• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]حقيقي:دايي حواسش به همه چيز هست[/h]
[h=2] عليرضا حقيقي گفت: ياد گرفته‌ام بايد به کارم احترام بگذارم تا کارم هم به من احترام بگذارد. يک چيزهايي دست خود آدم است؛ تمرين کردن و حرفه‌اي زندگي کردن؛من سعي مي‌کنم اين دو را به نحو احسن انجام بدهم.[/h]
00943394.gif

بي‌شک هيچ کس فکر نمي‌کرد دروازه‌بان روبين کازان پس از ترک اين تيم به ايران بيايد و نيمکت‌نشين شود. گلري که سال‌ها در پرسپوليس بوده و علاوه بر تجربه و حضور در اين تيم بزرگ يک پاي ثابت اردوهاي تيم ملي هم هست. اگرچه عليرضا حقيقي بازيکن حرفه‌اي است و هيچ وقت به نيمکت‌نشيني‌اش اعتراض نمي‌کند و حرفه‌اي رفتار مي‌کند اما واقعيت اين است که او در تيم محبوبش نيمکت‌نشين نيلسون است. با عليرضا حقيقي گلر ملي‌پوش پرسپوليس که سابقه بستن بازوبند کاپيتاني اين تيم را بر بازو دارد صحبت کرديم. مصاحبه سايت گل با عليرضا حقيقي را بخوانيد.

از شرايط پرسپوليس پس از برد مقابل فجر بگو؟

شرايط تيم خيلي خوب است ما يک باخت مقابل سپاهان آورديم که همه گفتند که حقمان نبود ولي جداي از اينکه حقمان بود يا نبود. بعد از آن بازي در مقابل فجر توانستيم با انجام يک بازي خوب آن نتيجه را جبران کنيم و بتوانيم خودمان را در کورس قهرماني حفظ کنيم. من فکر مي‌کنم ما مي‌توانيم امسال در ليگ به اهداف بزر گي برسيم.

با توجه به اينکه نيمکت‌نشين هستي شرايط خودت در پرسپوليس چطور است؟

خدا را شکر از لحاظ بدني و تمريني شرايط عالي دارم، هيچ وقت کم نمي‌گذارم چرا که ياد گرفته‌ام بايد به کارم احترام بگذارم تا کارم هم به من احترام بگذارد. يک چيزهايي دست خود آدم است؛ تمرين کردن و حرفه‌اي زندگي کردن؛ من سعي مي‌کنم اين دو را به نحو احسن انجام بدهم. من نمي‌توانم بغل نيلسون بايستم و بگويم دوتايي درون دروازه بياستيم يا نمي‌توانم به دايي بگويم بايد به من بازي بدهي. مهمترين چيز نتيجه گرفتن پرسپوليس است. زمان بازي کردن من هم فرا مي‌رسد و من بايد صبر کنم و خوب تمرين کنم تا در آن لحظه خودم را نشان بدهم چرا که خيلي چيزها براي گفتن دارم.من ياد گرفته ام که بجنگم و حقم را بگيرم و قطعاً توبت من هم مي شود.

يعني اين روزهاي سخت را به راحتي تحمل مي‌کني؟

من از کاسياس بزرگتر نيستم او هم روزهاي سختي را پشت سر مي‌گذارد و مثل من بازي نمي‌کند من هم مثل او صبر مي‌کنم چرا که قطعا نوبت من هم مي‌شود، آقاي دايي حواسش به همه چيز هست و قطعا به من فکر مي‌کند، من هميشه بايد آماده باشم تا جواب اعتماد او را بدهم.

فکر نمي‌کني با اين شرايط موقعيت‌ات در تيم ملي متزلزل شود؟

کسي از طرز تفکر کي‌روش خبر ندارد. من هنوز هم اميدوارم که در دروازه تيم ملي بايستم همه چيز دست خداست و تا لحظه آخر اميدوارم. من اميدم را از دست نمي‌دهم و در يک فرصت همه چيز را نشان مي‌دهم.

روابطت با نيلسون در تمرين چطور است؟

هيچ مشکلي با هم نداريم با يکديگر هم اتاقي هستيم و روابطمان هم خوب است و در کنار هم تمرين مي‌کنيم.

بيشتر با او در تمرينات نزديک هستي يا امير عابدزاده؟

با هر دوي آنها خوب تمرين مي‌کنم، امير را از قبل‌تر مي‌شناختم با نيلسون هم دو، سه ماه است که آشنا شده‌ام. ما همگي خيلي حرفه‌اي کنار هم تمرين مي‌کنيم.

دلت براي عابدزاده تنگ نشده است؟

مگر مي‌شود کسي دلش براي احمدآقا تنگ نشود من شاگردي ايشان را کردم و اين جزو افتخاراتم هست. اميدوارم زودتر به ايران برگردد و ايشان را ببينم.

فکر مي‌کني پرسپوليس امسال به کجا مي‌رسد، سقف اين تيم کجاست؟

من فکر مي‌کنم اگر يک مقدار به خودمان بجنبيم و مقداري هم شانس داشته باشيم هر دو تا جام را در ليگ و حذفي بگيريم. ما بايد فعل خواستن را صرف کنيم و مطمئن هستم که به موفقيت مي‌رسيم. با وجود علي دايي که خودش هميشه تشنه پيروزي است ما هم بايد بجنگيم تا به هدفمان برسيم.

 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
امیدوارم فریدون زندی سلامتیش رو خیلی زود بدست بیاره و به میادین فوتبال برگرده. براش آرزوی بهبودی و سلامتی میکنم.

فریدون زندی از تیم ملی کناره گیری کرد . فکر کنم دوسال پیش بود. در ضمن زننده آخرین گل استقلال تو دربی بودن ایشون.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
بیچاره فریدون زندی. خیلی بد پاش شکسته. امیدوارم خوب بشه و مثل سابق سلامتیش رو بدست بیاره.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



اواخر آبان در تهران زمان و مکان برگزاری بازی پرسپولیس - آث میلان



xakhbar.jpg.pagespeed.ic.-b6UOgCoJq.jpg




پرسپولیس
نیوز : در صورت توافق نهایی، ستارگان پرسپولیس و آث میلان اواخر آبان ماه در تهران به مصاف هم می روند.
پس از رایزنی های متعدد بالاخره برگزاری دیدار نمادین پرسپولیس و ستارگان سابق آث میلان به مراحل نهایی رسید.

در صورتی که دو طرف به توافق کامل برسند، این دیدار اواخر آبان ماه و در زمان تعطیلی لیگ در تهران برگزار خواهد شد.

مسئولان میلان، 6 روز در ماه نوامبر را پیشنهاد کرده اند و قرار است پرسپولیسی ها تا پایان هفته تاریخ دقیق را اعلام کنند.

در تیم ستارگان میلان بازیکنانی مثل پائولو مالدینی و آندره شوچنکو بازی می کنند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
مرور اخبار تیم:


xthumb-fp-daei-tamrin-alman-24f9667c200ad9eb65f18c736b1bbfc2.jpg.pagespeed.ic.-x26Se9dms.jpg

[h=2]روایت مولایی از ماجراهای محسن قهرمانی / از یک روزنامه شکایت می کنم[/h]پرسپولیس نیوز : بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام این خبر که می‌خواهد از یک روزنامه ورزشی شکایت کند، گفت: مطالبی را که در این روزنامه از قول من نوشته شده، تکذیب می‌کنم.







xthumb-fp-m.hoseyni-e7daf970f80bfb260a7ff90d412cf439.jpg.pagespeed.ic.c-4NmT_D_0.jpg

[h=2]غیاثی: کمیته انضباطی می تواند در صورت اشتباه آشکار داور ورود کند[/h]پرسپولیس نیوز : رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در کدهای انضباطی فیفا هم هست که در صورتی که داور اشتباه آشکار انضباطی کرد کمیته انضباطی می‌تواند در این زمینه ورود کند.









9k=

[h=2]پیروزی پر گل جوانان پرسپولیس برابر استیل آذین[/h]پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال جوانان پرسپولیس امروز در چارچوب رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های تهران به پیروزی پر گل برابر تیم جوانان استیل آذین دست پیدا کرد.










xthumb-fp-rooyanian-tamrin-b4102575d0292a7d7d20fb3c14c116de.jpg.pagespeed.ic.-iafFgWinZ.jpg

[h=2]تسلیت مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به شهاب گردان[/h]پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به شهاب گردان تسلیت گفت.





 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



سیار: من هم به دایی می‌پیوندم/ قهرمانی اصول اولیه داوری را رعایت نمی‌کند





220x147xsayar.jpg.pagespeed.ic.7iyHydVfTt.jpg




پرسپولیس نیوز : پیشکسوت داوری فوتبال ایران با انتقاد از نحوه رفتار محسن قهرمانی، گفت: نمی‌شود تصور کرد که کسی مثل علی دایی بدون سند و مدرک به کسی اتهام وارد کند.پرویز سیار درباره جنجال‌های پیش آمده در جامعه داوری در روزهای اخیر، اظهار کرد: همیشه شغل پزشکی جزو سه شغل محترم در دنیا است، اما من به عنوان یک پزشک معتقدم که یک قاضی با شرف از همه محترم‌تر است. یک قاضی با سواد و تحصیلکرده، اما ترسو به هیچ دردی نمی خورد و بهتر است به جای قضاوت برود میوه بفروشد! قاضی شجاع می‌داند که شرف و وجدانش در گرو عدالت است. داور هم در حوزه ورزش یک قاضی است. به داور هم مانند قاضی از ابتدا می‌فهمانند که وظیفه‌اش اجرای قانون و عدالت است. متاسفانه در این مدت به داوری ما بی‌دقتی و بی‌توجهی شده، چون پول در آن در جریان است. حالا هم که برخی از داوران را متهم کرده‌اند، دردناک است.



وی ادامه داد: حرف‌های اصفهانیان را خواندم. حرف‌هایش منطقی بود و مشخص است که او پیش شرط را به پاک بودن همه اعضای جامعه داوری گذاشته مگر آن که خلافش ثابت شود. افراد بسیار شریفی در جامعه ورزش مانند مجید جلالی، بیژن ذوالفقارنسب و علی دایی کار می‌کنند و من می‌توانم دهها نام دیگر را هم بیاورم، اما قصدم فقط مثال زدن بود. دایی یک شخصیت علمی دارد که از بزرگ‌ترین دانشگاه تهران مهندسی گرفته است. در ورزش هم افتخاراتی دارد که شاید تا 100 سال دیگر تکرار نشود. چرا شخصی مانند دایی حرفی می‌زند که به یک داور بربخورد؟ یعنی او این قدر ناآگاه است که چنین حرفی را بدون سند و مدرک بزند؟



سیار ادامه داد: این جاست که به ضرب المثل معروف "تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها" می‌رسیم. ضمن این که دایی "مردم" نیست و کاملا سنجیده حرف می‌زند. این مساله دردناک است. یعنی دایی که یک آدم منطقی است، مدت‌ها سکوت کرده و حالا که خیلی دردش آمده تصمیم گرفته این حرف‌ها را بزند. دایی می‌گوید خطای محرز بازیکن سپاهان از سوی داور " به اشتباه" دیده نشده، بلکه عمدی بوده چون فاصله داور به صحنه نزدیک بوه است. او راست می‌گوید چون نمی‌شود قبول کرد که داور از فاصله به آن نزدیکی صحنه را درست تشخیص ندهد. در این زمینه من هم به دایی می‌پیوندم.



پیشکسوت داوری همچنین، گفت: رویانیان که مدیر بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست هم مانند دایی حرف بی‌ربط نمی‌زند. به این دلیل می گویم بزرگ‌ترین باشگاه دنیا که حتی در بازی‌های بایرن‌ مونیخ که امسال پنج جام بزرگ را تصاحب کرد هم 120 هزار نفر به ورزشگاه نمی روند. رویانیان می‌گوید پارسال کسی از او 60 میلیون تومان خواسته که او نپذیرفته است. خدا کند که نام آن فرد را اعلام کند تا همه بدانند چون در غیر این صورت به همه جامعه داوری مشکوک می‌شویم.



وی درباره فرار محسن قهرمانی از رویارویی یا خبرنگاران پس از حضور در جلسه کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال هم گفت: این کار قهرمانی اصلا درست نبود. او باید شجاعت رو در رو شدن با خبرنگاران را داشته باشد.



سیار همچنین گفت: تصویری از قهرمانی دیدم که در لحظه دادن کارت زرد به بازیکن، آن قدر به او نزدیک شده که بازیکن خطا کار سر و تنش را عقب برده که بینی قهرمانی در چشمش فرو نرود! اصول اولیه داوری می‌گوید که داور باید بازیکن خطاکار را از جمع جدا کند و با رعایت فاصله و با ادبیات محترمانه دلیل اخطار را به او بگوید. بازیکن حیوان نیست که با انگشت صدایش کنند. متاسفانه قهرمانی اصول اولیه داوری را نیز رعایت نمی‌کند. همین یک تصویر می‌تواند دلیلی باشد که عنوان بین‌المللی قهرمانی را از او بگیرند.


 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
اوه اوه چقد بد پاش شکست
فک کنم 2 یا 3 ماه از میادین دور باشه... منم براش ارزوی سلامتی میکنم:)

امیدوارم فریدون زندی سلامتیش رو خیلی زود بدست بیاره و به میادین فوتبال برگرده. براش آرزوی بهبودی و سلامتی میکنم.

2 الی 3 ماه ؟ این حداقل 8 ماه طول میکشه.

راحت 1فصل

و براحتی جام جهانی رو از دست داد!

متاسفانه این آسیب دیدگی میتونه دوران فوتبال فریدون رو تموم کنه! .......پزشک الاهلی هم گفته بزودی جراحی باید بشه و تا 9 ماه خانه نشین میشه.............. براش ارزوی بهبودی و برگشت به میادین میکنیم .............
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



جلسه حقیقی تا پایان هفته برگزار می شود



middle



سایت هواداران پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:جلسه انضباطی حقیقی تا پایان هفته برگزار می شود.



محمود سالارکیا درباره اینکه سرانجام وضعیت رضا حقیقی و جلسه کمیته انضباطی این بازیکن چه شد اظهار داشت:این جلسه تا به امروز برگزار نشده اما دلیلی نیست که به طور کلی منتفی است.
وی افزود:طبق برنامه ای که داریم به طور حتم این جلسه را تا پایان هفته برگزار می کنیم تا از حقیقی درباره مسائل مطرح شده سوال کنیم.به طور حتم در زمان مقتضی در این باره توضیحات لازم را ارائه می دهیم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]رویانیان و دایی پیگیر پشت پرده قضاوت جنجالی محسن قهرمانی در بازی راه آهن و مس[/h]










ارتش سرخ دات كام :
محمد رویانیان و علی دایی به دنبال کشف ماجرای قضاوت پر حرف و حدیث محسن قهرمانی در دیدار راه آهن و مس در فصول گذشته هستند، در آن بازی محسن قهرمانی یک پنالتی برای مس گرفت در حالیکه هیچ برخوردی بین مهاجم راه آهن و مدافع راه آهن پیش نیامد. همچنین گل رضا نورمحمدی مدافع راه آهن در دقیقه 92 که سالم بود داور بی مورد آن را مردود اعلام کرد. آن داوری یکی از جنجالی ترین قضاوت های لیگ برتر بود که محمود یاوری سرمربی راه آهن پس از این بازی بارها علیه داور مصاحبه کرد.


در آن مسابقه مس کرمان برای کسب سهمیه آسیایی باید پیروز می شد که در نهایت این اتفاق افتاد. اما محسن قهرمانی که نمی دانست در مورد پنالتی گرفته شده برای مس و گل مردود راه آهن چه بگوید به همین دلیل صحبت های ضد و نقیضی را در رسانه ها مطرح کرد و اکنون دایی و رویانیان به دنبال پشت پرده قضاوت آن بازی هستند.


بر اساس اطلاع دریافتی رویانیان سرنخ هایی در مورد قضاوت پشت پرده آن دیدار یافته است و در برنامه 90 به قضاوت بحث برانگیز قهرمانی در آن بازی اشاره کرده و در مصاحبه های اخیر خود روی آن قضاوت آن مسابقه تاکید ویژه داشته است.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]برنامه تمرین پرسپولیس تا دیدار مقابل صبای قم مشخص شد[/h]













ارتش سرخ دات كام :
تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دو نوبت صبح و عصر به تمرین پرداخت.

برنامه تمرین پرسپولیس تا روز جمعه برای دیدار مقابل صبای قم در هفته دوازدهم لیگ برتر مشخص شد.

طبق این برنامه پرسپولیس فردا ساعت 10 تمرین می کند و تمرین روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه سرخپوشان نیز در ساعت 16 برگزار خواهد شد.




 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]برنامه تمرين پرسپوليس تاديداربرابر صباي قم[/h]
[h=2] برنامه تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تا روز ديدار مقابل صباي قم مشخص شد.[/h]
00944979.jpg

تيم فوتبال پرسپوليس امروز در دو نوبت صبح و عصر به تمرين پرداخت.

به گزارش فارس،برنامه تمرين پرسپوليس تا روز جمعه براي ديدار مقابل صباي قم در هفته دوازدهم ليگ برتر مشخص شد.

طبق اين برنامه پرسپوليس فردا ساعت 10 تمرين مي‌کند و تمرين روزهاي سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه سرخپوشان نيز در ساعت 16 برگزار خواهد شد.

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



براي بيان کنندگان تباني
[h=1]دايي‌پيشنهاد داد؛ فدراسيون عفو عمومي اعلام‌کند[/h]
[h=2]مدير رسانه‌اي پرسپوليس گفت: علي دايي پيشنهاد داده که فدراسيون براي بيان کنندگان تباني عفو عمومي اعلام کند.[/h]
00034578.jpg


حميد عباسي در مورد حواشي اخير در مورد بحث‌هاي مطرح شده در مورد تباني در فوتبال گفت: علي دايي پيشنهادي را به هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال ارائه مي‌کند که طي آن مسئولان فدراسيون عفو عمومي‌ را براي بيان کنندگان مسائل تباني اعلام کنند تا آن افرادي که از هرگونه ناپاکي و تباني‌هاي پشت پرده اطلاع دارند بدون آنکه دچار مشکل شوند با تعهد بر اينکه اين کارها را تکرار نخواهند کرد صحبت‌هايشان را بيان کنند. اين موضوع باعث مي‌شود بسياري از افراد براي بيان تباني و ناپاکي‌ها بدون ترس جلو بيايند.



به گزارش فارس، وي افزود: اين اتفاق باعث مي‌شود بسياري از ناپاکي‌ها از بين برود و مورد عفو قرار بگيرند اما اگر بعد از آن کسي که از اين موضوعات اطلاع داشت، آن را تکرار کرد و يا اينکه افرادي که مطلع هستند اين موضوع را بيان نکردند، مورد جريمه و سخت‌ترين برخوردها قرار بگيرند تا فوتبال ايران از هرگونه زد و بند و مشکلات اينچنيني پاک شود.



مدير رسانه‌اي
پرسپوليس خاطرنشان کرد: اين پيشنهادي است که سرمربي پرسپوليس براي حل مشکلات اخير و مسائل پشت پرده‌اي که در فوتبال ايران وجود دارد، ارائه کرده است.

 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
ماهینی: دایی جهانی است، نباید او را با کرانچار مقایسه کرد/تمام تیم‌ها آروزی داشتن خلعتبری را دارند / به درخواست قاسم‌خانی بازیگر شدم


220x148xmahini2.jpg.pagespeed.ic.-OznGHR9xz.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درمورد درگیری لفظی دایی و کرانچار گفت: وارد این مسائل نمی‌شوم اما دایی از هر نظر از کرانچار معروف‌تر است.
حسین ماهینی درباره وضعیت حال حاضر پرسپولیس، عملکرد بازیکنان تازه وارد این تیم، درگیری لفظی دایی و کرانچار، بازی با صبای قم، حضورش در سریال پژمان و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

* ابتدا در مورد وضعیت فعلی پرسپولیس صحبت کن.

خدا را شکر شرایط خوبی داریم. بعد از اتفاقات بازی با سپاهان با تدابیر کادر فنی توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و به شرایط عادی برگردیم.

* چرا مقابل فجر بردی سخت و ناپلئونی کسب کردید؟

فجر در آزادی فقط به فکر دفاع بود که این مسئله کار را سخت‌ می‌کرد. البته حواشی بازی با سپاهان و هوای این شهر هم بچه‌ها را خسته کرده بود.

* تماشاگران پرسپولیس هم معتقد بودند محمود یاوری ضد فوتبال انجام می‌داد.

این قضیه ربطی به ضد فوتبال ندارد، دفاع کردن هم نوعی تاکتیک است و نمی‌شود به آن خرده گرفت.

* گل زدن در دقایق پایانی لذت خاصی دارد؟

نه. گل زدن، گل زدن است، فقط باید مثل بازی با فجر صبور باشیم. دیدید که هواداران‌مان چطور تا آخر بازی ما را تشویق کردند و نتیجه‌اش را هم گرفتند.

* این روزها نمایش بازیکنی مانند صادقیان مورد توجه قرار گرفته است. درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس چه صحبتی داری؟

به نظر من علی آقا (دایی) خریدهای خوبی انجام داده است. این فصل هم بازیکنان جوان در تیم حضور دارند و هم بازیکنان باتجربه. خدا را شکر همه با هم هماهنگ شدیم تا پرسپولیس به موفقیت برسد.

* خیلی‌ها اعتقاد دارند که خلعتبری نتوانسته انتظارات را در پرسپولیس برآورده کند.

بیچاره محمدرضا مصدوم و چند ماه از شرایط بازی دور بوده است. من مدتی است که با خلعتبری زندگی می‌کنم و از ابتدا می‌دیدم که صبح و بعدازظهر به فیزیوتراپی می‌رود. خلعتبری از نظر بدنی هنوز صددرصد آماده نیست، در ضمن فصل پیش هم تا هفته سیزدهم برای سپاهان گل نزده بود اما بعد راه افتاد. خوشبختانه در پرسپولیس «جو» طوری است که محمدرضا می‌تواند خیلی زود به شرایط ایده‌آل برگردد. همه می‌دانند خلعتبری چه بازیکن بزرگی است و تمام تیم‌ها آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارند.

* می‌گویند تو با خلعتبری رفاقت چندین ساله داری. رفاقت شما در پرسپولیسی شدن او چقدر تاثیر داشت؟

بالاخره تاثیر داشت! من با خلعتبری زندگی می‌کردم و هر روز در مورد پرسپولیس با او حرف می‌زدم. فکر می‌کنم صحبت‌های من اثر زیادی در پرسپولیسی شدنش داشت.

* به عنوان یکی از عناصر دفاعی پرسپولیس در مورد عملکرد خط دفاعی چه صحبتی داری؟

عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس به تمرینات تاکتیکی برمی‌گردد که انجام می‌دهیم، ضمن اینکه دفاع تیمی خوبی داریم و از مهاجم تا مدافع در دفاع کار می‌کنند. امیدوارم این عملکرد تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

* بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان درگیری لفظی بین دایی و کرانچار پیش آمده است. نظرت در این باره چیست؟

من وارد این مسائل نمی‌شوم، فقط این را می‌گویم که علی دایی یک چهره جهانی است و اتفاقاً در فینال لیگ قهرمانان اروپا هم حضور داشته است. دایی آقای گل جهان است که هر کسی نمی‌تواند به رکورد او برسد. واقعا افتخارات دایی و کرانچار با هم قابل مقایسه نیستند. دایی در فیفا صندلی بین‌المللی دارد و فکر می‌کنم از هر نظر از کرانچار معروف‌تر است.کرانچار نباید در مورد دایی این طور صحبت می‌کرد.

* جمعه پرسپولیس در شرایطی باید به مصاف صبای قم برود که هیچ‌وقت در این شهر برنده نشده است. در خصوص این بازی چه صحبتی داری؟

تمام سعی و تلاش‌مان این است که 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم، ببینید تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید بازی خانگی و خارج از خانه برایش فرقی داشته باشد، به خاطر همین می‌خواهیم هر طور که شده 3 امتیاز بازی با صبا را به دست بیاوریم.

* بعد از این بازی هم اردوی تیم ملی برگزار می‎‌شود. فکر می‌کنی در لیست کی‌روش حضور داشته باشی؟

این دیگر نظر کی‌روش است اما از زمان حضور او در تیم ملی همیشه جزو دعوت شده‌ها به تیم ملی بوده‌ام. امیدوارم این‌بار هم به تیم ملی دعوت شوم.

* خیلی‌ها معتقدند که تیم ملی با این وضعیتی که دارد در جام جهانی توریست خواهد بود.

امسال می‌تواند سال خوبی برای فوتبال ایران باشد و باید در جام جهانی طلسم شکنی کرده و از گروه‌مان صعود کنیم اما برای این مسئله باید اردوها و بازی‌های تدارکاتی مناسب و خوبی را برگزار کنیم، کاری که تمام تیم‌های حاضر در جام جهانی انجام می‌دهند. حالا که به جام جهانی صعود کرده‌ایم نباید برای تفریح و گردش به برزیل برویم.

* چه شد که برای بازی در سریال «پژمان» انتخاب شدی؟

برادران قاسم‌خانی نویسندگان این مجموعه از من درخواست کردند در این سریال بازی کنم. من هم چون این 2 عزیز از بزرگان سینما و تلویزیون هستند بعد از صحبت با پژمان جمشیدی قبول کردم که در سریال پژمان بازی کنم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حلالی: موجی که در تیم پرسپولیس شروع شده نباید متوقف شود/ هافبک‌ها باید همه حریفان را غافلگیر کنند


xakhbar.jpg.pagespeed.ic.-b6UOgCoJq.jpg



پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی گفت: موجی که در تیم پرسپولیس شروع شده نباید متوقف شود، چون برای پرسپولیس هیچ راه دیگری وجود ندارد.
اسماعیل حلالی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس در این فصل نفرات زیادی را جابجا کرد و انتظار داشتیم که هماهنگی تیم کمی زمان ببرد. البته پرسپولیس به یک خانه تکانی نیاز داشت و سخت بود که نفرات هماهنگ شوند اما بعد از این هماهنگی کیفیت مطلوبی را می‌توان انتظار داشت. من اعتقاد دارم این رویه برای فصل بعد هم باید ادامه پیدا کند. هیچ نتیجه‌ای نباید باعث توقف این فرایند بشود و در این صورت می‌توانیم به داشتن تیمی امیدوار باشیم که برای چند سال چهره یک تیم مدعی را داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر دو سال هم صرف این برنامه شود و به نتیجه ایده‌آل نرسیم بهتر از آن است که هر سال هزینه سنگینی بکنیم، تیم پر مهره بسازیم و به جایی نرسیم. البته من اعتقاد دارم لزوما برای رسیدن به قهرمانی نیاز به پروسه چند ساله نداریم، چون با آنچه از این تیم دیده‌ایم، پتانسیل قهرمانی در آن وجود دارد ولی منظورم این بود که حتی اگر اینگونه نشد یا شرایط، ایده‌آل ما پیش نرفت، نباید دلسرد بشویم و کار خوبی که شروع شده را رها بکنیم. همانطور که مدیریت باشگاه از کادر فنی حمایت می‌کند. هواداران و پیشکسوتان هم باید پشت این مساله باشند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس الان باید به جای قهرمانی روی سازندگی تمرکز کند. این سازندگی هم در رده‌های پایه و هم در تیم اصلی لازم است. اگر اینطور عمل کنیم، قهرمانی هم در ادامه می‌آید و اگر غیر از این فکر کنیم، فوتبال را از همه جهات آن می‌بازیم.

از هافبک پیشین پرسپولیس و تیم ملی درباره عملکرد تیم در بازی با فجر و ارزیابی وی از شرایط تیم پرسیدیم که خاطرنشان کرد: همیشه اینطور است که تیم‌هایی مثل فجر سپاسی مقابل پرسپولیس در زمین خودشان جمع می‌شوند. آنها می‌دانند هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک شوند فشار روی پرسپولیس بیشتر می‌شود و بازیکنان به بازی احساسی رو می‌آورند. به همین دلیل سعی می‌کنند با بستن بازی کار را به این نقطه بکشند. برای مقابله با این شرایط دو کار لازم است. اول اینکه تماشاگران می‌توانند این فشار را به انرژی مثبت بدل کنند، دوم اینکه نقش هافبک‌ها هم خیلی مهم است. تیمی که بسته بازی می‌کند، کمتر فضا می‌دهد، کمتر اشتباه می‌کند و اگر هم اشتباه کند، آن را سریع پوشش می‌دهد. در این شرایط با سرعت در تصمیم‌گیری و سرعت در انتقال توپ، باید حریف را غافلگیر کنند وگرنه آنها خود را بازسازی می‌کنند. من فکر می‌کنم با توجه به ابزاری که در پرسپولیس وجود دارد، با هماهنگی بیشتر شاهد این اتفاق خواهیم بود. پیام صادقیان هم با خلاقیت و هوشیاری که داشت همین کار را کرد و اینکه سه امتیاز را گرفتیم خیلی خوب است.

حلالی درباره بازی با صبای قم تصریح کرد: پرسپولیس در بازی خارج از خانه ناکام بود ولی فراموش نکنیم در بازی با سپاهان چه اتفاقی روی داد. من فکر می‌کنم با شرایطی که صبا این روزها دارد، پرسپولیس می‌تواند پیروز این بازی باشد. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند برای رسیدن به قهرمانی بازی داخل خانه و خارج از خانه فرقی نمی‌کند و آنها توانایی غلبه بر حریفان را دارند، البته شاید لازم بود زمان بگذرد تا نفرات جدید با شرایط تیم اخت شوند که فکر می‌کنم حالا این اتفاق افتاده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
روایت مولایی از ماجراهای محسن قهرمانی / از یک روزنامه شکایت می کنم


200x129xdaei-tamrin-alman.jpg.pagespeed.ic._k-L-MkTfg.jpg



پرسپولیس نیوز : بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام این خبر که می‌خواهد از یک روزنامه ورزشی شکایت کند، گفت: مطالبی را که در این روزنامه از قول من نوشته شده، تکذیب می‌کنم.

محمدرضا مولایی – بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس – که در ماجرای اتهام‌زنی علی دایی علیه محسن قهرمانی به عنوان شاهد در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌یی فوتبال حاضر شده بود،اظهار کرد: در یکی از روزنامه‌ها مطالبی از قول من نوشته بود که سراسر کذب است. در تماسی که با نویسنده آن مطالب داشتم، مدعی شد که مطالب را از زبان یکی از حاضرین در جلسه کمیته شنیده است. حالا باید پرسید که آیا نویسنده خلاف واقع حرف می‌زند یا یکی از پنج نفری که در جلسه کمیته حاضر بودند این مطالب کذب را عنوان کرده‌اند؟

او ادامه داد: نمی‌خواهم کسی را متهم کنم اما به نظرم آن روزنامه و سایتی که مطلب مورد نظر را در خروجی‌اش قرار داد به طرف متهم ماجرا چرخش دارند. نمی‌دانم ماجرا چیست و این حرف‌ها از کجا آمده است. مطمئنا از طریق باشگاه از آن روزنامه شکایت می کنم. کسانی که به من اتهام زده‌اند باید حرفشان را ثابت کنند.

مولایی افزود: در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌یی فوتبال مطالبی گفتم و آنها را نوشتم و پایش را امضا کردم. کاملا مشخص است که چه چیزهایی گفته‌ام. در روزنامه مذکور نوشته‌اند که من گفته‌ام پارسال، قهرمانی از دایی خواسته به او پولی بدهد تا یک بازی را برایش دربیاورد، در حالی که چنین چیزی نبوده است. حقیقت این است که وقتی من در راه‌آهن بودم، دو نفر از کسانی که نامشان در پرونده فعلی هست به من گفتند که از سرپرست قبلی تیم پولی گرفته‌اند تا یک بازی را برایشان دربیاورد و بخشی از آن پول باقی مانده است.

مولایی ادامه داد: آنها از من خواستند که کاری کنم تا آن پول به آنها داده شود. من هم ماجرا را با دایی در میان گذاشتم که او گفت قبلی های ما هر اشتباهی کرده‌اند به ما مربوط نیست. مساله این بوده که من اصلا از قرار آنها با نفرات قبلی خبر نداشتم که بخواهم چیزی را به مراجع قضایی فدراسیون اطلاع دهم. من وظیفه داشتم ماجرا را به سرمربی بگویم که این کار را هم کردم.

او همچنین اظهار کرد: من اصلا نگفتم که چون قهرمانی با جواب رد دایی روبرو شد تصمیم گرفت تلافی کند و حالا در بازی با سپاهان این کار را کرده است. این حرف منطقی نیست چون قهرمانی در این مدت چند بار برای تیم ما سوت زده است.

بدنساز پرسپولیس همچنین گفت: دو هفته قبل از بازی با سپاهان، یکی از اهالی مشهد که قهرمانی را می‌شناخت، تصمیم داشت که تیم فوتسال پرسپولیس را به مشهد ببرد. او از من خواست که این مساله را با دایی در میان بگذارم که دایی هم قبول نکرد در این باره کاری انجام دهد. من نه از تبانی کسی اطلاع دارم و نه این که کسی پولی گرفته باشد. تنها نکته‌ای که در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌یی فوتبال گفتم همان ماجرای یک‌ سال قبل بود.

او درباره این که برای اثبات ادعایش چه سندی دارد هم گفت: شماره تلفنم را به کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌یی فوتبال دادم و از آنها خواستم که پرینت مکالماتش را در برهه‌ای که عنوان کردم بررسی کنند. در این صورت ماجرا مشخص می‌شود.
 
بالا