• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران منچستر یونایتد

Old Ali

کاربر افتخاری موسیقی
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
874
لایک‌ها
3,530
محل سکونت
Tehran
بازی رو ندیدم. حتما خیلی بد بودیم که مهدی و عباس هم معترض بودن! میلاد هم که کلا تا فنخال رو نفرسته خونه، ولکن‌اش نیست. من که یک عالمه باهات مخالفم! دلیلم هم بماند برای فرصتی بعد.
اصلان هم دیگه رفته تو جبههء افشین از بس جذبه داره این پسر! مهردادخان هم که مدتی هست کمتر میبینم‌شان (امیدوارم به سلامت باشند) کمی تا قسمتی افشینی است! این وسط فقط من می‌مونم و امیر و کمی معین (که این عزیز هم غیبت داره) که کلا اهل داد زدن نیستیم. احتمالا ما خونسردترین هواداران این صفحه هستیم و کلا نگاه‌مون به تیم، هواداریه و بس. با هر شرایطی.

فصل به پایان رسید و حالا می‌شه حرف‌های نهایی را زد. افشین باحال و بداخلاق و همیشه معترض و شوخ و کلا کم‌حوصله هم می‌خواد ببینه که این پیرمرد باز چی داره که بگه. رو تخم چشمم. یک بار از حرفم رنجیدی و خواستی قهر کنی. خوشبختانه منصرف شدی و برگشتی. برای همین فکر کنم که دیگه با ادبیات من مشکلی نداشته باشی و می‌دونی که قصدم توهین یا رنجوندن کسی نیست. شاید باور نکنی که برای اولین بار دوست داشتم شخصیت مجازیم را ول کنم و از نزدیک باهات آشنا بشم. مطمئنم که موقعیت جالبی می‌شد. اما افسوس که اصلا موقعیتش رو ندارم و عملی نیست. بگذریم.

ما همه هواداران منچستر یونایتد هستیم. اما هر کدوممون به شکلی. اغلب دوستان این صفحه هواداران واقعی و جدی هستند. اما بعضی‌ها هم، بقول شما جوون‌ها گلوری‌هانتر هستن (من چقدر از شماها چیز یاد گرفتم)، شرط‌بندی می‌کنند و نتیجه‌گیری تیم براشون اهمیت ویژه‌ای داره. برخی با دوستان‌شون بساط کل انداختن دارند. من با این گروه‌ها کاری ندارم. چون اصولا انتظارات‌مان ریشه در آبشخورهای متفاوتی داره و نمی‌تونیم تفاهمی در خواسته‌هامان داشته باشیم.

یکی هست که خوشبختانه کمتر این‌طرف‌ها آفتابی می‌شه. شاید برای این که یک بار چندتا از بچه‌ها حسابی نوکش رو چیدند. از آن گروه آدم‌هایی که جملاتشون رو این‌جوری شروع می‌کنند. از اول هم میدونستم. یا همونطور که قبلا هم هشدار داده بودم. بنظر من این آدم‌ها نه تیم، نه واقعیت‌ها، نه انتظارات ... هیچ‌کدوم براشون مهم نیستند. مهم اثبات کردن خودشونه. مرتب هم از آدم دعوت می‌کنند که بروید ببینید من پارسال یا دو سال پیش چی گفته بودم. انگار بیکاریم که افاضات این متخصصین ویژه را مرور هم بکنیم! من با این تیپ شخصیت‌ها هم کاری ندارم. گربه مرتضی علی هستند. وقتی در نقطه‌نظرهاشون گند می‌زنند؛ خبری ازشون نیست. به محض این که موقعیتی پیش میاد که یکی از ده‌ها حرف جورواجور و متناقض‌شون جور میشه، میپرن وسط و پیش‌بینی‌های پیامبرگونه خودشون رو به رخ می‌کشند. بنابراین گروه خونی این‌ها با من نمیخوره و من تا به حال به هیچ کدوم از پرت و پلاهایی که می‌نویسند جواب نداده‌ام. چون اصولا این تیپ شخصیت‌ها دنبال جواب یا واقعیت نیستند.

همه این‌ها رو نوشتم تا به افشین عزیز یادآوری کنم که یکی از اشکال هوادار بودن، همینه که در هر شرایطی عاشق تیمت باشی. چند صفحه قبل یکی از دوستان می‌پرسید که این هوادارها تو استادیوم واقعا داشتن چه چیز منچستر رو تشویق میکردن؟ اتفاقا جواب این سوال توی خودشه. هواداری. تازه اونا پول وحشتناکی هم دادن، سفر هم کردن، تیمشون موفق به بردن تیمی که به دسته پایین‌تر سقوط کرده هم نشده، و اونا تیم رو تشویق می‌کنند. از نظر من این مثال دقیق و روشن هواداری هست. و من هر بار در برخورد باهاشون، انگار باز هم و باز هم درس می‌گیرم.

مجددا به خودم این جسارت رو میدم که لاف بزنم و بگم احتمالا من وفادارترین منچستری این صفحه هستم. به دلیلی ساده. من درست موقعی که سر الکس به منچستر اومد، و با دیدن یک عکس از اون و برایان رابسون، تصمیم گرفتم منچستری بشم. مطمئنا بعضی از شماها اصلا به دنیا نیومده بودید. اون عکس مربوط به مقاله‌ای بود با این مضمون: مربی حدید منچستریونایتد و بازیکنی که میتواند تحولات جدیدی را در این تیم ایجاد کند. یونایتد که پرطرفدارترین تیم جزیره است نوزده سال است که قهرمان لیگ نشده.

این خبر مثل پتک خورد توی سر من. نوزده سال، بدون قهرمانی و باز هم پرطرفدار؟ این اصلا یعنی چه؟ ما چنین مفهومی رو هنوز هم تجربه نکرده‌ایم. اون روزها من هم مثل همهء بچه‌های مدرسه؛ لیورپولی بودیم. چرا؟ خیلی ساده، چون اونا بودن که همیشه قهرمان میشدن. اون عکس هنوز تو ذهن من مونده. (برایان رابسون دمپایی پاش بود!!) همون موقع بود که تصمیم گرفتم خلاف جریان معمول، برم تو دستهء شکست خورده و رفیق قهرمان نباشم.
برای همین هم احترام عمیقی قائلم برای طرفداران فعلی لیورپول که یکیش دوست بسیار صمیمی خودمه و از همون موقع، تیمش رو حفظ کرده. این وفاداری رو تحسین می‌کنم.

یادتون میاد که یکبار نوشتم آیا وجودش رو دارید که طرفدار تیم برادفورد سیتی با مثلا پالاس بشید؟ من نفسم بند میاد وقتی می‌بینم طرفدارای این تیم‌ها یک نفس سرود تیمشون رو می‌خونند وقتی با سه گل عقب هستند.

افشین جان من علیرغم شکست‌های سنگینی که خورده‌ام، آدم بسیار مثبت اندیشی هستم. اما بر خلاف گفته‌ات که علی مثبت اندیش الان چی داره که بگه، حرفم اینه که اینجا برخورد من، برخورد هواداریه، نه مثبت دیدن. من همیشه از تیمم و کادرش حمایت می‌کنم. سی و خرده‌ای سال پیش هم همین کار رو کردم، هنوز هم به کاری که کردم افتخار می‌کنم. اصلا هم معنی حرفم این نیست که برخورد متفاوت تو یا خیلی از بچه‌ها، این معنی رو داره که شماها هوادار نیستید. البته که نه. فقط هر کدوم روشی داریم که با هم تفاوت داره.

اونقدر طولانی نوشتم که جایی برای حرف فنی باقی نموند! هر چند من اصولا سواد فنی چندانی ندارم و اگر چه در اون مورد لاف می‌زنم اما در این مورد اصلا شکسته‌نفسی نمی‌کنم. با این همه در نوشتهء دیگری نقطه‌نظرهای فنی‌ام را خواهم نوشت. امیدوارم فرصت کنم.
 
Last edited:

Noel Gallagher

کاربر فعال موسیقی و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,540
لایک‌ها
15,857
محل سکونت
in my Dream
علی خان حرفای شما درسته منم قبولشون دارم
متاسفانه چیزی که منو همیشه میترسونه این هست که یکی از حرفای من اینطور برداشت کنه که ضد تیم هستم یا علاقه چندانی به تیم ندارم
من نمیدونم علاقه شما به یونایتد چقدر هست ولی بهتون قول میدم عشق من به تیم اگر بیشتر از شما نباشه کمتر نیست.بارها شده تو همین فروم جایی دیدم به یونایتد توهین شده جلوش در اومدم و توهین به خودم رو هم به جون خریدم . به جرأت میگم هیچ شخص دیگه ای نبوده که تو بدترین شرایط اینطور از تیم دفاع کنه
اگر من حرفی رو تو تاپیک خودمون میزنم از سر دلسوزیه. مثل یه خانواده که ناراحتی ها و حرفا رو بین خودشون نگه میدارن. شاید باورتون نشه ولی یونایتد یکی از ارکان اصلی زندگی من هست.
شما که قدیمی ترین هوادار تیم تو این تاپیک محسوب میشید بهتر میدونید که یونایتد دهه هشتاد زمین تا اسمون با یونایتدی که فن خال و مویس تحویل گرفتن فرق داشته
 
Last edited:

batoobato

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
6,559
فصل تموم شد بازی رو هم ندیدم اما الان توی هر کاری که درش پول حرف میزنه باید باز تولید هم داشت این قضیه وقتی بیشتر نمود پیدا میکنه که همه چیز رو سرمایه و بازگشت سرمایه رقم میزنه این اتفاق خیلی در اقتصاد‌ رانتی مبتنی بر نفت در ایران قابل لمس نیست چرا که یک نفتی هست و در نهایت بودجه تمام ارگان های دولتی و خصوصی از اون تامین میشه ولی در اروپا به‌ یک‌ تیم فوتبال هم به شکل یک شرکت که‌قراره بازتولید داشته باشه نگاه میشه اینکه یونایتد یا هر تیم دیگه ای بتونه بازیکنهای بهتری بگیره مثل این میمونه که مثلا شرکت بنز دنبال طراحهای قابل تر هستش و در پی اون به دنبال سود بیشتر هستند شما اگر بازتولید نداشته باشید در بازار مبتنی بر گردش سرمایه محکوم به نابودی هستید معادلات در در ورزش فوتبال که سرمایه داری‌امروز‌‌ قورتش داده و تبدیل به بنگاه اقتصادیش‌کرده با بیست سال یا حتی پنج سال گذشته هم یکسان نیست

فوتبال‌تبدیل به چرخه ای برای درآمد زایی شده و ذات ورزش و سرگرمیش رنگ باخته امروز پول و سرمایه برای تمام بنگاهای اقتصادی حرف اول رو میزنه فوتبال امروز هم‌به عنوان منبعی برای تولید سرمایه‌از این قضیه‌ مستثنی‌ نیست..
اما در کانتکست گردش سرمایه، یونایتد هزینه زیادی در فصل گذشته متحمل شده و حالا هم در بازار نقل و انتقالات فعال شده متاسفانه باید گفت اگر اوضاع به همین منوال پیش بره چهار سال آینده باشگاه شرکای اقتصادی و اعتبار برندش رو از دست خواهد داد و ساختن دوباره ی تیمی با این مختصات نیازمند سالها تلاش هستش...
خیلی ساده انگارانه است اگر ونگال رو به تنهایی مسئول نتایج و اتفاقات امروز ببینیم. من معتقدم مجموعه یونایتد نتونسته شوک ناشی از حذف سرالکس و برهم خوردن ثبات سی ساله رو هضم کنه و در نهایت داره از اندوخته خودش خرج‌میکنه اما این روال میتونه یونایتد رو به یک تیمی مثل میلان تبدیل کنه
یونایتد سالها روال معیوبی رو طی کرده بود اون روال مبتنی بر ثباتی بود که از نبوغ یک فرد حاصل شده بود و با حذف اون فرد بقیه ارکان سیستم دارن معیوبی خودشون رو نشون میدن باید بگم متاسفانه ما در مدت حضور اون نابغه به ترمیم باقی ارکان تاثیر گذار باشگاه نپرداختیم...شاید هم حضور اون نابغه انقدر پرنگ بود که ضعفها چندان در سیستم دیده نمیشد

ونگال یک نابغه نیست اگر هم‌باشه برای یونایتد سرالکس نیست یونایتد غیر از سرالکس در سطح مدیریت کاملا بیمار بوده و هست تیم بازیکنانی کاملا معمولی داره کادری کاملا پوسیده و از کار افتاده داره و بدهی های زیادی هم داره تنها چیزی که باقی مونده یک برند قوی هست که منتج به جذب هوادار و ورود سرمایه شده که اون هم با ادامه این روند از بین خواهد رفت ذات اصلی سیستم یونایتد خودش رو پشت نبوغ سرالکس پنهان کرده بود و تازه میشه فهمید که دلیل نتیجه گرفتن یونایتد خلاقیت و انسجام کادر مدیریتی و بازیکنها نبوده حالا ونگال در یک باشگاهی هست که مدیران و بازیکنان معمولی داره و فقط اندوخته مالی مناسبی داره که اون هم با سهل انگاریهای موجود و تصمیمات محافظه کارانه از دست خواهد رفت.
فوتبال مبتی بر سرمایه امروز داستان سرایی نیست اتفاقات حضور و شکوه سرالکس تموم شده و ما با آینده ای روبرو هستیم که اصلی ترین فاکتور موفقیت خودش یعنی نبوغ یک مدیر تیم رو که در گذشته داشته نداره آنچه که مونده یکسری بازیکن معمولی مدیرانی سودجو و بی خلاقیت ‌و محافظه کاره و مربی که دوران پیش از بازنشستگیش رو طی میکنه این یعنی اینکه رزومه اش در یونایتد مهم نخواهد بود چرا که اون به هر شکل بعد از این از بازی خارج خواهد شد و باید زمانش رو با نوه هاش سپری کنه...

انگلیسی ها سخت تن به تغییر میدن اونها حتی همچنان در تیم ملیشون سراینکه از گذینه خارجی باید استفاده کرد یا نه بحث دارند اونها به شدت محافظه کارند‌ و داستان سرا..!!!
در شرایطی که رئال آنجلوتی و بایرن گواردیولا به بدی ما نبودند مدیران اون تیمها دارند به تغییرات گسترده فکر میکنند چرا که میدونند زمان به ما قول برادری نداده و خیلی وقتها گذشت زمان کارها رو خراب تر میکنه ولی عده ای در انگلیس و یا هواداران خاطره‌باز‌ یونایتد‌تیم‌امر‌وز رو با تیم دهه هشتاد‌نابغه مقایسه میکنند و داستان سرایی میکنند غافل از‌اینکه‌ بی رحمی‌سرمایه داری‌ شما‌ رو حذف خواهد کرد و انگلیسها نه تنها دیگه در سطح ملی حرفی ندارند بلکه در سطح لیگ خودشون هم خارجی های تازه وارد تیم داری میکنند و این وسط آمریکای های کانزرواتیو هو به عنوان مالکان یونایتد جرات تغییر اوضاع و خلاقیت تصمیم گیری عاقلانه و درست رو ندارند...

به شخصه معتقدم ما فصل آینده هم فارغ از نقل و انتقالات قهرمان نخواهیم شد چرا که اکثریت بازیکنان رو نمیشه تعویض کرد و غالب تیم کاملا معمولی و خنثی هستش در لیگ اروپا هم حذف میشیم و این‌شرایط هم فقط با تغییرات کلان در سطح مدیریت و البته بازیکنان به مرور زمان عوض خواهد شد مدیران یونایتد و فرهنگ حاکم بر یونایتد و هوادارانش مبتنی بر رمانتیسم و ترس هست و این اسلحه مناسبی برای جنگیدن در بازار‌ امروز نیست..

در آخر باید بگم که من به خاطر نتایج قوی یونایتد رو دوست ندارن بلکه همون رمانتیسمی که ذکر کردم من رو هوادار یونایتد کرده باشگاه خاطره بازها...!!
چیزی که من رو اذیت میکنه در یونایتد فعلی اینه که میبینم ونگال یک تکه ناجور هست و به هیچ عنوان تیم امثالش یک تیم پرخاطره و جذاب نبود چیزی که در کل بعیده یک هلندی بتونه درستش کنه شاید بشه بل یک هلندی قهرمان شد ولی بعید میدونم بشه تیم رمانتیکی ساخت که بشه عاشقش بود...مثل یونایتد عزیز دل سالهای نه چندان دور
 
Last edited:

Molten

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
29 آپریل 2013
نوشته‌ها
1,181
لایک‌ها
1,413
محل سکونت
مشهد
دخیا ی
وقتی به اولدترافورد اومد یک پسر کوچک بود. با یه فیس بچه گانه و موهای ژولیده و اندام بیش از حد لاغر
پسری که در ابتدا بی تجربه بود ، اشتباه میکرد ، زمان نیاز داشت و این زمانو فرگوسن بهش داد و زیر انتقاد رسانه ها ازش حمایت کرد. بالاتر از چک و رینا و هارت بهترین گلر جزیره شد
زمان گذشت و این پسر حسابی بزرگ شد
انقدر بزرگ که حالا مرد اول دروازه اسپانیاست.
قیافش جا افتاده تر شده و بدنش حجیم تر
اگه موندی که اسطوره میشی داوید
اما اگه رفتی هم برات آرزوی موفقیت داریم
ممنون برای این فصل سخت که سنگر رو خوب چسبیدی و باعث شدی برگردیم اروپا
ولی اینو بدون
اوناجایی که میری جای اشتباه نداری
سوتی بدی هو میشی
از کاسیاسی که تو رئال تو 17 سالگی با 2 چرخه میرفته سر تمرین که بزرگ تر نمیشی!!! اونجا به اون هم رحم نمیکنن به توی اتلتیکویی رحم میکنن؟!
این ما بودیم که پای سوتی هات وایسادیم تا شدی این ولی این فوتباله و تو میری و ما باز هم ادامه میدیم و میسازیم بهترین ها رو. غیرت داشتن میمونن ننداشتن به سلامت
قهرمانی اول سیتی توی جزیره، توی 40 و اندی سال اخیر، وابستگی شدیدی به دروازه بان هوایی تیم ما داشت، اونموقع بعد از رفتن فن در سار تمام ذهنم مشغول این بود که رئیس چه دلیل موجهی برای خرید یه همچین دروازه بانی داره که روی توپ های بلند به محض اینکه جلوی دروازه دورو برش شلوغ میشه، گند میزنه و گل می خوره و این اشتباه رو تو اون فصل به تعداد دفعات زیاد تکرار کرد حتی تو یه بازی سرنوشت ساز مقابل تیم حریف یعنی سیتی. با خودم میگفتم یعنی یونایتد لیاقت یه دروازه بان بی نقص رو نداره، یعنی واقعا به از دست دادن یه تایتل می ارزه؟
رئیس می دونست داره چی کار میکنه، روی تمام بازیکنا مثل بچه هاش تسلط داشت، کارش به معنای واقعی کلمه درست بود. ولی باید یه واقعیت رو هم در نظر می گرفت، اینکه دوران گیگز ها و اسکولز ها تموم شده.
گذشته ها گذشته ولی یه سری چیزها نه از ذهن بازیکن و نه از ذهن هوادارها پاک نمیشه.
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
طبق گفته اکیپ، PSG زده تو خط دیماریا و میخواد Gregory van der Wiel دفاع راست خودش رو هم بندازه بمون...انگار همه دیگه میدونن که نقطه ضعف چی هستش، بازیکن هلندی که باشه فن خال حتما میخوادش...دیماریارو فقط در ازای وراتی یا لوکاس میتونیم رد کنیم بره...
میگن که پیشنهاد 46 میلیون پوندی واسه بیل دادیم که رد شده... با خرید بیل به این قیمت کاملا راضی هستم، به شرطی که دخیارو مفت ندیم بره...
 

amirusa

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2013
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
3,175
سن
37
محل سکونت
Alone in dark
اینفوگراف: پانتیلیمون بالاتر از کورتوا و دخئا
b0145ccae766d303bcc635c7c8204de5.jpg
 

ChargeSARA

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 می 2015
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
4
سن
44
محل سکونت
TEHRAN
دخیا باید بمونه تو تیم و اگه راحت میخواست بره روشن میگفت من رفتنی هستم اینکه دو دله یعنی دلش اینجاست
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
http://www.goal.com/en/news/11/tran...s-on-the-radar-manchester-united?ICID=HP_HN_2
اینم واسه میلاد که انقد حرص نخوره :p
ببین چقد به فکره مربیمون، بعد هی بیا قر بزن :D
از نظر من ناواس و والدز دقیقا در یک حد هستن، بازیهای رئال رو نگاه میکردین این فصل میفهمیدین که اونقدر پر اشتباه بود که حتی فکر اوردنش هم جک هستش...
گوندوغان یه گزینه، بیل هم معلوم نیست به تیم بیاد با وضعیت فعلی، مگه اینکه دخیارو بیخیال بشیم...
کلاین؟؟ در حدی نمیبینمش، والنسیا اگه کمتر فرط بده که سگش شرف داره به کلاین...
این همه زور زدیم، الان حتی یه مدافع میانی هم نمیخوایم بگیریم؟؟؟؟
مهاجم چی پس؟؟؟ هافبک میانی چی؟؟؟ ناینگولان و پیانیج رو که این همه بحثش شده بود چکار کردن؟؟؟
این لیست خرید از گریه گذشته به خنده تبدیل شده:
1433882.jpg
 

AslanSalarkia

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
25 جولای 2013
نوشته‌ها
7,283
لایک‌ها
22,271
محل سکونت
تهران
از نظر من ناواس و والدز دقیقا در یک حد هستن، بازیهای رئال رو نگاه میکردین این فصل میفهمیدین که اونقدر پر اشتباه بود که حتی فکر اوردنش هم جک هستش...
گوندوغان یه گزینه، بیل هم معلوم نیست به تیم بیاد با وضعیت فعلی، مگه اینکه دخیارو بیخیال بشیم...
کلاین؟؟ در حدی نمیبینمش، والنسیا اگه کمتر فرط بده که سگش شرف داره به کلاین...
این همه زور زدیم، الان حتی یه مدافع میانی هم نمیخوایم بگیریم؟؟؟؟
مهاجم چی پس؟؟؟ هافبک میانی چی؟؟؟ ناینگولان و پیانیج رو که این همه بحثش شده بود چکار کردن؟؟؟
این لیست خرید از گریه گذشته به خنده تبدیل شده:
مشاهده پیوست 809296
میلاد جان دلبندم این قضیه که میخواد تیم رو زودتر بنده توام کلی حرص میخوردی میذارن روز آخر رو دارم میگم :D
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
این هم از فالکائو که حداقل وقتی داره میره از تماشاچیا تشکر کرده...:
Capture.JPG
He wrote on his Instagram: "I wanna thank Manchester United and all its fans for every word and gesture of support they gave me in every match. I'll never forget it!!"​
ایجنت اوتامندی هم گفته که قراردادی با منچستر امضا نکرده، و خیلی از باشگاههای تاپ اورپایی خواهان اوتامندی هستن، و گفته که نیکولاس هر کاری میکنه که امسال از این تیم جدا بشه، همچنین گفته که اوتامندی ریلیز کلاوس 50 میلیونی داره و در صورتیکه منچستر میخوادش، باید 50 تارو خرج کنه...
 
Last edited:

amirusa

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2013
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
3,175
سن
37
محل سکونت
Alone in dark
این هم از فالکائو که حداقل وقتی داره میره از تماشاچیا تشکر کرده...:
مشاهده پیوست 809431
He wrote on his Instagram: "I wanna thank Manchester United and all its fans for every word and gesture of support they gave me in every match. I'll never forget it!!"​
ایجنت اوتامندی هم گفته که قراردادی با منچستر امضا نکرده، و خیلی از باشگاههای تاپ اورپایی خواهان اوتامندی هستن، و گفته که نیکولاس هر کاری میکنه که امسال از این تیم جدا بشه، همچنین گفته که اوتامندی ریلیز کلاوس 50 میلیونی داره و در صورتیکه منچستر میخوادش، باید 50 تارو خرج کنه...
۵۰ میلیون مطمئنی ؟
جز ۱۰ تا مدافع اول م نیست
اگه اینجوری ه
راموس
مهدی بن اطیه
واران
باید هرکدوم ۱۰۰ میلیون ارزش داشته باشن ( سه تا مدافع برتر دنیا از نظر فیفا تو سال ۲۰۱۵)
بی خیال هر بازیکنی ک من یو روش دست میزاره میشه گاو پیشونی سفید
 

Old Ali

کاربر افتخاری موسیقی
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
874
لایک‌ها
3,530
محل سکونت
Tehran
متاسفانه چیزی که منو همیشه میترسونه این هست که یکی از حرفای من اینطور برداشت کنه که ضد تیم هستم یا علاقه چندانی به تیم ندارم
حتی لحظه‌ای هم به عشق و علاقه‌ات شک نکرده‌ام. موضوع بیشتر برمی‌گرده به نحوهء رویکرد آدمهای مختلف به یک مشکل. انسانها سلوک متفاوتی دارند. شخصیت تو در این صفحه (شاید در زندگی واقعی کاملا متفاوت باشی) شخصیت آدم کم‌طاقت و هیجانی هست. کسی که به سرعت پرخاش می‌کنه و داد می‌زنه. بلافاصله هم می‌تونه آروم بشه، و در جهت دفاع از همون که به سرش داد زده وارد عمل بشه. تازه زبان تند و گاهی تلخ تو، همیشه ترکیبی از طنز و نکته‌سنجی داره که من واقعا هلاکش هستم. جدی می‌گم. همه اینها قشنگی‌های روح متلاطم آدمی هست و من دوستش هم دارم.

اینجا خونهء خصوصی خودمونه و می‌شه آدم حرف دلش رو هر چی که هست، بریزه بیرون. اما گاهی این همه معترض بودن، باعث دردسر میشه. در اون نوشتهء قدیمی که باعث رنجش‌ات شد (و امیدوارم الان دیگه بهش با دید دیگه‌ای نگاه کنی) به همهء دوستانم توصیه کرده بودم که تمرین شکست و مدارا رو تو همین دنیای فوتبال و هواداری بکنید که کم‌هزینه‌ترین جاست.
در نوشتهء بعدی‌ام که در جواب حسین آقاست، پاسخ برخی از ایرادهای تو و میلاد (که کلا گوشش بدهکار این حرفا نیست) رو خواهم داد.
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
دوستان گل یه آمار کلی از فصل ما زده که خیلی خیلی جالب هستش:
http://www.goal.com/en/news/9/engla...ted-2014-15-season-in-statistics?ICID=HP_BN_6
1.JPG 2.JPG
میگم دوستان چرا ما به دنبال بنزما نیستیم؟؟؟
فکر میکنم رئال قصد فروشش رو داشته باشه، با شایعاتی که شده، میخواد بره سراغ آگوئرو، البته گزینه اول 100 درصد کین هستش، ولی اگه نمیفروشنش به ما، پس بنزما هم گزینه عالی هستش...
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
خوب باشگاه برنامه پیش فصلش رو اعلام کرده و امسال هم میخواد به آمریکا(برخلاف خیلی از باشگاه که سر از آسیای شرقی در میارن که طرفداراشون رو زیاد کنن) بره واسه تور پیش فصل و در همون مسابقات پارسال شرکت کنه که طبق برنامه این بازیهارو در جولای انجام میده: (جالبه که اسپانسر تور AON هستش!!!)
Club America vs Manchester United, Friday 17 July, International Champions Cup, CenturyLink Field Seattle, 8.00pm (4.00am BST)
San Jose Earthquakes vs Manchester United, Tuesday 21 July, International Champions Cup, California Memorial Stadium
Barcelona vs Manchester United, Saturday 25 July, International Champions Cup, Levi's Stadium Santa Clara, 12.00am (8.00am BST)
Manchester United vs PSG, Wednesday 29 July, International Champions Cup, Soldier Field Chicago, 8.00pm (4.00am BST)
ظاهرا تایم بازیها میشه، 7:30 و 11:30 صبح هستش، اگه جایی بخواد پخش کنه، قابل دیدن هستش...
ظاهرا دربی منچستر هم رکورد بیشتر تماشاگر تلویزیونی رو در بازی های PL امسال در آمریکا داشته، واسه همین انتظار استقبال خیلی زیادی از تیم میره، مثل پارسال...
 
Last edited:

AslanSalarkia

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
25 جولای 2013
نوشته‌ها
7,283
لایک‌ها
22,271
محل سکونت
تهران
خوب باشگاه برنامه پیش فصلش رو اعلام کرده و امسال هم میخواد به آمریکا(برخلاف خیلی از باشگاه که سر از آسیای شرقی در میارن که طرفداراشون رو زیاد کنن) بره واسه تور پیش فصل و در همون مسابقات پارسال شرکت کنه که طبق برنامه این بازیهارو در جولای انجام میده: (جالبه که اسپانسر تور AON هستش!!!)
Club America vs Manchester United, Friday 17 July, International Champions Cup, CenturyLink Field Seattle, 8.00pm (4.00am BST)
San Jose Earthquakes vs Manchester United, Tuesday 21 July, International Champions Cup, California Memorial Stadium
Barcelona vs Manchester United, Saturday 25 July, International Champions Cup, Levi's Stadium Santa Clara, 12.00am (8.00am BST)
Manchester United vs PSG, Wednesday 29 July, International Champions Cup, Soldier Field Chicago, 8.00pm (4.00am BST)
ظاهرا تایم بازیها میشه، 7:30 و 11:30 صبح هستش، اگه جایی بخواد پخش کنه، قابل دیدن هستش...
ظاهرا دربی منچستر هم رکورد بیشتر تماشاگر تلویزیونی رو در بازی های PL امسال در آمریکا داشته، واسه همین انتظار استقبال خیلی زیادی از تیم میره، مثل پارسال...
اووووووئه! اینو میدونی من کی گفتم ؟! :D:p خودمم نمیتونم بگردم پیداش کنم!
ولی تور آمریکا خوبه، بهتر از اینه بیان بغل گوشمون بازم نشه بریم ببینیمشون :p
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
خوب شایعات زیاد شده دوباره و انگار که خیال نداریم با قیمتی که والنسیا برای اوتامندی گذاشته، بریم سراغش و شایعه شده افتادیم دنبال اتوبانی به نام دانته!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خبر دیگه اینه که دوباره افتادیم دنبال سالویو، ولی خوب نمیدونم کجا میخوایم بازیش بدیم...
خیلی جالبه که واقعا خرید کردن جدیدا خیلی مسخره شده، همه باشگاه ها کوچکترین بازیکنهاشون رو قیمتهای نجومی میزنن، همین سالویو 50 میلیون قیمت زدن واسش!!!!!!
اینجوری پیش بره که خرید آنچنانی نمیشه کرد و ترجیه میدم که بریم از جوانان خودمون استفاده کنیم تا بخوایم چندتا خرید مسخره داشته باشیم که بشن فالکائو و دیماریای بعدی...
 
بالا