• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران منچستر یونایتد

Dash EssI

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2014
نوشته‌ها
102
لایک‌ها
250
سن
35
خوب اینم از بازی سرنوشت ساز فن خال .... دیگه باید کم کم منتظر اخراج این یارو باشیم
4 باخت پیاپی اونم به چه تیمهای چلغوزی واقعا شرم آوره
از زمانی که من فهمیدم فوتبال چیه منچستر رو این جوری ندیده بودم :general112::general112::general112:
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
حالا شعور فوتبالی کی بیشتره؟
من و میلاد و سایر دوستان یا فن خال و سینه چاکاش؟
افشین جان، شعور فوتبالی که خیلی وقته اثبات شده در حد یه بزمجه هم نیست، من میگم که شعور انسانی هم در حد یه بز نیست...
دیروز پریروز مصاحبه کرده بود و گفته بود اصحاب رسانه باید از من عذرخواهی کنن!!!!!! هیچ جا ندیدم خود بزمجش عذرخواهی کرده باشه بخاطر نتایج تیم و حذف از CL از طرفدارای یونایتد، در عوض با کمال پر رویی میومده میگفته که طرفدارای منچستر نباید بیشتر از این انتظار داشته باشن...
 

sms.moosavi

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژوئن 2012
نوشته‌ها
836
لایک‌ها
1,303
محل سکونت
تهران
1 سوال دارم بچه ها یان اوزای رفت از منچستر ؟ :general410:
بچه ها نظرتون در مورد مورینیو چیه؟ من که زیاد فکر نمی کنم خوب باشه،تو رئال هم که رفت با سیستم های دفاعی که پیاده می کرد همش رو اعصاب بود :general211:
مورینیو دفاعی بازی می کرد؟ تو رئال رکورد گل زده لالیگا رو زد.
 

plsboy

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2011
نوشته‌ها
6,376
لایک‌ها
21,502
مورینیو دفاعی بازی می کرد؟ تو رئال رکورد گل زده لالیگا رو زد.
تقریبا بهترین خط حمله تاریخ رو داشت، منچستر به مرحمت فن بی شرف، حتی مهاجم هم نداره...
فوتبال دنیا هم اونقدر دیگه ستاره توش پیدا نمیشه و حداقل هیچ کدوم به منچستر نمیخوان بیان، پس فکرش هم مسخره هستش...
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
امیدوارم شام آخر فن خال بوده باشه امشب
اصلا انتخابش برای منچستر اشتباه بود و ادامه دادن باهاش اشتباه تر
شما به کارنامه ش منصفانه نگاه کنید در تیم های بزرگ
بیست سال پیش آیاکس رو قهرمان اروپا کرد که اولین و آخرین جام قهرمانی سی الش بود. آیاکسی که دست روزگار تقریبا بهترین ستاره های جوون یک دهه رو یک جا جمع کرده بود و البته با قرعه خوبی که در اون شکل برگزاری ممکن بود به جام رسیدند.
بعد از اون دوتا قهرمانی لالیگا با بارسا داره که اگر میخواید بگذارید جزو افتخاراتش باید این رو در نظربگیرید اون دو فصل از بدترین فصل های رئال در بیست سال گذشته بوده که حتی به 70 امتیاز هم نتونستن برسن و سال دومش حتی چهارم شدند در لیگ با یک امتیاز خیلی پایین و در عوض ما تیمی که رو دست کرایوف و بابی رابسون بزرگ بود رو دادیم به ایشون که فقط یکی از شاهکارهاش رفتن یک ستاره ای مثل استیوچکوف بود. در برگشت دوباره ش هم هیچ کاری نکرد. از اون فاصله تا زمانی که بایرن رو بهش دادند در الکمار هلند چندسال بود و بعد بایرن رو گرفت یک سال قهرمان کرد که کار عجیبی برای بایرن نیست و فصل دوم نه لیگ رو برد و در سی ال هم در حالیکه با بهترین قرعه و با شانس عالی رفتند فینال عین ماست بازی رو به اینتر واداد و انگار که یک تیم دسته سومی جلوی اینتر بازی کرده بود. آمار بردش در بوندس لیگا با بایرن تصور میکنم زیر شصت درصد بوده باشه که برای یک تیمی مثل بایرن یعنی فاجعه و به امار پپ نگاه کنید که با این همه مصدوم و تیم در حال تغییر نسل بالای هشتاد درصده.
هلند جام جهانی هم اگر چه سوم شد ولی صغیر و کبیر معتقدند یکی از دفاعی ترین و ضد هلند ترین هلندهای تاریخ بود.
خلاصه مطلب آمار بیست سی سال کارش به خوبی گواهه که تیم بزرگ قرار نیست زیر دست ایشون دربیاد و تنها هنرش تبدیل تیم بزرگ به یک تیم متوسطه. زمانی که بارسا بود کاری کرد ظرف ده روز سه بار به والنسیا باختیم. اوردنش حماقت بود و نگه داشتنش حماقت بزرگ تریه و امیدوارم سریع تر این اشتباه بزرگ تصحیح بشه
 
Last edited:

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
خب بازی رو ندیدم اما گفته بودم که این تیم جلو استوک و چلسی هم کار سختی خواهد داشت
تعجب میکنم فان خال هنوز سرمربی هست. تیمی که تو بازی امشب هیچ حرفی برای گفتن نداشت جلو چلسی که تازه داره از روزهای افتش فاصله میگیره مثلا میخواد چیکار کنه ؟
اقلا گیگز رو بذارن که اگه ببازه هم دلمون نسوزه

فان خال : شما متوجه نیستید. این شکست های پی در پی یک پروسه است.
 

Mehdiwol

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2012
نوشته‌ها
4,074
لایک‌ها
20,249
محل سکونت
Old Trafford
مرتب سایتهای ورزشی رو ریفرش می کنم تا خبر اخراج یا استعفای فن خالو ببینم
معلوم نیست تا الان معطل چی هستن یعنی واقعا هنوز هم امید دارن که این آدم ضعیفه بتونه منچسترو به اوج برگردونه؟
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
فعلا خبری نیست. من هم دائما اسکای و گل رو میبینم اما اشاره ای نشده. من جای اقای پروسه باشم خودم فردا یه عذرخواهی میکنم و استعفا میدم.
مورینیو دید نمیتونه ادامه بده استعفا داد. البته چلسی هم باهاش را اومد. این فان خال کاری برای این تیم نمیتونه بکنه. حداقل سکان هدایت رو بدن به گیگز. اون ببازه دل من نمیسوزه.
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,144
لایک‌ها
13,441
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
اصلا انتخابش برای منچستر اشتباه بود و ادامه دادن باهاش اشتباه تر

d2dd8f56-6029-4657-af60-bba6c42b3cd1-cb.Jpeg


بله شاید انتخاب مربی با این سبک و این سن و سال از اول برای تیم منچستر اشتباه بود ولی ون خال به گواه خیلی از بزرگان فوتبال مربی بزرگی هست تا جایی که گواردیولا میگه اگه بهترین در دنیا نباشه قطعا جزء بهترین هاست .
از اول همیشه کنار اومدن با ستاره های تیم رو بلد نبوده مثل استویچکوف که گواردیولا پادرمیونی میکنه برای بخشیده شدنش و بعد که بر میگرده دوباره از تیم اصلی خط میخوره و گواردیولا میگه من بعد ها به درستی تصمیم ون خال رسیدم یا در رفتن ریوالدو تاثیر گذار بود یا ستاره های منچستر فعلی که فرار رو به قرار ترجیح دادن .
ولی شکست در منچستر نباید کل کارنامه ی این مربی رو دیلیت کنه ، همونطور که کارنامه ی پر سابقش نمیتونه باخت های فعلی رو توجیه کنه !
اگه حداقل دستاورد ون خال رو پرورش مورینیو ، گواردیولا ، رونالد کومان ، فیلیپ کوکو بدونیم نمیتونه دستاورد کمی باشه . در وصف این روزهای ون خال و منچستر فقط باید گفت وصله ی ناجور ...
قرار نیست یه مربی موفق تا ابد موفق بمونه .


1757732-37152806-2560-1440.jpg


.
 

Noel Gallagher

کاربر فعال موسیقی و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,540
لایک‌ها
15,857
محل سکونت
in my Dream
خب خود مزخرفش هم گویا به این نتیجه رسیده که بدرد نمیخوره

گفته با وودوارد جلسه میذارم. حالا همه چیز بستگی داره به اون میمون که بخواد دوباره سر 5 6 میلیون پوند لیگ قهرمانان فصل بعد رو از ازمون بگیره یا نه
امیدوارم بلیند و دیپای هم باهاش برن!
جالبه کلوپ تونست ترمز لستر رو بکشه

ای کاش مدیر های بایرن رو ما داشتیم:( اسپانسر و ... بخوره تو اون سرشون جز اینکه جیب خودشونو پر کنن به چیز دیگه ای فکر نمیکنن

شخصا دوست دارم گیگزی سرمربی بشه و فصل بعد هم گواردیولا بیاد یونایتد ولی اگر نشد باید تا قبل از شروع ژانویه مورینیو رو بیارن تا با استفاده از اعتبار اون یه مهاجم سطح بالا بخریم
 

batoobato

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
6,559
دیوانه ماله یک ثانیه ایناست طرف میگه همچنان ونگال شانس داره و یک نفر که نخواسته نامش فاش‌بشه گفته که منچستر باشگاهی که به حرف هایی که میزنه اعتقاد داره پس ونگال مقابل چلسی رو هم مربی میمونه آخه یکی نیست بگه بی عقل ها حالا چلسی رو هم تو بحران مثل خودمون بردیم بعدش چی واقعا این چه‌طرح و برنامه ایه؟ به نظر من قبل تر از ونگال وودی باید بره
 

hdland

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2015
نوشته‌ها
1,368
لایک‌ها
1,015
سن
36
در نیمه اول شهامت لازم را مقابل استوک نداشتیم
فن‌خال: حتماً نباید اخراج شوم، خودم هم می‌توانم استعفا کنم
شناسه خبر: 954059 سرویس: ورزشی
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

سرمربی شیاطین‌سرخ شاگردانش را فاقد شجاعت لازم در نیمه نخست دیدار با استوک‌سیتی دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استوک‌سیتی در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: ما در نیمه نخست با شهامت بازی نکردیم و گل خیلی بدی را دریافت کردیم. در ادامه هم در نتیجه یک ضربه ایستگاهی دروازه ما برای بار دوم باز شد و نیمه نخست با دو گل اختلاف به پایان رسید. در بین دو نیمه در رختکن با یکدیگر صحبت کردیم و باید بگویم که منچستریونایتد در نیمه دوم بهتر بود و یکی دو موقعیت جدی روی دروازه استوک‌سیتی خلق کردیم که باید آنها را تبدیل به گل می‌کردیم. ما در نیمه دوم به خودباوری رسیدیم و بهتر بودیم، ولی مشکل اینجا بود که شهامت لازم را نداشتیم. این آنالیز من از بازی امروز است.

وی همچنین در خصوص انتخاب ترکیب اولیه‌اش هم که در آن نام وین رونی دیده نمی‌شد، عنوان کرد: من همیشه به بازیکنانم ایمان دارم و می‌بینم که آنها چطور تمرین می‌کنند. آنها می‌خواستند که عملکرد بهتری در این بازی داشته باشند ولی شرایط برای کار دشوار بود. وزش باد هم تنها روی عملکرد آنها تأثیرگذار نبود، چون آنها از طرفی دیگر به خاطر نتایج اخیر تیم تحت‌فشار هستند. به اعتقاد من همین باعث شد که بازیکنان‌مان نتوانند فوتبال شجاعانه‌ای را از خود به نمایش بگذارند. در نیمه دوم چون در جایگاه تیم شکست‌خورده بودیم و چیزی برای از دست دادن نداشتیم و همین کارمان را راحت‌تر کرد. ما باید همین‌طور بازی کنیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه اظهار داشت: ایجاد انگیزه در بازیکنان در حال حاضر از اهمیت بالایی برخوردار است. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا در بازیکنان ایجاد انگیزه بکنم، ولی فشار روی تیم، بازی به بازی بیشتر می‌شود. مشکل کنونی ما هم این است. کار ما خیلی دشوارتر می‌شود، چون من هم جزئی از تیمی هستم که در چهار بازی قبلی شکست خورده است. از این رو هواداران چشم به من دارند و من باید از عهده تغییر این شرایط برآیم، ولی مهم این است که بازیکنان هم با این شرایط کنار بیایند، چون آنها هستند که در زمین بازی می‌کنند.

فن‌خال در پایان با اشاره به کنفرانس خبری پیش از این بازی که از رسانه‌های انگلیسی به شدت انتقاد کرده بود، گفت: رسانه‌ها چیزهایی را گفته و نوشته بودند که درون باشگاه منچستریونایتد اتفاق نیفتاده بود. پیام من این بود، نه اینکه چرا با گفته‌های خود به من لطمه زده‌اند. من به این چیزها عادت دارم.

وقتی که از فن‌خال پرسیده شد که «آیا اِد وودوارد و باشگاه منچستریونایتد باید در چنین شرایطی از ما حمایت کنند؟» وی پاسخ داد: در چنین شرایطی معمولاً این سوال پرسیده می‌شود ولی من از سوی تمامی افراد باشگاه احساس حمایت می‌کنم. چنین بحث‌هایی از سوی مردم مطرح می‌شود، ولی من خیلی علاقه ندارم که در این مورد به طور علنی صحبت کنم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ این پرسش را هم که «فکر می‌کنید که دوشنبه شب در بازی با چلسی هم روی نیمکت بنشینید؟» اینگونه پاسخ داد: حتماً باشگاه نباید مرا اخراج کند، گاهی خودم هم می‌توانم اقدام به استعفا کنم. من در چنین موردی اول با هیئت مدیره باشگاه و یا کادرفنی و یا بازیکنانم صحبت می‌کنم نه با شما! باید منتظر بمانیم و ببنیم که چه اتفاقی خواهد افتاد، ولی من هم به این موضوع فکر می‌کنم.
 
بالا