• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

alireza771

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
22 می 2013
نوشته‌ها
2,502
لایک‌ها
2,869
اگه هفت تومنو بده یعنی قبول کرده حرفاش خلاف واقع بوده که حاضر شده پرداخت جریمه کنه
در صورتی که واقعا حرفاش درست بود
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
یعنی این خیانتی که خودی ها به ما کردند و میکنن ، هیچ دشمنی نمیتونه بکنه ! :hmm:

اسمشون رو گذاشتند پرسپولیسی !

یکی نیست بگه آدم ... ! شما داری تیم رو به حاشیه میبری با بحث های بیجا ! امسال مایلی کهن و ***** فرد به درد خنجر زدن از پشت میخورن ! دستشون درد نکنه ! خودشون رو خوب نشون دادند ! :eek:
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پیروانی: در مراسم دیشب همه با هم قهر بودند / درود به شرف دایی ، آقای مایلی کهن مربی چرا نباید حقش را بگیرد؟ - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: آیا باید بلندگو دست می‌گرفتم و وسط استادیوم داد می‌زدم به ما پیشنهاد داده‌اند.


افشین پیروانی در خصوص اعلام نامش در برنامه 90 همراه با دایی و اعلام این موضوع که چرا این دو نفر در همان هنگامی که پیشنهاد به آنها داده شده، مسائل را مطرح نکردند، گفت: همه می‌دانند شعار اصلی من این است، آدم خواب را می‌شود بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده 50 نفر هم نمی‌توانند، بیدار کنند. ما باید به حال این فوتبال تاسف بخوریم به جای شادمانی در کوچه و خیابان در مورد رشوه، دلالی، زد و بند صحبت می‌کنند.

وی افزود: اگر بحث من مطرح شده این موضوع متعلق به چند سال پیش است، شب بود که پزشک تیم به من این موضوع را اطلاع داد و من هم عصبانی شدم و گفتم این موضوع به من ربطی ندارد و از طریق درودگر سرپرست تیم همه چیز را به شریفی رئیس وقت کمیته انضباطی اطلاع دادیم. آیا اشتباه بود؟ آیا باید بلندگو دستم می‌گرفتم و وسط استادیوم این را داد می‌زدم.

پیروانی یادآور شد: نمی‌دانم آیا آن وقت کمیته انضباطی این موضوع را پیگیری کرد یا خیر اما متاسفانه همه خودشان را به خواب زدند، کمیته انضباطی نمی‌تواند به صورت تک با همه این مسائل برخوردکند، باید جهاد ملی شود و مسئولان اطلاعاتی و امنیتی به کمک فوتبال بیایند.

وی در پاسخ به این سوال که می‌گویند مدرک کافی در دستان برخی که ادعا دارند، نیست گفت: مگر کسی که رشوه، دوپینگ، زد و بند کند مدرک دست کسی می‌دهد. پارسال گفتم دوپینگ در لیگ یک بیداد می‌کند، همه گفتند مدرک بیاور بعد 30 نفر را محروم کردند. این متاسفانه مشکل فدراسیون است، در هر قشری بازیکن سالم و یا ناسالم داریم ولی الان همه از آب گل آلود ماهی می‌گیرند، ما باید برای یک بار این دندان پوسیده را بکنیم و بیرون بیندازیم.

پیروانی خاطر نشان کرد: فوتبال ما الان بار فنی ندارد، هر کس بخواهد داوری یا مربیگری کند و یا در فدارسیون باشد باید به گروه خاصی بپیوندند. تاسف می‌خورم بازیکنانی را می‌بینم که چون اهل زد و بند نبودند الان بیرون نشستند. این است فوتبال ما.

پیروانی درباره شکایت دایی از مایلی کهن و پیگیری سرمربی پرسپولیس بابت پولش گفت: دست دایی درد نکند باید پول خود را از باشگاه پرسپولیس بگیرد. شنیدم آقای مایلی کهن در این باره حرف زده. آقای مایلی کهن عزیز چرا ما مربیان نباید حقمان را در تیمی که در آن بازی می‌کنیم بگیریم و یا حتی در آن مربیگری می‌کنیم، مگر ما این پول را نگیریم به جیب هواداران یا باشگاه می‌رود، صد درصد به جیب آقایان می‌رودکه ماشین‌های مدل بالا بخرند و زیر پای خود بیندازند. به نظر شما یک نفر جایی کار کرد نباید حق و حقوش را بگیرد.

وی افزود: ما همه پرسپولیسی هستیم اما خود من از دوران مربیگری ام و حتی بازی کردنم از این تیم طلب دارم. اگر این پول به باشگاه یا هوادار می‌رسید می‌گفتم عیبی ندارد اما پول من را سال 82 ندادند و به جایش آقای مدیر ماشین مدل بالا زیر پای خود انداخت، پول وینگادا را در پاکت دو دستی دادند و حتی از او عذرخواهی هم کردند اما ما باید هر روز به اداره مالیات برویم و برای پولی که نگرفتیم مالیات بدهیم.

پیروانی ادامه داد: وکیلم به اداره مالیات رفته و به او مبلغی بابت مالیاتم اعلام کردند که اصلا در جریان آن موضوع نبودم، به نظر من درود به شرف علی دایی. باید حقش را بگیرد البته من دایی را 4 ماه است که ندیدم و نمی‌خواهم با این حرفهام بگویم که من با دایی هماهنگی کردم که این حرفها را می‌زنم اما دایی حقش را می‌خواهد و به نظرم برای پول گذشته‌اش باید تلاش کند. هر کس که حقش را بخواهد به نظر شما با تعصب نیست؟ یادم هست که چند مدت پیش به باشگاه پرسپولیس رفتم تا در مورد مطالباتم صحبت کنم که به من گفتند مطالباتم را به مردم بم کمک کردند حالا دروغ و راستش را نمی‌دانم اما چه کسی باید جواب اداره مالیات را بدهد، اداره مالیات می‌گوید فلان رقم را در روزنامه نوشتند که قرارداد شماست پس باید اینقدر مالیات بدهی.

وی در خصوص مراسم شب گذشته قانون مداران فوتبال نیز گفت: نصف افرادی که دیشب در مراسم بودند با هم قهر بودند، هفته پیش به من زنگ زدند و گفتند قرار است این مراسم برگزار شود. من با 50 بازی ملی و کاپیتانی تیم ملی به این مراسم دعوت شدم در سال 1998، 17 بازی برای تیم ملی تا رفتن به جام جهانی بازی کردم اما یک کارت قرمز نگرفتم ولی مراسم دیشب واقعا معلوم نبود برای چه برگزار شد. درود بر شرف عابدزاده که می‌گفت همه با هم که قهر هستند به مراسم دعوت شدند.

وی افزود: متاسفانه مراسم دیشب اصلا مشخص نبود با چه برنامه‌ای برگزار شد، آمارهایی که داده بودند اکثر اشتباه بود و باید به حال فدارسیون تاسف خورد چون فدارسیون باید این مراسم‌ها را برگزار کند نه یک سری باشگاه هنرمندان و کسان دیگر.

سرمربی سابق قرمزپوشان یاد آور شد: یادم هست سال گذشته وزیر وقت به ما 400 هزار تومان بن کت و شلوار داد پس از این موضوع من این بن را به یک نفر دیگر بخشیدم اما وقتی این بنده خدا رفت بن را بگیرد متوجه شد که اگر چند دقیقه دیگر آنجا بایستد پلیس او را خواهد گرفت و سپس به من زنگ زد و گفتم تا اوضاع خراب تر نشده محل را ترک کن، این هم هدیه وزیر به ما بود، سه ماه پیش هم در یک بازی نمادین که نود و هشتی‌ها به میدان رفتند به همه فیش حج دادند اما هنوز که هنوز است معلوم نیست این فیش‌ها آیا برای پیشکسوتان فایده‌ای خواهد داشت و یا فقط برگه‌ را به آنها دادند ما همیشه می‌گوییم پهلوان زنده را عشق است اما الان پهلوان در ایران زنده و مرده ندارد و به نظر صنف بقال و نجار هم الان راحت به خود اجازه می‌دهند تا از فوتبالی‌ها تجلیل کنند. من برای این فدارسیون متاسفم و احتیاجی به پول آقایان ندارم اما مراسم‌هایی مانند شب گذشته باید توسط فدارسیون فوتبال انجام شود تا اینقدر بی ارزش نباشد.

پیروانی در پایان در مورد انتقادهای از پژمان جمشیدی بابت حضور در یک سریال نیز گفت: جمشیدی بهترین کار را کرد، دید در فوتبال زد و بند است هنر پیشه شد. کارش خیلی درست بود و هر کس بخواهد درباره او حرف بزند مطمئن باشید جوابش را خواهم داد. الان فوتبال ما طوری شده که هنرمندان باید بیایند از فوتبالیستها تجلیل کنند ما فقط همین را می‌خواهیم و فدارسیون ما متاسفانه خواب است.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
تلاش نافرجام برای آشتی دایی و مایلی‌کهن - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : علی دایی در مراسم تقدیر از قانونمداران فوتبال ایران با درخواست برای آشتی با مایلی کهن روبرو شد، اما این درخواست را قبول نکرد.

مراسم تقدیر از قانونمداران فوتبال ایران شب گذشته در تالار وحدت به میزبانی باشگاه هنرمندان برگزار شد. این مراسم که تا ساعات پایانی شب به طول انجامید، اتفاقات جالبی داشت.

در بخش پایانی مراسم و زمانی که نوبت به تقدیر از علی دایی رسید، سرمربی پرسپولیس پیش از صدا شدن نامش سالن را ترک کرد، اما حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان دایی را از بیرون دوباره روی سن برد تا هم جایزه‌اش را به او بدهند و هم از دایی برای دادن جوایز مربیان تیم ملی در 3 جام جهانی قبل استفاده کنند. وقتی دایی متوجه این موضوع شد، چهره‌اش به کلی تغییر کرد و نمی‌خواست با محمد مایلی‌کهن روبرو شود.

پس از روی سن رفتن اصغر شرفی و بیژن ذوالفقارنسب که با تمام افراد روی سن دست دادند، زمانی که نام مایلی‌کهن صدا شد، همه منتظر بودند تا ببینند مایلی‌کهن و دایی با یک دیگر روبرو می‌شوند یا نه! حتی یکی از دوربین‌های حاضر در سالن از زمانی که مایلی‌کهن از روی صندلی‌اش بلند شود و بالا برود، او را دنبال کرد تا روبرو شدنش با دایی را پخش کند، اما مایلی‌کهن در ابتدای سن ایستاد و به سمت سرمربی پرسپولیس نرفت. در پایان هم وقتی لوح‌های تقدیر به مربیان تیم ملی از جمله شرفی، ذوالفقارنسب، همایون شاهرخی، حسین فرکی و مربیان کنونی تیم ملی داده شد، یاریار شروع به سخنرانی کوتاهی کرد.

وی با اشاره به رعایت اخلاق و دوستی در ورزش و فوتبال گفت: می‌دانم اکنون همه چه چیزی می‌خواهند و منتظر چه چیزی هستند. یک آشتی. وی خطاب به دایی گفت: علی آقا، چه کار کنیم؟ که دایی هم با حرکات سر و دست و چهره‌ای فرو رفته به درخواست یاریار برای آشتی با مایلی‌کهن پاسخ منفی داد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
هدایتی: با مایلی‌کهن و دایی برای رفع کدورت صحبت می‌کنم/ پرسپولیس برای خلعتبری کمک بخواهد باز هم در خدمتم - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : مالک باشگاه استیل آذین گفت: اگر قابل باشم با مایلی کهن و دایی برای رفع کدورت صحبت می‌کنم.

حسین هدایتی در مورد احتمال پادرمیانی برای پایان کدورت دایی و مایلی‌کهن و دلخوری قلعه‌نویی از برخی اهالی فوتبال اظهار داشت: دایی، مایلی‌کهن و قلعه‌نویی دوستان خوب من هستند و به آنها می‌گویم که رفتار شما در داخل و حتی در خارج از کشور زیر نظر جوانان ایرانی قرار دارد. شما الگوی ورزشی این مردم هستید. امیدوارم اسطوره‌ها به گونه‌ای رفتار کنند که دیگران از آنها صفا و صمیمیت را یاد بگیرند. سعی کنند با یکدیگر صمیمی‌تر باشند چراکه فوتبال ارزش این حرف ها را ندارد و خیلی زود دیر می شود.

وی افزود: امیدوارم از دروغ، تهمت و آبروبری خودداری کنیم. با این تمدن و فرهنگ، شایسته نیست که مردم ما شاهد جر و بحث بزرگان ورزش فوتبال باشند.

هدایتی تصریح کرد: من اگر قابل باشم با مایلی کهن و دایی برای رفع کدورت صحبت می‌کنم و با قلعه‌نویی هم حرف خواهم زد تا همه با یکدیگر و متحد باشیم.

مالک باشگاه استیل آذین در مورد کناره‌گیری از فوتبال نیز به تسنیم گفت: خیلی وقت است از فوتبال دور شدم. وقتی حاشیه در فوتبال زیاد شود افراد اقتصادی که در ورزش هستند دیگر زمان خود را برای کار و زندگی از دست می دهند، بنابراین هر زمان که بستر برای فوتبال پاک و به دور از حاشیه فراهم شود، من هم حضور بیشتری در آن خواهم داشت.

هدایتی با رد اختلافاتش با درودگر خاطرنشان کرد: اختلافی با درودگر ندارم و ما یک اختلاف حساب با هم داشتیم که آن هم حل شد و هیچ مشکلی نیست. اختلافی با درودگر ندارم و واقعا علاقه‌مند و ارادتمند مردم انزلی و هواداران ملوان هستم. برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که از انتهای جدول بالا بیایند و در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند.

وی درباره فساد در فوتبال تاکید کرد: در هر بخشی مفسده هست. مگر در اقتصاد یا سیاست وجود ندارد؟ به نظرم این مباحث زیاد نباید پر رنگ شود چراکه در فوتبال کارهای خوب هم زیاد دیده می شود. امیدوارم شرایط به گونه ای شود که همه افراد فاسد را طرد کنند. در زمان ما هم این مسائل بود که آنها را طرد می کردیم و اگر همه این رویکرد را داشتند شاید این مشکلات تا این اندازه پر رنگ نمی شد.

هدایتی ادامه داد: یکی از عوامل ایجاد زشتی‌های فوتبال همین گردش هزینه‌های زیاد است. شاید در گذشته که فوتبال بیشتر بر پایه تعصب بود تا پول این فسادها نبود. تا زمانی که مدیریت دولتی باشد همین گونه نیز پول خرج می شود. مقابله با فساد در فوتبال یک عزم ملی را می طلبد.

وی درباره اینکه فکر خریدن پرسپولیس را کنار گذاشته اظهار داشت: مگر پرسپولیس را می فروشند؟ این حرف را باور نکنید. این اتفاق هیچ وقت در کشور عزیزمان رخ نخواهد داد چراکه این 2 تیم متعلق به مردم و تحت لوای حاکمیت است و واگذاری آن محال است. البته افراد عاشقی هستند که در این زمینه به هر شکل ممکن کمک کنند چه من باشم و چه نباشم.

مالک استیل آذین درباره به میان آمدن بحث این باشگاه در میان باشگاه هایی که پیشنهاد رشوه به آنها شده تصریح کرد: ظاهرا خانبان روانشناس تیم چنین موضوعی داشته اما از کسی اسم نبرده و من اطلاعی ندارم.

هدایتی در مورد ناپدید شدن خیّر دیگری که قرار بود قسط دوم قرار داد خلعتبری را پرداخت کند به تسنیم گفت: در بحث جذب خلعتبری آنچه انجام دادم، وظیفه ام بود. از ماجرای ناپدید شدن خیّر دوم اطلاعی ندارم اما پرسپولیس هر کمکی از من بخواهد باز هم در خدمتم و انجام وظیفه خواهم کرد.

وی درباره اعزام برخی تیم ها مانند فوتبال ساحلی یا کشتی با کمک های مالی او نیز خاطرنشان کرد: هر کاری شده برحسب وظیفه شده است. هر ایرانی مسلمان غیرتمند باید هر کاری از دستش بر می‌آید باید برای تیم ملی انجام دهد و من هم به نمایندگی از 75 میلیون ایرانی نخودی در آش انداخته‌ام.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مسلمان: قرار نیست فصل آینده در حتما در پرسپولیس باشم - Perspolisnews.Com

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: قطعا خیلی زود است که برای فصل آینده ام تصمیم بگیرم.

محسن مسلمان در گفت و گو با اوج، درخصوص شایعه حضورش در پرسپولیس برای فصل آینده اظهارداشت: خودم چیزی درباره این موضوع نشنیده ام و نمی دانم ماجرا چیست. من در ادروی تیم امید رویانیان را دیدم و فقط با او خوش و بش کردم. حرفی هم درباره رفتن من به پرسپولیس نشد و قطعا خیلی زود است که بخواهم برای فصل آینده ام تصمیم بگیرم.

وی ادامه داد: از نظر حرفه ای هم درست نیست که الان بخواهم به حضور در تیم دیگری فکر کنم. من بازیکن ذوب آهن هستم و تیمم را خیلی دوست دارم. الان تمام فکر و ذکرم بازی برای ذوب آهن است و اینکه مثل فصل گذشته در انتهای جدول نباشیم. هر وقت قراردادم با ذوب آهن تمام شد به بقیه پیشنهاداتم فکر می کنم.

مسلمان درخصوص وضعیت اردوی تیم امید گفت: شرایط خوب است. تیم ملی امید آینده فوتبال ایران است و بیشتر باید به این تیم بها داده شود. به نظر من باید امکانات بیشتری برای تیم ملی امید در نظر گرفته شود.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
عجب غوغایی شده این وسط همه دارن پای همدیگه رو میکشن وسط
تو این ماجرا بیشترین ضربه رو پرسپولیس خورد با اینکه قهرمانی از قضاوت منع شده و این به نفع ماست
اما بیشترین انرژی و وقت رو اشخاصی مثه دایی و رویانیان گذاشتن فقط امیدوارم حواسشون از بازی روز جمعه پرت نشده باشه:)
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]حاشیه بازی دوستانه پرسپولیس_ذوب آهن/حضور حقیقی در ترکیب اصلی و گلزنی نوروزی از روی ضربه ایستگاهی[/h][h=2][/h]پرسپولیس نیوز : تیم های پرسپولیس و ذوب آهن عصر روز چهارشنبه در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند.سرخپوشان در این مسابقه که از ساعت 16:10 در مجموعه درفشی فر در حضور 200 تماشاگر آغاز شد،با نیلسون،حمید علی عگسری،محسن بنگر،رضا حقیقی،میثم حسینی،رضا نورمحمدی،غلام رضا رضایی،هادی نوروزی،قاسم دهنوی،مهرداد کفشگری و سید مهدی سید صالحی به میدان رفتند.

تیم ذوب آهن هم در این مسابقه با میلان میاتوویچ،سپهر حیدری،هادی تامینی،مهدی رجب زاده،محمد صلصالی،میلاد زنیدپور،قاسم حدادی فر،اویس کرد جهان،محسن بیاتی نیا،روح الله عرب و علیرضا محمد به میدان رفت.

این مسابقه تا دقیقه 23،با نتیجه 1 بر 1 مساوی در جریان است.

قاسم حدادی فر 17 و هادی نوروزی در دقیقه 23 از روی ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس در این بازی گل زدند.

*اسماعیل فرهادی و سینا عشوری به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب ذوب آهن قرار ندارند.

*مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و مدیرعامل باشگاه از کنار زمین نظاره گر مسابقه هستند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]دایی و مایلی‌کهن ۳ میلیون تومان جریمه شدند؛ پرونده همچنان باز است![/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربیان دو تیم صبای قم و پرسپولیس را به مبلغ سه میلیون تومان جریمه کرد. هم‌چنین این پرونده در مورد مصاحبه‌های این دو مربی همچنان باز است.به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آراء خود را در خصوص دیدار دو تیم صبای قم و پرسپولیس را به شرح زیر اعلام کرد:

در دیدار بین تیم‌های صبای قم و پرسپولیس که روز 12 مهرماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد، از سوی سعید شیرینی – سرپرست ، سیدجلال حسینی – بازیکن ، علی دایی – سرمربی تیم پرسپولیس و محمد مایلی کهن – سرمربی تیم صبای قم تخلفاتی صورت گرفت که کمیته انضباطی آرا خود را به شرح زیر اعلام کرد:

1- سعید شیرینی به دلیل تاخیر در جلسه هماهنگی و سیدجلال حسینی ضمن رفتار غیرورزشی نسبت به بازیکن تیم حریف مرتکب تخلفاتی شدند، برهمین اساس کمیته انضباطی طبق بند 1 ماده 22 آیین نامه هر کدام را به تذکر کتبی و تکرار تخلف موجب اعمال تنبیهات شدیدتر خواهد شد.

2- محمد مایلی کهن و علی دایی سرمربیان تیم‌های صبای قم و پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی و غیرحرفه‌ای در جریان مسابقه و بعد از آن مرتکب تخلفاتی شدند، بر همین اساس کمیته انضباطی طبق بند یک ماده 37 آیین نامه نسبت به تخلفات واقع شده در جریان مسابقه نامبردگان را به تذکر و پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و در خصوص تخلفات بعد از مسابقه (مصاحبه های انجام شده) توسط هر دو نفر پرونده مفتوح و طرفین هر توضیح و یا دفاعیه‌ای را به صورت مستدل تا تاریخ 20 مهرماه به کمیته انضباطی ارسال کنند، تا در رای نهایی لحاظ شود.

3- رضا عنایتی به دلیل رفتار شایسته و در خورتحسین که در این مسابقه داشته است، برهمین اساس کمیته انضباطی از وی تشکر و قدردانی کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]استیلی به دنبال استعدادهای جدید/ دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب گرگان به نفع بیماران سرطانی1[/h]
پرسپولیس نیوز : در سفری که مسئولان پرسپولیس به گرگان داشتند و با توجه به مذاکراتی که انجام شد، قرار است یک دیدار دوستانه بین پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب گرگان به نفع بیماران سرطانی برگزار شود.بهروز منتقمی قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس به همراه حمید استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس و همچنین بهنام ابولقاسم‌پور در سفری که به گرگان داشتند، در مراسم روز گذشته برترین‌های فوتبال گرگان شرکت کردند.

در این مراسم که با استقبال خوبی همراه بود، منتقمی به سخنرانی پرداخت و همچنین جوایز برترین‌های گرگان توسط مسئولان پرسپولیس به نفرات برتر اهدا شد.

همچنین قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس مذاکراه‌ای را با هلال احمر گرگان داشت و قرار شد این سازمان امکاناتی را در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار دهد و همچنین با توجه به درخواست هلال احمر قرار شد یک دیدار دوستانه بین پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب گرگان برگزار شود که عوائد آن به بیماران سرطانی برسد.

حمید استیلی نیز به عنوان رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس امروز از مدرسه فوتبال پرسپولیس در گرگان دیدن می‌کند تا استعدادهای فوتبال این منطقه را شناسایی کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]اخبار کوتاه پرسپولیس / وضعيت حقيقی برای ماندن در پرسپوليس بررسی می شود[/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : وضعيت «عليرضا حقيقي» براي باقي ماندن در تيم فوتبال پرسپوليس تهران يا بازگشت به تيم روبين كازان روسيه در روزهاي پاياني اين هفته بررسي مي شود.
«عليرضا حقيقي» كه سال گذشته با قراردادي سه ساله به تيم روبين كازان روسيه پيوسته بود، امسال به صورت قرضي به پرسپوليس بازگشت اما هنوز فرصتي براي قرار گرفتن در چارچوب دروازه اين تيم پيدا نكرده است.

حقيقي در حال حاضر در روسيه به سر مي برد و قرار است تا پايان اين هفته وضعيت او از سوي باشگاه پرسپوليس براي باقي ماندن در اين تيم يا بازگشت به روبين كازان روسيه بررسي شود.

«كريم باقري» هم كه اين روزها در كلاس مربيگري شركت مي كند، احتمالا تا روز شنبه كارت خود را دريافت كرده و مي تواند از هفته آينده روي نيمكت تيم پرسپوليس حضور داشته باشد.

حكم محروميت محمدرضا مولايي مربي بدنساز پرسپوليس نيز امروز به سازمان ليگ رسيد و احتمالا فردا (پنجشنبه) به باشگاه ابلاغ مي شود و او ديگر نمي تواند سرخپوشان را همراهي كند.

باشگاه پرسپوليس، مصطفي شكري را به عنوان وكيل مولايي در جريان پرونده محروميتش معرفي كرده است.

«محمد رويانيان» مديرعامل پرسپوليس ساعت ۱۵ امروز در مجموعه ورزشي درفشي فر حضور يافت تا ديدار دوستانه سرخپوشان مقابل ذوب آهن اصفهان را از نزديك تماشا كند.

بازيكنان ذوب آهن هم حدود ساعت ۱۵ به محل برگزاري اين مسابقه رسيدند كه از ميان آنها هواداران پرسپوليس از عليرضا محمد و سپهر حيدري دو بازيكن سابق اين تيم به شدت استقبال كردند.

سعيد آذري مديرعامل باشگاه و هاشمي مديرعامل كارخانه ذوب آهن اصفهان نيز براي تماشاي اين مسابقه در ورزشگاه درفشي فر حضور يافتند.

رويانيان همتاي خود در باشگاه ذوب آهن را به بخش هاي مختلف مجموعه ورزشي درفشي فر برد تا او را با امكانات باشگاه پرسپوليس آشنا كند.

هواداران پرسپوليس ۳۰ دقيقه پيش از آغاز مسابقه مقابل ذوب آهن اصفهان اجازه حضور در سكوهاي مجموعه ورزشي درفشي فر را پيدا كردند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]حاشیه دیدار پرسپولیس-ذوب آهن/ قربانی کردن گوسفند جلوی پای مدیران ذوب آهن[/h]
[h=2][/h]پرسپولیس نیوز : مدیرعامل کارخانه ذوب آهن از ورزشگاه درفشی فر بازدید کرد.قبل از شروع بازی دوستانه پرسپولیس و ذوب آهن سعد محمدی، مدیر کارخانه ذوب آهن به همراه سعید آذری و رویانیان از ورزشگاه درفشی فر دیدن کردند. اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن همراه تعدادی از معاونان خود همراه با سعید آذری مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن امروز به مناسبت برگزاری بازی دوستانه دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در مجموعه درفشی فر حضور پیدا کردند.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در بدو ورود به مجموعه درفشی فر با استقبال گرم محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفت.

قرار است در جریان بازی دوستانه تجلیلی هم از مدیرعامل و سرمربی ذوب آهن صورت بگیرد.

نکته جالب این بود که جلوی پای مدیران کارخانه ذوب آهن گوسفند قربانی شد.

در حال حاضر هم 50 نفر در ورزشگاه درفشی فر حضور دارند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بازگشت قاسمی وعباس زاده به تمرینات پرسپولیس


پرسپولیس نیوز : فرشاد قاسمی و محمد عباس‌زاده روز سه شنبه به جریان تمرینات پرسپولیس برگشتند.
کادر پزشکی پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کردند، برنامه‌ریزی شده بود که عباس‌زاده برای سونوگرافی اعزام شود اما دیروز پس از معاینات و اعلام آمادگی، تمرین کرد.

فرشاد قاسمی هم دیروز دویدن را آغاز کرد و در حال حاضر تنها مصدوم ما مهرداد پولادی است که در واقع دیگر مصدومیت ندارد و باید مراحل بدنسازی را پشت سر بگذارد تا زمانیکه آماده بازگشت به میادین شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]رویانیان و آذری امروز نظاره گر بازی پرسپولیس - ذوب آهن[/h]
[h=2][/h]پرسپولیس نیوز : مدیرعامل دو باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن امروز از نزدیک نظاره‌گر بازی دوستانه دو تیم خواهند بود.
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان که در بازی‌های رسمی در ورزشگاه حضور پیدا نمی‌کند، امروز در جریان مصاف دوستانه دو تیم پرسپولیس- ذوب‌آهن در ورزشگاه درفشی‌فر حضورخواهد داشت و پذیرای
سعید آذری همتای اصفهانی خود خواهد بود.

کادرفنی پرسپولیس در بازی امروز با توجه به غیبت 9 بازیکن خود، بیشتر به ارزیابی نفراتی خواهد پرداخت که کمتر فرصت بازی داشته‌اند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]غلامپور: احترام افراد دست خودشان است/ برخوردي كردند كه ديگر هيچ كس شهادت ندهد1[/h]
پرسپولیس نیوز : مربي دروازه بان هاي تيم پرسپوليس تهران در خصوص اينكه در درگيري «علي دايي» با «محمد مايلي كهن»، رابطه استاد و شاگردي حفظ نشده است، تلويحا از دايي دفاع كرد و گفت: فقط مي توانم بگويم احترام هر فردي دست خودش است.«بهزاد غلامپور» روز چهارشنبه در خصوص اينكه به نظر مي رسد، «عليرضا حقيقي» قصد بازگشت به ليگ فوتبال روسيه را دارد، گفت: از رفتن او اطلاع ندارم و اين تصميمي است كه بازيكن خواهد گرفت ولي در هر صورت حقيقي، اكنون بازيكن پرسپوليس است و روي او حساب ويژه اي باز كرده ايم.

وي در خصوص بعضي از اتهاماتي كه از سوي «محمد مايلي كهن» به «علي دايي» نسبت داده شده است، گفت: علي دايي را ۲۰ سال است مي شناسم و پنج سال است از نزديك با او همكاري مي كنم و معتقدم مطرح كردن بعضي مسايل در باره او زشت است و اين حرف ها اصلا در حد علي دايي به عنوان اسطوره فوتبال ايران نيست.

مربي دروازه بان هاي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص اينكه آيا بهتر نبود احترام استاد و شاگردي حفظ مي شد، گفت: همه آدم ها احترام شان دست خودشان است و مطمئن باشيد دايي به اصول اخلاقي پايبند است.

وي در خصوص راي فساد در فوتبال ايران تصريح كرد: با اين رايي كه صادر شد، كاري كردند كسي جرات نكند حرف هاي خود را در باره فساد مطرح كند و اي كاش به شاهدان احترام بيشتري گذاشته مي شد.

غلامپور در خصوص اينكه گفته مي شود، در ديدار تيم هاي راه آهن سورينت تهران و آلومينيوم كه او يكي از اعضاي كادر فني تيم راه آهن بوده قضاوت ها به سود اين تيم بوده است، خاطرنشان كرد: ما آن بازي را سالم برديم و هيچ اتفاق خاصي رخ نداد و اين مسايل صحت ندارد.

وي در مورد اينكه گفته مي شود، «محمدرضا مولايي» رابط با داور خاطي با باشگاه نام برده بوده، اظهار داشت: مطمئن باشيد اگر مولايي كاري كرده بود، نمي رفت در خصوص فساد شهادت بدهد.

مربي دروازه بان هاي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص عملكرد ناموفق اين تيم در بازي هاي خارج از خانه گفت: بازيكنان ما در داخل خانه، عملكرد بسيار خوبي دارند اما در خارج از خانه اينگونه نيست و بايد بدانند براي رسيدن به قهرماني به همه امتيازها نياز داريم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]برنامه یک شانزدهم جام حذفی اعلام شد/ پرسپولیس - پدیده 1 آبان[/h]
[h=2][/h]پرسپولیس نیوز : سازمان لیگ، برنامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی را اعلام کرد اما زمان دیدار استقلال مقابل حریفش کاسپین قزوین نامشخص است.سازمان لیگ برنامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی گرامیداشت دهه ولایت و تکریم عید سعید غدیرخم اکمال دین و اتمام نعمت حضرت امیر المومنین علیه السلام را به شرح زیر اعلام کرد:



چهارشنبه 1/8/92:

فولادنوین اهواز – فجر شهید سپاسی ساعت 15 ورزشگاه تختی اهواز

راه‌آهن- تالار وحدت همدان ساعت 15 ورزشگاه اکباتان تهران

سایپا- نفت مسجد سلیمان ساعت 15 ورزشگاه انقلاب کرج

الوند همدان- استقلال خوزستان ساعت 15 ورزشگاه قدس همدان

پرسپولیس – پدیده مشهد ساعت 16:45 ورزشگاه آزادی تهران

سه‌شنبه 7 آبان:

داماش گیلان- یزد لوله ساعت 15 ورزشگاه عضدی رشت

نفت تهران – داماش ایرانیان ساعت 15 ورزشگاه دستگردی تهران

گسترش فولاد – میناب طیور هرمزگان ساعت 15 ورزشگاه گسترش فولاد تبریز

صنعت نفت آبادان- سپاهان ساعت 15 ورزشگاه تختی آبادان

صبای قم – نفت امیدیه ساعت 15 ورزشگاه یادگار امام قم

ملوان – مس رفسنجان ساعت 15 ورزشگاه تختی انزلی

فولاد خوزستان- نام حریف بعدا اعلام می‌شود ساعت 15 ورزشگاه تختی اهواز

پیام صنعت آمل ذوب آهن ساعت 15 ورزشگاه متعاقبا اعلام می‌شود.

یکشنبه 12 آبان:

ماشین‌سازی تبریز- تراکتور‌سازی تبریز ساعت 15 ورزشگاه یادگار امام تهران

جمعه 17 آبان‌ماه:

شهرداری دزفول _ مس کرمان ساعت 15 ورزشگاه تختی اهواز

استقلال تهران – کاسپین قزوین
 
بالا