بازم سلامسلام
علائم سوختن واشر سرسیلندر :
- کم شدن اب رادیاتور .در صورتی که هیچ جا نشتی نداشته باشه.
- خروج غیر عادی آب از اگزوز ( نه تو زمان سرد بودن هوا )
- لکه کرم رنگ روی سطح آب رادیاتور
- لکه کرم رنگ تو روی انتهای گیج روغن
- سفت شدن شلنگ رادیاتور و حتی ترکیدن و باد کردن یکی از شلنگ ها
- نشتی تو مدار رادیاتور طوری که هربار تلاش میکنید نشتی برطرف نشه
- ضعیف شدن کمپرس سیلندر ها
کلا به نظر من اینکه یک ماشین رو به خاطر خرابی و خرج تعمیرات بفروشیم اشتباهه.مگه اینکه تصادفی باشه.
تعمیرش کنید و ازش استفاده کنید.ولی پیش تعمیرکار کاردرست ببرید و قطعه خوب روش سوار کنید.
تو این شرایط ماشین صفر هم بخرین باید چند بار بره تعمیرگاه تا بعدش یک مدت اذیتتون نکنه. ( تازه تضمین نداره )
ولی ماشین های کارکرده کیفیت بالاتری دارن و مطمئن تر هستن.
کلا تو خانواده 405 واشرسرسیلندر یک قطعه مصرفی هستش.مثل تسمه تایم. حالا اگه دیر متوجه خرابیش بشین مجبور میشین سرسیلندر تعویض کنید که بازم مشکلی نداره.البته دوگانه بودن ماشین عمر واشرسرسیلندر رو کمتر میکنه.
ممنونم.
اون لکه کرم رنگ توی آب رادیاتور حدود 1 هفقته قبل از اینکه مشکل پیش بیاد وجود داشت ولی من فکر کردم کثیفیه اب یا . .. باشه.
فروش 405 و خرید MVM 315 کار درستیه؟
دوگانست اما من فقط بنزین استفاده میکنم.