صبانت هم هست ، جدیدا مثل اینکه اضافه کردهسلام بچخ ها
یه شرکت معرفی کنید که کمترین قیمیتارو داشته باشه واسه سرویساش بدون محدودیت (64 کیلو هم باشه عب نداره ) خیلی فوریه
تنکسس
صبانت هم هست ، جدیدا مثل اینکه اضافه کردهسلام بچخ ها
یه شرکت معرفی کنید که کمترین قیمیتارو داشته باشه واسه سرویساش بدون محدودیت (64 کیلو هم باشه عب نداره ) خیلی فوریه
تنکسس
تنکس به جفتتون
بوس
لینک قیمتارم میدین؟؟؟
اين شرکت صبا net زده 128 خانگی ، 256 اداری ! يعنی چی اونوقت؟؟ يعنی تو اون پلن فقط به ادارها سرعت 256 ميدن؟ به خونگی نميدن همچين سرعتييرو؟
نه بابا اونو محض خنده نوشته وگرنه شما هر سرویسی که بخوای میتونی بگیری
من خودم از صبا سرویس 1 مگ دارم و راضی ام
شما سرويس نامحدود گرفتي؟؟؟؟ ماهي چقدر ميدي؟؟ بعد همينطوري بهت دادن ؟؟؟؟ آخه سرويس 128 نامحدود به بالا ميگن مدرك ميخوادش؟؟؟ البته آسياتك به من گفت كپي كارت دانشجويي بياري حله
زنگ زدم آسیاتک می گه پورت خالی نداریم! صبانت هم همینطور! تو مرکز نصراللهی 8826 چه شرکتی رو پیشنهاد می کنید؟ شاتل چطوره سرویسش؟
سلام به دوستان عزیزم.
ADSL مثل Dial-up نیست که هر موقع از شرکتی ناراضی بودید خیلی سریع برید شرکت دیگه. جمع آوری خط شما و انتقال به شرکت دیگر زمانبر است و معطل میشوید. ولی بگذارید راحتتون کنم. بزرگترین سرویس دهنده های ADSL در تهران پارس آنلاین و شاتل هستند. شرکت های دیگر شاید در ابتدا که کاربر نداشته باشند سرویس به ظاهر خوبی بدهند ولی بلافاصله با هجوم کاربران توانایی سرویس دهی مناسب ندارند.
در این دو شرکت بزرگ هم دو تیپ مشکل وجود دارد
1- مشکلات مخابراتی که برای همه هست و متاسفانه کم هم نیست (البته مخابرات منکر است)
2- مشکلات مربوط به خودشان
دسته اول مشکلات را کاری نمیشه کرد و معمولا گریبانگیر همه هست و هر جا برید آسمون همین رنگه.
مشکلات دسته دوم هم در شرکتهای بزرگی که گفتم قابل حل است و معمولا سریع حل میشود. خیلی مواقع مشکلی که وجود دارد برای همه نیست و برای کاربری خاص است.
تعداد نامه هایی که زده شده خودش نشون میده که چطوریه. یکی راضی و یکی ناراضی. علت های متفاوتی روی سرویس اثر میگذاره
-وضعیت مرکز مخابراتی- یعنی ممکن است در یک مرکز خاص مشکلی مقطعی بوجود بیاید که معمولا به سرعت برطرف میشود.
-مشکلی که برای یک کاربر خاص وجود دارد. میتواند شامل وضعیت بد کابل مسی - مشکل روی سیستم - برق و...
بنابراین عجولانه و به صرف اینکه کسی میگوید این بهتر است یا آن بدتر تصمیم نگیرید.
در هر صورت اگر شرکتی بزرگ میشود یک معنی آن وجود مشتری زیاد است. مشتری زیاد هم یعنی اکثرا رضایت دارند که ادامه داده اند.
شرکت های کوچک توانایی اداره مشتری زیاد را ندارند. به محض هجوم کاربران برای ثبت نام، دچار مشکل سرویس دهی میشوند.
پول نصب رو یک بار میدی! بقیش رو هر ماه باید بدی!(مالیات و عوارض پول زوره!)سلام دوستان
3000 تومان آبونمان +1.5 درصد مالیات + 1.5 درصد عوارض + 20000 تومان 64/64 با ترافیک 8 گیگ +20000 پول نصب:wacko:
هرماه اینا باید پرداخت بشه؟
پول نصب رو یک بار میدی! بقیش رو هر ماه باید بدی!(مالیات و عوارض پول زوره!)
چرا دیگه . اگه بخوای ISP عوض کنی باید هزینه راه اندازی اون ISP رو بدی.:happy:ممنون دوست عزیز
یه سوال دیگه برام پیش اومد:blush:
یعنی هر وقت که بخوام سرویس دهندمو عوض کنم دیگه پول نصب نداره؟