• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

معرفي انيميشن هاي جديد و قديمي دنيا

hv276

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2007
نوشته‌ها
101
لایک‌ها
0
سلام به همه

من 1 سوال داشتم می خواستم بدونم فایلهای تصویری با فرمت ogm , sfv رو با چه برنامه ای روی کامپیوتر باز کرد

من هر چی برنامه multimedia داشتم نصب کردم چون انیمیشنی یکی از بچه ها برام فرستاده فرمتاش اینه.

mer3000000000

lee
 

Hamido-san

Registered User
تاریخ عضویت
17 مارس 2007
نوشته‌ها
105
لایک‌ها
0
سن
42
محل سکونت
Tehran
حمیدو سان جان ..این پست منو از کجا کشیدی بیرون؟؟
010.gif
مگه هنوز پست زنده ای از من تو این تاپیک وجود داره.
من هر سه تا یونیکو ها رو دارم براتون بفرستم؟؟

نه ساحل-چان من همون يه movie شو که می خواستم ببينم دارمش arigatou
فکر کنم اين post ت بشه post شماره 6 اين topic منم شانسکی پيداش کردم ( آخه "نحوه نمايش" forum رو کرده بودم "Hybrid Mode" و حواسمم به شماره post ها نبود ) و بعد از اينکه جوابشو دادم تازه فهميدم همچين جديدم نيست !!!
ولی تو رو خدا delete ش نکنی ها nee-san حيفه
dying.gif
 

Mehdi

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 آگوست 2004
نوشته‌ها
5,601
لایک‌ها
49
محل سکونت
Anywhere
حمیدو سان جان ..این پست منو از کجا کشیدی بیرون؟؟
010.gif
مگه هنوز پست زنده ای از من تو این تاپیک وجود داره.
من هر سه تا یونیکو ها رو دارم براتون بفرستم؟؟

راستی فریدا اون Robotech که از دون فان گرفتیم همون سریال مورد نظره.85 اپیزوده.TV خودمون هم نشونش داد.دقیقا تورنت همونو دادم به آقای فرنکشتاین.
الان من میرم یه پیشنهادی میدم تو مدیریت که دیگه از این به بعد کسی نتونه پستشو حذف یا ادیت کنه
grinning-smiley-047.gif
.
 

RoOozbeh

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2005
نوشته‌ها
962
لایک‌ها
25
نه نديدم.:(

راستی بالاخره با نانا ارتباط برقرار شد يا نشد!:eek:
من آخر نفهميدم اين قشنگه يا قشنگ نيست ... :D;)

آره بابا ارتباط برقرار کردم خفن نزدیک بود برق ما رو بگیره
3zc1qvs.gif

به شدت منو یاد Kimi Ga Nozomu Eien میندازه
adore.gif

اگرم به موسیقی Heavy علاقه داشته باشی دیگه هیچی خوره این انیمه میشی;)

675360j.jpg


4zm3vao.jpg
 

linghuchong

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2006
نوشته‌ها
5,569
لایک‌ها
2
سن
46
محل سکونت
Victoria
ديروز البرز يه کليپ بسيار جالب تو وبلاگش گزاشته بود، فکر کردم برای اکثرتون مخصوصاً علم دوستان جالب باشه. ;) تازه ميشه فهميد نابقه کيه!!!
23_34_2.gif
حالا جالبه که خوده البرز جز نابقه هاست. جز تيمی که تو المپياد روباتيک که تو ايتاليا برگزار شده بود، اول شدن، بود. الانم داره پذيرش MIT رو ميگيره!:blink: من وقتی يه همچين آدم هايی رو ميبينم، از خودم خجالت ميکشم!
36_19_1.gif




فکر ميکنين ضريب هوشی اين آدم چنده؟!!!
23_33_7.gif
 

amaranth

Registered User
تاریخ عضویت
6 دسامبر 2006
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
0
سن
39
محل سکونت
oN THe eDGe oF a BLaCKHoLe
ديروز البرز يه کليپ بسيار جالب تو وبلاگش گزاشته بود، فکر کردم برای اکثرتون مخصوصاً علم دوستان جالب باشه. ;) تازه ميشه فهميد نابقه کيه!!!
23_34_2.gif




فکر ميکنين ضريب هوشی اين آدم چنده؟!!!
23_33_7.gif

آخه خواهر فریدا چرا فکر ما Dial Up ی ها رو نمیکنی؟
254.gif


گذاشتمش تو دانلود بعد دیدم که این چرا جلو نمیره . . . رفتم دیدم 198.6 مگه :eek: :blink:

بعد نشستم از صفحه اصلی که لینک دادین ببینم ولی نیم ساعت طول کشید برسه به ثانیه 44 منم دیگه ادامه ندادم!:(
خواهر اگه یه لطفی بکنی و فشرده ترش کنی و یا حداقل صداشو extract کنی برامون یه جا آپلود کنی خیلی خوف میشه! آخه حسابی طلبه شدم ببینم.:( :eek:

من وقتی يه همچين آدم هايی رو ميبينم، از خودم خجالت ميکشم!
36_19_1.gif


اصلا لازم نیست خجالت بگشین! --> به تازگی فهمیدن که مغز انسان یک موجود هوشمند نیست . . . بلکه یه سیستم فوق هوشمنده . . . و این یعنی قدرت تغییر ضریب هوشی :eek:
grinning-smiley-047.gif

 

Mehdi

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 آگوست 2004
نوشته‌ها
5,601
لایک‌ها
49
محل سکونت
Anywhere
Domo arigato حمیدو سان...خیلی برای من عجیبه که چه جوری اون یدونه از دستم در رفته بود.ولی Gomennasai حمیدو سان آخه پاکش کردم.
viannen_39.gif


اما من سر یافتن یونیکو خیلی تلاش کردم اینقدر تو تاپیکا گفتم و گذاشتم تو امضامو و غیره تا خواهر ین ین جون پیداش کرد و آقای شینوبی هم دانلودش کرد.من این کارتن رو خیلی خیلی دوست دارم.

ای وای نه خواهش می کنم این کارو نکنید من تازه از پست پاک کردن خوشم اومده.
evilgrin.gif


ادیت:
اقا مهدی آخه این وضع پی تیه ..من 84 تا پست پاک نشده تو یه تاپیکی دارم که برام ایندکس نشده بود.یه پیشنهاد به مدیران پی تی بدید نمایش پست ها رو درست کنند من مجبور نشم برای پاک سازی آثارم یه تاپیک 300 صفحه ای رو بگردم...
blackeye.gif
تو قسمت کنترل پنل کاربر قسمت تنظیمات میتونید تعداد پست در هر صفحه رو انتخاب کنید !
مثلا الان من در هر صفحه 80 تا پست میبینم :D یعنی الان این تاپیک رو 135 صفحه میبینم :D
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
پدر انيميشن ايران از دانشگاه تهران اخراج شد
درباره نورالدين زرين کلک - یکشنبه 16 اردیبهشت 1386 [2007.05.06]



سر يکي از کلاسهاي درس دانشکده هنر دانشگاه تهران، نورالدين زرين کلک، استاد مدعو دانشکده هنرهاي زيبا هنگام بررسي مجسمه فرشته بدون مويي که توسط يکي از دانشجويان دختر ساخته شده بود، به او گفت: "چرا اين فرشته مو ندارد؟" دانشجو، که سابقه درگيري با زرين کلک را از ترم گذشته داشت، گفت: "شايد نمي خواهد موهايش را ببينند." زرين کلک به طرف اين دختر دانشجو رفت، کمي از موهاي او را از زير چادرش بيرون کشيد و گفت: "فکر مي کردم تو کچلي، ولي نه، تو مو داري." به دنبال اين موضوع دختر چادري، هاجر سليمي نمين، که پدرش عباس سليمي نمين يکي از سران نيروهاي مذهبي تندرو محسوب مي شود، و خودش شاگرد اول امسال است، از دست استاد ناراحت شد. ترم قبل نيز استاد زرين کلک به او گفته بود: "سر کلاس من نيا" و وقتي او درس را گرفته بود، به او گفته بود: "کارهاي تو را براي امتحان تحويل نخواهم گرفت." متعاقب برخورد اخير استاد گرافيک با دانشجوي خود، نيروهاي بسيج دانشجويي که اين روزها آماده اند تا مانند رييس جمورشان محمود احمدي نژاد، يک انقلاب فرهنگي ديگر را در دانشگاهها راه بيندازند، دانشگاه را به هم ريختند. زاهدي وزير علوم، تحقيقات و فنآوري گفت: "استاد توهين کننده به حجاب اسلامي در دانشگاه تهران اخراج شده و حق هيچ گونه تدريسي ندارد." به همين دليل زرين کلک، پدر انيميشن ايران، رسما اخراج شد و همزمان، ديروز مراسم بزرگداشتي نيز براي وي برگزار شد.
به گفته ناظران، در پشت صحنه اين اتفاق گفتگوهاي نگران کننده اي در جريان است. نگراني از اين بابت که موضوع اخير مي تواند بهانه اي براي راه افتادن جو تصفيه استادان باشد که به دانشگاه ضربه خواهد زد. در ايران، چنين موضوعي مي تواند به يک حادثه سياسي تبديل شود. حادثه اي که چند سو دارد: استادي که نسبت به وضع خود در جمهوري اسلامي ناراضي است، دانشجوي با حجابي که در وضع استيصال قرار گرفته است، سياستمداراني که موضوعي اخلاقي و قضائي را وسيله تسويه حساب مي کنند و کساني که مجبورند براي دفاع از هنر و فرهنگ، واقعيت يک پرونده انساني را ناديده بگيرند.

بدون هيچ قضاوتي به معرفي دکتر زرين کلک مي پردازيم.

نورالدين زرين کلک کيست؟

نور الدين زرين كلك: طراح انيميشن. تصويرگر کتابهاي کودکان و نوجوانان، استاد دانشگاه تهران. متولد 1316. وي داراي دکتراي داروسازي از دانشگاه تهران به سال 1341 است. همچنين کارگرداني انيميشن را در زماني که سفرهاي پرماجراي تن تن و ميلو از بروکسل آغاز و در تمام جهان ادامه يافته بود، زير نظر انيماتور بزرگ، رائول سروه در آکادمي سلطنتي بلژيک در سال 1351 گذراند و در سال 1354 موفق به گذراندن دوره عالي فيلم عروسکي از "استوديو يري ترونکا" شد. وي سه سال با هاليوود زير نظر جان هالاس براي انيميشن سندباد که توسط يک موسسه فنلاندي ساخته مي شد، به عنوان مدير پروژه کار کرد. ديويد ارليش، يکي از بزرگان آسيفا در مورد وي گفته است: "نورالدين به لحاظ انساني صميمي ترين، صادق ترين و ايده آليست ترين انساني است که ديده ام."

قطاري که آنان را با هم برد

کتابهاي درسي شايد اولين جايي بود که تصويرگران کتاب در تاريخ ايران همديگر را آنجا مي يافتند. پرويز کلانتري، نقاش ايراني در مورد زرين کلک مي گويد: "قطار زندگي من با قطار زندگي نورالدين زرين کلک در ايستگاه کتابهاي درسي تلاقي کرد و از چهل و چند سال پيش تا امروز( 1385) سرنوشت ما به هم گره خورده است." آمدن فيروز شيروانلو که از فعالان مخالف حکومت در انگلستان و دوستان فرح پهلوي بود و تا پيش از آنکه آن يکي ملکه دربار شود و فرياد کشيدن براي رنجبران جهان را متوقف کند، اين يکي هم به اين نتيجه رسيده بود که بايد به جاي حرف هاي صد من يک غاز اپوزيسيوني خارج از کشور، به ايران برود و کاري بکند، باعث شد که فيروز شيروانلوي خوش سليقه و مدير نيز از انگليس بيايد و کار مديريت هنري کتابهاي درسي را برعهده بگيرد. بزودي در جريان ترور شاه، فيروز شيروانلو نيز همراه بسياري از اعضاي کنفدراسيون که در کشور فعال بودند، دستگير شد، اما معلوم شد که ديگر رابطه اي با ترور کنندگان ندارد و آزادش کردند. فيروز شيروانلو پس از آزادي به کار سابقش بازنگشت، بلکه بزرگترين موسسه کتاب کودکان را با نام کانون پروش فکري کودکان و نوجوانان بنياد گذاشت. شيروانلو گروهي از گرافيست هاي قديمي را که آن روزها جوان بودند و تمام ثروت گرافيستي کشور بشمار مي آمدند، از جمله زرين کلک را با خود به کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان برد.

پزشکي که هم انيماتور بود و هم نظامي

آن روزها زرين کلک جوان دکتر ارتش بود و انتقال يک افسر ارتش به دستگاه غير نظامي، کاري تقريبا ناممکن بود، اما شيروانلو که استعداد، انضباط و قابليت زرين کلک را در کار تصويرگري مي شناخت، برايش نقشه کشيده بود که از او يک استاد هنر انيميشن بسازد. لذا با سماجت انتقال او را از ارتش به کانون پي گرفت. ارتش هم از روي لجاجت حکم دکتر ستوان نورالدين زرين کلک را به دورترين نقطه كشور يعني خاش نوشت و به او ابلاغ کرد. اما سرانجام سماجت شيروانلو باعث شد که وي ترتيب انتقال او را به کانون بدهد و براي آموزش او را به دست قوي ترين استادان انيميشن آن روز جهان يعني رائول سروه در بلژيک بسپارد. زرين کلک جوان وقتش را تلف نکرد و آموختني ها را آموخت و وقتي به ايران بازگشت، ديگر همکارانش هنر انيميشن را به شيوه خودآموزي تجربه و فيلم هاي کوتاهي هم ساخته بودند.

زرين کلک و کورش و شاه نامه

زرين کلک از روزي که به ايران بازگشت در کنار توليد انيميشن به آموزش اين هنر به نسل هاي بعد پرداخت. وي مدتي در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان مدرسه اي تشکيل داد که هنرجويان مستعد را با ديپلم مي پذيرفتند. و پس از آن دانشکده انيميشن را در سطح فوق ليسانس بنا کرد که با شروع انقلاب نيمه کار ماند. اين نيمه ماندن فقط در مورد دانشکده فوق ليسانس نبود، بلکه کتابهاي "شاهنامه" نقاشي شده زرين کلک نيز که همه از انتشارات کشور بودند، پس از انقلاب خمير شدند. پس از انقلاب غربت زرين کلک در ميان مديران فرهنگي کشور، همچنان ادامه يافت و قدرت او در ميان جمع وسيع انيماتورها و کاريکاتوريست هاي کشور افزايش يافت.

فيلمهاي زرين کلک

« وظيفه اول» 1349، « زمين بازى بابوش» 1350، « فيليپو و قطارى از هنگ كنگ» 1351، « تداعى» 1352، « اتل متل» 1352، « راهى به همسايه» 1353، « دنياى ديوانه ديوانه ديوانه» 1354، « امير حمزه دلدار و گور دلگير» 1355، « چشم تنگ دنيادار» 1361، « ابر قدرت ها» 1365، « سند باد» 1987 تا 1991 (1366 تا 1370) نا تمام، « مسكو» 1999 (1378)، « هويت» 1999 (1378)، « پود» 1378، يک قسمت از فيلم فرش ايراني به نام « شازده کوچولو» به تهيه کنندگي ميرکريمي براي مرکز ملي فرش ايران و با شرکت 14 کارگردان ديگر.

كتاب و انتشارات

كاريكاتورهاي مختلف و تصوير سازى براى روزنامه ها و مجلات دهه 1330 تا 1340، كتاب هاى درسى ابتدائى (اول تا چهارم) 1340 تا 1348، « چهار راه تمدن ها (بخش ايران)» 1342، « افسانه سيمرغ» 1344، « اميرحمزه صاحب قران و مهتر نسيم عيار» 1346، « كلاغ ها» 1347، « زال و سيمرغ» 1351، « قصه گل قالى» 1352، « قصه كرم ابريشم» 1352، « نوروزها و بادبادكها» 1353، « كورش شاه» 1353، « وقتى كه من بچه بودم» 1353، « زال و رودابه» 1354، « افسانه هاى آسيائى» 1355، « اگر مى توانستم» 1361، « آ اول الفباست» 1365، « كارخانه همه كاره» 1368، « از آب ها» 1374

فعاليت هاي هنري داخلي و جهاني

عضو آسيفاى بين الملل از 1971 (1349)، عضو هيئت داوران فستيوال ها و جشنواره هاي ملي و بين المللي انيميشن و تصويرسازي از 1351، موسس و مدرس اولين مدرسه انيميشن ايران 1353، موسس و مدرس دانشكده انيميشن (دانشگاه فارابى) 1356، بنيانگزار انجمن فيلمسازي انيميشن« آسيفا» ايران: 1356، عضو هيئت مديره انجمن جهاني فيلمسازان انيميشن ((آسيفا)): 2000-1991، رئيس آسيفاى بين الملل از 2003 تا 2006، همکاري با محمدرضا شجريان در ساخت پروژه باغ هنر بم.

جوائز داخلي و بين المللي

لوح افتخار آى بى بى واى ايران براى كتاب افسانه سيمرغ (1348)، نشان بهترين كتاب سال يونسكوى ايران براى كتاب كلاغ ها (1349)، نشان بهترين كتاب سال يونسكوى بين الملل (توكيو/ژاپن) براى كتاب كلاغ ها (1970)، سيب طلائى بى ينال براتيسلاوا (چك تسلواكى) براى كتاب كلاغ ها ( 1971)، جايزه براى مدارس فستيوال بين المللى فيلم آنسى (فرانسه) براى فيلم وظيفه اول (1971)، جايزه كلوديت كپى فستيوال ملى فيلم بلژيك براى فيلم وظيفه اول (1971)، نشان بهترين كتاب سال « آى بى بى واى» (شوراي كتاب كودك ايران) براى كتاب وقتى كه من بچه بودم ( 1354)، ديپلم افتخار فستيوال بين المللى فيلم سان فرانسيسكو (آمريكا) براى فيلم تداعى(1975)، جايزه بهترين سناريو فستيوال سالونيكى (يونان) براى فيلم دنياى ديوانه ديوانه ديوانه (1976)، لوح افتخار فستيوال بين المللى فيلم شيكاگو (آمريكا) براى فيلم دنياى ديوانه ديوانه ديوانه(1976)، جايزه نقره فستيوال بين المللى فيلم دنياى ديوانه ديوانه ديوانه (1976)، لوح سپاس فستيوال بين المللى فيلم قاهره (مصر) براى فيلم دنياى ديوانه ديوانه ديوانه (1976)، جايزه بهترين سناريو فستيوال بين المللى اوبرهاوزن (آلمان) براى فيلم دنياى ديوانه ديوانه ديوانه ( 1976)، ديپلم افتخار فستيوال بين المللى فيلم پاريس (فرانسه) براى فيلم دنياى ديوانه ديوانه ديوانه ( 1976)، ديپلم افتخار فستيوال بين المللى فيلم جيفونى (ايتاليا) براى فيلم امير حمزه دلدار و گور دلگير(1978)، ديپلم افتخار هانس كريستين آندرسن براى تلاشهاي يک عمر، لوح تقدير نمايشگاه كتاب بولونيا (ايتاليا) براى كتاب آ اول الفباست ( 1987)، جايزه ويژه هيات داوران جشنواره تهران براى فيلم ابر قدرت ها (1368)، جايزه ويژه هيات داوران بى ينال بين المللى كتاب تهران براى كتاب ملا نصر الدين (1378)، جايزه موزه ايلوستراسيون توكيو (ژاپن) براى كتاب ملا نصر الدين( 2000)، عنوان جواهر قرن (بيستم) از فستيوال بين المللى فيلم آنسى (فرانسه) براى فيلم دنياى ديوانه ديوانه ديوانه ( 2000)

کتاب هاي زير چاپ

« ملا نصرالدين»، « امير ارسلان»، « قصه هاى مثنوى»، « قضيه فيل و فنجان»، « در سازمان ملل»

1) مطالب مربوط به سرگذشت نورالدين زرين کلک، از سخنراني پرويز کلانتري، نقاش ايراني در خرداد سال 1385 در خانه هنرمندان نقل به مضمون شده است.
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
الان من میرم یه پیشنهادی میدم تو مدیریت که دیگه از این به بعد کسی نتونه پستشو حذف یا ادیت کنه
grinning-smiley-047.gif
.

ایول پیشنهاد!:happy:

تو قسمت کنترل پنل کاربر قسمت تنظیمات میتونید تعداد پست در هر صفحه رو انتخاب کنید !
مثلا الان من در هر صفحه 80 تا پست میبینم :D یعنی الان این تاپیک رو 135 صفحه میبینم :D

نشدا!!!!!!;)
 

linghuchong

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2006
نوشته‌ها
5,569
لایک‌ها
2
سن
46
محل سکونت
Victoria
خوب کيا با بازی shining tears آشنا هستن؟:rolleyes:

Shining_Tears_ps2.jpg


کارتون اين بازی به اسم Shining Tears X Wind الان چند وقته داره پخش ميشه و 4-5 قسمت ازش در اومده!:)

فکر ميکنم آهنگ opening ش کافی باشه برای اينکه بدونين با چه جور کارتونی روبرو هستين:happy::

http://www.youtube.com/watch?v=LHO5ToMO1OE
http://www.4shared.com/file/15385488/8f59cef7/Shining_Tears_X_Wind_-_Opening.html

و اما کسی ميتونه کمک کنه اين آهنگ رو پيدا کنه؟:eek: من نتونستم پيداش کنم:(:

Shining Tears by Souichiro Hoshi

shining%20tears.JPG

 

linghuchong

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2006
نوشته‌ها
5,569
لایک‌ها
2
سن
46
محل سکونت
Victoria
خواهر اگه یه لطفی بکنی و فشرده ترش کنی و یا حداقل صداشو extract کنی برامون یه جا آپلود کنی خیلی خوف میشه! آخه حسابی طلبه شدم ببینم.:( :eek:
بازم فايده نداره، اگه adsl نداشته باشی:f34r:. دانلودش کردم. براتون ميفرستم.;)
 

linghuchong

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2006
نوشته‌ها
5,569
لایک‌ها
2
سن
46
محل سکونت
Victoria
ادیت:اقا مهدی آخه این وضع پی تیه ..من 84 تا پست پاک نشده تو یه تاپیکی دارم که برام ایندکس نشده بود.یه پیشنهاد به مدیران پی تی بدید نمایش پست ها رو درست کنند من مجبور نشم برای پاک سازی آثارم یه تاپیک 300 صفحه ای رو بگردم...
blackeye.gif
شايد ندونی شايدم بدونی:p. ولی اگه نميدونی قول بده برای اين تاپيک از اين استفاده نکنی.:rolleyes: ميدونی وقتی که از يه تاپيک unsubscribe بکنی همه پست هات از تو اون تاپيک پاک ميشه و لازم نيست بگردی و دونه دونه پاک کنی.:D فقط برو رو user cp و اونجا جلوی هر تاپيک اين option رو داری و وقتی روش کليک کنی همه پست هات پاک ميشه.;)
 

linghuchong

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2006
نوشته‌ها
5,569
لایک‌ها
2
سن
46
محل سکونت
Victoria
آره بابا ارتباط برقرار کردم خفن نزدیک بود برق ما رو بگیره
3zc1qvs.gif
به شدت منو یاد Kimi Ga Nozomu Eien میندازه
adore.gif
اگرم به موسیقی Heavy علاقه داشته باشی دیگه هیچی خوره این انیمه میشی;)
راستش منم تعجب کردم گفتی دخترونست و به درد نميخوره!!! :blink::blink::blink: چون من هر بار که با البرز حرف ميزنم سرمو ميخوره از بس ميگه نانا اين نانا اون ... :wacko::lol:
 

linghuchong

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2006
نوشته‌ها
5,569
لایک‌ها
2
سن
46
محل سکونت
Victoria
من 1 سوال داشتم می خواستم بدونم فایلهای تصویری با فرمت ogm , sfv رو با چه برنامه ای روی کامپیوتر باز کرد من هر چی برنامه multimedia داشتم نصب کردم چون انیمیشنی یکی از بچه ها برام فرستاده فرمتاش اینه.
تا اونجا که ما به نتيجه رسيديم بهترينش windows media player کلاسيک هست و بعدش VLC Player.:)

برادر ميثم ممکنه دوباره لينک لانلودش رو بزارين؟:blush:
 

linghuchong

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2006
نوشته‌ها
5,569
لایک‌ها
2
سن
46
محل سکونت
Victoria
Full Metal Panic :D


edit:

مهدی ........

دکمه edit رو چی کار کردی؟؟؟؟؟ :blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink:...

من ميخوام ايندکس رو آپديت کنم آخه ... :f34r::wacko:

حالا چی کار کنم؟؟؟!!!!! :eek::blink:
 

Mehdi

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 آگوست 2004
نوشته‌ها
5,601
لایک‌ها
49
محل سکونت
Anywhere
شايد ندونی شايدم بدونی:p. ولی اگه نميدونی قول بده برای اين تاپيک از اين استفاده نکنی.:rolleyes: ميدونی وقتی که از يه تاپيک unsubscribe بکنی همه پست هات از تو اون تاپيک پاک ميشه و لازم نيست بگردی و دونه دونه پاک کنی.:D فقط برو رو user cp و اونجا جلوی هر تاپيک اين option رو داری و وقتی روش کليک کنی همه پست هات پاک ميشه.;)
شاید ندونی , شایدم بدونی
cloversmileyc.gif
از کجا اینو اختراع کردی
128fs3645151.gif

من همچین امکانی رو ندیدم تا حالا , این سابکریبشن , کارش یه چیز دیگست
_bunnythrust__by_MisterIngo.gif
 

linghuchong

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2006
نوشته‌ها
5,569
لایک‌ها
2
سن
46
محل سکونت
Victoria
یه سوال درباره Magic Knight Rayrearth --> این سیزن که رایت کردین همونیه که اونبار درباره ی کلیپ تصویریش با صدای Cranberries ( همون آهنگ مورد علاقم ) توضیح دادین و لینک youtube ش رو هم گذاشتین؟:f34r:
خوده خودشه ;)
 

linghuchong

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2006
نوشته‌ها
5,569
لایک‌ها
2
سن
46
محل سکونت
Victoria
شاید ندونی , شایدم بدونی
cloversmileyc.gif
از کجا اینو اختراع کردی
128fs3645151.gif

من همچین امکانی رو ندیدم تا حالا , این سابکریبشن , کارش یه چیز دیگست
_bunnythrust__by_MisterIngo.gif
من که يه بار کردم همه پستام پاک شد :blink:

اديت رو چی کار کردی؟ :eek::eek::eek::eek::eek:
 

Mehdi

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 آگوست 2004
نوشته‌ها
5,601
لایک‌ها
49
محل سکونت
Anywhere
Full Metal Panic :D


edit:

مهدی ........

دکمه edit رو چی کار کردی؟؟؟؟؟ :blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink:...

من ميخوام ايندکس رو آپديت کنم آخه ... :f34r::wacko:

حالا چی کار کنم؟؟؟!!!!! :eek::blink:
بیا کتک بزن
choked.gif
,
خوب اگه از تاریخ یه پست یه مدتی بگذره دیگه نمیشه ادیتش کرد
Grenouille05.gif
, به علی یا بهروز پی ام بزن , اینا هروز دوسه بار انلاین میشن , برات ریدیف کنن ,

بیا و خوبی کن
129fs4261158.gif
 
بالا