• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
استیلی: پرورش بازیکنان مستعد در پرسپوليس/ باشگاه خودگردان می شود


پرسپولیس نیوز : رئيس آكادمي باشگاه فرهنگي و ورزشي پرسپوليس گفت: باشگاه پرسپوليس بعد از انقلاب به دنبال پرورش بازيكنان پايه و با استعداد بود كه با آمدن رويانيان برنامه هاي زيادي در اين باشگاه صورت گرفت و ما به دنبال پياده كردن اين برنامه ها هستيم.حميد استيلي صبح چهارشنبه در ميان هواداران اين باشگاه در جشن سرخ در گرگان افزود: اين امكان وجود دارد كه افرادي كه در اين مدارس هستند به تيم هاي ديگر انتقال پيدا كنند و با برنامه ريزي ها و نظارت هايي كه به وجود آمده است سعي داريم تا اين استعدادها و توانمندسازي ها را به توانمندي برسانيم.

وي ابراز داشت: كارهاي خوبي در اين باشگاه صورت گرفته و قرار است تا مربيان مدارس به كلاس هاي تخصصي فرستاده شوند و از اين طريق برنامه هاي خود را براي بچه ها در مدارس پياده كنند و بزودي پنج مربي ما به برزيل اعزام مي شوند و همچنين تيم پايه ما هم به زودي بر تورنومونت برزيل خواهد رفت.

استيلي ادامه داد: باشگاه پرسپوليس در تمام جهان بيشترين هوادار را به خود اختصاص داده است و ما از بابت اين نعمت بايد خدا را شاكر باشيم و بخاطر اين هوادارن رشد باشگاه را بيش از پيش مد نظر داشته باشيم.

استيلي بيان داشت: اميدواريم اين برنامه ها تداوم داشته باشد و بخصوص به بحث اخلاق در بين اين بچه ها توجه زيادي شود چرا كه سعی ما بايد بر اين باشد تا درآينده بازيكناني با اخلاق را تحويل جامعه دهيم.

بزودي انقلابي بزرگ در باشگاه پرسپوليس رخ خواهد گرفت

قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: با خودگردان شدن باشگاه پرسپوليس و برنامه هايي كه در نظر گرفته شده است به زودي تغييرات شگرفي در اين تيم صورت مي گيرد.

بهروز منتقمي افزود: خانواده هايي كه فرزندان خود را به باشگاه هاي پرسپوليس مي فرستند تا زماني كه اين باشگاه خودگردان شود اين مشاركت ها و حمايت ها را داشته باشند تا بتوانيم استعداد فرزندانشان را شكوفا كرده و به سرمايه هايي در جامعه فوتبال تبديل كنيم.

وي ابراز داشت: امسال از نظر قانون باشگاه پرسپوليس به صورت خصوصي تبديل مي شود كه مكانيسم واگذاري اين باشكاه هم به مردم، بانك ها، شركت ها و بخصوص پيشكسوتان كه متعلق به اين باشگاه بوده نحوه سهم بري هر كدام اعلام مي شود.

منتقمي ادامه داد: تاکنون جلسات متعددي در ارتباط با قيمت گذاري، موضوعات حقوقي و نحوه واگذاري و طراز مالي اين باشكاه با سازمان هاي خصوصي برگزار شده است به طوري كه همه مردم بتوانند در اين باشگاه مشاركت داشته باشند .

افتتاح کانون هواداران

قائم مقام باشگاه پرسپوليس از افتتاح كانون هواداران خبر داد و اظهار داشت: به زودي شركت اختصاصي هواداران نيز افتتاح مي شود كه مي تواند قوت قلبي براي بازيكنان،پيشكسوتان و مسئولين باشگاه باشد.

وي در ارتباط با مدارس فوتبال در سطح كشور گفت: در حال حاضر بيش از 13 هزار نفر در مدارس فوتبال مشغول به تمرين هستند كه اين مدارس زير نظر 67 نمايندگي و در بيش از 120 نمايندگي ما در سراسر كشور مشغول هستند.

منتقمي ادامه داد: برنامه هاي زيادي براي اين مدارس ترتيب داده ايم كه هم اكنون با بازديد از تمامي مدارس سطح كشور كارها و برنامه ريزي هاي خود را پي ريزي كنيم و البته مدارس هم بايد بتوانند در جذب اسپانسر به ما كمك كنند و برنامه هاي ما را دنبال كنند چرا كه مدارس فوتبال ما قلب باشگاه پرسپوليس محسوب مي شوند.

وي اضافه كرد: آكادمي فوتبال به كمك بزرگان تيم پرسپوليس هنرآموزان جوان و نوجوان را شناسايي و به تيم هاي پايه و ديگر تيم معرفي مي كنند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
اختصاصي گل، جوابيه تند محمد دايي به مايلي كهن: در دادگاه دست چپ و راستم را نشانت مي دهم!/ با بعضي حرفهايت، شك مي كنم كه مسلماني!/ اول تحقيق كن

سایت گل- دعواي محمد مايلي كهن، پاي محمد دايي، برادر علي دايي را هم به ماجرا باز كرد. جايي كه مايلي كهن گفته بود، برادر دايي، دست چپ و راست خود را نمي شناسد اما 300 ميليون از پرسپوليس پول مي گيرد. محمد دايي اما بعد از چند روز سكوت در جواب به مايلي كهن مي گويد:« مايلي كهن اين حرفها را زده اما به وقتش بايد بيايد دادگاه و جواب بدهد. آنجا دست چپ و راستم را نشانش مي دهم. من از او جداگانه شكايت مي كنم. نمي شود كه هر كسي دلش خواست هر حرفي بزند. من هميشه به او احترام گذاشته ام اما اين بار از او شكايت مي كنم تا حساب كار دستش بيايد. »

در خبرها آمده بود كه محمد دايي،آغازكننده جر و بحث در اواسط نيمه اول بازي پرسپوليس- صبا بود.محمد دايي اما اين موضوع را تكذيب مي كند و مي گويد:« من آغاز كننده جر و بحث بودم؟ من كه اصلا روي نيمكت نبودم. طبقه دوم نشسته بودم، پشت جايگاه شيشه اي و همراه با پنجعلي و كريم باقري. واقعا مانده ام در اين اخبار. يعني كسي مرا نديده كه در جايگاه نشسته بودم؟ چرا اين حرفها را در مي آورند؟ آن زماني كه بازي برگزار مي شد من در جايگاه بودم و نه نيمكت. »

دوباره از دايي مي پرسيم آيا شما بعد از بازي به سمت مايلي كهن حمله كرده ايد كه در جواب مي گويد:« نمي دانم حافظه بعضي ها چطور كار مي كند. مي گويند چرا كریم باقري به سمت مايلي كهن نرفته. وقتي كريم روي سكو مي نشيند و نه نيمكت، چطور مي تواند سمت مربي حريف برود؟ من هم هر وقت مايلي كهن را ديده ايم احترام گذاشته ام اما باور كنيد من اصلا آن روز مايلي كهن را نديدم كه بخواهم حمله كنم يا اين حرفها. نمي دانم اين اخبار را از كجا در مي آورند اما ما هم خدايي داريم»

محمد دايي در ادامه باز هم خطاب به مايلي كهن مي گويد:« سر وقت دست چپ و راستم را نشانش مي دهم. نمي شود كه هر كس دلش خواست دهانش را باز كند و هر حرفي را بزند، آن هم بدون سند و مدرك. شخصي كه مي گويد من به اصولي پايبندم ، من مسلمانم و متدين، پس نبايد بيايد و به اين و آن تهمت بزند و دروغ بگويد. شكايت من جدا از شكايت علي است. مايلي كهن بزرگترين تهمت ها را زده و در دادگاه منتظرش هستم. اگر به حرف زدن باشد من هم مي توانم حرف بزنم اما در عمل به او نشان مي دهم كه چه كسي دست چپ و راستش را نمي شناسد»

مربي پرسپوليس صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« مگر مي شود مايلي كهن بيايد، تهمت بزند و خيلي راحت برود. مگر مملكت قانون ندارد؟ او به دادگستري و اداره ماليات و هم بدون سند تهمت مي زند. مي گويد همه زدو بند مي كنند، آن هم بدون مدرك. متاسفانه كافر همه را به كيش خخود پندارد. من در مسلماني اين آقا، با حرفهايي كه مي زند شك مي كنم. تو روز روشن مي گويد من 300 ميليون گرفته ام و علي 5 ميليارد و 100 ميليون. به مايلي كهن مي گويم اول تحقيق كن و بعد دهانت را باز كن. لطفل با حرفهايي كه مي زني به شعور مردم توهين نكن»
مايلي كهن به مدرك مربيگري دايي هم ايراد گرفته بود . محمد دايي در اين باره مي گويد:« من مدركم را مي آورم و او هم مدركش را بياورد. مدرك مربيگري را كه من دارم او هم دارد. رنگ مهرش هم از مدرك من آبي تر و پررنگ تر هم نيست. »
ن
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مدارکی دارم که رو می‌کنم دایی: نه در فوتبال که در زندگی شخصی‌ام هم خطایی نکرده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از شکست 3 بر 2 مقابل ذوب‌آهن در دیدار دوستانه در مورد جریمه 3میلیون تومانی خود گفت: ببخشید مگر من در کنفرانس چه چیزی گفته‌ام و یا چه کار خاصی انجام داده‌ام که 3میلیون جریمه شده‌ام، من این رأی را قبول ندارم و به آن اعتراض می‌کنم.

وی در مورد اینکه در پرونده محسن قهرمانی ظاهراً دستاوردهای جدیدی رو شده است گفت: دستاورد جدیدی نداشته است اما صحبت‌هایی انجام می‌شود که متناقض است. از قول زندی سرپرست راه‌آهن حرف‌هایی شنیدم ایشان بعد از آنکه فلاح از سرپرستی اخراج شد به باشگاه راه‌آهن آمد. با تمام احترامی که برایش قائل هستم که با او همکار بودم از صحبت‌هایی انجام داده که غیرواقعی است و با واقعیت فرق دارد.

دایی افزود: ایشان درباره حاتم حرف زده که من باید بگویم روزی که به راه‌آهن رفتم حاتم در این باشگاه کار می‌کرد و 10 سال سابقه کار اجرایی داشت و از دوستان من نیست و افتخار آشنایی و همکاری او را در باشگاه راه‌آهن داشتم. او یکی از بچه‌های گل و پاک است که در این مدت با هم همکار بوده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به عکاس باشگاه راه‌آهن گفت:‌ ایشان درباره عکاس باشگاه هم حرف‌هایی زده‌اند که باید بگویم من او را به باشگاه راه‌آهن نیاورده‌ام. روزی که به باشگاه وارد شدم قدوسی مدیرروابط عمومی باشگاه اکبری را به عنوان عکاس آورده بود و او عکاس باشگاه بود و من هیچ آشنایی با او نداشتم و فقط او را در ورشگاه‌ها به عنوان عکاس دیده بودم.

دایی در مورد مرتضی کریمی هم گفت: کریمی داور بود و بازی‌های دوستانه ما را سوت می‌زد و بعد از اتفاقی که در اصفهان افتاد و او از داوری کناره‌گیری کرد با دخترش سر تمرین ما آمد و از من حلالیت خواست و گفت که در بازی با استقلال اشتباه کردم و گل پرسپولیس را آفساید گرفتم و تحت تأثیر قرار گرفته بودم و این دختر را دارم و از همه جا رانده مانده شده‌ام. با توجه به اینکه اکثر باشگاه‌ها مشاور داوری دارند ما هم از او به عنوان مشاور داوری استفاده کرده‌ایم و او اشتباهات داوری به ضرر باشگاه را به باشگاه اعلام می‌کرد و حتی در این مسئله یک بار فدراسیون به خاطر اشتباه داوری از ما عذرخواهی کرد. زندی در مورد یکسری مسائل حرف زده است اما همه می‌دانند که مسعود اکبری را از تیم من اخراج کرده‌ام و حتی کار به برخورد فیزیکی هم رسید و چند مسئله دیگر که دوست ندارم آنها را بازگو کنم و او اخراج شد.

رئیسی‌کیا هم که دید مسائلی در باشگاه به وجود آمده اکبری را اخراج کرد و حتی به خاطر اخراجش بخشی از قراردادش را هم پرداخت نکردند. اگر این افراد منتسب به من هستند چرا اخراجشان کردند و یا رئیسی‌کیا چرا بعد از اخراج آنها را برگرداند. اکبری از قبل هم با آقایان آشنا بود و در نیروی انتظامی سرباز زندی و رئیسی‌کیا بوده است. اگر این آدمها آدمهای من بوده‌اند چرا مرتضی کریمی قراردادش دوباره تمدید شد. آدمهای من با من می‌آیند.

دایی تصریح کرد: خود زندی اکبری را به عنوان دستیار خودش منصوب کرد و تمام پول‌های خرج شده را به حساب اکبری می‌ریخت. کارت‌های آقایان و حساب‌ها مشخص است، آقای علیپور یک صحبتی کرد و آقایان اکنون فرار رو به جلو انجام داده‌اند. یکسری صحبت‌ها انجام شد ولی نمی‌دانم چرا مولایی را محروم کردند مولایی هم گفت که کریمی به او اول گفته است. ما بعد از آن هم نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد یکسری مسائل از قبل‌ها بوده است. او خواستار طلبش شده که مربوط به زمان ما نبوده است این اتفاق به سال‌های قبل مربوط می‌شود.

وی افزود: نمی‌دانم فردوسی‌پور هم دنبال چه چیزی می‌گردد که مدام می‌گوید بازی آلمینیوم و راه‌آهن. فیلم‌های مسابقات راه‌آهن و مس، راه‌آهن و سایپا موجود است دو کارشناس بیایند و نظرشان را بدهند. وقتی ما سه گل می‌زنیم نمی‌دانم فردوسی‌پور دنبال چه چیزی می‌گردد. به قول خودش شیطنت کرده است.

دایی تصریح کرد: من نه تنها در فوتبال که در زندگی شخصی‌ام هم کوچکترین خطایی مرتکب نشده‌ام و آقایان شلوغ‌کاری می‌کنند. من آمده‌ام حقم را بگیرم و تا آخرش هم ایستاده‌ام متأسفانه اکنون وضع به گونه‌ای شده که اگر دنبال حقت بروی می‌گویند ناهنجاری شده است و علیه تو جبهه می‌گیرند اما من از اولش هم به دنبال حقم بوده‌ام و تا آخر ایستاده‌ام.

دایی در مورد اینکه عزم ملی برای برخورد با ناپاکی در فوتبال وجود دارد، گفت: یک مصاحبه از یاوری خواندم که خیلی خوب بود، باید عزم و اراده ملی باشد، یاوری خیلی قشنگ مثال زده بود که اگر بخواهند مست بگیرند... خیلی قشنگ بود باید ناپاکی ریشه‌کن شود با قربانی کردن یکی دو نفر کاری انجام نمی‌شود مانده‌ام چرا مولایی و حاتم را محروم کرده‌اند. نمی‌دانم این جریمه‌های نقدی برای من از کجا در می‌آید در مورد مسائل انضباطی و آنهایی که در این مورد هم تصمیم‌گیری می‌کنند خیلی چیزها دارم که رو می‌کنم و به موقعش در مورد پرونده استیناف خودم هم مستنداتی دارم که نشان خواهم داد تا مشخص شود چه کسی خلاف می‌کند و چه افرادی رأی اشتباه یا بهتر است بگویم چه جوری رأی می‌دهند، رأی‌های سلیقه‌ای. گذشت زمان حقایق را هم مشخص می‌کند.
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
هنوز برام قابل هضم نیست چرا دایی به عباس زاده فرصت بازی نمیده تو بازی های دوستانه که همیشه اسمش به عنوان گل زن هسن تو بازی امروز با ذوب اهن هم گل سوم رو زد واقعا حیفه از اون دست بازیکنایی میشه که وقتی از پرسپولیس رفت حسرتشو می خوریم درسته یکم جوگیره ولی با رو نیمکت نشستن اتفاق خاصی براش نمیفته با چنتا بازی شرایط بازی تو لیگ رو پیدا می کنه بازم می گم واقعا حیفه سرمایه ای هست که داره هدر میره
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



تهديد محسن قهرماني به افشاگري؛ خیلی‌ها را با خودم می‌کشم پایین





پرسپولیسیها : ماجراي تباني در فوتبال ايران به مراحل حساس خود نزديك شده و داور تعليق شده خط و نشان جالبي براي همتايان خود كشيده است.


قطعی شدن محرومیت محسن قهرمانی و کنار گذاشته شدن او از جامعه داوری پایان کار این پرونده جنجالی نخواهد بود.وی پس از اعلام محرومیتش و مباحثی که در برنامه 90 در
خصوص تبانی او با باشگاه راه آهن مطرح شد با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده و گفته می شود امیدوار است این رای توسط کمیته انضباطی یا شورای اسیناف شکسته شود.



قهرمانی در تماس با کمیته داوران و دو نفر از مدیران بلندپایه فدراسیون فوتبال تهدید کرده چنانچه او را به این شکل از جامعه داوریدور کنند تمام مسائلی که درباره جامعه داوری ایران و مدیران فدراسیون می داند را با سند و مدرک رو خواهد کرد.


قهرمانی معتقد است در داوری ایران فقط پای او در این مسائل گیر نبوده و اگر بنا بر محرومیت باشد خیلی های دیگر هم باید تقاص
پس بدهند. افشاگری محسن فهرمانی چه بسا فوتبال ایران را با یک تعطیلی مقطعی مواجه کند. دقیقا به همین دلیل بود که حجتالاسلام علیپور به بدنساز پرسپولیس گفته بود باید این موضوع را در یک دایره محدود جمع و جور کنیم.
گفته می شود برخی از مدیران فدراسیون هم در جریان رشوه گیری داوران بوده و هستند و به قول معروف «گر پرده برافتد نه تو
مانی و نه من».




 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
هنوز برام قابل هضم نیست چرا دایی به عباس زاده فرصت بازی نمیده تو بازی های دوستانه که همیشه اسمش به عنوان گل زن هسن تو بازی امروز با ذوب اهن هم گل سوم رو زد واقعا حیفه از اون دست بازیکنایی میشه که وقتی از پرسپولیس رفت حسرتشو می خوریم درسته یکم جوگیره ولی با رو نیمکت نشستن اتفاق خاصی براش نمیفته با چنتا بازی شرایط بازی تو لیگ رو پیدا می کنه بازم می گم واقعا حیفه سرمایه ای هست که داره هدر میره

برای منم جای تعجبه حداقل دایی میتونست عباس زاده رو تو بازی های آسون لیگ بیاره
یعنی بازی کردن تو تیم حق رضایی و نوروزی هست اما حق عباس زاده نیس؟:wacko:
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]حاشيه تمرين پرسپوليس[/h]
[h=2] در پايان بازي دوستانه پرسپوليس و ذوب‌آهن محمد رويانيان با تيم داوري برخورد بسيار گرمي داشت.[/h]
00940842.jpg

در تمرين امروز پرسپوليس، اين تيم ديداري دوستانه با ذوب‌آهن برگزار کرد که با نتيجه 3 بر 2 به سود ذوب‌آهن به پايان رسيد.

به گزارش فارس، پس از پايان مسابقه و استراحت داوران، مديرعامل سرخپوشان تيم داوري را به وسط زمين آورد و با آنها خوش و بش و روبوسي کرد. رويانيان از داوران به خاطر عملکرد خوب‌شان تشکر کرد.

*هواداران پرسپوليس با شعار پنالتي، پنالتي، داور متشکريم و ... داوران را مورد تشويق قرار دادند.

*رضا محمدي در پايان مسابقه با مسئولان ذوب‌آهن خوش و بش گرمي داشت. اين شايعه به وجود آمده که محمدي قرار است در نيم‌فصل از ذوب‌آهن برود.

*محمد رويانيان 20 دقيقه با رضا محمدي به صورت اختصاصي گفت‌وگو کرد.

*محسن بنگر در جريان بازي طي درگيري با فرشاد بهادراني از سوي داور اخراج شد. در همين رابطه فرشاد بهادراني گفت: من و بنگر در حال شوخي کردن بوديم که داور فکر کرد مسئله جدي است و او را اخراج کرد اين هم از شانس ما است. مشکل خاصي نيست و اين مسئله چيز حادي نبود.

 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
افشاگری محسن فهرمانی چه بسا فوتبال ایران را با یک تعطیلی مقطعی مواجه کند...


محمد دادکان سالهاست که میگه باید این فوتبال رو برای مدتی تعطیل کرد تا از ریشه درست بشه... شاید بد هم نباشه...
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
محمد دادکان سالهاست که میگه باید این فوتبال رو برای مدتی تعطیل کرد تا از ریشه درست بشه... شاید بد هم نباشه...


عزم کلی میخواد با دخالت نهادهای خفن امنیتی که همه زو از دم تیغ بگزرونن
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
محمد دادکان سالهاست که میگه باید این فوتبال رو برای مدتی تعطیل کرد تا از ریشه درست بشه... شاید بد هم نباشه...

اگه بخواد تعطیل بشه فک کنم سالها طول بکشه:)
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here

احسانبزرگي

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
6,882
لایک‌ها
3,301
محل سکونت
کنار رود بنشین گذر عمر ببین
متاسفانه تیم خیلی رفته تو حاشیه
انشالله که بیشتر از اینکه بخوان به حاشیه ها ادامه بدن فکره تیم هم باشن یخورده یعنی میشه امسال اولی رو ببینیم بعده چند وقت
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
راه برگشت نیست
تا الانش هم برنده ما بودیم
همین.قهرمانی چند بار نامردی کرد همین حذف شدنش کلی دستاورده
ولی نکته بدش اینده است که بالاخره تو هر صنفی هوای همديگرو دارن.
مثلا همین کامرانیفر بازی قبلی بوضوح مشخص بود که دنبال فرصته
من که اولین بار از این حواشی خوشم اومده
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پایان دوره بستری شدن اسطوره شماره 8 پرسپولیس - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی تا دو روز دیگر از بیمارستان مرخص می شود.

خبر بستری شدن مجتبی محرمی در بیمارستان باعث شد خیلی از علاقمندان وی نگران حالش شوند.

در این مدت بسیاری از اهالی فوتبال به عیادت محرمی رفتند که البته خیلی هایشان ترجیح دادند این عیادت، رسانه ای نشود.

مشکل محرمی تقریبا برطرف شده و طبق اعلام پزشکان وی تا دو روز دیگر می تواند مرخص شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
برنامه شوک رو داشتم میدیدم در مورد شرط بندی در فوتبال حالم داشت به هم میخورد از این فوتبال


واقعا حالا آدم کامل درک میکنه چرا انقدر اسلام میگه شرط بندی حرومه


طرف میگفت اختیارم دیگه دست خودم نبود حتی خونه اش هم به اونا داد
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]پیشنهاد آبی ها به مهاجم پرسپولیس/تلاش دوباره پرسپولیس برای جذب ستاره‌های ذوب‌آهن[/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس با پیشنهاد جدایی در نیم فصل مواجه شده است. میلاد غریبی یکی از بازیکنانی است که با وجود درخشش در فصل گذشته نتوانست در فصل جاری فرصتی برای خودنمایی پیدا کند و به یک بازیکن نیمکت نشین در پرسپولیس تبدیل شد.

غریبی از برخی تیم های لیگ برتری مثل تراکتورسازی برای نیم فصل پیشنهاد دریافت کرد که با مخالفت دایی مواجه شد.

این بازیکن تقاضا کرد برای پیشرفت به وی رضایت نامه بدهند اما تاکنون مسئولان باشگاه و کادر فنی چنین اجازه ای به مهاجم سابق سایپا نداده اند.

اخیرا تیم استقلال خوزستان نیز خواستار جذب این بازیکن شده و مذاکراتی انجام داده اما کماکان رویانیان و دایی مخالف واگذاری وی هستند.
از طرفی پرسپولیسی‌ها برای نیم فصل بار دیگر خواستار جذب ستاره ذوب‌آهن هستند.

مسئولان پرسپولیس پیش از آغاز فصل جاری به دنبال جذب قاسم حدادی فر و محسن مسلمان بودند که در نهایت نتوانستند آنها را جذب کنند.

در شرایطی که لیگ برتر به نیمه راه نزدیک می شود، قرمزها هنوز این دو بازیکن را فراموش نکرده اند.

پرسپولیسی ها تلاش می کنند در نقل و انتقالات نیم فصل این بازیکنان را جذب کنند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
امیدی ندارم اما... تصور کن، اگه حتی تصور کردنش سخته...

فوتبالی که در اون حق به حق بر برسه خیلی لذت بخش خواهد بود

بدون اشتباه داوری

ولی به نظر من در ایران غیر ممکنه
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]با حضور قائم مقام، مسوولان، مربیان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس/ «جشن سرخ» در گرگان برگزار شد[/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : مراسم اختتامیه مدارس فوتبال پرسپولیس در گرگان با عنوان «جشن سرخ» با حضور قائم مقام، مسوولان، مربیان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در گرگان برگزار شد.
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، از سوی مسوولان و مدیران مدارس فوتبال پرسپولیس در گرگان مراسم باشکوهی به مناسبت اختتامیه مدارس فوتبال با حضور بهروز منتقمی (قائم مقام)، امید علی پورحسن (معاونت ورزشی)، محسن رنجکش (روابط عمومی)، حمید استیلی (رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس و مدیر عامل شرکت پیشکسوتان کهن)، بهنام ابوالقاسم‌پور (مدیر استعدادیابی باشگاه)، رحیم یوسفی و مرتضی فنونی‌زاده (سرمربی و مربی تیم نوجوانان پرسپولیس)، در سالن هلال احمر شهرستان گرگان برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با استقبال فوتبال آموزان و اولیای بازیکنان همراه بود، مسوولان، مدیران و دست‌اندرکاران ورزش گرگان حضور داشتند و میزبان نمایندگان باشگاه پرسپولیس بودند.

پس از ورود اعضای باشگاه پرسپولیس در سالن هلال احمر گرگان، حاضرین در سالن به تشویق بی‌امان پرسپولیس، سردار محمد رویانیان، بهروز منتقمی، حمید استیلی، بهنام ابوالقاسم‌پور، رحیم یوسفی، مرتضی فنونی‌زاده و علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرداختند.

مراسم با آیاتی از کلام ا... مجید آغاز شد و پس از آن حاضران در سالن، ایستادند و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکصدا خواندند.

مجری برنامه پس از خیرمقدم به میهمانان، بویژه نمایندگان باشگاه پرسپولیس، از بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس دعوت کرد تا دقایقی برای حضار صحبت کند. پس از آن حمید استیلی در میان تشویق بی‌امان حاضرین در مراسم، در خصوص فعالیت‌های آکادمی و اهداف باشگاه پرسپولیس در راستای توسعه مدارس فوتبال در سطح کشور به سخنرانی پرداخت.

در ادامه این مراسم از کلیه مسوولان، مدیران، مربیان، بازیکنان و اولیای فوتبال آموزان تقدیر و تشکر شد و کیک این جشن که لوگوی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس روی آن نقش بسته بود با دستان نمایندگان باشگاه پرسپولیس رونمایی شد.

در پایان این مراسم اعضای باشگاه پرسپولیس در میان فوتبال آموزان حضور یافته و دقایقی با آنها و اولیای بازیکنان، به گفتگو پرداختند و در میان استقبال آنها سالن هلال احمر را ترک کردند.
640x426xgorgan2.jpg.pagespeed.ic.pTapKdvBSU.jpg
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
پیشنهاد آبی ها به مهاجم پرسپولیس/تلاش دوباره پرسپولیس برای جذب ستاره‌های ذوب‌آهن


پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس با پیشنهاد جدایی در نیم فصل مواجه شده است. میلاد غریبی یکی از بازیکنانی است که با وجود درخشش در فصل گذشته نتوانست در فصل جاری فرصتی برای خودنمایی پیدا کند و به یک بازیکن نیمکت نشین در پرسپولیس تبدیل شد.

غریبی از برخی تیم های لیگ برتری مثل تراکتورسازی برای نیم فصل پیشنهاد دریافت کرد که با مخالفت دایی مواجه شد.

این بازیکن تقاضا کرد برای پیشرفت به وی رضایت نامه بدهند اما تاکنون مسئولان باشگاه و کادر فنی چنین اجازه ای به مهاجم سابق سایپا نداده اند.

اخیرا تیم استقلال خوزستان نیز خواستار جذب این بازیکن شده و مذاکراتی انجام داده اما کماکان رویانیان و دایی مخالف واگذاری وی هستند.
از طرفی پرسپولیسی‌ها برای نیم فصل بار دیگر خواستار جذب ستاره ذوب‌آهن هستند.

مسئولان پرسپولیس پیش از آغاز فصل جاری به دنبال جذب قاسم حدادی فر و محسن مسلمان بودند که در نهایت نتوانستند آنها را جذب کنند.

در شرایطی که لیگ برتر به نیمه راه نزدیک می شود، قرمزها هنوز این دو بازیکن را فراموش نکرده اند.

پرسپولیسی ها تلاش می کنند در نقل و انتقالات نیم فصل این بازیکنان را جذب کنند.

انقد به میلاد غریبی بازی نداد که حالا میخواد بره
حقم داره هر کسی دیگه جای غریبی بود بدش نمیومد بره
امیدوارم این پیشنهاد تلنگری برای دایی باشه و تو بازی های بعدی بازیش بده تا باعث جدایی این بازیکن از پرسپولیس نشه:)
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
نسخه چاپيارسال به دوستان
«هوندا هزار پرسپولیس» چشم‌انتظار دعای مردم
عباس کارگر در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت


به گزارش خبرگزاری فارس، عباس کارگر هافبک راست و سرعتی نه چندان دور قرمزپوشان که لقب هونداهزار را به دلیل سرعت بالایش در تیم پرسپولیس به خود اختصاص داده بود به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان مدائن بستری شد. وی با تشخیص پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وضعیت کارگر ظرف امروز و فردا مشخص شود.

با وجودی که چند روزی است از بستری شدن کارگر در بیمارستان می‌گذرد اما جز چند پیشکسوت باشگاه، کسی از وی ملاقات نکرده است.

عباس کارگر برای کسب بهبودی و ترخیص از بیمارستان به دعای میلیون‌ها ایرانی در سراسر ایران احتیاج دارد.
 
بالا