• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران منچستر یونایتد

Mehdiwol

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2012
نوشته‌ها
4,074
لایک‌ها
20,249
محل سکونت
Old Trafford
دوستان بی خیال , بحث رو بی جهت شخصی نکنید اختلاف نظرات وجود داره طبیعی هم هست
بهترین راه حفظ جو صمیمی فعلی همین احترام گذاشتن و قبول کردن سلایق همدیگه ست
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
برای اینکه از این فضا خارج بشیم چندتا شایع بذارن با اجازه:
اول اینکه خودم صبح صفحه ویکی پدیا الکساندر دراگوویچ رو چک کردم و تیم سال 2015 رو زده بود یونایتد ولی الان چک کردم حذف شده و بالطبع شیطنت یک کاربر بوده. بازیکن دوپا هستش و قیمتش هم در ترانسفر مارکت خوبه.
حالا بریم سروقت شایعات:
ناتالی کلاین رو مجددا زیاد بهمون لینک کردن با قیمت 20 میلیون پوند.
لاپورته هم مثل اینکه تابستون میشه از طریق بند آزادسازیش اقدام کرد برای خریدش که هدف یونایتد هم همینه و قیمت آزادسازیش 20 میلیون پوند هستش. البته اونوقت مطمئنا تنها مشتریش یونایتد نیست!
کوادرادو احتمال جدایی رو رد نکرده و به همین خاطر دوباره اخبار پیرامونش داغ شده. البته یجا خوندم مورینیو گفته علاقه ای به خریدش نداره! در حالیکه خیلی از رسانه ها صحبت از پیشنهاد چلسی کردن.
مدیر برنامه مارکینیوش گفته پیشنهاد داشته از یونایتد. اون قیمت112 میلیون پوند هم که یک جوکه! قیمت مطرح شده برای مارکینیوش حدود 20 تا 25 میلیون پوند هستش.
مثل اینکه دو باشگاه یونایتد و تاتنهام برای خرید ممفیس دیپای دارن باهم رقابت میکنند قیمت مطرح شده هم 15 میلیون پوند هستش.
یونایتد میخواد اندرسون رو بفروشه ولی کو مشتری!! لذا تابستون بصورت آزاد از تیم جدا میشه.
دخیا هم گفته تصمیمش برای آیندش بر اساس قلبش هست نه پول.
 
Last edited:

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
همونطور که نوشتم، نمی‌خواستم ناگفته‌ها را بنویسم. چرا که شاید حاصلش این بشه که جهت مکالمات در این صفحه عوض بشه و یا شاید موجب بشه که بحث‌ها به سمت تندی و پرخاش پیش بره. من این رو نمیخوام. از طرفی جواب ندادن هم مودبانه نیست. امیدوارم صحبت‌های من سوءتفاهمی ایجاد نکنه.

افشین جان قبلا هم همین مضمون را (بدون اسم بردن از من) خطاب به من نوشته بودی. اگر اشتباه می‌کنم، عذرخواهی می‌کنم. آن بار نوشتی مثل بعضی‌ها، آخر فصل رنگ عوض نمی‌کنم. (در همین مضمون). من آن موقع جوابی ندادم. اول این‌که اصلا این لحن حرف زدن را دوست ندارم. تو دوست داری پرخاش کنی، من ندارم. شخصیت ما با هم تفاوت دارد و این فقط یکی از دلایلش است. نوع قضاوتت، نوع انتظاراتت، همه و همه با من تفاوت دارد. من با کسی که با من مخالف باشد، مشکلی ندارم. اما پرخاش را دوست ندارم. به همین سادگی. به همین دلیل معمولا جواب نمی‌دهم. و اما جواب من:

فصل گذشته نوشته بودم که این مرحلهء گذار، بسیار سخت و دردناک خواهد بود و بنابراین مهم نیست که تیم قهرمان بشود یا به دستهء دوم هم سقوط کند یا چه و چه. بلکه تیم باید انسجام و روحیهء خود را برای آینده حفظ کند. مویس مربی منچستر بود و به عنوان یک هوادار، سرمربی تیمم را شایسته احترام و حمایت می‌دیدم (و می‌بینم). تا آخرین لحظه هم حرفم را تکرار کردم (به شهادت نوشته‌های کم تعدادم، که پیدا کردنشان بسیار ساده است). چند روز پیش از عوض شدن مویس، با تاسف نوشتم که این هجمه و شلوغ‌کاری طرفداران، تمرکز و کنترل مویس را نابود کرده و مویس دیگر کنترل رختکن را از دست داده و دیگر کارش تمام است و لاجرم باید برود. من رنگ عوض نکردم، بلکه با تاسف پایان کار مربی را پیش‌بینی کردم.

افشین جان تعبیر تو از نوشتهء من به رنگ عوض کردن، البته درست نیست اما نشانه‌ای واضح از سلوکی است که بسیاری، پیش از اینکه گوینده دهانش را ببندد، جوابش را آماده کرده‌اند. این شیوه، نتیجهء خوبی به بار نخواهد آورد. مسئلهء من شیوه است. منچستر و همهء بازیکنانش، فدای یک تار موی تو، که هم‌وطنم هستی و آیندهء کشورم در دستان شماها خواهد بود.

قبلا کس دیگری (در پیام خصوصی خوشبختانه) برایم نوشت که با این روحیهء لطیف بروم غازبچرانم و توی کار او هم دخالت نکنم که جواب کلفت‌تری خواهم شنید. من با این ادبیات مشکل دارم. و متاسفانه از فراگیر شدنش در جامعهء جوان امروز (که هنوز جا پای خود را در بازار کار محکم نکرده) هراس دارم.

ظاهرا از صحبتم دور افتادم. هر چند مطلب اصلی من، دقیقا همین حرفهاست و اصلا صحبتم، منچستر یونایتد، ترکیب تیم، فرگوسن ... نیست. از اینجا ببعد هم روی صحبتم صرفا افشین جان نیست. همین‌جا اشاره می‌کنم که اگر چه احتمالا سن فوتبال دیدن من و منچستری بودنم از کل سن برخی از شما بیش‌تر است (و این جای پز دادن هم دارد!!) اما به هیچ وجه ادعایی در زمینه شناخت فوتبال ندارم. در برابر اطلاعاتی که معین و افشین و اصلان و میلاد ... ارائه می‌دهند، لنگ می‌اندازم و اصلا به اینجا می‌آیم تا از همین اطلاعات بهره ببرم. ممنونتان هم هستم.

حرف من به کلی غیرفوتبالی است. حرفی کلی است که مصادیقش در همه جا دیده می‌شود، منجمله فوتبال.

در مجموع دو حرف بیش‌تر ندارم. بخش اولش را چندین بار تا به حال تکرار کردم. ورزش بالا و پایین دارد. از نفس آن لذت ببرید و از باخت‌هایش هم هراسان نشوید. باختیم؟ به درک. مگر تیم کمبریج تا به حال چند بار برنده شده؟ یا نیوکاسل (که همهء امید مردم یک منطقهء عظیم، پرجمعیت و فقیر است) چند بار موفقیت داشته؟ طرفدارانش احمقند؟ یا نمی‌فهمند که ناموفقند؟ اصلا طرفداری از تیم بازنده، تیم درجه دو، سه یا چهار چه لطفی دارد؟ من چندین بار این سوال را طرح کرده‌ام. و الان التماس می‌کنم که به جواب این سوال فکر کنید. اگر به جوابش رسیدید، بسیاری از این بی‌تابی‌ها، پرخاش‌ها، توهین‌ها ... بی‌معنا می‌شود.

حرف دومم این است که کمی فکر کنید که نسخه‌های واضح و مبرهنی که می‌پیچید، خرید فلان بازیکن، بازی دادن یا ندادن به فلانی، اگر اینقدر واضح بود، که لابد دیده می‌شد. قطعا نمی‌پذیرم که شبیه این حرف‌ها را اسکولزی یا گری نویل هم تکرار کرده‌اند. موضوع آن‌ها با این شیوهء قضاوت شما، اصلا ربطی به هم ندارد و همانطور که اشاره کردم، حرفم فوتبالی نیست. حرف این دو نفر، البته صد در صد فوتبالی (و احتمالا درست) است. اما تاکید می‌کنم که حرفشان فوتبالی است و من در این نوشته اصلا با فوتبال کاری ندارم.

اعلام نکاتی مثل سیستم معیوب فن‌خال، بی‌شعوری وودوارد و حماقت محض مدیران... دوستان عزیز مگر شما کی هستید؟ یک لحظه به این فکر کنید که شما کجای داستان منچستر ایستاده‌اید؟ بخش اصلی شما مثل من یک هوادار ساده هستید و با بردنش خوشحالید و با باختش غمگین. تعداد کمتری هم هستید که لذت‌تان در این است که بعد از برد، بروید پوز طرفداران لیورپول یا سیتی را بزنید و از کل‌کل (که به نظر شخصی من چیزی جز عقده‌گشایی برای خالی کردن حس تحقیر نیست) حال می‌کنید و حالا که تیم باخته، باید شنوندهء همان کل‌کل‌ها (که اسم دیگرش تحقیر طرف مقابل است) زجر بکشید. گروه سوم و کوچکتری هم هستند که روی تیم شرط می‌بندند و برد و باخت تیم، از جهت مالی برایشان اهمیت دارد. این گروه آخر مجموع پولشان، هزینهء بند کفش بازیکنان تیم هم نمی‌شود.

حالا برمی گردم به حرف قبلیم. مگر شما کی هستید که چیزهایی به این واضحی را می‌فهمید، و مدیر احتمالا ثروتمندترین تیم فوتبال جهان آن را نمی‌فهمد! کمی با خودمان صادق باشیم. درجهء تخصص و سواد ما، برای قضاوت در عملکرد غول‌هایی که گردش مالی میلیارها پوند را در دست دارند بیش‌تر به یک شوخی شبیه است. اما بعضی‌ها این شوخی را آنقدر تکرار کرده‌اند که راستی راستی باورشان شده.

نمی دانم ادامه بدهم یا نه. حتما برخی دوستان را رنجانده‌ام. متاسفم از این که رنجیده‌اید اما امیدوارم تلخی این حرف موجب بشود که به این حرف‌ها فکر هم بکنید. مثلا: گلیزرها عوضی‌هایی هستند (و حالا هست) که فقط به جیب‌شان فکر می‌کنند. شاید حرف درستی باشد. اما این عوضی، غصهء جیب خودش را که می‌خورد. باخت تیم، از دست دادن منابع مالی، از دست رفتن طرفداران (که بخش بسیار مهمی از درآمد تیم هستند)، اینها از جیب مالک خواهد رفت، آیا واقعا این نابغه‌های اقتصادی (که واقعا هستند)، این را نمی‌فهمند؟ چقدر باید خودمان را عقل کل، کاشف حقایق نامعلوم ... بدانیم که خیلی ساده چهار تا برگ رو کنیم و چون این دلایل مسلم هستند و واضح، بلافاصله به نتیجه برسیم و تمام. و خلاص. و نسخه پیچیده شد. دارو کشف شد و مریض ما، با خوردن قطره‌ای از آن، سر پا خواهد شد.

خوب فکر نمی‌کنید که حقیقتی که اینقدر مسلم است، پس چرا توسط دست‌اندرکاران دیده نمی‌شود؟ ساده‌ترین جواب مسلما این است که یا خرفت هستند، یا عوضی. چقدر راحت می‌شود به نتیجه رسید. فقط یادمان باشد که وودوارد احمق، فعلا سالی چند صد هزار پوند دستمزد می‌گیرد و پیرمرد خشک‌مغز، عتیقه، نفهم و لجبازی مثل فن‌خال، سالی چند میلیون برای حماقت‌هایش پول می‌گیرد. تازه از این عجیب‌تر اینکه، این دو گوسفند، اگر امروز از اینجا بروند، دو روز دیگر در جایی دیگر همین دستمزد را خواهند گرفت تا به همین حماقت‌ها ادامه بدهند. واقعا دنیا را چه مردمان ابلهی اداره می‌کنند!

نمی‌خواهم بیش از این ادامه بدهم. احتمالا برخی فکر خواهند کرد که من چقدر مقهور و تابع بالادستی‌ها هستم (نویسندهء نامهء خصوصی احتمالا لغت نوکر را مناسب‌تر خواهد دانست). در مورد این قضاوت نظری ندارم. برخی هم خواهند پرسید که پس پیشنهاد افشین (تخمه شکاندن) را اجرا کنیم و بی‌خیال شویم. که البته پیشنهاد بدی نیست، تنها بدیش این است که چربی خون من بالا خواهد رفت و نمی‌توانم همراهی‌تان کنم. در جواب این سوال که چه بکنیم، البته حرف زیاد است و یک مقالهء دیگر باید بنویسم. با این نوشتهء فعلی، یک ماه باید بروم مرخصی!

اما در کل تکرار کنم که، اصل حرف من، اصلا فوتبالی نیست. حرف من روش و رویکرد در برخورد با یک پدیده است. اسم این پدیده اینجا منچستر است، جای دیگر همسرتان و مادرش و جای دیگر، همکار توانا و عوضی‌تان و جای دیگر رئیس الاغ و پولدارتان است. روش برخورد با یک پدیده را همین‌جا تمرین کنید. کم هزینه‌ترین جاست.
خوب 2تا چیز بنده حقیر برای شما بگم که اول طرفدار سهامدار اصلی یک باشگاه هستش و و یک باشگاه بزرگ هر قدر هم بزرگ باشه بدون طرفدار هیچی نیست!!!
شما فرض کن که برای بازیهای فصل تیم کسی نره ورزشگاه؟؟؟ این باشگاه حتی از این کمبریج هم خیلی کوچکتر خواهد بود، شما فرض کنید که کسی نباشه که پیراهن بازیکنان تیم رو بخره؟؟؟؟ قرارداد اسپانسری آیا بسته میشه؟؟؟
در حقیقت بزرگی یک باشگاه رو از تعداد طرفدارانش میسنجن، پس طرفدار همه کاره یک باشگاه هستش...
و بحث دوم بنده در مورد اینکه آیا مدیر فهم و شعور رو داره و آیا دلش برای تیم میسوزه یا خیر، فقط این جمله رو میگم که پارسال برای اخراج مویس اونقدر منتظر موندن که منچستر امکان حضور در CL(در حقیقت کل بازیهای اروپایی) رو نداشته باشه تا طبق یک بندی از قرارداد مویس مبلغ زیادی از حقوقش رو بهش ندن(دقیق مبلغش یادم نیست ولی فکر میکنم در حدود 8 میلیون پوند بود!!!!!!!!!!!)، آیا به نظرتون 8 میلیون ضرر کمتری هستش یا حضور نداشتن در CL و از دست دادن فرصت خرید بازیکنهای تاپ و ارزونتر؟؟؟ آیا نمیتونستن همون نیم فصل مویس رو اخراج کنن و هدایت تیم رو به یک قدیمی باشگاه بدن یا کس دیگه ای رو بیارن؟؟؟
حداقل شاید 50 تا 100 میلیون پوند باشگاه سر این قضیه ضرر کرده امسال...
 
Last edited:

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
میلاد تا جایی حافظه من یاری میکنه، ضرر اخراج مویس خیلی بیشتر از 8 میلیون پوند بود اگه زودتر اخراجش میکردن چون قرارداد مویس 5 ساله بود و بدون عملی شدن اون بند قرارداد فکر کنم در صورت اخراج باید کل قرارداد 5 ساله رو پرداخت میکردن ولی با عملی شدن اون بند تنها قرارداد یک فصل رو پرداخت میکردن. از طرفی واقعا توی نیم فصل هنوز طرفداران زیادی معتقد بودن باید به مویس فرصت بیشتری داده بشه مخصوصا وقتی ماتا رو خرید. به هر حال بعد از گذشت حدود 3/4 لیگ بود که قضیه درخواست اخراج مویس خیلی پررنگ شد و بعد از اون بود که مدیران هم وقتی اون بند فعال شد مویس رو اخراج کردن.
 

Mehdiwol

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2012
نوشته‌ها
4,074
لایک‌ها
20,249
محل سکونت
Old Trafford
مویس بد نتیجه گرفت ولی عجولانه و بدون برنامه اخراج شد
هیچ برنامه ای برای بعد از مویس نداشتن فقط اخراجش کردن تا خودشون رو از زیر افکار عمومی هوادارها خارج کنن
اگه فن خال رو هم به همین صورت بخوان بدون آینده نگری و برنامه اخراج کنن مطمئن باشید فصل بعد هم اوضاعمون همین خواهد بود
من اصلا قصد دفاع کردن از فن خال رو ندارم ولی فقط در صورتی از اخراجش حمایت می کنم که یه برنامه ای حساب شده برای دوران بعد از فن خال داشته باشن
از طرفی هم مطمئن باشید مالکان باشگاه بیشتر از من و شما دنبال موفقیت باشگاه هستن حداقل بخاطر پولهای کلانی که در صورت عدم نتیجه گیری و کاهش اعتبار منچستر از دست میدن
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
بنظر من هنوز هم زوده راجع به عملکرد فن خال قضاوت کنیم و بایدتا پایان فصل صبر کنیم. از طرفی بنظرم تا حالا هم عملکردش بد نبوده هرچند خوب هم نبوده. گفته میشه یونایتد امسال 150 میلیون پوند هزینه کرده و نباید اینجور نتیجه هایی بگیره ولی بنظر من تیم امسال خیلی تغییر کرد. خیلی خونه تکونی کرد و کلی بازیکن رو کنار گذاشت و بازیکنهای جدید به تیم اضافه کرد. کاری که باید توی 4-5 سال گذشته به مرور انجام میشد رو تیم داره توی تابستون گذشته و تابستون پیش رو انجام میده و بالطبع هماهنگ شدن بازیکنان جدید با تیم و تفکرات مربی و جو لیگ برتر زمان بره. یادمون نره امسال بیشتر از هر سالی مصدوم دادیم. خوب حدود 30% تو تمرینات بود نه همش. اون 30% تمرینات هم که همش تقصیر نحوه تمرین دادن مربی نیست که. لیگ انگلیس هممون میدونیم پر برخورد و فیزیکیه. تو تمرینات که نمیتونن بگن شما آروم بازی کنین، البته شاید متد و سخت گیریهایی هم بوده که من نوعی ازشون خبر ندارم ولی بالاخره همین تمرینات سخته که باعث شده مثلا دخیا از لحاظ بدنی اینقدر پیشرفت کنه.
اول فصل هممون هدف امسال رو گرفتن سهمیه واسه خودمون تعریف کردیم. الان هم تیم چهارمه. درسته ما هزینه کردیم ولی بقیه تیمها هم بیکار ننشستن که. اونها هم کلی هزینه کردن و تازه اونها نقاط ضعفشون رو با خریدهاشون اصلاح کردن ولی ما کلا خانه تکونی کردیم.
من فقط مشکلم با اصرار بر سیستم 352 هستش. بنظر من باید بر اساس داشته ها ترکیب رو چید ولی از یک طرف اینقدر بازیکنهای خط دفاعیمون سوتی دادن که واقعا بازی با 4 دفاع هم ریسک هستش مخصوصا در برابر تیمهای قوی. همین بازی آخر که 442 بازی کردیم مثل اینکه جونز خوب نبوده با اینکه بنظر من جونز در حال حاضر یکی از بهترین دفاعهامونه. یک ایراد بازی آخر داشت که من هم قبلا بهش اشاره کردم، نبود هررا یا رونی یا ماتا توی ترکیب بجای فلاینی بود. من بعدش که چندتا مطلب رو خوندم راجع به تیم کمبریج گفته شده بود میانگین قدیشون بالاست و فن خال به همین دلیل فلاینی رو بازی داده. بنظر من فالکائو اصلا نمی ارزه و باید بیخیالش بشن. حالا سیستم 442 بوده و فقط مشکلش فلاینی بوده. اینکه دیگه تیم بد کار کرده رو نمیشه همش رو تقصیر فن خال بندازیم. تیمها تو جام حذفی با تمام وجود بازی میکنن. دیروز هم هممون دیدیم چی شد.
آهان یک چیز دیگه فن خال هم رو اعصابه به غیر از 352 و اون اینه که همش میگه باید بهتر بشیم ولی هنوز تغییر خاصی ندیدیم و عملا بهتر نشدیم. نباید همش حرف زد که، عمل کن آقای مربی. قبلا گفته بود الان از من تنها نتیجه رو میخوان ولی من دوست دارم که هم تیم نتیجه بگیره و هم زیبا بازی کنه که فعلا هردوتاش تعطیل شده! حالا امیدوارم یه مدافع بخریم که چشمم آب نمیخوره، ایوانز رو بفروشیم اگه کسی بخرش و از این به بعد تیم بهتر بازی کنه.
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
میلاد تا جایی حافظه من یاری میکنه، ضرر اخراج مویس خیلی بیشتر از 8 میلیون پوند بود اگه زودتر اخراجش میکردن چون قرارداد مویس 5 ساله بود و بدون عملی شدن اون بند قرارداد فکر کنم در صورت اخراج باید کل قرارداد 5 ساله رو پرداخت میکردن ولی با عملی شدن اون بند تنها قرارداد یک فصل رو پرداخت میکردن. از طرفی واقعا توی نیم فصل هنوز طرفداران زیادی معتقد بودن باید به مویس فرصت بیشتری داده بشه مخصوصا وقتی ماتا رو خرید. به هر حال بعد از گذشت حدود 3/4 لیگ بود که قضیه درخواست اخراج مویس خیلی پررنگ شد و بعد از اون بود که مدیران هم وقتی اون بند فعال شد مویس رو اخراج کردن.
ای آقا!!! مگه حقوق مویس چقدر بوده؟؟
http://aftabnews.ir/fa/news/237738/گران‌ترین-مربیان-دنیا-معرفی-شدند-مورینیو-بالاتر-از-گواردیولا
بله درسته تعدادی از همین طرفدارانی که همین الان هم حضور دارن و از فن خال حمایت میکنن و کاملا اشتباه دارن میکنن مثل پارسال...(البته همیشه باید از تیم حمایت کرد، ولی تا وقتیکه بدونیم آینده ای برای تیم وجود داره، که الان هیچ آینده ای نداره این تیم) درضمن حقوق مویس 6.4 میلیون یورو در سال... فکر کنم میشه 5 میلیون پوند در سال؟؟؟
حداکثر حقوقش باید میشد 20 میلیون که با توجه به نتایج ضعیفش احتمال کسر شدن حقوقش هم بود...ولی در کل 20 میلیون کجا و اون اعتبار باشگاهی که از بین رفت و این همه ضرری که بوجود اومد کجا؟؟؟
مویس بد نتیجه گرفت ولی عجولانه و بدون برنامه اخراج شد
هیچ برنامه ای برای بعد از مویس نداشتن فقط اخراجش کردن تا خودشون رو از زیر افکار عمومی هوادارها خارج کنن
اگه فن خال رو هم به همین صورت بخوان بدون آینده نگری و برنامه اخراج کنن مطمئن باشید فصل بعد هم اوضاعمون همین خواهد بود
من اصلا قصد دفاع کردن از فن خال رو ندارم ولی فقط در صورتی از اخراجش حمایت می کنم که یه برنامه ای حساب شده برای دوران بعد از فن خال داشته باشن
از طرفی هم مطمئن باشید مالکان باشگاه بیشتر از من و شما دنبال موفقیت باشگاه هستن حداقل بخاطر پولهای کلانی که در صورت عدم نتیجه گیری و کاهش اعتبار منچستر از دست میدن
درسته باید برنامه وجود داشته باشه، واسه همین هستش که با عوض کردن مربی در حال حاضر موافق نیستم...
بله مالکین به فکر ضررشون هستن ولی اگه کفایت و عرضه وجود نداشته باشه، چکار باید کرد؟؟؟ چیزی که 8-7 سال هستش از مدیران و مالکین باشگاه داریم میبینیم، نه کفایت وجود داره و نه عرضه و نه مدیریت، قراردادهای آنچنانی(فقط برای آروم کردن طرفدارها)، باج دادن به بازیکنها، خریدهای مفتضح و شکستهای مختلف تو خریدهای مورد نیاز باشگاه، تنها چیزی که میتونم بهش دلخوش باشم، قراردادهایی هستش که وودی با اسپانسرهای مختلف بسته، ولی چه فایده وقتی نصفشون فسخ میشه تا فصل دیگه؟؟؟
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
راستی راجع به خط دفاعی یادآور بشم که ویدیچ قبل از انتخاب فن خال تصمیم به رفتن گرفت و توی ژانویه پارسال با اینتر به توافق رسید و تابستون هم بصورت بازیکن آزاد رفت. اورا قراردادش یکسال تمدید شد ولی وقتی دید با اومدن شاو جایگاهی نداره خواست بره یووه. ریو هم که قراردادش تموم شد و پیشنهاد تمدید دریافت نکرد و رفت. البته واقعا این 3 مدافع فصل گذشته عملکرد قابل قبولی نداشتن ولی کاش لااقل ویدیچ رو نگه میداشتیم و بجاش با استاد ایوانز خداحافظی میکردیم. روخو رو خریدیم که با توجه به آماری که چند وقت پیش گذاشتم جزو بهترین مدافعان نیم فصل اول لیگ برتر بوده. بلیند رو خریدیم که بدلیل مصدومیت کریک تو پست هافبک دفاعی بازی کرد. الان هم مدافع خوب رو نمیفروشن یا قیمتش رو جوری اعلام میکنن که از جوک هم رد میکنه مثل 112 تا برای مارکینیوش!!! میخوان کلاین رو بخرن که نشون میده کاملا متوجه هستن که رافائل دفاع راست مطمئنی واسمون نمیشه. البته کولمن و آلوز هم مطرحن که هر دوشون از رافائل بهترن. دفاع وسط هم که میخوان بخرن ولی وقتی نیست تو بازار چکار باید بکنن! و هافبک باکس تو باکس هم تو فکرش هستن که اونهم نیست. یعنی مشکلات تیم رو میدونن و به فکر رفعش هستن ولی خوب تو ژانویه خرید خوب سخته.
 

Old Ali

کاربر افتخاری موسیقی
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
874
لایک‌ها
3,530
محل سکونت
Tehran
علی خان اون جمله رو من خطاب به تمام کسانی گفتم که فصل پیش سنگ مویس رو به سینه میزدن ولی اخر فصل نظرشون کاملا برگشت.من اگر روی صحبتم با کسی باشه حتما اسمشو ذکر میکنم. شما اگر این جمله رو به خودتون گرفتید من عذر میخوام ولی بازم میگم اون جمله کلی بود ! به هر حال اون جمله رو وقتی گفتم که تو پست های بعضی دوستان کنایه دیدم!
قسمت دوم حرفای شما توهین به محترمانه ترین شکل ممکن بود !
درست مثل فصل پیش که وقتی از تیم انتقاد میکردم متهم میشدم به نفهم بودن ! حالا هم دوباره این داستان داره تکرار میشه. ایرادی نداره چند وقتی به فروم سر نزده بودم ولی با شروع این فصل خواستم دوباره با دوستان! دور هم جمع بشیم.اشتباه بود قبول دارم.
منه کج فهم سکوت میکنم تا دوستان با فهم از تیم لذت ببرن و با پست های من آزرده خاطر نشن
موفق باشید
اگر نمی‌خواستم ناگفته‌ها را بنویسم، دقیقا به همین خاطر بود. اما الان از نوشتنش پشیمون نیستم. چرا؟ چون این هم خودش تمرین بدی نیست برای مواجه شدن با نظر یک مخالف.
افشین جان من ضمن این که اشاره کردم از جایی ببعد (قسمت دوم) روی سخنم تنها تو نیستی، آرزو داشتم که دوستانم، مطلب را با کنجکاوی بیش‌تری بخوانید. چرا از نوشتهء من به این نتیجه رسیدی که تو را به کج‌فهمی متهم می‌کنم؟ همهء حرف من این بود که به یک پدیده از نقطه نظر متفاوتی نگاه کنید، با آرامش و با حسن‌نیت نسبت به نوشته‌ام (که آن را با منتهای خیرخواهی نوشتم) بخوانیدش. فکر نکنید که خواستم حال کسی را (تو یا هر کس دیگه) بگیرم و خدای نکرده پوزش رو بزنم. هرگز نمی‌خوام و اصلا این شیوه، شیوهء من که نیست هیچ، من مطلقا ضد این روش و رفتار هستم.

به نکاتی که ذکر کردم، کاملا از دریچهء یک پروژه نگاه کن. چرا که نه؟ و چرا قهر، و چرا ترک صفحهء خودت؟ افشین جان اینجا صفحهء توست و من ِ مهمان که نباید صاحبخونه را به ترک خونه وادار کنم. تازه طنز تو و کامران، شیرین‌ترین شوخی‌های این صفحات هست. چه حیف که دلخور شدی، اما دستم رو دوستانه به سمتت دراز می کنم و ازت خواهش می‌کنم که مجددا و این بار با آرامش، نوشته‌ام رو بخون. مطمئنم که این بار، برداشتی متفاوت خواهی داشت، دوست من.
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
راستی یه چیز دیگه معین خان، تمام بحث بنده همین هستش که مدیران باشگاه دلسوزی برای فنها و باشگاه ندارن، اگه داشتن منتظر اون بند قرارداد مویس نمیموندن و زودتر از اون اخراجش میکردن، شما نگاه کن رئال تو یه فصل 3تا مربی عوض کرد(اگه اشتباه نکنم زمان شوستر بود) فقط برای هوادارانش و نتیجه تیم و اصلا براش هزینه اهمیتی نداشت، در صورتیکه مدیران منچستر فقط به فکر درآمد خودشون هستن...
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
راستی یه چیز دیگه معین خان، تمام بحث بنده همین هستش که مدیران باشگاه دلسوزی برای فنها و باشگاه ندارن، اگه داشتن منتظر اون بند قرارداد مویس نمیموندن و زودتر از اون اخراجش میکردن، شما نگاه کن رئال تو یه فصل 3تا مربی عوض کرد(اگه اشتباه نکنم زمان شوستر بود) فقط برای هوادارانش و نتیجه تیم و اصلا براش هزینه اهمیتی نداشت، در صورتیکه مدیران منچستر فقط به فکر درآمد خودشون هستن...
میلاد من فکر میکنم پارسال زمان نیم فصل هنوز درصد زیادی از هواداران معتقد بودن که باید به مویس زمان داد و تفریبا از اواسط،نیم فصل دوم بود که اعتراضها و درخواستها برای اخراج مویس زیاد شد. یعنی نهایتا چند بازی زودتر امکان اخراج وجود داشت چون تفکرات هواداران به سمت اخراج سوق پیدا کرده بود ولی نیم فصل واقعا اینجوری نبود که بگیم اکثریت خواهان اخراج مویس بودن، گفتم تازه ماتا رو هم خریده بود و امیدها به بهبود شرایط بیشتر شده بود. این چند بازی قبل از اخراج که هواداران دیگه کم کم داشتن اعتراضها رو شروع میکردن و درخواست اخراج میدادن، هم فکر نمیکنم باعث میشد ما به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. سودجویی مدیران هم قطعا موثر بود پس اون چند بازی رو صبر کردن و بعد با ضرر کمتر مویس رو اخراج کردن. البته من اینجوری فکر میکنم و شاید فکر من اشتباه باشه.
 

rhdan

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,353
لایک‌ها
2,716
محل سکونت
اصفهان
راستی یه چیز دیگه معین خان، تمام بحث بنده همین هستش که مدیران باشگاه دلسوزی برای فنها و باشگاه ندارن، اگه داشتن منتظر اون بند قرارداد مویس نمیموندن و زودتر از اون اخراجش میکردن، شما نگاه کن رئال تو یه فصل 3تا مربی عوض کرد(اگه اشتباه نکنم زمان شوستر بود) فقط برای هوادارانش و نتیجه تیم و اصلا براش هزینه اهمیتی نداشت، در صورتیکه مدیران منچستر فقط به فکر درآمد خودشون هستن...
البته فکر کنم سران ریال از بس دارن به فکر پول نیستن البته سران ما هم کم ندارن حالا چه مرگشونه خدا می دونه. همه می دونیم این فن خال نچسبه! ولی کی بیاد الانم بحثش جداست. اصن کی هست. فوتبال کلا با ورود پول بی رویه افت کرده.
از هشت تا خوردن برزیل معلومه...
سیاستم که پدر و مادر نداره.
کلا به نظر من از چند سال قبل فوتبال فقط تبدیل شده به ریش تماشاچی خندیدن و الاف کردنش و فریب دادنش...
کلا بچه ها فوتبال مرد.
بنابراین جدی نگیرید. گرچه واقعا تیممون حیفه. فقطم قدیمی های تیمم اینو می فهمن.
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
میلاد من فکر میکنم پارسال زمان نیم فصل هنوز درصد زیادی از هواداران معتقد بودن که باید به مویس زمان داد و تفریبا از اواسط،نیم فصل دوم بود که اعتراضها و درخواستها برای اخراج مویس زیاد شد. یعنی نهایتا چند بازی زودتر امکان اخراج وجود داشت چون تفکرات هواداران به سمت اخراج سوق پیدا کرده بود ولی نیم فصل واقعا اینجوری نبود که بگیم اکثریت خواهان اخراج مویس بودن، گفتم تازه ماتا رو هم خریده بود و امیدها به بهبود شرایط بیشتر شده بود. این چند بازی قبل از اخراج که هواداران دیگه کم کم داشتن اعتراضها رو شروع میکردن و درخواست اخراج میدادن، هم فکر نمیکنم باعث میشد ما به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. سودجویی مدیران هم قطعا موثر بود پس اون چند بازی رو صبر کردن و بعد با ضرر کمتر مویس رو اخراج کردن. البته من اینجوری فکر میکنم و شاید فکر من اشتباه باشه.
ببین معین جان همین الان هم خیلی از فن ها هستن که میگن مویس نباید اخراج میشد(مخصوصا بعداز وضعیتی که فن خال درست کرده) تو همین فروم هم کم نیستن، ولی مدیر لایق و با عرضه کار درست رو انجام میده و نتیجه کارش باعث میشه که طرفدارها ازش تعریف کنن...
در مورد اعتراضات که باید گفت قبل از نیم فصل بود که پلاکاردهای آقای انتخاب شده رو به ورزشگاه میاوردن و حتی شالهای زرد و سبز رو میپوشیدن...
 

Old Ali

کاربر افتخاری موسیقی
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
874
لایک‌ها
3,530
محل سکونت
Tehran
بحث دوم بنده در مورد اینکه آیا مدیر فهم و شعور رو داره و آیا دلش برای تیم میسوزه یا خیر، فقط این جمله رو میگم که پارسال برای اخراج مویس اونقدر منتظر موندن که منچستر امکان حضور در CL(در حقیقت کل بازیهای اروپایی) رو نداشته باشه.
حداقل شاید 50 تا 100 میلیون پوند باشگاه سر این قضیه ضرر کرده امسال...
میلادجان همهء تلاش من در نوشته‌ام این بود که خودت سعی کنی به جوابی متفاوت برسی. که نرسیدی. این نتیجه‌گیری که مدیران شعور ندارند، ساده‌ترین جواب است اما لاجرم بهترین جواب نیست.

این مدیران با استفاده از همین هواداران پول در میآورند و برای برنامه‌ریزی و مدیریتشان (که به زعم تو، سراسر اشتباه است) حقوق‌های رویایی هم دریافت می‌کنند. شاید وقتش باشه که از خودمون بپرسیم چه رازی در این معادلهء پر مجهول نهفته است.

جملهء هواداران مالکین واقعی هستند، بیشتر تعارف است. من فکر می کنم جملهء درست‌تر اینه که هواداران منابع مالی واقعی هستند. مالک هم اونیه که پول کلانی داده (یا بخشی‌اش رو قرض کرده) و سهام خریده و با بالا و پایین رفتن قیمت سهمش سود یا ضرر میکنه. طبعا این سهامدار سعی خواهد کرد که هر کاری بکنه که سودش بیشتر بشه. منجمله موفقیت در مسابقات، گرفتن سهمیه و ده‌ها عامل دیگه. حالا اگر این مدیر-مالک-سهامدار حالیش نباشه که سیاست درست در رسیدن به این موفقیت چیه، این میشه یک معما؟!

اگر صورت مسئله این طوری باشه که من نوشتم، جوابش (نداشتن فهم و شعور مدیران) جواب عجیبی خواهد بود. البته ساده‌ترین جواب و دم‌دست ترین اونه. اما من نمی‌تونم چنین جوابی رو بپذیرم. اما جواب این معما چیه؟ جوهر حرف من اینه. شاید باید نگاهی وسیع‌تر به اصل موضوع و این معادلات داشت.
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
میلادجان همهء تلاش من در نوشته‌ام این بود که خودت سعی کنی به جوابی متفاوت برسی. که نرسیدی. این نتیجه‌گیری که مدیران شعور ندارند، ساده‌ترین جواب است اما لاجرم بهترین جواب نیست.
این مدیران با استفاده از همین هواداران پول در میآورند و برای برنامه‌ریزی و مدیریتشان (که به زعم تو، سراسر اشتباه است) حقوق‌های رویایی هم دریافت می‌کنند. شاید وقتش باشه که از خودمون بپرسیم چه رازی در این معادلهء پر مجهول نهفته است.
جملهء هواداران مالکین واقعی هستند، بیشتر تعارف است. من فکر می کنم جملهء درست‌تر اینه که هواداران منابع مالی واقعی هستند. مالک هم اونیه که پول کلانی داده (یا بخشی‌اش رو قرض کرده) و سهام خریده و با بالا و پایین رفتن قیمت سهمش سود یا ضرر میکنه. طبعا این سهامدار سعی خواهد کرد که هر کاری بکنه که سودش بیشتر بشه. منجمله موفقیت در مسابقات، گرفتن سهمیه و ده‌ها عامل دیگه. حالا اگر این مدیر-مالک-سهامدار حالیش نباشه که سیاست درست در رسیدن به این موفقیت چیه، این میشه یک معما؟!
اگر صورت مسئله این طوری باشه که من نوشتم، جوابش (نداشتن فهم و شعور مدیران) جواب عجیبی خواهد بود. البته ساده‌ترین جواب و دم‌دست ترین اونه. اما من نمی‌تونم چنین جوابی رو بپذیرم. اما جواب این معما چیه؟ جوهر حرف من اینه. شاید باید نگاهی وسیع‌تر به اصل موضوع و این معادلات داشت.
معمولا ساده ترین جواب بهترین جواب هستش عزیز...
و من فکر میکنم شما خیلی مسئله رو داری پیچیده میکنی، وقتی گلیزرها باشگاه رو خریداری کردن، مشکلات مالی باشگاه زیاد شده بود، ولی دارایی های باشگاه به اندازه ای بود که اون رو ثروتمندترین باشگاه دنیا میدونستن، تو چند سال گذشته هیچ جور خرجی برای باشگاه نشد و در عوض انواع و اقسام حیله ها در کسب درآمد(مثل خرید تاسیسات ورزشی باشگاه و قرض دادنشون به خود باشگاه که نهایت بی شرمی هستش و یا فروش درصدی از سهام باشگاه) انجام شد، کسب درآمد در راستای جیب مالکین بوده تا الان و میزان خرجی که برای باشگاه شده شاید 1/20 اون درآمد هم نبوده(همه میدونن که گلیزرها در وضعیت فلاکت بار اقتصاد آمریکا اومدن و سرمایشون رو روی باشگاه گذاشتن و از اون موقع فقط سود داشتن) اگه واقعا باورتون شده دوستان که تو این 2 فصل اون خرجی که شده خیلی خوب و زیاد بوده، واقعا سخت در اشتباه هستید، در مقایسه با باشگاه های پردرآمد دنیا مثل بارسا و رئال ما عملا خرجی که انجام دادیم از شروع قرن واقعا قابل مقایسه نیست!! حالا توجه کنید که ما همیشه، حالا نگیم پردرآمدترین ولی جزو 2 باشگاه پردرآمد سال بودیم...
هیچ وقت یادم نمیره که تو بازی با لستر بود (فکر میکنم) که وودی خیلی راحت وسط بازی به شاو گفت Fucking Waste Of Money!!!!!!!!!!!!!
خیلی جمله معنی داری میتونه باشه...
شما عملکرد مدیر تیم رو چجوری میسنجید؟؟؟
عملکرد خرید؟؟؟(عالی بوده تا الان!!!!!! فقط به حقوقهای بازیکنان تیم یه نگاهی داشته باشیم در مقایسه با بقیه دنیا، عکسی که بچه ها گذاشتن از حقوق پوگبا هم جالب بود)
عملکرد مدیریت باشگاه در انتخاب مربی و اخراج مربی قبلی؟؟؟؟ زیبا بود اخراج مویس!!!!!
عملکرد مدیریت باشگاه در خرید بازیکن در فصول گذشته رو که اصلا اسمش رو نیار، اسم بازیکنهایی که بهمون داشتن میپوستن و نپیوستن رو بخوام لیست کنم و خبرهای عصبانیت رئیس از مدیریت که واسه خودش داستانی میشه...
رونالدینیو، سیلوا، سانچز، واران، مودریچ و .................. دیگه حوصله ندارم فکر کنم...
 
Last edited:

Mehdiwol

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2012
نوشته‌ها
4,074
لایک‌ها
20,249
محل سکونت
Old Trafford
کسی این بازی یوونتوس رو داره می بینه؟بازیکنیه که می تونه نتایج رو تغییر بده
پوگبا با این سطح بازیش فقط باید 23 هزار پوند بگیره اونوقت اوانز فاجعه 65 هزار پوند؟؟ یا اندرسونی که خیلی وقته زیارتش نکردیم 60 هزار پوند؟o_O
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
کسی این بازی یوونتوس رو داره می بینه؟بازیکنیه که می تونه نتایج رو تغییر بده
پوگبا با این سطح بازیش فقط باید 23 هزار پوند بگیره اونوقت اوانز فاجعه 65 هزار پوند؟؟ یا اندرسونی که خیلی وقته زیارتش نکردیم 60 هزار پوند؟o_O
بهش فکر نکن...:general507: منچستر بیا نیست این پوگبا...
اگه از یووه جدا هم بشه سر از رئال در میاره...
 
بالا