• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]استیلی: رشد و توسعه فوتبال در سطح کشور نیاز به حمایت همه جانبه دارد[/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : رئیس آکادمی فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: توسعه مدارس فوتبال در سطح کشور نیاز به همکاری، همیاری و حمایت همه جانبه روسا و مقامات هر استان و شهرستان دارد.
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی در خصوص سفر به استان گلستان و شهرستان گرگان افزود: سفر دو روزه‌ای را به اتفاق قائم مقام باشگاه پرسپولیس، مسوولان، پیشکسوتان و مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس به استان گلستان داشتیم که برای بازدید و حضور در مراسم اختتامیه طرح تابستانی مدارس فوتبال پرسپولیس در گرگان در نظر گرفته شده بود و امیدواریم که بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب، استعدادها و نخبه‌ها را در کلیه استان‌های کشور شناسایی کنیم.

وی افزود: در بازدید از ورزشگاه و زمین تمرین مدارس فوتبال در گرگان، خودمان هم با لباس ورزشی وارد زمین شدیم و با بچه‌ها تمرین کردیم و خیلی زود یکسری کارهای تاکتیکی را بازیکنان در رده‌های سنی مختلف فرا گرفتند و این نشان می‌دهد که این بازیکنان آمادگی گرفتن مطالب فنی و فوتبال را دارند و باید به شکل درست و صحیح این آموزش‌ها به فوتبال‌آموزان منتقل شود.

استیلی در ادامه گفت: قطعا در استان گلستان که یکی از استان‌های پهناور و خوش آب و هوای کشور محسوب می‌شود استعداهای خوبی را می‌توان یافت. انشاء‌ا... با یک برنامه‌ریزی و ساماندهی خوب بتوانیم به اهداف باشگاه که همانا توسعه مدارس فوتبال در سطح کشور است، برسیم.

رئیس آکادمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: سفر پیشکسوتان، مربیان و مسوولان باشگاه در این استان‌ها و شهرها قطعا انگیزه لازم را برای فراگیری و توسعه فوتبال در این مدارس مضاعف خواهد کرد چرا که هم به بازیکنان، مربیان و دست‌اندرکاران استان و هم به اولیای بازیکنان انگیزه مثبتی برای حضور در صحنه و کمک و همیاری خواهد داد تا مسیر کشف استعدادها و جذب بازیکنان نخبه هموارتر گردد.

حمید استیلی در خصوص عملکرد کادر فنی مدارس فوتبال در استان گلستان و گرگان گفت: کادر فنی زحمتکش و پرتلاشی دارند ولی برای به روز شدن اطلاعات و امور فنی، نیاز به آموزش دارند که ما در این خصوص نیز برنامه‌های مدونی را در نظر داریم تا برای آنها در تهران کلاس‌های آموزشی دایر کنیم.

رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس در مورد امکانات مدارس فوتبال گرگان نیز افزود: شرایط نسبتا خوبی برای آموزش و پرورش فوتبال آموزان مهیا است. زمین مناسب، البسه ورزشی و توپ و امکانات در حد شرایط موجود خوب بود اما لازمه توسعه و گسترش مدارس فوتبال در سطح کشور، حمایت و پشتیبانی از سوی شهرداری، فرمانداری، هیات‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های هر شهر و استان خواهد بود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان: پدیده اردبیلی را به بهترین کشور اروپایی می‌فرستیم/ مربی اردبیلی هم قرمزپوش شد


220x145xrooyanian.jpg.pagespeed.ic.jWlzIW-Lwh.jpg



پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان گفت: با توجه به سیاست‌های باشگاه، پدیده اردبیلی را پس از قرارداد ۱۰ ساله با پرسپولیس به بهترین جای اروپا برای آموزش می‌فرستیم.
محمد رویانیان پس از بازگشت از اردبیل اظهار داشت: پس از اینکه با پدیده اردبیلی صحبت‌هایی داشتیم ایشان توسط خانواده‌اش کمی برای عقد قرارداد مردد بود، اما با تاکید علی دایی این ماجرا خاتمه یافت و ما این نابغه اردبیلی را جذب کردیم.

وی افزود: با توجه به تاکید پرسپولیسی‌ها و پیشکسوتان به دنبال این هستیم تا هر چه سریع تر این نابغه اردبیلی را به بهترین جای اروپا بفرستیم تا با دانش فوتبال روز دنیا و کار با مربیان خوب دنیا کار خود را پیگیری کند. حتی در این باره با یکی دو نفر صحبت‌هایی داشتیم و به زودی نابغه اردبیلی به اروپا می‌شود.

وی افزود: پس از این موضوع ما مدرسه فوتبال این نابغه بنام امیر حسین حاجی‌زاده را به نام مدرسه فوتبال پرسپولیس نامگذاری کردیم و انشاالله سعی خواهیم کرد به زودی اقدامات دیگری را راجع به شناسایی نخبگان در سراسر کشور انجام دهیم و اگر کسی می‌تواند به ما کمک کند منتظر آنها هستیم.

رویانیان ادامه داد: تمام برنامه‌های برای نابغه اردبیلی با هماهنگی دایی رو به جلو خواهد رفت تا انشاالله بتوانیم این سرمایه خوب ایران را به فوتبالمان هدیه دهیم. ما غیر از جذب این نابغه ظرف یک سال گذشته هفتاد مدرسه فوتبال در سراسر کشور تاسیس کردیم و 13 هزار هنرجو داریم که انشاالله تا انتهای فصل مدارس فوتبال را به 100 و هنرجوها را به 20 هزار نفر افزایش خواهیم داد.

رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: شعار ما در باشگاه پرسپولیس برای کسب نخبگان مانند حاجی زاده و فرستادن آنها به قلب اروپا برای دانش اندوزی و منشور ما تربیت، اخلاق، مسائل فنی، علمی و احترام که انشاالله سعی می‌کنیم با این شعار و جو لازم باز هم بهترینها را شناسایی و آینده آنها را تضمین کنیم. انشاالله این نابغه اردبیلی بتواند که در آینده به فوتبال ایران کمک کند که با تاکیدات دایی و نظر او انشاالله بهترین تصمیم‌ها را برای این نابغه می‌گیریم، همچنین مربی این نابغه اردبیلی نیز به مدت سه سال به عنوان مربی تیم‌های پایه پرسپولیس انتخاب شد و کار خود را از این به بعد در این باشگاه دنبال می‌کند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

برا من جالب بود گذاشتم اینجا همه بخونن!


گفت وگوی خواندنی با سرپرست جنجالی/شیرینی: استقلال از ریشه مشکل داشت






در 14سالگی کارگری یک مغازه طلافروشی را شروع کرد، در 20سالگی با لباس بلوچ به افغانستان طالبان سفر می کرد و جنس به ایران می آورد، در 34سالگی مشاور رئیس ستاد سوخت بود و در 36سالگی سرپرست پرهوادارترین تیم فوتبال ایران. به دنیاآمده محله درخونگاه و گذرلوطی صالح است. آن طور که خودش می گوید به شدت فراموشی دارد و گاهی فراموش می کند دو فرزندش چندساله هستند. کیف مخصوص کلیدهای محبوبش را دارد و هر روز بیش از 100دسته کلید با خودش حمل می کند. تلفن همراه او 850مرتبه در یک روز زنگ خور دارد و بالاخره این که به ادعای خودش، یک ریال هم برای باشگاه پرسپولیس از جیب هزینه نکرده است.


مجله تماشاگر با سعید شیرینی، پرپرست پرحاشیه پرسپولیس گفت وگویی جالب انجام داده که متن کامل آن شنبه در این مجله منتشر می شود و این گزیده ای از آن است: «دوره راهنمایی در بین دوستانی قرار گرفتم که پرسپولیسی بودند. من هم قرمز شدم. الان هم خوشحالم که این اتفاق افتاد. فکر می کنم اگر کسی فوتبال را درست و حسابی نگاه کند، باید پرسپولیسی شود. تعارف که نداریم، استقلال از ریشه مشکل داشت. تیمی که مردمی نبود و دربار ساخته بود»:



شما ماشین را با ارز مرجع وارد می کنید، به بازیکنان با قیمت بازار می فروشید و آن ها همین را در بازار با قیمت کارخانه رد می کنند. قبول دارید؟
متوجه نمی شوم. اصلا چرا باید این پروسه طی شود؟



شما یک ماشین را با 30میلیون وارد ایران می کنید، بعد به ازای قیمت بازاری این ماشین یعنی مثلا صد میلیون تومان به بازیکن تحویل می دهید اما بازیکن در بازار آزاد مجبور است آن را 90میلیون تومان آب کند.
اصلا صحت ندارد. مملکت حساب و کتاب دارد. مگر می شود یک نفر بتواند با ارز مرجع ماشین وارد کند آن هم به تعداد بالا؟



از تعداد ماشین ها اما چیزی نگفتیم.
من کلی عرض می کنم. ریال به ریال این ها حساب و کتاب دارد. طریقه مصرف ارز مرجع حتما جایی هست که ثبت شود. من در این مملکت چه کاره هستم که بتوانم ارز مرجع بگیرم و ماشین وارد کنم؟



شما نه، اما دوستان تان شاید شناخته شده تر باشند.
اگر منظورتان آقای رویانیان است که اصلا چنین چیزی نیست. آقای رویانیان یک ریال تا به حال از این طریق برای باشگاه نیاورده است. شما بروید همه مبادی ورودی گمرک در ایران را چک کنید. اگر یک جنس به نام رویانیان یا شیرینی یا باشگاه پرسپولیس وارد ایران شده باشد، بیایید هرچه می خواهید بگویید.



به نام نفر سومی هم نبوده؟ این ها شایعاتی است که مطرح است. مثلا می گویند یک خانم به نمایندگی از باشگاه خریدها را انجام می داده است.
اصلا. اسم این خانم را بگویید ببینیم چه کسی بوده که به نام باشگاه رفته تخلف کرده. ماجرای مدیریت باشگاه مثل ماجرای زندگی بروسلی است. این همه کار کردیم هنوز خیلی ها دنبال قاتل بروسلی هستند.




 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
یه عقیده من هم حیفه که میلاد غریبی به سادگی از دست بره و بعید می دونم که مدیریت و کادر فنی اجازه بده که چنین اتفاقی بیفته.

عباس زاده هم با انگیزه زیادی پا به لیگ برتر گذاشته، بدون شک انگیزه او خیلی بیشتر از بازیکنی مثل غلامرضا رضایی هست که به نوعی اشباع شده و مدت بسیار زیادی است که در فرم مطلوب قرار نداره.

در خصوص سید صالحی هم قبلا گفته ام، تا الان یک بازیکن چارچوب شناس نشان داده و فعلا هم که گل های حساس و خوبی برای پرسپولیس به ثمر رسونده، این طبیعی هست که سرمربی چنین مهاجمی رو فیکس بگذاره و ایرادی بهش نیست.

اما یک واقعیتی در فوتبال ما وجود داره که باید بگویم این هست که دردناک بوده:

الان اواخر نیم فصل هست و بهترین مهاجمان لیگ تا کنون لوسیانو پریرا و سجاد شهباززاده (سایپا) و همینطور عنایتی بوده که سال های آخر فوتبال خودش رو سپری می کنه و هنوز با 37 سال سن گلزنی می کنه و اینها تا اینجای کار فقط 6 گل به ثمر رسانده اند! در حقیقت با توجه به سپری شدن هفته 12 ام یعنی میانگین نیم گل در هر بازی! این یعنی ضعف مفرط گلزنی در تمام لیگ به اصطلاح برتر ما!


حالا در این وانسای گلزنی، اگر سید صالحی تا حالا موفق شده با 4 گل زده جایی در فهرست گلزنها! برای خود دست و پا کنه، می شود گفت عملکردش در حد و اندازه لیگ خودمان و در قیاس با سایر مهاجمان قابل دفاع بوده است.
این نشان دهنده یک چیز در فوتبال ایران اونم انقراض هافبک بازیساز در ایران هست چرا جای دور بریم الان تیم ملیمون که بهترین بازیکن های ایران توش دور هم جمع شدن همین مشکل رو داره الان به نظرم اگه تیمی بیاد فقط یه بازیکن خارجی بخره اونم در حد میلیون دلار و بازیساز شش دنگی باشه قهرمانی لیگ رو اوردهالبته به شرظ داشتن بازیکن های متوسط رو به بالا در پست های دیگه
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
این نشان دهنده یک چیز در فوتبال ایران اونم انقراض هافبک بازیساز در ایران هست چرا جای دور بریم الان تیم ملیمون که بهترین بازیکن های ایران توش دور هم جمع شدن همین مشکل رو داره الان به نظرم اگه تیمی بیاد فقط یه بازیکن خارجی بخره اونم در حد میلیون دلار و بازیساز شش دنگی باشه قهرمانی لیگ رو اوردهالبته به شرظ داشتن بازیکن های متوسط رو به بالا در پست های دیگه

انقراض بازیساز فقط نیست. اگه فوتبالیستی آوردی که سرعت مهدوی کیا، سر زنی و چهار چوب شناسی دایی، شوت های باقری، دروازه بانی عابدراده، و تکنیک علی کریمی رو داشت بعد بیا در مورد بازی ساز حرف بزنیم. هیچی نداریم. فکر میکنی اگه خارجی ها نبودند میرفتیم جام جهانی؟؟؟
متاسفانه فوتبال ما از پایبست ویران است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]خلعتبری به تمرین تیم ملی برگشت / ادامه غیبت پولادی[/h]
[h=2][/h]پرسپولیس نیوز : تمرین امروز تیم ملی فوتبال با بازگشت خلعتبری و جهانبخش مصدوم همراه بود.تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال از ساعت 16 در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد. * بازیکنان با دویدن و انجام کارهای کششی بدن های خود را گرم کردند.

* کارلوس کی‌روش در ابتدای تمرین با خبرنگاران مصاحبه کرد.

* دروازه‌بانان امروز لباسهای یک دست قرمز به تن داشتند.

* بازیکنان ابتدا در ضلع جنوبی کمپ تمرین می‌کردند و سپس به ضلع شمالی رفتند.

* استقبال خوبی از این تمرین انجام شده بود و حدود 20 هوادار کار بازیکنان را نظاره می‌کردند.

* در تمرین امروز خسرو حیدری و مهرداد پولادی که همچنان در حال گذراندن مراحل درمانی هستند، غایب بودند. همچنین بیت‌آشور که امشب به ایران خواهد رسید در تمرین حضور نداشت.

* علیرضا جهانبخش که در تمرین روز گذشته به دلیل مصدومیت حضور نداشت، همچنین خلعتبری که در تمرین روز پنجشنبه دچار مصدومیت شده بود در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند.

* علاوه بر دوربین‌های شبکه‌های خبری، یک گروه فیلمبرداری از برنامه ورزش از نگاه دو برای پوشش تمرین به کمپ آمده بودند.

* تمرین امروز بیشتر به کارهای تاکتیکی شامل پاس‌های عرضی و ارسال از کناره‌ها جهت ایجاد موقعیت گلزنی برای مهاجمان اختصاص داشت.

* در ادامه بازیکنان به 2 گروه تقسیم شدند و فوتبال درون تیمی بازی کردند.

* منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم راه‌آهن با حضور در کمپ تیم‌های ملی تمرین امروز را از نزدیک نظاره کرد.

* تمرین امروز بعد از 90 دقیقه پایان یافت.

* امروز گروهی از تماشاگران اجازه حضور در کمپ و تماشای تمرین تیم ملی را پیدا کردند.
* در یک صحنه آندرانیک تیموریان در حال عبور از کنار کارلوس کی‌روش بود و به نوعی سرمربی تیم را با توپ دریبل زد. کی‌روش هم به شوخی تنه‌ای را به هافبک تیم ملی زد.

* پدر و عموی دانیال داوری امروز در تمرین تیم ملی حضور داشتند.

*پاس از جناحین و ارسال‌های بلند در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

* بعد از ارسال از جناحین بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و به نوبت در میانه میدان با یکدیگر بازی می‌کردند.

* جهانبخش زیر نظر بدنساز و خسرو حیدری و مهرداد پولادی در حال فیزیوتراپی بودند.

* تماشاگران نیم ساعت قبل از پایان تمرین به بیرون از مجموعه فرستاده شدند. حراست از خبرنگاران خواست که آنها نیز بروند؛ اما مدیر روابط عمومی تیم ملی اعلام کرد خبرنگاران می‌توانند تا پایان بازی در کمپ حضور داشته باشند.

* دو عکاس پرتغالی که از دوستان کارلوس کی‌روش بودند در تمرین حضور داشتند. کارلوس کی‌روش در پایان تمرین دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت. برای این دو عکاس آی‌دی تهیه شده تا بازی ایران و تایلند را از نزدیک پوشش دهند.

* تمرین ساعت 17:30 به پایان رسید و بازیکنان پس از سرد کردن بدن های خود کاورهای سبز رنگی را به تن کردند.

* در پایان تمرین عده‌ای از هواداران با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* تیم ملی فردا ساعت 16 تمرین بعدی خود را برگزار می‌کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]نقش علی دایی در پرسپولیسی شدن مسی اردبیل و موافقت خانواده‌اش با حضور زودهنگام در اروپا[/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : علی دایی نقش تاثیرگذاری در پرسپولیسی شدن پدیده فوتبال اردبیل ایفا کرد.
پس از کش و قوس های فراوان بالاخره بازیکن 9 ساله که به لیونل مسی اردبیل شهرت یافته با پرسپولیس قرارداد رسمی منعقد کرد.

خانواده این کودک از باشگاه قول گرفته بودند که تا 14 سالگی این بازیکن به خارج از کشور نرود اما علی دایی با صحبت های خود خانواده این کودک را متقاعد کرد که وی را به باشگاه پرسپولیس بسپارند تا پله های پیشرفت را طی کند.

دایی که اسطوره فوتبال اردبیل محسوب می شود به خانواده این بازیکن تاکید کرد که برای موفقیت بیشتر حتما باید هر چه سریعتر به یک آکادمی بزرگ اروپایی بیپوندد و تا حد زیادی نیز توانست نظر آنها را جلب کند.

رویانیان در تلاش است ظرف یک سال آینده این پدیده را به یک آکادمی معتبر اروپایی بفرستد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]فیفا از باشگاه پرسپولیس تا ۱۴ اکتبر درباره پرونده تیاگو توضیح خواست[/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : فیفا در نامه خود به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا ۲۲ مهر مستندات خود را در خصوص تیاگو ارسال کند.با توجه به شکایت تیاگو هافبک برزیلی سابق پرسپولیس به فیفا در مورد عدم پرداخت مطالباتش مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا لایحه‌ای را تا دو روز آینده در دفاع از خود ارسال کنند.

در این لایحه آمده است با توجه به جریمه تیاگو و کسر از قراردادش قرمزپوشان هیچ بدهی به او ندارند، همچنین فیفا از پرسپولیسی‌ها درخواست کرده که لایحه‌ای که توسط کمیته انضباطی ایران پس از شکایت این بازیکن برزیلی در کمیته انضباطی تهیه و نوشته شده با ترجمه برای کمیته انضباطی فیفا ارسال شود.

مصطفی شکری مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در این زمینه گفت: طبق نامه فیفا ما تا 14 اکتبر یعنی دو روز دیگر مهلت داریم تا مدارک لازم را که فیفا خواسته برایشان ارسال کنیم.

وی افزود: ظرف دو روز آینده این مدارک برای فیفا ارسال و سپس لایحه اعتراض خود را به رأی صادره اعلام خواهیم کرد تا بر اساس آن موضوع پیگیری و رفع شود. حرف ما این است که ما به جای پرداخت 76 هزار دلار به تیاگو باید 4 هزار دلار نیز از او بگیریم که در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام شده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]شرفی: یک دایی بیشتر نداریم که افتخار ماست ، مایلی کهن را نمی شناسم / داوران رشوه می گیرند[/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : مربی سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران با بیان این‌که علاوه بر برخی داوران، مربیان و بازیکنان زیادی در فوتبال ایران دست به تبانی می‌زنند، تاکید کرد: چون کفاشیان و مسوولان فدراسیون فوتبالی نیستند زیاد سرشان کلاه می‌رود!
اصغر شرفی درباره‌ی حاشیه‌های پر سر و صدای داوری در لیگ برتر که به محرومیت محسن قهرمانی و کرمانشاهی منجر شده است، خاطرنشان کرد: 15 سال پیش که به ایران آمدم گفتم محیط فوتبال ایران ناپاک است و به داوران و به عملکرد داوران رسیدگی کنید. البته من مشکل را از داوران نمی‌بینم بلکه مقصر مسوولان فدراسیون فوتبال هستند که آشنا به مسائل فوتبال نیستند و نتوانسته‌اند دستمزد داوران را متناسب با افزایش بسیار زیاد دستمزد بازیکنان و مربیان بالا ببرند و وقتی درآمد آنها کم است ممکن است برخی از آنها برای پول با تیم‌ها سازش کنند.

این پیشکسوت فوتبال افزود: من همان زمان در برنامه 90 هم گفتم داوران رشوه می‌گیرند و نتیجه‌ی بازی را بیرون از زمین تعیین می‌کنند. الان هم این مشکلات را از بالا و مسوولان فدارسیون می‌دانم. زمان فراهانی یا دادگان چون آنها فوتبالی بودند و مدیریت قوی داشتند کسی جرأت نمی‌کرد از این کارها بکند و سر آنها کلاه بگذارد ولی مسوولان فدراسیون فوتبال در حال حاضر چون فوتبالی نیستند سرشان کلاه می‌رود.

وی تصریح کرد: امثال دادگان و فراهانی با پول کم فوتبال را بسیار بهتر از الان مدیریت می‌کردند. کفاشیان به نظر من این‌کاره نیست و مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد. آنها با این همه پول نمی‌توانند فوتبال ایران را به درستی اداره کنند.

شرفی با تاکید بر این‌که کار داوران رشوه‌بگیر غلط است، زیرا اشتباه را نمی‌توان با اشتباه پاک کرد، گفت: علاوه بر داوران، مربیان و بازیکنان زیادی هستند که رشوه می‌گیرند و تبانی می‌کنند ولی فعلا داوران گیر افتاده‌اند. به عنوان مثال بازیکنی که گاوبندی می‌کند علت دارد زیرا وقتی سر موقع پول نمی‌گیرد تحت فشار است تنها راهی که به نظرش می‌رسد سازش و تبانی با تیم‌های مقابل است.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که من به علت دور بودن از فوتبال راحت حرف‌هایم را می‌زنم، تاکید کرد: کمیسیون اصل 90 مجلس باید اهل فوتبال را دعوت کند تا اطلاعات خوبی را در اختیارشان بگذارند. کسانی که خودشان باعث فساد در این فوتبال هستند و مسوولیت دارند را نباید به آن‌جا دعوت کند.

وی در ادامه در مورد درگیری دایی و مایلی‌کهن نیز گفت: من مایلی‌کهن را اصلا نمی‌شناسم و دلیل آن مفصل است. ما یک دایی بیشتر نداریم کسی که نه چکش تا حالا برگشته و نه مال و زمین کسی را خورده است و نه از بازیکنی پول گرفته است بلکه تنها با لیاقت و توانایی که دارد به این‌جا رسیده است و به همین علت یک عده چشم دیدن او را ندارند.

شرفی خاطرنشان کرد: مربیان زیادی هستند که چک‌هایشان در دست مردم است و به دلیل این‌که رابطه‌هایی دارند، کسی صدایش درنمی‌آید. مربیانی هستند که از بازیکن پول می‌گیرند و آزادانه می‌گردند و یا مربیانی وجود دارند که کارها غیراخلاقی و خلاف می‌کنند ولی آزاد هستند. آن‌وقت شما از دایی ایراد می‌گیرید که افتخار این مملکت است؟

این پیشکسوت فوتبال اظهار کرد: من نمی‌خواهم درباره‌ی مایلی‌کهن صحبت کنم؛ چون دوست ندارم اعصاب خودم را خراب کنم. فقط دوست دارم با او چهره به چهره صحبت کنم و نه در رسانه‌ها!

شرفی درباره‌ی شرایط حال حاضر خود نیز گفت: من توقعی از کسی ندارم و اگر فوتبالیست شدم تنها به خاطر دل خودم و مردم بوده است. وقتی هم که مشهور شدیم در کنار مردم بودیم و سعی کردیم الگوی خوبی برای جوانان باشیم. نمی‌توان بر هرکسی که سنش بالاست اسم پیشکسوت گذاشت بلکه این صفت به رفتار و اعمال آدم‌ها بستگی دارد. من یک ایرانی هستم که پاسپورت آمریکایی دارم ولی به ایران و مردم آن عشق می‌ورزم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]سرمربی نوجوانان پرسپولیس: یک گل سالم و دو پنالتی ما را نگرفتند +گزارش تصویری[/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: بازی ما در حالی با تساوی پایان یافت که یک گل سالم و دو پنالتی ما از سوی داور مسابقه نادیده گرفته شد.نوجوانان پرسپولیس در آخربن بازی خود با گل مهدی عبدا...وند روی ضربه پنالتی بدست آمد که از خطا روی شهاب رشنو به تساوی یک بر یک مقابل پارسیان رضایت داد.

رحیم یوسفی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، پیرامون این بازی افزود: در این دیدار اشتباهات داوری ما را زمین‌گیر کرد. داور مسابقه ابتدا گل سالم رشنو را صحیح ندانست و مدعی شد که مهاجم ما دست مدافع حریف را گرفته است. او پس از آن، دو خطای پنالتی آشکار روی علیپور و رشنو را نادیده گرفت و بعد برای حریف ما در صحنه‌ای خطای پنالتی گرفت که اینطور نبود. در نهایت در نیمه دوم وقتی روی رشنو یکبار دیگر خطای پنالتی شد، اینبار آن را اعلام کرد.

وی ادامه داد: از باشگاه خواسته‌ایم که طی نامه‌ای اعتراض جدی ما را به اطلاع هیأت فوتبال و فدراسیون برساند. این نامه هم برای همه تیم‌های پایه باشگاه باشد چون در بازی‌های زیادی اشتباهات داوری به ضرر ما شده است. حرف هم بزنیم از بازی اخراج یا محروم می‌شویم.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: در همین بازی در صحنه‌های مختلف اعتراض خودمان را پیش آقای سخندان، ناظر بازی بردند و ایشان در اکثر موارد نظر ما را رد نکردند و حتی با بیان اینکه گزارش می‌کنند، آنرا تائید کردند اما اگر واقعا هم گزارش کنند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در بازی‌های لیگ برتر که جلوی چشم است، الان می‌شنویم چه بحث‌هایی مطرح شده است. اینجا که مورد توجه کسی هم نیست و باید با مسائل بسازیم و مرتب به ما می‌گویند داور قوی کم داریم.


640xNx2.jpg.pagespeed.ic.F690DQ9FYs.jpg

640xNx3.jpg.pagespeed.ic.V3K8ACl6lB.jpg

640xNx4.jpg.pagespeed.ic.0Rei_KiAFu.jpg

640xNx5.jpg.pagespeed.ic.8GA8L8Q-2b.jpg

640xNx6.jpg.pagespeed.ic.PMK6V7T2n4.jpg

640xNx7.jpg.pagespeed.ic.1BI3iZ__lO.jpg

640xNx8.jpg.pagespeed.ic.MTYx5yLAE-.jpg

640xNx9.jpg.pagespeed.ic.G-OVCOECZk.jpg

640xNx10.jpg.pagespeed.ic.BLhLJPua8w.jpg

640xNx11.jpg.pagespeed.ic.Ihaex9lGkD.jpg

640xNx12.jpg.pagespeed.ic.lseHHZ494B.jpg

640xNx13.jpg.pagespeed.ic.8a8meyzb8U.jpg
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2]علیرضا حقیقی: کدام قهر، سفرم به کازان برای کارهای اداری بود/ جایگاهم را در تیم ملی پس می‌گیرم[/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : علیرضا حقیقی می‌گوید سفرش به کازان برای کارهای اداری بوده و امیدوار است جایگاه خود را در پرسپولیس و تیم ملی پس بگیرد.
دروازه‌بان پرسپولیس درباره‌ی وضعیت خود در پرسپولیس اظهار کرد: در حال حاضر شرایط برای من خیلی سخت است. برای این به پرسپولیس آمدم که بازی کنم اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است. همیشه گفته‌ام که بازی کردن علیرضا حقیقی دست خداست و من هم تا الان هیچ اعتراضی ندارم و در طول فصل همیشه سعی کرده‌ام فقط کار خودم را انجام دهم.

او ادامه داد: فعلا شرایط این‌گونه است اما به هیچ عنوان ناامید نیستم. باید خوب تمرین کنم و خوب زندگی کنم که شکر خدا این شاخصه‌ها را رعایت می‌کنم. زمانی که بازی کنم خیلی حرف‌ها برای گفتن خواهم داشت.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال درباره‌ی شرایطش با علی دایی صحبت کرده یا خیر، گفت: صحبت کردن بازیکن در زمین بازی و در تمرین‌هاست. من باید به نحو احسن کارم را انجام دهم تا بتوانم درون دروازه باشم. همیشه با انگیزه کار کرده‌ام و این را یاد گرفته‌ام که باید به کارم احترام بگذارم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره‌ی این‌که احتمال دارد بازی‌های جام حذفی به او داده شود، گفت: تا الان که صحبتی در این‌باره با من نشده اما من به پرسپولیس آمده‌ام که در تمام بازی‌ها حضور داشته باشم، نه جام حذفی. با این حال مهم برای من بازی کردن است. چه لیگ برتر باشد چه جام حذفی.

او درباره‌ی فهرست جدید تیم ملی فوتبال اظهار کرد: این نظر کی‌روش است چه کسی در فهرست تیم ملی باشد و چه کسی نباشد. از زمانی که کی‌روش آمده در همه‌ی اردوها به غیر از یک بار همیشه دعوت شدم که با این دفعه می‌شود دو اردو. هیچ اعتراضی به این فهرست ندارم. وظیفه‌ی من تمرین کردم است. امیدوارم تیم ملی مقابل تایلند و رقبای آینده‌ی خود نتیجه بگیرد. من هم همه‌ی تلاشم را می‌کنم و آن‌قدر انگیزه و امید دارم که مطمئن باشید جایم را در تیم ملی پس می‌گیرم و امیدوارم هرچه زودتر هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی بازی کنم.
وی در پاسخ به این سوال که برخی‌ها می‌گفتند قهر کردی گفت: قهر کدام است؟ برای کار اداری و پیگیری مسائل شخصی به روسیه رفتم، من خوشبختانه همیشه تلاش کردم با صبر و تلاش زیاد جواب زحماتم را بگیرم. من عادت کردم که روی پای خود بایستم و با تلاش به خواسته‌هایم برسم همان طور که تا به امروز خدا به من عزت داده و به این خواسته رسیدم.

حقیقی درباره‌ی سفر چند روزه‌ی خود به کازان خاطرنشان کرد: شنبه هفته گذشته با دایی صحبت کردم و با اجازه‌ی او به روسیه رفتم تا یک سری کارهای اداری را در این کشور انجام دهم. آخر هفته هم به ایران برگشتم اما متاسفانه بعضی رسانه‌ها شیطنت کرده بودند و نوشتند که حقیقی دیگر برنمی‌گردد. اما من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تا ثانیه‌ی آخر در خدمت پرسپولیس و هواداران آن هستم. همین الان هم که روی نیمکت پرسپولیس نشسته‌ام افتخار می‌کنم. درست است ناراحتم اما هیچ وقت نگذاشته‌ام که ناراحتی من تبدیل به مشکل جدیدی برای تیم شود. اما امیدوارم دوستانی که شیطنت کردند دیگر از کاه، کوه نسازند. اصلا مگر می‌شود یک بازیکن در فوتبال حرفه‌ای بدون اجازه‌ی مربی به سفر خارجی برود؟
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سرمربی امیدهای پرسپولیس: بازیکن ما را با مشت زدند، خطای هند کردند، دو بازیکن ما اخراج شدند


پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: بازیکن ما را با مشت زدند، خطای هند هم کردند، داور باز هم گل را قبول کرد. تیم امید پرسپولیس در شرایطی که تا دقیقه 70 بازی، از صدرنشین بازی‌ها در خانه حریف با نتیجه دو بر یک پیش بود، این بازی را 9 نفره واگذار کرد.
مجید نائینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب افزود: ما در زمین مقاومت بازی می‌کردیم و همه چیز به سود آنها بود. مربی حریف هم به قدری صحبت کرد تا اینکه بالاخره با یکسری اتفاقات جریان بازی تغییر کرد و امتیازات بازی برده از ما سلب شد.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی یک گل خوردیم اما بچه‌ها در نیمه دوم عالی کار کردند و از دقیقه 60 تا 70 دو گل زدیم و دو بر یک از حریف جلو بودیم. شرایط اینگونه پیش می‌رفت که در دقیقه 75 بازی، نعیم بهزادی برای سر زدن روی هوا بلند شد. تصاویر ویدئویی داریم که به خوبی نشان می‌دهد با مشت به سر و گردن او می‌زنند و نعیم نقش زمین شد. در چنین مواقعی که به سر بازیکن ضربه می‌خورد و خطراتی برای بازیکن وجود دارد، داور نباید منتظر بیرون رفتن توپ از زمین بماند ولی داور نه تنها خطا نگرفت بلکه بازی را قطع هم نکرد. نعیم که افتاد، چند نفر از بازیکنان ما و حتی بازیکنان حریف به سمت او رفتند. توپ هم روی دروازه ما آمد، همانجا یک خطای هند هم از سوی بازیکنان حریف روی داد که آن هم اعلام نشد. بازیکن پا به توپ مقاومت، در حالی که اکثر بچه‌های ما دست از بازی کشیده بودند، مردد بود که ادامه بدهد یا نه که مربی مقاومت با فریادهای خود او را وادار به اینکار کرد و بازی مساوی شد. بعد از این صحنه، بچه‌های ما به خاطر عدم اعلام خطاها اعتراض کردند که دو نفر اخراج شدند و ما بازی را 9 نفره ادامه دادیم و در آن شرایط یک گل دیگر دریافت کردیم.

نائینی در پایان خاطرنشان کرد: نعیم بهزادی بر اثر آن ضربه به بیمارستان مراجعه کرد و دکتر برای او یک هفته استراحت نوشته است و بعد از این یک هفته وضعیت او دوباره بررسی خواهد شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
برای حضور ستارگان میلان در آبان ماه / پرسپولیس به دنبال زمان‌بندی برگزاری بازی‌ها در استادیوم آزادی است


220x136xmilan-perspolis.jpg.pagespeed.ic.o4zwWwWpH1.jpg



پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از توافق اولیه با میلانی‌ها از سازمان لیگ خواستار اعلام آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای برگزاری این بازی شدند.
چندی پیش باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت به بزرگان این تیم ارج بگذارد و با برگزاری بازی دوستانه با یک تیم مطرح اروپایی برای آنها بازی خداحافظی برگزار کند.

در همین راستا رایزنی ها برای برگزاری بازی با ستارگان میلان صورت گرفت اما در مذاکرات ابتدایی زمان برگزاری بازی از سوی پرسپولیس مورد موافقت قرار نگرفت چون تاریخ مد نظر این باشگاه ایتالیایی در ایام محرم بود.

در مذاکرات بعدی قرار شد این بازی اواخر آبان یا اوایل آذر برگزار شود.

از آنجایی که مسئولان باشگاه پرسپولیس می خواهند این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود با مسئولان سازمان لیگ مکاتباتی شده تا بدانند وضعیت برگزاری بازی ها در این ورزشگاه به چه صورت است تا با مشخص کردن یک زمان مناسب نماینده خود را راهی ایتالیا کنند تا با این باشگاه برای برگزاری بازی توافق نهایی حاصل شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
بالا