• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
رويانيان:
[h=1]دايي بزرگوارانه300ميليون تومان را پس فرستاد[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت : در جريان حکم کميته استيناف براي سرمربي پرسپوليس نيستم اما به خاطر دارم که علي دايي بزرگوارانه 300 ميليون توماني که برايش فرستاده بودم را نپذيرفت.[/h]
00944502.jpg


به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان در مورد اعلام خبري مبني بر حکم کميته استيناف درباره تقليل مطالبات دايي به 170 ميليون تومان، گفت : زماني که آقاي دايي سرمربي پرافتخار پرسپوليس براي قبول سرمربي گري تيم وارد مذاکره شدم ابتدا 300 ميليون تومان پول نقد براي ايشان فرستادم تا حسن نيت خود را نشان داده باشم. هرگز از خاطرم نمي رود که همان زمان آقاي دايي بزرگوارانه و براي نشان دادن عشق خود به پرسپوليس وحسن نيت خودشان آن پول را برگرداند و اعلام کرد عجله اي براي دريافت مطالبات به حق خود ندارد و نمي خواهد موضوع مذاکرات خود با پرسپوليس را با مطالبات قبلي اش دخالت داده و از طرفي حالا که احتمال دارد سرمربي گري پرسپوليس را بپذيرد نمي خواهد از اين فرصت اين چنين استفاده نمايد.آن اقدام نيک و پسنديده علي دايي را فراموش نمي کنم.

وي افزود: ايشان در آن مقطع عنوان کردند نمي خواهم فشار مالي به باشگاه وارد شود آن هم در فصل نقل وانتقالات و زماني که بلاتکليفي هايي بر باشگاه حاکم بود بنابراين اين که حالا کميته استيناف اعلام کرده مبلغ مطالبات دايي 170 ميليون تومان است موضوعي نيست که حقيقتا بنده پيگير آن بوده باشم. وقتي که آقاي دايي آن گونه با حسن نيت برخورد کردند بنده پيگير پرونده نشدم و در جريان عبور پرونده از کميته انضباطي به کميته استيناف نيستم. البته مسئولان محترم در کميته استيناف زحمت کشيده و پرونده را بررسي کردند ولي ما اين حرف ها را با سرمربي خود نداريم و خيلي راحت مي نشينيم و با يکديگر توافق مي کنيم و آن توافقي که حاصل شود را انجام خواهيم داد. بنابراين هيچ مشکلي از اين بابت وجود ندارد و تاکيد مي کنم بنده در جريان عبور پرونده مطالبات آقاي دايي از کميته انضباطي به کميته استيناف نيستم.

رويانيان در پايان گفت: درباره مسائل مرتبط با سرمربي تيم فقط بنده اظهار نظر خواهم کرد و از زحمات آقاي دايي نيز ممنونيم که توانسته اند با مديريت و درايت فني خود تيم پرسپوليس را در شرايط مطلوبي قرار داده و انتظارات هواداران را برآورده ساخته اند.

__________________

آقای رویانیان آقای دایی قبلا یه بار این 300 تا رو بخشیده بود اما مدیر قبلی که باهاش لج کرد مطالبه پولش رو کرد. لطف کنید پول رو هر طور شده بهش بدید چون اگر خدای نکرده بین تون مشکلی به وجود اومد میاد میگه حق زن و پچم رو نگیرم؟؟؟
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
علی پروین بازیکنان پرسپولیس برای دیدار با ستارگان میلان را انتخاب می‌کند/تجلیل از مهدوی‌کیا، باقری و هاشمیان - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : مسئولان پرسپولیس وظیفه انتخاب بازیکنان تیمی که قرار است با ستارگان میلان روبرو شود را به علی پروین سپردند.

پرسپولیس و ستارگان میلان اواخر آبان ماه در تهران به مصاف هم خواهند رفت.

با نظر مسئولان پرسپولیس،‌ علی پروین سرمربی پرسپولیس در این دیدار خواهد بود و حتی وظیفه انتخاب بازیکنان را نیز به وی سپرده اند.

قرار است در این بازی از ستارگانی مثل مهدوی کیا، باقری و هاشمیان تجلیل شود.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
از جامعه فوتبال و رسانه‌ها بی‌نهایت ممنونم محرمی: چند روز دیگر مرخص می‌شوم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مجتبی محرمی که در بیمارستان بستری شده است، افزود: به دلیل همان بیماری قبلی که مربوط به مشکل ریوی بوده، چند روزی است که در بیمارستان بستری شده‌ام به خاطر اینکه مزاحم وقت اهالی جامعه فوتبال نشوم، موضوع بستری شدن در بیمارستان را به رسانه‌ها نگفتم. از طرفی شرایط بیمارستان به گونه‌ای است که ملاقات‌های متعدد موجب مزاحمت برای دیگر بیماران می‌شود و پزشکان نیز اجازه ملاقات نمی‌‌دهند. خوشبختانه بر اساس معاینه و درمان پزشکان از وضعیت بهتری برخوردارم و چند روز دیگر مرخص خواهم شد.

وی ضمن تشکر از همه اهالی فوتبال و رسانه‌ها، افزود: از اینکه پیگیر وضعیت بنده بودند بی‌نهایت ممنونم و نمی‌خواهم برای دیگر بیماران دردسر درست کنم. ان‌شاءالله پس از ترخیص در خدمت رسانه‌ها خواهم بود.

در ضمن محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس و هم‌بازی قدیمی محرمی با حضور در بیمارستان از این بازیکن محبوب تاریخ فوتبال پرسپولیس عیادت کرد.
 

mmad68

Registered User
تاریخ عضویت
3 مارس 2012
نوشته‌ها
391
لایک‌ها
83
میگم اقایون این مدل موی پیام صادقیان و میثم حسینی تو دربی
مدلش چی بود؟
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!





خب منتظر این اتفاق بودیم ............. امیدواریم ماحصل ضربه ای که در بازی با زردها به تیم محبوبمون خورد ...... رسوایی عاملان فساد در فوتبال باشه...........






ورود وزارت اطلاعات به پرونده رشوه در فوتبال


سخنگوي کميسيون اصل نود مجلس به فارس خبر داد که اين کميسيون از وزارت اطلاعات و نيروي انتظامي خواهد خواست تا عوامل پرداخت کننده يا دريافت کننده رشوه در فوتبال را شناسايي کنند.
00026097.jpg

مصطفي افضلي‌فرد، نماينده مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه امروز کميسيون اصل نود با مقامات ورزشي در خصوص بررسي رشوه در فوتبال، به فارس گفت: اين جلسه حدود 4 ساعت به طول انجاميد و مباحث متعددي در آن مطرح شد.


*پيگيري قاطعانه موضوع رشوه در فوتبال در کميسيون اصل نود


وي افزود: کميته ارتقاء سلامت اداري کميسيون اصل نود موظف شد جلسات مربوط به بررسي رشوه در فوتبال را ادامه دهد و طي آن از بازيکنان، مربيان و داوران براي حضور در اين جلسات دعوت به عمل آورد.


سخنگوي کميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه اگر نهادهاي نظارتي وظيفه خود را به صورت مطلوب انجام دهند، ديگر شاهد تخلف نخواهيم بود، تصريح کرد: کميسيون اصل نود به عنوان يکي از کميسيون‌هاي تخصصي مجلس، موضوع رشوه در فوتبال را تا حصول نتيجه به صورت جدي دنبال مي‌کند.

* کميته سالم‌سازي در وزارت ورزش و جوانان تشکيل مي‌شود


افضلي‌فرد همچنين از تشکيل کميته سالم‌سازي در وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: قرار است اين کميته با حضور 5 عضو در اين وزارتخانه تشکيل شده و مباحث مرتبط با سالم‌سازي ورزشي را دنبال کند.


وي با اشاره به بحث‌هاي مطرح درباره پرداخت رشوه در فوتبال کشور گفت: کميسيون اين موضوع را پيگيري خواهد کرد تا مردم از اتفاقات رخ داده در اين‌باره آگاه شوند.


*ورود وزارت اطلاعات و نيروي انتظامي به موضوع رشوه در فوتبال


سخنگوي کميسيون اصل نود با بيان اينکه در جلسه کميسيون اصل نود مباحث اهالي فوتبال توسط اعضاي کميسيون شنيده شد، تصريح کرد: کمسيون اصل نود طي جلساتي در آينده از سازمان صدا و سيما، نيروي انتظامي، وزارت اطلاعات و سازمان بازرسي کل کشور دعوت خواهد کرد تا با حضور در کميسيون مستندات خود درباره رشوه در فوتبال را ارائه کنند.


وي همچنين اعلام کرد که کميسيون اصل نود از وزارت اطلاعات و ناجا خواهد خواست تا افراد مرتبط با پرداخت رشوه و رشوه‌گيري در فوتبال را شناسايي کنند.


*برخورد قانوني با افرادي که درباره موضوع رشوه در فوتبال با کميسيون همکاري نکنند


وي در ادامه با بيان اينکه برخي از مقامات فدراسيون فوتبال و همچنين مديران باشگاه‌ها در جلسه امروز کميسيون حضور داشتند، تصريح کرد: تعدادي از دعوت شدگان نيز در جلسه حضور نداشتند که از رئيس کميسيون اصل نود خواستيم از آنها توضيح بخواهد، البته آنها در اولين جلسه کميسيون حضور خواهند يافت و اگر کسي در اين زمينه با کميسيون همکاري نکند امکان برخورد قانوني با وي وجود دارد.


نماينده مردم اردبيل در مجلس درباره زمان جلسه بعدي کميسيون اصل نود براي پيگيري رشوه در فوتبال هم گفت: ‌تاکنون زمان جلسه بعدي مشخص نشده اما قرار است کميته سلامت اداري کميسيون طي جلسات مستمري بحث رشوه در فوتبال را دنبال کند.


*معرفي متخلفين به دستگاه قضايي


افضلي‌فرد همچنين خاطرنشان کرد: زماني که گزارش کميسيون درباره رشوه در فوتبال تهيه شده و از تريبون مجلس قرائت ‌شد، اگر عامل يا عواملي در اين زمينه تخلف کرده باشند به مجامع قضايي معرفي خواهند شد.



 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!




علیپور: ادعاهاي دايي و رويانيان در خصوص محسن قهرماني به سال هاي پيش باز مي گردد






220x149xalipoor.jpg.pagespeed.ic.afzQRtuPjT.jpg



پرسپولیس
نیوز : دبیر رسیدگی به تخلفات فوتبال گفت: به زودی نتایج جلسه را رسانه ای می کنیم که به نتایج خوبی دست یافتیم.

علیپور، دبیر هیئت تخلفات فوتبال افزود: درباره تخلفات بازی سپاهان و پرسپولیس به جمع بندی های خوبی دست یافتیم که در آینده نزدیک مسائل را رسانه ای خواهیم کرد که اعلام کردن مباحث وظیفه من نیست ولی این مباحث مطرح شده از سوی دایی و رویانیان به گذشته مربوط می شود.


وی ادامه داد: جلسه کمیته با کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره تبانی در فوتبال جلسه بسیار خوبی بود که باید رسیدگی به این مباحث ادامه داشته باشد و با پیگیری به نتایج خوبی برسیم.


دبیر رسیدگی به تخلفات فوتبال تاکید کرد: مجلس نسبت به ورزش رویکرد خاصي داشته و به عنوان بالاترین دستگاههای نظارتی حق سوال از دستگاه های مختلف را دارد که از طرف مردم وضعیت کشور را بررسی کند.


وی ادامه داد: در مسئله تباني فوتبال مجلس یک نقش هدایت گرانه را خواهد داشت. فوتبال در یک جای خاص اداره نمی شود این کنترل و نظارت می تواند بهتر اعمال شود. تشکيل این جلسه به پاک شدن فوتبال کمک خواهد کرد.


علیپور تصریح کرد: مباحث رشوه گیری و تبانی مربوط به بازی سپاهان و پرسپولیس نیست و مسائلی که در جلسه مطرح شد زیر نظر دوستان نظارتی ما بوده است.



 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!






xthumb-fp-mohammaddaei2-87e9ffeb526a73d3ed16ffb02ef241d8.jpg.pagespeed.ic.aBSRLnMso5.jpg

محمد دایی: تیمی می‌شویم که کم گل می‌خورد و خوب گل می‌زند/ چه داخل خانه چه خارج از خانه، فقط پیروزی می‌خواهیم

پرسپولیس نیوز : مربی پرسپولیس گفت : چه در ورزشگاه آزادی و چه بیرون از آن، فقط با تفکر پیروزی به میدان می‌رویم. حساسیت هواداران را درک می‌کنیم و می‌خواهیم با پیروزی برابر صبا در قم، به اولین برد خارج از خانه برسیم.









xthumb-fp-shahhoseyni-1961bd152eb0201b47572860a93e9ed7.jpg.pagespeed.ic.LbsHGdnpZx.jpg

شاه حسينی: علی دایی به سر طناب رسیده / انتهاي طناب فساد درفوتبال ايران به افراد زيادي خواهد رسيد

پرسپولیس نیوز : رييس اسبق كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، گفت: انتهاي طناب فساد در فوتبال ايران به افراد زيادي خواهد رسيد كه بايد براي هميشه از صحنه ورزش حذف شوند.









xthumb-fp-sadeghian2-ea0fd46a98a88fdd56759166f4d1a650.jpg.pagespeed.ic.rKoAQQlb-2.jpg

صادقیان: آنقدر با دایی خوبم که ترکی حرف می‌زنیم/ 90 درصد قدیمی‌های پرسپولیس گفتند به این تیم نرو

پرسپولیس نیوز : پیام صادقیان می‌گوید با پاس‌هایش سیدصالحی را آقای گل می‌کند.









xthumb-fp-nasirzadeh-4b0d06d7699cab07baef63f774c8fcd9.jpg.pagespeed.ic.LC3UPW6FKt.jpg

نصیرزاده: اطلاعی از قوانین ندارند و فقط حرف می زنند / بخشش کارت در تمام جهان اجرا می شود

پرسپولیس نیوز : رییس کمیته‌ تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از نهایی شدن آیین‌نامه کمیته‌ اخلاق تا دو هفته‌ دیگر خبر داد.







 
Last edited:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!




قاسم دهنوی: بعید می دانم کی روش دعوتم کند/ بعد از داربی بیشتر از همه ضربه خوردم









ارتش سرخ دات كام :
هافبک پرسپولیس بعید می داند کارلوس کی روش برای اردوی جدید تیم ملی او را دعوت کند.
قاسم دهنوی در گفت و گویی درباره شرایط فعلی پرسپولیس، ارزیابی خود از عملکردش تا این نقطه از فصل، احتمال دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال و حرف و حدیث های به وجود آمده در چند هفته گذشته صحبت کرد.


* بعد از برد سخت مقابل فجرسپاسی از وضعیت پرسپولیس بگو.
بعد از آن بازی که فکر می کنم برد خوبی مقابل فجر به دست آوردیم تمرین های منظمی انجام داده ایم و خود را برای بازی بعد با صبای قم آماده می کنیم. می خواهیم با دست پر از قم برگردیم.


* در بازی قبل برای نخستین بار از ابتدای بازی روی نیمکت بودی.
به هر حال نظر علی دایی بود که روی نیمکت باشم. اصلا از این موضوع ناراحت نیستم. شکر خدا بازیکنانی که در پست من به میدان رفتند خوب کار کردند. واقعا مهمترین چیز نتیجه گرفتن پرسپولیس است نه بازی کردن من. هر کسی که می تواند به تیم کمک کند باید در ترکیب تیم قرار بگیرد.


* چرا پرسپولیس تا به حال نتوانسته در بازی های خارج از خانه پیروز شود؟
علت خاصی ندارد. به هر حال تیم های حریف از شرایط میزبانی و امتیاز هواداران خودی نهایت استفاده را می برند همانطور که ما این کار را می کنیم. می دانیم که رقبا در زمین خود به ما اجازه نمی دهند بازی همیشگی مان را انجام دهیم اما طلسم نبردن در بازی های خارج از خانه را می شکنیم. بازیکنان تیم هم عزمشان را جزم کرده اند که نخستین برد خارج خانه را مقابل صبا به دست بیاوریم.


* صبا را چطور می بینی؟
صبا نشان داده از زمانی که مایلی کهن را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارد، فوتبال به روزتری بازی می کند. من کم و بیش بازی هایشان را دنبال کرده ام. آنها باخت دراماتیکی مقابل استقلال داشتند. البته هر تیمی مقابل استقلال و پرسپولیس بهترین بازی خود را به نمایش می گذارد چراکه بازیکنان سعی می کنند در 4 بازی پخش مستقیم مقابل این دو تیم هرچه دارند به نمایش بگذارند.


* از عملکرد خودت تا این هفته راضی هستی؟
من نباید در این رابطه نظر بدهم و دایی و کارشناسان باید بگویند که دهنوی چطور بوده است. البته می دانم که خیلی از کارشناسان گفته اند خوب بوده ام. سال قبل که در تراکتور بودم بهتر بودم چرا که پستم چیز دیگری بود. امسال در پست هافبک دفاعی بازی می کنم و تحرک کمتری دارم. تمام تلاشم را می کنم که در هر بازی خواسته های کادر فنی را برطرف کنم.


* قبول داری به خاطر حرکت ابتدای فصلت فشار زیادی متحمل شدی؟
ببینید من ابتدای فصل اشتباه کردم و این موضوع روی ذهنیت افکار عمومی تاثیر گذاشت. طبیعی است که توقع دیگری از من داشته باشند. من با سر و صدای زیادی از تیم بزرگ سپاهان به تیم بزرگ پرسپولیس آمدم. با توجه به پست جدیدی که دارم از خودم راضی هستم. تا الان که کادر فنی از عملکردم رضایت داشته است. این را می توانید از دایی بپرسید. به عقیده من خیلی از روزنامه نگاران به خوبی فوتبال را می فهمند و می توانند نظر بدهند. اما متاسفانه بعد از داربی هجمه زیادی به من وارد شد. هر دو تیم از باختن می ترسیدند ولی بعضی کارشناسان فقط روی من طوم کرده بودند. آیا اصلا می دانستید پست من کجا بود؟ من به عنوان هافبک راست مقابل پژمان نوری بودم. نه من می گذاشتم او کاری کند و نه او اجازه حرکت به من می داد. بازی اصلا طوری که دو تیم می خواستند پیش نرفت. به نظر من هیچ بازیکنی در حد و اندازه های خودش نبود. اما چون همه روی من زوم کرده بودند بعد از داربی بیشتر از همه ضربه خوردم.


* به خاطر این شرایط ناراحتی؟
نه من سرم به کار خودم است و تلاشم را برای موفقیت تیمی که در آن هستم به کار می گیرم. همه می دانند که در هر تیمی که بوده ام از مس کرمان گرفته تا تراکتورسازی و پرسپولیس خالصانه کار کرده ام. اما واقعا به نظر شما بازیکنان در داربی در حد خودشان بودند؟ شما ببینید کریستیانو رونالدو هم در داربی مادرید آن بازیکن همیشگی نبود. فوتبال همین است. من هم نمی گویم همیشه 100 بوده ام اما زیر 50 هم نبوده ام! سعی کردم همیشه بالای 70 باشم. در تیم اگر نیاز به کار دفاعی باشد من بیشتر مواقع خودم را می رسانم. متاسفانه یا خوشبختانه در فوتبال کسی که گل می زند بیشتر در چشم است. اما ما هم داریم تلاش خودمان را می کنیم. در این 10-11 هفته گذشته از خودم راضی هستم ولی باز هم می گویم انتقاد های بعد از داربی از من منصفانه نبود.


* بعد از بازی مقابل گسترش فولاد انگار از پاس ندادن چند بازیکن ناراحت بودی.
این موضوع اصلا صحت ندارد. من فقط گفتم در بازی احتیاج داریم همه با حمله کنیم و همه با هم برگردیم و دفاع کنیم. تیم مان در آن بازی دو تکه شده بود. چیزی نگفتم که به بازیکنی بربخورد. می توانید از بازیکنان دیگر هم بپرسید که در تمرین هم اهل صحبت کردن نیستم. اگر قرار بر انتقاد کردن باشد اول از خودم انتقاد می کنم. به هیچ بازیکنی هم جسارت نکرده ام. 30 سال از خدا عمر گرفته ام و تا الان همیشه پشت همه ایستاده ام. بعضی ها می خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند اما نمی دانند چطور این کار را بکنند. آن وقت می آیند این موضوع را مطرح می کنند که بازیکنان پشت سر هم حرف می زنند اما اصلا درست نیست.


* قاسم دهنوی فصل قبل در اکثر اردوهای تیم ملی حضور داشت. فکر می کنی این بار هم دعوت می شوی؟
با توجه به پستی که فعلا بازی می کنم بعید می دانم. در تراکتورسازی خیلی خوب بودم و دعوت می شدم. امسال هم در 6-7 هفته عملکردم خوب بود. باید ببینیم نظر کی روش چیست اما فکر نمی کنم به اردو دعوت شوم. تمام انرژی ام را برای پرسپولیس می گذارم و اگر به تیم ملی هم دعوت شدم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

 
Last edited:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



عالیشاه: سربازی نرفتم و دانشجو دانشگاه پرسپولیس هستم











ارتش سرخ دات كام :
چند تن از سرخپوشانی که مشمول هستند و باید به سربازی بروند قرار است با دستور رویانیان به دانشگاه علمی، کاربردی پرسپولیس بروند تا با دریافت برگه اشتغال به تحصیل بتوانند در تهران بمانند و برای پرسپولیس به میدان بروند.


در حال حاضر شایعه ای شده مبنی بر انتقال امید عالیشاه به تیم تراکتورسازی تبریز در گفتگویی گفت: مشکلی ندارم که بخواهم به تراکتورسازی منتقل شوم درست است که سربازی نرفتم اما درحال حاضر دانشجو هستم و در دانشگاه پرسپولیس ثبت نام کرده ام تا از چند روز دیگر کلاسهایم را شروع کنم.


هافبک مهاجم تيم فوتبال پرسپولیس افزود: خدا کند به خاطر پرسپولیسی بودنم از استادان دانشگاه نمره بگیرم و هوایم را داشته باشند و زودتر مدرک بگیرم.


عالیشاه ادامه داد: نمی دانم چرا حاشیه درست می کنند اگر قرار بود اتفاق خاصی بیافتد دایی با من صحبت کرده و این موضوع را اعلام می کرد با این حال از چند روز دیگر رسماً دانشجو می شوم و دیگر این حواشی خاتمه می یابد.


وی در مورد دیدار با صبا گفت: صبا تیم جنگنده و جوانی است و فوتبال بازی می کند و خوشبختانه ما هم راحت تر مقابل تیمهایی مثل صبای قم تاکتیکی را پیاده می کنیم البته این تیم مربی خوبی هم دارد و مایلی کهن بیشتر به جوانها میدان می دهد و امیدوارم همچنان خط دفاعی آمار خود را حفظ کند و عملکرد خوبی داشته باشد چون در حال حاضر خط دفاعی پرسپولیس آمار کم ترین گل خورده را دارد.


لازم به ذکر است، وقتی با عالیشاه صحبت می کردیم وی حتي اطلاع دقیقی از دانشگاه پرسپولیس نداشت و نمی دانست مکان مجتمع کجاست.




 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



سيدجلال حسيني: خارج از خانه فقط بدشانسيم!









ارتش سرخ دات كام :
سيدجلال حسيني در بازي با فجر سپاسي يکي از بهترين هاي پرسپوليس بود. مدافع ملي پوش اين تيم در چند صحنه با اعتماد به نفس بالا موقعيت هاي گلزني بازيکنان حريف را مهار کرد تا حسابي مورد تشويق هواداران تيم قرار بگيرد. سيد جلال مانند تمام مصاحبه هاي گذشته سعي کرد با احتياط حرف بزند ما هم با قول اينکه حاشيه درست نکنيم او را به پاي مصاحبه کشانديم!


بازي با فجر چطور بود؟
بازي بسيار خوبي بود. بازيکنان حريف بازي خوبي را ارائه دادند، اما از آن جا که ما به سه امتياز نياز داشتيم توانستيم نبض بازي را در اختيار خودمان بگيريم و شرايط را کنترل کنيم. در اين بازي خيلي به سمت دروازه فجر حمله کرديم و اگر کمي با هوش بوديم مي توانستيم زودتر به گل برسيم اما به خاطر استرس زياد به اين امر نرسيديم که خوشبختانه درست در لحظه آخر گل برتري را به ثمر رسانديم و سه امتياز شيرين را دشت کرديم.


پرسپوليسي ها معتقدند فجر دفاع چند لايه اي تشکيل داده بود؟
ببينيد قانون فوتبال همين است اکثر تيم ها براي اينکه گل نخورند بسته بازي مي کنند. ما خودمان را آماده بازي دفاعي فجرسپاسي کرده بوديم. هيچ ايرادي هم به اين شيوه بازي فجر وارد نيست چرا که بازي دفاعي هم قسمتي از تاکتيک فوتبال است.


بول داري يک گل براي پرسپوليس خيلي کم بود؟
بله، يک گل کم بود. ما بايد خيلي قوي تر بازي مي کرديم. اما از اين به بعد قصد داريم قدرتمندتر کارمان را آغاز کنيم و همينطوري هم قوي ادامه بدهيم تا انشاا... از اين به بعد گلهاي بيشتري به حريفان بزنيم. در بازي با فجرسپاسي پيروزي پرسپوليس مهمترين هدفمان بود عيبي ندارد که يک گل زديم مهم، کسب سه امتياز بود که به هدفمان رسيديم.


اما هواداران را سکته داديد تا برديد؟
باور کنيد بچه ها تلاش خودشان را مي کنند و ده نفره دفاع نمي کنند اما وقتي تيم مقابل دفاع کار کند و دل به ضد حمله ها مي بندند طبعا گلزني برايمان سخت مي شود.


حضور کفشگري و نورمحمدي در ترکيب فيکس چطور بود؟
ببينيد ما از بازيکنان باتجربه بسياري بهره مي بريم و تصميم اول و آخر را در خصوص تاکتيک و ترکيب اصلي علي دايي مي گيرد. او هر بازيکني را که شرايط خوبي داشته باشد به ميدان مي فرستد.


پاس گل صادقيان خيلي زيبا بود؟
بله، در اين گل پيام استارت زد و کارش را به نحو احسن انجام داد. تمام بچه ها در اختيار تيم هستند و ما اين سه امتياز را از سعي و تلاش بازيکنان و درايت مربيان و علي آقا داريم. البته نبايد منکر نقش هوادارانمان بشويم. جا دارد از تمام اين عزيزان که هيچ وقت تيمشان را فراموش نمي کنند تشکر کنم. آنها تا لحظه آخر ما را حمايت و تشويقمان کردند. تا زماني که به گل نرسيده بوديم آنها پا پس نکشيدند و حسابي تشويقمان کردند و به بچه ها روحيه دادند. خدا را شکر حداقل با اين گل دل طرفداران را شاد کرديم و اجازه نداديم با نااميدي استاديوم را ترک کنند.


پرسپوليس در بازي هاي خانگي فقط برده...
ما در بازي هاي خارج از خانه هم خوب بازي کرديم اما فقط با بدشانسي مواجه شديم. اگر قرار است قهرمان شويم و ادعاي رسيدن به عنوان اين مقام مهم را داريم اصلا نبايد در خارج از خانه هم امتياز از دست بدهيم و بايد اين بيلان خوب را در تمام بازي ها ادامه دهيم.


گويا اتفاقات بازي با سپاهان را هم کاملا فراموش کرديد؟
بله، ما ديگر به آن مسائل کاري نداريم. شرايط از اين لحاظ خوب است. فقط اميدوارم ديگر شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم.


اما سه امتياز مهم را مقابل سپاهان از دست داديد.
فوتبال همين است و اين ورزش شرايط خاص خودش را دارد. اما ما بازيکنان بايد کار خودمان را کرده و از اين به بعد طوري بازي کنيم تا حرف به اما و اگر کشيده نشود.


اينکه ليگ تعطيل مي شود به ضرر پرسپوليس نيست؟
قطعا تمام برنامه ريزي هاي فوتبالمان بايد براي موفقيت تيم ملي باشد. ما در يک بازي رسمي بايد به مصاف تايلند برويم و به همين دليل بايد اردوهاي مفيد و خوب برگزار کنيم تا بازيکنان در آنجا به هماهنگي برسند. مهمترين مسئله در فوتبال تيم ملي است پس بايد همه چيز را در اختيارش بگذاريم تا انشاا... در بازي هاي جام جهاني يکي از موفق ترين تيم ها باشيم.


بازي هاي ليگ اروپا را دنبال مي کني؟
بله.


طرفدار کدام تيم هستي؟
من طرفدار يوونتوس هستم و مدافعين اين تيم را خيلي دوست دارم.


صبا را مي بريد؟
پيش بيني در مورد تمام بازي ها سخت است. صبا از يک مربي خوب و کار بلدي به نام مايلي کهن سود مي برد اما ما براي رسيدن به مقام قهرماني بايد اين تيم را در شهرش شکست بدهيم.





 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



ماهینی:به کسی مفتی جام نمی دهند





6.jpg




سایت هواداران پرسپولیس : مثل همه پرسپوليسي‌ها، حسين ماهيني هم از بازي تدافعي فجر شاكي است اما نه آنقدر كه عملكرد اين تيم را ضدفوتبال بخواند.
او مي‌گويد: فجر در آزادي فقط به فكر دفاع بود كه اين كار را براي ما سخت‌ مي‌كرد. البته حواشي بازي با سپاهان هم بچه‌ها را خسته كرده بود ولي كلا بازي تدافعي فجر آزاردهنده بود.البته من اعتقادي به ضد فوتبال ندارم و هر نوع دفاع كردني را ضد فوتبال نمي‌دانم. بالاخره دفاع كردن هم نوعي تاكتيك است و نمي‌شود به آن خرده گرفت. مهم اين است كه ما مقابل تيم‌هاي دفاعي هم بتوانيم گل بزنيم. وقتي خيال‌مان از بابت آمادگي خودمان راحت باشد ديگر بازي تدافعي حريفان هم نگران‌مان نمي‌كند.


ماهيني سپس به استقبال بازي آخر هفته برابر صبا مي‌رود:مثل هميشه تمام سعي و تلاش‌مان براي اين است كه 3 امتياز را بگيريم و طلسم نبردن‌هاي پرسپوليس در شهر قم را بشكنيم. زشت است تيمي كه مي‌خواهد قهرمان شود، از بازي خارج از خانه بترسد و ما هم اصلا نبايد براي‌مان مهم باشد كه كجا و مقابل چه تيمي بازي مي‌كنيم. مفتي كه به كسي جام نمي‌دهند. اگر قهرماني مي‌خواهيم، بايد بجنگيم و همه بازي‌ها را ببريم.


در آخر، ماهيني از اميدهايش براي ادامه حضور در تيم‌ملي مي‌گويد:از وقتي كروش آمده، هميشه جزو دعوت شده‌ها بوده‌ام و حالا كه داريم به جام جهاني نزديك مي‌شويم اميدوارم باز هم به تيم‌ملي دعوتم كند. مهم‌تر از دعوت شدن يا نشدن من، شرايط تيم‌ملي است. حالا كه به جام جهاني صعود كرده‌ايم نبايد براي تفريح به برزيل برويم. فدراسيون بايد شرايطي را فراهم كند تا بتوانيم طلسم را بشكنيم و در جام جهاني از گروه‌مان صعود كنيم.


 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!




بنگر:صبا را راحت تر می بریم





3.jpg



در اصفهان می ماندم مجسمه ام را می ساختند


سایت هواداران پرسپولیس : بازي با فجرسپاسي را پرسپوليس به سختي برد و حالا بايد خود را آماده كند براي بازي با صبا. يك بازي سخت خارج از خانه آن هم در حالي كه پرسپوليس تا امروز بيرون از تهران هيچ تيمي را نبرده.



با اين حال، خود پرسپوليسي‌ها به بازي پيش رو اميدوارند و ديروز مي‌گفتند كه براي شكستن طلسم ناكامي در بازي‌هاي خارج از خانه هم قسم شده اند.


حالا هم محسن بنگر به همين ناكامي‌ها اشاره مي‌كند و مي‌رود سراغ بازي آخر هفته برابر صبا: «بازي با سپاهان و بردن فجر و همه اينها ديگر گذشت و ما هم حالا روي صبا تمرکز كرده‌ايم که نيروي جواني و تجربه را با هم دارد. البته به نظر من صبا را خيلي راحت‌تر از فجر مي‌توانيم ببريم چون حداقل اين تيم ضدفوتبال بازي نمي‌كند. در اين بازي دو هدف داريم. يکي اينکه طلسم بازي‌هاي خارج از خانه را بشکنيم و ديگري اينکه به لطف خدا بتوانيم دومين پيروزي پياپي را به دست بياوريم که انگار هر دو براي ما طلسم شده‌اند. از هواداران به خاطر اينکه در هر شرايط پشتيبان ما بودند تشکر مي‌کنيم و مي‌خواهيم دعا کنند تا از اين به بعد همه بازي‌ها را ببريم و به هدف اصلي‌مان که نشان دادن يک پرسپوليس واقعي و مدعي قهرماني است، برسيم. البته تا الان هم چيزي كم نگذاشته‌ايم ولي خب گاهي مثل بازي با سپاهان بدشانسي مي‌آوريم و آن اتفاق‌ها مي‌افتد.»


حرف كه به اينجا مي‌رسد، محسن بنگر دوباره ياد دلخوري‌هايش از اصفهاني‌ها مي‌افتد و مي‌گويد: «من سال‌ها براي سپاهان زحمت كشيدم و اگر در اين تيم مي‌ماندم، باشگاه مجسمه‌ام را هم در اصفهان مي‌ساخت، اما خب ترجيح دادم به تيمي بيايم که دوستش دارم!»




 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
رفقا خبر مصدومیت رندی رو گذاشته بودن ............. اینم خبر تکمیلی از جراحی فریدون ..............



عمل جراحي 3 ساعته پاي هافبک ايراني الاهلي با موفقيت به پايان رسيد .


00945835.jpg








فريدون زندي که در بازي شنبه شب تيم الاهلي مقابل معيذر از هفته سوم ليگ ستارگان قطر دچار آسيب ديدگي شديد شده بود،يکشنبه توسط دکتر آندرو فيليپ و در بيمارستان اسپتار دوحه تحت عملي قرار گرفت که حدود سه ساعت به طول انجاميد.


به گزارش اوج، بر اساس اعلام پزشک جراح زندي،عمل جراحي روي پاي او با موفقيت پايان پذيرفته است.


زندي براي طي دوران نقاهت تا 6 ماه آينده از ميدان به دور خواهد بود،هر چند ممکن است اين مدت به 9 ماه هم افزايش پيدا کند.


در هنگام عملي که روي پاي اين بازيکن صورت گرفت،علاوه بر همسر وي،جمع زيادي از طرفداران،بازيکنان،کادر فني و مديران الاهلي حضور داشتند.


يکشنبه شب، دکتر محمود دبير باشگاه الاهلي بر بالين زندي حضور يافت و به وي گل رز هديه داد.


آسيب ديدگي زندي مشابه آسيب ديدگي معروف جبرييل سيسه و هنريک لارسون بود.شکستگي پاي زندي به حدي بود که بازي از دقيقه 80، شش دقيقه متوقف شد و اين بازيکن به صورت مستقيم به بيمارستان منتقل شد.







 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
آره
چه حالی میده صادقیان به دروازه بان لایی بزنه:D
من می ترسم از تیم ستارگان میلان هم ببازیم:D خارجی ها مثل ایرانی ها نیستن فوتبالو ول کردن شکمشون بره تو افساید تا 10 سال بعد بازنشستگیشون امادگی بدنیشون رو حفظ می کنن
در ضمن ستارگان پرسپولیس با ستارگان میلان بازی می کنن
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست

قاسم دهنوی: بعید می دانم کی روش دعوتم کند/ بعد از داربی بیشتر از همه ضربه خوردم



نه تورو خدا بیا برو تو تیم ملی فیکس باش حیف نیست واسه بازیکن خوش اتیه ای مثله تو که تو جام جهانی جهان پهلوان پله بازی نکنی:)
بیابرو عمو همینقدم که داریم تحملت میکنیم واسه سیاهی لشگر بودنه وگرنه حیف اسم ورنگ این لباس که تن یکی مثله تو وامثاله تو مثلا بائو بشه خوش گذشت دیگه تذ ندی وگرنه بهروز ***** فرو میگم دوباره واست کتو شلوار قهوه ای بخره ها!!!
این یه قلم +نوری رو اصلا نمیتونم تحملکنم مدیریت عزیز بنده رو بخاطر تند روی تو لهن صحبتم عف کنن
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
من می ترسم از تیم ستارگان میلان هم ببازیم:D خارجی ها مثل ایرانی ها نیستن فوتبالو ول کردن شکمشون بره تو افساید تا 10 سال بعد بازنشستگیشون امادگی بدنیشون رو حفظ می کنن
در ضمن ستارگان پرسپولیس با ستارگان میلان بازی می کنن
اخ گفتی ستارگان پرسپولیس الان چن دیقه پیش برنامه 90 محمدخانی رو نشون داد ستاره بی چونو چرا واقعا حیف که تو ایران نمیمونه ونیست امان از دست زن بد که چه به روزش آورد
راستی این پیاموچی شده هی میگه بهم گفتن نیا پرسپولیس !!!
مثله اینکه دلش با ذوبی هاس:(
 

-mey3am-

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2013
نوشته‌ها
5,637
لایک‌ها
2,939
محل سکونت
rasht
اخ گفتی ستارگان پرسپولیس الان چن دیقه پیش برنامه 90 محمدخانی رو نشون داد ستاره بی چونو چرا واقعا حیف که تو ایران نمیمونه ونیست امان از دست زن بد که چه به روزش آورد
راستی این پیاموچی شده هی میگه بهم گفتن نیا پرسپولیس !!!
مثله اینکه دلش با ذوبی هاس:(

نه بابا خاطرت جمع این و نیلسون از همه پرسپولیسی ترن :cool:
 
بالا