسخ ندادند
نتیجه ی اخلاقی : داشتن enamad لزوما بمعنی سروکار داشتن با یک فروشگاه دروپیکر دار نیست
 

ithossein

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
9
من دوتا گوشی خریدم از بامیلو انقدر خوب بود حال کردم. هم از بازار ارزون تر گرفتم هم با گارانتی معتبر هم اصلش رو برام فرستادن . بامیلو خیلی خوبه به موقع هم می رسونه از اون به بعد خرید کتاب اینا رو اینترنتی انم می دم و خیلی هم راحتم و راضی هستم البته دیجی کالا به نظرم زیاد به درد نمی خوره فقط نقد و ببرسی های گوشی هاش خیلی خوبه
 

JetXT

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,859
لایک‌ها
513
محل سکونت
Tehran
طرف موبایل سفید 4g سفارش میده . براش مشکی 3g میفرستند. وقتی ازش میپرسم چرا پیگری نکردی ، انگار از برادرش خرید کرده باشه میگه باشه اشکال نداره . قابل پیگیری نیست که بشه حالا کاریش کرد . کاری ه که شده . با این طرز تفکر شخصا معقتدم هر بلایی سر اون فرد نوعی به لحاظ کلاه برداری از سمت این شرکتها پیش بیاد حقشه . چون پیگیر حق و حقوق اولیه خریدش هم حتی نیست.

از ماست که بر ماست!
 

robocop-game

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2014
نوشته‌ها
1,662
لایک‌ها
1,862
از ماست که بر ماست!
چیکار میشه کرد؟
من تو خرید از یه فروشگاه اینترنتی فهمیدم این فروشگاه کلاه بردار - تاپیک زدم براش
یکی دیگه اومده گفته منم خرید کردم برای منم همچیین مشکلی پیش اومده اما پیگیری نکردم
بعد یه نفر دیگه اومده منو اون یکی خریدار زیر سوال برده و از فروشنده کلاه بردار دفاع کرده - منم جواب دادم
دیگه حوصله همچین کثافتا و حروم لغمه ها رو ندارم بخاطر همن از صبح 4 بار درخواست مسدود شدن تاپیکمو دادن
اما مدیرا عزیز ما رو عن حساب کردن حتی به درخواست خودم که تاپیگ خودم راه انداختم گوش نمیدن و تاپیکمو مسدود نکردن - انگار خودشون خدان بقیه عنن
 

Gesher

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2009
نوشته‌ها
757
لایک‌ها
794
محل سکونت
next generation CPU microarchitecture
چیکار میشه کرد؟
من تو خرید از یه فروشگاه اینترنتی فهمیدم این فروشگاه کلاه بردار - تاپیک زدم براش
یکی دیگه اومده گفته منم خرید کردم برای منم همچیین مشکلی پیش اومده اما پیگیری نکردم
بعد یه نفر دیگه اومده منو اون یکی خریدار زیر سوال برده و از فروشنده کلاه بردار دفاع کرده - منم جواب دادم
دیگه حوصله همچین کثافتا و حروم لغمه ها رو ندارم بخاطر همن از صبح 4 بار درخواست مسدود شدن تاپیکمو دادن
اما مدیرا عزیز ما رو عن حساب کردن حتی به درخواست خودم که تاپیگ خودم راه انداختم گوش نمیدن و تاپیکمو مسدود نکردن - انگار خودشون خدان بقیه عنن
اگر کسی راه و چاه خرید اینترنتی را بلد نیست نباید خرید آنلاین کنه و اگر خرید و بمشکل برخورد نباید سوهان روح دیگران بشه
یک خاطره ی جالب یادم آمد
پارسال که بچه ی 8 ساله ی نااهلم توی بغلم لگد زد لپتاپ رو از روی میز انداخت ناچار شدم از یک شرکت قطعه فروش ظاهرا موجه در Aliexpress چین یک LCD نو لپتاپ بقیمت حدود 700 سفارش بدم جنس سوخته ی دست دو فرستاد، فیلمش رو توی یوتیوب گذاشتم و آبروشون رو بردم، توی فرومهای خارجی گفتم این شرکت مورد اعتماد نیست، با بخش پشتیبانیشون یکی دو ساعت چت کردم و گفتم توی چین آشنا دارم (!) و شکایت می کنم پلیس میارم (فروشنده های متقلب چین ترس فراوانی از برخوردهای خشن پلیس دارند) آخرالامر تسلیم شدند و بدون مرجوع کردن کالا پول رو بی کم و کاست برگردوندن
و شما که پول رو بهتون برگردوندن دیگه چرا کش میدین و اینجا تندتند علیه کاربرهای بیگناه طومار و اتهام می نویسین؟
کار بینهایت زشتیه و اکثر فرومهای دیگه با نصف اینکارها کاربر رو اخراج می کنن پرشن تولز خیلی صبر مدیرانش بالاست
 
Last edited:

robocop-game

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2014
نوشته‌ها
1,662
لایک‌ها
1,862
اگر کسی راه و چاه خرید اینترنتی را بلد نیست نباید خرید آنلاین کنه و اگر خرید و بمشکل برخورد نباید سوهان روح دیگران بشه
یک خاطره ی جالب یادم آمد
پارسال که بچه ی 8 ساله ی نااهلم توی بغلم لگد زد لپتاپ رو از روی میز انداخت ناچار شدم از یک شرکت قطعه فروش ظاهرا موجه در Aliexpress چین یک LCD نو لپتاپ بقیمت حدود 700 سفارش بدم جنس سوخته ی دست دو فرستاد، فیلمش رو توی یوتیوب گذاشتم و آبروشون رو بردم، توی فرومهای خارجی گفتم این شرکت مورد اعتماد نیست، با بخش پشتیبانیشون یکی دو ساعت چت کردم و گفتم توی چین آشنا دارم (!) و شکایت می کنم پلیس میارم (فروشنده های متقلب چین ترس فراوانی از برخوردهای خشن پلیس دارند) آخرالامر تسلیم شدند و بدون مرجوع کردن کالا پول رو بی کم و کاست برگردوندن
و شما که پول رو بهتون برگردوندن دیگه چرا کش میدین و اینجا تندتند علیه کاربرهای بیگناه طومار و اتهام می نویسین؟
کار بینهایت زشتیه و اکثر فرومهای دیگه با نصف اینکارها کاربر رو اخراج می کنن پرشن تولز خیلی صبر مدیرانش بالاست

راه و چاه اینا حرفه , طرف سال ها تو یه حرفه ای هست و وارد شده گاهی سرش کلاه میره خدایی نکرده ما که خدا و پیامبر خدا نیستیم که به همه چی آگاه باشیم همه انسانیم
پس نمیشه فخر فروشی کرد من اینم تو اونی

خاطره خوبی تعریف کردید تا به دیگران کمک کنه زمان خرید

من ربطی نمیبینم که پولمو گرفته باشم اطلاع رسانی نکنم درباره فروشگاه شیاد و دزد - اون در صورتی هست که بقیه رو پشمم حساب کنم بگم پولمو گرفتم حالا هر کی دیگه خرید سرش کلاه رفت به درک
اما نه ما همه هم وطنیم و انسانیم باید هوا همو داشته باشیم ( شاید شما بقیه رو پشم حساب میکنی )

صبر مدیرا بالاست؟ کسی از دزد حمایت کنه صبر میخواد؟ حمایت از دزد یعنی خود طرفم دزده
با اینکه من پیش دستی کردم یعنی خدا خداست و شانس آوردم زود متوجه شدم و باعث شدم پولم بگرده - اما کاربر ehsanservat از خریدشون که قبلا مثل من خریدی کردن اما پک نصفه کاره دستش رسیده بود و دیر متوجه شده بود و آبرو رفته بود
اون دوستان همار دزد تازه هم تجربه منو هم تجربه ehsanservat دیده بودن اما ما حیوان حساب کردن و از فروشگاه شیاد دفاع کردن - زشت کار اونا که حامی شیاد ها هستن و کار شما بجا اطلاع رسانی در باره دزدی به بقیه خورده میگیرید - من برخلاف شما بقیه هموطنامو پشم حساب نمیکنم تو تمام سایت هایی هستم تاپیک اطلاع رسانی میزنم تا پولی که بخاطرش عرق ریختن تو جیب چنتا ال مردم خور حروم خور نره

همونطور که دیشب آیدی mhsnrah بهم پیام داد ب این مضمون :
چرا تاپیک شما بسته شد؟
این هم تجربه خرید من از افتاب رایانه:
http://forum.arduino.ir/8/13/754.html

با درود

اینجانب به وسیله جستجو در اینترنت جهت خرید نمایشگر nokia 5110 وارد فروشگاه اینترنت آفتاب رایانه شدم و با دیدن عکس محصول جهت اطمینان از دو ردیفه بودن کانکتور LCD با مدیریت فروشگاه تماس گرفتم که تایید کردند این محصول دقیقا همانند تصویری که در سایت قرار گرفته شامل دو ردیف در بالا و پایین LCD میباشد

مشاهده پیوست 1179

پس از تایید مدیریت فروشگاه تعداد 8 عدد از این نمایشگر را ثبت سفارش کردم. ولی امروز که بسته پستی رسید با باز کردن بسته دیدم که نمایشگرهای ارسالی از نوعی متفاوت از محصولی است که عکسش را در سایت قرار داده اند. تصاویر اقلام ارسالی در زیر پیوست شده.

مشاهده پیوست 1180

مشاهده پیوست 1181

تاکید بنده به این دلیل بود که پروژه را بایستی تا شنبه 6 دی 93 تحویل دهم و PCB بر اساس نمایشگر دو ردیف چاپ شده و برنامه نویسی و تست هم شده فقط نصب نمایشگر روی برد مانده بود ولی با مشکل به وجود آمده عملا پروژه مذکور لغو شده و بنده متضرر گردیده ام و اعتبارم زیر سوال رفته.

با اعلام موضوع به مدیریت فروش جناب اقای مهندس نجفی ایشان فرمودند که کاری از دستشان بر نمی آید و اقلام را به دفتر شیراز عودت کنم تا مبلغ فاکتور را برگشت بزنند.

من هم طبق فرمایش مدیریت اقلام را با پست ارسال و شناسه مرسوله(20290000711523960495) را برایشان فرستادم.

ولی متاسفانه ایشان برخلاف وعده ای که دادند از برگشت زدن مبلغ سر باز زدند و با بی احترامی تلفن بنده را قطع کردند.

علی رغم ضرر مالی و خدشه دار شدن اعتبار کاری رفتار مدیریت فروشگاه نیز بسیار نامناسب بوده و به هیچ وجه قابل توجیه نمیباشد.

رحمانی
93/10/04


اگر بخوایی از پیامشون عکس میگیرم میزارم تو همین تاپیک - میتونید از همون کاربر هم بپرسید همیچین پیامی بهم داده یا نه
من کار شما رو زشت میدونم - مدیر ها میخوان چیکار کنن؟ بگن چرا تاپیک آگاه سازی هموطنات از کلاه برداری و دزدی یه فروشگاه زدی یا با چند نفر که حامی دزدی و مال حروم خوری هستن کار دارن؟
 

JetXT

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,859
لایک‌ها
513
محل سکونت
Tehran
بازم ممنون بابت اطلاع رسانیتون، متاسفانه وقتی اون بالابالاییها دزد تشریف داشته باشند و نهادی برای نظارت و بازرسی و پیگیری نباشه همینه
حضوری و چه غیر حضوری میندازند
 

miladmhti

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 آگوست 2016
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
8
سن
35
کسی که مثلا میخواد هارد اولترا بخره توی شهرش 3 یا 4 هزار تومن گرونتر از دیجیکالا بهش میدن رفتارش عجیبه و وقتی کالا خراب به دستش رسید اون موقع متوجه میشه که خرید حضوری فایده زیادی داره
 
بالا