• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

mohsentotti

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,468
لایک‌ها
1,144
محل سکونت
Alone in the Dark
ممنون ، راستش برای معرفی دو تا گوشی تلفن به دستگاه مشکل دارم ، اولین موبایلی رو که بهش معرفی میکنم ، گزینه ای برای اد کردن گوشی دوم نداره ، نمایندگی هم نتونست کمک کنه.
نمیدونم دستگاه فقط یه موبایل رو ساپورت میکنه یا راه حل دیگه ای داره؟
تشکر از شما

خواهش میکنم دوست عزیز. والا من یک ساعت قبل رفتم و برای اولین بار گوشی رو با بلوتوث متصل کردم و به خوبی کار کرد. دفترچه رو هم خوندم و نوشته بود تا 5 گوشی رو میشه متصل کرد (اسکرین شات پائین) برای همین کمی عجیب هست که نمایندگی نتونسته مشکل شما رو حل کنه! با این تفاسیر من باید یه گوشی دیگه جور کنم و تست کنم. در اولین فرصت که بتونم امتحان میکنم و بهتون اطلاع میدم. موفق باشید
 

فایل های ضمیمه

  • Snap 2020-04-29 at 09.18.42.jpg
    Snap 2020-04-29 at 09.18.42.jpg
    640.6 KB · نمایش ها: 8

bhrouz

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
27 فوریه 2005
نوشته‌ها
93
لایک‌ها
89
محل سکونت
Tehran-IR
خواهش میکنم دوست عزیز. والا من یک ساعت قبل رفتم و برای اولین بار گوشی رو با بلوتوث متصل کردم و به خوبی کار کرد. دفترچه رو هم خوندم و نوشته بود تا 5 گوشی رو میشه متصل کرد (اسکرین شات پائین) برای همین کمی عجیب هست که نمایندگی نتونسته مشکل شما رو حل کنه! با این تفاسیر من باید یه گوشی دیگه جور کنم و تست کنم. در اولین فرصت که بتونم امتحان میکنم و بهتون اطلاع میدم. موفق باشید
خیلی لطف کردی دوست عزیز ، ممنون از پاسخ شما
فقط یه سوال دیگه ، این عکس مربوط به دفترچه اکسنت کرمان موتور هست ؟ من توی دفترچه راهنما این قسمت رو ندیدم !
 

gheysar.

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,975
لایک‌ها
4,507
محل سکونت
Ambushed area
دیسک رو تازه عوضش کردم ولی صفحه کلاج رو نه تعمیرکار گفت موردی نداره
حتما هم دیسک دست دوم اندختید؟:D
صفحه کلاچ تاب دار هست و من تقریبا مطمئنم مشکل شما دیسک و صفحه است.
کیت کامل دیک و صفحه عوض کنید.
 

mohsentotti

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,468
لایک‌ها
1,144
محل سکونت
Alone in the Dark
خیلی لطف کردی دوست عزیز ، ممنون از پاسخ شما
فقط یه سوال دیگه ، این عکس مربوط به دفترچه اکسنت کرمان موتور هست ؟ من توی دفترچه راهنما این قسمت رو ندیدم !

خواهش میکنم. بله عزیز. عکس مربوط به دفترچه اکسنت کرمان موتور هست که خدمتتون عرض کردم در سی دی همراه خودرو موجود بود. من یه گوشی دیگه تهیه و تست کردم. دوتا گوشی رو به راحتی شناخت. البته فقط یکی در آن واحد میتونه متصل بشه و هر دو همزمان نمیتونن ولی داخل لیست نام هردو نمایش داده میشه (عکس پائین)
 

فایل های ضمیمه

  • ۲۰۲۰۰۴۲۹_۱۹۴۶۰۲.jpg
    ۲۰۲۰۰۴۲۹_۱۹۴۶۰۲.jpg
    131.8 KB · نمایش ها: 8

bhrouz

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
27 فوریه 2005
نوشته‌ها
93
لایک‌ها
89
محل سکونت
Tehran-IR
خواهش میکنم. بله عزیز. عکس مربوط به دفترچه اکسنت کرمان موتور هست که خدمتتون عرض کردم در سی دی همراه خودرو موجود بود. من یه گوشی دیگه تهیه و تست کردم. دوتا گوشی رو به راحتی شناخت. البته فقط یکی در آن واحد میتونه متصل بشه و هر دو همزمان نمیتونن ولی داخل لیست نام هردو نمایش داده میشه (عکس پائین)
دم شما گرم ، میشه اگه زحمت نیست مراحل اتصال رو بگید ، من گوشی دوم رو که سرچ میکنم ، هیچ کدوم همو نمیشناسند و پیدا نمیکنند
 

mohsentotti

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,468
لایک‌ها
1,144
محل سکونت
Alone in the Dark
دم شما گرم ، میشه اگه زحمت نیست مراحل اتصال رو بگید ، من گوشی دوم رو که سرچ میکنم ، هیچ کدوم همو نمیشناسند و پیدا نمیکنند

دوست عزیز مراحل اتصال گوشی دوم هم شبیه مراحل اتصال گوشی اول هست. از فهرست, جستجوی داخل خودرو رو انتخاب کنید و وقتی پیداش کرد جفت سازی رو حتما از روی صفحه نمایشگر ماشین انتخاب کنید و نه از روی گوشی. اگر کلا در مرحله جستجو, گوشی دوم رو پیدا نمیکنه حتما از متصل نبودن گوشی اول اطمینان پیدا کنید و چک کنید تیک گزینه اتصال اتوماتیک در تنظیمات روشن نباشه چون در این صورت اگر بلوتوث گوشی اول روشن باشه خودش به اون وصل میشه و اجازه نمیده گوشی دوم شناخته بشه. اگر با این تفاسیر بازهم گوشی دوم رو پیدا نمیکنه شاید مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری باشه. نمایندگی که بردید دقیقا بهتون چی گفتن؟
 

bhrouz

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
27 فوریه 2005
نوشته‌ها
93
لایک‌ها
89
محل سکونت
Tehran-IR
دوست عزیز مراحل اتصال گوشی دوم هم شبیه مراحل اتصال گوشی اول هست. از فهرست, جستجوی داخل خودرو رو انتخاب کنید و وقتی پیداش کرد جفت سازی رو حتما از روی صفحه نمایشگر ماشین انتخاب کنید و نه از روی گوشی. اگر کلا در مرحله جستجو, گوشی دوم رو پیدا نمیکنه حتما از متصل نبودن گوشی اول اطمینان پیدا کنید و چک کنید تیک گزینه اتصال اتوماتیک در تنظیمات روشن نباشه چون در این صورت اگر بلوتوث گوشی اول روشن باشه خودش به اون وصل میشه و اجازه نمیده گوشی دوم شناخته بشه. اگر با این تفاسیر بازهم گوشی دوم رو پیدا نمیکنه شاید مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری باشه. نمایندگی که بردید دقیقا بهتون چی گفتن؟
جالبه که نمایندگی گفت احتمالا اکسنت فقط یک گوشی رو ساپورت میکنه و اصلا به خودش زحمت نداد کنترل بیشتری کنه
فکرکنم اشتباهی که کردم ، به گفته شما دوست عزیز تیک گزینه اتصال اتوماتیک رو برنداشتم
باز هم ازتون ممنونم بابت پیگیری و راهنمایی
فردا امتحان میکنم
 

gheysar.

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,975
لایک‌ها
4,507
محل سکونت
Ambushed area
این کاپوت تیبا بدون رنگ صاف میشه؟
پشتش پر دوبله.
DSC_0086.jpg
DSC_0094.jpg
 

gheysar.

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,975
لایک‌ها
4,507
محل سکونت
Ambushed area
اینم سلطان زانتیا که با یه تصادف با سرعت خیلی کم( توشهری )شاسی چروک شد.(برخورد با پشت وانت مزدا)
کاپوت هم باید تعویض بشه.
نظرتون درمورد زانتیا؟
 

AM1N

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2,316
لایک‌ها
4,574
این کاپوت تیبا بدون رنگ صاف میشه؟
پشتش پر دوبله.
سلام
دوبل اگر جای ابزار داشته باشه صافکاری بدون رنگش شدنیه و در غیر اینصورت راهی جز شکاف دادن نیست. من با 206 تصادف کرده بودم لبه کاپوت نزدیک چراغ ضربه خورده بود. اون تیکه هم تو دوبل بود ولی مزیتش در این بود که کنار اون تیکه جای ابزار داشت و صافکار برام بدون رنگ دراورد.
من صافکار نیستم ولی این چیزی که میبینم فکر نمیکنم صافکاری بدون رنگش بدون شکاف دادن تیکه های دوبل شدنی باشه.
یه تجربه شخصی هم بگم بد نیست ؛ این ماشین صافکاری بدون رنگش نه صرفه اقتصادی داره و نه زیبایی. باتوجه به رنگ تیره ماشین حتی اگر بدون رنگ هم درش بیارن ولی نتیجه پایانی کار زیر نور خورشید انقدر موج داره که حال ادم رو بهم میزنه :D
ضمنا الان هزینه های صافکاری به حدی بالا رفته که اگر یه کاپوت خام آستر خورده بخرین بدین نقاش رنگش کنه نتیجه نهایی کار هم قشنگتر درمیاد و هم تاحدودی بصرفه تر.
سمت کاپوت استوک و اینا هم نرید که فقط هزینه اضافی و الکیه.
من باشم یه کاپوت خام آستر خورده میخرم میدم نقاش رنگ کنه.
 

gheysar.

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,975
لایک‌ها
4,507
محل سکونت
Ambushed area
این کاپوت تیبا بدون رنگ صاف میشه؟
پشتش پر دوبله.
مشاهده پیوست 1177394
مشاهده پیوست 1177393
خوب این هم صافکاری شده بدون رنگ کاپوت تیبا.بدون ریزش هیچ رنگی.اون سفیدی ها پالش خشک شده هست که موقع صافکاری استفاده میشه و با شستن با آب پاک میشن.


DSC_0120.jpgDSC_0128.jpgDSC_0122.jpg
@AM1N
چون ماشین صفر بود هزینه زیادی شد برای این صافکاری بدون رنگ که خوب ارزشش رو هم داشت.(افت قیمت نمیخوره)
اتفاقا توی نور خورشید هیچ موجی پیدا نیست و فقط توی سایه(مثل بعد از ظهر ) مقدار خیلی کمی موج ریزه ممکنه ببینید ولی به هیچ وجه تو چشم نمیاد.
 

AM1N

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2,316
لایک‌ها
4,574
خوب این هم صافکاری شده بدون رنگ کاپوت تیبا.بدون ریزش هیچ رنگی.اون سفیدی ها پالش خشک شده هست که موقع صافکاری استفاده میشه و با شستن با آب پاک میشن.


مشاهده پیوست 1177720مشاهده پیوست 1177721مشاهده پیوست 1177722
@AM1N
چون ماشین صفر بود هزینه زیادی شد برای این صافکاری بدون رنگ که خوب ارزشش رو هم داشت.(افت قیمت نمیخوره)
اتفاقا توی نور خورشید هیچ موجی پیدا نیست و فقط توی سایه(مثل بعد از ظهر ) مقدار خیلی کمی موج ریزه ممکنه ببینید ولی به هیچ وجه تو چشم نمیاد.
ایشالا بسلامتی استفاده کنی داداش ( با فرض اینکه ماشین خودته D: )
اگر پشت کاپوت دوبله زیاد داشته صافکار خوب تونسته روش مانور بده. منظور منم از موج همون ریز موج هایی بود که تو زاویه خاصی از نور دیده میشن ولی درمجموع ماشین شما تمیز دراومده. با توجه به رنگ مشکی ماشین اگر تو زاویه های مختلف نور صرفا همون لبه های جلوپنجره موج داره پس صافکار واقعا تمیز کار کرده و هرچی گرفته نوش جونش D: موج دار بودن این لبه ها طبیعیه و نمیشه ایرادی به کیفیت کار گرفت.
تو چند سال اخیر یه روش مدرنی از صافکاری مد شده به اسم روش PDR که ماشین رو بی رنگ صافکاری میکنن بدون هیچ موجی یا با کمترین موج. البته خدا تومن پول میگیرن و قطعا واسه ابوطیاره های داخلی ارزش نداره این همه خرج کنیم :D
اون لکه های سفیدرنگ هم احتمال زیاد گریس خشک شده هستن بعید میدونم خمیر پولیش باشن. چون تو صافکاری بی رنگ واسه جلوگیری از ریزش رنگ ماشین موقع ضربه زدن گریس میمالن به اون قطعه و میذارن حدود یک ساعت ماشین تو آفتاب باقی بمونه تا به اصطلاح خودشون رنگ یه مقدار نرم بشه.

پ.ن : اگر بگم تیبا مشکی ندیده بودم تا حالا دروغ نگفتم :p هرچی دیدم سفید بوده
 

gheysar.

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,975
لایک‌ها
4,507
محل سکونت
Ambushed area
ایشالا بسلامتی استفاده کنی داداش ( با فرض اینکه ماشین خودته D: )
اگر پشت کاپوت دوبله زیاد داشته صافکار خوب تونسته روش مانور بده. منظور منم از موج همون ریز موج هایی بود که تو زاویه خاصی از نور دیده میشن ولی درمجموع ماشین شما تمیز دراومده. با توجه به رنگ مشکی ماشین اگر تو زاویه های مختلف نور صرفا همون لبه های جلوپنجره موج داره پس صافکار واقعا تمیز کار کرده و هرچی گرفته نوش جونش D: موج دار بودن این لبه ها طبیعیه و نمیشه ایرادی به کیفیت کار گرفت.
تو چند سال اخیر یه روش مدرنی از صافکاری مد شده به اسم روش PDR که ماشین رو بی رنگ صافکاری میکنن بدون هیچ موجی یا با کمترین موج. البته خدا تومن پول میگیرن و قطعا واسه ابوطیاره های داخلی ارزش نداره این همه خرج کنیم :D
اون لکه های سفیدرنگ هم احتمال زیاد گریس خشک شده هستن بعید میدونم خمیر پولیش باشن. چون تو صافکاری بی رنگ واسه جلوگیری از ریزش رنگ ماشین موقع ضربه زدن گریس میمالن به اون قطعه و میذارن حدود یک ساعت ماشین تو آفتاب باقی بمونه تا به اصطلاح خودشون رنگ یه مقدار نرم بشه.

پ.ن : اگر بگم تیبا مشکی ندیده بودم تا حالا دروغ نگفتم :p هرچی دیدم سفید بوده
ماشین مال مشتری بود دادا:D
با ابزار سنتی(مشتی قالب تنه صاف کردیم)
اونا هم پولیش بود.به خدا خودم مالیدم:دی (اصلا از گریس استفاده نمیکنیم)
 

AM1N

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2,316
لایک‌ها
4,574
ماشین مال مشتری بود دادا:D
با ابزار سنتی(مشتی قالب تنه صاف کردیم)
اونا هم پولیش بود.به خدا خودم مالیدم:دی (اصلا از گریس استفاده نمیکنیم)
دمت گرم آچار فرانسه ای داداش :D اگر خودت مالیدی پس من اشتباه میکنم :p رو این حساب گفتم گریس چون دیدم بعضیا واسه صافکاری بی رنگ گریس میمالن به بدنه میذارن جلو افتاب. حتی یادمه یه مدتی این مدل صافکاری به "صافکاری گریسی" معروف شده بود
حالا بی شوخی تو زمینه مکانیکی بیشتر سررشته داری یا صافکاری؟ D:
 

gheysar.

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,975
لایک‌ها
4,507
محل سکونت
Ambushed area
دمت گرم آچار فرانسه ای داداش :D اگر خودت مالیدی پس من اشتباه میکنم :p رو این حساب گفتم گریس چون دیدم بعضیا واسه صافکاری بی رنگ گریس میمالن به بدنه میذارن جلو افتاب. حتی یادمه یه مدتی این مدل صافکاری به "صافکاری گریسی" معروف شده بود
حالا بی شوخی تو زمینه مکانیکی بیشتر سررشته داری یا صافکاری؟ D:
درمورد سوالتون:
مکانیکی کار بسیار بسیار راحت و آسونیه طوری که یه نفر بخواد بچسبه یاد بگیره سر یه سال فول اوستا میشه.
صافکاری طوریه که گاها سر یه ماشین ضربه سنگین خورده سه چهار نفر اوستا کار جمع میشن و بهم مشورت میدن.آخر دست هم یهو میبینی یه چیز چپکی در میاد :دی
برای منم همین مورد صادقه.
کلی دوره مکانیک خودرو رفتم و کلی هم مکانیکی کارکردم(حتی دوران خدمتم توی تعمیرگاه بودم :دی ) ولی دیگه مکانیکی کار نمیکنم.
 

007saeed

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 مارس 2014
نوشته‌ها
2,902
لایک‌ها
3,202
سن
33
محل سکونت
بجنورد
دوستان 405 slx دارم وقتی درجا گاز میدم ( یه خورده بیشتر از حد معمول ) از اگزوز دود سفید رنگ و مقداری هم به صورت قطره ای آب خارج میشه
اطلاعی در این رابطه دارید؟
 

gheysar.

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,975
لایک‌ها
4,507
محل سکونت
Ambushed area
دوستان 405 slx دارم وقتی درجا گاز میدم ( یه خورده بیشتر از حد معمول ) از اگزوز دود سفید رنگ و مقداری هم به صورت قطره ای آب خارج میشه
اطلاعی در این رابطه دارید؟
واشر سرسیلندر مرخصه.
 

pedramoon

Registered User
تاریخ عضویت
20 مارس 2011
نوشته‌ها
106
لایک‌ها
53
دوستان 405 slx دارم وقتی درجا گاز میدم ( یه خورده بیشتر از حد معمول ) از اگزوز دود سفید رنگ و مقداری هم به صورت قطره ای آب خارج میشه
اطلاعی در این رابطه دارید؟

ببر نشون بده حتما شر نشه
 

007saeed

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 مارس 2014
نوشته‌ها
2,902
لایک‌ها
3,202
سن
33
محل سکونت
بجنورد
واشر سرسیلندر مرخصه.
آب کم کرده بود و فکر میکنم مشکلی براش پیش اومده
البته پر کردم آبش رو و اون دود سفید هم چند روزی هست کلا قطع شده ولی همچنان در اگزوز آب وجود داره
 

007saeed

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 مارس 2014
نوشته‌ها
2,902
لایک‌ها
3,202
سن
33
محل سکونت
بجنورد
دیروز رفتم سرویس روغن انجام بدم..تعویض روغنی گفت کارتر داره روغن خیلی میده..
امروز رفتم تعمیرگاه، کارتر باز کرد و تعمیر کرد.
گفت تسمه تایمت هم مرخصه/تایم هم خریدم
اسپری واسه استپر خریدم تا تمیز کنه..وقت استپر رو در آورد کلا خراب شده بود و فنرش در رفته بود
یدونه استپر هم خریدم.

500 تومن خرجم شد.هنوز روغن و فیلترهارو عوض نکردم
شمع ها هم باید تعویض بشه :confused: :confused: :( :(
ماشینت 206 بود؟
من 405 دارم slx خیلی اوقات وقتی روشن میکنم و گاز که میدم گاز برنمیگرده و دور موتور چند ثانیه بالا میمونه
روغن هم این دفعه ایرانول ریختم هنوز 1000 تا کار نکرده به گاج رفته و نمیدونم چه روغنی بریزم
 
بالا