برگزیده های پرشین تولز

"وقایع اتفاقیه" تالار فوتبال

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مجموعه قوانین بخش ورزش وبسایت پرشین تولز

تعاریف :

کاربر : به اشخاصی گفته میشود که تحت نام مشخص فعالیت میکنند. این نام و تصویر مرتبط با آن مربوط به همان شخص است و مسوولیت هرگونه سوءاستفاده از این نام و عنوان با دارنده آن خواهد بود.
همکار : کاربری است که از طریق مدیر بخش و تایید گردانندگان سایت جهت رسیدگی به امور بخشها و تاپیکها و اعمال قوانین در چارچوب دسترسی های داده شده معرفی میگردد.
مدیر : کاربری است که با نظر گردانندگان سایت جهت برقراری نظم و احترام متقابل افراد و سیاستهای سایت و اعمال قوانین فعالیت کاربران معرفی میشود.
اخطار : در قبال خطای کاربران در بخشهای مختلف و به دلایل مختلف اعمال میشود و بسته به نوع خطا، حاوی امتیاز یا امتیازات منفی است که مجموع این امتیازات در طول مدت اعتبار اخطار، میتواند منجر به بن شدن کاربر خاطی گردد.
بن : به محدودیت موقت یا دائم کاربران خاطی در دسترسی به فعالیت در سایت گفته میشود.
تاپیک : به زیرمجموعه ای که تحت عنوان مشخص و مرتبط با بخشی که در آن ایجاد شده، گفته میشود.
سایت : منظور وب سایت پرشین تولز است.

قوانین :

1- کلیه فعالیتها در بخش ورزش سایت، تحت قواعد مرامنامه فعالیت در پرشین تولز میباشد. لازم است کاربران محترم قبلا آن مرامنامه را مطالعه کرده باشند.

2- اساس فعالیت در بخش ورزش، تولید محتوای مفید، ایجاد فضای گفت و شنود و نقد و بررسی، با رعایت کامل انضباط و احترام متقابل کاربرها نسبت به یکدیگر میباشد.

3- رعایت دسته بندی های موضوعی ایجاد شده در بخش ورزش کاملا الزامیست. لذا هرگونه ایجاد بخش یا زیر بخش یا تاپیک موازی و مشابه با آنچه قبلا وجود داشته ممنوع است. تاپیکهای موازی حذف یا در تاپیکهای قدیمی تر ادغام میشوند حتی اگر تاپیک قبلی خیلی قدیمی باشد.

4- تاپیکها و بخشها محل درگیری و رفع خصومتها یا اختلافات شخصی نیست. برای رسیدگی به اینگونه موارد در صورت بروز هرگونه اشکال شکلی یا محتوایی، کاربر تنها موظف است از طریق کلید "گزارش تخلف"، موضوع را به اطلاع همکاران و مدیران برساند تا وفق قوانین، ترتیب اثر داده شود.

5- هرگونه اقدام به تبلیغ کالا، خدمات یا سایر وب سایتها در بخش ورزش ممنوع است. خرید و فروش کالا و خدمات در سایت، از طریق بخش بازارچه صورت میگیرد. لذا مجوز ایجاد تاپیک یا پست حاوی اینگونه موارد داده نخواهد شد.

6- هرگونه توهین، تحقیر، افترا و تهمت از جانب کاربران نسبت به یکدیگر به شدت مورد برخورد قرار میگیرد. بسته به سابقه کاربر یا کیفیت خطا، این برخورد تا سرحد بن دائم هم ادامه خواهد داشت.

7- درج اخبار در تاپیکها و بخشها منوط به ارائه منبع و اعتبار منبع مورد نقل است. لذا هرگونه نقل خبر از منابع غیر رسمی و شخصی، چه به منظور تبلیغ منبع مذکور و چه به نیت خبر رسانی ممنوع است. ترجیح است تا از منابع رسمی و بسیار معتبر برای نقل اخبار استفاده شود. ضمن اینکه خبر تکراری نبوده و دارای ارزش محتوایی باشد.

8- جهت سنگین نشدن تاپیکها و پیشرفت غیر معمول صفحات آنها، بجز اخبار توصیفی خاص یا مصاحبه افراد برجسته، لینک و عنوان خبر به تنهایی در پست ها درج گردد. هر پست خبری باید دست کم شامل دو لینک خبر باشد مگر اینکه کاربر، نظر تفصیلی خود را درپای هر لینک خبری قید کند.

9- اسپم در بخش ممنوع است. پستهای یک یا دو کلمه ای و تبدیل فضای تاپیکها به چت روم مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

10- نام هر تاپیک معرف اهداف آن تاپیک است. لذا در هر تاپیک منحصرا درباره موضوعات مرتبط با عنوان همان تاپیک بحث و گفت و گو صورت میگیرد.

11- سابقه یا انتساب کاربران به تعلقات خاص، مانعی برای فعالیت آنها در کلیه تاپیکها نیست. منوط به این که خارج از اهداف تاپیک، عدم رعایت احترام متقابل و با نیت مشاجره و گفتگوی تحریک آمیز نباشد.

12- تاپیکهایی که دارای بار محتوایی یکسان باشند یا یکی زیرمجموعه دیگری قرار داشته باشد، در یکدیگر ادغام میشوند. لذا کاربران در ایجاد تاپیکها به مواردی که قبلا ایجاد شده اند توجه داشته باشند. ایجاد تاپیکهای خبری یا تاپیکهایی با عنوان خبر ممنوع است و حذف خواهند شد.

13- کاربر فعال، عنوانی است که جهت تقدیر از زحمات ارزشمند و محتوای مفید تولید شده توسط کاربران، به آنها داده میشود. تشخیص این تعلق یافتن در صلاحیت کادر مدیریتی بخش و تایید گردانندگان سایت خواهد بود. قواعد خاص در این زمینه قابل تعریف است.

14- مجازاتهای مرتبط با اعمال کاربران خاطی به تشخیص کادر مدیریت میباشد.

15- هرگونه انتقاد نسبت به عملکرد کادر مدیریتی، با لحاظ موارد مشروحه فوق، از طریق تاپیکهای مربوطه (تاپیک وقایع اتفاقیه در بخش فوتبال برای بخش فوتبال و تاپیک دفتر مدیر ورزش در بخش سایر رشته های ورزشی برای سایر رشته های ورزشی) صورت میگیرد. لذا از هرگونه اظهار نظر در این باره در سایر بخشها و تاپیکها جلوگیری خواهد شد.

16- ملاک تشخیص عملکرد کاربران، مشاهده مستقیم یا گزارش کاربران و کادر مدیریتی است و هرگونه اعتراض به این عملکردها از مجاری تعیین شده صورت خواهد گرفت.

17- امضاء کاربران تابع قوانین امضاء سایت است. بنابراین از هرگونه امضای حجیم و تحریک آمیز جلوگیری میشود.

18- این قوانین به روز خواهند شد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
قوانین تالار فوتبال پرشین تولز

1- قوانین فعالیت در تالار فوتبال سایت زیرمجموعه مرامنامه پرشین تولز و قوانین بخش ورزش قرار دارند. لذا لازم است کاربران محترم قبلا آنها را مطالعه کرده باشند.

2- تالار فوتبال و زیرمجموعه های آن محلی برای به اشتراک گذاشتن عقاید، نظرات، اطلاعات و تصاویر مرتبط با فوتبال و در راستای ایجاد محتوای مفید و محترمانه است.

3- تاپیکهای هواداری محلی برای گردهم آیی هواداران تیمهای مختلف است و موارد فعالیت در آنها در عنوان تاپیک لحاظ شده است. لذا با هرگونه اخلال عمدی در روند حرکت معمول و معقول این تاپیکها برخورد خواهد شد.

4- تاپیک کل کل و بطور کلی مقوله کل کل تا اطلاع ثانوی در بخش فوتبال داخلی بسته است. ایجاد یا پیشبرد هرگونه کل کل از این دست، در سایر تاپیکها ممنوع است.

5- به منظور نمایش عملکرد انضباطی افراد، کلیه احکام صادره انضباطی در تاپیک تابلو اعلانات منتشر میشود.

6- موارد مربوط به ایجاد تاپیک، رعایت احترام در عملکرد، درج اخبار، اسپم و سایر فعالیتهای جاری در بخش فوتبال تابع قوانین بخش ورزش و تعیین مجازات تخطی از قوانین در صلاحیت کادر مدیریت است.

7- برگزیدن کاربر فعال در بخش فوتبال بر اساس قوانین درج شده در همان بخش است و مراعات لوازم آن قواعد، الزامی است.

8- به منظور برقراری ارتباط نزدیکتر کاربران با بخش مدیریت، از میان کاربرانی که حضور ملموس تری در بخش دارند، 3 تا 4 نفر برای هر فصل، به تشخیص کادر مدیریتی برگزیده میشوند. این کاربران رابط بین مدیریت و سایر کاربران هستند و بدون دسترسی خاص مدیریتی، در راستای حفظ فضای محترمانه و مفید فعالیت در تالار همکاری خواهند داشت. فهرست اسامی این کاربران در اولین هفته از هر فصل در تاپیک وقایع اتفاقیه اعلام میشود.

9- به منظور تاکید و یادآوری مجدد، عنوان میشود که اعلام تخلف سایر کاربران تنها از طریق "گزارش تخلف" و انتقاد و پیشنهاد درباره نحوه اداره بخش، تنها از مجاری عنوان شده مجاز است و با هرگونه عکس العمل شخصی و رفتار نامتعارف برخورد خواهد شد.

10- این قوانین به روز میشوند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
همکاران و ناظران جدیدی که برگزیده میشن، من بعد وفق قوانین عنوان شده عمل خواهند کرد... دوباره تقاضا میکنم قوانین رو بخونید تا بعدها شرمنده شما نباشیم...
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
سلام

کمی در مورد قسمت بولد شده توصیح بیشتری میدید؟ افراد برجسته مثلا چه کسانی؟ چون مصاحبه های بخش ورزشی معمولا فقط بازیکن ها و یا مدیرعاملین و اعصای هیات مدیره و یا مسئولین ورزش هست
اخبار توصیفی یعنی ؟

- جهت سنگین نشدن تاپیکها و پیشرفت غیر معمول صفحات آنها، بجز اخبار توصیفی خاص یا مصاحبه افراد برجسته، لینک و عنوان خبر به تنهایی در پست ها درج گردد. هر پست خبری باید دست کم شامل دو لینک خبر باشد مگر اینکه کاربر، نظر تفصیلی خود را درپای هر لینک خبری قید کند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
درود

مثلا مصاحبه های مهم مربیان و مدیران باشگاههای مهم یا در سطح ملی. یا مصاحبه پیشکسوتان نامدار... منظور از اخبار توصیفی، خبرهای مهمی هستند که نکات ویژه ای به همراه دارن و این منتشر شدن متن خبر رو در قالب یک پست موجه میکنه.
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
سلام

من به جد خواهان رسیدگی به الفاظ یوزری هستم که در تاپیک تیم ملی به بنده توهین کرده و تهمت زدند مشخصا ایشون به خانواده بنده هم توهین کردند با این الفاظی که نخست بولد کردم..بار اولشون هم نیست

اون هم بعد از تذکر و خواهش همکار محترم در دو پست بالاتر.

من واقعن برای لحن بعضی از دوستان متاسفم البته نشون دهنده شخصیت و نحوه بزرگ شدن و تربیت خانوادگیشون رو میرسونه کسی که عقده های نتیجه نگرفتن تیمش رو وصل میکنه به لایی خوردن یه دروازه بانی مثل داوری در بازی با بایرن . و میاد تو این تایپیک خودش این بحث رو شروع میکنه یه نفر خاص هم میاد براش لایک میزنه اونوقت میگه چرا اسم رحمتی رو میارین . من از خدام هست تو جام جهانی رحمتی دروازه بان ما باشه اما همین آقا کم سوتی داد تو این فصل ما اومدیم بگیم این دروازه بان در حد تیم ملی نیست و چهقدر گل های بدی خورد ؟ . خودشون بحث حاشیه ای درست میکنن بعد میشن استاد اخلاق .
 
Last edited:

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
یکی هم به من توضیح بده چرا به من گفتن معلوم الحال . اصلن لفظ قشنگی نیست این رو هم یک توضیح بدین . بار اول نیست ؟ شما چند بار توهین میکنید چیزی نیست . درست صحبت کنید تا نیاز نباشه جوابتون رو اینجوری داد.
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
معلوم الحال یعنی کسی که احوال و اعمال او شناخته شده است.
احوالات بنده مشخص هست...من در تاپیک تیم ملی در مورد بازیکن های حال حاظر تیم نظر میدم چه دروازه بان چه مدافع! اینکه من گل خوردن لایی داوری رو خنده دار دونستم دلیل بر این نمیشه که شما بخواید بلافاصله پست رنگی بزنید و بگید رحمتی وایسه در جام جهانی تا یه کم بخندیم! چون شما اینو گفتی چون من استقلالی هستم! غیر اینه؟ اگر نبودم ؟ من در مورد دروازه بان پرسپولیس حرف نزدم! که شما واکنش رنگی نشون میدید. ..در دو صفحه اخیر انتقاد از دنیل داوری که در لیگ ایران نیست و انتقاد از امیر حسین صادقی استقلالی از پست های من بوده...پس حرف شما در مورد عقده های نتیجه نگرفتن تیم بنده و واکنش من نسبت به این موضوع در تاپیک تیم ملی کاملا مردود و مصداق دیگه تهمت هست.
تمام حرف من در تاپیک تیم ملی در صفحات اخیر این بوده که بحث های مقایسه ای انجام ندید...و این خواست مدیریت هم بوده....دفاع من از رحمتی نیست از بحث های مقایسه ای هست که دوستان میکنند...دلیلی نداره تا یک اشتباه دروازه بان های حال حاظر تیم گفته میشه سریعا شما و برخی دوستان از رحمتی اسم ببرید...شما از خود اون دروازه بان دفاع کن!
در مورد معلوم الحال تا اونجا که من از علی آقای مدیر شناخت دارم ایشون از هیچ پستی نخونده تشکر نمیکنند...مسلما از نظر ایشون بحث من کلی بوده و توهینی نبوده خدای نکرده وگرنه ایشون به جای تشکر از پست تذکر میدادند.
شما به خانواده بنده توهین کردید.حالا خودم به کنار.
به کار بردن لفظ عقده ای یا بی شخصیت و بی تربیت به لحاظ خانوادگی رو باید پاسحگو باشید.
بار اول نیست چون بارها پست های شما و دیگر دوست محترمتون جناب محب علی رو ریپورت دادم...
من هیچ توهینی به شخص شما نکردم به خانواده تون توهینی نکردم. پست های توهین آمیز من رو نقل قول کنید اینجا ( گفتید چند بار توهین کردم به شما ) ریپورت بدید تا با من هم طبق قوانین برخورد بشه...گردن ما از مو باریک تره.
دیگه هم پاسخی به شما نمیدم چون از بحث اصلی دور میشیم و تاپیک به حاشیه میره.
ممنون
 
Last edited:

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
به هر حال فوتبال انقدر هم مهم نیست که بخوام به خانواده کسی توهین کنم حتی بشناسم هرکی باشه در حدی نیستم که خدای نکرده توهینی کنم . ولی شما برو پست هایی که مخالف شما هستن رو ببینید یا با تمسخر جواب میدین یا با لحن بد جواب میدین. میخواستم اینا رو پیام خصوصی بدم مثل اینکه بسته بودین پیامتون رو . معلوم الحال بودن هم جز قشر خاصی به قشر دیگه از باب مسخره کردن نمیگفت . مهم نیست . اگر ناراحت شدی ببخش . ولی امیدوارم حداقل به نظر دیگران هم احترام بذاریم . یا علی
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
ببینید من بارها و بارها گفتم و درخواست کردم که شخصی پاسخ ندید... اینجا کم و بیش رفتارها مشخصه. وفق قوانین یعنی اینکه ریپورت کنید... اگر تصور کردید که رسیدگی متناسب نبوده اونوقت در اینجا مطرح کنید... این روشیه که باید نهادینه بشه در اینجا...
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
من اون پست رو ریپورت هم دادم
من باز دقیق متوجه جریان نشدم یعنی الان چون هم ریپورت دادم و هم اینجا مطرح کردم ( یا همون شخصی پاسخ دادم ) رسیدگی نشده یا رسیدگی شده ؟ ( همون صرفا پاک شدن پست )
 
Last edited:

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
به تک تک ریپورت ها براساس قانون و عرف رسیدگی شده. هیچ گزارشی که رسیدگی نشده باشه وجود نداره...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
خب من میخوام بدونم طبق قانون و عرف به همچین توهینی چه برخوردی انجام شده...ظاهرا غیر از پاک شدن پست برخوردی صورت نگرفته چون چیزی در تاپیک اعلانات ندیدم...پس طبق قانون و عرف تالار تحت مدیریت شما اگه بنده به کسی بگم شما شخصیت و ادب و تربیت خانوادگی نداری و عقده ای هستی فقط پستم پاک میشه...اوکی

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مصادره به نفع نکنید... همون تاپیکی که خوشبختانه بهش سرمیزنید پر از اعلامهاییه که مبتنی بر توهین بودن. منتها طی ریپورت بهشون رسیدگی شد. اینهمه کش دادن هم نداشت. کافی بود گزارش تخلف رو اعلام میکردید. شخصا با توهین هیچکس به هیچکس کنار نمیام...
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
علی اقای محترم قضیه مصادره به نفع نیست نمیخوام هم قضیه رو کش بدم ولی میزان و مصادیق توهین و درجه اون با هم فرق داره...من مسئول رفتار های خودم هستم اگر به شکلی که این کاربر با من صحبت کرده من با کسی صحبتی داشتم انتظار برخورد با خودم هم دارم ولی برخورد ها به نسبت توهین و کلمات به کار برده شده باید متقاوت باشه...
اگر لحن من نسبت به کسی جالب نبوده یا اصلا همون کلمه معلوم الحال توهین امیز بوده حرفی نیست ولی نمیشه با الفاظی که به کار برده شده نسبت به من یکی دونسته بشه...منتهی من احساس میکنم تفاوتی قائل نشدید!
اگر اینطوری باشه مطمئن باشید ایشون یا هر کس دیگه ای دفعه بعد هم سر یک بحث فوتبالی مجددا میان همین الفاظ رو با عصبانیت تکرار میکنن و دلیلش رو هم قید میکنن که چون پ.خ ت بسته بود ما همینطوری دهنمون رو باز کردیم و نهایت میدونن پستشون پاک میشه.
من میدونم شما بنا رو بر مماشات گذاشتید ولی الفاظی که ایشون به کار بردن در جای دیگه حداقل یک کارت زرد یا اخطار داره...
اگر منم در این حد الفاظی به کار بردم مستحق بیشتر از پاک شدن صرف پستم هستم...
متاسفانه اینطوری بنده جرات نمیکنم هیچ بحث دیگه ای انجام بدم در این تاپیک ها..عطاش رو به لقاش بخشیدم
موفق باشید!

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
چه خبرهایی که با ذکر منبع گذاشتیم و پاک شد و حالا مدیر محترم اینطور خبر میذارن:
25658965347884199242.jpg

خبر با تیتر میذاریم........پاک میشه
خبر رو کامل میذاریم پاک میشه
عنوان خبرگزاری رو های لایت میکنیم ..پاک میشه
خبر نمیذاریم .....پاک میشه
لطفا اگر واقعا این فروم حساب و کتابی داره و ظلم به کاربرا رو نمی پسنده ،یه فرد مسئول دیگه ای غیر از مدیر رنگی یاد شده بیاد پاسخگو باشه یا ایشون رو توجیه کنه یا ما رو
خداشاهده یکی دو هفته است ایشون افتادن به جون کاربرای استقلال
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
چه خبرهایی که با ذکر منبع گذاشتیم و پاک شد و حالا مدیر محترم اینطور خبر میذارن:
25658965347884199242.jpg

خبر با تیتر میذاریم........پاک میشه
خبر رو کامل میذاریم پاک میشه
عنوان هبرگزاری رو های لایت میکنیم ..پاک میشه
خبر نمیذاریم .....پاک میشه
لطفا اگر واقعا این فروم حساب و کتابی داره و ظلم به کاربرا رو نمی پسنده ،یه فرد مسئول دیگه ای غیر از مدیر رنگی یاد شده بیاد پاسخگو باشه یا ایشون رو توجیه کنه یا ما رو
خداشاهده یکی دو هفته است ایشون افتادن به جون کاربرای استقلال

شما داری فرا فکنی می کنی عزیز

قطعا اگر دقیقا مطابق قوانین عمل بکنید کسی اینجا مریض نیست که بخواهد از روی بغض و کینه ورزی پست پاک بکنه.

اما اگر واقعا نقدی به قانون یا قوانینی دارید، بدون نیش و کنایه زدن و با شیوه درست مطرح کنید تا در موردش بحث کنیم.

گذاشتن خبر در قانون جدید نسبت به قبل تغییر کرده و این تغییر هم به درخواست بسیاری از کاربران و دوستان خودتان بوده، بالاخره باید از یک جا شروع کرد و ایجاد نظم و دیسیپلین مسلما برای آنهایی که راحت طلب هستند آسان نیست، اما کسانی که به حقوق خود و دیگران احترام می گذارند، تلاش می کنند به قوانین جدید که بدیهی است برای راحتی خودشان تدوین شده، گردن بگذارند.
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
شما داری فرا فکنی می کنی عزیز

قطعا اگر دقیقا مطابق قوانین عمل بکنید کسی اینجا مریض نیست که بخواهد از روی بغض و کینه ورزی پست پاک بکنه.

اما اگر واقعا نقدی به قانون یا قوانینی دارید، بدون نیش و کنایه زدن و با شیوه درست مطرح کنید تا در موردش بحث کنیم.

گذاشتن خبر در قانون جدید نسبت به قبل تغییر کرده و این تغییر هم به درخواست بسیاری از کاربران و دوستان خودتان بوده، بالاخره باید از یک جا شروع کرد و ایجاد نظم و دیسیپلین مسلما برای آنهایی که راحت طلب هستند آسان نیست، اما کسانی که به حقوق خود و دیگران احترام می گذارند، تلاش می کنند به قوانین جدید که بدیهی است برای راحتی خودشان تدوین شده، گردن بگذارند.
ضمن تشکر از شما
هر چند ادبیاتتون غیر از مواردی که محترمانه صحبت می کنید مشابه برخی مدیران هست ولی مایلم کاملا بحث کنیم
بابت وقتی هم که میذارید تشکر میکنم
لطف بفرمائید دونه دونه به سئوالات بنده پاسخ بدید ممنون میشم
من حوزه بحثم صرفا گذاشتن خبر هست
بر اساس نص صریح قوانین:
7- درج اخبار در تاپیکها و بخشها منوط به ارائه منبع و اعتبار منبع مورد نقل است. لذا هرگونه نقل خبر از منابع غیر رسمی و شخصی، چه به منظور تبلیغ منبع مذکور و چه به نیت خبر رسانی ممنوع است. ترجیح است تا از منابع رسمی و بسیار معتبر برای نقل اخبار استفاده شود. ضمن اینکه خبر تکراری نبوده و دارای ارزش محتوایی باشد.
8- جهت سنگین نشدن تاپیکها و پیشرفت غیر معمول صفحات آنها، بجز اخبار توصیفی خاص یا مصاحبه افراد برجسته، لینک و عنوان خبر به تنهایی در پست ها درج گردد. هر پست خبری باید دست کم شامل دو لینک خبر باشد مگر اینکه کاربر، نظر تفصیلی خود را درپای هر لینک خبری قید کند
سئوالات بنده:
1- مرجع اعتبارسنجی منابع خبری چی و کی هست؟ شما مثلا جام نیوز رو معتبر میدونید؟ خبر آنلاین رو چی؟ مترتون چیه؟
2- تعریف منابع غیر رسمی و شخصی چیه؟ فیسبوک رسمیه یا غیر رسمی؟
3- منابع بسیار معتبر یعنی فالس نیوز؟ یا مثلا خبرگزاری تسنیم؟ این بسیار معتبر رو چطور تشخیص میدید؟
4- ارزش محتوایی خبر رو چطور متر می کنید؟ مگر میشه خبر ارزش محتوایی نداشته باشه؟ ببین دوست عزیز من فوق لیسانس مخابرات سیستم دارم...طبق تئوری اطلاعات ، هر متن و داده ای میتونی حاوی اطلاعات باشه و میتونه فاقد اطلاعات باشه، اطلاعات هست که به داده یا متن ارزش میده و برای هر داده ای میشه طبق قوانین آماری ارزش اطلاعاتی اون رو سنجید و محاسبه کرد....حالا در مورد خبر عرض میکنم..در صورتی که خبر تکراری نباشه به صرف اینکه داریم میگیم خبر پس حاوی اطلاعات ارزشمند هست والا بهش نمی گفتیم خبر، بهش میگفتیم داستان یا شعر! پس حتما خبر دارای ارزش محتوایی هست
5- چطور به عنوان مثال یکی که طرفدار تیم سپاهان هست میتونه بیاد تو تاپیک هواداران پرسپولیس و تشخیص بده کدوم خبر دارای ارزش محتوایی هست..این رو هواداران پرسپولیس بهتر درک میکنن نه مدیر سپاهانی! (به عنوان مثال عرض کردم)
6- اخبار توصیفی خاص..این خاص بودن رو کی باید تشخیص بده؟ من کاربر؟ مدیر؟ ممکنه برای من کاربر هوادار پرسپولیس یه خبر خاص باشه ولی برای یه مدیر سپاهانی خاص نباشه!! این تناقض رو چطور پاسخ میدید؟ همینطور افراد برجسته
6- هر پست خبری باید دست کم شامل دو لینک خبر باشد...ایم از اون حرفهاست، حالا اومدو یک خبر رو فقط یه خبرگزاری کار کرد یا خبر اینقدر داغ بود که هنوز خبرگزاری دیگه ای اون خبر رو کار نکرده... اون موقع چه خاکی باید تو سرمون بریزیم؟؟؟؟ تاشب بگردیم دنبال لینک دوم؟؟؟؟ یا تلفن برنیم به یه خبرگزاری بگیم این خبرو کار کنه ما میخوایم بزنیم تو پی تی؟؟؟!!!!
7- نظرتفصیلی....در مورد خبر شاید کسی حال نداشته باشه نظر تفصیلی بده!!! شاید اصلا نظری نداشته باشه...خدائیش حدود ده تا فروم ایرانی و خارجی عضوم تا حالا از این قوانین من درآوردی ندیدم....اشکال نداره قانون شماست احترام میذاریم، ولی فقط بمن بگید اگر خواستم یه خبر رو به اطلاع سایرین برسونم و اون لحظه اصلا نظر تفصیلی نداشتم از کجام نظر تفصیلی در بیارم؟؟؟
8-خلاصه در مورد گذاشتن خبر من هر روز یه گزاره جدید میشنوم
یه روز گفته میشه باید از هر خبر دو تا لینک گذاشته بشه
یه روز میگن فقط تیتر خبر و جزئیات خبر رو نباید بذاری
یه روز میگن همه باید مثل جناب ال کاپاتینو(اگر درست گفته باشم اسم یکی از کاربران هست) خبر بذارن که تیتر خبر جدا اسم خبرگزاری جدا
یه روز میگن خبر گذاشتی باید اظهار نظر کنی!!!
به خدا جمع کنید این حرفها رو عصر عصر ارتباطاته..یه url بذاری کافیه..همونطور که اون آقای مدیر الان دیگه حوصله نداره و داره لینک خبر رو میذاره
یکم هم برای شعور کاربرا ارزش قائل شیم اینجا دبستان نیست که بگیم همه با خودکار بنویسن یا با مداد مشکی نرم!!!
 
Last edited:
بالا