• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ماجرای من و دیجیکالا !

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
به هر حال خرید آنلاین شرایطی داره و خرید حضوری هم شرایطی . متاسفانه کاربران زیادی دیدم چون از خرید حضوری پشیمون شدن رفتن خریدن آنلاین رو تجربه کنند. هر صنفی به هر حال آدم خوب و بد توش پیدا میشه. تو خرید آنلاین به خصوص وقتی تجربه و اطلاعات کمی از کالا دارید راحتر میتونید خرید کنند تا خرید حضوری . تو مراکز صنف کامپیوتر تو خیلی از شهرستانها قیمت کالا بر اساس ظاهر طرف و اطلاع طرف داده میشه . خوب من خریدار اگر همچین رفتاری باهام بشه ترجیح میدم بشینم پای کامپیوتر چاییم رو بخورم و کالا رو خیلی شیک بیارن دم خونه تحویل بدند و تازه کلاس کار خودمم حفظ کنم . در این مورد نمیشه به کسی خورده گرفت . به هر حال قبول کنیم زرق و برق ویترین فروشگاههای آنلاین خیلی خیلی بهتر از خیلی از ویترینهای مغازه های حتی تهران هم هست . اما متاسفانه این ویترین متاسفانه جلوی تفکر رو برای بعضی ها گرفته ، یعنی دیگه قرار نیست هر چیزی رو آنلاین بخوای سفارش بدی به خاطر اینکه مثلا پول پیک یا پستت رایگان در بیاد!!! . به هر حال تو خرید آنلاین راهکارهای مقابله با عدم کلاه رفتن سر آدم خیلی بیشتره تا خرید حضوری . برای خرید آنلاین راهکارهای پس دادن کالا و پیگیری ، کفه ترازو کاملا به نفع مصرف کننده است و فقط مصرف کننده باید از حق و حقوق خودش خبر دار باشه.به هر حال چه بخوایم و چه نخوایم خرید و فروش آنلاین داره بخشی از زندگی ما میشه ؛ باید فرهنگ خرید و فرهنگ فروش همزمان باهم بالا بره. اینکه یک مصرف کننده از یک نقص یا ضعف قیمتی یک فروشگاه آنلاین سوء استفاده کنه و بخواد به هر طریقی شده فروشنده رو متضرر کنه هم زیاد دیده میشه ، از طرفی فروشنده آنلاین هم اگر گیر همچین مصرف کننده هایی بیوفته طبیعتا یک مصرف کننده بعدی رو مورد هدف قرار میده تا ضررش رو جبران کنه . هر چند که هیچ توجیهی برای این مساله وجود نداره که اگر کسی کلاهت رو برداشت پس تو حق داری از همون فرد حتی یا دیگری کلاه برداری کنی.باید قبول کنیم خرید و فروش یک سود دو طرفه باید باشه تا هم دلچسب باشه و هم پولش برای فروشنده خوردن داشته باشه.با بعضی رفتارها کم کم مشتری از خرید آنلاین هم پشیمون میشه



بدنبال خرید (DVD Writer PATA (IDE برای کسی رسیدم به Asarayan.com
جنس تقلبی (یا بقول خودشون طرح پایونیر!) بدون جعبه و برچسب مشخصات و از همه بدتر کاملا خراب فرستاد . البته خراب کم لطفیه، چون حداقل LED اش روشن و خاموش میشه
پس فرستادم و دو هفته گذشته اما رو پنهان کرده و پاسخ ندادند
نتیجه ی اخلاقی : داشتن enamad لزوما بمعنی سروکار داشتن با یک فروشگاه دروپیکر دار نیست
2 تا نکته وجود داره که من شخصا زیاد باهاش برخورد کردم . چون شما اهل فن هستید به عنوان توصیه میگم
یک اینکه دنبال کالاهای خیلی قدیمی به عنوان آک اصل و ... نباشید.
دوم اینکه واقعا فروشنده بعضی وقتها از پشت پرده یک کالا خبر نداره که البته این نقصه.
من 2 سال پیش به اصرار یکی از مشتریان براش هارد ظرفیت پایین خریدم. بهش گفتم بسته بندیش آکه ولی از درونش من خبر ندارم. واقعا هم همینجوری بود بسته بندی رو داخل ایران آک میکنند و یک هارد رو با 12000 ساعت کار میزارند داخلش . من واقعا خبر نداشتم وگرنه امکان نداشت سفارش رو از مشتری قبول کنم ، در عین ناباوری الان مشتریانی هستند که میدونند هارد تعمیری ممکنه باشه و ... ولی بازم اصرار دارند بخرند.!!!
 

JetXT

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,859
لایک‌ها
513
محل سکونت
Tehran
خرید حضوری خوبیش اینه که میشه همونجا قبل تسویه تست گرفت یا بعضی قطعات مهلت 24/48ساعته دارند
اما اگه آنلاین بخری باید قبلش تسویه کنی یعنی پولت دود شده رفته حالا بدو دنبالش
و از مهلت تست هم خبری نیست صاف باید بره گارانتی فقط شانس بیارید که تعمیر نشه
اگه امکان پرداخت در محل باشه میشه قبل از تسویه تست گرفت که البته این موضوع هنوز جا نیفتاده
 

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
36
محل سکونت
کرج
به هر حال خرید آنلاین شرایطی داره و خرید حضوری هم شرایطی . متاسفانه کاربران زیادی دیدم چون از خرید حضوری پشیمون شدن رفتن خریدن آنلاین رو تجربه کنند. هر صنفی به هر حال آدم خوب و بد توش پیدا میشه. تو خرید آنلاین به خصوص وقتی تجربه و اطلاعات کمی از کالا دارید راحتر میتونید خرید کنند تا خرید حضوری . تو مراکز صنف کامپیوتر تو خیلی از شهرستانها قیمت کالا بر اساس ظاهر طرف و اطلاع طرف داده میشه . خوب من خریدار اگر همچین رفتاری باهام بشه ترجیح میدم بشینم پای کامپیوتر چاییم رو بخورم و کالا رو خیلی شیک بیارن دم خونه تحویل بدند و تازه کلاس کار خودمم حفظ کنم . در این مورد نمیشه به کسی خورده گرفت . به هر حال قبول کنیم زرق و برق ویترین فروشگاههای آنلاین خیلی خیلی بهتر از خیلی از ویترینهای مغازه های حتی تهران هم هست . اما متاسفانه این ویترین متاسفانه جلوی تفکر رو برای بعضی ها گرفته ، یعنی دیگه قرار نیست هر چیزی رو آنلاین بخوای سفارش بدی به خاطر اینکه مثلا پول پیک یا پستت رایگان در بیاد!!! . به هر حال تو خرید آنلاین راهکارهای مقابله با عدم کلاه رفتن سر آدم خیلی بیشتره تا خرید حضوری . برای خرید آنلاین راهکارهای پس دادن کالا و پیگیری ، کفه ترازو کاملا به نفع مصرف کننده است و فقط مصرف کننده باید از حق و حقوق خودش خبر دار باشه.به هر حال چه بخوایم و چه نخوایم خرید و فروش آنلاین داره بخشی از زندگی ما میشه ؛ باید فرهنگ خرید و فرهنگ فروش همزمان باهم بالا بره. اینکه یک مصرف کننده از یک نقص یا ضعف قیمتی یک فروشگاه آنلاین سوء استفاده کنه و بخواد به هر طریقی شده فروشنده رو متضرر کنه هم زیاد دیده میشه ، از طرفی فروشنده آنلاین هم اگر گیر همچین مصرف کننده هایی بیوفته طبیعتا یک مصرف کننده بعدی رو مورد هدف قرار میده تا ضررش رو جبران کنه . هر چند که هیچ توجیهی برای این مساله وجود نداره که اگر کسی کلاهت رو برداشت پس تو حق داری از همون فرد حتی یا دیگری کلاه برداری کنی.باید قبول کنیم خرید و فروش یک سود دو طرفه باید باشه تا هم دلچسب باشه و هم پولش برای فروشنده خوردن داشته باشه.با بعضی رفتارها کم کم مشتری از خرید آنلاین هم پشیمون میشه




2 تا نکته وجود داره که من شخصا زیاد باهاش برخورد کردم . چون شما اهل فن هستید به عنوان توصیه میگم
یک اینکه دنبال کالاهای خیلی قدیمی به عنوان آک اصل و ... نباشید.
دوم اینکه واقعا فروشنده بعضی وقتها از پشت پرده یک کالا خبر نداره که البته این نقصه.
من 2 سال پیش به اصرار یکی از مشتریان براش هارد ظرفیت پایین خریدم. بهش گفتم بسته بندیش آکه ولی از درونش من خبر ندارم. واقعا هم همینجوری بود بسته بندی رو داخل ایران آک میکنند و یک هارد رو با 12000 ساعت کار میزارند داخلش . من واقعا خبر نداشتم وگرنه امکان نداشت سفارش رو از مشتری قبول کنم ، در عین ناباوری الان مشتریانی هستند که میدونند هارد تعمیری ممکنه باشه و ... ولی بازم اصرار دارند بخرند.!!!
سلام
داداش یه هارد گرفتم با لینک زیر
یه نگاه بنداز
http://esam.ir/itemView.aspx?IDi=1903247&IDsold=666705
من تست کردم 997 روز کارکرد داشته اما فقط 41 بار روشن و خاموش شده
میشه همچین چیزی؟
43842_395610.jpg 43842_395617.jpg
یه کمک میکنید؟
من البته هموز تایید نکردم و شکایت هم کردم از فروشنده اما برای خودم سواله که چجوری هارد تو پک نو 2 ترا بایت با این همه ساعت کارکرد فقط 41 بار روشن شده؟
یعنی هارد سرور بوده؟
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
سلام
داداش یه هارد گرفتم با لینک زیر
یه نگاه بنداز
http://esam.ir/itemView.aspx?IDi=1903247&IDsold=666705
من تست کردم 997 روز کارکرد داشته اما فقط 41 بار روشن و خاموش شده
میشه همچین چیزی؟
مشاهده پیوست 964015 مشاهده پیوست 964016
یه کمک میکنید؟
من البته هموز تایید نکردم و شکایت هم کردم از فروشنده اما برای خودم سواله که چجوری هارد تو پک نو 2 ترا بایت با این همه ساعت کارکرد فقط 41 بار روشن شده؟
یعنی هارد سرور بوده؟
سلام . این مدل هاردها معمولا دور پایین هستند و برای مواردی که اطلاعات رو بیشتر بخوان نگهداری کنند استفاده میشده . قدیمی هم هست به نسبت . معمولا اگر سروری استفاده بشه هر 20 30 روز شاید یک بار هارد خاموش روشن بشه
 

JetXT

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,859
لایک‌ها
513
محل سکونت
Tehran
سلام
داداش یه هارد گرفتم با لینک زیر
یه نگاه بنداز
http://esam.ir/itemView.aspx?IDi=1903247&IDsold=666705
من تست کردم 997 روز کارکرد داشته اما فقط 41 بار روشن و خاموش شده
میشه همچین چیزی؟
مشاهده پیوست 964015 مشاهده پیوست 964016
یه کمک میکنید؟
من البته هموز تایید نکردم و شکایت هم کردم از فروشنده اما برای خودم سواله که چجوری هارد تو پک نو 2 ترا بایت با این همه ساعت کارکرد فقط 41 بار روشن شده؟
یعنی هارد سرور بوده؟

آکبند :D هاردشم اصلا معلوم نیست چه مدلیه
احتمالا ریفر هست health رو دستکاری کرده ولی دیگه ساعتشو نتونسته ریست کنه
از قدیم گفتند هر ارزونی بی دلیل نیست!
 

arashnitro

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2014
نوشته‌ها
428
لایک‌ها
1,224
محل سکونت
بوشهر
بدنبال خرید (DVD Writer PATA (IDE برای کسی رسیدم به Asarayan.com
جنس تقلبی (یا بقول خودشون طرح پایونیر!) بدون جعبه و برچسب مشخصات و از همه بدتر کاملا خراب فرستاد . البته خراب کم لطفیه، چون حداقل LED اش روشن و خاموش میشه
پس فرستادم و دو هفته گذشته اما رو پنهان کرده و پاسخ ندادند
نتیجه ی اخلاقی : داشتن enamad لزوما بمعنی سروکار داشتن با یک فروشگاه دروپیکر دار نیست

به هر حال خرید آنلاین شرایطی داره و خرید حضوری هم شرایطی . متاسفانه کاربران زیادی دیدم چون از خرید حضوری پشیمون شدن رفتن خریدن آنلاین رو تجربه کنند. هر صنفی به هر حال آدم خوب و بد توش پیدا میشه. تو خرید آنلاین به خصوص وقتی تجربه و اطلاعات کمی از کالا دارید راحتر میتونید خرید کنند تا خرید حضوری . تو مراکز صنف کامپیوتر تو خیلی از شهرستانها قیمت کالا بر اساس ظاهر طرف و اطلاع طرف داده میشه . خوب من خریدار اگر همچین رفتاری باهام بشه ترجیح میدم بشینم پای کامپیوتر چاییم رو بخورم و کالا رو خیلی شیک بیارن دم خونه تحویل بدند و تازه کلاس کار خودمم حفظ کنم . در این مورد نمیشه به کسی خورده گرفت . به هر حال قبول کنیم زرق و برق ویترین فروشگاههای آنلاین خیلی خیلی بهتر از خیلی از ویترینهای مغازه های حتی تهران هم هست . اما متاسفانه این ویترین متاسفانه جلوی تفکر رو برای بعضی ها گرفته ، یعنی دیگه قرار نیست هر چیزی رو آنلاین بخوای سفارش بدی به خاطر اینکه مثلا پول پیک یا پستت رایگان در بیاد!!! . به هر حال تو خرید آنلاین راهکارهای مقابله با عدم کلاه رفتن سر آدم خیلی بیشتره تا خرید حضوری . برای خرید آنلاین راهکارهای پس دادن کالا و پیگیری ، کفه ترازو کاملا به نفع مصرف کننده است و فقط مصرف کننده باید از حق و حقوق خودش خبر دار باشه.به هر حال چه بخوایم و چه نخوایم خرید و فروش آنلاین داره بخشی از زندگی ما میشه ؛ باید فرهنگ خرید و فرهنگ فروش همزمان باهم بالا بره. اینکه یک مصرف کننده از یک نقص یا ضعف قیمتی یک فروشگاه آنلاین سوء استفاده کنه و بخواد به هر طریقی شده فروشنده رو متضرر کنه هم زیاد دیده میشه ، از طرفی فروشنده آنلاین هم اگر گیر همچین مصرف کننده هایی بیوفته طبیعتا یک مصرف کننده بعدی رو مورد هدف قرار میده تا ضررش رو جبران کنه . هر چند که هیچ توجیهی برای این مساله وجود نداره که اگر کسی کلاهت رو برداشت پس تو حق داری از همون فرد حتی یا دیگری کلاه برداری کنی.باید قبول کنیم خرید و فروش یک سود دو طرفه باید باشه تا هم دلچسب باشه و هم پولش برای فروشنده خوردن داشته باشه.با بعضی رفتارها کم کم مشتری از خرید آنلاین هم پشیمون میشه




2 تا نکته وجود داره که من شخصا زیاد باهاش برخورد کردم . چون شما اهل فن هستید به عنوان توصیه میگم
یک اینکه دنبال کالاهای خیلی قدیمی به عنوان آک اصل و ... نباشید.
دوم اینکه واقعا فروشنده بعضی وقتها از پشت پرده یک کالا خبر نداره که البته این نقصه.
من 2 سال پیش به اصرار یکی از مشتریان براش هارد ظرفیت پایین خریدم. بهش گفتم بسته بندیش آکه ولی از درونش من خبر ندارم. واقعا هم همینجوری بود بسته بندی رو داخل ایران آک میکنند و یک هارد رو با 12000 ساعت کار میزارند داخلش . من واقعا خبر نداشتم وگرنه امکان نداشت سفارش رو از مشتری قبول کنم ، در عین ناباوری الان مشتریانی هستند که میدونند هارد تعمیری ممکنه باشه و ... ولی بازم اصرار دارند بخرند.!!!

منم از سایت asarayan.com چند عدد dvd rwiter پایونیر از نوع ساتا و با گارانتی سازگار خریدم و تعدادی کالای دیگه،موقعی که به دستم رسید دیدم طرح پایونیر هست و در کمال تعجب بدون هیچگونه لیبل گارانتی یا کارت گارانتی(یعنی حتی هولوگرامی روی محل پیچاشم نبود)،بعد از چندین بار تماس گرفتن و انکار از طرف اونا (جالب اینکه امروز که تماس میگیری و با یه نفر صحبت میکنی برا پیگیری دیگه اون آدمو پیدا نمیکنی و دوباره از نو باید برا یه نفر دیگه کل جریانو توضیح بدی و اونم انکار کنه و....) بالاخره قبول کردن که اشتباه از انبار بوده و عذرخواهی کردن و من اصرار به مرجوع کردن داشتم که گفتن فعلا این مارکو ندارن و تو دردسر میفتن و پیش مدیرشون زیر سوال میرن و خواهش کردن اختلافش برگردونده بشه که من به برای که تودردسر نیفتن قبول کردن(که ماجرای برگردوندن پول هم خیلی طولانیه)

یکبار دیگه من یه لپ تاپ و چند تا مادربرد و رم و پاور و... ازشون خریدم،فرداش زنگ زدن و قیمت لپ تاپ رو 140بالاتر گفتن،گفتم بابا ما صحبت کردیم حواله زدم بعد از یکروز یادتون اومده گفتن که فلانی اشتباه کرده و باید اختلافو از جیب خودش پرداخت خود طرفم زنگ زده و.... اصلا اصرار ما کارساز نبود بالاخره من گفتم کل خرید کنسل بشه که چند ساعت بعد پول لپ تاپو برگردوندن باز تماس گرفتم و گفتم براچی پوله که گفتن بچه های انبار غیر از لپ تاپ بقیه محصولات رو براتون ارسال کردن،گفتم نیازی بهش ندارم برگدونین که گفتن باربری ارسال کرده،حالا بعد که رسید مشخص شد دو روز بعد تحویل باربری شده و خواستم برگدونم که گفتم هم سفارش دارم باید آماده کنم هم پول گرفتن از اینا دردسره،کارتنا رو که باز کردم دیدم باز جنس متفاوت و گارانتی متفاوت فرستادن و بازم تلفن و ..................................................

ظاهرا اینا کلا روند کارشون اینه و مشکلشون پشت پرده کالا و .... نیست
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
منم از سایت asarayan.com چند عدد dvd rwiter پایونیر از نوع ساتا و با گارانتی سازگار خریدم و تعدادی کالای دیگه،موقعی که به دستم رسید دیدم طرح پایونیر هست و در کمال تعجب بدون هیچگونه لیبل گارانتی یا کارت گارانتی(یعنی حتی هولوگرامی روی محل پیچاشم نبود)،بعد از چندین بار تماس گرفتن و انکار از طرف اونا (جالب اینکه امروز که تماس میگیری و با یه نفر صحبت میکنی برا پیگیری دیگه اون آدمو پیدا نمیکنی و دوباره از نو باید برا یه نفر دیگه کل جریانو توضیح بدی و اونم انکار کنه و....) بالاخره قبول کردن که اشتباه از انبار بوده و عذرخواهی کردن و من اصرار به مرجوع کردن داشتم که گفتن فعلا این مارکو ندارن و تو دردسر میفتن و پیش مدیرشون زیر سوال میرن و خواهش کردن اختلافش برگردونده بشه که من به برای که تودردسر نیفتن قبول کردن(که ماجرای برگردوندن پول هم خیلی طولانیه)

یکبار دیگه من یه لپ تاپ و چند تا مادربرد و رم و پاور و... ازشون خریدم،فرداش زنگ زدن و قیمت لپ تاپ رو 140بالاتر گفتن،گفتم بابا ما صحبت کردیم حواله زدم بعد از یکروز یادتون اومده گفتن که فلانی اشتباه کرده و باید اختلافو از جیب خودش پرداخت خود طرفم زنگ زده و.... اصلا اصرار ما کارساز نبود بالاخره من گفتم کل خرید کنسل بشه که چند ساعت بعد پول لپ تاپو برگردوندن باز تماس گرفتم و گفتم براچی پوله که گفتن بچه های انبار غیر از لپ تاپ بقیه محصولات رو براتون ارسال کردن،گفتم نیازی بهش ندارم برگدونین که گفتن باربری ارسال کرده،حالا بعد که رسید مشخص شد دو روز بعد تحویل باربری شده و خواستم برگدونم که گفتم هم سفارش دارم باید آماده کنم هم پول گرفتن از اینا دردسره،کارتنا رو که باز کردم دیدم باز جنس متفاوت و گارانتی متفاوت فرستادن و بازم تلفن و ..................................................

ظاهرا اینا کلا روند کارشون اینه و مشکلشون پشت پرده کالا و .... نیست
خوب اگر روند یک سایت اینجوری باشه کلا اعتبارش به مرور از دست رفته است . راهی هم جز تعطیل کردن نداره با این روش.
 

tm.fard

کاربرفعال عکس و عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 نوامبر 2015
نوشته‌ها
372
لایک‌ها
440
محل سکونت
روی خط
سلام
در اینکه دیجیکالا مدت زمانش تمام شده و منقضی شده شکی نیست دیجی یک دلال هستش و از شرکتها جنس و میگیره و میفروضشهو پورسات میگیره
جدیدا هر جنسی که مشکل داره و تاریخ چه جالبی نداره میزاره فروش ویژه (مثال تبلتهای باطری فاسد ایسر یا پرینتری که جوهر اورجینال میشه مادیران!!!)
تقصییر ماست که این مدل شرکتها را چاق میکنیم وقتی چیزی ارزون هست !حتما مشکلی وجود داره تعمیری میدن به ملت
جدیدا هم که اداره سانسور راه انداخته اگر انتقاد کنی و مشکل جنس و بگی نظرت تایید نمیشه فقط باید مجیز بگی
اخرین نظرم که تایید نشد :
دوستانی که این پرینتر و تهیه کردن لطفا بفرمایید جوهر اورجینال اپسون هستش یا ماد ایران چون جوهر مادیران اختلاف قیمت زیادی دارد با اصلی دارد
این نظر تایید نشد!!!!!!!!
 

arashnitro

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2014
نوشته‌ها
428
لایک‌ها
1,224
محل سکونت
بوشهر
خوب اگر روند یک سایت اینجوری باشه کلا اعتبارش به مرور از دست رفته است . راهی هم جز تعطیل کردن نداره با این روش.

والا چی بگم،اینطور که معلومه روند کار سایت آسارایان (asarayan.com) همینه و اصلا و ابدا هم براشون مهم نیست و با یه توضیح و تفسیر الکی به حساب خودشون سرمشتریو کلاه میذارن و خیلیم خوشحالن از اینکه جنسای مشکلدارشون رو فروختن.
تو دراز مدت مشتریشونو از دست میدن ولی مشتریهایی که با سرچ تو اینترنت به سایت مراجعه میکنن فقط نماد اعتماد الکترونیکی رو چک میکنن و اعتماد میکنن،غافل از اینکه.....
 

arashnitro

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2014
نوشته‌ها
428
لایک‌ها
1,224
محل سکونت
بوشهر
سلام
در اینکه دیجیکالا مدت زمانش تمام شده و منقضی شده شکی نیست دیجی یک دلال هستش و از شرکتها جنس و میگیره و میفروضشهو پورسات میگیره
جدیدا هر جنسی که مشکل داره و تاریخ چه جالبی نداره میزاره فروش ویژه (مثال تبلتهای باطری فاسد ایسر یا پرینتری که جوهر اورجینال میشه مادیران!!!)
تقصییر ماست که این مدل شرکتها را چاق میکنیم وقتی چیزی ارزون هست !حتما مشکلی وجود داره تعمیری میدن به ملت
جدیدا هم که اداره سانسور راه انداخته اگر انتقاد کنی و مشکل جنس و بگی نظرت تایید نمیشه فقط باید مجیز بگی
اخرین نظرم که تایید نشد :
دوستانی که این پرینتر و تهیه کردن لطفا بفرمایید جوهر اورجینال اپسون هستش یا ماد ایران چون جوهر مادیران اختلاف قیمت زیادی دارد با اصلی دارد
این نظر تایید نشد!!!!!!!!

در حال حاضر از دلالی دارن خیلی سود میبرن

حرفتون کاملا درسته نمونش در قسمت نظر مشتریان مربوط به صندوقهای الککترونیکی(شبیه گاوصندوق هستن با صفحه کلید و امگان رمزگذاری) معایبشو گفته بودن،چند روز بعد مراجعه کردم همه نظرات پاک شده بودن
علاوه بر این خیلی از محصولاتو داره با قیمت خیلی بالاتر از بازار میفروشه اختلاف از چندهزار تومان تا چندده هزار تومانی با بازار،بعضی وقتام ارسال رایگان میزاره مشتری هم خوشحال که هزینه ارسال نمیده
 

prest

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2014
نوشته‌ها
168
لایک‌ها
38
سن
37
پست همه دوستان خوندم هم اموزنده بود هم تاسفبار
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
والا چی بگم،اینطور که معلومه روند کار سایت آسارایان (asarayan.com) همینه و اصلا و ابدا هم براشون مهم نیست و با یه توضیح و تفسیر الکی به حساب خودشون سرمشتریو کلاه میذارن و خیلیم خوشحالن از اینکه جنسای مشکلدارشون رو فروختن.
تو دراز مدت مشتریشونو از دست میدن ولی مشتریهایی که با سرچ تو اینترنت به سایت مراجعه میکنن فقط نماد اعتماد الکترونیکی رو چک میکنن و اعتماد میکنن،غافل از اینکه.....
ببین باید به مشتری حق بدیم . هیچ معیار دقیقی وجود نداره . مثلا من میگم دی جی کالا خوب تو میگی بد . خوب این تجربه ی من و شماست ، نفر سوم که تجربه نداره . 2 تا ملاک میاد وسط یکی رنک الکساست که معنیش بازدیده ؛ که خوب اونم چه اعتباری وجود داره سایتی پر بازدید باشه اما خوب هم باشه ؛ یکی هم نماد اعتماد الکترونیکه که اونم شرایط داره ، دادنش رو سخت گیرانه میدن اما برای پس گرفتنش عملا راهکار خاصی ندارند به اون صورت . پس میمونه تجربه . راه خاصی دیگه ای واقعا به ذهنم نمیرسه .
 

arashnitro

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2014
نوشته‌ها
428
لایک‌ها
1,224
محل سکونت
بوشهر
ببین باید به مشتری حق بدیم . هیچ معیار دقیقی وجود نداره . مثلا من میگم دی جی کالا خوب تو میگی بد . خوب این تجربه ی من و شماست ، نفر سوم که تجربه نداره . 2 تا ملاک میاد وسط یکی رنک الکساست که معنیش بازدیده ؛ که خوب اونم چه اعتباری وجود داره سایتی پر بازدید باشه اما خوب هم باشه ؛ یکی هم نماد اعتماد الکترونیکه که اونم شرایط داره ، دادنش رو سخت گیرانه میدن اما برای پس گرفتنش عملا راهکار خاصی ندارند به اون صورت . پس میمونه تجربه . راه خاصی دیگه ای واقعا به ذهنم نمیرسه .

حرفتون متین،سازمانی که نمادو میده وقتی برای احقاق حق مشتری نمیذاره(منظور چک کردن نحوه خدمات و رضایت یا عدم رضایت مشتری) مشتری هم یکی میگه ولش کن ارزش نداره یکی وقت نداره یکی بیخیاله و.....
ولی صفحاتی مثل اینجا که مشتری تجربه شو بیان میکنه برای خرید دیگر مشتریان خوبه و میتونن از این نظرات استفاده کنن
 

Gesher

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2009
نوشته‌ها
757
لایک‌ها
794
محل سکونت
next generation CPU microarchitecture
بر اثر تبلیغات برخی کاربرها، مترصد فرصتی برای خرید از بامیلو هم بودم
6 روز قبل گیره ی KE 1010 ایران پتک رو در بامیلو ثبت و نهایی کردم از کالا خبری نشده بماند سامانه ی اطلاع رسانی از وضعیت کالا هم ندارند (نه ایمیل نه پیامک)
بخش تاریخچه ی سفارشات در پروفایل کاربر هم کاملا بی در و پیکر . از تاریخ ثبت سفارش تا الان هیچ بروزرسانی دیگری نشده!
به تقلید از دیجیکالا سرویس ارسال اجباری مختص خودش مستقل از پست رو هم راه انداخته اما همونجا رسما قید کرده با 5 تا 8 روز تاخیر. گویا از اونور اقیانوس میخواد بیاره. هزینه ی پیشتاز، اما خدماتی اینچنین.

حالا این روند رو مقایسه کنم با دو فروشگاه دیگه
فروشگاه digik : در هر ساعت شبانه روز بمحض لوگین، ورود موفقیت آمیز توسط سامانه ی پیامکی دیجیک به گوشی شما ارسال میشه. صبح امروز مجموعه ای کالا ثبت کردم ظاهرا در حال بسته بندیه و فعلا 3 پیامک بعلاوه ی چند ایمیل مراحل پردازش رو اطلاع دادند. شیوه ی ارسال هم متنوع و به انتخاب خریداره: سفارشی،پیشتاز، باربری، و تیپاکس (بارها در خرید از فروشگاههای مختلف دیدم سفارشی و پیشتاز فقط در نام و نرخ متفاوتند نه در میزان تاخیر پستی)
تتیس مارکت هم فروشگاه دیگریه که دیروز کالایی در اون ثبت کردم همونروز ارسال و جمعا 4 پیامک بعلاوه ی چندین ایمیل مراحل کار رو تا آخر اعلام کردند. ارسال فقط پیشتاز. فروشگاهی معتبر با خدماتی شایسته
 
Last edited:
  • Like
Reactions: hwt

hosseinmousavi7

Registered User
تاریخ عضویت
7 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,747
لایک‌ها
401
محل سکونت
Tehran
تا حالا که حدود 10 تا کالا خریداری کردم از دیجی کالا به مشکلی برنخوردم
سایت خوبی هست ولی گرون میده
 

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
36
محل سکونت
کرج
سلام دوستان
چند روز پیش یه تبلت آیلایف با این مشخصات زیر از دیجی کالا خریدم
https://www.digikala.com/Product/DKP-118378/تبلت-آي‌لايف-مدل-WTAB-800-دو-سيم-کارت-ظرفيت-16-گيگابايت
متاسفانه در مشخصات تبلت و همچنین روی خود تبلت و روی جعبه تبلت قید شده که پردازنده اینتل داره
اما وقتی با cpu x از تبلت تست گرفتم این مشخصات برام اومد
Quad core 1.04 placeholder
و وقتی تو برنامه Antutu tester وارد قسمت info میشم اینو میگه
Quad-core x86 processor (SSSE3)
و همچنین در مشخصات تو سایت نوشته 170 ساعت باتریش در حالت آماده به کار کار میکنه اما واقعا کمتر از 24 ساعت کار میکنه
تو دیجی کالا شکایت کردم و خبر مرگشون دارن بررسی میکنن و ممکنه بیان پس بگیرن اما میگن باید بمونه تست کنیم بعدا پولو پس بدیم
به نظرتون چی کار کنم؟
جایی هست برم فعلا اینترنتی شکایت کنم؟
 

AMD.POWER

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,098
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
سلام دوستان
چند روز پیش یه تبلت آیلایف با این مشخصات زیر از دیجی کالا خریدم
https://www.digikala.com/Product/DKP-118378/تبلت-آي‌لايف-مدل-WTAB-800-دو-سيم-کارت-ظرفيت-16-گيگابايت
متاسفانه در مشخصات تبلت و همچنین روی خود تبلت و روی جعبه تبلت قید شده که پردازنده اینتل داره
اما وقتی با cpu x از تبلت تست گرفتم این مشخصات برام اومد
Quad core 1.04 placeholder
و وقتی تو برنامه Antutu tester وارد قسمت info میشم اینو میگه
Quad-core x86 processor (SSSE3)
و همچنین در مشخصات تو سایت نوشته 170 ساعت باتریش در حالت آماده به کار کار میکنه اما واقعا کمتر از 24 ساعت کار میکنه
تو دیجی کالا شکایت کردم و خبر مرگشون دارن بررسی میکنن و ممکنه بیان پس بگیرن اما میگن باید بمونه تست کنیم بعدا پولو پس بدیم
به نظرتون چی کار کنم؟
جایی هست برم فعلا اینترنتی شکایت کنم؟
سلام دوستان
چند روز پیش یه تبلت آیلایف با این مشخصات زیر از دیجی کالا خریدم
https://www.digikala.com/Product/DKP-118378/تبلت-آي‌لايف-مدل-WTAB-800-دو-سيم-کارت-ظرفيت-16-گيگابايت
متاسفانه در مشخصات تبلت و همچنین روی خود تبلت و روی جعبه تبلت قید شده که پردازنده اینتل داره
اما وقتی با cpu x از تبلت تست گرفتم این مشخصات برام اومد
Quad core 1.04 placeholder
و وقتی تو برنامه Antutu tester وارد قسمت info میشم اینو میگه
Quad-core x86 processor (SSSE3)
و همچنین در مشخصات تو سایت نوشته 170 ساعت باتریش در حالت آماده به کار کار میکنه اما واقعا کمتر از 24 ساعت کار میکنه
تو دیجی کالا شکایت کردم و خبر مرگشون دارن بررسی میکنن و ممکنه بیان پس بگیرن اما میگن باید بمونه تست کنیم بعدا پولو پس بدیم
به نظرتون چی کار کنم؟
جایی هست برم فعلا اینترنتی شکایت کنم؟

دستورات sse مختص اینتل و AMD هست . هیچ شرکتی دارای لیسانس نه X86 هست و نه دستورات SSE این پردازنده اینتل هست .
 

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
36
محل سکونت
کرج
دستورات sse مختص اینتل و AMD هست . هیچ شرکتی دارای لیسانس نه X86 هست و نه دستورات SSE این پردازنده اینتل هست .
خوب اون placeholder چیه که اون یکی برنامه نوشته؟
در ضمن sse ننوشته که
نوشته ssse3
 

AMD.POWER

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,098
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
خوب اون placeholder چیه که اون یکی برنامه نوشته؟
در ضمن sse ننوشته که
نوشته ssse3
اون درست نشناخته . برنامه ای که استفاده میکنی قدیمی . نسخه جدید cpu-z را نصب کن . دیگه به صورت کد رمز نمی نویسه
https://en.wikipedia.org/wiki/Streaming_SIMD_Extensions
--------------
پردازنده x86 لیسانسش برای اینتل و AMD هست . هیچ شرکتی نه اجازشو داره نه میتونه پردازنده X86 تولید کنه .
 

shahabbasic

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2011
نوشته‌ها
129
لایک‌ها
47
دوره این حرفا تموم شده و دیگه الان خرید اینترنتی مخصوصا از فروشگاه های معتبری مثل دیجی کالا خیلی مرسوم هست
خرید حضوری رو هم تحت تاثیر خودش قرار داده و کاهش داده
بعد شما میاین یه تاپیک میزنین کلاهبرداری دیجی کالا؟
اینقدر پول دارن که نیاز به کلاهبرداری یک قرون دوزاری از یک شخص ندارن و بخاطرش سابقه و اعتمادشون رو هیچ وقت خراب نمیکنن
اگر مشکلی پیش میاد عمدی در کار نیست
 
بالا