برگزیده های پرشین تولز

کلاهبرداری کاربر pouria.b لطفا بطور کامل بخونید کلاه سرتون نگذارد

pouria.b

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2012
نوشته‌ها
1,293
لایک‌ها
418
سن
36
درود
اگر خریدار هزینه ارسال شما و عودت خودشان را تقبل کنند شما پس نمیگیرید؟؟ طرف کسی را نمی گیرم ولی وقتی رضایت در معامله نیست شخصا نمیتونم وجه حاصل را در زندگیم خرج کنم
سلام و احترام
بله اگه شخص محترمی بود چرا که نه . من حتی نمیدونستم ایشون علیه من تاپیک باز کرده یکی از مدیران لطف کردن لینک فرستادن . به قول خودشون اگه مملکت درست بود که این اتفاقات نمیوفتاد این آقا به خودش اجازه نمیداد تاپیک با همچین عنوانی بزنه . مشخصا من با آدم بی شخصیت و بی تربیت که این همه تهمت و بد و بیراه حواله کرده به ما بدون این که خودمون خبر داشته باشیم اصلا راه نمیام . میخواد جنس و بفرسته خسارت این تهمت ها و بی ابرویی هاشو کم میکنم ازش پولشو میزنم حق همچین آدم هایی همین هست فقط
 

morzaf283

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2019
نوشته‌ها
465
لایک‌ها
211
سن
49
محل سکونت
تهران
چقدر میخواید کم کنید بگید کی دونبال کم کردنه واقعا نمیخوامش


اول بگو چرا جواب اونهمه چت رو ندادی شما قصدت چی بود
چرا اکانتتو تغییر دادی که پروفیالت رو نبینم دوست من
منم بچه نیستم دوستان اینجا هم بچه نیستن اینو حواست باشه
 
Last edited:

pouria.b

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2012
نوشته‌ها
1,293
لایک‌ها
418
سن
36
شما میخوای هر قطعه ای بخری باید حداقل 1000 تا پست بخونی بفهمیدی این سری قطعه ایراد اساسی داره یا نه.جنس ایرانی هم که ندیده تکلیفش مشخص هستش چیه. این که فروشنده بیاد جزئیات رو بهتون بگه فلان ایراد داره یا نداره حرف بیهوده‌ای هستش. شما قبل از خرید باید تحقیق میکردید بعد اقدام به خرید می‌کردید. مانیتورها هم همشون یک ایرادی دارن همیشه مانیتور بی ایراد وجود خارجی نداره.
مثل اینه میخوای پراید بفروشی طرف میپرسه خوب گاز میخوره خوب راه میره؟ شمام میگی بله چون طبیعتا از نظر شما ماشین خوب میره 140 50 هم میره بعد طرف میره شکایت میکنه ازت به عنوان کلاهبرداری میگه هر چی گاز میدم میخوام 220 تا پر کنه نمیرسه به این سرعت .
 

morzaf283

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2019
نوشته‌ها
465
لایک‌ها
211
سن
49
محل سکونت
تهران
حرف اخر رو بزن شرایط پس گرفتن جنس رو بگیم دوست من
این جنس به درد من نمیخوره واسطه بزاریم پس بگیریم خلاص
 

مترجم

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,612
لایک‌ها
930
محل سکونت
Tehran
مثل اینه میخوای پراید بفروشی طرف میپرسه خوب گاز میخوره خوب راه میره؟ شمام میگی بله چون طبیعتا از نظر شما ماشین خوب میره 140 50 هم میره بعد طرف میره شکایت میکنه ازت به عنوان کلاهبرداری میگه هر چی گاز میدم میخوام 220 تا پر کنه نمیرسه به این سرعت .

ببین دوست من
من خودم تاپیک فروش داشتم حالم بابت وقایع اجتماعی خوش نبود طرفی که قرار بود بخره با ادبیات تهاجمی که چه میدونم خدا بزنه به کمرت و ... با منی که هنوز جنسی نفروخته بودم برخورد کرد... پیشنهاد می کنم شما اگر ممکنه کوتاه بیای جنست تحویل بگیری چکش کن اینجا یا جای دیگر مجدد آگهی کن
دوست خریدار هم لطف کنند ملایم تر برخورد کنند، این ایراد بنظر میاد جز ذاتی این مدل بوده فروشنده هم اگر قصد سو داشتند اینجا وقت نمی گذاشتند و پاسخگو نبودند
دلار هم که فنرش در رفته، حال دل اغلب ما هم خوش نیست، شاید فردایی نباشه خاطره خوش برای هم باقی بگذاریم
 

MDpC

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2016
نوشته‌ها
237
لایک‌ها
72
سن
24
محل سکونت
tehran
دوست عزیز
بالاتر هم گفتم، اون اسمش هاله نیست، کیفیت بد مونتاژ هست، السیدی توی اون دو نقطه داره بهش فشار میاد و تصویر به اون شکل میرسه. توی ویدئو هم مشخصه. بهتون قول میدم دستگاه رو باز کنید و فشار از روی السیدی برداشته شه، اون سایه های حاصل از فشار که بهش میگید هاله هم حل میشه، نمیدونم تابحال هاله مانیتور دیدید یا نه، ولی هاله از یک نقطه و به صورت گرد پخش میشه، نه از یه گوشه و به صورت خطی.
جواب ندادن هم یکی از دوستان گفت، فروم بدون فیلتر شکن نمیاد بالا، شاید فروشنده دسترسی نداشته. شما هم که ملاک رو فقط چت فروم گرفتید. پروفایل ایشون رو منم نمیتونم ببینم، نمیدونم چیکار کرده
 

morzaf283

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2019
نوشته‌ها
465
لایک‌ها
211
سن
49
محل سکونت
تهران
دوست من میگم شرکت سازنده میگه ال سیدی پرسی است چجوری بازش کنیم نه من نه فروشنده نه شرکت سازنده نمیتونه درستش کنه
پیشنهاد خود شرکت گرین تعویض ال سی دی است چرا بازم دوستان اصرار دارن پیشنهاد دیگه بگن
حرف منو باور نمیکنید برید تو اینترنت سرچ کنید شرکت گرین مسئول ال این وان اقای ارژمندی است
میخواید اصلا مشخصات بدم ببینید رفتم یا نه (از شرکت گرین بپرسین) اگر میخواید ناشناس زنگ بزنید بگید یه ال ای دی دارم کناره های بالاش سیاه شده ببینید چی بتون میگن
به خدا من دروغ نمیگم بردمش شرکت گرین
اگر میخواید نشونی بگید به شرکت گرین که اونا میدونن یا نه بگید اون ال این وان رو خریدین که فروشنده کابل ساتا و برقش رو نداده بود خودتون گذاشتین روش (خودشون فامیل من رو بتون میگن چون من سه بار رفتم شرکت گرین یه بار رفتم مسئول تعمیرات نبود و ازم نگرفتنش یه بار بردمش به خاطر تعمیر که گفتن تعمیر نمیشه و فقط باید ال سی دی عوض بشه حتی بازش نکردن یه بار بردمش برای خرید کابل برق و ساتا و نصب ssd m2 و هارد ساتا

ولی بازم دوستان با این حرفاشون طوری برخورد میکنن انگار دروغ میگم
 
Last edited:

ali a s

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2016
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
64
محل سکونت
همین نزدیکی
شما میخوای هر قطعه ای بخری باید حداقل 1000 تا پست بخونی بفهمیدی این سری قطعه ایراد اساسی داره یا نه.جنس ایرانی هم که ندیده تکلیفش مشخص هستش چیه. این که فروشنده بیاد جزئیات رو بهتون بگه فلان ایراد داره یا نداره حرف بیهوده‌ای هستش. شما قبل از خرید باید تحقیق میکردید بعد اقدام به خرید می‌کردید. مانیتورها هم همشون یک ایرادی دارن همیشه مانیتور بی ایراد وجود خارجی نداره.
سلام وقتی در مورد چیزی می خواهی تحقیق کنیم ولی در نت هیچ چیزی ازش نیست کسی هم نداره ازش تجربه اون کالا رو گرفت. چه طور باید تحقیق کرد
 

perans0631

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
5,746
لایک‌ها
1,291
محل سکونت
اهـــــواز
منو تو این مورد حق رو به خریدار میدم فروشنده باید وسیله رو پس بگیره
مخصوصا که قبل از خرید از فروشنده در مورد هاله سوال کرده
حالا بعضی از دوستان میگن طبیعیه و تو بعضی از مانیتورها این مورد هست
ولی اصل موضوع اینه که خریدار قبلش سوال کرده
و ما هم در مورد قطعه استوک صحبت میکنیم نه نو که بعضی از دوستان میگن باید قبل از خرید تحقیق میکردی

یه مثال براتون میزنم
همه میدونیم کول وین تو بعضی از کارت گرافیکها اتفاق میوفته و این مورد تاثیری تو کارایی کارت نداره
ولی این مورد بخاطر نویزی که داره برای بعضی از مصرف کنندها مهم هست
حالا یه کارتی کول وین داره و خریدار از فروشنده در این مورد سوال میکنه ولی فروشنده میگه نداره
بعد از خرید ، خریدار متوجه کول وین میشه
حالا فروشنده بیاد بگه نه اقا این مورد طبیعی هست و تو کارایی کارت تاثیری نداره و شما میخوای بیخود کارت رو پس بدین
در صورتی که خریدار از قبل سوال کرده

اون عکس مانیتوری که هم من دیدم فروشنده میخواسته یجوری از دستش خلاص بشه
من یکی عمرا با چنین مانیتوری کار کنم
 

en.ahkami

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2015
نوشته‌ها
710
لایک‌ها
424
محل سکونت
نیشابور
درود وقت بخیر. بنده عددی نیستم بخوام قضاوت یا اظهار نظر کنم. ولی با حداقل تجربه ای که دارم عرض میکنم که
بعضی مانیتور ها یکسری هاله یا خش و پیکسلی دارند که در فیلم یا عکس به هیچ وجه مشخص نمیشه و فقط از نزدیک با چشم تشخیص داده میشه فروشنده که تصویر مانیتور جلوش میبینه باید این موارد را ذکر کنه شاید در فیلم هاله مشخص نباشه و یا خفیف باشه ولی از نزدیک با چشم خیلی هم محسوس و آزار دهنده باشه.
این مورد دقیقا برای من پیش اومده مانیتور خریده بودم در عکس فروشنده بدون هاله وقتی به دستم رسیده بود هاله تابلویی داشت فروشنده هم ادم خوبی بود خودش میگفت دست من این هاله ها نبوده و ...
این نوع هاله ها شاید بر اثر فشار شاید در حمل و نقل یا ... به وجود بیاد. حاله سیاه هم زیاد دیدم
دوستانی که میگن جنس چینی ایرانی یا دست دوم یا ... دلیل بر این هاله دار بودن مانیتور نمیشه. هاله مانیتور یک عیب است. نمیشه من بیام یک مانیتور سوخته ایرانی به کسی بفروشم بعد بگم این ایرانیه جنسش همینطوریه مدلشه میخواستی نخری! کیفیت پنل بله یک چیز ذاتی است که صفر کارخونش هم همینطوره ولی هاله و پیکسل نخیر
این مورد هم از همون مورد هاست که فروشنده هم با اینکه اطلاع داشتند فکر فروش و رد کردن سریع بودن و با خودشون فکر کردن که برای من مهم نیست شاید برای خریدار هم مهم نباشه و .... و من میدونم که دوست عزیزمون همون اول با این هاله مواجه شده حسابی ضد حال خورده و در همین حال فروشنده به ایشون جواب نداده و این کارو به اینجا و این صحبت ها کشونده حالا این مانیتور واقعا برای خریدار غیر قابل قبول است و فروشنده یا پولو خرج کرده یا به جایی زده که براش سخته بخواد پولو پس بده یا اینکه کلا نمیخواد پس بگیره
 
Last edited:

just1unique1god

Registered User
تاریخ عضویت
16 اکتبر 2020
نوشته‌ها
178
لایک‌ها
119
محل سکونت
تهران - نارمک
درود وقت بخیر. بنده عددی نیستم بخوام قضاوت یا اظهار نظر کنم. ولی با حداقل تجربه ای که دارم عرض میکنم که
بعضی مانیتور ها یکسری هاله یا خش و پیکسلی دارند که در فیلم یا عکس به هیچ وجه مشخص نمیشه و فقط از نزدیک با چشم تشخصی داده میشه فروشنده که تصویر مانیتور جلوش میبینه باید این موارد را ذکر کنه شاید در فیلم هاله مشخص نباشه و یا خفیف باشه ولی از نزدیک با چشم خیلی هم محسوس و آزار دهنده باشه.
این مورد دقیقا برای من پیش اومده مانیتور خریده بودم در عکس فروشنده بدون هاله وقتی به دستم رسیده بود هاله تابلویی داشت فروشنده هم ادم خوبی بود خودش میگفت دست من این هاله ها نبوده و ...
این نوع هاله ها شاید بر اثر فشار شاید در حمل و نقل یا ... به وجود بیاد. حاله سیاه هم زیاد دیدم
دوستانی که میگن جنس چینی ایرانی یا دست دوم یا ... دلیل بر این هاله دار بودن مانیتور نمیشه. هاله مانیتور یک عیب است. نمیشه من بیام یک مانیتور سوخته ایرانی به کسی بفروشم بعد بگم این ایرانیه جنسش همینطوریه مدلشه میخواستی نخری! کیفیت پنل بله یک چیز ذاتی است که صفر کارخونش هم همینطوره ولی هاله و پیکسل نخیر
این مورد هم از همون مورد هاست که فروشنده هم با اینکه اطلاع داشتند فکر فروش و رد کردن سریع بودن و با خودشون فکر کردن که برای من مهم نیست شاید برای خریدار هم مهم نباشه و .... و من میدونم که دوست عزیزمون همون اول با این هاله مواجه شده حسابی ضد حال خورده و در همین حال فروشنده به ایشون جواب نداده و این کارو به اینجا و این صحبت ها کشونده حالا این مانیتور واقعا برای خریدار غیر قابل قبول است و فروشنده یا پولو خرج کرده یا به جایی زده که براش سخته بخواد پولو پس بده یا اینکه کلا نمیخواد پس بگیره
همه این مواردی که دوستان گفتن درسته. اینکه فروشنده می‌دونسته و دیده ولی بهونه‌ش اینه که این طبیعیه یا به خاطر چینی بودن یا کیفیت پایینش هست.

ولی من می‌خوام اصلا یک قدم بیام عقب‌تر، هم طبق قوانین و هم طبق عرف معامله در هر معامله‌ای، خصوصا کالای دست دو خریدار مدتی حق تست داره و به هر دلیلی مورد رضایتش نباشه، مخصوصا اینکه ایرادی رو ببینه حق داره جنس رو پس بده و مبلغش رو پس بگیره. این مورد مسلمه ولی انگار داره نادیده گرفته میشه...
 

arthur97

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2013
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
375
محل سکونت
گرمسار
همه این مواردی که دوستان گفتن درسته. اینکه فروشنده می‌دونسته و دیده ولی بهونه‌ش اینه که این طبیعیه یا به خاطر چینی بودن یا کیفیت پایینش هست.

ولی من می‌خوام اصلا یک قدم بیام عقب‌تر، هم طبق قوانین و هم طبق عرف معامله در هر معامله‌ای، خصوصا کالای دست دو خریدار مدتی حق تست داره و به هر دلیلی مورد رضایتش نباشه، مخصوصا اینکه ایرادی رو ببینه حق داره جنس رو پس بده و مبلغش رو پس بگیره. این مورد مسلمه ولی انگار داره نادیده گرفته میشه...
موافقم.
البته که به نظرم ایرادی در کار نیست و طبیعیه ولی اگه کالا در شرایط قبل از ارسال قرار داره خریدار حق داره به هر دلیلی جنس رو عودت بده مگه اینکه چیز دیگه ای از قبل توافق شده باشه.
 

MDpC

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2016
نوشته‌ها
237
لایک‌ها
72
سن
24
محل سکونت
tehran
دوست من میگم شرکت سازنده میگه ال سیدی پرسی است چجوری بازش کنیم نه من نه فروشنده نه شرکت سازنده نمیتونه درستش کنه
پیشنهاد خود شرکت گرین تعویض ال سی دی است چرا بازم دوستان اصرار دارن پیشنهاد دیگه بگن
حرف منو باور نمیکنید برید تو اینترنت سرچ کنید شرکت گرین مسئول ال این وان اقای ارژمندی است
میخواید اصلا مشخصات بدم ببینید رفتم یا نه (از شرکت گرین بپرسین) اگر میخواید ناشناس زنگ بزنید بگید یه ال ای دی دارم کناره های بالاش سیاه شده ببینید چی بتون میگن
به خدا من دروغ نمیگم بردمش شرکت گرین
اگر میخواید نشونی بگید به شرکت گرین که اونا میدونن یا نه بگید اون ال این وان رو خریدین که فروشنده کابل ساتا و برقش رو نداده بود خودتون گذاشتین روش (خودشون فامیل من رو بتون میگن چون من سه بار رفتم شرکت گرین یه بار رفتم مسئول تعمیرات نبود و ازم نگرفتنش یه بار بردمش به خاطر تعمیر که گفتن تعمیر نمیشه و فقط باید ال سی دی عوض بشه حتی بازش نکردن یه بار بردمش برای خرید کابل برق و ساتا و نصب ssd m2 و هارد ساتا

ولی بازم دوستان با این حرفاشون طوری برخورد میکنن انگار دروغ میگم
السیدی رو نیاز نیست باز کنید، فقط قاب دستگاه رو باز کنید که فشار قاب از روی السیدی برداشته بشه،.
یه پیشنهاد دیگه براتون دارم، به عنوان یک فرد جدید با گرین تماس بگیرید، بگید یه دستگاه جدید خریدم که این مشکل رو داره، فیلم براشون بفرستید و بگید که باید گارانتی عوض کنه، ببینید چی جواب میدن. اینجوری معلوم میشه آیا واقعا مورد داره یا طبیعیه، اگر بگن طبیعیه و بخوان از خدمات گارانتی طفره برن، که تکلیف مشخصه، اگر بگن نه، این مشکل داره و باید عوض شه، باید فروشنده پاسخگو باشه و بهتون حق بده.
 

morzaf283

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2019
نوشته‌ها
465
لایک‌ها
211
سن
49
محل سکونت
تهران
نمیشه هیچ دستی بش زد فکر کنید بازشم بکنم دیگه به هیچ عنوان فروشنده پسش نمیگیره
همینجوریم میگه کار من نبوده اونجوری میگه شما بش اسیب رسوندی
قابل توجه شما فرم لس است خود گرین گفت از فشار نیست بک لایت ایراد داره که به خاطر پرسی بودن قابل تعمیر نیست
شما بودین با این فروشنده جنس رو باز میکردین
 

sm.mosavi

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2018
نوشته‌ها
529
لایک‌ها
291
محل سکونت
قم
السیدی رو نیاز نیست باز کنید، فقط قاب دستگاه رو باز کنید که فشار قاب از روی السیدی برداشته بشه،.
یه پیشنهاد دیگه براتون دارم، به عنوان یک فرد جدید با گرین تماس بگیرید، بگید یه دستگاه جدید خریدم که این مشکل رو داره، فیلم براشون بفرستید و بگید که باید گارانتی عوض کنه، ببینید چی جواب میدن. اینجوری معلوم میشه آیا واقعا مورد داره یا طبیعیه، اگر بگن طبیعیه و بخوان از خدمات گارانتی طفره برن، که تکلیف مشخصه، اگر بگن نه، این مشکل داره و باید عوض شه، باید فروشنده پاسخگو باشه و بهتون حق بده.
آخه این چه حرفیه بزرگوار عزیز دل
باز کن ... ببند... زنگ بزن... ببین ...
به هیچ وجه نباید بهش دست بزنه..
وقتی فروشنده میاد کالایی رو با مشخصات معینی میفروشه و خریدار سؤالات مدنظرش رو هم می پرسه و جواب های واضح و صریح از فروشنده دریافت می کنه
سپس کالا ارسال شده و بعد از تست مشخص شده که مطابق توضیحات و مشخصات نبوده یقینا حق با خریدار نه فروشنده
چرا سعی می کنید موضوع رو تغییر بدید
مستندات خریدار رو ببینید یه سری مسائل عیان میشه که قابل بازگو نیست
اگر گارانتي هم داشته باشه باید فروشنده پیگیر گارانتیش باشه نه خریدار
مورد طبیعی و غیر طبیعی نداره
خریدار سؤال کرده هاله داره فروشنده هم گفته نه
خواهشا خودتون رو بگذارید جای خریدار
آقای فروشنده محترم بهتر یه تجدید نظری داشته باشن یا ادله‌ی محکمه پسندی بیارن
شاید این من باشم که اشتباه می کنم و قضاوت عجولانه دارم!
 

sys_co2

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2013
نوشته‌ها
1,077
لایک‌ها
4,798
محل سکونت
جـایـی کـه عشـق قـانـونـه ! جـُرم نـیست.
داداشا ، رفقا ؛
واقعا" تا الان متوجه نشدید که فروشنده ، کالا رو "رد" کرده رفته و دیگه نمیخواد پس بگیره ؟ آقا جان ، کاملا مشخصه دیگه! ایشون جنسشو رد کرده رفته و الان دیگه نمیخواد پس بگیره. حتی با توجه به اینکه دلار فنرش در رفته و بازار هم 10 درصد افزایش خورده ، ایشون بازم نمیخواد کالا رو پس بگیره، این چه معنی ای میده ؟؟
حتی من فروشنده رو منشن کردم تو پیام و ازش خواستم مسالمت امیز همکاری بکنه و کمک بکنه به این ماجرا ،
اما ایشون حتی یه واکنش ساده به پیامم نشون نداد و حتی تو چند تا پست پایین تر ،
به خریدار گفت: ""میخواد جنس و بفرسته خسارت این تهمت ها و بی ابرویی هاشو کم میکنم ازش پولشو میزنم ""

واقعا از این دیالوگ معلوم نیست اوضاع چجوریه ؟!
فروشنده ی محترم ، در کمال احترامی که براتون قائلم ، اما این مورد شما دیگه نیاز به قضاوت نداره ! کاملا مشخصه وضعیت : )

از اینجا به بعدش هم دیگه به ماها ربطی نداره ، خودتون میدونید و اصول و عقاید و درکی که از دنیا دارید.

وسلام.
 

morzaf283

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2019
نوشته‌ها
465
لایک‌ها
211
سن
49
محل سکونت
تهران
برای همین من بش امتیاز منفی دادم گفتم اشکال نداره اون به من امتیاز منفی هم بده حداقل دیگه نمیتونه به کسی جنس بندازه متاسفانه مدیر گروه

Forum Manager


1671096512109.png


متاسفانه این جواب رو برام فرستاد و امتیاز منفی ما هر دو رو برداشت
که براش نوشتم این حق نیس ولی گویا هنوز ندیده
 

liyapeng

کاربر فعال تاریخ
تاریخ عضویت
11 می 2006
نوشته‌ها
1,826
لایک‌ها
259
سن
39
محل سکونت
سرزمين آريا
با درود

---------

طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی در هر معامله ای که به صورت آنلاین و اینترنتی انجام میشود، خریدار حق انصراف بدون قید و شرط و بدون دلیل از انجام معامله دارد، در واقع حق فسخ یک طرفه از سوی مشتری فرض شده که بدون هیچ اقدام خاصی میتواند آن را اعمال کند !

متن ماده 37 به شرح ذیل است :

«در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت‌برای انصراف (‌حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد.‌تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.»

---------

شما در مورد هاله داشتن پرسیدید و از فروشنده جواب گرفتید نداره . دیگه بقیش مغلطه است

طبق همین قانون شما دوست عزیز میتونید شکایت و پیگیری کنید

نیازی نیست اینجا وقتتون رو هدر بدید
 

Invoker

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2017
نوشته‌ها
1,014
لایک‌ها
647
با درود

---------

طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی در هر معامله ای که به صورت آنلاین و اینترنتی انجام میشود، خریدار حق انصراف بدون قید و شرط و بدون دلیل از انجام معامله دارد، در واقع حق فسخ یک طرفه از سوی مشتری فرض شده که بدون هیچ اقدام خاصی میتواند آن را اعمال کند !

متن ماده 37 به شرح ذیل است :

«در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت‌برای انصراف (‌حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد.‌تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.»

---------

شما در مورد هاله داشتن پرسیدید و از فروشنده جواب گرفتید نداره . دیگه بقیش مغلطه است

طبق همین قانون شما دوست عزیز میتونید شکایت و پیگیری کنید

نیازی نیست اینجا وقتتون رو هدر بدید

درود دوست عزیز


عذرخواهی میکنم قصد جسارت ندارم ولی بنظرم این قانون بیشتر به فروشگاه های اینترنتی مربوطه تا فروش قطعات بصورت دست دوم *
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا که اجناس دست دوم موضوع کاملا" متفاوتیه

در نتیجه بهترین قانون / همون چارچوب قوانین فروم هستش که مدیران زحمت کشیدن ...


که بنظرم به دو دسته بیشتر تقسیم نمیشه / فروش عادی و فروش بصورت مزایده *

قوانین و تفاوت هردو اینا به خوبی مشوده دوستان میتونن برمبنای چارچوب قوانین فروم + شرایط فروش اقدام به خرید و یا اعتراض کنن *

( هم از بابت مهلت تست و هم از بابت مساعل دیگه )
 
بالا