برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران منچستر یونایتد

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
ادینسون کاوانی: عاشق زندگی در منچسترم
ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای منچستریونایتد، می گوید که زندگی در منچستر و بازی در یونایتد را بسیار دوست دارد و در این مورد همچنان هیجان زده است.



به گزارش "ورزش سه"، کاوانی در اکتبر گذشته به عنوان یک بازیکن آزاد از PSG به منچستریونایتد پیوست. از آن زمان تاکنون این مهاجم باتجربه کاملا در ترکیب شیاطین سرخ جا افتاده و می گوید که عاشق زندگی در منچستر یونایتد است.

مهاجم 34 ساله یونایتد به غروب حرفه خود نزدیک می شود اما به همین زودی با به ثمر رساندن چندی گل مهم، ارزش خود را در جمع شیاطین سرخ ثابت کرده است و از زندگی در اولدترافورد بسیار راضی است.

کاوانی گفت: "من دارم این باشگاه را از نزدیک تجربه می کنم و تقسیم رختکن با این بازیکنان، این مهاجمین و این جوانان چیزی است که من بسیار دوست دارم و به خاطر آن هیجان زده ام."

01574788.jpg


اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، نیز راجع به اهمیتی که تجربه کاوانی برای آنها دارد و خط حمله ای که بدون حضور او بی تجربه خواهد بود، صحبت کرده است.
این ستاره ملی پوش اروگوئه ای گفته که نظراتش را به دیگران تحمیل نمی کند اما خوشحال می شود که تجربیاتش را در اختیار بقیه بگذارد و در صورت لزوم راهنماییشان بکند.

کاوانی گفت: "به عنوان کسی که کمی مسن تر هستی، چیزهایی هست که تو می بینی اما شاید آنها به عنوان بازیکنان جوانتر نتوانند هنوز به خوبی ببینند. چیزهای معمولی و هر روزیه فوتبال... من اینجا هستم تا بهترین عملکردی که در توانم هست را ارائه دهم و همچنین گاهی نظراتم در مورد مسائل مختلف را در اختیار دیگران بگذارم.
من واقعا دوست ندارم همینجوری دیگران را نصیحت کنم. ترجیح می دهم که از بقیه حمایت کنم و برای کمک در کنارشان باشم. دوست دارم که بهترین نمایشم را داشته باشم. اگر کسی بخواهد از چیزی سرمشق بگیرد، چیزی که من انجام داده ام، خب بله با همه وجود حاضر به کمک و راهنمایی هستم."

01574790.jpg


کاوانی در تابستان گذشته با قراردادی یک ساله به منچستریونایتد پیوست، اما به خوبی در این تیم جا افتاده و مذاکرات برای تمدید قرارداد با وی آغاز شده است.

صحبت های او راجع به اینکه عاشق زندگی در اولدترافورد است، این امید را می دهد که او نیز مایل به فعال کردن بند تمدیدی که در قراردادش با یونایتد وجود دارد، باشد و سولسشر نیز امیدوار است که این صحبت های مثبت در پایان موجب ماندن کاوانی در اولدترافورد شود.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
لیونل مسی دشوار ترین رقیب من بوده است
لوک شاو، مدافع انگلیسی منچستر یونایتد، از لیونل مسی به‌عنوان دشوار ترین رقیب خود یاد کرده است.



به گزارش "ورزش سه"، طی سال های گذشته همواره شاهد این موضوع بوده ایم که بسیاری از ستاره های دنیای فوتبال از سخت ترین رقبایی که در برابر آنها قرار گرفته اند، نام برده اند؛ موضوعی که در میان بسیاری از آنها مشترک بوده و تعداد زیادی از این بازیکنان فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا یعنی لیونل مسی را به عنوان دشوار ترین رقیب خود معرفی کرده اند.


01574658.jpg






در همین ارتباط مدافع انگلیسی منچستریونایتد یعنی لوک شاو نیز در مصاحبه ای جالب از لئو مسی به عنوان دشوار ترین رقیب خود یاد کرده است. او در این باره گفت: " سخت ترین بازیکنی که در مقابلش قرار گرفته‌ام؟ من قصد دارم از لیونل مسی نام ببرم. از نظر من او در جهان بهترین محسوب می‌شود و طی 10 سال گذشته کاملا این گونه بوده است پس قطعا پاسخ من برای این سوال مسی خواهد بود."

لوک شاو در ادامه به تمجید از دو ستاره خط هافبک منچستریونایتد یعنی برونو فرناندز و پل پوگبا پرداخت و گفت: " به نظر من همه شواهد حاکی از آن است که برونو فرناندز از شخصیت فوق العاده ای برخوردار است. در مورد پل پوگبا نیز همین شرایط وجود دارد و ما او را به خاطر شخصیتش دوست داریم. در واقع امیدواریم که پل همین‌گونه به کارش ادامه دهد."


01570126.jpg


 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
پیشنهاد دیوانه وار یونایتد توسط بارسلونا رد شد
بارسلونا تمایلی به فروش آنسو فاتی، پدیده جوان خود به منچستریونایتد نشان نداده است.



به گزارش "ورزش سه"، نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شد باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی شگفت انگیز به ارزش 130 میلیون پوند برای آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا در تابستان گذشته ارائه داده که از سوی باشگاه اسپانیایی رد شده است. آنسو فاتی 18 ساله فصل گذشته موفق به رسیدن به ترکیب تیم اصلی شده و در 33 بازی نیز هشت گل وارد دروازه رقبا کرد.

01574657.jpg


البته این پیشنهاد بلافاصله توسط جوزپ بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا رد شده و کاتالان ها تمایلی به فروش این بازیکن بااستعداد نشان نداده اند. شیاطین سرخ در تابستان در ابتدا تلاش زیادی برای خرید جیدون سانچو، ستاره جوان و انگلیسی دورتموند نشان دادند، اما مذاکرات طولانی مدت به سرانجام نرسید و سانچو در بوندسلیگا ماندنی شد. جالب اینجاست بارسلونا در طول یک سال اخیر و بعد از شیوع ویروس کرونا دجار مشکلات مالی عدیده ای شده و بارها اخباری در مورد احتمال ورشکستگی این تیم منتشر شده است.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
برونو منچستر را قهرمان کند، بعد با کانتونا مقایسه شود
مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است هنوز برای مقایسه برونو فرناندز با اریک کانتونا زود است.



به گزارش "ورزش سه"، استیو بروس معتقد است برونو فرناندز در طول اولین سال حضورش در یونایتد رگه‌هایی از اریک کانتونا را نشان داده اما باید برای شایستگی مقایسه با اریک کانتونا جام قهرمانی کسب کند.


01574632.jpg



ستاره پرتغالی پس از پیوستن به جمع بازیکنان یونایتد در ژانویه سال گذشته میلادی تاثیر بسیاری در تغییرات این تیم داشته و به بهبود شرایط تیم اوله گونار سولسشر کمک بسیاری کرده است.
تبلیغات

چنین تاثیرگذاری باعث شده که فرناندز با اریک کانتونا ستاره سابق شیاطین سرخ، مقایسه شود که درخشش او در میانه دهه 90 میلادی منجر به موفقیت‌های بسیاری برای باشگاه شد اما بروس باور دارد که فرناندز برای مقایسه با او باید اول جام کسب کند.


01342033.jpg



بروس هم تیمی سابق کانتونا و سرمربی فعلی نیوکاسل، در آستانه دیدار با یونایتد گفت:« چیزی که بر اساس آن عملکرد افراد در یک بازه زمانی مورد قضاوت قرار می‌گیرد، دستاوردهای آنهاست. اریک برای ما سرعت دهنده پیشروی و کسب جام بود. نحوه بازی فرناندز در 12 ماه گذشته به اریک شبیه بوده است.»

بروس ادامه داد:« اینکه برونو را با کانتونا مقایسه می کنند، برای او اتفاق مثبتی است و معتقدم باید به همین روند ادامه دهد. کسب جام با منچستریونایتد به او این اجازه را می دهد تا لقب کانتونای جدید را از آن خود کند. باید ببینیم تیم با برونو چه دستاوردهایی خواهد داشت.»
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
سولسشر: باید بهترین منچستریونایتد ممکن باشیم
با بازگشت به رده دوم جدول لیگ برتر و با وجود اختلاف 10 امتیازی با صدر جدول، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، حاضر نیست شکست در رقابت بر سر قهرمانی را بپذیرد.



به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته با پیروزی 3-1 برابر نیوکاسل توانست رده دوم جدول را از لسترسیتی پس بگیرد و به رغم اختلاف 10 امتیازی با منچسترسیتی در صدر جدول، سولسشر هنوز حاضر نیست تا شکست در رقابت بر سر قهرمانی را بپذیرد.

سولسشر گفت: "من هرگز نمی گویم همه چیز تمام شده، تا زمانی که واقعا تمام شده باشد. خیلی از تیم ها را برای مثال می بینید که دارند طاقت می آورند: کار خودتان را بکنید و شاید چیزی اتفاق بیافتد.
ما فقط به بازی های خودمان فکر می کنیم. اینجوری نیست که قرار باشد به این فکر کنیم که قهرمان نخواهیم شد، هیچ فایده ای در این وجود ندارد. خیلی چیزها داریم تا به خاطرشان بازی کنیم. باید آماده هر چیزی باشیم و همه بازی ها برای ما مهم هستند.

01575150.jpg




هر وقت که سه امتیاز بازی را می گیریم کارمان را انجام داده ایم. این کاری است که باید انجام دهیم و بعد می بینیم که بقیه تیم ها چه می کنند.
باید راهی پیدا می کردیم تا در نیمه دوم ببریم. نیمه اول در حد استانداردهایی که ما می خواستیم نبود. تا نیمه طول کشید تا ما انرژی خودمان را پیدا کنیم.

ما نمی توانیم تیم های دیگر را کنترل کنیم، فقط می توانیم روی خودمان تمرکز کنیم و در هر بازی بهترین منچستریونایتد ممکن باشیم. اتفاقات زیادی می افتند و در فوتبال همیشه شگفتی های بسیاری رقم می خورد."

سولسشر همینطور راجع به دنیل جیمز که گل دوم یونایتد را به ثمر رساند گفت: "او هرگز محو نشده بود. او در پشت صحنه به سختی تلاش می کرد و همیشه در دسترس بود. جیمز بازیکنی است که با سرعت و انرژی که دارد، همیشه می توانید از او در مناطق مختلف زمین استفاده کنید."
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
گلر سه شغله منچستر، داور چهارم شد! (عکس)
لی گرانت دروازه بان ذخیره منچستریونایتد در دیدار شب گذشته این تیم مقابل نیوکاسل، نقش مربی دروازه بانها و داور چهارم را ایفا کرد!



به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ جزیره، شب گذشته منچستریونایتد موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد نیوکاسل عبور کرده و به رده دوم جدول رده بندی بازگردد. نکته عجیب این دیدار، حضور لی گرانت سنگربان ذخیره منچستر در نقش کمک داور چهارم بود.

لی گرانت که اکنون در سومین فصل حضور خود به عنوان بازیکن منچستر یونایتد قرار دارد، پس از انتقال غافلگیرانه خود از استوک سیتی در ژوئیه 2018، فقط دو بار برای شیاطین سرخ به میدان رفته است.

این دروازه بان 38 ساله که با هزینه 1.5 میلیون پوند و با درخواست ژوزه مورینیو به منچستر پیوست، در این مدت یک بار در رقابت های لیگ کاپ و یک بار نیز در لیگ اروپا برای منچستر به میدان رفته است و در این مدت به عنوان ذخیره دخیا بر روی نیمکت یا سکو نشسته است.

اما زمانیکه اوله گونار سولسشر سرمربی منچستر اقدام به انجام تعویض کرد، مسئله ای باعث تعجب طرفداران منچستر شد، حضور شولا شویتر 17 ساله و یا ورود خوان ماتا نبود بلکه قرار داشتن تابلوهای تعویض در دست لی گرانت تعجب هواداران شیاطین سرخ را برانگیخت.

01575317.jpg





01575319.jpg


01575318.jpg


دلیل حضور گرانت به عنوان داور چهارم، محدودیت های مربوط به همه گیری ویروس کرونا است. به این معنی که کادر مربیگری باشگاه ها تابلوهای تعویض دیجیتال را نزد خودشان نگه داشته اند تا تعداد افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنند یا آنها را از طریق صفحه تماس لمس می کنند، کاهش یابد.

01575320.jpg



گرانت علاوه بر ایفای نقش داور چهارم در بازی شب گذشته، نام او به عنوان مربی دروازه بان های منچستر یونایتد نیز در لیست رسمی بازیکنان و کادر اجرایی بازی درج شده بود. با عدم حضور چندین مربی از جمله مایک فلین، مایکل کریک و کایران مک کنا، گرانت به عنوان مربی دروازه بان تیم سولسشر نیز معرفی شد.

در بازی شب گذشته، دین هندرسون به عنوان بازیکن ذخیره دخیا بر روی نیمکت منچستریونایتد حضور داشت. یونایتد به لطف گل های راشفورد ، جیمز و برونو فرناندس ، از سد نیوکاسل گذشت.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
پدیده انگلیسی؛ عامل دور شدن سانچو از یونایتد
اتلتیک مدعی شد عملکرد خوب میسون گرینوود باعث شده باشگاه منچستر یونایتد دیگر علاقه چندانی به جذب جیدون سانچو نداشته باشد.



به گزارش "ورزش سه"، در تابستانی که گذشت بارها بحث حضور جیدون سانچو در منچستریونایتد مطرح شد و حتی در مقطعی گفته شد که توافقات لازم برای انتقال این ستاره انگلیسی به اولدترافورد شکل گرفته است اما نهایتاً دو طرف بر سر مسائل مالی با یکدیگر به توافق نرسیدند تا حضور سانچو در جمع شیاطین سرخ منتفی شود.


01544472.jpeg






با وجود عدم نهایی شدن انتقال جیدون سانچو به یونایتد در تابستان اخیر، همچنان شایعات علاقه باشگاه انگلیسی به جذب این بازیکن شنیده می شود؛ اخیراً چندین منبع ادعا کردند که ستاره تاثیرگذار دورتموند همچنان هدف اول نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ محسوب می‌شود و آنها در تابستان پیش رو یک بار دیگر برای این انتقال بزرگ تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

با این حال اتلتیک ادعای متفاوتی را در این باره مطرح کرده است. این منبع مدعی شده که باشگاه منچستریونایتد دیگر علاقه چندانی به جذب جیدون سانچو ندارد و مایل نیست برای به خدمت گرفتن او به آب و آتش بزند. اتلتیک ادعا می کند که یکی از مهمترین دلایل عقب کشیدن منچستریونایتد برای این انتقال، عملکرد خوب پدیده انگلیسی آن ها یعنی میسون گرینوود بوده است. در واقع به نظر می‌رسد که یونایتد این بازیکن را در حد و اندازه های سانچو می‌بیند و به همین خاطر دیگر علاقه چندانی به جذب ستاره دورتموند ندارد.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
لینگارد باید فصل یونایتد را برای همیشه ببندد
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که جسی لینگارد باید فصل منچستریونایتد را به طور کامل ببندد و این تیم را برای هیمشه ترک کند.



به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد پس از ماه ها دوری از میادین و خط خوردن از لیست بازیکنان منچستریونایتد توسط اوله گنار سولسشر، به صورت قرضی و تا پایان این فصل به تیم وستهام پیوست. لینگارد با گلزنی از نخستین بازی در ترکیب وستهام ثابت کرد که سرمربی یونایتد راجع به او اشتباه کرده است.

ریو فردیناند معتقد است که این ستاره جوان باید برای همیشه از منچستریونایتد برود چرا که بهتر از آن است که نقش دوم و بازیکن جایگزین باشد.

01575546.jpg




فردیناند گفت: "من پیش از این هم در این مورد صحبت کرده بودم و معتقدم که جسی باید فصل منچستریونایتد را به طور کامل ببندد چرا که او برای مدت ها بخشی از بازیکنان نبود و در تیم نقشی نداشت.
حالا می توانید لبخند را در چهره او ببینید، شیوه ای که او فوتبال بازی می کند و اعتماد به نفسی که به نظر می رسد به دست آورده...

دوباره درخششی در چشمان او به وجود آمده که من دو سال بود ندیده بودم. چطور ممکن است بعد از چشیدن این تجربه، دوباره بخواهد به منچستریونایتدی برگردد که در آنجا بازیکنی است که گاهی اندکی بازی به او می رسد؟
او بلافاصله در وستهام جا افتاد و من فکر نمی کنم که بخواهد به یونایتد برگردد و دوباره نقش دوم و ذخیره را داشته باشد و جانشین این و آن شود.

01575545.jpg


اگر به یونایتد برگردد قطعا این اتفاق می افتد و او باید ذخیره برونو فرناندز باشد. مجبور می شود ذخیره هر بازیکنی از یونایتد شود که در جلو بازی می کنند.

نمی گویم که او به اندازه کافی خوب نیست، من فقط چیزی را می گویم که از انتخاب های آنها برای تیم اصلی دستگیرم شده است. با توجه به این موضوع اگر من جای او بودم قطعا از یونایتد می رفتم و به بازی ام ادامه می دادم."

لینگارد در اول بازی خود برای وستهام دبل کرد و در برتری 2-1 این تیم برابر تاتنهام نیز گل پیروزی بخش آنها را به ثمر رساند.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
یونایتد حذف شده اما پوگبا در مرکز تبلیغ اسپانسر CL
پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، به لیونل مسی، جیدون سانچو و شانیس فن د ساندن، ستاره تیم ملی فوتبال زنان هلند، در کمپین تبلیغاتی جدید پپسی در چمپیونزلیگ پیوسته است.



به گزارش "ورزش سه"، با وجود حذف منچستریونایتد از چمپیونزلیگ در مرحله گروهی، نه تنها پل پوگبا به مسی، سانچو و شانیس فن‌دِساندن در تبلیغ جدید شرکت پپسی برای چمپیونزلیگ پیوسته است که نقش پر رنگ تری از دیگر بازیکنان حاضر در این تبلیغ برعهده دارد.

01575779.jpg


تبلیغ جدید پپسی به منظور گرامی‌داشت همکاری این شرکت با یوفا در برگزاری چمپیونزلیگ، با پرستیژترین رقابت های اروپایی، تهیه شده است.



اما هواداران نکته سنج و تیزبین حاضر در توییتر، بلافاصله این پرسش را مطرح کردند که چرا ستاره منچستریونایتد که حتی به مرحله حذفی این رقابت ها نرسیده، در این تبلیغ حضور دارد؟

01575780.jpg


یکی از کاربران توییتر نوشته: "پوگبا در تبلیغات چمپیونزلیگ چه می کند؟"

01575783.jpg


دیگر توییت کرده: "پوگبا در چمپیونزلیگ دنبال چیست؟"

01575782.jpg


مسی و بارسا هفته گذشته 4-1 برابر PSG در چمپیونزلیگ شکست خوردند. جیدون سانچو به همراه بوروسیا دورتموند در دیدار خود برابر سویا 3-2 پیروز شدند و از همه موفق تر اما فن د ساندن بوده که با تیم زنان وولفسبورگ در بوندسلیگا دوم است و در پنج بازی قبلی خود پیروز شده اند.

01575784.jpg


پپسی سال ها است که تبلیغاتی فوتبالی را روانه بازار می کند و در سالهای پیش با ستاره های بزرگی همچون دیوید بکام، روبرتو کارلوس و فرانچسکو توتی تبلیغاتی به یادماندنی ساخته است.

در تبلیغ سال پیش این شرکت محمد صلاح، ستاره لیورپول، و رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی، در کنار مسی و پوگبا حضور داشتند.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
صعود یونایتد و میلان به دور بعد لیگ اروپا
تیم های منچستریونایتد و میلان با برتری مقابل حریفان‌شان، به دور بعد لیگ اروپا صعود کردند.



به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ که در دیدار رفت با نتیجه 4-0 رئال سوسیداد را شکست داده بودند، دردیدار امشب در الدترافورد به نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 دست پیدا نکردند اما به لطف برد پرگل دیدار رفت، راهی مرحله بعد شدند.
البته هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. از جمله در دقیقه 12 که سوسیداد صاحب یک ضربه پنالتی شد اما اویارسابال توپ را از کنار دروازه به بیرون زد.

01576300.jpg


هر دو تیم یک بار تیر دروازه حریف را هم به لرزه در آوردند و در دقیقه 61، اکسل توانزبه می توانست منچستریونایتد را پیش بیندازد اما داور به دلیل خطای شدید ویکتور لیندلوف روی بازیکن حریف، این گل را نپذیرفت و در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.
تبلیغات



میلان هم در خانه برابر ستاره سرخ بلگراد به تساوی 1-1 رسید تا دو تیم در مجموع دو دیدار به مساوی 3-3 برسند اما شاگردان استفانو پیولی به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، راهی مرحله بعد شدند.

01576299.jpg


ابتدا در دقیقه 9 بود که برخورد توپ به دست مدافع ستاره سرخ در محوطه جریمه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. فرانک کسیه پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را 1-0 کرد. این نتیجه تنها 15 دقیقه پا برجا بود که ال فاردو با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه، دروازه میلان را باز کرد.
اما در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که حکم به صعود میلان به مرحله بعد داد.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
قبل از سیتی، یونایتد به دنبال جذب من بود
ایلکای گوندوغان، ستاره منچسترسیتی در گذشته مورد توجه منچستریونایتد قرار داشته است.



به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوغان با به ثمر رساندن 11 گل در 19 بازی لیگ، یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر بوده و نقش مهمی در صدرنشینی مقتدرانه منچسترسیتی ایفا کرده است. ایلکای گوندوغان در مصاحبه ای مدعی شد پیش از انتقال به سیتی با پیشنهاد منچستریونایتد مواجه شده، اما باشگاه دورتموند اجازه این انتقال را به او نداده است.

ایلکای گوندوغان گفت: "فکر می کنم حداقل دو یا سه سال قبل از پیوستن من به سیتی و زمانی که در دورتموند بازی می کردم، مذاکراتی برای انتقال به منچستریونایتد وجود داشت. شینجی کاگاوا، یکی از هم تیمی های من به یونایتد رفت و یک نفر به من گفت که قبل از خرید او، مدیران یونایتد چند بازی من را تماشا کرده بودند.

01572957.jpg




در ادامه آنها خواهان جذب من شدند، اما در مذاکرات پیشرفتی حاصل نشد، زیرا مدیران دورتموند خیلی زود اعلام کردند که مایل به فروش من نیستند همچنین چند سال از قراردادم مانده بود، بنابراین در آن مقطع امکان مذاکره و توافق وجود نداشت. البته حالا من بسیار خوشحالم که در پایان به سیتی پیوستم و از نظر من هر اتفاقی دلیلی دارد.

من واقعا از انتقال به این تیم و زندگی در شهر منچستر لذت می برم. من همچنین عملکرد منچستر یونایتد طی چند سال گذشته را مورد تمجید قرار داده و از بازی کردن در برابر آنها لذت می برم. من از زندگی در این شهر در کنار آنها لذت می برم و داستان فوتبال همین است."
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
یه تساوی ناامید کننده با پالاس
با این شکل بازی قهرمانی اروپا هم دور از دسترس هست
 

AslanSalarkia

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
25 جولای 2013
نوشته‌ها
7,282
لایک‌ها
22,271
محل سکونت
تهران
تبریک بابت برد
فوق العاده بودیم
تاکتیک اوله جرف نداشت، به بهترین شکل جلوی این سیتی آماده بازی کردیم و حتی بیشتر هم میتونستیم بزنیم
شاو کماکان روند فوق العادش ادامه داره، دفاعمونم عالی بود این بازی
هندرسون هم خیلی مطمئن نشون داد تو بازی به این مهمی
In Olé we Trust
And
MANCHESTER IS RED ♥️
 

batoobato

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
6,557
برد خوبی بود من امیدی نداشتم این عدم اطمینان خیلی ها میگن از نداشتن تاکتیک روان ناشی میشه اینکه ما چرا در طولانی مدت نمیتونیم با سیتی رقابت کنیم دلیلش مشخصه اونها بازیکنهای رو نیمکتشون هم بالای پنجاه میلیون ارزش دارن و با سرمایه ای که جمع شده حتی اگر شیخ های عرب فردا هم برن این ساختار در سیتی میمونه متاسفانه تیم ما به واسطه حضور سرالکس به فرد مبتنی شد و خوب سرالکس یک استثنا بود و در ضمن ما هم رقبامون انقدر خوب نبودن ما هیچوقت برای قهرمان شدن نزدیک به صد امتیاز در یک سال نگرفتیم چیزی که سیتی امسال هم داره انجامش میده چه بسا اگر سر الکس هم میموند تو این چند سال دست ما به جام نمیرسید توی این محشری که سیتی و غیره ایجاد کردن با تقویت در چند پست هم بعیده بتونیم سال بعد بالایسی تا بازی رو از سی و هشت بازی ببریم
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
خب در ادامه بردهای خارج از خانه، میلان رو هم در سن سیرو بردیم و رفتیم به مرحله بعد. فردا قرعه کشی انجام خواهد شد.
 

AslanSalarkia

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
25 جولای 2013
نوشته‌ها
7,282
لایک‌ها
22,271
محل سکونت
تهران
خب در ادامه بردهای خارج از خانه، میلان رو هم در سن سیرو بردیم و رفتیم به مرحله بعد. فردا قرعه کشی انجام خواهد شد.
خوردیم به گرانادا
فرصت خوبیه که بالاخره با اوله یه جام بگیریم ک هم تیم روحیه بگیره و هم فشارا کم شه
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
خب با یه نمایش ضعیف شانس قهرمانی در جام حذفی رو از دست دادیم .
 

batoobato

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
6,557
به نظرم برای اوله اف ای کاپ اولویت نداشت که اشتباهم بود چون شدیدا تیم نیاز به جام داره آخه کی بازیکنی که دو ماهه تو مسابقه رسمی پاش به توپ نخورده رو بازی میده (vdb) با توجه به اینکه ما تا دو هفته بازی هم نداریم میشد بازیکنهای اصلی بازی کنند که البته بعد از بازی سنگین با میلان شاید آمادگی لازم رو نداشتن.

اخیرا بیلی گفته من از شرایط راضی نیستم بازی به اندازه بهم نمیرسه!!!آخه مرد حسابی با این ضریب مصدومیت اصلا میتونی بیشترم بازی کنی؟
 
بالا