• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

che226

Registered User
تاریخ عضویت
9 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,459
لایک‌ها
419
سن
32
محل سکونت
Bonab
برای اولین بار شما انتخاب کنید پیراهن پرسپولیس فصل بعد چه شکلی باشد!

1.jpg
44.jpg
 

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
یه سوال مایلی کهن از تیم ما چی میخواد ؟

ارث پدرشو skeptisch.gif

______________________

حضور مجتبی محرمی در اطراف تیم حس خوبی به آدم می ده . ایشالا همیشه سلامت و خندون باشه :heart:
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
بستري 12 ساعته هافبك پرسپوليس در بيمارستان؛ دهنوي مشكل روحي رواني دارد! - Goal.com



پزشكان به دهنوي گفته اند كه مشكل روحي رواني دارد و اين مشكل باعث شده تا او بيمار شود

سایت گل- قاسم دهنوي ابتداي فصل و پس از شايعات فراوان به پرسپوليس پيوست تا براي اين تيم پرطرفدار تهراني بازي كند. دهنوي كه در اكثر بازي هاي اين فصل پرسپوليس در تركيب اصلي بازي كرده و تاثيرگذار بوده ديروز و بعد از پايان تمرين پرسپوليس ، اتفاقات جالبي را تجربه كرد. او به دليل بيماري راهي بيمارستان شد و پزشكان او را 12 ساعت بستري كردند. پزشكان به دهنوي گفته اند كه مشكل روحي رواني دارد و اين مشكل باعث شده تا او بيمار شود. دهنوي اين خبر را تاييد كرد و گفت كه پزشكان به او گفته اند چنين مشكلي دارد.

البته دهنوي بلافاصله بعد از مرخص شدن از بيمارستان امروز به تمرين پرسپوليس رفت و بدون استراحت با اين تيم تمرين كرد. گفته مي شود قرار است معاينات روي دهنوي ادامه داشته باشد تا مشكل روحي رواني اين بازيكن زودتر حل شود.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
هافبك ذوب نيازي به رضايت نامه ندارد/ حدادي فر براي پرسپوليسي شدن آزاد است - Goal.com

قرارداد حدادي فر، نيم فصل به پايان مي رسد و او به عنوان بازيكن آزاد مي تواند پيراهن پرسپوليس را به تن كند
سایت گل- پرسپوليس براي تقويت در نيم فصل دوم ، دست گذاشته روي جذب يك هافبك تراز اول. آنها كه ابتداي فصل هم قاسم حدادي فر را مد نظر داشتند حالا هم براي جذب او ابراز علاقه كرده اند. حدادي فر ، در فصل نقل و انتقالات ليگ سيزدهم با پرسپوليس قرارداد داخلي بست اما قراداد 6 ماهه با ذوب آهن مانع از پرسپوليسي شدن او شد. حدادي فر كه روحش از قرارداد با ذوب خبر نداشت از دايي معذرت خواهي كرد و دوباره به اصفهان رفت تا براي ذوب آهن بازي كند.

حالا شايعه شده پرسپوليس حدادي فر را مي خواهد اما ذوب آهن جواب نه داده. اين در حالي است كه قرارداد حدادي فر، نيم فصل به پايان مي رسد و او به عنوان بازيكن آزاد مي تواند پيراهن پرسپوليس را به تن كند. اين 6 ماه قرارداد حدادي فر با ذوب آهن همان 6 ماهي است كه او براي گذراندن خدمت سربازي به تراكتورسازي رفت. اين 6 ماه كه به پايان برسد او بازيكن آزاد است و مي تواند تيم آينده خود را انتخاب كند. تيمي كه شايد پرسپوليس باشد و شايد هافبك ذوب، قرارداد خود را با تيم هميشگي اش تمديد كند. بايد تا نيم فصل صبر كنيم.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
علی دایی: احمدی نژاد مرا برکنار کرد/مخالف بازیکنان دورگه نیستم - Goal.com



احمدی‌نژاد من را از تیم ملی برکنار کرد و حالا بعد از چند سال، گذشت زمان همه چیز را نشان داد

سایت گل- علی دایی در واکنش به صحبت های محمد علی آبادی رئیس سابق سازمان تربیت بدنی درباره چگونگی حضور دایی در تیم ملی و نحوه برکناری اش، آخرین وضعیت پرونده تبانی در فوتبال و سایر مسائل گفت و گویی با تسنیم انجام داده است که می خوانید.



در آزادی مربی تیم ملی شدم

من در برنامه 90 هم گفتم که علی‌آبادی من را به تیم ملی آورد و فدراسیون در این خصوص کاره‌ای نبود. با یک جلسه که در ورزشگاه آزادی برگزار شد من سرمربی تیم ملی شدم و غیر از آن هیچ جا نرفتم. یادم نمی‌رود، در تمرین سایپا بودم که کفاشیان بارها به من زنگ زد و من نمی‌توانستم پاسخگو باشم. پس از آن مدیرعامل وقت سایپا به من گفت کفاشیان تماس گرفته است. با او که تماس گرفتم گفت علی آبادی با تو کار دارد. بعد از صحبت با علی آبادی در دفتر آذری مدیریت ورزشگاه آزادی با هم قرار گذاشتیم و در این مورد صحبت کردیم.

احمدی نژاد مرا برکنار کرد

احمدی‌نژاد من را از تیم ملی برکنار کرد و حالا بعد از چند سال، گذشت زمان همه چیز را نشان داد. البته شاید قسمت و صلاح من این بوده و خدا می‌خواسته که از تیم ملی بیرون بیایم. حالا معلوم می‌شود که چه کسی در تلویزیون حرف راست زد و چه کسانی به مردم دروغ گفتند. تمام برنامه‌های زنده موجود است که علی دایی حقایق را اعلام کرد اما همان زمان آنقدر خرده گرفتند و فدراسیون جلسه تشکیل داد اما در نهایت مشخص شد که همه این کارها «کشک» بوده است.

سالم زندگی کرده ام

پرونده تبانی فوتبال هم چنین سرانجامی پیدا می کند. آقایان نمی‌توانند کاری‌ انجام دهند و بگویند امثال دایی دروغ می‌گوید. خدا را شکر سالم زندگی کرده‌ام و هیچ احدی نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. در این پرونده هم همه چیز مشخص است.

باید در فوتبال پاکسازی شود

امیدوارم درست و حسابی وارد این مسئله شوند و درست پیگیری کنند وگرنه هر کمیسیونی می‌تواند وارد شود. به عقیده من باید به سالم‌سازی فوتبال کمک کنند. حرف و بحث ما این نیست که فقط در داوری فوتبال مشکل وجود دارد، مطمئناً در جامعه مربیان هم این مسائل موجود است و آدم متخلف داریم. در فدراسیون فوتبال تا دل‌تان بخواهد اینگونه موارد وجود دارد، در سازمان لیگ و مسئولان برگزاری مسابقات هم به این صورت. باید اینها پاک‌سازی شود.

مخالف بازیکنان دورگه نیستم

مطمئناً اینطور است. هم قوچان‌نژاد و هم دژاگه در کنار دیگر بازیکنان از ارکان صعود تیم ملی به جام جهانی بودند و همه با هم تلاش کردند. من مخالف این نیستم که چرا بازیکنان دورگه در تیم ملی بازی می‌کند مگر تیم‌هایی مانند آلمان و ایتالیا اینگونه بازیکنان را ندارند؟ باید کمی در مورد این مسائل حرفه‌ای فکر و از این بازیکنان استفاده کنیم. البته این دلیل نمی‌شود که لیگ خودمان را فراموش کنیم. به نظر من اگر بازیکنی در لیگ ایران هم‌سطح چنین بازیکنانی است باید او در اولویت باشد و از توانایی‌های‌اش استفاده کنیم.

در جام جهانی به جایی نمی رسیم

شرایط خیلی سخت است. اصلاً ایران به هر تیمی بخورد شرایط بازی فرق می‌کند. راه حل این مسئله یک برنامه‌ریزی بلند مدت است که البته با توجه به زمان اندکی که تا شروع مسابقات جام جهانی باقی مانده به نظرم به هیچ جایی نمی‌رسیم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]شرکت پرسپوليسي‌ها در کلاس ضد دوپينگ[/h]
[h=2]بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس فردا در کلاس ضد دوپينگ شرکت مي‌کنند.[/h]
00944979.jpg


با نظر علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس و پس از هماهنگي‌هاي انجام شده فردا يک دوره کلاس ضد دوپينگ در محل تمرين پرسپوليسي‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس،از همين رو تمام بازيکنان و کادر فني
پرسپوليس در اين کلاس شرکت خواهند کرد تا با آخرين داروهاي نيروزا آشنا شوند. در اين کلاس با نظر دايي حضور تمام بازيکنان و کادر فني الزامي است.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]گزارش تمرين پرسپوليس[/h]
[h=2]تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که علي دايي پس از 30 دقيقه تمرين را ترک کرد.[/h]
00941310.jpg


تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس در نوبت بعد از ظهر از ساعت 15 و 40 دقيقه امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.به گزارش فارس، در اين تمرين ابتدا بازيکنان بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به حفظ توپ و پرسينگ و تمرينات فشرده پرداختند. در مرحله پاياني نيز زير نظر مولايي کارهاي سرعتي را در دستور کار خود قرار دادند.


*دروازه‌بان‌ها در تمرين امروز اختصاصي و به صورت ويژه زير نظر غلامپور به تمرين پرداختند.


*در تمرين امروز امير عابدزاده با اجازه کادر فني تمرين نکرد.


*دو بازيکن تستي در تمرين امروز حضور داشتند که يکي از آنها پيراهن شماره 77 و رسمي سرخپوشان را بر تن کرد.


*در هنگام فوتبال تحت فشار، چند بازيکن به شدت با همديگر برخورد داشتند تا حدي که مصدوميت‌هاي بدي براي آنها پيش آمد، بازيکناني مانند دهنوي، حسيني و سيد صالحي چند بار مصدوم شدند. اين در شرايطي بود که علي دايي فقط 25 دقيقه در تمرين امروز حضور داشت و سپس براي شرکت در جلسه فائو تمرين را ترک کرد.


*اينانلو يکي از پيشکسوتان سابق
پرسپوليس نيز در تمرين امروز حضور داشت.


*فقط 15 هوادار تمرين امروز را از نزديک تماشا کردند.


*در تمرين امروز به جز هشت ملي‌پوش، کريم باقري نيز حضور نداشت.


* بازيکنان در دويدن‌هاي سرعتي از مولايي مربي
پرسپوليس درخواست داشتند تا خودش نيز در اين تمرين شرکت کند.


*اما نکته جالب در تمرين امروز حضور مجدد مجتبي محرمي بود که دوستان خود را نيز که مشخص نبود چه کساني هستند به تمرين آورده بود و از نزديک نظاره‌گر عملکرد سرخپوشان بود.




 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]دايي:هيچ بازيکني از پرسپوليس جدا نمي‌شود[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برخلاف شايعات منتشره ما در نيم فصل هيچ بازيکني را از دست نخواهيم داد.[/h]
00944917.jpg


علي دايي درباره شايعاتي مبني بر جدايي برخي بازيکنان در نيم فصل از پرسپوليس گفت: ما در نيم فصل علي‌رغم حرف و حديث‌ها بازيکن از دست نمي‌دهيم. تغييرات داريم و بازيکن براي تقويت تيم مي‌گيريم اما بازيکني از دست نمي‌دهيم تا انشاءالله بتوانيم در نيم فصل دوم نتايج خوبي بگيريم.


به گزارش فارس،وي در مورد بازي تيم ملي ايران و تايلند هم عنوان کرد: ما بازيکنان سطح بالا و خوبي داريم. بعيد مي‌دانم در بازي با تايلند مشکلي داشته باشيم و انشاءالله بايد با يک برنامه‌ريزي خوب براي جام جهاني فکر کنيم. بالاخره هر تيمي که مي‌خواهد موفق شود نياز به برنامه‌ريزي دارد و ما بعد از جام جهاني تا الان هيچ برنامه‌اي نداشتيم و اين خوب نيست.


سرمربي قرمزپوشان در مورد حضور دو رگه‌ها در فوتبال ايران نيز گفت: به نظر من هر ايراني هر کسي که مي‌خواهد باشد در هر گوشه از دنيا اگر يک رگش ايراني باشد و بتواند به تيم ملي کمک کند بايد از او استفاده شود اما هرگز نبايد ليگ خودمان ناديده گرفته شود بايد از آنهايي که بهتر هستند در اين زمينه استفاده شود که خوشبختانه تا الان بازيکناني مثل قوچان‌نژاد و دژاگه خوب جواب دادند و اميدوارم بقيه نيز همين طور باشند.



 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]صادقيان: در جريان پيشنهاد موناکو نيستم[/h]
[h=2]پيام صادقيان، هافبک تهاجمي تيم فوتبال پرسپوليس از پيشنهاد باشگاه موناکوي فرانسه براي جذبش ابراز بي‌اطلاعي کرد.[/h]
00945172.jpg


پيام صادقيان در مورد موضوع پيشنهاد باشگاه موناکو گفت: راستش را بخواهيد من در جريان اين پيشنهاد نيستم و از طريق چند نفر اين موضوع را شنيدم. شايد مدير برنامه‌هايم در اين خصوص صحبت‌هايي را با تيم فرانسوي انجام داده که من بي‌خبرم. حتي در اين مورد صحبتي با مدير برنامه‌هايم نداشتم و نمي‌دانم قضيه چيست.


به گزارش تسنيم،وي در پاسخ به اين سوال که «فکر مي‌کني اين موضوع چگونه رسانه‌اي شده است؟»، تاکيد کرد: نمي‌دانم چطور رسانه‌اي شده اما حتماً چيزي بوده که چنين خبري به بيرون درز کرده است. البته باز هم مي‌گويم که در جريان نيستم و با خودم هيچ صحبتي در اين خصوص مطرح نشده است. حالا بايد با مدير برنامه‌هايم حرف بزنم تا ببينم اين موضوع تا چه حد صحت دارد.


«در صورت جدي بودن پيشنهاد موناکو در نيم فصل
پرسپوليس را ترک مي‌کني؟»، هافبک تهاجمي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش اظهار داشت: اگر هم بحث رفتنم به اروپا باشد دوست دارم آخر فصل اين اتفاق بيفتد. من افتخار مي‌کنم که در پرسپوليس زير نظر دايي کار مي‌کنم و دوست دارم تا آخر فصل در اين تيم باشم و با پرسپوليس قهرمان شوم.



 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
Last edited:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]برنامه تمرين پرسپوليس تاديداربااستقلال خوزستان[/h]
[h=2]سرمربي پرسپوليس برنامه تمرين خود را تا بازي مقابل استقلال خوزستان به بازيکنان ارائه کرد.[/h]
00945185.jpg


پس از تمرين امروز علي دايي برنامه تمريني را تا بازي مقابل استقلال خوزستان به بازيکنان ارائه کرد.

به گزارش فارس،اين برنامه به شرح زير است:


يکشنبه 21 مهر صبح ساعت 10:30، بعد از ظهر ساعت 15:30


دوشنبه 22 مهر، سه‌شنبه23 مهر و چهارشنبه 24 مهر صبح‌ها ساعت 10:30


پنج‌شنبه 25 مهر ساعت 15 تمرين و اعزام به هتل براي بازي با داماش.


شنبه 27 مهر، يکشنبه 28 مهر و دوشنبه 29 مهر ساعت10:30.


سه‌شنبه 30 مهر ساعت 15 و اعزام به هتل براي بازي جام حذفي.


پنج‌شنبه 2 آبان ساعت 10:30، جمعه و شنبه 3 و 4 آبان ساعت 15، يکشنبه 5 آبان اعزام به هتل براي بازي با راه‌آهن.


دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه6، 7 و 8 آبان ساعت 10:30.


پنج‌شنبه 9 آبان ساعت 15 و جمعه 10 آبان بازي حذفي مقابل برنده الوند همدان و استقلال خوزستان.


شنبه، يکشنبه و دوشنبه 11، 12 و 13 آبان ماه ساعت 10:30.


سه‌شنبه 14 آبان ساعت 15:30 و اعزام به هتل براي بازي با استقلال خوزستان.





 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
صادقيان: در جريان پيشنهاد موناکو نيستم


پيام صادقيان، هافبک تهاجمي تيم فوتبال پرسپوليس از پيشنهاد باشگاه موناکوي فرانسه براي جذبش ابراز بي‌اطلاعي کرد.
00945172.jpg

پيام صادقيان در مورد موضوع پيشنهاد باشگاه موناکو گفت: راستش را بخواهيد من در جريان اين پيشنهاد نيستم و از طريق چند نفر اين موضوع را شنيدم. شايد مدير برنامه‌هايم در اين خصوص صحبت‌هايي را با تيم فرانسوي انجام داده که من بي‌خبرم. حتي در اين مورد صحبتي با مدير برنامه‌هايم نداشتم و نمي‌دانم قضيه چيست.


به گزارش تسنيم،وي در پاسخ به اين سوال که «فکر مي‌کني اين موضوع چگونه رسانه‌اي شده است؟»، تاکيد کرد: نمي‌دانم چطور رسانه‌اي شده اما حتماً چيزي بوده که چنين خبري به بيرون درز کرده است. البته باز هم مي‌گويم که در جريان نيستم و با خودم هيچ صحبتي در اين خصوص مطرح نشده است. حالا بايد با مدير برنامه‌هايم حرف بزنم تا ببينم اين موضوع تا چه حد صحت دارد.


«در صورت جدي بودن پيشنهاد موناکو در نيم فصل
پرسپوليس را ترک مي‌کني؟»، هافبک تهاجمي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش اظهار داشت: اگر هم بحث رفتنم به اروپا باشد دوست دارم آخر فصل اين اتفاق بيفتد. من افتخار مي‌کنم که در پرسپوليس زير نظر دايي کار مي‌کنم و دوست دارم تا آخر فصل در اين تيم باشم و با پرسپوليس قهرمان شوم.



جونم صادقیان که حرفه ای فکر میکنه و مثل کریم انصاریفرد در به در دنبال تیم نمیگرده. امیدوارم اگه قراره ترانسفر بشه روی فرم باشه و برای آینده فوتبال مفید.
 

che226

Registered User
تاریخ عضویت
9 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,459
لایک‌ها
419
سن
32
محل سکونت
Bonab
رنگ مشکی باکلاس تره ولی از اونجایی که پرسپولیس همیشه قرمز میپوشیده من قرمز رو انتخاب میکنم:)

قرمزش همچین قرمز نیست!

تو سایت میتونید بین مدل ها یکی رو به عنوان پیراهن اول و یکی رو به عنوان پیراهن دوم انتخاب کنید
مشکی هم به عنوان یکی از گزینه های پیراهن دوم از طرف شرکت نایکی مطرح شده
لینک در بالا
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
واقعن اینا چی فکر کردن . جریمه رو نگاه کنید !!! من شنیدم دهنوی مشکل بیماری روحی روانی داره . امشب هم نود داره .
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]دهنوي:دليل محکوميت 58ميليوني‌ام رانمي‌دانم[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چک دادم اما پاس نشد، حالا هم دليل جريمه 58 ميليوني را نمي‌دانم.[/h]
00944876.jpg


قاسم دهنوي در خصوص جريمه 58 ميليوني بابت شکايت باشگاه تراکتورسازي از وي که توسط کميته انضباطي اعلام شده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: آقايان خودشان به حساب من کمي پول اضافه ريخته بودند و بعد به من گفتند که بايد اين پول را برگرداني. من هم به آنها چک دادم که اين چک پاس نشد.


وي افزود: الآن هم چه اعتراض يا شکايتي کنم چون پولي در بساط نيست که بخواهم به آقايان بدهم اصلاً چرا به حساب من اضافه پول ريختند. من با تراکتورسازي يک ساله قرارداد داشتم و از اين تيم بيرون آمدم، سپس گفتند بايد تسويه‌حساب کني من هم چک دادم. نمي‌دانم سعي مي‌کنم اين موضوع را از طريق وکيلم پيگيري کنم.





 
  • Like
Reactions: usl

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
واقعن اینا چی فکر کردن . جریمه رو نگاه کنید !!! من شنیدم دهنوی مشکل بیماری روحی روانی داره . امشب هم نود داره .


با این تفاصیل مهمترین قسمتش اینه که فعلا دهنوی برای ما دهنوی بشو نیس!
 
بالا