• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]گزارش تمرين امروز پرسپوليس[/h]
[h=2] تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که يک مدرس آلماني ميهمان ويژه قرمزپوشان بود.[/h]
00945185.jpg

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 10 و 20 دقيقه امروز با يک ريکاوري ساده و کارهاي هوازي پيگيري شد.

به گزارش فارس،در تمرين امروز مولر، يکي از مدرسان دانشگاهي آلمان ميهمان ويژه قرمزپوشان بود و دقايقي درباره رشته فوتبال و برخي مسائل با بازيکنان و کادر فني گفت‌وگو کرد.

*با توجه به سالگرد پدر دايي طبق توافقات انجام شده بعد از ظهر امروز دايي، رويانيان و شيريني به اردبيل مي‌روند تا در سالگرد پدر علي دايي شرکت کنند.

*تمرينات پرسپوليس با اعلام کادر فني فردا جمعه تعطيل است و شنبه پيگيري خواهد شد.

*در تمرين امروز تنها ملي‌پوشان غايب بودند.

 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
دایی اشتباه میکنه بخدا جای اینکه نوری یا سید صالحی همیشه فیکس باشن باید بازیکنایی مثله غریبی رو بازی بده حیفه بخدا اخه دیگه بازیکنی مثله رضایی نوری وسیدصالحی که روزهای تواوج بودنشون تو تیم های شهرستانی سپری شده بدرد تیمهای بزرگی مثله پرسپولیس استقلال نمیخورن من حاضزم جای سید صالحی نوروزی بازی کنه نه اینکه بدم بیاد از سید نه منظور من اینه که بهتره سرمایه تیم واسه دوره های بعدی هم بکار بره کار سردارو تو مدیریتش تحسین میکنم خیلی دور اندیش ومنطقیه ولی دایی نه متکبرانه میخواد بره جلو که همینم میشه که ضربه میزنه به تیم ومیبره تو حاشیه -امیدوارم که ینن بازیکنای ستاره ای که امثال جذب کردیمو یه روز حسرتشونو نخوریم حیفه فک کن مسلمان وحدادیفر وبختیاررحمانی وارش افشین هم تو تیمون بیان وای خدا انصافا خیلی دلم واسه یه تیم عالی تنگ شده
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
روز پرکار رویانیان و دایی در اردبیل

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد رویانیان و محمود سالارکیا امروز به اردبیل سفر کردند تا مدرسه زبان پرسپولیس در این شهر را افتتاح کنند. پس از آن قرار است با حضور رویانیان، دایی، شیرینی و سالارکیا قرارداد پدیده اردبیلی فوتبال ایران با باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی در هیئت فوتبال این شهر ثبت شود.

پیش از این رویانیان از قرارداد 10 ساله پرسپولیس با پدیده 9 ساله فوتبال خبر داده بود که این خبر از سوی مربی این بازیکن تکذیب شد؛ اما با برطرف شدن مشکلات موجود، این قرارداد ساعت 16:30 امروز در اردبیل امضا می‌شود.

بعد از این، رویانیان به همراه دایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس در مراسم سالگرد پدر علی دایی در اردبیل حضور پیدا می‌کنند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
کلاس چهار ساعته پروفسور مولر با بازیکنان نقاشی‌ کشیدن پرسپولیسی‌ها در کلاس مولر/ ارزیابی رفاقت در بین قرمز‌پوشان!

به گزارش خبرگزاری فارس، با هماهنگی باشگاه پرسپولیس و تلاش‌های وحید هاشمیان پروفسور مولر یکی از استادان دانشگاه آلمان که سابقه همکاری با تیم‌های اشتوتکارت آلمان و بایرمونیخ را دارد برای تدریس در دانشگاه پرسپولیس به تهران آمد. به همین دلیل با پیشنهاد مسئولان دانشگاه علمی - کاربردی پرسپولیس و پس از هماهنگی با علی دایی امروز کلاسی چهار ساعته توسط پروفسور مولر با استقبال کادر فنی برای بازیکنان برگزار شد.

در این کلاس پروفسور مولر در خصوص عواطف و احساسات در حین بازی و همچنین قبل و بعد از بازی و کنترل آنها توسط بازیکنان با آنها گفت‌وگو کرد. همچنین در اقدامی عجیب پروفسور مولر به بازیکنان گفت: از شما می‌خواهم نقاشی‌ای بکشید که مردم شما را چگونه تصور می‌کنند یا خودتان چگونه خودتان را تصور می‌کنید؟

همچنین دو نمودار توسط پروفسور مولر کشیده شد که روی آن از صفر تا صد نوشته شده بود که مدرس آلمانی از قرمز‌پوشان خواست که اگر رفاقت در تیم دارید در چه درجه‌ای آن را می‌بینید، آن را توضیح دهید. این موضوع بسیار برای پرسپولیسی‌ها جذاب و عجیب بود و شور و حال خاصی را به کلاس قرمز‌پوشان داده بود.

مولر فردا برای دانشجویان روانشناسی دانشگاه پرسپولیس کلاس برگزار می‌کند و سپس روز شنبه بعد از دیدار با رویانیان ایران را ترک خواهد کرد.


باشگاه پرسپولیس جویای احوال کارگر شد/ پدیده اردبیلی بعد‌ازظهر امروز قرمز‌پوش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس کارگر پیشکسوت سابق تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان مدائن بستری شد. از همین رو ظهر امروز باشگاه پرسپولیس نماینده خود را به بیمارستان مدائن فرستاد. رویانیان نیز در تماسی تلفنی با کارگر و خانواده‌اش احوال او را جویا شد و آمادگی خود را برای کمک به وی اعلام کرد.

رویانیان در حال حاضر در اردبیل به سر می‌برد و قرار است بعد از ظهر امروز قراردادی را با پدیده نوجوان اردبیلی امضا و همچنین در مراسم سالگرد پدر علی دایی شرکت کند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پروین: بیماری کارگر مثل فوتبالش باورنکردنی است/ رویانیان: کارگر و محرمی ها بزرگان و عزیزان پرسپولیس و هواداران هستند - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : عباس کارگر هافبک - مهاجم دهه 60 پرسپولیس در بیمارستان مدائن تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.


به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس عباس کارگر هافبک - مهاجم سرعتی پرسپولیس در دهه 60 که هواداران پرسپولیس به او لقب «هوندا هزار» داده بودند به دلیل بسته شدن رگ هایش تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.

علی پروین سرمربی اسبق پرسپولیس و عضو کنونی هیئت مدیره باشگاه با حضور در بیمارستان مدائن ظهر امروز به عیادت عباس کارگر رفت.

پروین با توجه به وضعیت کارگر با پوشیدن لباس مخصوص و پس از هماهنگی با مدیریت بیمارستان به اتاقی که عباس کارگر بستری شده بود رفت و از وی عیادت کرد.

علی پروین پس از عیادت از شاگرد قدیمی اش گفت: خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم عباس کارگر در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته است. او بازیکنی بسیار با تعصب بود و یادم نمی رود که این ها به عشق پرسپولیس و به واسطه غیرت و تعصبی که داشتند پیشنهاد تیم های دیگر را نادیده می گرفتند و با مبالغ ناچیز سالها برای پرسپولیس بازی کردند.

فوتبال عباس کارگر نیازی به توصیف من ندارد . سرعت او به هنگام پا به توپ شدن را کمتر فوتبالیستی داشته. او یک بازیکن بی نظیر بود که وقتی پا به توپ می شد استادیوم به ولوله می افتاد. من خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم پنج رگ او بسته شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته. اما وقتی به بیمارستان رفتم دیدم که عباس شکر خدا سر حال است و با ما شوخی می کند. باورم نمی شد کسی که پنج رگ قلبش بسته شده و تحت عمل جراحی سنگینی قرار گرفته این گونه بر بیماری غلبه کرده و با لبخند و شوخی طوری رفتار می کند که ما ناراحت نباشیم.

بیماری کارگر مثل فوتبالش برای من باورنکردنی بود. امیدوارم قدر این بازیکنان با تعصب که در دهه شصت برای پرسپولیس زندگی و سلامتی خود را به خطر انداختند را بدانیم . آنها سرمایه هایی هستند که پرسپولیس به آنها می بالد و من می دانم که هواداران پرسپولیس با تمام وجود و خالصانه برای سلامتی این عزیزان دعا خواهند کرد. امروز می خواستم به عیادت مجتبی محرمی بروم که شنیدم مرخص شده. حتما به مجتبی هم سر می زنم و امیدوارم که عباس کارگر نیز هرچه زودتر از بیمارستان ترخیص شود.


رویانیان: کارگر و محرمی ها بزرگان و عزیزان پرسپولیس و هواداران هستند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : عباس کارگر و مجتبی محرمی ها بزرگان و عزیزان پرسپولیس هستند و هواداران این ستاره های فراموش نشدنی را هرگز تنها نخواهند گذاشت.

محمد رویانیان درباره ترخیص مجتبی محرمی از بیمارستان و بستری شدن عباس کارگر در بیمارستان مدائن گفت: اتفاق تلخ و ناراحت کننده ای است وقتی می شنوی و می بینی بزرگان و عزیزان پرسپولیس در بستر بیماری هستند. اینها جوانی شان را برای پرسپولیس گذاشتند و در آن سال هایی که خبری از پول نبود اینها بودند که پرچم پرسپولیس را بالا بردند.

من شنیده ام که این پیشکسوتان دهه 60 چگونه به عشق پیراهن و هواداران زحمت می کشیدند و هیچ توقعی از کسی نداشته و ندارند. خوشبختانه امروز مجتبی محرمی از بیمارستان ترخیص شد و امیدوارم که آقای کارگر نیز هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و بتوانند به زندگی عادی برگردند. اینها عزیزان ما هستند و برادرهای ما ، باشگاه پرسپولیس در قبال پیشکسوتان خود وظایفی دارد که باید انجام دهد. شرکت پیشکسوتان را راه اندازی کرده ایم و اقدامات شایسته و بی سابقه ای در این شرکت انجام شده که درست نمی دانم آنها را رسانه ای کنم.

تلفنی با آقای کارگر و محرمی صحبت کردم و انشاالله پس از بازگشت از اردبیل حتما به دیدار این عزیزان خواهم رفت. این عیادت کردن ها وظیفه من است آنها برای پرسپولیس سلامتی و جوانی خود را گذاشته اند و من می دانم که این بزرگان از چه محبوبیتی در نزد هواداران برخوردار هستند. انشاالله که خدا به همه آنها سلامتی عطا کند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
کارگر: از همه ممنونم که به یادم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، عباس کارگر درباره بستری شدنش در بیمارستان گفت: چند روز پیش به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفتم. پیشکسوتان زیادی طی این روزها به عیادتم آمدند، از حضور همه آنها ممنونم. امروز هم علی آقای پروین که هم‌بازی و مربی ما بوده با حضور در بیمارستان ما را خوشحال کردند. آقای رویانیان نیز که به اردبیل رفته بودند تلفنی جویای احوالم بودند که از ایشان نیز ممنونم.

وی افزود: ان‌شاءالله طی چند روز آتی از بیمارستان مرخص خواهم شد و امیدوارم خدا به همه پیشکسوتان و اعضای خانواده پرسپولیس سلامتی و توفیق دهد و ان‌شاءالله که پرسپولیس امسال نتیجه بگیرد و با قهرمانی دل هواداران را شاد کند. ما هنوز به عشق پرسپولیس زندگی می‌کنیم و من همواره از لطف و محبتی که هواداران نسبت به ما دارند و هر جا که ما را می‌بینند و محبت خود را از ما دریغ نمی‌کنند بی‌نهایت سپاسگزارم و امیدوارم که بتوانم در شادی‌ها جبران این عیادت‌های پیشکسوتان و مسئولان را بکنم.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

mohebali

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
9,476
لایک‌ها
6,494
محل سکونت
طیــــران

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پیوستن نابفه 9 ساله اردبیلی به پرسپولیس نهایی شد - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : نابغه 9 ساله فوتبال اردبیل رسما با باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله امضا کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس قرارداد امیرحسین حاجی زاده پدیده 9 ساله اردبیلی که تصاویر هنرنمایی های او در برنامه نود پخش شده و باشگاه های داخلی و خارجی زیادی پیشنهاداتی به او داده بودند عصر امروز در هیئت فوتبال استان اردبیل نهایی شد.

محمد رویانیان ، محمود سالارکیا معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس ، محمد دایی ، خبرنگاران اردبیلی ، امیرحسین حاجی زاده ، خانواده و مربی اش و برخی از مسئولان فوتبال استان اردبیل در هیئت فوتبال حضور یافته و پیوستن این پدیده اردبیلی به پرسپولیس نهایی شد.

محمد رویانیان در این باره گفت: چندی پیش آقای سالارکیا معاون حقوقی باشگاه به نمایندگی از بنده عازم اردبیل شدند و توافقات و مذاکرات اولیه با پدر و مادر و مربی امیرحسین حاجی زاده پدیده 9 ساله اردبیلی انجام شد. پس از آن مسائلی مطرح شد که نیاز به مذاکرات مجدد بود ، در نهایت توافقات انجام شد و ما با حضور در هیئت فوتبال این قرارداد را رسمی کردیم. البته باید صادقانه بگویم این قرارداد در دست آقای شیرینی بود و قرار بود آقای دایی و شیرینی نیز در هیئت فوتبال حضور یابند اما از آنجا که پرواز آقایان دایی و شیرینی تاخیر داشت و این قرارداد نیز نزد سرپرست تیم پرسپولیس بود امضای قرارداد به روز جمعه موکول شد اما همه توافقات انجام شده و ما امیدواریم که بتوانیم در رشد و پیشرفت و هرچه شکوفاتر شدن استعداد این پدیده و نابغه اردبیلی موفق عمل کنیم. این بازیکن را قبلا و پیش از آنکه برنامه نود تصاویری از آن پخش کند آقای دایی به من معرفی کرده بود.

رویانیان درباره اینکه چه برنامه هایی برای این پدیده اردبیلی دارد گفت: بر اساس توافقات انجام شده فعلا تاکید کرده ایم که این بازیکن تحصیلات خود را ادامه دهد ، در اردبیل کنار خانواده و مربی اش به تحصیل و آموزش بپردازد و دوران نونهالی را با نظارت ویژه مثل دیگر بچه های عادی طی کند ، البته ما برای ایشان کلاس تخصصی زبان در نظر گرفته ایم تا به زبان انگلیسی مسلط شود و همچنین بر سلامتی جسمی و عمومی وی در قرارداد تاکید کرده و برنامه هایی در نظر گرفته ایم و این بازیکن زیر نظر مربی خودش در اردبیل به ادامه آموزش خواهد پرداخت.

ما با آقای شیخلو وند مربی و مدیر مدرسه فوتبال ایرانیان اردبیل که این بازیکن در آنجا آموزش دیده قرارداد جداگانه امضا می کنیم و در واقع مربی این پدیده از این پس مربی پرسپولیس خواهد بود و توافقاتی انجام خواهیم داد تا نام این مدرسه فوتبال نیز به پرسپولیس تغییر کند. مربی این پدیده با آقای دایی نیز ارتباط دارد و بر اساس بررسی های انجام شده نخبگان دیگری نیز در این مدرسه فوتبال هستند که یکی یکی طبق این برنامه به استخدام باشگاه پرسپولیس درخواهند آمد و تلاش می کنیم برای رشد و پیشرفت این پدیده ها اقدامات موثر و اصولی انجام دهیم.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
کار ریشه ای به این میگن ، آفرین !

به امید روزی که فرزندان ما با آرامش جلوی تلوزیون بشینن و بازی پرسپولیس رو ببینن :D

ما رو که سکته داد این تیم ! :p

امیدوارم فرزندان تبدیل به نوه هایمان نشه:)
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
اگه روند پیشرفتش ادامه داشته باشه و به بازیکن بزرگی تبدیل بشه تقریبا میشه گفت مفت خریدنش ولی ایکاش می رفت به اروپا یا اینکه حداقل پرسپولیس برا اموزش بفرستتش به یه اکادمی بزرگ چون تو ایران این هیچی نمیشه اونم تو اکادمی های ایران که همین یه چشمه استعدادشم خشک نکن شاهکار کردن
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
اگه روند پیشرفتش ادامه داشته باشه و به بازیکن بزرگی تبدیل بشه تقریبا میشه گفت مفت خریدنش ولی ایکاش می رفت به اروپا یا اینکه حداقل پرسپولیس برا اموزش بفرستتش به یه اکادمی بزرگ چون تو ایران این هیچی نمیشه اونم تو اکادمی های ایران که همین یه چشمه استعدادشم خشک نکن شاهکار کردن

دقیقا حرف دل منو زدی
امیدوارم مثه خیلی از استعداد های دیگه تباه نشه
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
اگه روند پیشرفتش ادامه داشته باشه و به بازیکن بزرگی تبدیل بشه تقریبا میشه گفت مفت خریدنش ولی ایکاش می رفت به اروپا یا اینکه حداقل پرسپولیس برا اموزش بفرستتش به یه اکادمی بزرگ چون تو ایران این هیچی نمیشه اونم تو اکادمی های ایران که همین یه چشمه استعدادشم خشک نکن شاهکار کردن

دقیقا حرف دل منو زدی
امیدوارم مثه خیلی از استعداد های دیگه تباه نشه


سردار زرنگ تر از این حرفاس ....مطمئنا ترانسفر میشه .......حالا باید دید چه شرایطی رو مد نظر قرار میدن.... که سود پرسپولیسم فراهم بشه ..........
 
بالا