• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مقالات و اخبار مرتبط با فیلم و سینما

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
نمایش فیلمهای کوبریک و دنیرو در بخش کلاسیکهای کن

«سفر به ماه» ژرژ ملییس، «پرتقال کوکی» استنلی کوبریک و «یک داستان برانکسی» رابرت دنیرو از جمله فیلمهای هشتمین دوره بخش کلاسیکهای جشنواره کن هستند.

برگزارکنندگان این بخش جنبی جشنواره کن روز سهشنبه برنامه امسال خود را اعلام کردند.

نسخه ترمیمشده «سفر به ماه» که هنگام تولید به صورت دستی رنگی شد، حدود 110 سال پس از اولین اکران روز 11 مه (21 اردیبهشت) روی پرده میرود. عملیات ترمیم این فیلم پارسال انجام شد.

استودیو برادران وارنر نسخه ترمیمشده «پرتقال کوکی» تولید سال 1971 را عرضه میکند. مالکوم مکداول ستاره این فیلم نیز پس از اولین نمایش جهانی مستند «روزی روزگاری... پرتقال کوکی» ساخته آنتوان گودمار و میشل سیمان یک کلاس پیشرفته در کن برگزار خواهد کرد.

جری شاتزبرگ، فیلمساز و عکاس و طراح پوستر جشنواره کن 2011 با اولین فیلم بلند خود «Puzzle of a Downfall Child» تولید سال 1970 در کنار فی داناوی بازیگر این فیلم در بخش کلاسیکهای کن شرکت میکند. استودیو یونیورسال نسخهای جدید از فیلم شاتزبرگ را ارائه میکند.

فاتح آکین، فیلمساز ترک-آلمانی در قالب بخشی از برنامههای بنیاد سینمای جهان مارتین اسکورسیزی نسخه ترمیمشده فیلم سال 1966 «قانون مرز» ساخته عمر لطفی عقاد را معرفی میکند.

ژان-پل راپینو، فیلمساز فرانسوی با درام «وحشی» (1975) در کنار کاترین دونوو بازیگر این فیلم در کن حضور خواهد داشت.

سه فیلم ایتالیایی نیز در بخش کلاسیکهای کن نمایش داده میشود: «دنبالهرو» برناردو برتولوچی، «آدمکش» الیو پتری و «ماشینی برای کشتن آدمهای بد» روبرتو روسلینی که اولین فیلم او بود.

شصت و چهارمین جشنواره فیلم کن 11 تا 22 مه (21 اردیبهشت تا اول خرداد) برگزار میشود.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
"راب کازینسکی" از پروژه "هابیت" کناره گیری کرد

IMAGE634393307803593750.jpg




راب کازینسکی، بازیگر جوان بریتانیایی، بدلیل برخی مسائل شخصی از بازی در پروژه سینمایی "هابیت" کناره گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، راب کازینسکی، بازیگر جوان بریتانیایی، به تازگی اعلام کرده که به دلیل برخی مسائل شخصی از بازی در پروژه سینمایی "هابیت" (The Hobbit) کناره گیری می کند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، پیش از این گفته شده بود که راب کازینسکی در پروژه سینمایی "هابیت" به عنوان شخصی به نام "وارف فیلی" (dwarfFili) ایفای نقش می کند.

پیتر جکسون، کارگردان "هابیت" درباره کناره گیری کازینسکی از بازی در این فیلم سینمایی گفت: از اینکه راب از بازی در "هابیت" کناره گیری کرده و مجبور به ترک ما و بازگشت به خانه خود شده بسیار ناراحت هستم. راب یک بازیگر با استعداد است؛ به طوری که به طور قطع دل همه گروه برای او تنگ می شود.

جکسون در ادامه نیز گفت: البته خروج راب کازینسکی از پروژه، اختلالی در ساخت "هابیت" ایجاد نمی کند و ما بی هیچ توقفی ساخت 2 قسمت این فیلم فانتزی را ادامه می دهیم.

دو قسمت "هابیت" به صورت همزمان (به اصطلاح Back to Back) فیلمبرداری می شود، اما در دو سال 2012 و 2013 میلادی به صورت سه بعدی بر روی پرده سینما ها می روند.

فیلم نامه "هابیت" را نیز پیتر جکسون به همراه گیلمور دلتورو، فران والس و فیلیپا بوین می نویسند.

همچنین فیلم سینمایی "هابیت" داستان بیبلو بگینز که یک "هابیت" است را به تصویر می کشد، طی این دو قسمت بیبلو بگینز به کوهستانی دور افتاده سفر می کند که در آنجا با همکاری گروهی از "دوارو"ها سعی می کنند تا گنج با ارزش خودشان که توسط اژدهایی به نام "اسماگ" دزدیده شده است را پس بگیرند.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
حضور جرمی رنر و جنیفر لوپز در "عصر یخبندان 4"

IMAGE634395059589843750.jpg




مسئولان سازنده "عصر یخبندان" اعلام کردند که جرمی رنر و جنیفر لوپر در چهارمین قسمت این انیمیشن صداپیشگی می کنند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان شرکت فیلمسازی "فاکس قرن بیستم" اعلام کرده اند که جرمی رنر، واندا اسکایز، ککی پالمر، عزیز انصاری و جنیفر لوپز در چهارمین قست از مجموعه انیمیشن های "عصر یخبندان" به نام "عصر یخبندان: رانش قاره ای" (Ice Age: Continental Drift) صدا پیشگی می کنند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، بنابر اعلام سازندگان "عصر یخبندان 4"، ری رومانو، کویین لطیفه، دنیس لری، جان لگوزامو، شان ویلیام اسکات و جاش پک که در قسمت های پیشین این انیمیشن صداپیشگی کرده اند، در قسمت چهارم آن نیز حضور دارند.

همچنین سه قسمت پیشین "عصر یخبندان" که به ترتیب "عصر یخبندان" (Ice Age)، "عصر یخبندان: ذوب شدن" (Ice Age: The Meltdown) و "عصر یخبندان: انقراض دایناسورها" (Ice Age: Dawn of the Dinasaurs) نام دارند در سال های 2002، 2006 و 2009 میلادی اکران شدند و فروشی برابر با 2 میلیارد دلار را برای خود رقم زنده اند.

"فاکس قرن بیستم" انیمیشن "عصر یخبندان: رانش قاره ای" را در تاریخ 13 جولای 2012 میلادی ابتدا در آمریکای شمالی و سپس در سایر کشورهای دنیا اکران می کند.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
کارگردان "پس لرزه" فیلمی درباره خشک سالی می سازد

IMAGE634391543713125000.jpg


فنگ خیائوگنگ، کارگردان صاحب نام چینی، پس از موفقیت در ساخت فیلمی درباره زلزله، این بار فیلم سینمایی را با موضوع خشک سالی می سازد.

به گزارش سینما پرس، فنگ خیائوگنگ، کارگردان فیلم های سینمایی معروف و پرفروشی مانند "پس لرزه" (Aftershock) و "اگر تو تنها بودی 2" (If You Are The One 2)، در جدیدترین پروژه خود، فیلم سینمایی را با موضوع خشک سالی می سازد.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، خیائوگنگ پیش این در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرده بود که این فیلم سینمایی را براساس رمانی از بیو ژنیان به نام "یادآوری سال 1942" (Remembering 1942) که در سال 1993 میلادی منتشر شده بود، می سازد.

این فیلم سینمایی که هنوز مسئولان سازنده آن عنوانی را برای آن انتخاب نکرده اند حادثه تلخ خشک سالی سال 1942 میلادی استان "هنان" کشور چین را به تصویر می کشد.

همچنین مسئولان سازنده این پروژه اعلام کرده اند که این فیلم سینمایی در تابستان سال 2012 میلادی اکران می شود.

آخرین فنگ خیائوگنگ به نام "پس لرزه" که در سال 2010 میلادی ابتدا در چین و سپس در سراسر دنیا اکران شد، توانست فروشی برابر با 103 میلیون دلار را برای خود رقم بزند، به طوری که این مبلغ فروش در تاریخ سینمای چین بی سابقه بوده است.

همچنین در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر) پاییز سال گذشته، فیلم سینمایی "پس لرزه" در مراسم اهدای جوایز "آسیا پاسیفیک" به عنوان بهترین فیلم آسیایی سال 2010 میلادی معرفی شد.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
"آرنولد" به دنبال "ترمیناتور"

IMAGE634395119199062500.jpg


آرنولد شوارتزنگر، بازیگر محبوب فیلم های اکشن و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا آمادگی خود را برای بازی در نقش "ترمیناتور" اعلام کرده است.
به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، آرنولد شوارتزنگر، بازیگر محبوب فیلم های اکشن برجسته ای مانند "نابودگر" (The Terminator)، "غارتگر" (Predator)، "پایان روزها" (Total Recall) و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، آمادگی خود را برای بازی در نقش "ترمیناتور" اعلام کرده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، مدیر برنامه های این بازیگر صاحب نام در جدیدترین مصاحبه خود گفته است که آرنولد شوارتزنگر برای ساخت جدیدترین قسمت مجموعه فیلم های "نابودگر" در حال خرید استودیوی فیلمسازی و حق امتیاز ساخت این فیلم اکشن است.

وی در ادامه نیز گفت: جاستین لین که به تازگی کارگردانی فیلم سینمایی "سریع پنج" (Fast Five) را برعهده داشته است، کارگردان جدیدترین قسمت مجموعه فیلم های اکشن "نابودگر" است.

کارگردانی قسمت های اول و دوم مجموعه فیلم های "نابودگر" را جیمز کامرون برعهده داشته است و کارگردانان قسمت های سوم و چهارم این فیلم های اکشن نیز جاناتان ماستو و مک جی بودند.

همچنین 4 قسمت پیشین این مجموعه فیلم ها که "نابودگر" (The Terminator)، "نابودگر 2: روز قضاوت" (Terminator 2: Judgment Day)، "نابودگر 3: انقلاب ماشین ها" (Terminator 3: Rise of the Machines) و "ترمیناتور، رستگاری" (Terminator Salvation) نام دارند، به ترتیب در سال های 1984، 1991، 2003 و 2009 میلادی اکران شده اند.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
بهترین فیلم های شصت و سه دوره قبلی جشنواره کن

IMAGE634406178813437500.jpg




آثار سینمایی مطرحی که توانسته اند در ادوار گذشته جایزه نخل طلای بهترین فیلم را دریافت کنند معرفی می شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران، همزمان با فاصله یک روز مانده به آغاز شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن، فهرست اسامی آثار سینمایی مطرحی که توانسته اند در ادوار گذشته این جشنواره فرانسوی، جایزه نخل طلای بهترین فیلم را دریافت کنند به شرح زیر است:

"اتحاد آرام" (Union Pacific) ساخته سسیل بی دمیل از ایالات متحده آمریکا، سال 1939.

"ملاقات کوتاه" (Brief Encounter) ساخته دیوید لین از انگلستان، سال 1946 / "آتش گلوله" (Cross Fire) ساخته ادوارد دیمیتریک از ایالات متحده آمریکا، سال 1947/ "مرد سوم" (The Third Man) ساخته کارول رید از انگلستان، سال 1949 میلادی.

"میراکولو امیلانو" (Miracolo a Milano) ساخته ویتوریو دسیکا از ایتالیا و "فروکن جولی" (Froken Julie) ساخته الف سجوبرگ از سوئد، سال 1951/ داستان غم انگیز اوتللو: لنگرگاه ونیز" (The Tragesy of Othello: The Moor of Venice) ساخته اورسون ولز از ایالات متحده آمریکا و "دو سولدی دی اسپرانزا" (Due Soldi di speranza) ساخته رناتو کاستلانی از ایتالیا، سال 1952/ "لو سولار دو لپور" (Le Salaire de la peur) ساخته هنری جورج گلوزوت از فرانسه، سال 1953/ "ژیگوکومون" (Jigokumon) ساخته تنوسوک کینوگاسا از ژاپن، سال 1954/ "مارتی" (Marty) ساخته دلبرت وان از ایالات متحده آمریکا، سال 1955/ "لو مند دو سایلنس" (Le Monde du silence) ساخته ژک یس کاستو و لوییس میل از ایتالیا، سال 1956/ "تشویق دوستانه" (Friendly Persuasion) ساخته ویلیام وایلر از ایالات متحده آمریکا، سال 1957/ "لتیات ژوراولی" (Letyat Zhuravli) ساخته میخائیل کالاتوزوف از شوروی سابق، سال 1958/ "اورفئو سیاه پوست" (Orfeu Negro) ساخته مارسل کاموس از برزیل، سال 1959 میلادی.

"زندگی شیرین" (La dolce Vita) ساخته فدریکو فلینی از ایتالیا، سال 1960/ "ویریدیانا" (Viridiana) ساخته لوییس بانوئل از اسپانیا و "اون آسی لانگ ابسنس" (Une aussi Longue absence) ساخته هنری کولپا از فرانسه، سال 1961/ "او پاگادور دو پرومساس" (O Pagador de Promessas) ساخته آنسلمو دوارته از برزیل، سال 1962/ "ایل گاتوپاردو" (Il gattopardo) ساخته لوچینو ویسکونتی از ایتالیا، سال 1963/ "چتر شربورگ" (The Umbrellas of Cherbourg) ساخته ژک دمی از فرانسه، سال 1964/ "حقه و چگونگی رسیدن به آن" (The Knack and How to Get It) ساخته ریچارد لستر از انگلستان، سال 1965/ "یک مرد و یک زن" (A Man and A Woman) ساخته کلود للوچ از فرانسه و "سیگنور و سیگنوری" (Signore & signori) ساخته پیترو گرمی از ایتایا، سال 1966/ "انفجار" (Blow Up) ساخته مایکل آنجلو آنتونیونی از ایتالیا، سال 1967/ "اگر" (If) ساخته لیندسی اندرسون از انگلستان، سال 1969 میلادی.

"خمیر" (Mash) ساخته رابرت آلتمن از ایالات متحده آمریکا، سال 1970/ "رفتن به میان" (The Go-Between) ساخته جوزف لوسی از انگلستان، سال 1971/ "ایل کاسو ماتی" (Il Caso Mattei) ساخته فرانسیسکو روسی از ایتالیا، و "کلاس اوپرا در پارادیزو" (La classe operaia va in paradise) ساخته الیو پتری از ایتالیا، سال 1972/ "مترسک" (Scarecrow) ساخته جری شاتزبرگ از ایالات متحده آمریکا و "مزدور" (The Hireling) ساخته آلان بریجز از انگلستان، سال 1973/ "مکالمه" (The Conversation) ساخه فرانسیس فورد کاپولا از ایالت متحده آمریکا، سال 1974/ "کرونیک دزانیز دبریس" (Chronique des annees de braise) ساخته محمر لخدار هامینا از الجزیره، سال 1975/ "راننده تاکسی" (Taxi Driver) ساخته مارتین اسکورسیزی، سال 1976/ "پادر پادرونه" (Padre Padrone) ساخته پائولو تاویانی و ویتوریو تاویانی از ایتالیا، سال 1977/ "درخت وودن کلاگز" (The Tree of Woodenclogs) ساخت ارمانو اولمی از ایتالیا، سال 1978/ "اینک آخرلازمان" (Apocalypse Now) ساخته فرانسیس فورد کاپولا از ایالات متحده آمریکا و "ده درام" (The Ten Drum) ساخته ولکر اشلوندورف از آلمان غربی، سال 1979 میلادی.

"کاگموشا" (Kagemusha) ساخته آکیرا کوروساوا از ژاپن و "تمام آن جاز" (All That Jazz) ساخته باب فاس از ایالات متحده آمریکا، سال 1980/ "مرد آهنی" (Man of Iron) ساخته آندره واید از لهستان، سال 1981/ "مفقود" (Missing) ساخته کاستا گاوراس از ایالات متحده آمریکا و "راه" (Yol) ساخته شزیف گورن و ییلماز گونی از ترکیه، سال 1982/ "تصنیف نارایاما" (La Ballade de Naryama) ساخته شوهی ایمامورا از ژاپن، سال 1983/ "پاریس، تگزاس" (Paris, Texas) ساخته ویم وندرز از آلمان غربی، سال 1984/ "زمانی که پدر برای کار دور از خانه بود" (When Father Was away on Business) ساخته امر کاستاریکا از یوگوسلاوی، سال 1985/ "عملیات" (The Mission) ساخته رولند جوف از انگلستان، سال 1986/ "زیر خورشید ساتن" (Under the Sun of Satan) ساخته موریس پیالات از فرانسه، سال 1987/ "پله فتح" (Pelle the Conqueror) ساخته بیلی آگوست از سوئد، ساخت 1988/ "دروغ و نوار ویدئو" (Liea and Videotape) ساخته استیون سودربرگ از ایالت متحده آمریکا، سال 1989 میلادی.

"وحشی بالفطره" (Wild at Heart) ساخته دیوید لینچ از ایالات متحده آمریکا، سال 1990/ "بارتون فینک" (Barton Fink) ساخته جول کوئن از ایالات متحده آمریکا، سال 1991/ "دن گودا ویلجان" (Den goda viljan) ساخته بیلی آگوست از سوئد، سال 1992/ "پیانو" (The Piano) ساخته جین کمپیون از استرالیا و "بدرود همسرم" (Farewell My Concubine) ساخته کیگ چن از چین، سال 1993/ "پالپ فیکشن" (Pulp Fiction) ساخته کوانتین تارانتینو از ایالات متحده آمریکا، سال 1994/ "زیرزمین" (Underground) ساخته امیر کاستاریکا، از یوگوسلاوی، سال 1995/ "رازها و دروغ ها" (Secrets and Lies) ساخته مایک لی از انگلستان، سال 1996/ "طعم گیلاس" ساخته عباس کیارستمی از ایران و "مارماهی" (The Eel) ساخته شوهی ایمامورا از ژاپن، سال 1997/ "جاودانگی و یک روز" (Eternity and A Day) ساخته تئودوروس آنگلوپولوس از یونان، سال 1998/ "روستا" (Rosetta) ساخته ژان پیر داردنه و لوک داردنه از فرانسه، سال 1999میلادی.

"رقصنده در تاریکی" (Dancer in the Dark) ساخته لارس فن تریر از اسپانیا، سال 2000/ "آن برخی چیزهای واقعی را لمس می کند" (It Touches On Something Real) ساخته نانی مورتی از ایتالیا، سال 2001/ "پیانیست" (The Pianist) ساخته رومن پولانسکی از فرانسه، سال 2002/ "فیل" (Elephant) ساخته گاس فن سانت از ایالات متحده آمریکا، سال 2003/ "فارنهایت 11/9" (Fahrenheit 9/11) ساخته مایکل مور از ایالت متحده آمریکا، سال 2004/ "بچه" (The Child) ساخته ژان پیر داردنه و لوک داردنه از فرانسه، سال 2005/ "بادی که بارلی را لرزاند" (The Wind That Shakes the Barley) ساخته کن لوچ از ایرلند، سال 2006/ "4 ماه، 3 هفته و 2 روز" (4 Months, 3 Weeks and 2 Days) ساخته کریستین مونگیو از رمانی، سال 2007/ "کلاس" (The Class) ساخته لورنت کانتت از فرانسه، سال 2008/ "روبان سفید" (The White Ribbon) ساخته میشائیل هنانک از آلمان، سال 2009/ "عمو بونمی که می تواند خاطرات گذشته اش را به یاد آورد" (Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives) ساخته آپیچاتپانگ ویراستاکول از تایلند، سال 2010 میلادی.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
آل پاچینو در "گوتی" بازی می کند

IMAGE634402086396406250.jpg




آل پاچینو؛ بازیگر مطرح و برجسته سینمای هالیوود در فیلم سینمایی "گوتی: سه نسل" با جان ترولتا و لیندزی لوهان همبازی می شود.
به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، آل پاچینو؛ بازیگر صاحب نام فیلم های سینمایی "بوی خوش زن" (Scent of a Woman)، "بعد از ظهر سگی" (Dog Day Afternoon) ، "پدر خوانده 1،2و 3" (The Godfather, Part: 1,2 & 3) ، "سرپیکو" (Serpico) و "صورت زخمی" (Scarface) به تازگی اعلام کرده است که در جدیدترین پروژه سینمایی خود در فیلم سینمایی "گوتی: سه نسل" (Gotti: Three Generation) ایفای نقش می کند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، بری لوینسون؛ کارگردان مطرح و برجسته فیلم های سینمایی "مرد بارانی" (Rain Man)، "شام" (Dinner)، "باگزی" (Bugsy) و "طبیعی" (The Natural) مسئولیت ساخت این فیلم جنایی "گوتی: سه نسل" را برعهده دارد و جیمز تتوباک نیز با بازنویسی فیلمنامه ای از لئو روسی، فیلمنامه این فیلم جنایی را می نویسد.

همچنین فیلم سینمایی "گوتی: سه نسل" روابط بین جان گوتی، رییس خانواده "گمبینو" و پسرش را به تصویر می کشد.

آل پاچینو در این فیلم سینمایی به عنوان شخصی به نام "نیل دلاکروس"؛ همدست و شریک جنایت های گوتی پدر را بازی می کند. جان تروالتا نیز در نقش جان گوتی بزرگ ایفای نقش می کند و همسر و دختر حقیقی او به نام کلی پرستون و الا بلو ترولتا نیز در این فیلم سینمایی به عنوان "ویکتوریا" (همسر جان گوتی) و "آنجل گوتی" (دختر جان گوتی و ویکتوریا) ایفای نقش می کنند.

جو پسکی و لیندزی لوهان نیز به ترتیب به عنون "آنجلو روگیرو" (همدست گوتی پدر) و "کیم گوتی" (همسر گوتی پسر) جلوی دوربین می روند.

مسئولان سازنده فیلم سینمایی "گوتی: سه نسل" هنوز بازیگران 2 نقش "گوتی پسر" و خواهر او به نام "ویکتوریا" را مشخص نکرده اند.

همچنین شرکت فیلمسازی "فیور فیلم پروداکشن" (Fiore Film`s production) مسئولیت ساخت و اکران "گوتی: سه نسل" را برعهده دارد.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
حضور روبرتو بنجيني در فيلم جديد وودی آلن

IMAGE634407074175937500.jpg


روبرتو بنینی برای بازی در جدیدترین فیلم وودی آلن وارد مذاکره می شود.
به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، روبرتو بنینی؛ بازیگر ایتالیایی فیلم های سینمایی "زندگی زیباست" (La Vita E Bella)، "پینوکیو" (Pinocchio) و "جانی استکینو" (Johnny Stecchino)، برای بازی در جدیدترین پروژه وودی آلن با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی وارد مذاکره شده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، چهره های سینمایی مطرحی مانند پنلوپه کروز؛ بازیگر فیلم "ویکی کریستینا بارسلونا" (Vicky Cristina Barcelona)/ "آلک بالدوین؛ بازیگر فیلم "دیپارتد" (The Departed)/ جسی اسینبرگ؛ بازیگر فیلم "شبکه اجتماعی" (The Social Network) و الن پیج؛ بازیگر فیلم "تلقین"
(Tnception) پیش از این برای بازی در فیلم جدید وودی آلن قرارداد امضا کرده اند.

شرکت فیلمسازی "چینه چیتا" مسئولیت ساخت و اکران این فیلم سینمایی را برعهده دارد و فیلمبرداری آن نیز طبق برنامه ریزی ها از تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) بهار سال جاری در شهر رم آغاز می شود.

هنوز عنوان قطعی برای جدیدترین پروژه وودی آلن انتخاب نشده است، اما سازندگان این فیلم سینمایی در حال حاضر عنوان "باب دیکامرون" (Bob Decameron) را به آن داده اند.

همچنین این فیلم سینمایی براساس رمانی از جیووانی بوکاکیو به نام "دیکامرون" (The Decameron) که در سال 1350 میلادی نوشته شده است، ساخته می شود.

وودی آلن که نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی این پروژه سینمایی را برعهده دارد، به تازگی اعلام کرده که در این فیلم ایفای نقش می کند. آلن برای آخرین بار در سال 2006 میلادی و در فیلم "اسکوپ" (Scoop) جلوی دوربین رفته بود.

"مغلوب قانون" (Down by Law) به کارگردانی جیم جارموش و "پسر پلنگ صورتی" (Son of the Pink Panther) ساخته بلیک ادوراد از دیگر آثار سینمایی معروف و پرفروشی هستند که رابرتو بنیگنی در آنها ایفای نقش کرده است.

همچنین جدیدترین فیلم وودی آلن "نیمه شب در پاریس" (Midnight in Paris) نام دارد که امشب در مراسم افتتاحیه شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن نمایش داده می شود.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
9 فیلم بخش مسابقه جشنواره شانگهای معرفی شدند

IMAGE634407133262968750.jpg


مسئولان برگزارکننده جشنواره فیلم شانگهای 9 فیلم از 16 اثر حاضر در بخش مسابقه این جشنواره چینی را معرفی کردند.
به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره بین المللی فیلم شانگهای روز گذشته فهرست اسامی 9 فیلم از 16 اثر حاضر در بخش مسابقه چهاردهمین دوره این جشنواره چینی را درحالی اعلام کردند که فیلم سینمایی "مکان اژدها" (There Be Dragons) به کارگردانی رولاند جف نیز در بین آنها به چشم می خورد.

بنابرگزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، علاوه بر "مکان اژدها"، 3 فیلم اروپایی، 2 فیلم ژاپنی، یک فیلم آرژانتینی، ترکیه ای و هندی، از دیگر آثار معرفی شده برای حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم شانگهایی هستند.

فیلم های سینمایی "تونل استخوان ها" (The Bones Tunnel) به کارگردانی ناچو گاراسینو از آرژانتین و فیلم آلمانی "زنده و شاداب" (Alive and Kicking) به کارگردانی اندی روگنهاگن از دیگر آثار برجسته حاضر در بخش مسابقه این جشنواره آسیایی هستند.

"آینوم" (Ainom) به کارگردانی لورنزو چوا والا از ایتالیا، "هیدرولیک" (Hydraulics) به کارگردانی یوگنی سروف از روسیه، ، "هایدی بری" (Hayde Bre) به کارگردانی اورهان اوگز از ترکیه، "جستجو" (The Quest) به کارگردانی گوتام گوس از هندوستان، "بانی دراپ" (Bunny Drop) به کارگردانی هیروکی تاناکا و "فردای جو" (Tomorrow`s Joe) به کارگردانی فومیهیکو سوری از ژاپن، دیگر آثار حاضر در میان فهرست 9 فیلم معرفی شده هستند.

بری لوینسون؛ کارگردان فیلم های سینمایی "مرد بارانی" (Rain Man)، "شام" (Dinner)، "باگزی" (Bugsy) و "طبیعی" (The Natural) نیز ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی این دوره از جشنواره بین المللی فیلم شانگهایی را برعهده دارد.

همچنین بنابر اظهارات مسئولان برگزارکننده چهاردهمین دوره جشنواره فیلم شانگهای، بخش " فیلم موبایل " (Mobile Film) نیز برای نخستین بار در این جشنواره مطرح آسیایی افزوده شده است.

چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم شانگهای بین روزهای 11 تا 19 ژوئن (21 تا 29 خرداد) بهار سال جاری در شهر شانگهای کشور آسیایی چین برگزار می شود.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
حضور "جدايي نادر از سيمين" در جشنواره فيلم سيدني

IMAGE634407270520312500.jpg


جديدترين فيلم اصغر فرهادي به نام "جدايي نادر از سيمين" در بخش مسابقه اصلي اين دوره از جشنواره بين المللي فيلم سيدني حضور دارد.
به گزارش سينما پرس، مسئولان برگزارکننده اين دوره از جشنواره بين المللي فيلم سيدني فهرست اسامي فيلم هاي سينمايي حاضر در بخش مسابقه اصلي اين جشنواره استراليايي را درحالي اعلام کردند که جديدترين فيلم اصغر فرهادي به نام "جدايي نادر از سيمين" در ميان اين آثار به چشم مي خورد.

فيلم سينمايي "جدايي نادر از سيمين" به نويسندگي و کارگرداني اصغر فرهادي به تازگي در شصت و يکمين دوره جشنواره بين المللي فيلم برلين جايزه خرس طلايي بهترين فيلم و 2 جايزه خرس نقره اي بهترين بازيگر زن و بهترين بازيگر مرد اين جشنواره آلماني را دريافت کرده است.

"جدايي نادر از سيمين" که بازيگراني مانند ليلا حاتمي، پيمان معادي، شهاب حسيني، ساره بيات، سارينا فرهادي، بابک کريمي، مريلا زارعي در اين فيلم درام ايفاي نقش کرده اند، پيش از اين نيز توانست 4 سيمرغ بلورين بهترين صدابرداري (محمود سماک باشي)، بهترين فيلمبرداري (محمود کلاري)، بهترين فيلمنامه (اصغر فرهادي) و بهترين کارگرداني (اصغر فرهادي) بيست و نهمين دوره جشنواره بين المللي فيلم فجر را به خود اختصاص دهد.

بنابر گزارش پايگاه رسمي جشنواره فيلم سيدني، "آمادور" (Amador) به کارگرداني فرناندو لئون دو آرانوا از اسپانيا/ "آتنبرگ" (Attenberg) به کارگرداني آتينا راشل تسانگاري از يونان/ "کايرو 678" (Cairo 678) به کارگرداني محمد دياب از مصر/ "بيشه نروژي" (Norwegian Wood) به کارگرداني تران آن هانگ از ژاپن/ "زيباي خفته" (Sleeping Beauty) به کارگرداني جوليا لي از استراليا/ "پناه بگير" (Take Shelter) به کارگرداني جف نيکولز از ايالات متحده آمريکا/ "هدف" (Target) به کارگرداني الکساندر زادووچ از روسيه/ "خون گذشت" (The Forgiveness of Blood) به کارگرداني جوشا مارستون از ايالات متحده آمريکا/ "آينده" (The Future) به کارگرداني ميراندا جولاي از ايالات متحده آمريکا/ "درخت زندگي" (The Tree of Life) به کارگرداني ترنس ماليک از ايالات متحده آمريکا و "توملا" (Toomelah) به کارگرداني ايوان سن از استراليا ديگر 11 اثر حاضر در بخش مسابقه اصلي اين دوره از جشنواره فيلم سيدني هستند.

همچنيني مسئولان برگزارکننده جشنواره فيلم سيدني پيش از اين نيز اعلام کرده بودند که چن کايگ، کارگردان صاحب نام چيني را به عنوان رييس هيات داوران پنجاه و هشتمين دوره اين جشنواره استراليايي انتخاب کرده اند.

فيلم هاي سينمايي "خداحافظ همسرم" (Farewell My Concubine) در سال 1993، "قول" (The Promise) در سال 2005 و "با هم" (Together) در سال 2002 ميلادي از جمله آثاري هستند که چن کايگ کارگرداني آنها را برعهده داشته است.

پنجاه و هشتمين دوره دوره جشنواره فيلم سيدني بين روزهاي 8 تا 19 ژوئن (18 تا 29 خرداد) بهار سال جاري برگزار مي شود.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
وودی آلن: جشنواره کن یک تجربه خیالی است

IMAGE634351827729375000.jpg


وودی آلن، کارگردان صاحب نام سینما، در مصاحبه خود اظهار داشت که جشنواره فیلم کن برای او همیشه یک تجربه خیالی بوده است.
به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، وودی آلن، نویسنده و کارگردانی صاحب نام سینما، در مصاحبه خود با پایگاه اینترنتی "هالیوود ریپورتر" اظهار داشته است که جشنواره فیلم کن همیشه برای او یک تجربه خیالی بوده است.

وودی آلن که جدیدترین فیلم او به نام "نیمه شب در پاریس" (Midnight in Paris) در شب افتتاحیه شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن نمایش داده می شود از معدود کارگردانانی است که حضور در این جشنواره فرانسوی را برای دوره های بسیاری تجربه کرده است.

این کارگردان سینما با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر درباره چگونگی ساخت فیلم خود و علت ساخت این فیلم سینمایی در کشور فرانسه صحبت کرده که مشروح این گفتگو را در زیر می خوانیم:

به عنوان نخستین سوال از شما می پرسم که چرا شهر پاریس را برای فیلمبرداری پروژه جدیدتان انتخاب کردید؟

پاریس یکی از شهرهای مورد علاقه من است و ایده ساخت فیلم در کشور فرانسه از 5 سال پیش به ذهنم خطور کرده بود، اما به دلیل نداشتن فیلمنامه ای مناسب با فضای این شهر زیبا و رویایی اقدام به این کار نکردم، تا اینکه چندی پیش وقتی درباره شهر پاریس و مکان های دیدنی آن با خود می اندیشیدم طرح یک داستان که در شهر پاریس اتفاق می افتد به ذهنم خطور کرد و چندی بعد هم عنوان آن را "نیمه شب در پاریس" گذاشتم.

در آنونس فیلم دیده می شود که وقتی اون ویلسون به شهر پاریس سفر می کند به یاد دوران جوانی خود در دهه 20 میلادی می افتد که در این شهر زندگی می کرده، علت این فلش بک به گذشته چه بوده است؟

متاسفانه درباره موضوع و داستان فیلم نمی توانم صحبت کنم. تنها چیزی که می توانم درباره "نیمه شب در پاریس" بگویم این است که من رمانتیک ترین فیلم نامه ای که امکان دارد در پاریس اتفاق بیافتد را نوشته ام. اگر شخصی به من می گفت که فیلم نامه ای برای شهر برلین بنویس، به طور حتم داستانی جنایی می نوشتم. اما از آنجایی که پاریس شهری بسیار زیبا و رویایی است تنها امکان دارد یک داستان عاشقانه در آن رخ دهد.

با نگاهی به گروه بازیگران "نیمه شب در پاریس" متوجه این موضوع می شویم که بازیگران این فیلم سینمایی با دقت خاصی گلچین شده اند، این امر چگونه اتفاق افتاده است؟

راشل مک آدامز را برای این انتخاب کردم که هم بازی او را بسیار دوست دارم و همچنین بازی او به سبک بازیگران شرق و اروپا نزدیک است. بازی اون ویلسون را نیز دوست دارم، اما انتخاب او برای بازی در "نیمه شب در پاریس" از سوی ژولیت تایلور؛ مسئول انتخاب بازیگران این فیلم بود. البته برای حضور ویلسون در این فیلم سینمایی مجبور شدم در فیلم نامه، شخصیت "ژیل" را کمی تغییر دهم. زمانی که فیلم "ویکی کریستینا بارسلونا" را می ساختم مجبور بودم از بازیگرانی مانند پنه لوپه کروز یا خاویر باردم دعوت کنم، اکنون نیز برای ساخت فیلمی که در فرانسه فیلمبرداری می شود استفاده از ماریون کوتیلارد بهترین گزینه به شمار می آید.

بازنویسی فیلم نامه به دلیل حضور بازیگران جدید برای شما کاری غیر متعارف و غیر عادی است؟

پس از قطعی شدن حضور اون ویلسون در "نیمه شب در پاریس" مجبور شدم تا به مناسبت شخصیت ویلسون برخی قسمت های فیلم نامه را تغییر دهم. در برخی مواقع یک بازیگر آنقدر شخصیت ثابتی دارد که شما مجبور به تغییر در فیلم نامه خود می شود که البته به نظر من برای حضور برخی بازیگران خوب و با استعداد مانند ویلسون در فیلم شما، تغییر دادن فیلم نامه اشکالی ندارد.

علت حضور کارلا برونی سارکوزی؛ همسر رییس جمهور فرانسه در "نیمه شب در پاریس" چیست؟

حدود یک سال و نیم گذشته زمانی که برای نخشستین بار با کارلا برونی سارکوزی ملاقات داشتم، با علم به اینکه او پیش از این در یک فیلم سینمایی بازی کرده بود، از او پرسیدم که آیا به بازی در یک فیلم سینمایی علاقه مند است یا خیر؟ که او هم از این موضوع با خشنودی استقبال کرد، سپس در زمان ساخت "نیمه شب در پاریس" از او دعوت به همکاری کردم و کارلا برونی نیز دعوت من را پذیرفت. او بازیگر خوب و با استعدادی است و تمام انتظاراتی که من از او داشتم را با بازی خوب و فوق العاده خود در این فیلم سینمایی برآورده کرد.

پیش از این شما برخی از صحنه های فیلم سینمایی "همه می گویند دوستت دارم" (Everyone Says I Love You) را در پاریس فیلمبرداری کرده بودید، تا چه مقدار با مکان های دیدنی شهر پاریس آشنا هستید؟

آشنایی کامل با شهر پاریس نداشتم، به همین دلیل نیز از کارگردان هنری فیلم خواستم تا تحقیق کند و مکان های مناسب با فیلم جدیدم را در این شهر زیبا پیدا کند. برخی از صحنه های "نیمه شب در پاریس" در مکان های معروف این شهر اروپایی فیلمبرداری شده است و بسیاری از صحنه ها هم در مکان هایی فیلمبرداری شده که اصلا معروف و شناخته شده نیستند.

با توجه به اینکه شما دوره های بسیاری را در کن حضور داشتید، حضور در این جشنواره فرانسوی را یک تجربه خیالی و غیر واقعی خوانده اید، علت این توصیف شما از جشنواره کن چیست؟

زمانی که یکی از آثار شما در جشنواره فیلم کن اکران می شود، شما به عنوان کارگردان باید زیر نورهای فراوان، با قدم زدن بر روی فرش قرمز و در میان تشویق بی امان مردم وارد محل برگزاری جشنواره شوید که این موضوع با زندگی واقعی و حقیقی من در تضاد است، من زندگی آرامی دارم و به ندرت در مکان های شلوغ و جشنواره های معروف شرکت می کنم. زمانی که فیلم شما در جشنواره ای اکران می شود شما باید بارها و بارها با خبرنگاران مصاحبه کنید و از فیلم و فضای جشنواره تعریف کنید که این مسئله با روحیه و زندگی من مغایرت دارد.

و به عنوان آخرین سوال از شما می پرسم که آیا فکر می کنید مخاطبان فرانسوی مشتاق تماشای "نیمه شب در پاریس" باشند و پس از دیدن آن به این فیلم سینمایی علاقه مند شوند؟

فیلم های سینمایی که تا به امروز ساخته ام همیشه در فرانسه از فروش خوبی برخوردار بوده اند و طی سال های گذشته مردم فرانسه همیشه از من حمایت کرده اند. امیدوارم که تماشاگران فرانسوی به روحی که در فیلم سینمایی "نیمه شب در پاریس" در جریان است پی ببرند و آن را درک کنند.

وودی آلن 75 ساله که پیش از این فیلم های سینمایی مطرح و برجسته ای مانند "پول را بگیر و فرار کن" (Take the Money and Run) در سال 1969، "آنی هال" (Annie Hall) در سال 1977، "منهتن" (Manhattan) در سال 1979، "هانه و خواهرهایش" (Hannah and Her Sisters) در سال 1986، "جنایتها و گناهان" (Crimes and Misdemeanors) در سال 1989، "پایان هالیوود" (Hollywood Ending) در سال 2002، "ویکی کریستینا بارسلونا" (Vicky Cristina Barcelona) در سال 2008 و "تو غریبه بلند قد را ملاقات خواهی کرد" (Toy Will Meet a Tall Dark Stranger) در سال 2010 میلادی را ساخته است.

همچنین این کارگردان مطرح و برحسته سینمای جهان برای ساخت فیلم های "آنی هال" و "هانا و خواهرهایش"، 2 مرتبه موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم نامه و یک مرتبه موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی شده است.
 

Mehdi14

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2010
نوشته‌ها
1,578
لایک‌ها
748
محل سکونت
گم شدم !
«تور» در شمال آمریکا 66 میلیون دلاری شد




به گزارش سینمانگار، به نقل از هالیوود ریپورتر، محصول سه بعدی و مشترک پارامونت و ماروال استدیو ، داستان فوق قهرمانی به نام «Thor: تور» است که در آمریکای شمالی در شروع فروش خود توانست 66 میلیون دلار بدست آورد. براساس برآوردهای خارج از خانه، این فیلم را یک فیلم بی کیفیت برشمرده اند، اما در سطح جانی 242 میلیون دلار فروش کرده است.


«تور» شاید نتوانست رقم فروش «Iron Man: مرد آهنی» را کسب کند، اما به سادگی به یکی از بهترین های کمپانی ماروال و بالاتر از فیلمهایی چون «مردان ایکس»، «چهار شگفت انگیز» و «هالک 2008» قرار گرفت که هر کدام از آنها تنها 55 تا 56 میلیون دلار رده فروش اولیه شان بوده است.


در سطح جهانی «تور» در یازده روز اول فروش اش 176 میلیون دلار بدست آورد و رقم فروش خارج از خانه «مردان ایکس» و «چهار شگفت انگیز» را شکاند.


در فیلم «تور» که کارگردانی آنرا "کنت برانا" بر عهده داشته است، "کریس همس ‌ورث"، "ناتالی پورتمن"، "استلان سارسگارد" و "آنتونی هاپکینز" به ایفای نقش پرداخته اند.

the%20thor%20movie%2001.jpg


رده دوم باکس آفیس فیلم «Fast Five: پنج سریع» محصول یونیورسال قرار دارد. این فیلم دنباله فیلم «تند و سریع» می باشد که در این هفته 62 درصد افت داشت و 32.5 میلیون دلار فروش کرد. این فیلم در ده روز اول فروش خود توانست به مبلغ کلی 139.9 میلیون دلاری دست یابد. «پنج سریع» در آن طرف آبها 86.6 میلیون دلار فروش کرد و رقم فروش کلی اش به 184.8 میلیون دلار رسید.


"وین دیزل" و "پل واکر" بازیگران اصلی این فیلم مهیج مسابقات اتومبیل ‌رانی خیابانی هستند.


«Jumping The Broom: ترقی خانواده بروم» محصول سونی در اولین هفته فروش خود 13.7 میلیون دلار بدست آورد. این فیلم بیشتر بیننده گان مونث را به دیدن خود کشانده است، برعکس دو فیلم «تور» و «پنج سریع» که بیشتر تماشاگرانش را مردان تشکیل میدهند.


«ترقی خانواده بروم» در مکان سوم جدول ایستاده است و داستان دو خانواده از دو محیط متفاوت را بیان میکند که برای مراسم عروسی در «Martha Vineyard: مارتا وینیارد» گرد هم می آیند. داستان مضمون کمدی دارد و "سلیم آکیل" کارگردانی آن را برعهده داشته است. این فیلم که تم آفریقایی- آمریکایی دارد، بازیگرانی چون "پائولا پاتون"، "لاز آلونسو"، " آنجلا باسیت"، "لوریتا دیواین" و "مایک ایپس" در خود می بیند. هزینه تولید این فیلم 7 میلیون دلار بوده است.


«Something Borrowed: چیزی قرض گرفته شده» محصول جدید برادران وارنر نیز این هفته به سینماها آمد. فیلمی که 13.2 میلیون در 2904 سینما فروش کرد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.


«چیزی قرض گرفته شده» تمی کمدی دارد و ستارگانی چون "کیت هادسون"، "جینیفر گودوین"، "جاش کراسینسکی"و "کالین ایگلیسفیلد" در آن به ایفای نقش پرداخته اند. تولید کننده این فیلم بازیگر مطرح هالیوود و برنده جایزه اسکار "هیلاری سوانک" می باشد. داستان این فیلم بر اساس کتاب "امیلی گیفین" ساخته شده است.


«Rio: ریو» انیمیشن موفق کمپانی فاکس در این هفته 8.2 میلیون دلار فروش کرد و بعد از چهار هفته فروش موفق خود، رقم فروش کلی خود را در آمریکای شمالی به 114.9 میلیون دلار رساند و در مکان پنجم ایستاد. این انیمیشن در خارج از خانه در این هفته 16.2 میلیون فروخت و در مجموع، فروش جهانی اش به 407.2 میلیون دلار رسید.


دیگر فیلم جدید این هفته اکران شده فیلم "جودی فاستر" با نام «The Beaver: بیدستر» با بازی "مل گیبسون" میباشد. این فیلم در ژانر درام ساخته شده و محصول سامیت است. این فیلم در 22 مکان نمایش داده شد و 104.000 دلار فروش داشت.


"جودی فاستر" که کارگردانی این فیلم را برعهده داشته، خود نیز در کنار "مل گیبسون"، "آنتوآن یلچین" و "جنیفر لارونس" به ایفای نقش پرداخته است. داستان این فیلم درباره تغییرات مردی است که از یک عروسک استفاده میکرده است.


«Water For Elephants: آب برای فیلها» فیلمی است که در مکان ششم جدول با فروش 5.6 میلیون دلاری خود ایستاده است. در این فیلم "رابرت پتینسون" را در نقشی متفاوت از دیگر فیلمهایش در کنار "ریز ویتراسپون" می بینید.

_________________
 

Mehdi14

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2010
نوشته‌ها
1,578
لایک‌ها
748
محل سکونت
گم شدم !
جشن افتتاحیه «دزدان دریایی کارائیب 4» برگزار شد

به گزارش سینمانگار، به نقل از هالیوودریپورتر، "راب مارشال" کارگردان، در کنار "جری بروکهایمر" تهیه کننده و جمعی از عوامل فیلم شنبه شب در مراسم افتتاحیه چهارمین قسمت «دزدان دریایی» در دیزنی لند در میان انبوه دوستداران این مجموعه فیلم حاضر شدند.


"جانی دپ" بازیگر نقش اصلی این فیلم خود را از مصاحبه های مطبوعاتی بسیاری کنار کشید تا وقتش را درکنار خیل طرفدارانش سپری کند. مراسم آتش بازی در محوطه جشن با تصویر کردن نام فیلم «دزدان دریایی کارائیب: جذرومدهای غریب» هیجان حضار را در اولین نمایش جهانی این فیلم در دیزنی لند برانگیخت.


"راب مارشال" در این باره گفت: «هرگز در تمام عمرم چیزی شبیه این ندیده بودم، به واقع شگفت زده شدم. این بهترین مکان برای جشن امشب بود که توانست تخیل و رویا را به تصویر کشد.»


اما همه مراسم هم تفریح و بازی نبود. دیزنی برای موفقیت چهارمین قسمت از این مجموعه تلاش زیادی می کند.

Pirates%20of%20the%20Caribbean%20Inside%20the%20Disneyland%20Premiere.jpg


"اندی گارسیا" که در این مراسم شرکت داشت، نزد "جری بروکهایمر" آمد، با او دست داد و گفت: «برایت آرزوی موفقیت می کنم، البته مطمئن نیستم که به این آرزو نیازی داشته باشی.»


بروکهایمر در پاسخ او گفت: «البته، ما همیشه به آن نیاز داریم.»


موفقیت «دزدان دریایی» خیلی چیزها را متأثر خواهد ساخت. و این قسمت جدید باید خستگی تحمیلی قسمت های پیشین به مخاطبان را برطرف کند.


"جان دلوکا" تهیه کننده اجرایی این فیلم گفت: «ما سعی کردیم که به عنوان قسمت چهارم به این فیلم نگاه نکنیم. چه کسی مایل است چهارمین از هیچ چیز را ببیند؟»


به اعتقاد دیزنی ماندگاری این فیلم به دپ و تمایلش به ادامه ایفای نقش کاپیتان جک اسپارو بستگی دارد، اما به نظر "ریچ راس" رئیس استودیو قدرت ستاره فیلم کافی نیست؛ او انسجام قسمت ها و داستان هایی که ساده روایت می شوند را درکنار کاراکترهای جدید در موفقیت فیلم مؤثر می داند.


به همین دلیل بود که چهره های جدید مثل "سم کلافلین" در نقش مبلغ مذهبی به فیلم اضافه شدند. این اولین حضور کلافلین در دیزنی لند بود.


گروه عوامل این فیلم بعد از پایان مراسم در ساعت 1 بامداد یکشنبه، راهی سفر اروپا شدند تا در اولین نمایش مسکو در روز دوشنبه و بعد از آن در لندن حضور پیدا کنند. سفر دزدان دریایی درنهایت به جشنواره فیلم کن ختم می شود.
 

Mehdi14

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2010
نوشته‌ها
1,578
لایک‌ها
748
محل سکونت
گم شدم !
پوستر جدیدترین فیلم «مل گیبسون» رونمایی شد

«نقاب» نام فیلم «جودی فاستر» بازیگر و كارگردان سینما است كه قرار است اواخر ماه جاری میلادی در جشنواره فیلم كن اكران شود.


«فاستر» در فیلم خودش به همراه «مل گیبسون»، بازیگر معروف فیلم «گلادیاتور»، و «جنیفر لارنس» به نقش آفرینی پرداخته است.


«آلیشیا کریستین فاستر» معروف به «جودی فاستر» متولد نوامبر ١٩٦٢ است ، این بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی برنده ی دو جایزه اسکار، سه جایزه ی بفتا و یک گوی طلایی است.


«جودی فاستر» بازیگری خود را از سه سالگی آغاز کرد. اولین نقش مهم او در سال ١٩٧٦ در فیلم «راننده تاکسی» بود که توانست نامزد جایزه ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شود. او جایزه ی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را در سال ١٩٨٨ برای بازی در فیلم «متهم» دریافت کرد. او با درخشش در فیلم «سکوت بره ها» در نقش «کلاریس استارلینگ»، یک مامور اف بی آی که به دنبال افشای راز چند قتل زنجیره ای بود، تحسین منتقدین بین المللی و دومین جایزه ی اسکار خود را به عنوان بازیگر نقش اول زن دریافت کرد.


تنوع نقش هایی که او ایفا کرده بسیار زیاد است و از ژانرهای وحشت، ظالمانه و تخیلی گرفته تا احساسی و طنز و کودکانه را شامل می شود که از میان فیلم های او که به موفقیت تجاری دست یافته اند می توان به تماس ١٩٩٧ ، اتاق وحشت ( ٢٠٠٢)، نقشه پرواز ( ٢٠٠٥)، نفوذی ( ٢٠٠٦) و شجاع ( ٢٠٠٧) اشاره کرد.


«جودی فاستر» در سال ١٩٨٨ با ساخت یك قسمت از سریال «این جعبه را باز نكن» به جرگه كارگردانان سینما پیوست، در سال ١٩٩١ «مرد كوچك» را ساخت و در سال ١٩٩٥ «خانه ای برای تعطیلات» را مقابل دوربین برد.


از دیگر آثاری كه «فاستر» در آن ها حضور موفقی داشته است می توان به «پرواز ققنوس» و« متهم» اشاره كرد.


«نقاب» قرار است هفدهم ماه ژوئن ( ٢٧ خردادماه) در سینماهای انگلیس به روی پرده برود.


به گزارش دیجیتال اسپای، داستان این فیلم درباره ی تولیدكننده ی اسباب بازی موفقی است كه دچار افسردگی می شود و از آن پس مشكلات خود را از زبان یك عروسك بیان می كند.


«مل گیبسون» به همراه «وارن بیتی»، «كلینت ایستوود»، «رابرت ردفورد»، «ریچارد آتن بورو» و «كوین كاستنر»، ششمین بازیگری است كه اسكار بهترین كارگردانی را برای فیلم «شجاع دل» به دست آورده است.


در سال ٢٠٠٤، وی به عنوان بانفوذ ترین بازیگر هالیوود در صدر فهرست مجله «فوربس» قرار گرفت. «گیبسون» كارگردانی، تهیه كنندگی و فیلمنامه نویسی «رنج های مسیح» را، خود به عهده گرفت و ٢٥ میلیون دلار روی این فیلم سرمایه گذاری كرد. تحقیقات او درباره فیلم «رنج های مسیح» از سال ١٩٩٢ آغاز شد و فیلم در سال ٢٠٠٤ اكران شد.


اكتبر سال ١٩٩٧، مجله ی «امپایر» گیبسون را به عنوان دوازدهمین ستاره تاریخ سینما برگزید. وی نخستین بازیگر استرالیایی است كه برای كارگردانی یك فیلم، یك میلیون دلار دستمزد گرفته است.


«گیبسون» از مخالفان سرسخت جنگ عراق بود. وی از «مایكل مور» بابت ساخت فیلم جنجالی «فارنهایت ٩/١١»، در محكومیت جنگ عراق بارها تجلیل كرد. وی از محبوب ترین بازیگران حال حاضر هالیوود و سینمای استرالیاست كه بارها جایزه محبوب ترین بازیگر مرد را از آن خود كرده است.(منبع:ایسنا)

92aac6242b472a2f31b46ad27a7e8877.jpg
 

Mehdi14

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2010
نوشته‌ها
1,578
لایک‌ها
748
محل سکونت
گم شدم !
al_pacino.jpg


آل پاچینو در کنار جان تراولتا در درام جنایی «گوتی: سه نسل»‌ که از روی داستانی واقعی ساخته می‌شود، نقش‌آفرینی می‌کند.

پاچینو که پیش از این در سه‌گانه جنایی «پدرخوانده» بازی کرده، در «گوتی: سه نسل»‌ نقش نیل دلاکروس، همکار و مشاور جان گوتی پدر، رئیس خانواده تبهکار گامبینو یکی از بزرگترین خانواده‌های مافیایی ایتالیا در نیویورک را بازی می‌کند.

تراولتا در نقش جان گوتی پدر ظاهر می‌شود. «گوتی: سه نسل» را بری لوینسن کارگردانی می‌کند و جیمز توباک هم قرار است فیلمنامه لئو روسی را بازنویسی کند.

لوینسن اخیرا پاچینو را در فیلم تلویزیونی «شما جک را نمی‌شناسید» تولید شبکه اچ‌بی‌او کارگردانی کرد. توباک هم پیش از این در فیلم «باگزی» با لوینسن همکاری کرده است.

نقش ویکتوریا، همسر جان گوتی پدر در «گوتی: سه نسل» را کلی پرستن، همسر واقعی تراولتا به عهده دارد و الا بلو تراولتا دختر تراولتا هم نقش آنجل گوتی، دختر جان گوتی پدر و ویکتوریا را ایفاء خواهد کرد.

جو پشی به نقش آنجلو روجی‌یرو همکار جان گوتی پدر ظاهر می‌شود و لینزی لوهان نقش کیم گوتی، همسر جان گوتی پسر را بازی می‌کند. بازیگر نقش‌های جان گوتی پسر هنوز مشخص نشده است.

مارک فیوره فیلم مستقل «گوتی: سه نسل»‌ را تهیه می‌کند. فیلم ارتباط جان گوتی با پسرش را مورد توجه قرار می‌دهد. پسر گوتی پس از او کنترل حرفه خانوادگی را به عهده گرفت. او مدتی را در زندان گذراند، اما در نهایت توانست از محکومیت در دادگاه فرار کند.

جان گوتی پدر به جرم اخاذی، 13 مورد قتل، ممانعت از اجرای عدالت، آدم‌ربایی، توطئه برای انجام قتل، باجگیری، فرار از مالیات، رباخواری و قمار غیرقانونی به حبس ابد محکوم شد و سال 2002 در 62 سالگی در زندان درگذشت.

پاچینو 72 ساله سپتامبر امسال در جشنواره ونیز با جایزه «افتخار فیلمساز» مورد تقدیر قرار می‌گیرد. همچنین فیلم «وایلد سالومه»‌ به کارگردانی او اولین بار در دنیا در لیدو روی پرده می‌رود. پاچینو سال 1993 برای «بوی خوش زن» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.



منبع : خبر آنلاین
 

Mehdi14

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2010
نوشته‌ها
1,578
لایک‌ها
748
محل سکونت
گم شدم !
آنجلینا جولی، هافمن و جک بلک در جشنواره کن + عکس

عکس‌هایی از حضور روز گذشتهٔ آنجلینا جولی، داستین هافمن و جک بلک در مراسم تبلیغات برای دنباله انیمیشن پاندای کونگ فوکار در شصت و چهارمین جشنواره فیلم کن.

قسمت اول این فیلم انیمیشن در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد و حالا تمام صدا پیشگان محبوب شمارهٔ قبل در این نسخه باز گشته‌اند، جک بلک (در نقش پو)، آنجلینا جولی (در نقش ببری)، جکی چان (در نقش میمون)، سث روگن (در نقش مانتیس)، لوسی لیو (در نقش مار)، دیوید کراس (در نقش مرغ ماهی خوار) و داستین هافمن (در نقش استاد شیفو) همگی دوباره در «پاندا کنگ‌فوکار ۲» باز خواهند گشت. از گویندگان جدیدی که در این شماره اضافه شدند می‌توان به گری الدمن در نقش یک ضد قهرمان جدید اشاره کرد.

این فیلم رسما در ۲۷ می‌۲۰۱۱ اکران خواهد شد.

cannes64-05-%28caffecinema_com%29.jpg


cannes64-02-%28caffecinema_com%29.jpg


Dustin%20Hoffman%20and%20Angelina%20Jolie.jpg


Angelina%20Jolie%20speaks%20to%20Dustin%20Hoffman.jpg
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
جدیدترین اثر برادران "داردن" در بخش مسابقه اکران شد

IMAGE634411453360625000.jpg


پنجمین روز از جشنواره فیلم کن با اکران 2 فیلم سینمایی "هنرمند" و "پسری با دوچرخه" در بخش مسابقه این جشنواره فرانسوی همراه بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران، فیلم های سینمایی "هنرمند" (The Artist) به کارگردانی میشل هازاناویسیوس از فرانسه و "بچه ای با دوچرخه" (The Kid With a Bike) به کارگردانی ژان پیر و لوک داردنه از بلژیک، فراسه و ایتالیا آثاری بودند که در پنجمین روز از شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن در بخش مسابقه اصلی این جشنواره فرانسوی نمایش داده شدند.

همچنین بخش "نوعی نگاه" این دوره از جشنواره فیلم کن نیز روز گذشته شاهد نمایش 2 فیلم سینمایی "توقف در جاده" (Halt auf freier Strecke) به کارگردانی آندریاس درسن از آلمان و "مارتا مارسی می مارلن" (Martha Marcy May Marlene) به کارگردانی شان دورکین از ایالات متحده آمریکا بود.

بازار فیلم کن نیز همانند روزهای گذشته با خرید و فروش ها و امضای قراردادهای متفاوت بازیگران با تهیه کنندگان فیلم های سینمایی متفاوتی از سراسر دنیا همراه بود.

مهمترین اتفاق روز پنجم بازار فیلم کن خرید حق امتیاز اکران فیلم سینمایی "زیبای خفته" (Sleeping Beauty) در آمریکای شمالی توسط 2 شرکت فیلمسازی "آی اف سی فیلمز" و "آی اف سی میدنایت" بود.

فیلم درام "زیبای خفته" به کارگردانی جولیا لی در بخش مسابقه اصلی شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن حضور دارد و بازیگرانی مانند امیلی برونینگ، راشل بلیک، اوان لسلی، پیتر کارول و کریس هیوود در آن ایفای نقش می کنند.

جانی وستون، گتلین گریفیت، پیتر هولدن، موستا واندر وکلسی اسرانان برای بازی در "زیر تخت" (Under the Bed) با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده اند.

مسئولان سازنده فیلم سینمایی "آمدن و رفتن" (Coming & Going) به کارگردانی ادواردو پونتی نیز برای اکران در ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه، روسیه و لهستان با شرکت های فیلمسازی مختلفی قرارداد امضا کرده اند.

کراجر دونالدسون نیز برای کارگردانی "شهرها" (Cities) با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده است. "شهرها" که براساس فیلمنامه ای از گلن ویلهاید ساخته می شود از پاییز سال جاری در سه شهر لندن، بمبئی و نیویورک فیلمبرداری می شود.

شرکت های فیلمسازی بریتانیایی مطرح "یو کی پروداکشنز" و "الونث اور فیلمز" نیز حق امتیاز ساخت و اکران فیلم سینمایی "فقط نام کدها" (Codenames Only) را خریداری کردند.

سوا دیب کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده دارد و تونی کریسونی نیز فیلنامه نویس این پروژه سینمایی است.

حضور گسترده شرکت های فیلمسازی بین المللی برای خرید فیلم سینمایی "شبح" (Spectre) نیز یکی دیگر از اتفاقت مهم و جالب توجه رخ داده در بازار فیلم پنجمین روز از جشنواره فیلم کن بود.

نیکل کیدمن، بازیگر مطرح و معروف هالیوودی به عنوان تهیه کننده و بازیگر در این فیلم سینمایی فعالیت می کند و فیلمنامه "شبح" را نیز جیمز ون می نویسد.

2 شرکت فیلمسازی "فیلم دیستریکت" و "اند گیم اینترتینمنت" نیز به طور مشترک حق امتیاز اکران "لوپر" (Looper) در ایالات متحده آمریکا را از مسئولان سازنده این فیلم سینمایی خریداری کرده اند.

رایان جانسون کارگردانی این فیلم تخیلی را برعهده دارد و بازیگرانی مانند بروس ویلیس، جوزف گوردون لویت، امیلی بلانت و پل دانو در آن ایفای نقش می کنند.

شرکت فیلمسازی فرانسوی "ام کا تو" نیز در روز گذشته حق امتیاز اکران "بر روی جاده" (On the Road) به کارگردانی والتر سیلز در کاناداو کشورهای اسکاندیناوی را از مسئولان سازنده این فیلم سینمایی خریداری کرده است. "بر روی جاده" بر اساس رمان کلاسیکی از جک کرواس ساخته می شود.

همچنین شرکت فیلمسازی "فیلم دیستریکت" (Film District) روز گذشته در بازار فیلم کن، پس از خرید حق امتیاز اکران فیلم سینمایی "در سرزمین خون و عسل" (In the Land if Blood and Honey) به کارگردانی و نویسندگی آنجلینا جولی اعلام کرد که این فیلم سینمایی در تاریخ 23 دسامبر (2 دی) زمستان سال جاری روی پرده سینماهای ایالات متحده آمریکا می رود.

شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن که از روز چهارشنبه هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، در تاریخ 22 می (یکم خرداد) با اکران فیلم سینمایی "محبوب" (The Beloved) به کارگردانی کریستوف هونور از فرانسه به پایان می رسد.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
قدردانی جشنواره "لوکارنو" از "آبل فررا"

IMAGE634411490392187500.jpg


مسئولان شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم لوکارنو با اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری از "آبل فررا" قدردانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، مسئولان برگزارکننده شصت و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم "لوکارنو" (Locarno Film Festival) روز گذشته اعلام کردند که با اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری ("پاردو دونور" (Pardo d`onore)) به "آبل فررا" از این کارگردان و نویسنده آمریکایی قدردانی می کنند.

همچنین مسئولان این جشنواره سوییسی اظهار کردند که 3 فیلم سینمایی آبل فررا به نام "مرد شماره 45" (Ms. 45)، "پادشاه نیویورک" (King of New York) و "مری" (Mary) نیز روز 5 اگوست (14 مرداد) تابستان سال جاری در محل اصلی برپایی جشنواره فیلم لوکارنو نمایش داده می شوند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، این کارگردان 60 ساله درباره جدیدترین اثر خود به نام "4:44 آخرین روز بر روی کره زمین" (4:44 Last Day on Earth) که اکنون در مرحله تولید قرار دارد نیز طی روزهای جشنواره فیلم لوکارنو صحبت می کند.

بازیگرانی مانند ویلم دافئو و شانین لی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند.

همچنین فررا در تاریخ 6 اوت (15 مرداد) تابستان سال جاری در مقر اصلی برگزاری این جشنواره سوییسی کلاس پیشرفته فیلمسازی برگزار می کند.

چهره های مطرح و برجسته هنری مانند برناردو برتولوچی، کن لوچ، ژان لوک گودار، عباس کیارستمی و ویلیام فریدکین از جمله شخصیت های برجسته ای هستند که پیش از یک موفق به دریافت جایزه یک عمر دستاورد هنری جشنواره فیلم لوکارنو شده اند.

فیلم های سینمایی "اعتیاد" (The Addiction)، "ربایندگان انسان" (Body Snatchers)، "دختر چین" (China Girl)، "وکیل بد" (Bad Lieutenant) و "خاکسپاری" (The Funeral) دیگر آثاری هستند که آبل فررا کارگردانی و نویسندگی آنها را برعهده داشته است.

شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم لوکارنو نیز روز 3 آگوست (12 مرداد) تابستان سال جاری آغاز می شود و در تاریخ 13 آگوست (22 مرداد) به پایان می رسد.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
حضور "زک افرون" و "دنیس کویید" در فیلم "رامین بحرانی"

IMAGE634411527223906250.jpg


زک افرون و دنیس کویید در جدیدترین فیلم "رامین بحرانی" جلوی دوربین می روند.
به گزارش سینما پرس، زک افرون و دنیس کویید برای ایفای نقش در جدیدترین اثر رامین بحرانی با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده اند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، این فیلم سینمایی که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است، داستان کشاورزی (دنیس کویید) را روایت می کند که با کمک همسر و پسرهای خود (زک افرون) می کوشند تا مزرعه خود را گسترش دهند.

شرکت ها فیلمسازی "کیلر فیلمز"، "لنک ساید فیلمز" و "بنارویا پیکچرز" به طور مشترک پشتیبانی مالی این فیلم سینمایی را برعهده دارند.

رامین بحرانی پیش از این با ساخت 2 فیلم سینمایی "خداحافظ سولو" (Goodbye Solo) در سال 2008 و "مردی با چرخ دستی" (Man Push cart) در سال 2005 و ساخت فیلم کوتاه "کیسه پلاستیکی" (Plastic Bags) در سال 2009 میلادی توانسته نام خود را در عرصه های بین المللی مطرح کند، به طوری که بحرانی در سال 2008 میلادی برای ساخت فیلم سینمایی "خداحافظ سولو" توانست جایزه "فیپرشی" جشنواره بین المللی فیلم ونیز را به خود اختصاص دهد.

معروف ترین فیلمی که زک افرون در آن ایفای نقش کرده است "دبیرستان موزیکال" (High school Musical) نام دارد که در سال 2006 میلادی اکران شده بود و دنیس کویید نیز در برجسته ترین نقش خود در فیلم سینمایی "پس فردا" (The Day After Tomorrow) بازی کرده است.
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
نمایش فیلم جدید "تام هنکس" در اختتامیه "اسکرین سنگاپور"

IMAGE634412232035156250.jpg




فیلم سینمایی "لری کرون" به کارگردانی و نویسندگی تام هنکس، در شب اختتامیه این دوره از جشنواره بین المللی فیلم "اسکرین سنگاپور" نمایش داده می شود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره بین المللی فیلم "اسکرین سنگاپور" (Screen Singapore) روز گذشته اعلام کردند که در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) بهار سال جاری، جدیدترین اثر تام هنکس به نام "لری کرون" (Larry Crowne) در این جشنواره آسیایی اکران می شود.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه و تهیه کنندگی فیلم سینمایی "لری کرون" را تام هنکس برعهده دارد و علاوه بر هنکس، جولیا رابرتز، بازیگر مطرح و برجسته هالیوودی نیز در این فیلم درام ایفای نقش می کند.

همچنین بنابر اظهارات مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره "اسکرین سنگاپور"، تام هنکس و جولیا رابرتز نیز در زمان اکران فیلم سینمایی "لری کرون" به این جشنواره آسیایی سفر می کنند.

فیلم سینمایی "لری کرون" ماجرای مرد میانسالی (تام هنکس) را به تصویر می کشد که با اخراج شدن از کار خود، تصمیم می گیرد برای ادامه تحصیل به کالج برود.

شرکت فیلمسازی "سامیت اینترتینمنت" فیلم درام "لری کرون" را در تاریخ یکم جولای (10 تیر) تابستان سال جاری بر روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می برد.

همچنین علاوه بر "لری کرون"، فیلم تخیلی "سوپر 8" (Super 8) به کارگردانی "جی جی آبرامز" و فیلم کمدی "پنگوئن های آقای پاپر" (Mr. Popper`s Penguins) که جیم کری در آن بازی کرده است نیز دیگر آثار هالیوودی هستند که در این دوره از جشنواره فیلم "اسکرین سنگاپور" اکران می شوند.

جشنواره بین المللی فیلم "اسکرین سنگاپور" که توسط شرکت "توسعه رسانه" سنگاپور سازماندهی می شود، بین روزهای 5 تا 12 ژوئن (15 تا22 خرداد) بهار سال جاری در کشور آسیایی سنگاپور برگزار می شود.
 
بالا