برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ایستگاه فرانس بکن باوئر در متروی لندن

feanz_metro.jpg


FCBayern.ir- لندنی ها در سه هفته ی آینده این احساس را خواهند داشت که در یک زمین بزرگ فوتبال حاضر خواهند بود و برترین های دوران فوتبالی جهان را در کنار خود می بینند.

در 26ام اکتبر هر 367 ایستگاه مترو لندن با نام بزرگترین فوتبالیست های جهان نام گذاری می شود و 14 خط مترو نیز تغییر نام داده اند. ایستگاه های مترو در خط مرکزی به نام گلزنان برتر بریتانیا، وین رونی، تدی شرینگهام و بابی چارلتون نام گذاری شده اند.



علاوه بر این سه ایستگاه قطار زیر زمینی لندن نیز به بازیکنان آلمانی اختصاص داده شده است ایستگاه فرانتس بکن باوئر اسطوره ی ژرمن ها قهرمان جهان و سرمربی تیم ملی آلمان در سال 90، یورگن کلینزمن و دیتمار هامان دو بازیکنی که در لیگ برتر جزیره برای تیم های تاتنهام و لیورپول به میدان رفته اند.

این نام گذاری ها به دلیل 150 امین سالگرد تاسیس انجمن فوتبال بریتانیا FA انجام شده است که در قدیمی ترین مترو جهان انجام شده است. الکس هورن مسئول مترو در این مورد می گوید:" بیش از 150 سال است که میلیون ها هوادار فوتبال برای رسیدن به استادیوم ها از متروی لندن استفاده می کنند و این تغییر نام ها به همین منظور صورت گرفته است."
 

fcb13

Registered User
تاریخ عضویت
31 جولای 2011
نوشته‌ها
202
لایک‌ها
47
محل سکونت
رشت
دوباره این بازیهای ملی شروع شد و ما از دیدن بازیهای زیبای بایرن دور میشیم. :wacko:
 

$Dante$

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2012
نوشته‌ها
478
لایک‌ها
75
واقعا سطح فوتبال آلمان کجا و بقیه کشور ها کجا!
انصافا بازی بایرن و بایر چقدر تماشایی بود!
حالا مثلا تو ال کلاسیکو چهار تا مدافع بدردنخور گذاشتن تو زمین هی این گل میزنه هی اون گل میزنه مسخره بازی بعدم همه درو هم جمع میشن مگن عجب بازی بود!!
دوباره این بازیهای ملی شروع شد و ما از دیدن بازیهای زیبای بایرن دور میشیم. :wacko:
آره ولی خب بازیهای ملی هم شدیدا دیدن داره :دی
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کوبی برایانت، میهمان ویژه ی دیدار بایرن - لورکوزن

FCBayern.ir- کوبی برایانت سوپر استار ان بی ای برای مشاهده بازی بایرن و بایرلورکوزن در بای آرنا حضور یافت تا از نزدیک شاهد بازی بالانشینان بوندس لیگا باشد.

غول 1 مترو 98 سانتی متری ان بی ای که در تیم لس آنلس لیکرز توپ میزند در دیدار روز شب گذشته بایرن مونیخ در بای آرنای لورکوزن حاضر شد و از صحنه های جذاب دیدار بایرن و لورکوزن را با گوشی همراه خود عکس برداری کرد.



این نخستین باری نیست که برایانت میهمان بای آرنا می شود او در سال 2011 نیز برای مداوای زانوی پای راست و مچ پای چپش دو بار به کلینیک های بوندس لیگایی سر زده بود. در روزهای آینده وی راهی ایالات متحده می شود و در 30 ام اکتبر لیکرز باید در آغاز فصل ان بی ای به مصاف کلیپرز برود که به گفته پزشکان چندان شرایط برایانت برای بازگشت به میادین مناسب نیست.

scw5u8.jpg


27yucg0.jpg



رکوردی جدید برای ریبری؛ 38 بازی بدون شکست

624-ribery-4.jpg


FCBayern.ir - فرانک ریبری هافبک مهاجم فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ پس از تساوی 1 بر 1 در دیدار شنبه شب مقابل بایرلورکوزن رکوردی جدید را با پیراهن بایرن از آن خود او 38 امین بازی بوندس لیگایی است که بدون شکست زمین را ترک می کند.

پیش از این هولگر هیرنوموس بازیکن دهه 80 باشگاه هامبورگ توانسته بود 38 دیدار را بدون شکست تجربه کند که ستاره فرانسوی مونیخی ها با رکورد وی مساوی کرد و آماده ی شکستن این رکورد در دیدار هفته نهم مقابل ماینتس خواهد نشست اگر بازی بعدی بایرن را نیز با پیروزی یا تساوی به پایان برسد فرانک ریبری تنها رکورددار بازی های بدون شکست در تاریخ بوندس لیگا خواهد بود.

آخرین شکست بایرن در لیگ به 28ام اکتبر 2012 و شکست 2 بر 1 مقابل بایرلورکوزن بازمی گردد که فرانک ریبری این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده بود تا وی در رکورد شکست ناپذیری چند دیداری را از باشگاه مونیخی سبقت بگیرد. 11ام آوریل 2012 بود که ریبری آخرین بار شکست 1 بر 0 را مقابل دورتموند تجربه کرد و این اتفاق پس از 38 بازی تکرار نشده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پرسش و پاسخ تی زد با پپ گواردیولا

624-guardiola-6.jpg

FCBayern.ir- هفته هشتم را بایرن مونیخ در خانه ی لورکوزن به میدان رفت و با توجه به شکست دورتموند مقابل گلادباخ مونیخی ها فرصت خوبی برای افزایش امتیاز در صدر جدول داشتند اما علی رغم برتری کامل تنها به کسب یک امتیاز رضایت دادند تا بوروسیا دورتموند از صدر به رتبه ی سومی سقوط کند.

آمار بازی دیشب کاملا یک طرفه بود 27 شوت به سمت دروازه از بایرن در مقابل 5 ضربه و مالکیت 78 درصدی در مقابل 22 اما نتیجه ای بهتر از 1-1 بدست نیامد چگونه می توانید راضی باشی؟
این فوتبال است و کاریش نمیشه کرد. در این بازی تمام سعی خود را کردیم و بازی خوبی انجام دادیم اما با وجود 27 شوت به سمت دروازه و درصد بالای مالکیت توپ تنها یک گل وارد دروازه حریف کردیم. اما مساوی نتیجه ای بود که اتفاق افتاد و یک امتیاز هم برای صدرنشینی کافی بود.

شما باید تمرینات ویژه ای را برای استفاده از شانس های زیادی که بدست می آورید داشته باشید؟
خیر ما به خوبی و سخت تمرین می کنیم ما همچنین بازیکنان خوبی داریم که می توانند دروازه را باز کنند نه تنها توماس مولر بلکه ماندزوکیچ و پیزارو نیز بازیکنانی هستند که به خوبی برای تیم گلزنی می کنند. توماس شانس های زیادی داشت اما در این بازی خوش شانس نبود. پس از او ماریو به زمین آمد که نتوانست کاری انجام دهد این باعث توقف قطار تیم نمی شود. گاهی اوقات شما گل های زیادی به ثمر می رسانید در حالی که شانس چندانی نداشتید و گاهی برعکس رخ می دهد این چیزی بود که در بازی دیشب گریبانمان را گرفت.

ماریو ماندزوکیچ برای دومین بار در ترکیب تیم نبود او جای خود در ترکیب اصلی را از دست داده؟
او هفته گذشته به آنفولانزا مبتلا شده بود و به صورت کامل در تمرینات حاضر نبود. من فکر می کنم این چیز خوبی نیست که شما از بازیکنانی که بازی نکردند سوال کنید من مجبور هستم نهایتا در هر بازی 11 بازیکن را روانه میدان کنم.

چه چیزی تیم از بازی با بایرلورکوزن آموخت؟
چه چیزی باید یاد می گرفتیم؟ ما بازی با شالکه 4 گل زدیم در حالیکه شانس بسیار کمتری نسبت به این بازی داشتیم ما 27 شانس ایجاد کردیم که این فوق العاده بود آمار به خوبی صحبت می کنند درصد تملک توپ، موفقیت برای بازپس گرفتن توپ، شوت به سمت دروازه، کرنر و ... اما ما باید موثرتر از این باشیم و برای آن باید تلاش کنیم.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گزارش تصویری: اولین حضور گواردیولا درجشن ماه اکتبر باواریا

325757_heroa.jpg


هرساله در ماه اکتبر جشنی سنتی و قدیمی در باواریا برگزار می شود که امسال پپ گواردیولا سرمربی جدید بایرن برای اولین بار در این جشن حضور یافت
سایت گل- پپ گواردیولا روز گذشته همراه با سایر اعضای باشگاه بایرن مونیخ در جشن سنتی باواریا شرکت کردند و او نیز با برتن کردن لباس های سنتی باواریا دراین مراسم حضور یافت .تمام بازیکنان و اعضای باشگاه باواریایی درکنار اعضای خانواده هایشان دراین مراسم شرکت داشتند​
پپ همراه با همسرش دراین مراسم حضور یافته بود ودرشرایطی دراین جشن شرکت کرد که تیمش با وجود تساوی مقابل بایرلورکوزن همچنان صدرنشین بوندس لیگاست. بایرن بل از لورکوزن نیز مقابل فرایبورگ یک تساوی دیگر گرفته بود ولی لغزش های دورتموند در طول این فصل باعث شد تا بایرن همچنان در صدر جدول بوندس لیگا بماند. این تیم در حال حاضر در صدر جدول مرحله گروهی بوندس لیگا نیز قرار دارد.​
دراینجا می توانید تصاویر منتخبی از این جشن را ملاحظه کنید:​
1381082256_643071_1381082723_album_grande.jpg
فیلیپ لام و همسرش کلودیا
1381082256_643071_1381083031_album_grande.jpg

پپ گواردیولا و همسرش کریستینا سررا

1381082256_643071_1381083218_album_grande.jpg


فرانک ریبری و فرزندش

1381082256_643071_1381083454_album_grande.jpg

گواردیولا و همسرش
1381082256_643071_1381083847_album_grande.jpg

کلودیو پیزارو و همسرش کارلا

1381082256_643071_1381083724_album_grande.jpg

فرانک ریبری
1381082256_643071_1381084244_album_grande.jpg

آرین روبن درکنار همسر و فرزندانش
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کروس: تیکی تاکا برای من مناسب است

624-kroos-4.jpg


FCBayern.ir - تونی کروس هافبک هجومی تیم فوتبال بایرن مونیخ به آینده تیمش زیر نظر گواردیولا امیدوار است و تیکی تاکا را برای خودش مناسب می داند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هوداران بایرن مونیخ در ایران؛ هافبک 23 ساله بایرن از عملکرد خودش در بازی مقابل لورکوزن نیز راضی است و همه چیز را در بایرن گواردیولا مناسب می داند.

کروس در گفت و گو با بیلد می گوید:" سبک بازی ما بسیار لذت بخش است، دادن پاس های متعدد و سریع و تعویض جا با وینگر ها برای من کاملا مناسب و دلپذیر است.

کروس در مورد بازی با لورکوزن هم معتقد است که این مسابقه برای بایرن کاملا خوب بود اما نتیجه مسابقه چندان دلچسب نبود ، او میگوید:" چیزی که همه دیدند تسلط کامل ما بر بازی و مسابقه بود، البته وقتی که پیروزی نمی شوی بدین معنی است که همه چیز کامل نبوده است."


گوتزه نباید به تیم ملی دعوت می شد

624-hoeness-2.jpg


FCBayern.ir - اولی هوینس معتقد است که دعوت ماریو گوتزه از سوی یواخیم لوو در این وضعیت مناسب نیست و او باید تا دو هفته دیگر نیز استراحت کند تا بتوان به طور کامل از او استفاده کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: هوینس در این رابطه به روزنامه "بیلد" آلمان می گوید: "برای همه و به خصوص خود او بهتر خواهد بود که تا دو هفته دیگر نیز استراحت کند تا بعد از آن بتوان از این بازیکن استفاده کرد. البته این ها همه نظرات شخصی من می باشد و من در این مورد دخالت نمی کنم ".

لازم به ذکر است ماریو گوتزه به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است و حتی پپ گواردیولا نیز تنها در دقایق پایانی از وی استفاده می کند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رافینیا: می خواهم در بایرن مونیخ بمانم

624-rafinha-2.jpg


FCBayern.ir - رافینیا مدافع برزیلی باشگاه بایرن مونیخ که در آخر فصل قراردادش با این باشگاه به پایان می رسد ابراز امیدواری کرد که باشگاه قراردادی جدید با وی به امضاء برساند و او بتواند مدت بیشتر در بایرن بماند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: رافینیا در رابطه با اتمام قرادادش با بایرن مونیخ به " مجله ورزشی بیلد" گفت: "من خوشحالم که بازیکن باشگاه بایرن مونیخ هستم. بایرن بهترین باشگاه در جهان است و بازی کردن برای این تیم یک رویا است که برای من به حقیقت پیوسته است. من بسیار خوشحال خواهم شد که بتوانم مدت بیشتری را در این تیم بمانم".

رافینیا به تازگی توانسته است نظر پپ گواردیولا را جلب کند و در ترکیب ثابت بایرن به میدان رود.


عذرخواهی رسمی لورکوزنی ها از اولی هوینس

624-logo-leverkusen-1.jpg


FCBayern.ir - در حاشیه دیدار شنبه شب بایرن مونیخ و بایرلورکوزن، هواداران لورکوزنی با برافراشتن پارچه نوشته ای به حواشی هایی که پیرامون مسائل مالیاتی اولی هوینس و قاچاق ساعت رولکس توسط کارل هاینس رومینیگه ایجاد شده بود اشاره کردند که این چندان برای روسای باشگاه بایرن مونیخ خوشایند نبود.

باشگاه بایرلورکوزن پس از بازی به صورت رسمی از روسای باشگاه مونیخی عذرخواهی کردند. این پارچه نوشته در نیمه نخست دیدار دو تیم برافراشته شده بود که با اعتراض اولی هوینس، توسط نیروهای امنیتی جمع آوری شد.

Kxa1CChQpB.jpg


باشگاه لورکوزن با عذرخواهی از باشگاه بایرن اعلام نمود:" ما هیچ گونه اطلاعی از این مسائل نداشتیم و پس از برافراشته شدن چنن پارچه نوشته ای در شوک فرو رفتیم."

اولی هوینس بدلیل عدم صداقت در اعلام حساب های خود توسط امور مالیاتی مورد بازپرسی قرار گرفته و کارل هاینس رومنیگیه نیز در فرودگاه مونیخ با دو عدد ساعت رولکس مورد توجه نیروهای مالیاتی قرار گرفته و برای ورود بدون مجوز این ساعت ها با جریمه نقدی مواجه شد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پانزده بایرنی در اردوی تیم های ملی

624-fcb-logo-3.jpg


FCBayern.ir - پانزده نفر از ستاره های بایرن مونیخ با عملکرد خوب خود اکنون به تیم های ملی خود دعوت شده اند و باید در دیدار های مقدماتی جام جهانی به میدان بروند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: پانزده نفر از بایرنی ها به اردوی تیم های ملی خود دعوت شده اند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان برای دیدار با ایرلند و سوئد هفت نفر از مردان بایرن مونیخ را برای این مسابقات دعوت کرده است: فلیپ لام، باستین شواین اشتایگر، تونی کروس، توماس مولر، جروم بواتینگ، ماریو گوتزه و مانوئل نویر.

مرد سال اروپا، فرانک ریبری نیز باید روز جمعه قبل از بازی رسمی خود مقابل فنلاند در پانزده اکتبر در دیدار دوستانه ای با تیم استرالیا به میدان برود.

آرین روبن وینگر هلندی باشگاه بایرن مونیخ دیدار ساده ای با تیم های مجارستان و ترکیه خواهد داشت زیرا آن ها صعود به جام جهانی را با 22 امتیاز از هشت بازی را برای خود به ارمغان آورده اند.

دیوید آلابا نیز که با تیم اتریش از بخت صعود کمی برخوردار است باید به مصاف سوئد و جزایر فارو برود و با برد این دو تیم باید منتظر نتیجه برد آلمان مقابل سوئد باشد.

ژردان شکیری که تیمش در وضعیت خوبی قرار دارد می تواند با برد مقابل آلبانی در روز جمعه صعود خود به جام جهانی را تکمیل کند. همچنین در روز سه شنبه نیز باید به مصاف تیم اسلوونی برود.

ماریو مانزوکیچ مهاجم کروات نیز باید به همراه تیمش مقابل تیم بلژیک و همبازی اش دانیل ون بویتن قرار گیرد. تیم کرواسی همچنین باید در روز سه شنبه مقابل اسکاتلند و بلژیک نیز مقابل ولز قرار گیرند.

کلودیو پیزارو و تیم پرو نیز که به طور کامل از رفتن به جام جهانی ناامید شده است و فقط بازی تشریفاتی مقابل آرژانتین در روز جمعه و بولیوی در روز سه شنبه انجام می دهند.

دانته نیز با برزیل باید در دیداری دوستانه روز سه شنبه در سئول به مصاف کره ی جنوبی برود و روز شنبه نیز در پکن مهمان تیم زامبیا خواهد بود.


مارتینس و علاقه ی او به اوسین بولت

624-martinez-1.jpg


FCBayern.ir - خاوی مارتینس هافبک اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ که دوران نقاهت مصدومیت خود را سپری می کنند یکی از هواداران دو آتیشه اوسین بولت رکورد دار دوی سرعت 100 متر است.

مارتینس برای نشان دادن میزان علاقه ی خود به بولت در صفحه ی تویتر شخصی اش عکس از خود و کفش های سریعترین مرد جهان ارسال کرد.

Martinz_Schuhe_5x4_Diashow.jpg


البته این عکس به نظر باید در دفتر کار دکتر مولر وولفارت گرفته شده باشد. پزشک مطرح باشگاه بایرن مونیخ که پذیرای مراجعه کننده هایی خاص از سراسر جهان است. این کفش ها باید مربوط به المپیک لندن باشد که چند ماهی را اوسین بولت برای بهبود مصدومیت خود به مونیخ آمده بود تا زیر نظر دکتر مولر کار کند.

خاوی مارتینس آخرین دوره ی مصدومیت اش را سپری می کند او پس از دیدار سوپرجام اروپا مقابل چلسی مصدوم شد و نتوانست در بازی های بعدی بایرن حاضر باشد او حتی مجبور شد در ماه سپتامبر مورد عمل جراحی قرار بگیرد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
برتولد:لورکوزن از ترس بایرن خودکشی کرد

berthold_624.jpg


FCBayern.ir- توماس برتولد یکی از بازیکنان تیم ملی آلمان در جام جهانی 1990 بود که موفق شد همراه تیم افسانه ای ژرمن ها عنوان قهرمانی جهان را بدست آورد مطمئنا آنالیز و تحلیل او از دیدار هفته هشتم بایرن مونیخ و بایرلورکوزن می تواند شنیدنی باشد.

توماس برتولد دز ستون ویژه ی خود در مله کیکر نوشت:" انتظارات از بایرلورکوزن بسیار بالاتر بود تا بتواند بایرن را متوقف کند اما دیدار بایرلورکوزن مقابل بایرن نمی توانست شما را راضی کند بازی پر فشار برای گل نخوردن از همان اول همه را ناامید کرد."

اما برعکس لورکوزنی ها بایرن توانست بازی خود را مقابل حریف اثبات کند برتولد ادامه می دهد:" این بازی یک تفاوت عمده بین دو تیم بود و تنها درخشش لنو بود که موجب شد افتضاحی در بای آرنا به بار نیاید و جلوی پیروزی پرگل بایرن را گرفت."

برتولد به تاثیر ویژه ی گواردیولا بر سطح بازی بایرن و تحرک بیشتر بازیکنان اشاره می کند:" در گذشته بایرن با ماندزوکیچ و گومز در خط حمله قابل پیش بینی بود و کنترل آن ها ساده تر اما اکنون هر بازیکنی می تواند به سمت دروازه حمله کند."

در پایان برتولد به بوروسیا دورتموند می پردازد :" بوروسیا دورتموند یک مربی سطح بالا و تیم با کیفیت دارد آن ها یک باشگاه بین المللی را ایجاد کرده اند و به خوبی خود را به عنوان قدرت دوم آلمان در سال های اخیر جا انداخته اند که حفظ آن در درازمدت برای هرکسی می تواند دشوار باشد."


باستین شواین اشتایگر صدتایی می شود

624-bastian.jpg


FCBayern.ir - باستین شواین اشتایگر **** خط میانی تیم ملی آلمان در شرف رسیدن به صد بازی ملی قرار گرفته است و می تواند همانند دوست و هم تیمی همیشگیش ،فلیپ لام به این رکورد دست یابد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیح در ایران: شواین اشتایگر پس از مدت ها در حالی به تیم ملی باز میگردد که این بازی ها برای وی بسیار ویژه خواهند بود.شواینی اگر میخواهد خود را جزء صد تایی های تیم ملی ببیند باید در دو دیدار پیش روی تیم ملی مقابل ایرلند در شهر کلن (11 اکتبر) و سوئد (15 اکتبر) حضور داشته باشد تا بتواند جشن صدتایی شدن خود را برپا کند.

آخرین بازی شواین اشتایگر برای تیم ملی آلمان به 22 مارس مقابل قزاقستان باز میگردد و از آن زمان تا کنون به دلیل مصدومیت نتوانسته است تیم ملی آلمان را همراهی کند.

شواینی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل ایرلند گفت: " ایرلند کیفیت بازی خود را دارد و باید محترم شمرده شود.آن ها هم برای کشور خود با تمام قوا بازی می کنند. البته درست است آن ها به اندازه ی آرژانتین و اسپانیا قدر نیستند اما برای کشور خود بازی میکنند و به راحتی بازی را به ما نمی دهند ".

او در ادامه در مورد رسیدن به صد بازی ملی نیز گفت: " البته این امر برای من بسیار ویژه خواهد بود. رسیدن به صد بازی ملی کار آسانی نیست و این تعداد بازی برای من افتخار و غرور آفرین است ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
روبن: به دلیل آسیب دیدگی کامل بازی نکردم

624-robben-3.jpg


FCBayern.ir - آرین روبن وبنگر 30 ساله باشگاه بایرن مونیخ عنوان کرد که قبل از بازی مقابل لورکوزن کمی احساس مصدومیت کرده است و به همین دلیل از ابتدا در ترکیب قرار نگرفته است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: روبن در این رابطه به "TZ" گفت: " البته من دوست داشتم که از اول در زمین حضور داشته باشم اما این کاملاً طبیعی است که گاهی نیز بر روی نیمکت قرار داشته باشید. البته من کمی در آخرین جلسه تمرینی از ناحیه عضلات پایم احساس درد داشتم که به این دلیل پپ مرا روی نیمکت قرار داد ".

آرین روبن در پایان این نیمکت نشینی را به هیچ وجه به خصومتی بین خود و گواردیولا نسبت نداد و تاکید کرد که این نیمکت نشینی به این موضوع مربوط نمی شود.


لام بازیکنی بزرگ برای هافبک دفاعی است

624-lahm-bastian.jpg


FCBayernir - باستین شواین اشتایگر در آستانه ی دیدار مقدماتی جام جهانی برابر ایرلند در کنفرانس خبری شرکت کرد و به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد. او در این گفتگوی خبری به ستایش از عملکرد فیلیپ لام پرداخت و در مورد سیستم بایرن و تیم ملی نیز اظهار نظر کرد.

پس از مصدومیت ماریو گوتسه، تیاگو آلکانترا و خاوی مارتینس، چند هفته ای است که باستین شواین اشتایگر و فیلیپ لام در خط هافبک باشگاه بایرن مونیخ هم بازی هستند اما شواینی نظری فراتر از موقتی بودن حضور لام در خط هافبک دارد او در این مورد می گوید:" فیلیپ یک بازیکن بزرگ در پست شش است و اگر شما دقیق تر نگاه کنید حضور او موجب شده است تا من کمی به خط حمله نزدیک تر باشم."

شواینی در ادامه به این سوال پاسخ می دهد که آیا تیم ملی هم می تواند سیستم بایرن را ایفا کند:" در تیم ملی بازیکنان و شرایط با بایرن متفاوت است اما در اینجا هم سیستم ما بر پایه حفظ توپ خواهد بود اما به طور کلی مقایسه این دو صحیح نیست."

شواینی در پایان به دیدار مقابل ایرلند و پیروزی محتمل در این بازی می پردازد و می گوید:" البته انتظارات از تیم بسیار بالا است اما این مهم است که تیم به موفقیت دست یابد ما پروسه ی خوبی را از سال 2004 شروع کردیم و حتی می توانیم در جام جهانی نیز به قهرمانی برسیم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
سامر: اردوی ملی برای گوتسه خوب است

624-sammer-5.jpg


FCBayern.ir - ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ از دعوت ماریو گوتسه به اردوی تیم ملی دفاع کرد و این اردو را برای بازگشت گوتسه به شرایط نرمال مناسب دانست.

سامر در گفتگویی با بیلد اظهار داشت:" اگر ما در دعوت ماریو گوتسه به اردوی تیم ملی یک نقطه ی ضعف می دیدیم مطمئن باشید با یوآخیم لوو در این مورد صحبت می کردیم اما دعوت از ماریو صرفا برای او مزایای ویژه خواهد داشت."

سامر بر این عقیده است که این تغییر هوا برای ماریو گوتسه خوب است و می تواند او را به روزهای خوب گذشته بازگرداند.

این درحالی است که در روزهای گذشته اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ نسبت به دعوت گوتسه به تیم ملی انتقاداتی را مطرح کرده بود و استراحت دو هفته ای در کمپ بایرن را بهترین ریکاوری برای ستاره جوان خود می دانست اما با اطلاع رسانی کارد فنی تیم ملی این دعوت پس از مشورت های یوآخیم لوو با سامر و گواردیولا انجام شده که این می تواند از نگرانی های آقای رئیس بکاهد.


هیتسفلد: سامر بدقلق ترین بازیکن دوران مربیگری ام بود

326026_heroa.jpg




سرمربی فعلی تیم ملی سوئیس که زمانی در دورتموند با سامر کار کرد، داستان های جالبی از رفتارهای عجیب و غریب این ملی پوش سابق آلمانی تعریف کرد.

سایت گل- اتمار هیتسفلد، سرمربی سابق دورتموند و بایرن مونیخ، اعلام کرد که ماتیاس سامر بدقلق ترین بازیکنی بود که در طول دوران مربیگری اش به او کار کرد.

سرمربی فعلی تیم ملی سوئیس که زمانی در دورتموند با سامر کار کرد، داستان های جالبی از رفتارهای عجیب و غریب این ملی پوش سابق آلمانی تعریف کرد.

او به کیکر گفت:" دشوارترین رابطه مربی- بازیکن را با ماتیاس سامر داشت. او بعد از هر پیروزی در حال شکایت کردن بود، چیزی که من را کمی ناراحت و خسته کرده بود.

نمی توان دائما در مورد اشتباهات صحبت کرد. در این صورت اعتماد به نفس تان را از دست می دهید."

هیتسفلد همچنین فاش کرد که پیش از مربی شدن، قصد داشت معلم شود؛ زمانی که هنوز نتوانسته بود پست مناسبی در مربیگری به دست بیاورد.

" زندگی یک مربی مانند زندگی کولی هاست و با خطرات زیادی همراه است. در 10 سال اول با ترس ها و دغدغه های زیادی دست به گریبان بودم."
هیتسفلد و سامر در سال 1997 دورتموند را قهرمان چمپیونزلیگ کردند و هیتسفلد چهار سال بعد با بایرن بار دیگر به این عنوان رسید.
 
بالا