سلام ...
شرکت پارس ارتاک به منـــظور پشـتــيبـاني محـصولات فروخته شده تــوسط مـــجموعــه خود انجـــام وظيفه مــي کــــند و داراي مرکز سرويس دهي با کادري متخصص مي باشد . که اين مجمـــوعه با بکارگيري تـــجهـــــيزات پــــيشرفته و فن آوري نوين امکان سرويس دهي به روز مراجعين را فراهم نموده است
از خدمات اين شرکت ميتوان اشاره به موارد ذيل نمود :
(1+11 ماه گارانتی - 5 سال خدمات پس از فروش)
۱) تعويض دستگاه در ماه اول ضمانت
۲) تحويل دستگاه جايگزين درمواردي که سرويس دستگاه بيش از يک هفته به طول انجامد
۳) ارائه خدمات نرم افزاري رايگان اعم از نصب ويندوز و نصب کليه درايورها
۴) بر پايه سياست مشتري مداري شرکت پارس ارتاک ، در اکثر موارد تعويض قطعات به تعميرات ارجحيت دارد
شرایط گارانتی
در صورت بروز مشکل سخت افزاری طبق شرايط ضمانت نـــامه ( که رفع عيب آن ظرف 2 روز مـــيسر نباشد ) دستگاه درماه اول ، ازشروع تاريخ مندرج در کارت ضمانت ارتاک تعويض می گردد .پس از مـــاه اول در صـــورتی که زمان ارائه خدمات ، بيش از 5 روز کاری به طول انجامد ،مرکز خدمات ارتاک دستگاه جايگزين در اختيار مشتری قرار می دهد ضـمانت نامه ارتاک به موارد خـــرابی ناشی از :
ضربه ، شکستگی ، اتصال مودم به برق ، استفاده از ولتاژ نامناسب ، آتش سوزی ،آبديدگی ، شــــوک الکتريکی ، گرد و خاک ، حوادث طبـــيعی و دستکاری افراد غير مجاز تعلق نمیگيرد در صورت دستکاری دســــتگاه يا مخدوش شدن بر چـــــسب ضمانت نامه ارتاک و يا سريال دستگاه ، ضمانت نامه فاقد اعتبار است مشکلات نرم افزاری شامل ضمانت نامه ارتاک نمی باشد .
به دليل عدم صدور ضمانت نامه المثنی در حفظ و نگــــــهداری کارت ضمانت نامه ارتـــــــــاک دقت فرماييد
ضمانت ارتاک تابع شرايط و ضوابط شرکت سازنده می باشد.
آدرس فروشگاه شماره 3 : خیابان ولیعصر - قبل از چهارراه طالقانی - مجتمع کامپیوتری پارسیان - واححد 338
تلفن : 66952465
تلفکس : 66952466