• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

Sawyer2010

Registered User
تاریخ عضویت
18 آپریل 2010
نوشته‌ها
915
لایک‌ها
1,477
ویرایش شد ، با تشکر از مدیر محترم بخش
جواب هایی داشتم دندون شکن ولی خب ادامه نمیدم

احساس میکنم تاپیک تیم مورد علاقم منحرف میشه
خوشحالم اینجا دوستایی پیدا کردم که عین خودم عاااشقققق پرسپولیس و کریمین (مثل armf مثل ..rahman..esmighele kapitan)



پ ن === اقا رحمان شما یا بقیه ی کاربرا داداشای گل من هستین ، از من دلخور نشو . به هیچ عنوان منظورم شما یا شخص دیگه ای نبود . طرف حسابم فقط کاربری به نام sawyer بود بخاطر این پست

اولا من خودم عاشق کریمی هستم ولی بعضی مواقع حقیقت رو باید گفت هرچند تلخ باشه، شما که 28 سال طرفدار کریمی، ببخشید پرسپولیس بودید میشه بگید چرا بازیکنی که از تیم جدا شده حالا بعد هر بازی که مساوی کردند یا باختند باید بیاد علیه مدیران و کادر فنی تیم مصاحبه کنه؟ اصلا چه دلیلی داره این کار؟
حالا یه بار جواب رویانیان رو داد دیگه چرا کشش میده؟ برای همین ازش ناراحت شدم ولی همچنان دوستش دارم
اما اگه پرسپولیس با رویانیان و دایی قهرمان بشه من ترجیح میدم تا کریمی باشه و 12 بشیم

تویی که نقدم میکنی،تو که زیر سن قانونی هستی،تاپیک رو خراب نکن.اگه از چیزی خوشت اومده احتیاجی نیست هی بگی "لایک لایک" خودتو خالی میکنی :))
پست بالا رو بخون ! جواب هایی برای دوتا بچه عین تو دارم که با شنیدنش خجالت بکشی دیگه توی این تاپیک نیای ولی به دلایلی سکوت میکنم.دلایلش رو رفیقا میدونن

جواب یه عده که جلیز ولیز میکنن نمیدم :))


آخرین پست من راجع به این موضوع بود
نقد میشویم ولی نقد نمیپذیریم


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

اگه این قسمت هم با من بودی، شما از کجا میدونی من زیر سن قانونی هستم؟ :D شما کلا فکر کنم به غیر از 28 سال هوادار بودن، توی شناسایی افراد از پشت سیستم هم توانایی های زیادی کسب کرده باشید که بهتون تبریک میگم :lol:

بعد هم از هر پستی که خوشم بیاد تشکر میکنم، فکر نمیکنم دیگه برای این کار هم باید جواب بدم به شما


بعد هم چیز بی ربطی نگفتم، اگه غیر اینه که یک اسطوره نباید برای تیمش حاشیه سازی کنه؟ شاید برای شما فرق میکنه!!!!!!
 
Last edited:

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
حضور 5 ستاره میلان در ایران قطعی شد ماسارو، بوبان، مالدینی، روسی و بارسی در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پیگیری‌های شدید رویانیان بالاخره مسئولان باشگاه پرسپولیس و میلان برای حضور ستارگان میلان در ایران برای انجام یک بازی دوستانه به توافق رسیدند و قرار است این بازی 7 آذر در ورزشگاه آزادی برای خداحافظی چند پیشکسوت پرسپولیس برگزار شود.

در لیست اولیه‌ای که میلانی‌ها به ایران فرستادند که شامل 17 بازیکن است نام پنج ستاره درخشان میلانی‌ها دیده می‌شود. ماسارو، بوبان، مالدینی، روسی و فرانکو بارسی پنج ستاره میلانی‌ها هستند. البته احتمال دارد تغییراتی در بین 12 نفر دیگر انجام شود که تا انتهای هفته به سرخپوشان در صورت تغییر این لیست اعلام می‌شود.



پ ن : باید آمد پایتخت... حتی تصور اینکه کسانی که بهترین روزهای نوجوانی و جوانیت رو یاهاشون خاطره ساختی در یک میدان با هم ببینی هم به تنهایی لذت بخش هست... خدا کنه خوب و آبرومند از آب دربیاد...
 

javadyazdani

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2012
نوشته‌ها
5,465
لایک‌ها
10,633
متاسفانه کریمی با این کارا فقط داره خودشو از چشم هوادارا میندازه و احتمال حضورش تو پرسپولیس رو کمرنگ تر میکنه !

فقط همین
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
وای چقدر خوبه که امسال، سال جام جهانی هست! چون رضایی و نوروزی بخاطر بازی کردن در این سال و احتمالا دعوت به تیم ملی از پرسپولیس جدا شدن.
جام جهانی موچکریم! :D
پ.ن: البته از زحمات رضایی و نوروزی هم ممنونیم.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان: پرسپولیس دیگر پول ندارد

پرسپوليسي كه فصل پيش به بازيكنانش پورشه و بنز و BMW مي‌داد امروز مشكل مالي دارد. اين را نه تنها در كلام بازيكنان اين تيم بلكه از حرف‌هاي خصوصي كاركنان باشگاه هم مي‌توان متوجه شد. محمد رويانيان، مديرعامل سرخ‌ها هم برخلاف گذشته كه هر ساعت خبر و مصاحبه جديدي از او روي خبرگزاري‌ها و سايت‌ها منتشر مي‌شد كمتر راضي به گفت‌وگو مي‌شود. او هنوز از كساني كه در فصل گذشته باعث شدند او نتواند برنامه‌هايش را پيش ببرد ناراحت است. رويانيان در گفت‌وگوي اختصاصي با «اعتماد» درباره مشكلات مالي اين روزهاي باشگاه مي‌گويد: «بدهي مال مرد است و نگراني‌اي از اين بابت ندارد.»

برعكس گذشته اين روزها كمتر شاهد مصاحبه‌هايتان هستيم. دليل اين سكوت‌تان چيست؟

ما كه آنقدر حرف زده‌ايم، هرچقدر كمتر صحبت كنيم بهتر است. هرچند موقع سكوت‌مان هم مجبورمان مي‌كنند حرف بزنيم. اميدوارم بتوانم بيشتر سكوت كنم تا اينكه حرف بزنم و مجبورم نكنند كه مصاحبه كنم.

اين ادامه همان قسم‌تان است كه گفته بوديد ديگر مصاحبه نمي‌كنم يا اينكه كمي احساس ضعف مي‌كنيد؟!

نه، مشكلي ندارم اما ترجيح مي‌دهم اين روزها كمي كمتر مصاحبه كنم. خدا را شكر كه اوضاع تيم خوب است و مشكلي نداريم.

علي دايي گفته بود شما تنها هستيد. چه مشكلاتي داريد كه سرمربي تيم‌تان به آن اشاره كرده است؟

از روزي كه به پرسپوليس آمده‌ام مزه حمايت، پشتيباني و همدلي را از سوي افرادي كه بالاي سرمان هستند نچشيده‌ام. اصلا نفهميديم حمايت يعني چه! به ويژه در مباحث مالي. فقط يك نفر در پرسپوليس دنبال پول درآوردن و حل مشكلات مالي است و آن يك نفر هم خودم هستم. دايي هم اين را از نزديك ديده است. هيچكس در هيات‌مديره يا وزارت ورزش به ما كمك نكرده است. سه فصل است كه با پرسپوليس كار مي‌كنم. فصل اول باشگاه را از حبيب كاشاني تحويل گرفتم اما يك ريال به بازيكنان پول نداده بودند. بعد از آن با مانوئل ژوزه، يحيي گل‌محمدي و الان هم با علي دايي كار مي‌كنيم اما تازه امسال دولت به ما يك ميليارد پول داده است. در حالي كه به تيم رقيب ما سه ميليارد داده‌اند. خب اين تنهايي را دايي ديده است البته بايد به او بگويم كه من دو سال گذشته هم تنها بودم و شما نديديد.

موضوع استعفايتان به كجا رسيد؟ اينكه مي‌گويند احتمال دارد فرد ديگري به جاي شما به پرسپوليس بيايد چقدر صحت دارد؟

ما كه چند ماه است داريم اين مسائل را مي‌شنويم. با اين حال من استعفا داده‌ام و آن را پس نمي‌گيرم و نخواهم گرفت. تا زماني كه كسي نيامده وظيفه دارم شب و روز كار كنم. اگر هم كسي آمد به هواداران پرسپوليس قول مي‌دهم كه بيشتر از الان به پرسپوليس توجه و به پيشرفت آن كمك مي‌كنم اما اينكه مي‌گويند فرد ديگري مي‌آيد فعلا صحت ندارد.

شما هميشه مي‌گفتيد وقتي از پرسپوليس برويد هم شرايط مالي اين باشگاه خوب خواهد بود اما الان بيشتر بازيكنان از وضعيت مالي گلايه دارند.

خب بعضي وقت‌ها آدم بي‌پول مي‌شود! مهم اين است كه جريان اقتصادي وجود داشته باشد. همه جا همينطور است. مگر ما در بحث پرداخت يارانه‌ها مشكل نداريم؟ يا خيلي از سرمايه‌داران و شركت‌ها بدهي ندارند؟ آنها هم گاهي بي‌پول مي‌شوند. اينكه دليل نمي‌شود. ممكن است بعدا پولدار شويم. حرف ما اين است كه سه فصل است كار مي‌كنيم و بيش از 50 ميليارد خرج كرده‌ايم اما آقايان چقدر به ما كمك كرده‌اند؟ با اين شرايط اگر بانك هم بوديم پولمان تمام مي‌شد! حالا منتظريم كه دولت كمك كند.

كلي وعده و وعيد از شما شنيديم كه قرار است رستوران و هواپيما و نوشابه و دانشگاه پرسپوليس براي‌تان درآمدزايي كند اما نه تنها خبري از آنها نيست بلكه امروز از زبان شما مي‌شنويم كه مشكل مالي داريد و...

به نظر خودتان خبري نيست؟ آخرين كار دانشگاه ما كتاب علم و فوتبال بود كه سپ بلاتر خيلي از آن خوشش آمد و يك نسخه از آن را امضا كرد. الان دانشگاه ما نزديك به 600 دانشجو دارد و با كمك خدا كارش را به خوبي انجام مي‌دهد و يكي از موفق‌ترين دانشگاه‌هاي كشور بوده و همه شرايطش عالي است.

رستوران‌هاي ما هم يكي پس از ديگري افتتاح مي‌شود. دو هفته پيش يك شعبه و دو هفته ديگر هم شعبه ديگري افتتاح خواهد شد. فروشگاه‌هاي كالا و خدمات پرسپوليس هم طبق برنامه در سراسر كشور آغاز به كار مي‌كنند.

ما يك برنامه درازمدت داريم. جواب دادن كارهاي اقتصادي مثل خم رنگرزي نيست كه سريع باشد. ممكن است بعد از رفتن من هم اين كارها همچنان جواب دهد. الان ما داريم بذرها را مي‌كاريم. اگر بودم كه خودم كشت مي‌كنم و اگر هم نه مدير بعدي پرسپوليس كشت خواهد كرد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان: نوروزی بی‌خود دلش را صابون نزند!/ «سید»ها از پرسپولیس جدا نمی‌شوند

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جدایی هادی نوروزی از پرسپولیس گفت: من در خصوص دریافتی ایشان از پرسپولیس در طول 6 سال گذشته هیچ اطلاعی ندارم اما در دوران خودم اطلاع دارم حالا نمی‌دانم ایشان در گذشته چقدر گرفته یا نگرفته.

وی افزود: ایشان یکی از بازیکنان با غیرت و با تعصب پرسپولیس است و شخصا صرف نظر از اینکه مازندرانی است به دلیل غیرت بالایش او را دوست دارم.

رویانیان ادامه داد: من هنوز با جدایی او موافقت کامل نداشتم. ایشان فقط با علی دایی صحبت کرده و گفته می‌خواهد جایی برود که بیشتر بازی کند. علی دایی هم همیشه بیشتر به بازیکنان بها می‌دهد و به او گفته من آمادگی جدایی شما را دارم اما کلا من فعلا موافقت خودم را با جدایی نوروزی اعلام نکردم و ایشان دلش را صابون نزند. نوروزی سالها به عنوان کارگر برای پرسپولیس زحمت کشیده و به دنبال ریاست نبوده است.

رویانیان درباره سید صالحی نیز گفت: سید صالحی در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته اما ما هیچ کدام از سیدهای خودمان را در خط دفاع، هافبک و مهاجم از دست نمی‌دهیم. سید جلال حسینی، سید میثم و سید صالحی از بهترین‌های ما هستند و هرگز آنها را از دست نخواهیم داد.

وی در خصوص غلامرضا رضایی نیز گفت: رضایی هم اقداماتی برای جدایی انجام داده، صحبت‌های خوبی با او داشتم اما هنوز رضایت نامه‌اش را ندادم که انشاالله در آینده این کار اگر توافق کامل شود انجام خواهم داد ولی حالا باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. ما در کل طبق سیاست‌های باشگاه پیش می‌رویم اما هنوز به صورت دقیق هیچ چیزی مشخص نشده است.

رویانیان در پایان در پاسخ به این سوال که بالاخره کدام بازیکنان قرار است به پرسپولیس بیایند گفت: تا موقعی که با بازیکنان قرارداد نهایی امضا نشود یک کلام هم اعلام نمی‌کنیم. گزینه‌هایی داریم و هر وقت نهایی شد آنها را با نظر دایی اعلام خواهیم کرد ما به دنبال این هستیم تا بازیکن جذب شده را طوری اسامی آنها را بعد از توافق اعلام کنیم تا راحت به کار خود در پرسپولیس ادامه دهند اما فعلا خبری نیست و در حال مذاکره هستیم.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
نوروزی: در ۶ سال یک میلیارد هم از پرسپولیس نگرفتم / چون با «ناز» به پرسپولیس نیامدم، روی سکوها محبوب نبودم ، دلم برای هواداران تنگ می شود - Pe

پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است چون به عنوان یک بازیکن گمنام به این تیم آمده آنطور که باید و شاید روی سکوها محبوب نبوده است.

هادی نوروزی پس از 6 سال حضور در پرسپولیس و به ثمر رساندن بیش از 40 گل از این تیم جدا شد. نوروزی در مورد علت جدایی از پرسپولیس، روزهایی که در این تیم گذرانده و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.



* چه شد که بعد از 6 سال تصمیم گرفتی از پرسپولیس جدا شوی؟

دلیلش واضح است. من خیلی دوست داشتم در سال جام جهانی بازی کنم اما در نیم فصل اول این اتفاق رخ نداد. با این حال هیچ وقت مصاحبه نکردم و نخواستم برای تیم حاشیه درست کنم اما بعد از صحبت با دایی و رویانیان با هم توافق کردیم تا از پرسپولیس جدا شوم و به جایی بروم تا بیشتر بازی کنم. دایی هم به من لطف داشت و شرایطم را درک کرد.

*‌ یعنی با رضایت کامل از پرسپولیس جدا شدی؟

خیلی دوست داشتم امسال در پرسپولیس بمانم. من تمام فوتبالم را مدیون پرسپولیس هستم و این تیم خانواده من است. قطعا هر جا که بروم دلم با تیم است اما بعضی اوقات شرایط طوری است که اگر برای ماندن اصرار کنی اوضاع بدتر می‌شود. با مشورت‌هایی که انجام دادم تصمیم گرفتم از پرسپولیس جدا شوم.

* با چه کسانی مشورت کردی؟

حالا دیگر این موضوع بماند.

* در این 6 سال حضور در پرسپولیس گل‌های حساس به ثمر رساندی و البته 3 گل هم در دربی، پس چرا هیچ وقت بین هواداران محبوب نبودی؟

من هرچه داشتم برای موفقیت پرسپولیس گذاشتم و فکر می‌کنم بد هم بازی نکردم و گل‌های حساسی را هم زدم اما به نظر خودم اصلی‌ترین دلیل این مسئله این است که من به عنوان بازیکن گمنام به پرسپولیس آمدم و مثل خیلی‌ها با «ناز» نیامدم. خدا را شکر به عنوان بازیکن لیگ یکی در پرسپولیس موفق شدم.

*‌ جدایی‌ات قطعی است یا قرضی؟

قطعی است. البته نمی‌دانم در آینده چه پیش می‌آید اما فعلا که از پرسپولیس جدا شده‌ام.

* در این مدت چه مقدار پول از پرسپولیس گرفتی؟

شاید باورتان نشود اما جمع دریافتی‌های من در این 6 سال به یک میلیارد تومان هم نمی‌رسد. امسال هم که 15 درصد بیشتر دریافت نکردم. البته ماندن من در پرسپولیس هیچ وقت به خاطر پول نبوده و می‌توانید این موضوع را از تمام مدیران عاملی که با من قرارداد بسته‌اند بپرسید ولی قسمت ما هم اینطور شد. من سعی کردم همیشه بازیکن بی‌حاشیه‌ای برای پرسپولیس باشم و اگر چند باری هم مصاحبه کردم به خاطر مسائل مالی نبود. من همیشه کمترین پول را از پرسپولیس گرفتم اما هیچ وقت به این مسئله اعتراض نکردم.

* برای دریافت رضایتنامه مشکلی نداری؟

فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. باید ببینیم مدیران باشگاه چه کار می‌کنند. من از پرسپولیس زیاد طلب دارم و پرداخت آن به مدیریت باشگاه بر می‌گردد.

* جدایی‌ات از پرسپولیس به خاطر رقابت سنگین با مهاجمان نبوده؟

اسمش را هر چه می‌خواهید بگذارید من فقط دوست داشتم بیشتر بازی کنم. فکر می‌کنم هر بازیکن حرفه‌ای هم جای من بود همین تصمیم را می‌گرفت وگرنه من از رقابت نمی‌ترسم.

* با کسی که به مشکل برنخوردی؟

اصلا. من دایی را دوست دارم و با او دو جام هم گرفتم اما همیشه شرایط بر وفق مراد نیست. من هر کجا بروم عاشق پرسپولیس هستم اما هر آمدنی رفتنی دارد. قسمت ما این بود که به این صورت و در این زمان از پرسپولیس جدا شوم. برایم خیلی سخت است اما مجبورم با این قضیه کنار بیایم.

* در این چند سال حضور در پرسپولیس از کسی هم دلگیر شدی؟

خود شما خبرنگاران خیلی چیزها را می‌دانید و الان هم بنا نیست در این مورد صحبت کنم. وقتی یک بازیکن گمنام به پرسپولیس می‌آید بازی کردن برایش خیلی سخت است. خیلی‌ها سنگ جلوی پای آدم می‌اندازند و چوب لای چرخ می‌گذارند که البته طبیعی است. شاید بار اول خیلی اذیت شدم اما بعد از آن دیگر برایم عادی شد. واقعا بعضی‌ها دوست دارند چوب لای چرخ دیگران بگذارند و از این راه نان می‌خورند. در کل واقعا سختی کشیدم.

* زمانی از پرسپولیس جدا می‌شوی که این تیم صدرنشین لیگ است...

همین موضوع اذیتم می‌کند. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم که قهرمان شود. آدم ممکن است از خانواده‌اش دور شود اما نمی‌تواند دل بکند.

* حسرت بزرگت در پرسپولیس چه چیزی بود؟

اینکه نتوانستم با پرسپولیس قهرمان لیگ شوم بزرگترین حسرت من است اما انشاءالله بچه‌ها امسال می‌توانند به قهرمانی برسند. این قضیه یک سوی دیگر هم دارد و اینکه من توانستم در دربی سه گل به استقلال بزنم. واقعا لذتی که در گل زدن در دربی هست در هیچ چیز دیگری نیست و من این لذت را 3 بار حس کردم. خیلی دوست داشتم که چهارمین گلم را هم به استقلال بزنم اما قسمت نشد.

* آمار خط حمله پرسپولیس امسال زیاد جالب نبود، چرا؟

گل زدن زیاد مهم نیست، مهم گرفتن 3 امتیاز است. قطعا تیمی که صدرنشین جدول است موفق بوده. همین که تیم تعداد گل خورده کمی داشته بسیار خوب است.

* مقصد بعدی‌ات چه تیمی است؟

چند پیشنهاد دارم اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

* و سوال پایانی؛ در شرایطی می‌روی که هواداران در مقطعی به تو لقب« آپاچی» و «هادی گل» داده بودند...

واقعا دلم برای پرسپولیس و از همه مهمتر دلم برای هواداران این تیم تنگ می‌شود. هواداران همیشه به من لطف داشتند و القاب جالبی هم برایم در نظر گرفته بودند. دلم برای هواداران تنگ می‌شود و نه القاب.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
غيبت دايي در روز بدنسازي قرمز‌پوشان
[h=1]گزارش تمرين امروز پرسپوليس[/h]
[h=2]تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که علي دايي در آن غايب بود.[/h]
00946048.jpg


بازيکنان پرسپوليس بعد از چند دقيقه نرمش و انجام کارهاي کششي راهي سالن بدنسازي شدند تا تمريناتشان را آنجا پيگيري کنند.


به گزارش اوج، مولايي بدنساز
پرسپوليس که طي روزهاي گذشته با لباس شخصي در تمرينات حاضر مي شد، از امروز با لباس ورزشي به محل تمرين آمد.


* علي دايي در تمرين امروز حضور نداشت. به جز او نيلسون هم که به کشورش برگشته غايب تمرينات بود اما رضا محمدي که به احتمال زياد از
پرسپوليس جدا مي شود، در کنار ساير نفرات تمرين کرد.


* اميد عاليشاه با پزشک تيم تمرين کرد و زودتر از سايرين محل تمرين را ترک کرد.


* هادي نوروزي که شايعات زيادي درباره جدايي اش از
پرسپوليس مطرح شده، ديرتر از بقيه سالن بدنسازي را ترک کرد تا در دوي سرعتي با تيم تمرين نکند.


*
پرسپوليس امروز بعد از ظهر و از ساعت 15.30 تمرين دارد.







 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
واقعا اگر مهرداد اولادی رو با لباس تیم رقیب ببینم هرچی فحشه نثارش میکنم
این بازیکن به عنوان غیرت پرسپولیسی اسمش تو ورزشگاه ها بووده
ای تف به این روزگار
بره به جهنم
 

millennium

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2011
نوشته‌ها
474
لایک‌ها
760
واقعا اگر مهرداد اولادی رو با لباس تی:Dم رقیب ببینم هرچی فحشه نثارش میکنم
این بازیکن به عنوان غیرت پرسپولیسی اسمش تو ورزشگاه ها بووده
ای تف به این روزگار
بره به جهنم
جدی که نمیگی ؟ :D اولادی یه بازیکن تموم شده هست بره استقلال میشه یکی مثل پژمان نوری که الان داره نقش سامان آقا زمانی رو توی استقلال بازی میکنه :D
خدا کنه نوروزی و غلومی هم برن استقلال یکم بخندیم :D من اگه جای سردار بودم میگفتم فقط رضایت نامتون رو برای رفتن به استقلال صادر میکنم :lol:
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
جدی که نمیگی ؟ :D اولادی یه بازیکن تموم شده هست بره استقلال میشه یکی مثل پژمان نوری که الان داره نقش سامان آقا زمانی رو توی استقلال بازی میکنه :D
خدا کنه نوروزی و غلومی هم برن استقلال یکم بخندیم :D من اگه جای سردار بودم میگفتم فقط رضایت نامتون رو برای رفتن به استقلال صادر میکنم :lol:
قبول دارم تمووم شدست و دیگه بازیکن نیست
اما واقعا ازش بعیده برههه
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
علی کریمی به معنای واقعی شورش را در آورد:


کریمی: آقای رویانیان! اگر بزرگ بودم به جبهه می‌رفتم و منتی نمی‌گذاشتم برعکس شما

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نسبت به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
13920819000222_PhotoA.jpg



علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به اظهارات محمد رویانیان که اعلام کرده بود، زمانی که اسلحه دستش بود کریمی بچه بود، گفت: آقای رویانیان شما درست می‌گویید، من زمان جنگ فقط یک سال بیشتر نداشتم اما شک نکنید اگر بزرگ بودم با کمک خدای بزرگ به جبهه می‌رفتم و باز هم شک نکن برعکس شما هیچ منتی بر سر مردم نمی‌گذاشتم.
وی افزود: من به قول شما در جنگ نبودم و شما اسلحه در دستتان بود، اما اگر شما آن موقع خدمتی کردید وظیفه‌تان را در قبال مملکت ما انجام دادید. ما در این مملکت امثال شهید همت و فهمیده‌ها و هزاران جانباز عزیز جنگ تحمیلی را داریم که من وخانواده‌ام خودمان را همیشه و همواره مدیون آنها می‌دانیم بی منت این عزیزان در جبهه‌ها جنگیدند، شیمیایی شدند، جان خود را از دست دادند و اگر آنها نبودند الان من و شما راحت زندگی نمی‌کردیم.
کریمی خاطر نشان کرد: شما درست می‌گویید، من بچه بودم و شما اسلحه به دست بودید اما خیلی‌ها اسلحه داشتند، جنگیدند و شهید شدند و یا جانباز شدند و عده‌ای از این عزیزان هم بهترین سالهای عمرشان را در اسارت و گوشه بیمارستان گذراندند ولی امروز و پس از گذشت 25 سال از جنگ تحمیلی حتی یک بار هم توقعی از کسی نداشتند دقیقا برعکس شما.
 

millennium

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2011
نوشته‌ها
474
لایک‌ها
760
قبول دارم تمووم شدست و دیگه بازیکن نیست
اما واقعا ازش بعیده برههه
چرا بعیده ؟ :D بازیکنی که تنش به تن پژمان نوری و مازیار زارع خورده باشه بهتر از این نمیشه :D
 

fintool

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
120
واقعا اگر مهرداد اولادی رو با لباس تیم رقیب ببینم هرچی فحشه نثارش میکنم
این بازیکن به عنوان غیرت پرسپولیسی اسمش تو ورزشگاه ها بووده
ای تف به این روزگار
بره به جهنم
آقا اسکناس رو بچسب. الان دوره دوره پوله
 

miladali

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2006
نوشته‌ها
735
لایک‌ها
722
من به عنوان فقط یکی از افراد جامعه ی هواداری بی حد و مرز پرسپولیس، اگر روزی علی کریمی رو جلوی خودم ببینم بدون شک به غیرتش تیکه میندازم. کریمی هم نشون داد فقط دنبال اینه که اعلام قدرت کنه و بگه که به کسی بااج نمیده.
شاید الان ورد زبونم فقط مهدوی کیا و باقری ها باشند که نه تنها پرسپولیس رو ارث پدریشون نمیدونند بلکه دنبال منافع شخصی هم نیستند.
بی سر و صدا و با مظلومیت تمام رفتند. شاید یکی از زیباترین برنامه های ورزشی ای که به یاد دارم بی شک لحظه ی گریستن بی شیله پیله مهدوی کیا در برنامه 90 بود

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
 

fintool

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
120
من به عنوان فقط یکی از افراد جامعه ی هواداری بی حد و مرز پرسپولیس، اگر روزی علی کریمی رو جلوی خودم ببینم بدون شک به غیرتش تیکه میندازم. کریمی هم نشون داد فقط دنبال اینه که اعلام قدرت کنه و بگه که به کسی بااج نمیده.
شاید الان ورد زبونم فقط مهدوی کیا و باقری ها باشند که نه تنها پرسپولیس رو ارث پدریشون نمیدونند بلکه دنبال منافع شخصی هم نیستند.
بی سر و صدا و با مظلومیت تمام رفتند. شاید یکی از زیباترین برنامه های ورزشی ای که به یاد دارم بی شک لحظه ی گریستن بی شیله پیله مهدوی کیا در برنامه 90 بود

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
دقیقا. اینا تا وقتی پرسپولیسی هستن که توش باشن وگرنه میخوان اصلان تیمی نباشه.
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
علی کریمی به معنای واقعی شورش را در آورد:


کریمی: آقای رویانیان! اگر بزرگ بودم به جبهه می‌رفتم و منتی نمی‌گذاشتم برعکس شما

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نسبت به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
13920819000222_PhotoA.jpg



علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به اظهارات محمد رویانیان که اعلام کرده بود، زمانی که اسلحه دستش بود کریمی بچه بود، گفت: آقای رویانیان شما درست می‌گویید، من زمان جنگ فقط یک سال بیشتر نداشتم اما شک نکنید اگر بزرگ بودم با کمک خدای بزرگ به جبهه می‌رفتم و باز هم شک نکن برعکس شما هیچ منتی بر سر مردم نمی‌گذاشتم.
وی افزود: من به قول شما در جنگ نبودم و شما اسلحه در دستتان بود، اما اگر شما آن موقع خدمتی کردید وظیفه‌تان را در قبال مملکت ما انجام دادید. ما در این مملکت امثال شهید همت و فهمیده‌ها و هزاران جانباز عزیز جنگ تحمیلی را داریم که من وخانواده‌ام خودمان را همیشه و همواره مدیون آنها می‌دانیم بی منت این عزیزان در جبهه‌ها جنگیدند، شیمیایی شدند، جان خود را از دست دادند و اگر آنها نبودند الان من و شما راحت زندگی نمی‌کردیم.
کریمی خاطر نشان کرد: شما درست می‌گویید، من بچه بودم و شما اسلحه به دست بودید اما خیلی‌ها اسلحه داشتند، جنگیدند و شهید شدند و یا جانباز شدند و عده‌ای از این عزیزان هم بهترین سالهای عمرشان را در اسارت و گوشه بیمارستان گذراندند ولی امروز و پس از گذشت 25 سال از جنگ تحمیلی حتی یک بار هم توقعی از کسی نداشتند دقیقا برعکس شما.

درود به تو داش علی تو قلب ما جا داری .
 

ya30n

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
14 آپریل 2007
نوشته‌ها
5,200
لایک‌ها
5,471
محل سکونت
امارات متحده عربی
علی کریمی به معنای واقعی شورش را در آورد:


کریمی: آقای رویانیان! اگر بزرگ بودم به جبهه می‌رفتم و منتی نمی‌گذاشتم برعکس شما

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نسبت به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
13920819000222_PhotoA.jpg



علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به اظهارات محمد رویانیان که اعلام کرده بود، زمانی که اسلحه دستش بود کریمی بچه بود، گفت: آقای رویانیان شما درست می‌گویید، من زمان جنگ فقط یک سال بیشتر نداشتم اما شک نکنید اگر بزرگ بودم با کمک خدای بزرگ به جبهه می‌رفتم و باز هم شک نکن برعکس شما هیچ منتی بر سر مردم نمی‌گذاشتم.
وی افزود: من به قول شما در جنگ نبودم و شما اسلحه در دستتان بود، اما اگر شما آن موقع خدمتی کردید وظیفه‌تان را در قبال مملکت ما انجام دادید. ما در این مملکت امثال شهید همت و فهمیده‌ها و هزاران جانباز عزیز جنگ تحمیلی را داریم که من وخانواده‌ام خودمان را همیشه و همواره مدیون آنها می‌دانیم بی منت این عزیزان در جبهه‌ها جنگیدند، شیمیایی شدند، جان خود را از دست دادند و اگر آنها نبودند الان من و شما راحت زندگی نمی‌کردیم.
کریمی خاطر نشان کرد: شما درست می‌گویید، من بچه بودم و شما اسلحه به دست بودید اما خیلی‌ها اسلحه داشتند، جنگیدند و شهید شدند و یا جانباز شدند و عده‌ای از این عزیزان هم بهترین سالهای عمرشان را در اسارت و گوشه بیمارستان گذراندند ولی امروز و پس از گذشت 25 سال از جنگ تحمیلی حتی یک بار هم توقعی از کسی نداشتند دقیقا برعکس شما.



زنده باشی داش علی ... اسطوره
محبوب ... عزیز
کور بشه چشه دشمنا و بدخواهات

حقیقت رو گفتی ... گل گفتی مث همیشه

یه مرد به معنای واقعی کلمه هستی ...
 
بالا