• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
جلال حسینی: زمانی که دایی بازی می‌کرد کرانچار دنبال خوش گذرانی بود/ در فوتبال کهکشانی بودن جواب نمی‌دهد


220x132xhosseini2.jpg.pagespeed.ic.buGgV5oHwN.jpg



پرسپولیس نیوز : سید جلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر باید به معنای واقعی تیم باشد و بازیکنان هم موفقیت های تیمی را به موفقیت های فردی ترجیح دهند.
سید جلال در خصوص بازی با فجر سپاسی و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می دهد.او قسمتی از حرف هایش هم از رفتارهای زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان انتقاد می کند.


نظرت در مورد بازی با فجر چیست؟


بازی سختی بود و دیدید که حریف هم بسته بازی می کرد.آنها می خواستند یک امتیاز بگیرند ولی ما تلاش زیادی کردیم تا قفل دروازه حریف را باز کنیم.بعد از اتفاقاتی که در بازی با سپاهان افتاد گرفتن این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود که خوشبختانه بازی را بردیم.حالا از لحاظ روحی بازی شرایط بهتری داریم.

سید صالحی هم قبل از این بازی تحت فشار قرار داشت قبول داری؟

خدا را شکر که سید گل زد و همه بچه ها از گل زدن او خوشحال شدند.شاید سیدصالحی تحت فشار قرار داشت ولی او همیشه در پرسپولیس یا هر تیم دیگری که بازی کرده،زحمت کشیده است و بازیکن متعصبی است.

در مورد عملکرد خوب خط دفاعی چه صحبتی داری؟

این موضوع به کل تیم مربوط می شود و اگر در یک پست خوب باشیم و در پست های دیگر خوب نباشیم دچار مشکل می شویم.بازیکنان ذخیره هم که وارد زمین می شوند برای موفقیت تیم تلاش می کنند و مهم این است که ما یک تیم باشیم.

پیام صادقیان هم بازیکن تاثیرگذاری است،قبول داری؟

پیام هم مثل دیگر بازینان برای پرسپولیس زحمت می کشد و بازیکن خوبی است.من معتقدم اگر پرسپولیس به معنای واقعی تیم باشد و بازیکنان در خدمت هم باشند و برای جبران اشتباهات هم تلاش کنند،موفق خواهیم شد. در فوتبال مهره داشتن یا کهکشانی بودن جواب نمی دهد و تیم بودن از همه چیز مهمتر است.

فکر می کنی قهرمان نیم فصل شوید؟

4 بازی دیگر مانده و باید بیشترین امتیاز را بگیریم.کار سختی داریم ولی باید هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم.

راستی جنگ رسانه ای کرانچار با دایی ادامه دارد.در این خصوص چه صحبتی داری؟

او گفته زمانی که خودش بازی یا مربیگری می کرده،دایی کجا بوده است.من هم می گویم زمانی که دایی در تیم ملی ایران بازی می کرد و می درخشید کرانچار دنبال خوش گذارانی بود.نمی دانم زلاتکو چرا اینگونه رفتار می کند، او مربی خوبی است ولی دارد نظرها را در مورد خودش تغییر می دهد.کرانچار حرف هایی می زند که اصلا با عقل جور در نمی آید، او غیر حرفه ای رفتار می کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
آواي لهجه‌دار پرسپوليس هورا، استقلال سوراخ در بحبوبه جنگ ایران و عراق!


220x139xl3uzwqffxbuq73pey95h.jpg.pagespeed.ic.dEY3FrqXeW.jpg



پرسپولیس نیوز : گزارش زير داستاني طنز و خواندني از روزهاي دفاع مقدس است.
مجموعه داستاني "ترکش‌هاي ولگرد" به بيان اتفاقات طنزگونه دوران جنگ تحميلي و دفاع مقدس پرداخته است. داستان زير يکي از نمونه‌هاي آن است.

شهر فاو تازه فتح شده بود و سربازان دشمن گروه گروه تسلیم می‌شدند. من و دوستم "علی فرشباف"، از یک هفته قبل از عملیات با هم حرف نمی‌زدیم. شاید علتش برایتان عجیب و غریب باشد؛ سر تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس دعوایمان شده بود! من استقلالی بودم و علی پرسپولیسی.

یک هفته قبل از عملیات، طبق معمول در سنگر داشتیم با هم کرکری می‌خواندیم و از تیم‌های مورد علاقه‌مان حمایت می‌کردیم که بحثمان جدی شد. علی زد به پررویی و یک نفس گفت: «شیش، شیش، شیش تایی‌هاش » .

منظور او یادآوری بازی‌ای بود که پرسپولیس شش تا گل به استقلال زد. من هم کم آوردم و به مربیان پرسپولیس بد و بیراه گفتم. بعد هم با هم قهر کردیم و سرسنگین شدیم.

حالا دلم پیش علی مانده بود. از شب قبل و پس از عملیات، علی را ندیده بودم. دلم هزار راه رفته بود. هی فکر می کردم نکند شهید یا اسیر شده یا نکند بدجوری مجروح شده باشد. اگر چیزیش شده بود جواب ننه و بابایش را چی می‌دادم؟

یواش یواش داشت گریه‌ام می‌گرفت. توی سنگر قمبرک زده بودم و دلم داشت هزار راه می‌رفت که یک هو دیدم بچه‌ها بیرون سنگر هرهر می‌خندند و هیاهو می‌کنند. زدم بیرون و اشک‌هایم را پاک کردم.

یک هو شنیدم عده‌ای دورتر از ما، با فارسی لهجه دار شعار می‌دهند: « پرسپولیس هورا، استقلال سوراخ »

سرم را چرخاندم به طرف صدا. باورم نمی‌شد. ده‌ها اسیر عراقی، پابرهنه و شعارگویان به طرفمان می‌آمدند. پیشاپیش آنان، علی سوار شانه‌هاي یک درجه‌دار سبیل کلفت عراقی بود و یک پرچم سرخ را تکان می‌داد و عراقی‌ها هم به دستور او شعار می‌دادند: « پرسپولیس هورا، استقلال سوراخ »

باور کنید بار اول و آخر عمرم بود که به این شعار، حسابی از ته دل خندیدم و شاد شدم! دویدم به استقبال. علی با دیدن من، از قلمدوش درجه‌دار عراقی پرید پایین و بغلم کرد. تندتند صورتش را بوسیدم. علی هم صورتم را بوسید و خنده کنان گفت: « می‌بینی اکبر، حتی عراقی‌ها هم طرفدار پرسپولیس هستند »

هر دو غش غش خندیدیم. عراقی‌ها که نمی‌دانستند دارند چه شعاری می‌دهند، با ترس و لرز همچنان فریاد می زدند: « پرسپولیس هورا، استقلال سوراخ ».
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
ریکاوری نیم ساعته سرخپوشان / بازیکنان ذخیره پرسپولیس به مصاف حسن آباد قم رفتند


219x146x3.jpg.pagespeed.ic.1FRJSYUm1a.jpg



پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز جمعه به مصاف تیم امید حسن آباد قم رفت.

تمرین عصر جمعه سرخپوشان از ساعت 15 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد در ابتدای این تمرین بازیکنان اصلی پرسپولیس به دویدن دور زمین پرداختند و تمرین ریکاوری خود را انجام دادند.

آنها پس از 30 دقیقه به سونا و استخر رفتند در این میان محمد نوری زودتر از همه محل تمرین را ترک کرد در ادامه بازیکنان ذخیره حدود 40 دقیقه زیر نظر مولایی بدنشان را گرم کردند و تمرین کار با توپ انجام دادند.

بازیکنان ذخیره از ساعت 16 و 10 به مصاف تیم آماتور امید حسن آباد قم رفتند.

* مهرداد پولادی مدافع مصدوم سرخپوشان در تمرین امروز به صورت اختصاصی به مدت 1 ساعت دور زمین دوید.

* دروازه بان پرسپولیس زودتر از سایر بازیکنان زیر نظر غلامپور تمرین کردند حدود 20 هوادار تماشای این بازی دوستانه به درفشی فر آمدند.

* تیم پرسپولیس در این بازی دوستانه با ترکیب علیرضا حقیقی، میلاد غریبی، مارکو سپانویچ، رضا حقیقی، هادی نوروزی، یونس شاکری، قاسم دهنوی، میثم حسینی، محمد رضا خانزاده، حمید علی عسگر و غلامرضا رضایی به میدان رفت.

* در تیم امید حسن آباد هم جعفر محمدی، مجید جوشنی، محمد فرق دانی، وحید سروری، میثم عبداله بخش، وحید خداوردی، شهریار فخیمی، مجید پور نصراله، مهدی قاسمی، غفورقبادی و بهمن داستانی بازی کردند.

* این بازی تا دقیقه 10 با نتیجه 3 برصفر به سود پرسپولیس دنبال می شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پرسپولیس 1 استقلال 1/ نوجوانان استقلال در خانه حریف سرخپوشان نشدند



xdarbi.jpg.pagespeed.ic.xku2xzkmT7.jpg



پرسپولیس نیوز : دربی نوجوانان پرسپولیس و استقلال با مساوی یکی بر یک خاتمه یافت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بازی دو تیم نوجوانان پرسپولیس و استقلال که در نیمه اول با تساوی یک بر یک و تک گل علیرضا علیپور برای پرسپولیس، خاتمه یافته بود با همین نتیجه به خاتمه رسید و تلاش دو تیم در نیمه دوم گلی در بر نداشت.
تیم پرسپولیس که بازی را هجومی آغاز کرده بود ابتدا به گل برتری دست یافت اما تیم استقلال در اواخر نیمه اول و از روی نقطه پنالتی گل مساوی را به ثمر رساند. رحیم یوسفی و مرتضی فنونی زاده دو بازیکن پرسپولیس در دهه 60 هدایت تیم نوجوانان پرسپولیس را بر عهده دارند.سرخپوشان با توجه به ده نفره شدن استقلال در دقیقه 57 حملات زیادی روی دروازه تیم استقلال داشتند اما با از دست دادن موقعیت‌ها نتوانستند به گل پیروزی بخش دست یابند. بازی دو تیم در نهایت با مساوی یکی بر یک به پایان رسید.

داور این بازی مرتضی فنونی زاده مربی پرسپولیس را به دلیل اعتراض کمک داور اخراج کرد.

این بازی به میزبانی تیم استقلال در ورزشگاه مرغوبکار برگزار شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دیدار تدارکاتی بعد از بازی فجر / پرسپولیس ۱۱ گل زد !


xakhbar.jpg.pagespeed.ic.-b6UOgCoJq.jpg



پرسپولیس نیوز : بازیکنان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه موفق شدند با نتیجه پرگل حریف خود را شکست دهند.
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:45 برگزار شد. در این تمرین بازیکنان اصلی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی نیم ساعت به ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره در دیداری دوستانه به مصاف امید حسن‌آباد قم رفتند. تیم ذخیره‌های پرسپولیس با نتیجه عجیب 11 بر یک حریف خود را شکست داد.

گل‌های پرسپولیس را یونس شاکری 3 گل، محمد عباس‌زاده 4 گل، هادی نوروزی 2 گل، غلامرضا رضایی و میلاد غریبی به ثمر رساندند و تک گل نماینده قم هم در دقیقه 45 به ثمر رسید. در اواسط نیمه دوم محمدرضا خانزاده یک ضربه پنالتی را برای پرسپولیس از دست داد.
* گلهای زیبای محمد عباس زاده اندک هواداران حاضر در درفشی فر را به وجد آورده بود.

*مهرداد پولادی هافبک مصدوم پرسپولیس حدود یک ساعت به دویدن پرداخت.

*دروازه‌بان‌های پرسپولیس 20 دقیقه زودتر از بازیکنان زیرنظر غلامپور تمرین کردند.

*محمدرضا خلعتبری مهاجم سرخپوشان با اجازه علی دایی به شمال سفر کرده و در تمرین غایب بود.

*حمیدرضا فرزانه کاپیتان سابق صبای قم و مربی فعلی تیم شهرداری بندرعباس در تمرین حاضر بود و با علی دایی به صحبت پرداخت. سیدصالحی، حسینی و نوری با دیدن فرزانه سمت او رفتند و از وی استقبال کردند.

*حدود 20 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

*علیرضا حقیقی، خانزاده، مارکو، میثم حسینی، غریبی، نوروزی، رضایی، شاکری، حقیقی، دهنوی و علی‌عسگر 11 بازیکن ابتدایی پرسپولیس بودند که در طول مسابقه رضا محمدی، امیر عابدزاده، محمد عباس‌زاده و میلاد کمندانی برای پرسپولیس بازی کردند.

*تمرین فردای پرسپولیس تعطیل است.

*تیم امید حسن‌آباد در بازی امروز لباس قرمز و پرسپولیس لباس بنفش به تن داشتند. نکته جالب اینجا بود که اکثر بازیکنان حریف پرسپولیس فوتسالیست بودند.
* سعید شیرینی با گذشت 30 دقیقه از بازی درفشی فر را ترک کرد.

* قاسم دهنوی در اواسط نیمه اول این مسابقه دچار مصدومیت جزئی شد و زمین بازی را ترک کرد به جای او میلاد کمندانی وارد زمین شد. همچنین علیرضا حقیقثی در دقیقه 20 جای خود را به رضا محمدی داد و درفشی فر را ترک کرد.
* در نیمه دوم محمد عباس زاده و امیر عابدزاده، به جای غلامرضا رضایی و رضا محمدی وارد زمین شدند.

* کارمند بانک تجارت بیمارستان کسری داوری این دیدار را بر عهده داشت.

* بازیکنان تیم حسن آباد در پایان مسابقه با انجام حرکات ورزشی و کششی بدنهای خود را سرد کردند.

* مهرداد پولادی قبل از ترک درفشی فر جلسه ای را با علی دایی برگزاری کرد.

* رضا محمدی و امیر عابدزاده، پس از پایان مسابقه زیر نظر غلامپور تمرینات ویژه انجام دادند.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
اینکه بازی های خونگیمون رو ببریم خوبه ولی ازون مهمتر بازی های بیرون از خونه هست باید سعی کنیم اونها رو هم ببریم
از 4 بازی که داریم 2 تا از بازی ها خارج از خونه هست و ما به شدت به امتیاز نیاز داریم
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
اینکه بازی های خونگیمون رو ببریم خوبه ولی ازون مهمتر بازی های بیرون از خونه هست باید سعی کنیم اونها رو هم ببریم
از 4 بازی که داریم 2 تا از بازی ها خارج از خونه هست و ما به شدت به امتیاز نیاز داریم

حساب کردم اگه همه بازی های خانگی رو ببریم 45 امتیاز برامون خواهد داشت و اگه فقط 18 امتیاز از بازی های خارج از خانه بدست بیاریم (که دو امتیازش بدست اومده) قهرمان میشیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حساب کردم اگه همه بازی های خانگی رو ببریم 45 امتیاز برامون خواهد داشت و اگه فقط 18 امتیاز از بازی های خارج از خانه بدست بیاریم (که دو امتیازش بدست اومده) قهرمان میشیم.

این پرسپولیس واقعا میتونه قهرمان بشه

اون 3 امتیاز سپاهان رو داور ..... اگه نمیگرفت الان دوم بودیم :(
 

sorkhe-sorkh

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2012
نوشته‌ها
418
لایک‌ها
717
ماشالا ادبیات در حد تیم ملی !
کسی نگفت کی باید پست کی نده. مسئله اینه شما که برد و مساوی و باخت براتون تا اطلاع ثانوی هیچ فرقی نداره دیگه چکار به محرومیت و حضور بازیکنا دارید! فوقش حقیقی نباشه می بازیم بهونه هاتون برای کوبیدن بیشتر میشه. البته اینکه بکهام و تری و لمپارد و آنری و مسی و رونالد و هزار تا بازیکن دیگه هم تو بازی های حساس پنالتی گند زدن کاملا نشون دهنده سطح پایین و افتضاح اون بازیکناست ، حرف شما کاملا متینه!

واقعا آدم حرفای خنده داری میشنوه. بازیکنه بره به داور بگه تو رو خدا به من کارت بده و هیچ احدالناسی از بازیکنای خودی و حریف جز سایتای درپیت جمله رو نشنیده باشه! اونم اتفاقی که به راحتی با یه تکل خشن یا درگیری میتونه بیفته! و اینم به راحتی از روی فیلم بازی میشه تشخیص داد حرکت مشکوکی انجام شده یا نه.

بله بله کاملا مشخصه شما هر وقت عمل خلافی انجام بشه ظاهر میشید و افشاگری میکنید ، مثلا وقتی دقیقه دوم اومدن سر تیم رو بریدن و 3 امتیاز دو دستی به تیم رقیب اهدا کردن این شما بودید که تو خط مقدم مبارزه حضور فعالی داشتید فقط برای دیدنتون احتیاج به چشم بصیرت بود!

شما اگه میخای کسی اینجا خودشو ... نده افکارت رو تاپیک تراکتور بنویس ، برات هورا هم میشکن ، باریکلا که انقدر شعورت بالاست.
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
بنظر من هم اینکه حقیقی به داور گفته باشه بهم کارت بده مضحکه! فقط کافیه بعد از سوت داور یک شوت با عصبانیت به توپ بزنه یا توپ رو محکم زمین بزنه یا بعد از یک خطا با حریف دهن به دهن بشه و هزار راه حل راحت دیگه که کارت بگیره، دیگه چه نیاز هست به داور بگه به من کارت بده!!!
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
حساب کردم اگه همه بازی های خانگی رو ببریم 45 امتیاز برامون خواهد داشت و اگه فقط 18 امتیاز از بازی های خارج از خانه بدست بیاریم (که دو امتیازش بدست اومده) قهرمان میشیم.

اینارو بیخیال تیم باید جوری باشه که بازی های خارج از خانه رو به خولی پشت سر بگذاره
چون تو نیم فصل دوم 7 تا از بازی هامون توی خونه هست تا این جا هم از 5 تا بازی خارج از خونه 3 تا باخت و دو مساوی داشتیم
اگه بازی های خارج از خونه همین طوری پیش بره به مشکل میخوریم
 

mahiye_bala

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 می 2012
نوشته‌ها
512
لایک‌ها
508
محل سکونت
in the sea
سلام

انگار این فولاد عزمش جزم کرده که صدر جدول از دست نده. ملوان بُرد بعدش ما در حسرت برد خارج از تهران هستیم.
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
شما یه نگاه بندازید به بازی های ما در نیم فصل بعد من که امیدم رو از دست دادم .
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
شما یه نگاه بندازید به بازی های ما در نیم فصل بعد من که امیدم رو از دست دادم .

هنوز خیلی زوده واسه ناامیدی و ازین حرفا:)
فقط باید بازی های خارج از خونه رو به خوبی پشت سر بزاریم همونطور که بازی های داخل خونه رو خوب انجام میدیم
 
بالا