برگزیده های پرشین تولز

پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص

مخدومی مهندس

Registered User
تاریخ عضویت
18 جولای 2015
نوشته‌ها
214
لایک‌ها
485
سن
39
باسلام واحترام
جناب رضا دل آهنگ ، بنده از هر دو طرف خواسته ای داشتم گویا هر دوطرف میلی به اتمام این مباحث تیکه اندازی و غیره ندارید ؟!
به اوون طرف هم گفتم به این طرف هم گفتم با ادامه دادن این روند فقط هنر و نرمش و لطافت از کارتان رخت بر میبندد و مشتریها و ناظران را دست به عصا میکنید همین
هر دو تایپیک باید روال آن رقابت سالم باشد
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
دلیل یاوه گویی های اخیر چیست؟
به بنده مجدد نسبتهای کذب داده شده و بدیهی است در پاسخ دادن کوتاهی نمی کنم.
گفته اند که بنده ذهنم بیمار است و روان پریشم. پاسخش را به قلم آقای مخدومی یا فردید بخوانند:
makh2.gif

makh3.gif
نسبت دروغ داده اند که با اکانتهای مختلف؛ لیست قیمت اسانسهای شان را در آورده ام. کذب محض است. قیمت اسانسهایت را مشتری های دیروزت خبر داده اند. آن هم نه خصوصی؛ بلکه علنی.
این یک نمونه جهت مثال؛ مشت نمونه خروار:


قبلا از یکی دیگه از فروشندگان اینجا اسانس هایی با قیمت بالا گرفته بودم (نمیخوام اسم ببرم)
منکر کیفیت کارش نبودم ولی قیمت بسیار بالا بود
توسکان لدر - گرمی 8 هزار تومان
گرین آیریش - گرمی 6 هزار تومان
سیلور مونتین - گرمی 10 هزار تا 30 هزار تومان :eek:
مجدد گفته ای که کیفیت عطرهای من بسیار پایین تر است! پاسخش را از زبان مشتریها و دوستان خودت بخون
من از همون اسانس هایی که داشتم به آقا رضا سفارش دادم
جالبه که توسکان لدر آقا رضا همون توسکان لدر فروشنده دیگه هست که با 3-4 برابر قیمت میفروشه
(ماندگاری ، پخش بو و نت های عطر درست عین هم هستش)
گرین ایریش آقا رضا اگه بگیم بهتر نباشه بد تر از گرین ایرش فروشنده دیگه نیست که گرمی 5 برابر قیمت آقا رضا میفروشه
سیلور مونیتن آقا رضا رو دادم یکی از بچه که اسانسش رو قبلا خریده بود و گفت مشابه هستن (قرار بود برام بیاره تا تست کنم فعلا بد قولی کرده)
خیلی جالبه نه ؟

key.gif

این عطرا رو با عطرای یکی از همکاران بی ادعا که در همین انجمن فروشگاه داره مقایسه نمی کنم که اگه بخوام مقایسه کنم اختلاف اززیر زمین تابیرون کهکشان راه شیری.با عطرهایی که در مترو یا خرازی ها فروخته میشه مقایسه می کنم و می بینم که در اون حد و اندازه هم نیست تا اینجاشو میخوام فکر کنم آقا ... در یک شهر دور افتاده است و دستش به عطرهای خوب نمی رسه همین عطرها رو دیده و فکر می کنه بالاترین کیفیت عطره در مقیاس جهانی بیشتر از اینم نمیشه ازش توقع داشت اما پست شماره یکش رو در صفحه اول تاپیکش که می خونم با اون تعریف تمجیدهای عجیب غریبی که از خودش و عطراش می کنه یقین می کنم اینا همش برای فریب مشتریاس چون این عطرا که من دیدم در حد و اندازه استفاده برای شامپو صابونم نیست بخاطر همین سه امتیاز منفی هم به خودش میدم... حالا نظرم در مورد تک تک عطرایی که شما فرستادی:بالاترین گرید از 3 گری وتیور ارسالی شما به اندازه سال نوری فاصله داشت با گری وتیور همکار همین انجمن با قیمت یک سوم قیمت شمانرولی پورتوفینوی شما در مقایسه با نرولی همکار به یک چهارم قیمت شما که البته سمپل رایگان فرستادین به لحاظ کیفیت و پخش و موندگاری مقایسه برکه و اقیانوسه.چند تا عطر بی نام رو هم سمپل فرستادین که کار خاص تون محسوب میشن بجای اسم شماره داشتن و سکرت شدن اونا هم متاسفانه یکی از دیگری بدتر بودنبجای گری وتیورا که پس فرستادم سیلورمانتن و کرید اونتوس و بلوشنل دادین و گفتین بالاترین گریدتونه. در یک کلام بوها کاملا ناشفاف و به قول ما عطرفروشها تمیز نیستن. دفعه اول که سیلور مانتن شما رو بو کردم در نت اول بوی بسیار زننده ... به شامه ام خورد که ادب اجازه نمیده بنویسم اینجا خصوصی بهتون میگم. کرید اونتوس ارسالی هم واقعا حس بو کردن سبزی پلاسیده و گندیده مانده در کیسه زباله رو بهم داد که بوی سبزی کنار ته سیگاره قاطی شده. بین این سه تا بلو شنلتون قابل تحملتر بود نسبتا اما اونم بوی فرش و تازه و زنده و تمیز نداشت.به عنوان خریدار حقمه که نظرمو در اینجا بگم و پاسخ قانع کننده بگیرم. تعداد نوشته هام کافی بشه این نوشته رو که برای خودم نگه می دارم همراه با درج امتیاز منفی در پروفایل بازارچه تون می نویسم تا مشخص شه یک همکار عطرشناس چه نظری در مورد عطراتون داره و همیشه در دسترس مراجعه کنندگان به تاپیک تون باشه.
پست شماره یک شما و دروغ بزرگی مثل خانه عطر سوئیس در ایران و فروش خاص ترین و برترین گرید جهانی عطر شاید بتونه دوستان نوعا کم سن و سال رو در شهرهای دور و نزدیک تحت تاثیر قرار بده عطر بنجل بگیرن و جیبشونم خالی شه ولی روی من همکار که هم عطرها رو می شناسم هم قیمتها دستمه تاثیر نداره. نظرم همین بود که گفتم و منتظرم پاسخ شما رو بشنوم.
اگر هم حرفهام غیر منطقی بود شمارو دعوت میکنم تشریف بیارید تهران تا عطرهای خوب و عطر فروشی هارو ببینی و بهترین کارهای تاپ سوئیسی خودت رو بیاری و با عطرهای اسپانیایی و ترکیه ای( بغیر از عطرهای فرانسه که حرف نداره) که کمتر کسی میره سمتش رو خودت مقایسه کنی هم از نظر کیفیت هم از نظر قیمت اگر هم وقت نداری میتونی یک نفر رو نماینده بفرستی تا بهش اثبات بشه.


اما اصل دعوا بر سر چیست؟ شاید این روزها سوال بسیاری از دوستان این باشد!

قبل از باز شدن پاتوق عطربازها؛ در انجمن؛ عطرها با قیمتهای عجیب و غریب فروخته می شدن. این بساط برای همیشه؛ جمع شد. برخی از عطرها یا اودکلنهای ارسالی؛ "کیفیت"شون بدجور(!) زیر سوال بوده. این چند نمونه را ببینید:
سلام و تبریک به خاطر تاپیکتون
عزیز این بلک افغان چند نمونه داره چون من بلک افغان رو میگیرم 20 گرمی تومن شما زدی 1500

حدس می زنین این چند گرم عطر در این ظرف بسیار کوچک به چه قیمتی معامله شده؟! اگه بگم؛ محاله باور کنین! من هیچ توضیحی نمی نویسم. صاحب این ظرف میتونه خودش بیاد تعریف کنه! بدون اسم بردن از کسی!
مشاهده پیوست 790728
عکسی که مشاهده می فرمایید؛ عکس ظرف بلک افغان گرمی 20 هزار تومن است و صاحبش آقای"توحید" است. در حضور خود ایشون و برادرش؛ بلک افغان لایت شده ی خودم را اسپری کردم تا فرق فوق العاده این دو را ببیند. متاسفانه ایشان به دلایلی نامعلوم ارتباطش با من قطع شد. اما هر زمان تمایل داشتند شیشه مذکور را بیاورند به دفتر بنده؛ برخی از اعضای پاتوق هم تشریف بیاورند؛ کیفیت بلک افغان 1500 تومنی من (قیمت پارسال آذر ماه) با بلک افغان گرمی 20 هزار تومن خریداری شده در حضور جمع مقایسه شود.

این عکس را مشاهده بفرمایید:
sa.gif
هویت دوست گرامی صاحب این نوشته به درخواست خودشان محفوظ است نزد بنده. هر چند که در کسری از ثانیه؛ فروشنده متوجه شد کیست!

میزان اعتماد به این فروشنده آن قدر بالاست که جناب مخدومی قبل از؛ گم کردن پسورد آیدی "فرقان 1358" برایم نوشت:
forghan.gif
می ترسید؛ تجربه تلخش دوباره تکرار شود. پاسخش چنین بود:
check.gif

دوستان گرامی؛ خوانندگان محترم این یادداشت؛
با این اسنادی که خدمت تان ارائه شد؛ به وضوح مشخص است دعوا بر سر چیست! همه ناراحتی همکار یاد شده (که چه بسا به همین دلیل کارش به دوا و دکتر کشیده) این است که دیگر نمی توان هر عطری را به هر قیمتی فروخت. قیمتها را با قدرت به پایین ترین سطح ممکن رسانده ام و اصلا برای همین؛ پاتوق عطربازها را تاسیس کردم. جایی که بتوان با قیمتی بسیار مناسب؛ عطر خوب خرید و لذت برد و درباره اش با دیگران به تبادل نظر نشست.
اگر برخی نمی پسندند؛ مشکل آنهاست. این پاتوق به رویه ی خودش ادامه خواهد داد. اعضای محترم پاتوق؛ فعلا از ارسال هر گونه پستی خودداری بفرمایید تا این یادداشت به رویت همگان برسد.
 

majid152

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
65
لایک‌ها
22
من همیشه از جاهای مختلف عطر میخرم تا بتونم بهترین گزینه های خرید رو داشته باشم
هرکسی ادعایی داشت مثلا ما توی عطرهامون پارافین نمیریزیم ولی بقیه این کارو میکنن یا این اسانس اصل هستش ... (انواع تبلیغات)

قبل از اینکه از اقا رضا خرید کنم توی انجمن کیفیت کار یکی از بچه ها نظرمو جلب کرد ولی مشکلش قیمت بالا بود
یعنی برام منطقی نبود که اسانس تقلبی رو به قیمت بالاتری نسبت به عطر اصلی تهیه کنم
اینکه میگن اسانس خالصه ولی عطر خلوص اسانسش کمتره از اون حرف هاست چون قبلا توضیح دادم دیگه مطرح نمیکنم

تا اینکه از آقا رضا خرید کردم و دیدم عطرهاشون کیفیت مشابه دوستمون رو داره ولی با قیمتی بسیار نازل
نت به نت اسانس ها رو چک کردم فرقی توش نبود ... ماندگاری و پخش بو ... هر دو اسانس یکی بودند
البته منکر نمیشم اون دوستمون برخی اسانس ها رو زودتر از سایرین داشت ولی به چه قیمتی
نمیدونم بازار عطر ایران چی شده که هرکی برای خودش یه نرخ عجیبی میده

همین امر سبب شد تا اسانس های تاپ خودم رو از آقا رضا تهیه کنم
از طرفی اقا رضا با سلایق من آشناست و در این زمینه صداقت داره
چندین بار سفارش یه عطری دادم گفته مطابق میلت نیست و نگیرش (در حالیکه میتونست راحت بهم بفروشه)

در هر حال نظر هر کسی محترمه ولی من از آقا رضا راضی ام (بخاطر قیمت ، کیفت و صداقت کاریش) و برخی از انگ های زده شده به ایشون از دید من صحت نداره

امیدوارم این دعوا تموم بشه و در این تاپیک فقط مسائل مرتبط با تاپیک _مثل روال گذشته) ادامه پیدا کنه

با تشکر از دوستان
 

arash59b

Registered User
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
947
لایک‌ها
1,586
محل سکونت
اکسین ــ O X I N
امیدوارم این بحث ها و کشمکش ها وافعا تموم شده باشه دوباره بعد از مدتی از یه جای جدید شروع نشه. هر چند می دونم که رضا جان فقط از خودشون دفاع می کنند و بارها بهشون گفتم که کیفیت کار و اسانس های شما به اندازه ای هست که جای صحبتی باقی نمونه.
اگر هر فروشنده ای! کار خودش رو انجام بده و برای خودش و خریدارهاش ارزش قایل باشه به مرور و در طول زمان خودش رو ثابت می کنه. چیزی که تا الان هم برای من و خیلی از دوستان این پاتوق ثابت شده است.
بقول معروف اینکه مشک آن است که خود ببوید،نه آنکه عطار بگوید.

Royal Vintage M. Micallef

به جرات می تونم بگم اینم جزو کارهای خاص و تکرار نشدنی هست. از اون بوهایی که برای اولین بار به مشامتون می خوره و دونبال صاحبش می گردید. فضای عطر فوق العاده لوکس و جنتلمنانه هست یه عطر سلطنتی و مخصوص ثروتمندان.
بنظر من جزو شاهکارهای عطرسازی هست چون این رایحه عالی و تک، فقط وفقط از دو نت ساخته شده چرم و درخت سرو. البته در کنار این دو بصورت ضعیف و در خفا میشه مشک و پچولی رو هم حس کرد. سازنده اش بصورت استادانه ای بوی چرم و چوب تلخ رو کنار هم قرار داده طوری که هیچکدوم دل ادم رو نمیزنه و هر دو باهم بالانس هستند و برتری خاصی ندارند. بوی چرمش با توسکان خیلی فرق می کنه و اصلا شدت اون رو نداره یعنی به سمت بینی ادم حمله نمی کنه هر چقدر بوش کنید شامتون پر نمیشه و سیر نمیشید. ماندگاریش هم خوبه و پخش کنندگیش قابل قبوله
توی این 6-7 عطر که تست کردم بعد از شرگی مقام دوم رو داره و ادم برای خریدش شک نمی کنه
بعد از مدتی دوباره خیلی از سمپل ها رو تست کردم و تقریبا میشه گفت که نظرم نسبت بهشون تغییری نکرد بجز همین رویال وینتج
تا اونجایی که یادمه این سمپل رو محل کار و بعد از یکی دیگه از کارها تست کردم شاید بهمین دلیل هست که نشد تست کاملی ازش بدم و بعد از تست دوباره، متوجه شدم که چرا این کار رو شبیه کرید اونتوس می دونند
اولین اشتباه از اینجا شروع شد که تعریف اغلب ما از شبیه بودن یه عطر با اون تعریفی که بین شرکت های عطر سازی وجود داره متفاوت هست
از نظر ما هر کاری که بیشتر و بیشتر به عطر اصلی نزدیک باشه و به نحو بهتری بتونه نت های اون رو دربیاره را بهتر می دونیم ولی در دنیای برندها این کار نقض کپی رایت محسوب میشه در عوض فقط سعی می کنند که با حفظ پرستیژ و کلاس کار خودشون ،فقط فضای کلی عطر اصلی رو شبیه سازی کنند.
بخاطر همین با اینکه این کار یه کار چرمی بود ولی هم درسایت مربوطه و هم بین کسانی که رویو گذاشتن اون رو شبیه کرید اونتوس قلمداد کرده اند.
تنها نتی که در یادداشت قبلی من جا افتاده بود رایحه ترنج هست. میشه گفت این کار یک کرید اونتوس عالی هست با این تفاوت که بجای نت اناناس، چرم قرار داده شده. نتیجه کار کرید اونتوس چرمی هست که بنظرم خیلی کاز شیک و با کلاسی از اب در اومده علاوه بر اون باعث شده برخلاف کرید اونتوس اصلی ماندگاری و پخش بو نیز افزایش پیدا کنه
ویژگی خوبی که اسانس رضا داره اینه که کرید اونوس اش نت اناناس رو نداشت که با اضافه کردن XS کامل می شد. الان هم میشه همین کار رو با چرم انجام داد و این ادکلن رو شبیه سازی کرد. مهم پیدا کردن اون رایجه چرمی است. چرم خشک و بدون نت های شیرین
 
Last edited:

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
میشه گفت (رویال وینتج) یک کرید اونتوس عالی هست با این تفاوت که بجای نت اناناس، چرم قرار داده شده. نتیجه کار کرید اونتوس چرمی هست که بنظرم خیلی کاز شیک و با کلاسی از اب در اومده علاوه بر اون باعث شده برخلاف کرید اونتوس اصلی ماندگاری و پخش بو نیز افزایش پیدا کنه
ویژگی خوبی که اسانس رضا داره اینه که کرید اونتوس اش نت اناناس رو نداشت که با اضافه کردن XS کامل می شد. الان هم میشه همین کار رو با چرم انجام داد و این ادکلن رو شبیه سازی کرد. مهم پیدا کردن اون رایجه چرمی است. چرم خشک و بدون نت های شیرین
آرش جان؛ نمیدونم چرا حس خوبی نسبت به ترکیب چرم و کرید اونتوس ندارم! به نظرم چرم زیادی زمخته برای اونتوس. امروز ترکیبی از کرید اونتوس و نرولی و وتیور و ایتالین سایپرس رو تست کردم. عجیب نرولی و وتیور و سایپرس به هم می خورن. نت نهایی سایپرس من ؛ بسیار لطیف و ادویه ای است که دارچین توش به خوبی حس میشه. سایپرسی که اسپری کردم بسیار رقیق بود؛ اما پخش خیلی رضایت بخشی داشت به نسبت رقیق بودنش. بوی درخت سرو؛ نعنا و ریحان ... و بعدا دارچین . در نت اولیه اش بی شباهت به نت اولیه گری وتیور نیست. اما در نت انتهایی و میانی کمترین ربطی به هم ندارن!
 

arash59b

Registered User
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
947
لایک‌ها
1,586
محل سکونت
اکسین ــ O X I N
آرش جان؛ نمیدونم چرا حس خوبی نسبت به ترکیب چرم و کرید اونتوس ندارم! به نظرم چرم زیادی زمخته برای اونتوس.
نت چرم اش لایت هست (شبیه توسکان نیست) و اصلا خودش رو به بقیه رایحه ها تحمیل نمی کنه. بیشتر باید به ترکیب ترنج و چرم فکر کنی تا اینکه با اونتوس مقایسه بشه
با همه اینها باز هم ممکنه واقعا سلیقه ات پسند نکنه
اگه فرصت شد میارمش خودت هم تستی داشته باشی
 

arash59b

Registered User
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
947
لایک‌ها
1,586
محل سکونت
اکسین ــ O X I N

ghalandar66

Registered User
تاریخ عضویت
7 آپریل 2015
نوشته‌ها
392
لایک‌ها
1,128
درود بر تمام دوستان عطرباز؛
منم امیدوارم این بحثها ختم به خیر بشه و پاتوق برگرده به مسیر سابق خودش. بقول حافظ:
نقدها را بود آیا که عیاری گیرند
تا همه صومعه داران پی کاری گیرند...

خوبی نقدهای این پاتوق اینه که دوستان خیلی ساده و روان به تحلیل عطر میپردازند. وقتی توی سایت فراگرانتیکا یا عطرافشان ریویوها رو میخونی همه میرن نت عطرهاو ترکیباتش رو میخونن بعد نقد عاقل اندر... میکنند!
این عطری که آقا آرش تعریفش رو میکنن باید چیز جالبی باشه. و از اون دسته کارهاییه که کم دیده و تست شده.
این آقا رضا هم هی میره و میاد از این ایتالین سایپرس تعریف میکنه و دل ما رو آب میکنه! :) اتفاقا ایتالین سایپرس به فارسی یه درختی تو مایه های سرو ناز خودمون میشه! اگر بوی کاج یا سرو هم توش باشه که معرکه ست.
در مورد نرولی با رضاجان موافقم، کلا این نرولی با هر عطری مچ میشه و جواب میده! واقعا شاهکاریست در حد خودش... من با بلک افغان هم تست کردم خیلی جواب داد!
 

مخدومی مهندس

Registered User
تاریخ عضویت
18 جولای 2015
نوشته‌ها
214
لایک‌ها
485
سن
39
درود بر تمام دوستان عطرباز؛
منم امیدوارم این بحثها ختم به خیر بشه و پاتوق برگرده به مسیر سابق خودش. بقول حافظ:
نقدها را بود آیا که عیاری گیرند
تا همه صومعه داران پی کاری گیرند...

خوبی نقدهای این پاتوق اینه که دوستان خیلی ساده و روان به تحلیل عطر میپردازند. وقتی توی سایت فراگرانتیکا یا عطرافشان ریویوها رو میخونی همه میرن نت عطرهاو ترکیباتش رو میخونن بعد نقد عاقل اندر... میکنند!
این عطری که آقا آرش تعریفش رو میکنن باید چیز جالبی باشه. و از اون دسته کارهاییه که کم دیده و تست شده.
این آقا رضا هم هی میره و میاد از این ایتالین سایپرس تعریف میکنه و دل ما رو آب میکنه! :) اتفاقا ایتالین سایپرس به فارسی یه درختی تو مایه های سرو ناز خودمون میشه! اگر بوی کاج یا سرو هم توش باشه که معرکه ست.
در مورد نرولی با رضاجان موافقم، کلا این نرولی با هر عطری مچ میشه و جواب میده! واقعا شاهکاریست در حد خودش... من با بلک افغان هم تست کردم خیلی جواب داد!
**********
باسلام واحترام
نرولی پورتفینیو بخاطر حضور شکوفه های بهارنارنج دقیقا نقش مکمل را در کارهای خنک دارد
استفاده همزمان آن با بلو آیس هم بسیار زیبا درخشید ، خنکی کار هم بسیار افزایش پیدا کرد
جالب بود برام موندگاری کار راحت 30 درصد افزایش داشت
 

مخدومی مهندس

Registered User
تاریخ عضویت
18 جولای 2015
نوشته‌ها
214
لایک‌ها
485
سن
39
آرش عزیز نمیدوونم از برند روشاس کاری رو تست کردید یانه اماآقا @arash59b
این کارش خیلی دلربایی میکنه
یه تست بزن نظرت رو بگو
عطر زنانه روکاس آکوا ومن (Rochas Aquawoman ) که توسط Michel Almairac در سال 2002 خلق شد ، محصولی رمانتیک ، خنک و دریایی است و بهترین زمان استفاده از آن روزهای گرم و بلند تابستانی می باشد . این عطر با رایحه ای بی نظیر درست مثل رویای بودن در بهشت ، جایی که می توان به راحتی عشق و آرامش را یافت ، است . بطری آن درست شبیه به یک فیروزه ی آبی که در سایزهای 50 و 100 میلی وجود دارد ، می ماند . رایحه ی خنک آب ، ترنج و گل رز به کار رفته در ترکیباتش به آن جادویی خاص بخشیده .
ترکيبات بويايی(نت های بويايی) عطر زنانه Rochas Aquawoman EDT عبارتند از :

رايحه اوليه : گل رز - ترنج - آب دريا
رايحه ميانی : گل رز - سوسن - گل بامیه شکل
رايحه پايه : مشک - کهربا - انبه
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
این آقا رضا هم هی میره و میاد از این ایتالین سایپرس تعریف میکنه و دل ما رو آب میکنه! :) اتفاقا ایتالین سایپرس به فارسی یه درختی تو مایه های سرو ناز خودمون میشه! اگر بوی کاج یا سرو هم توش باشه که معرکه ست.
در مورد نرولی با رضاجان موافقم، کلا این نرولی با هر عطری مچ میشه و جواب میده! واقعا شاهکاریست در حد خودش... من با بلک افغان هم تست کردم خیلی جواب داد!
درود بر همه عطربازان گران قدر؛
عزیزی دیروز هوشمندانه توصیه کرد که فلانی؛ پاسخ گفتن تو به آن کس که در حد و اندازه تو و ما نیست؛ دقیقا عمل کردن به خواسته ی اوست و به دیده شدنش کمک می کند. پذیرفتم.سخن منطقی را عقل و تدبیر ؛ حکم به پذیرفتنش می کند! عاقلان را اشارتی کافیست و گفتن بیش از این نیازی نیست.
و اما ایتالین سایپرس!
اخوان ثالث شعری دارد که می گوید:
باغ بی برگی
خنده اش خونیست اشک آمیز
جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد در آن.
پادشاه فصلها ، پائیز
و حالا فکر کنم باید به ایتالین سایپرس تام فورد لقب "پادشاه عطرها" را بدهم!
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
اخیرا برای عزیزی؛ پشن رو با ورساچ ترکیب کردم و بسیار عالی شد نتیجه. دوستانی که پشن سفارش میدن اگه دوست دارن این ترکیب رو امتحان کنن؛ بهم بگن تا در پشن شون کمی ورساچ بریزم!
ورساچ بوی پشن رو تغییر نمیده؛ کلیت پشن حفظ میشه. فقط لطیفترش می کنه. جنس هر دو میوه ایه. هر دو هم هلو دارن. بوی هلوهاشون فرق می کنه!
 

ghalandar66

Registered User
تاریخ عضویت
7 آپریل 2015
نوشته‌ها
392
لایک‌ها
1,128
درود بر دوستان عطرباز؛
سفارش سوم هم به شرح زیر، خدمت آقا رضا داده شد:
هی وود، ایتالین سایپرس، اسپایس بمب، گرلن آیدل ال هوم، نرولی پورتوفینو و پشن دوست داشتنی! :)
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود بر همه دوستان عطرباز؛
امروز در میهمانی؛ اسپایس بمب زده بودم؛ به اتفاق ؛ میهمانها اولین رایحه ای که به شامه شون رسید آلبالو بود. برام جالب شد. در حالی که به وضوح فلفل داره و چرم و کمی زعفرون و دارچین (و نت یا نت هایی ناشناس برای من) ؛ دیگران از دور؛ از فاصله چند متری؛ آلبالو گزارش کردن. اسانس رو خالص به یقه تیشرتم زده بودم (اسپری نکرده بودم).
اسپایس بمب ویکتور اند رولف واقعا عطر جالبیه! پخش و موندگاری رضایت بخشی داره و اسپری هم زمانش با کار خنکی مثل بلو شنل؛ لذت مضاعفی رو ایجاد می کنه.
 

sabreayyuob2

Registered User
تاریخ عضویت
30 جولای 2008
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
4
سلام
سفارش اولم رو دیروز خدمت اقا رضا دادم.انشااله پنجشنبه برسه.از بین عطر های انتخابی خیلی منتظر کرید اونتوسم.
 

ghalandar66

Registered User
تاریخ عضویت
7 آپریل 2015
نوشته‌ها
392
لایک‌ها
1,128
درود بر دوستان عطرباز؛
به دوستان پیشنهاد میدم کامنتهای زیر توضیح این عطر رو که مربوط به
Allure Homme Sport Eau Extreme هست رو مطالعه کنید. من که خودم بعد از خوندن این کامنتها واقعا از خودم تعجب کردم. چون تا بحال بیش از 5پاف از عطری رو به خودم نزدم ولی اینجا...

http://www.atrafshan.ir/view/1459/Allure+Homme+Sport+Eau+Extreme#comment-22751


پ. ن: به این دوستان باید توصیه کرد که حداقل یکبار عطرهای پاتوق رو امتحان کنن تا بفهمن که اصلا عطر یعنی چی!:) در ضمن این لینک خودش تاییدی است بر بحثی که قبلا در مورد تفاوت اودکلن و اسانس داشتیم.
 

مخدومی مهندس

Registered User
تاریخ عضویت
18 جولای 2015
نوشته‌ها
214
لایک‌ها
485
سن
39
درود بر دوستان عطرباز؛
به دوستان پیشنهاد میدم کامنتهای زیر توضیح این عطر رو که مربوط به
Allure Homme Sport Eau Extreme هست رو مطالعه کنید. من که خودم بعد از خوندن این کامنتها واقعا از خودم تعجب کردم. چون تا بحال بیش از 5پاف از عطری رو به خودم نزدم ولی اینجا...

http://www.atrafshan.ir/view/1459/Allure+Homme+Sport+Eau+Extreme#comment-22751


پ. ن: به این دوستان باید توصیه کرد که حداقل یکبار عطرهای پاتوق رو امتحان کنن تا بفهمن که اصلا عطر یعنی چی!:) در ضمن این لینک خودش تاییدی است بر بحثی که قبلا در مورد تفاوت اودکلن و اسانس داشتیم.
***********************
باسلام و احترام
آقارضا @دل آهنگ ، فکر کنم اگر اسانس خوبی ازاینکار رو به موجودیها اضافه کنید دل خیلیهارو شاد کنید
اینطوری که اینها گفتند فکر کنم پودر آب به خودشوون میزنند
البته اینکار یکی از بهترینهای خنک هستش ، طرفدارهم کم نداره
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
سلام
سفارش اولم رو دیروز خدمت اقا رضا دادم.انشااله پنجشنبه برسه.از بین عطر های انتخابی خیلی منتظر کرید اونتوسم.

سلام. سفارش اول احمد آقا عطرهای:آکوا دی جیو؛پشن؛کرید اونتوس؛بلوآیس؛توسکان لدر؛ به همراه ایتالین سایپرس و ال هوم آیدل گرلن هستن. به انتخاب خودشون همه اسانسها بدون فیکساتورن. دوستان میدونن که از نظر من اسانس خالص؛ مثل سن ایچ خالصه و اگه سن ایچ با اب و یخ باید ترکیب شه بعد مصرف شه؛ عطر هم باید فیکساتور ترکیب شه اسپری شه تا نتها باز شن و عطر پودر شه و ...
به هر حال؛ تشخیص و صلاح دید و انتخاب با مصرف کننده است. من همیشه فقط پیشنهاد میدم. تصمیم گیر نیستم.

درود بر دوستان عطرباز؛
به دوستان پیشنهاد میدم کامنتهای زیر توضیح این عطر رو که مربوط به
Allure Homme Sport Eau Extreme هست رو مطالعه کنید. من که خودم بعد از خوندن این کامنتها واقعا از خودم تعجب کردم. چون تا بحال بیش از 5پاف از عطری رو به خودم نزدم ولی اینجا...
http://www.atrafshan.ir/view/1459/Allure+Homme+Sport+Eau+Extreme#comment-22751
پ. ن: به این دوستان باید توصیه کرد که حداقل یکبار عطرهای پاتوق رو امتحان کنن تا بفهمن که اصلا عطر یعنی چی!:) در ضمن این لینک خودش تاییدی است بر بحثی که قبلا در مورد تفاوت اودکلن و اسانس داشتیم.
بهرام جان؛ همین طوره که شما می فرمایین. همین چند روز پیش نوشتم اودکلن اورجینال نسبتا گرون قیمتی که دستمه و 100 میلش چند روزه تمومه! شامه ی ما عطربازها عادت کرده به روایح قدرتمند با پخش و موندگاری سنگین. کارهایی تیپ اینترلود و ....
اودوتویلت و اودوپرفیوم برامون خیلی لایته. تو پ خ برام نوشتی دوستت اودکلن اورجینال کرید اونتوس رو داره و چون موندگاریش بسیار پایینه مدام تجدید اسپری می کنه و به خاندان کرید ناسزا میگه! حداقل 700 هزار تومن پول داده براش. نه؟
من هر دو نسخه آلور هوم رو چک کردم. ادیشن بلانچ و اسپرت رو. بهترین کیفیتشم دیدم. ادیشن بلانچ رو بیشتر پسندیدم اما در نهایت توجهم رو جلب نکردن! کارهای خنک بهتر از اون هست که همه مون تست کردیم.
پی نوشت:
اول این پست رو ارسال کردم بعد پست قبلی رو از آقای مخدومی دیدم که درخواست اسانس آلور هوم رو داشتن!
 
بالا