• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان به دنبال گرفتن حق پخش تلویزیونی دیدار پرسپولیس و ستارگان میلان - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پرسپولیس برای دریافت حق پخش تلویزیونی دیدار با ستارگان میلان تلاش می‌کند.

قرار است طبق توافقات انجام شده، اواخر آبان ماه تیم ستارگان آث میلان ایتالیا برای دیدار با پرسپولیس به تهران سفر کند.

ایتالیایی ها مبلغی درخواست کرده اند که کمتر از مبلغ پیشنهادی هامبورگ است و پرسپولیسی ها نیز ترجیح دادند به جای بازی با هامبورگ، به مصاف میلان بروند.

رویانیان در تلاش است از طریق مسائلی چون حق پخش، تبلیغات دور زمین، فروش بلیت و... هزینه ها را تامین کند و امید زیادی دارد که بتواند حق پخش این مسابقات را دریافت کند.

وی مذاکراتی با مسئولان صدا و سیما انجام داده و باید دید به نتیجه می رسد یا خیر.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
بستری شدن پنهانی شماره 8 محبوب پرسپولیس در بیمارستان - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : بازیکن محبوب سابق پرسپولیس در حالی در بیمارستان بستری شد که نزدیکان وی نیز از این اتفاق بی خبر بودند.

در روزهای گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مجتبی محرمی بار دیگر در بیمارستان بستری شده است.

این خبر کمی بعد در سایت ها و روزنامه های ورزشی منتشر شد و این در حالی بود که دوستان نزدیک وی همگی از آن بی اطلاع بودند و پس از پرس و جو متوجه شدند که صحت دارد.

از بیمارستان میمنت به عنوان بیمارستانی که محرمی در آن بستری شده نام برد شد اما وقتی برخی نزدیکان وی به این بیمارستان رفتند به آنها اعلام شد نمی توانند حضور محرمی را تایید کنند و فقط به خانواده وی جواب خواهند داد.

گفته می شود این درخواست محرمی از مسئولان بیمارستان بوده که کسی متوجه بستری شدن وی نشود.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
رویانیان و دایی پیگیر پشت پرده قضاوت جنجالی محسن قهرمانی در بازی راه آهن و مس












ارتش سرخ دات كام :
محمد رویانیان و علی دایی به دنبال کشف ماجرای قضاوت پر حرف و حدیث محسن قهرمانی در دیدار راه آهن و مس در فصول گذشته هستند، در آن بازی محسن قهرمانی یک پنالتی برای مس گرفت در حالیکه هیچ برخوردی بین مهاجم راه آهن و مدافع راه آهن پیش نیامد. همچنین گل رضا نورمحمدی مدافع راه آهن در دقیقه 92 که سالم بود داور بی مورد آن را مردود اعلام کرد. آن داوری یکی از جنجالی ترین قضاوت های لیگ برتر بود که محمود یاوری سرمربی راه آهن پس از این بازی بارها علیه داور مصاحبه کرد.


در آن مسابقه مس کرمان برای کسب سهمیه آسیایی باید پیروز می شد که در نهایت این اتفاق افتاد. اما محسن قهرمانی که نمی دانست در مورد پنالتی گرفته شده برای مس و گل مردود راه آهن چه بگوید به همین دلیل صحبت های ضد و نقیضی را در رسانه ها مطرح کرد و اکنون دایی و رویانیان به دنبال پشت پرده قضاوت آن بازی هستند.


بر اساس اطلاع دریافتی رویانیان سرنخ هایی در مورد قضاوت پشت پرده آن دیدار یافته است و در برنامه 90 به قضاوت بحث برانگیز قهرمانی در آن بازی اشاره کرده و در مصاحبه های اخیر خود روی آن قضاوت آن مسابقه تاکید ویژه داشته است.

خوب این قهرمانی که گافها یا اشتباهات عمدیش که به همین یکی ختم نمیشه چرا بازی با سپاهان تو جام حذفی که الکی تو دیقه 86 به نفع سپاهان پنالتی گرفتو نمیگی که بازی برده مارو به تساوی وبعد هم باخت تبدیل کرد یا بازی با استقلالمون که بازم سرمونو برید یا... که این مرد واقعا تو فوتباله ما نامردیاش بیداد میکنه سره خیلیارو بریده
امشب برنامه 90 باید پیگری کرده باشه
 
Last edited by a moderator:

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حدادیفر : باشگاه ذوب آهن درباره پرسپولیسی شدنم تصمیم می گیرد/ از یاوری چیزهای زیادی یاد گرفتم


213x144x20111019171834_1.jpg.pagespeed.ic.-_jWBMZyfO.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: لوکا مربی بسیار خوبی است و برای ذوب آهن زحمت می کشد.
قاسم حدادی فر درباره شرایط تیمش بعد از شکست مقابل سپاهان در دربی اصفهان عنوان کرد: ما در بازی با سپاهان خوب کار کردیم و روی یکحادثه گل خوردیم. واقعا بدشانسی آوردیم و حالا باید بتوانیم جبران کنیم. کارمان سخت شده اما باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا بتوانیم نتایج خوبی در ادامه بگیریم.

وی ادامه داد: لوکا بوناچیچ هم از این نتایج خیلی ناراحت است. او واقعا نمی داند باید چه کند. ما خودمان هم نمی دانیم چطور این نتایج را می گیریم. به هر جال باید بررسی شود و بنقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم تا در آینده نتایج خوبی بگیریم. انشاءالله دربازی با فجرسپاسی بتوانیم 3 امتیاز را مال خود کنیم.

هافبک ذوب آهن همچنین گفت: لوکا مربی بسیار خوبی است و برای ذوب آهن زحمت می کشد. او باید بماند و کارش را انجام دهد. خوشبختانه در باشگاه هم همه حامی لوکا هستند و بحثی درباره جدایی او وجود ندارد.

بوناچیچ درباره تقابل تیمش با فجرسپاسی تصریح کرد: فجرسپاسی تیمی است که با یاوری متحول شده و نتایج خوبی گرفته است. قطعا کار سختی داریم اما نهایت تلاشمان را می کنیم تا مقابل این تیم به برتری برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با یاوری مشکلی ندارد، اظهار کرد: من اصلا با یاوری مشکلی نداشتم. او مربی بزرگی است و در مدتی که در ذوب آهن حضور داشت، خیلی چیزها از او یاد گرفتم. قطعا در بازی این هفته نیز برای او گل می برم.

حدادی فر درباره شایعه حضورش در پرسپولیس در نیم فصل افزود: فعلا چیزی مشخص نیست. من تمام تمرکزم روی ذوب آهن است و به این مسائل فکر نمی کنم. همه چیز دست باشگاه ذوب آهن است و باید ببینیم آنها چه تصمیمی می گیرند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حقیقی: به خاطر شیطنت برخی‌ها نیمکت‌نشین شدم/ می‌توانیم طلسم پیروز نشدن در قم را بشکنیم


205x143xrezahaghighi.jpg.pagespeed.ic.FcjFIpOggq.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم توانایی شکست دادن صبای قم را در این شهر دارد.
رضا حقیقی در خصوص بازی روز جمعه پرسپولیس و صبای قم در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود. اخیرا در محافل مختلف عنوان می‌شود که پرسپولیس در بازی‌های بیرون از خانه خوب نتیجه نمی‌گیرد و بازیکنان این تیم نمی‌توانند در خارج از خانه پیروز باشند. می‌خواهیم مقابل صبا ثابت کنیم که این طور نیست و ما چه میهمان باشیم و چه میزبان شرایط خوبی خواهیم داشت.

وی در واکنش به این مساله که پرسپولیس تا به حال در قم برنده نبوده است، تاکید کرد: مطمئن باشید می‌توانیم این طلسم را بشکنیم. البته باید بگویم من 3،4 بازی از صبا را دیده‌ام و می‌دانم که بازیکنان این تیم بسیار خوب هستند مخصوصا در خط جلو که شرایط خوبی دارند و مقابل آنها بازی کردن کار ساده‌ای نیست اما ما هم نباید امتیاز از دست بدهیم. حداقل نباید بازنده بازی باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا این تیم در نتیجه‌گیری داخل و خارج خانه دچار نوسان است تصریح کرد: نمی‌دانم در این خصوص چه باید بگویم، فقط این را می‌دانم که مقابل سپاهان و سایپا مستحق باخت نبودیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازنده شدیم. البته این موضوع را قبول دارم که شرایط‌مان در ورزشگاه آزادی بسیار بهتر از ورزشگاه‌های دیگر است.

حقیقی ضمن بیان این مساله که قهرمانی نیم‌فصل در فوتبال ایران ارزش چندانی ندارد، گفت: اگر تیمی در نیم فصل قهرمان بشود چیزی به آن نمی‌دهند. مهم این است که یک تیم در پایان فصل قهرمان شود. البته در اکثر مواقع تیم‌هایی که قهرمان نیم فصل می‌شوند در پایان فصل هم قهرمان لیگ شده‌اند اما همیشه هم این طور نیست که برای قهرمانی در لیگ حتما باید قهرمان نیم فصل شد.

وی درباره علت عدم حضورش در بازی پرسپولیس با فجر سپاسی عنوان کرد: خوشبختانه از روزی که به پرسپولیس آمدم، هر زمانی که در لیست 18 نفره بودم در ترکیب اصلی حضور داشتم و فقط مواقعی بیرون از ترکیب بودم که یا محروم بودم یا مصدوم. در همین فصل هم مقابل ملوان و نفت، مصدوم بودم و مقابل فولاد هم پس از بهبودی نسبی بازی کردم اما نمی‌دانم برای بازی با فجر چه اتفاقی افتاد.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: فکر می‌کنم شیطنتی که در هفته گذشته برخی‌ها در مورد من انجام دادند در بازی نکردنم تاثیرگذار بود. طی هفته گذشته هر کجا که می‌رفتم باید توضیح می‌دادم که به خاطر عروسی برادرم از عمد 3 اخطاره نشدم. البته باید بگویم به بازی نکردنم مقابل فجر هیچ اعتراضی ندارم و تلاش می‌کنم تا خیلی زودتر از آن چیزی که بقیه فکر می‌کنند به ترکیب اصلی برگردم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند در لیست جدید تیم ملی حضور داشته باشد یا خیر؟ گفت: چه بگویم؟ شرایط امسالم بد نبوده انشاءالله که در بین بازیکنان ملی‌پوش حضور داشته باشم، البته اگر هم نباشم کار خاصی نمی‌توانم انجام دهم و فقط برای تیم ملی دعا می‌کنم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نیلسون کلین شیت ؛ رکورددار لیگ برزیلی است


xnilson2.jpg.pagespeed.ic.Gdw_QH0PSK.jpg



پرسپولیس نیوز : «نیلسون کوره آ» دروازه بان 38 ساله برزیلی پرسپولیس رکورد دار کلین شیت در فصل جاری لیگ برتر است.
نیلسون دروازه بان پرسپولیس در 11 هفته سپری شده از لیگ برتر در 7 هفته گلی دریافت نکرده و دروازه اش را بسته نگه داشته است.

او که به همراه مدافعان پرسپولیس با 5 گل خورده عنوان بهترین خط دفاع را نیز به خود اختصاص داده اند، در 6 بازی در ورزشگاه آزادی و یک بازی در فولادشهر دروازه خود را به روی مهاجمان حریف بسته نگه داشته است.

با این وضعیت و عملکرد عالی نیلسون، علیرضا حقیقی همچنان باید منتظر لغزشی از او برای قرار گرفتن در دروازه پرسپولیس باشد.

حامد فلاح زاده و محمدباقر صادقی دروازه بان های جوان راه آهن و سایپا با 6 کلین شیت تعقیب کننده های اصلی نیلسون در این رکورد هستند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نیلسون:بله به خاطر احمد رضا این پیراهن را می پوشم/هواداران پرسپولیس می خواهند کاری کنند که خوشحال شوم


212x143xNilson4.jpg.pagespeed.ic.mFT0JIStF5.jpg



پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم پرسپولیس گفت:طرفداران پرسپولیس به خوبی می دانند من کارم را چقدر دوست دارم.
نیلسون کوریا درباره وضعیت خود عنوان کرد:برای من همه چیز خوب است.از شرایط تیم هم راضی هستم.ما هر روز بهتر می شویم و این پیشرفت در کیفیت بازی مان مشهود است.همین حالا برای بازی صبا آماده می شویم و پس از آن هم نوبت مسابقات بعدی می رسد.

وی ادامه داد:دو،سه بازی از صبا دیده ام.ما در شهر قم بازی سختی در پیش داریم.باید مقابل این تیم هوشیار باشیم.هر چقدر از مسابقات می گذرد بازی ها فشرده تر می شوند.باز هم تاکید می کنم مسابقه سختی با صبا داریم.صبا تیم سرعتی است.

دروازه بان تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا بازی رفت استقلال مقابل اف سی سئول را تماشا کرده است گفت:من این مسابقه را دیدم.استقلال دو بر صفر باخت اما گمان نمی کنم همه چیز برای این تیم تمام شده باشد.زندگی ادامه دارد و بازی برگشت خیلی اتفاقات می تواند بیفتد.استقلال فرصت جبران دارد.

وی درباره محبوبیتش میان طرفداران پرسپولیس اظهار داشت:کاملا متوجه علاقه هواداران پرسپولیس شده ام.آنها همیشه من را مورد لطف خودشان قرار می دهند.در خیابان،در فروشگاه و یا هر جای دیگری که من را می بینند سعی دارند کاری کنند که نیلسون خوشحال شود.

دروازه بان پرسپولیس افزود:طرفداران پرسپولیس به خوبی می دانند من کارم را چقدر دوست دارم.آنها از این موضوع آگاهی دارند که پرسپولیس جای مهمی در قلب من دارد.نکته جالب این است که بارها شده مردمی به سمت من آمده اند و پس از اینکه یک جمله حرف زده اند گفته اند استقلالی اند.این طرفداران هم هیچوقت به من بی احترامی نکردند.حتی یک بار یکی از آنها گفت درست است استقلالی است ولی من را دوست دارد و حتی دعوت کرد به تیم مورد علاقه اش بپیوندم.

وی ادامه داد:در دنیای امروز فوتبال اینگونه اتفاقات طبیعی به نظر می رسد.بازیکنان بزرگ از تیم های بزرگ به تیم های رقیب منتقل می شوند و این موضوع محتمل است.با این وجود من از شرایطم در پرسپولیس راضی هستم و به خاطر علاقه ای که هواداران از خودشان نشان می دهند،دلیلی برای ترک این تیم نمی بینم.البته می دانم احمد رضا عابدزاده،قبل از اینکه به پرسپولیس ملحق شود در استقلال بازی می کرده است.

دروازه بان پرسپولیس درباره شناختش از عابدزاده گفت:من از او خیلی شنیده ام.از همان روزهای اولی که به پرسپولیس آمدم،صحبت از عابدزاده بود.او یک اسطوره نه فقط برای پرسپولیس که برای فوتبال ایران است.هر چند تا به امروز فرصت نشده است با او صحبت کنم ولی دوست دارم از طریق امیر،پسرش روزی با عابدزاده بزرگ حرف بزنم.برخی از من سوال می کنند که آیا به خاطر عابدزاده پیراهن شبیه به پیراهن او را می پوشی که پاسخ من مثبت است.بله،من به خاطر احمد رضا این پیراهن را می پوشم.

وی درباره اینکه آیا از محبوبیت فایبو جان واریو،هموطنش در میان طرفداران استقلال خبر دارد یا نه اظهار داشت:من به صورت کلی درباره فابیو اخباری شنیده ام.می دانم او خیلی محبوب بوده است اما خبری از شرایطش ندارم.فقط اخیرا شنیدم فوتبال را کنار گذاشته است.

نیلسون درباره اینکه تا چه زمانی می خواهد به بازی اش ادامه بدهد و آیا احتمال دارد این فصل با پیراهن پرسپولیس به فوتبالش پایان دهد گفت:الان نمی توانم به این سوال پاسخ بدهم.شاید بله و شاید نه.آینده همه چیز را روشن می کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سالارکیا: کمیته استیناف طلب 300 میلیونی دایی را به 170 میلیون کاهش داد


xsalarkia2.jpg.pagespeed.ic.HZd1cELayC.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با حکم کمیته استیناف این باشگاه باید ۱۷۰ میلیون تومان به باشگاه سرمر‌بی‌اش پرداخت کند.

محمود سالارکیا در مورد صادر شدن رای شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس که مربوط به دوره اول حضورش در این تیم بود، گفت: کمیته استیناف رای این پرونده را صادر کرد و باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت 170 میلیون به علی دایی شد، البته ما در این مورد با دایی کنار می‌آییم اما باید مراحل قانونی این پرونده طی و رای اعلام می‌شد.

وی تاکید کرد: قطعا قبلا از اجرای رای این مسئله را حل می‌کنیم. رایی صادر شده و محترم هم هست و ما به آن احترام می‌گذاریم اما در مذاکراتمان با دایی این قضیه قابل حل شدن است. دایی فرد فهیم و عاقلی و واقعا عاشق پرسپولیس است پس مشکلی در این مورد وجود ندارد.

کمیته انضباطی پیش از این باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 297 میلیون و 500 هزار تومان محکوم کرده بود که این مبلغ در کمیته استیناف به 170 میلیون تقلیل یافت. این شکایت مربوط به دوران حضور دایی در زمان مدیریت حبیب کاشانی است.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده رضا حقیقی مبنی بر اینکه شایعه شده او برای بازی با سپاهان از عمد سه‌کارته شده تا به عروسی برادرش برسد، اظهار داشت: در این خصوص منتظر آقای شیرینی هستیم اما نمی‌شود هر چیزی را به هر کسی انتصاب داد. ما هم تا به حقیقت نرسیم در این باره قضاوت نمی‌کنیم.

سالارکیا عنوان کرد: اگر حقیقی تبرئه شود اختیار با خودش است و حق دارد علیه رسانه‌ای که این موضوع را اعلام کرده اقامه دعوا کند تا دیگر شاهد هتک حیثیت نباشد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رئیس کمیته استیناف: پرسپولیس و دایی می‌توانند با هم به توافق برسند


220x132xdaei.jpg.pagespeed.ic.02WlDklJZl.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: حکم پرونده شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس صادر شده اما طرفین می‌توانند با هم به توافق برسند.

علیرضا صالحی در مورد اعلام شدن حکم پرونده شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس به خاطر طلبش اظهار داشت: این حکم توسط کمیته استیناف صادر شده اما اجرای آن برعهده کمیته انضباطی فدراسیون است نه کمیته استیناف؛ فقط این را می‌دانم حکم به دست طرفین رسیده است.

وی ادامه داد: وظیفه کمیته استیناف فقط صدور رای است و من در جریان ابلاغ این رای نیستم طبق قانون آرا باید با دستور دبیرکل به اطلاع دیگران برسد و بعد از آن اجرا شود.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در پرونده‌هایی که مربوط به مطالبات مالی است حتی بعد از صدور حکم کمیته انضباطی و کمیته استیناف طرفین می‌توانند با هم به توافق برسند و هیچ منع قانونی وجود ندارد. در این پرونده هم چنین شرایطی صدق می‌کند.
 

-mey3am-

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2013
نوشته‌ها
5,637
لایک‌ها
2,939
محل سکونت
rasht
نیلسون سالاره خداییش. خیلی وقت بود یه دروازه بان مطمئن نداشتیم. اصلا استایلش به دروازه بان های شیش دونگ میخوره. خیلی هم تعصب داره
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
در تمرین امروز ؛ حضور هوادار خردسال و نابینا/ باقری پا به توپ شد


208x139x22.jpg.pagespeed.ic.wHqnTa75nZ.jpg



پرسپولیس نیوز : تمرین صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس در مجموعه درفشی فر برگزار شد.
از ساعت 10:35 امروز تمرین پرسپولیس با صحبتهای علی دایی آغاز شد.

*یک هوادار نابینا از دزفول آمده بود تا علی دایی و کریم باقری را ببیند.
*یک کودک خردسال هم به همراه پدرش به درفشی فر آمده بود تا پرسپولیسی ها را ببیند. او پیراهنی از پرسپولیس را پوشیده بود که روی آن نام پیام صادقیان نوشته شده بود و این کودک می گفت به بازی صادقیان علاقه مند است.

*محمدرضا خلعتبری امروز هم به همراه حسین ماهینی در تمرین حاضر شد.

*هواداران پرسپولیس که حدودا 25 نفر بودند از نحوه بازی این تیم گله داشتند و می گفتند این تیم به بازیکنی مثل جباری و کریمی نیاز دارد.

*رضا حیدریان کاپیتان سابق فوتسال استقلال و پرسپولیس هم در کلینیک پرسپولیس حاضر شد.

*مهرداد پولادی هم به همراه کادر پزشکی پرسپولیس دور زمین دوید.

*بازیکنان پرسپولیس بعد از دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی،استارت زدند و دوهای کوتاه انجام دادند. پاسکاری های کوتاه هم در دستور کار آنها قرار داشت.

* هنگامی که بازیکنان پرسپولیس فوتبال درون تیمی بازی می کردند علی دایی نظارت ویژه ای روی بازی آنها داشت و مدام به بازیکنان تذکر می داد.

*کریم باقری هم در تمرین امروز سرخپوشان پا به توپ شد.









تکمیلی/ماشین‌های لباس‌شویی رسید/ نظارت ویژه دایی روی فعالیت بازیکنان


214x143x3.jpg.pagespeed.ic.ImsTEwseH9.jpg



پرسپولیس نیوز : در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس ماشین‌های لباس‌شویی که حواله آن به بازیکنان داده شده بود، به دستان قرمزپوشان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین خود را برگزار کرد.

* بازیکنان با دویدن و انجام حرکات کششی زیر نظر محمدرضا مولایی بدن‌های خود را گرم کردند.

* علی دایی با لباس ورزشی سر وقت در تمرین پرسپولیس حاضر شد.

* پس از گرم کردن بازیکنان در نیمی از زمین و چهار دروازه فوتبال بازی کردند.

* دروازه‌بانان زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات اختصاصی انجام می‌دادند. مربی دروازه‌بانان پرسپولیس تمرینات پرنشاطی را در نظر گرفته بود و دروازه‌بانان کار خود را با شوخی و خنده انجام می‌دادند.

* مارکو غایب تمرین امروز پرسپولیس بود.

* مهرداد پولادی به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد و زودتر از سایرین به کار خود پایان داد.

* حدود 20 هوادار در سکوت تمرین را نظاره می‌کردند.

* محمد پنجعلی و سعید شیرینی در تمرین امروز پرسپولیس حاضر بودند.

* علی دایی روی تمرین بازیکنان نظارت ویژه‌ای داشت.

* یک دستگاه خاور ماشین لباس‌شویی بازیکنان پرسپولیس که پیش از این حواله آن به آنها داده شده بود را به محل تمرین آورد.

* محمدرضا عباس‌زاده و فرشاد قاسمی فیزیوتراپی کردند.

* تمرین پرسپولیس ساعت 12:15 به پایان رسید و سرخپوشان ساعت 15:30 تمرین بعدی خود را برگزار می‌کنند.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
برا استراحت هست اردو که تیم ملی الان نداره !!!
امیر جان تیم ملی بازی داره واسه همین دارن میرن اردو


  • سه‌شنبه 23 مهر

  • 18:00
    [*=right]كويت
    [*=center]-
    [*=left]لبنان

  • 19:00
    [*=right]تايلند
    [*=center]-
    [*=left]ايران
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
امیر جان تیم ملی بازی داره واسه همین دارن میرن اردو


  • سه‌شنبه 23 مهر

  • 18:00
    [*=right]كويت
    [*=center]-
    [*=left]لبنان

  • 19:00
    [*=right]تايلند
    [*=center]-
    [*=left]ايران

آخه هیچ بازیکنی که دعوت نشده اردو کی بوده ؟

نکنه رفته بودن اصفهان اردو با کیک و کلوچه :d


نه حالا جدا از بازی ها خبر نداشتم داداش دوستانه هست یا رسمیه ؟ ( 100 % دوستانست دیگه )

اردو کی هست ؟؟
 

-mey3am-

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2013
نوشته‌ها
5,637
لایک‌ها
2,939
محل سکونت
rasht
آخه هیچ بازیکنی که دعوت نشده اردو کی بوده ؟

نکنه رفته بودن اصفهان اردو با کیک و کلوچه :d


نه حالا جدا از بازی ها خبر نداشتم داداش دوستانه هست یا رسمیه ؟ ( 100 % دوستانست دیگه )

اردو کی هست ؟؟

نه امیرجان مقدماتی جام ملت های آسیاست
 
بالا