برگزیده های پرشین تولز

مشكلات و مسايل خريداران نوت بوك با گارانتي

mohsen2

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2005
نوشته‌ها
164
لایک‌ها
0
به نقل از hamed59 :
من یک MP3 Player از نوع Zoltrix دارم
موس قبلی هم که استفاده می کردم از نوع MEC بود(همونی که به گفته مهندس شیبانی فاتحه main منو خوند)
مهندس شیبانی همونیه که توی دفتر پایتخت هست؟ تیپش شبیه بسیجیاست؟

توجیهش چی بود؟ میگفت زیاد جریان میکشه؟
 

adnan

Registered User
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,249
لایک‌ها
10
محل سکونت
مشهد
گارانتی آلبالو کامپیوتر چجوریاست ؟ کسی کار کرده ؟
 

mahmood-gt2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2005
نوشته‌ها
504
لایک‌ها
1
محل سکونت
توی ماشین
به نقل از mohsen2 :
مهندس شیبانی همونیه که توی دفتر پایتخت هست؟ تیپش شبیه بسیجیاست؟

توجیهش چی بود؟ میگفت زیاد جریان میکشه؟


من كه خوشبختانه يا متاسفانه ايشون رو زيارت نكردم
 

hamed59

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2006
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
سلام
البته تا اونجایی که من می دونم تو دفتر پایتخت نیست
ولی مشخصاتش رو درست دادی
هر کسی که می خواهد ایشون رو زیارت کنه می تونه بره شرکت فن اوری پردازش پیشرفته
اصلا فکر نکنم در مورد جریان کشیدن موس چیزی بدونه
هیچ توجیحی برای من نیاورد !!!!
ایشون فقط بلده بگه main سوخته
هیچ دلیل علمی دیگری نمی تونید ازش بشنوید
امیدوارم گیرش نیافتاده باشید
 

Behrooz

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
10,988
لایک‌ها
292
سن
46
محل سکونت
Tehran
به اعتقاد من چون در ايران واحدي براي پيگيري شكايات وجود نداره اين گارانتي ها اغلبشان الكي هستند و در مواقع لزوم هيچ كمكي نمي كنند .

من نوت بوكي داشتم با مارك compac گارانتي شركتي هم داشت . هنوز 2 ماه نگذشته بود كه كارت گرافيكش دچار مشكلي شد . بردم شركت گارانتي كننده . چند روز مارو بردند و آوردند و آخرش هم هيچ كاري نكردند . در آخر مجبور شدم بفرستم دوبي تا درست شود .
 

mahmood-gt2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2005
نوشته‌ها
504
لایک‌ها
1
محل سکونت
توی ماشین
به نقل از behroozsara :
به اعتقاد من چون در ايران واحدي براي پيگيري شكايات وجود نداره اين گارانتي ها اغلبشان الكي هستند و در مواقع لزوم هيچ كمكي نمي كنند .

من نوت بوكي داشتم با مارك compac گارانتي شركتي هم داشت . هنوز 2 ماه نگذشته بود كه كارت گرافيكش دچار مشكلي شد . بردم شركت گارانتي كننده . چند روز مارو بردند و آوردند و آخرش هم هيچ كاري نكردند . در آخر مجبور شدم بفرستم دوبي تا درست شود .


حالا اونجا درست كردن؟ چقدر معطل شديد؟
 

shahrooz32

Registered User
تاریخ عضویت
18 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
0
کسی تا حالا با گارانتی فورتکس مشکلی داشته ؟
 

esfandiyar2002

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
5 آپریل 2004
نوشته‌ها
8,484
لایک‌ها
7
محل سکونت
TABRIZ
به نقل از shahrooz32 :
کسی تا حالا با گارانتی فورتکس مشکلی داشته ؟
خوب هنوز نه!!!:D چون اخیرا شروع به این کار کرده اند..ولی فکر می کنم نوت بوک های IBM کمتر نیاز به گارانتی پیدا می کنند..:) مگر اینکه از بنا مشکل داشته باشند..:D
 

shahrooz32

Registered User
تاریخ عضویت
18 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
0
به نقل از esfandiyar2002 :
خوب هنوز نه!!!:D چون اخیرا شروع به این کار کرده اند..ولی فکر می کنم نوت بوک های IBM کمتر نیاز به گارانتی پیدا می کنند..:) مگر اینکه از بنا مشکل داشته باشند..:D
اسفندیار عزیز این گارانتی بین المللی به چه شکله ایا روی دستگاه چسبانده میشه ؟یا مثل گارانتی معمولیه؟توی جعبه اس یا دست فروشنده ؟
 

hamed59

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2006
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
سلام بچه ها
سال نو مبارک
من یک بار اومدم ویندوز لپ تاپ رو عوض کنم
از روی بی اطلاعی از تو خوده ویندوز این کار رو کردم
اخرش بعد از اینکه نصب شد اکتیوشن کد می خواست که نداشتم
من هم زنگ زدم به مهندس شیبانی گفتم ایشون راهنماییم کنند بلاخره ایشون پشتیبانی شرکت زیگورات بودن دیگه
بعد از کلی احوال پرسی بهش گفتم چی شده
کلی اخ و اوخ کرد بعد گفت باید لپ تاپ رو ببرم پیشش
چون فقط خودش می تونه درستش کنه . ولی من به یکی از دوستانم زنگ زدم و اون بهم گفت باید چکار کنم( باید از روی CD بوت می کردم)
بهر حال این مهندس شیبانی از پشت تلفن نمی تونست بهم بگه
حدس هم میزنم اگه می بردم پیشش باید چند روزی لپ تاپ رو نگه می داشت تازه بعدش هم باید پول هم بهش می دادم
حواستون به زیگورات ومهندس شیبانی باشه
راستی کسی می دونه این یارو مهندس چیه!؟
 

mahmood-gt2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2005
نوشته‌ها
504
لایک‌ها
1
محل سکونت
توی ماشین
بعدش چي شد..........؟؟؟؟؟ بالاخره دادي يا نه؟ درست شد؟

اگه ويندوزت اصل باشه (كه قاعدتاً هم همين طوره) توي اكتيويت كردنش نبايد مشكلي داشته باشي.
 

mahmood-gt2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2005
نوشته‌ها
504
لایک‌ها
1
محل سکونت
توی ماشین
مال من هر وقت مي خواد اكتيويت بشه مي گه بايد به اينترنت وصل شه. من هم ميگم باشه..... بعد ميگه خيلي ممنون..... اكتيويت شد برو حال كن :happy:
 

عادل

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 فوریه 2005
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
!!! ایران !!!
شما در زیر لپ تاپتان یک بر چسب هست که آن کد را اگر وراد کنید،مشکل حل می شود... مگر آنکه سیستم مشکلی داشته باشد یا اینکه ویندوز در شناسایی سیستم به مشکل بر بخورد...

به تجربه من بهتر است، که با همان پارتیشن ریکاوری، این کار را انجام دهیم.یا از ریکاوری سی دی استفاده کنیم.
به تجربه ی من این کار بهتر و سریعتر از نصب ویندوز و تک تک درایور ها است.:D

اگر کسی از دوستان،مهندس شیبانی را دید ، سلام مخصوص مرا با سس اضافی به ایشان برساند.:D
 

hamed59

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2006
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
سلام
اگه بزارید از رو CD بوت بشه اکتیوشن نمی خواد
 

hamed59

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2006
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
سلام
من زیر لپ تاپ رو نگاه کردم
زیرش اکتیوشن کد نداره
وقتی ویندوز رو تازه نصب کردی چطور میشه به اینترنت وصل شد درصورتی که هنوز یک بار هم وارد ویندوز نشدی؟
 

عادل

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 فوریه 2005
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
!!! ایران !!!
دوست عزیز به هیچ وجه امکان ندارد که زیر نوت بوک برچسب مایکروسافت وجود نداشته باشد مگر اینکه سیستم بدون سیستم عامل ویندوز خریداری شده باشد یا اینکه بلا به دور دست دوم بوده باشد.

در ضمن اکتویشن کد نیست و با نام product key در روی بر چسب نوشته شده است.
 

mse1445

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2005
نوشته‌ها
486
لایک‌ها
2
آقا من همه ی این مطالب بدقت خوندم واقعیتش حالم از هر چی نوت بوک بهم خورد تروخدا بگید از این نوت بوک تیتش مامانی کدومش گارانتی با پدر مادر دارن چون دلم اینطوری وقت و اعصاب مو از بین ببرم دیگه برام برند مهم نیست فقط بگید گارانتی چی بگیرم شنیدم هیوندای گارانتی یکسال و نیم تعویض میده و البته دوست خودم داره و تا حالا دو سه بار براش هارد و عوض کردن این دیگه چجورشه
102.gif
من میخوام روزی هفت هشت ساعت روشن نگه دارم یک هفته عمر نمیکنه که
223.gif
 

عادل

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 فوریه 2005
نوشته‌ها
572
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
!!! ایران !!!
به نقل از mse1445 :
آقا من همه ی این مطالب بدقت خوندم واقعیتش حالم از هر چی نوت بوک بهم خورد تروخدا بگید از این نوت بوک تیتش مامانی کدومش گارانتی با پدر مادر دارن چون دلم اینطوری وقت و اعصاب مو از بین ببرم دیگه برام برند مهم نیست فقط بگید گارانتی چی بگیرم شنیدم هیوندای گارانتی یکسال و نیم تعویض میده و البته دوست خودم داره و تا حالا دو سه بار براش هارد و عوض کردن این دیگه چجورشه
102.gif
من میخوام روزی هفت هشت ساعت روشن نگه دارم یک هفته عمر نمیکنه که
223.gif
دوست من، چرا اینقدر شما ترسیدید.

قرار نیست که هر نوت بوکی که گرفته می شود خراب شود.خیلی از دوستان هم نوت بوک خریده اند و مشکلی برنخورده اند.
در مورد گارانتی ها به نظر من، گارانتی شرکت توسعه و تجارت که نمایندگی اسوس است از همه بهتر است. در ضمن مادیران هم خود یک شرکت بزرگ است که به هر حال از شرکت های کوچک و خورده بهتر عمل می کند. مادیران هم که ال جی وارد می کند.

شرکت توسعه و تجارت هم یک خوبی دارد این است که شرایط گارانتی را (بر خلاف شرکت های دیگه) را در سایتش اعلام کرده است.(http://ttrme.com/Support.asp و http://ttrme.com/pdf_files/Guarantee.pdf)
 

Siamack

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2006
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
متاسفانه به علت تحریم اقتصادی ایران توسط امریکا، هیجکدام از سازندگان معروف دنیا در ایران نمایندگی رسمی برای فروش و عرضه خدمات نوت بوک ندارند. دلیل تحریم اینست که CPU و سیستم عامل Windows که دو عنصر اصلی هر کامپیوتر (نوت بوک) هستند، هر دو فقط ساخت شرکتهای امریکایی Intel و Microsoft هستند. گرچه Sony و Toshiba و بسیاری سازندگان دیگر امریکایی نیستند، چون برای تولید خود نیاز به تهیه قطعات از این دو شرکت امریکایی هستند، مجبورند علی رغم میل خود، از قانون تحریم امریکا تبعیت کنند تا خود مشمول تحریم نشوند.

شرکت ایران رهجو هم که شرکت معتبری است و نماینده رسمی محصولات کامپیوتری سونی در ایران است، برای نوت بوک نمایندگی رسمی ندارد (برای اطمینان می توانید از خودشان هم بپرسید). شرکت آفتاب شرق هم نماینده افتخاری توشیبا است و تفاوتی که با شرکتهای دیگر دارد اینست که فقط تبلیغ توشیبا را می کند. حتی شرکت معظم مادیران که نماینده و تولیدکننده مانیتور LG است، و نوت بوک LG را هم می فروشد و خدمات پس از فروش خوبی هم دارد، برای نوت بوک نمایندگی ندارد.
با توجه به این واقعیت تلخ، توصیه به اینکه خریداران نوت بوک را از شرکتهای معتبر که خدمات پس از فروش مناسبی دارند تهیه کنند، توصیه بسیار بجایی است.
باید برای اطلاع شما عرض کنم که شرکت نقش یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین واردکنندگان نوت بوکهای Toshibaو Sony و IBM و Panasonic به ایران است. شرکت نقش تنها فروشنده نوت بوک نیست. تا امروز (تیرماه 1385) نزدیک به 4000 نفر کارت گارانتی نقش را دریافت کرده اند (یعنی نوت بوک با گارانتی نقش خریده اند) و خوشبختانه میزان مشتریان ناراضی کمتر از یک در هزار بوده است. با توجه به همین سابقه، گارانتی نقش به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین گارانتی های بازار نوت بوک شناخته شده است. توصیه می کنم به ادعای من بسنده نفرمایید و این مطلب را از رقبای نقش در بازار بپرسید تا مطمئن شوید.
غیر از گارانتی نقش که ادعا می کنم واقعاً شرایط و کیفیت مطلوبی دارد، چند گارانتی نسبتا خوب دیگر هم در بازار هست: گارانتی امرتات (که جدید است)، گارانتی ایران رهجو (فقط برای مدلهای سونی که خودشان وارد می کنند)، تا حدودی گارانتی آفتاب شرق (فقط برای توشیبا که واردات خودشان باشد). از دوستانی شنیده ام که شرکت توسعه و تجارت هم گارانتی خوبی برای نوت بوکهای ASUS می دهد.
مجدداً توصیه می کنم: با توجه به نبودن نمایندگی رسمی سازندگان نوت بوک در ایران، حتماً از شرکتهای معتبر که سابقه کارشان تجربه شده باشد خرید کنید. توصیه می کنم حتماً به شرایط ضمانت فروشندگان نیز دقت کنید. شرایط گارانتی همه یکسان نیست.
ارادتمند، سیامک - از شرکت نقش.
 

Roham_06

Registered User
تاریخ عضویت
31 جولای 2006
نوشته‌ها
423
لایک‌ها
49
محل سکونت
..::تهران::..
به نقل از Siamack :
متاسفانه به علت تحریم اقتصادی ایران توسط امریکا، هیجکدام از سازندگان معروف دنیا در ایران نمایندگی رسمی برای فروش و عرضه خدمات نوت بوک ندارند. دلیل تحریم اینست که CPU و سیستم عامل Windows که دو عنصر اصلی هر کامپیوتر (نوت بوک) هستند، هر دو فقط ساخت شرکتهای امریکایی Intel و Microsoft هستند. گرچه Sony و Toshiba و بسیاری سازندگان دیگر امریکایی نیستند، چون برای تولید خود نیاز به تهیه قطعات از این دو شرکت امریکایی هستند، مجبورند علی رغم میل خود، از قانون تحریم امریکا تبعیت کنند تا خود مشمول تحریم نشوند.

شرکت ایران رهجو هم که شرکت معتبری است و نماینده رسمی محصولات کامپیوتری سونی در ایران است، برای نوت بوک نمایندگی رسمی ندارد (برای اطمینان می توانید از خودشان هم بپرسید). شرکت آفتاب شرق هم نماینده افتخاری توشیبا است و تفاوتی که با شرکتهای دیگر دارد اینست که فقط تبلیغ توشیبا را می کند. حتی شرکت معظم مادیران که نماینده و تولیدکننده مانیتور LG است، و نوت بوک LG را هم می فروشد و خدمات پس از فروش خوبی هم دارد، برای نوت بوک نمایندگی ندارد.
با توجه به این واقعیت تلخ، توصیه به اینکه خریداران نوت بوک را از شرکتهای معتبر که خدمات پس از فروش مناسبی دارند تهیه کنند، توصیه بسیار بجایی است.
باید برای اطلاع شما عرض کنم که شرکت نقش یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین واردکنندگان نوت بوکهای Toshibaو Sony و IBM و Panasonic به ایران است. شرکت نقش تنها فروشنده نوت بوک نیست. تا امروز (تیرماه 1385) نزدیک به 4000 نفر کارت گارانتی نقش را دریافت کرده اند (یعنی نوت بوک با گارانتی نقش خریده اند) و خوشبختانه میزان مشتریان ناراضی کمتر از یک در هزار بوده است. با توجه به همین سابقه، گارانتی نقش به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین گارانتی های بازار نوت بوک شناخته شده است. توصیه می کنم به ادعای من بسنده نفرمایید و این مطلب را از رقبای نقش در بازار بپرسید تا مطمئن شوید.
غیر از گارانتی نقش که ادعا می کنم واقعاً شرایط و کیفیت مطلوبی دارد، چند گارانتی نسبتا خوب دیگر هم در بازار هست: گارانتی امرتات (که جدید است)، گارانتی ایران رهجو (فقط برای مدلهای سونی که خودشان وارد می کنند)، تا حدودی گارانتی آفتاب شرق (فقط برای توشیبا که واردات خودشان باشد). از دوستانی شنیده ام که شرکت توسعه و تجارت هم گارانتی خوبی برای نوت بوکهای ASUS می دهد.
مجدداً توصیه می کنم: با توجه به نبودن نمایندگی رسمی سازندگان نوت بوک در ایران، حتماً از شرکتهای معتبر که سابقه کارشان تجربه شده باشد خرید کنید. توصیه می کنم حتماً به شرایط ضمانت فروشندگان نیز دقت کنید. شرایط گارانتی همه یکسان نیست.
ارادتمند، سیامک - از شرکت نقش.
يعني چي.....
چرا پشت سر شرکتا اين جوري حرف ميزني
يعني ميگي شرکت شما (نقش) از ماديران معتبر تره؟؟؟؟؟؟؟
تو که فرق لپ تاپ و گوني سيب زميني رو تشخيص نميدي چرا واسه خوت همين جوري نظر ميدي؟؟؟؟؟
 
بالا