• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
تبریک بابت پیروزی شیرین اون هم در آخرین دقیقه بازی. :)

شاد و پیروز باشید
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

منم تبریک می گم برد خیلی خوبی داشتیم.

گل کرانسیچ هم از اخبار دیدم گل جالبی بود.
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
سلام به همه یوونتوسی های عزیز مخصوصا جوادهای گل.
ببخشید که تقصیر خدمت دارم اما همیشه از دور تاپیک رو کنترل میکنم.

تبریک بابت بازی های خوبی یووه و نزدیکتر شدنمون به صدر.
راستی بچه ها شنیدم آدبایور اومده به یووه. راسته؟؟؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام به همه یوونتوسی های عزیز مخصوصا جوادهای گل.
ببخشید که تقصیر خدمت دارم اما همیشه از دور تاپیک رو کنترل میکنم.

تبریک بابت بازی های خوبی یووه و نزدیکتر شدنمون به صدر.
راستی بچه ها شنیدم آدبایور اومده به یووه. راسته؟؟؟
سلام محسن جان ممنونم عزیز.

یه صحبت هایی در موردش بود ولی هنوز معلوم نیست که بگیرنش یا نه! به نظر من که بازیکن خوب و آینده داریه .
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
مثل این که گوش شیطون کر یواش یواش بازیکن های مصدوم دارن بر می گردن تا به تیم کمک کنن.
این هم چند خبر از یووه:
---------------------------

متاسفم برای اخباری که به گوش می رسد
delneri1.jpg


پس از کسب پیروزی ارزشمند یکشنبه شب برابر ابی و اسمانی های کشور شرایط و فضا در مجموعه سیاه و سفید یووه روند بهتری به خود گرفته و انگیزه بازیکنان و مربیان برای ادامه راه با حفظ قدرت و نمایشی زیباتر بالا رفته، جیجی دل نری که از عملکرد شاگردانش رضایت کامل دارد تاکید می کند ایجا در یووه اعتماد و انگیزه بیشتری وجود دارد.

می دانیم که خیلی خوب نتیجه گرفتیم و روند رو به رشدی که انتظار داشتیم را به خوبی ارائه کردیم اما اینجا پایان راه نیست، از این به بعد شرایط سخت تر می شود و ما باید علاوه به کسب نتایج درخشان شرایط خود را نیز حفظ کنیم و بهبود بخشیم.

میلان در 6 امتیازی ما قرار دارد و ما باید بهتر ظاهر شویم، ناپولی و لاتزیو هم امتیاز ما هستند و نباید از این گروه خوب غافلگیر شویم. بازیکنان شایسته در ترکیب هر سه تیم حریف وجود دارند که برای موفقیت می جنگندد و مربیان بزرگی که برای پیروزی تیم های شان برنامه دارند. ما تا پایان به دنبال حفظ موفقیت های کنونی هستیم.

اما بوفون و اخباری که در خصوص او پس از بازگشت شنیده می شود، متاسفم برای اخباری که به گوش می رسد، جیجی یک بازیکن مهم برای یوونتوس است، یک جراحی بسیار حساس را پشت سر گذاشت و حالا به خوبی در تمرینات اختصاصی خود شرکت می کند و به محض اینکه امادگی خود را کسب کرد به تیم می پیوندد و مطمئن هستم که بهترین نمایش ها را در یووه و تیم ملی خواهد داشت. اما همه در یووه بر این عقیده ایم که او باید با بهبودی کامل به ترکیب بازگردد تا مشکلی برای او ایجاد نشود. در این شرایط به امادگی کامل گروه فکر می کنیم و ارزشی که همه بازیکنان تیم دارند.


جدال کراسیچ - زلاتان در سری آ
krasic_genoa_juventus_21novembre2010_cover.jpg


به پایان سال نزدیک می شویم، سالی که برای یک مهره صرب خوشایند بود و توانست با جلب توجه یکی از پرافتخارترین تیم های فوتبال اروپا راهی این تیم ایتالیایی شود و با پیراهن سیاه و سفید ان بدرخشد. میلوش کراسیچ حالا دیگر تصمیم توقف ندارد. بیش از اینکه به تعطیلات پایان سال فکر کند به ادامه موفقیت می اندیشد و اما این تعطیلات او را به یاد تعطیلات سال گذشته می اندازد.

دسامبر 2009 زمانی که فضا و شرایط یوونتوس را نمی شناخت و به دنبال تیمی جدید با فضا و شرایطی مناسب می گشت و در ژانویه 2010 زسکا رسما از اجازه ترک میلوش پس از اتمام فصل خبر داد تا راه برای یوونتوسی شدن شبه ندود جدید اغاز شود.

او پس از ماه ها مذاکره و بررسی سرانجام بیانکونری شد و در نخستین حضور خود درخشید و درخشش ادامه دار شد تا به دیدار برابر لاتزیو رسید، گلی در اخرین دقیقه بازی که سه امتیاز را برای یوونتوس به ارمغان اورد تا علاوه بر اینکه او را کابوس جدید سری ا می نامند، حریف اصلی زلاتان در میلان معرفی کنند و تاکید داشته باشند از این پس نه تنها منتظر رقابت یووه و میلان باشید بلکه به جدال جدید کراسیچ و زلاتان نیز توجه کنید.

میلوش که خود از شرایط کنونی اش راضی ست می گوید: به سال اینده فکر میکنم، به دیدارهای اتی، به رقابت هفته بعد، به موفقیت بیشتر با یووه، به همکاری با هم تیمی ها، به گلزنی برای یووه و به دخترم میلاس که در سپتامبر تولد شد و زندگی مرا در یوونتوس بهتر کرد.

گفتنی ست میهایلوویچ که پیش از این از پیوستن کراسیچ به یووه ابراز ناخوشایندی کرده بود اظهار داشته برای او خوشحالم، شرایط را به خوبی شناخته و می تواند با یووه به موفقیت های زیادی دست یابد و رشد کند.​


از شرایط فعلی رضایت کامل دارم
alex9.jpg


همچون همیشه اماده و قبراق به نظر می رسد گویی در سن جوانی ست و انرژی و توان زیادی دارد اما او با وجود 35 سال سن همچنان با قدرت در تمرینات حضور می یابد و بیشترین ساعات تمرین را سپری می کند تا امادگی خود را از دست ندهد. الکس دل پیرو سمبل بیانکونری های جهان از اوضاع کنونی تیم راضی ست.

رضایت ما و کلیه تیفوسی ها از برتری در یک دیدار خانگی و حساس را به خوبی شاهد هستیم. رقابت سختی میان ما، میلان، لاتزیو و ناپولی ست و حالا از این برتری بسیار خرسندیم. شرایط تیمی یووه رضایت بخش است.

اینکه هر بازی تنها سه امتیاز دارد کامل درست است اما برخی دیدارها سه امتیازش ارزش بیشتری دارد، یکشنبه شب از ان دیدارهایی به شمار می رود که سه امتیاز ان ارزش بیشتری داشت. امادگی بازیکنان و تیم در کنار نمایش عالی و پیروزی شبی دیدنی را ثبت کرد و حالا به بازی بعد در سری ا بیشتر فکر می کنیم هر چند که با شایستگی کامل پنجشنبه شب به مصاف منچسترسیتی در لیگ اروپا می رویم.​


بازیکن زیر دریایی زرد در راه تورین
nilmar1.jpg







image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب بازی امشب هم مساوی شد و با 6 تا مساوی از جام کنار کشیدیم:دی
---------------

حذف از لیگ اروپا بدون حتی یک شکست ( یووه 1 - 1 ستی )
manchester_16dicembre2010_cover3.jpg

ششمین و اخرین دیدار یوونتوس در لیگ اروپا نیز با نتیجه ی تساوی به پایان رسید و بانوی پیر بدون اینکه در این رقابت ها شکستی را در پرونده ی خود ببیند از دور مسابقات حذف و تیم های منچستر سیتی و پوزنان از این گروه راهی مرحله ی بعد شدند.

یوونتوس اولین تیم در طول تاریخ لیگ یوفا و اروپا شد که در مرحله ی گروهی هر 6 بازی گروهی خود را تساوی به پایان رساند و بدون حتی یک باخت و پیروزی از گردونه ی رقابت ها حذف شد.

در نیمه اول بازی چندان زیبایی را از یوونتوس شاهد نبودیم و بازیکنان بسیار بدون برنامه و سردرگم بازی می کردند و عدم حضور بونوچی – اکوئیلانی در خطوط دفاع و میانی بسیار جلب توجه می کند و بازیکنان جانشین نتوانستند عمکلرد مناسبی را از خود بر جای بگذارند

دل پیرو و ملو دو بازیکنی بودند که در حالت تهاجمی یوونتوس فعال ظاهر می شدند و بازیکنان کناری یووه در این نیمه بسیار ضعیف ظاهر شدند و حتی تغییر پست کراسیچ و په په در دقایقی از نیمه اول نیز چندان موثر نبود و بانوی پیر تنها بر روی حرکت دیدنی دل پیرو و تیزهوشی جیانتی بازیکن جوان خود موفق شد در اخرین دقایق نیمه اول تک گل برتری خود را به ثمر برساند.

در نیمه دوم نیز سردی بازی حرف اول را می زد و دو تیم تلاش زیادی برای انجام یک بازی تماشاگر پسند ارائه ندادند و بازی در میانه ی میدان دنبال بود و تعویض های دل نری و بازی دادن به بازیکنان جوان یوونتوس نشان از بی اهمیت بودن این دیدار برای دل نری داشت.

بازیکنان سیتی که برای صدر نشینی در این گروه نیاز به یک تساوی داشتند در 77 دقیقه ی این دیدار موفق شدند با استفاده از غفلت لگروتالیه مدافع میانی یووه گل تساوی خود را به ثمر برسانند و با کسب 11 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله ی بعد بازی ها شوند.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم پوزنان موفق شد با کسب برتری یک بر صفر در مقابل تیم سالزبورگ به عنوان تیم دوم راهی مرحله ی بعد بازی ها شود و یوونتوس با کسب 6 امتیاز از 6 بازی در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت.

گفتنی است یوونتوس هفته ی گذشته ی این بازی ها و با تساوی در زمین پوزنان از این مسابقات کنار رفته بود و نتیجه ی این دیدار از اهمیت بالایی برای شاگردان دل نری برخوردار نبود.


image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب فصل اروپایی تموم شد. امیدوارم تو لیگ خوب باشیم و نهایتا بتونیم حتی قهرمانی رو هم بدست بیاریم که به نظر من زیاد دور از دست نیست.
و خبر ها:

1m9j1b6uipjwm2gfwh1.jpg

کاپتان:
تمدید قرارداد ؟ بهتر است در مورد بازی صحبت کنیم
الساندرو دل پیرو کاپیتان افسانه ای باشگاه یوونتوس در پایان دیدار مقابل منچستر سیتی انگلیس از تلاش تیم خود برای تمرکز برای دیگر اهدف بانوی پیر در ادامه ی فصل جاری خبر داد.

دل پیرو در مورد حضور جوانان در ترکیب یووه گفت: "انها باید بسیار خوشحال باشند. جیانتی یک گل بسیار دیدنی را به ثمر رساند. من امیدوار هستم انها با وضعیت فعلی زندگی کنند و با هوشیاری و تمرکز خود در ادامه به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند."

دل پیرو در پاسخ به تمدید قرارداد خود با یووه گفت: "بهتر است اکنون در مورد این دیدار صحبت کنیم و من فکر می کنم امشب بازی خوبی انجام دادیم و معتقد هستم باید به روش خود ادامه دهیم تا بتوانیم بهتر از گذشته باشیم."

الکس در پایان به دیدار مقابل کیه وو اشاره کرد و گفت: "همانند بقیه ی مسابقات ما بسیار مهم می باشد و با پیروزی در این دیدار می توانیم در ادامه ی راه موفق تر باشیم. ما در انتظار جام حذفی ایتالیا نیز هستیم.




گلزنی برای یوونتوس فوق العاده است
در ابتدای دیدار یوونتوس در مقابل منچستر سیتی همگان از دیدن نام نیکولو جیانتی در کنار الکس دل پیرو در خط حمله ی یوونتوس تعجب کردند اما این ستاره ی جوان بانوی پیر تک گل یووه را در این دیدار به ثمر رساند.

بازیکن تیم جوانان یووه که در این دیدار فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بود در پایان دیدار گفت: "حضور در ترکیب اولیه ی تیم یوونتوس و گلزنی از پاس دل پیرو بسیار فوق العاده و حائز اهمیت می باشد."

"شروع بازی برای ما اسان نبود و به سختی توانستم خودم را در میدان پیدا کنم ولی بسیار خوش شانس بودم که توانستم در این دیدار گلزنی کنم و گل خودم را به خانواده و تمام کسانی که نزدیک به من بودند تقدیم می کنم."
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

H-C

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 مارس 2008
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
414
سن
34
محل سکونت
Tehran
یه مقاله ای ظاهرا در وب سایت هواداران یوونتوس منتشر شده در اعتراض به پخش همیشگی بازی های رئال و بارسا از شبکه 3 که سایت گل هم این رو گذاشته :

http://www.goal.com/iran/news/1825/...ان-یوونتوس-به-شبکه-3-شما-بارسا-تی-وی-هستیدما-

من یکماه پیش بود شاید ! رفتم توی سایت شبکه سه و توی قسمت انتقادات و پیشنهادات یک متنی رو نوشتم بعنوان انتقاد از همین موضوع و فرستادم براشون !

برید شماها هم یه E-mail ای چیزی بزنید اعتراض کنید به این موضوع !
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

ممنون حسام جان اینا از یه تیمی که خوششون بیاد دیگه ولش نمی کنن :دی
خوب متاسفانه در دقیقه آخر بازی گل تساوی رو دریافت کردیم و با تساوی سال رو به پایان رساندیم:دی

------------
بد شانسی در اخرین دیدار سال ( کیه وو 1 - 1 یوونتوس )
qua-iaq.jpg

در حالی که داور زمان تلف شده را اعلام کرده و یوونتوس در اخرین دیدار خود در سال 2010 با برتری یک بر صفر از تیم کیه یوو پیش بود پیلیسیر مهاجم سرعتی کیه وو با استفاده از اشتباه مدافعان یوونتوس بازی را به تساوی کشاند.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که دو تیم لاتزیو و ناپولی دو رقیب جدی یووه در صدر جدول موفق شد با گلزنی در دقیقه ی 90 به پیروزی دست پیدا کنند و بانوی پیر با دریافت گل در دقیقه ی 90 به مکان چهارم جدول سقوط کرد.

دل نری در شروع نیمه اول ترکیب کامل خود را در اختیار نداشت و به غیر دل پیرو- ملو و مارکیزیو که در این دیدار غایب بودند مومو سیسکو دیگر هافبک بانوی پیر در چند ساعت مانده تا شروع بازی مصدوم شد و دل نری مجبور به استفاده از جیاندوناتو بازیکن جوان خود در خط میانی شود.

زمین خراب و نامسطح ورزشگاه بنته گودی کیه وو مهم ترین دلیل بازی ضعیف دو تیم درنیمه اول بود و بازیکنان تکنیکی یوونتوس نمی توانستند بازی زمینی خود را به نمایش بگذارند و بر همین اساس شاهد بازی هوایی از سوی دو تیم بودیم.

در دقیقه ی 16 این دیدار در حالی که مدافعان یوونتوس به گمان افساید در جای خود متوقف شدند مهاجم کیه وو فرار خود را اغاز کرد اما کیه لینی با خطا وی را متوقف کرد و داور دیدار یک ضربه ی پنالتی به سود تیم کیه وو اعلام کرد اما استوراری سنگربان بانوی پیر با واکنشی دیدنی ضربه ی مارکولینی را دفع کرد.

بعد از ضربه ی پنالتی یوونتوس حالت هجومی تری به خود گرفت و در چند صحنه صاحب موقعیت مسلم گلزنی شد که با بی دقتی مهاجمان و هافبک های یوونتوس این فرصت ها از دست رفت تا در دقیقه ی 31 فابیو کوالیارلا مهاجم گلزن بانوی پیر توانست با یک ضربه ی دیدنی دروازه ی تیم کیه وو را باز کند و دو تیم در پایان نیمه اول با همان نک گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم همه چیز تحت تاثیر اخراج بسیار مشکوک جیاندوناتو بازیکن جوان باشگاه یوونتوس قرار گرفت و در حالی که مهاجم کیه وو با دو مدافع رو به رو بود داور به اشتباه هافبک جوان بانوی پیر را از زمین اخراج کرد تا دل نری مجبور به تعویض کوالیارلا مهاجم گلزن خود شود.

بعد از ده نفره شدن یوونتوس تیم کیه وو تسلط بیشتری بر بازی پیدا کرد و با توجه به یک گل عقب بودن در زمین خود حملات بیشتری را نسبت به نیمه اول بر روی دروازه ی بانوی پیر انجام داد و در چند صحنه دروازه ی یوونتوس با خطرات بسیار جدی مواجه شد اما واکنش های دیدنی استوراری و مقاومت مدافعان بانوی پیر مانع از باز شدن دروازه ی یووه شد.

کیه وو در ده دقیقه ی پایانی بازی تمامی نقاط زمین یوونتوس را تحت کنترل قرار گرفته بود و تمامی بازیکنان زرد پوش در زمین یووه دیده می شدند و در همین دقایق یووه با استفاده از سرعت کراسیچ و پاس های دقیق اکوئیلانی در ضد حملات بسیار عالی عمل کرد و در سه نوبت دروازه ی کیه وو را تا مرز باز شدن پیش برد اما تیرک دروازه و سنگربان کیه وو مانع از گل دوم یووه در این دیدار شدند.

دل نری که در این دقایق تیم خود را تحت فشار شدید می دید برای دفاع بهتر کراسیچ و په په بازیکن سرعتی خود را از زمین خارج و لگروتالیه – ترتائوره مدافعان میانی و کناری خود را به زمین فرستاد تا بازیکنان دفاعی یووه با ترکیب بونوچی – کیه لینی و لگروتالیه در مقابل حملات تیم کیه وو مقاومت بیشتری از خود نشان دهند.

اما در حالی که داور زمان تلف شده ی دیدار را اعلام کرده بود بازیکنان کیه وو با ضربه ی دیدنی پیلیسیر موفق شدند گل مساوی خود را به ثمر برسانند و دو تیم در نهایت به تساوی 1- 1 رضایت دهند

با این نتیجه بد شانسی بانوی پیر در سال 2010 تکمیل شد و یوونتوس دل نری در حالی که شایستگی مکان دوم جدول را دارا بود در نهایت با قرار گرفتن در مکان چهارم به کار خود در سال 2010 پایان داد.


image.php
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
حیف ، گل خوردن دقیقه 93 خیلی بده مخصوصا که بتونی در کورس قهرمانی قرار بگیری . این چندمین باری هست که نتیجه بازی رو مفت از دست می دیم. انشا... بازیهای بعد یه کم با سیاست تر بتونیم بازی رو حفظ کنیم.

شاد و پیروز باشید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

من تا دقیقه نود از لایو اسکور داشتم دنبال میکردم. دیگه فکر کردم تموم میشه. واقعا ضد حال بود. مخصوصا که همونطوری که جواد گفت ناپولی و لازیو دقایق پایانی بردند. هفته قبل دقیقه نود و چهار بردیم و این هفته نود و سه برد رو از کف دادیم.
بهر ترتیب رقیب اصلی فعلا میلان هست و با باخت میلان فرصت کم کردن سه امتیاز رو داشتیم که فقط یه امتیاز کم کردیم.
به امید موفقیت بهتر و بیشتر

ادیت:
ایسنا:
لوييجي دل نري:
با يك مساوي دنيا به آخر نمي رسد


سرمربي تيم فوتبال يوونتوس گفت: دوست داشتم با پيروزي سال را تمام كنيم اما با اين مساوي دنيا به آخر نمي رسد.

تيم فوتبال يوونتوس در هفته‌ي هفدهم رقابت‌هاي سري Aمقابل كيه‌وو با تساوي يك بر يك متوقف شد.

سرمربي تيم فوتبال يوونتوس در گفت و گو با اسکاي اسپورت اظهار كرد: ما دو فرصت عالي به وجود آورديم. يك نيمه بازي با يك بازيكن كمتر كار بسيار دشواري است و البته بايد بگويم بدشانس هم بوديم و گرنه با همين شرايط هم مي توانستيم پيروز شويم. هفته‌ي گذشته در لحظات پاياني به گل رسيديم و پيروز شديم اما اين بار ناكام مانديم. فوتبال همين است.

سرمربي تيم فوتبال يوونتوس ادامه داد: در مجموع از عملکرد شاگردانم راضي هستم. سال 2010 را با شرايط خوبي به پايان برديم اما هنوز نياز داريم كه به سمت بلوغ حرکت کنيم . تمام بازيکنان را در اختيار دارم و اين بازيكنان به من روحيه و اعتماد به نفس مي دهند تا رو به جلو حرکت کنيم.

دل نري همچنين گفت: با يک مساوي دنيا به آخر نمي رسد. مهمترين نکته اين است که با همين روحيه وارد سال جديد شويم. البته ترجيح مي دادم که به پيروزي مي رسيديم و با برد سال را تمام مي كرديم، اما هنوز هم اتفاقي نيفتاده است.
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

بدونه هیچ حاشیه ای اخبار باشگاه رو می گذارم:)
البته به خاطر خواندنی بودن اخبار آنها را در دو پست قرار می دم و از گذاشتن لینک خود داری می کنم;)
-------------------

ترس از محبوبیت فوق العاده یوونتوس در ایران ؟
juventus.jpg


به نظر می رسد محبوبیت باشگاه یوونتوس در جمهوری اسلامی ایران برای بسیاری از طرفداران دیگر تیم های اروپایی قابل تحمل نیست و از هر راهی سعی در پایین کشیدن یوونتوس می کنند.

پس از انتشار بیانیه ی رسمی وب سایت یوونتوس دات ای ار مبنی بر نحوه ی پخش نا عادلانه ی مسابقات زنده فوتبال از شبکه ی سه جمهوری اسلامی ایران و بازتاب گسترده ی ان در وب سایت های ایرانی و حمایت جامعه ی بزرگ طرفداران باشگاه یوونتوس در ایران سایت فوتبالی گل در بخش فارسی خود اقدام به نظر سنجی در مورد پرطرفدارترین تیم اروپایی در ایران کرد که در میان تعجب نامی از یوونتوس ایتالیا دیده نمی شد و این در حالی است که در همان روز بیانیه ی وب سایت یوونتوس دات ای ار که به عنوان پر بازدید کننده ترین خبر وب سایت ورزشی گل قرار داشت و تعداد نظرات طرفداران فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس هر دقیقه بیش از گذشته می شد از روی خروجی سایت گل حذف گردید و باعث تعجب تمامی فوتبال دوستان شد.

اکنون این سوال به وجود می اید که هدف مسئولان و مدیران وب سایت گل از این حرکت غیر حرفه ای چه می باشد ؟ شاید انها تصور چنین حمایت گسترده ای را از سوی طرفداران یوونتوس در ایران نمی کردند و ترس از محبوبیت شدید یوونتوس در جمهوری اسلامی ایران انها را مجبور به این کار کرده است. محبوبیت باشگاه یوونتوس در ایران به حدی بالا بود که به غیر از سایت گل این اعتراض در ده ها سایت دیگر نیز کار شد و تامل در نظرات بازدید کنندگان این وب سایت ها گویای همه چیز بود.

از طرف دیگر می توان به یک مقایسه ی ساده در میان بازدید کنندگان وب سایت های باشگاه های اروپایی در ایران اشاره کرد که وب سایت یوونتوس دات ای ار به عنوان اولین پایگاه تیم های اروپایی در ایران به تنهایی در صدر قرار دارد و هر روز نیز فاصله ی خود را با دیگر وب سایت های اینترنتی افزایش می دهد.

موضوع بعدی تعداد افراد شرکت کننده در مسابقه ی اس ام اسی برترین بازیکن یووه در سال 2010 میلادی بود که در 24 ساعت زمان شرکت در این مسابقه بیش از 3000 طرفدار عزیز باشگاه یوونتوس در ایران در این نظر سنجی بزرگ شرکت کرده و حمایت خود از باشگاه تورینی در ایران اعلام کردند. اما شاید در خوشبینانه ترین حالت تعداد کل افرادی که در نظر سنجی وب سایت گل شرکت کرده به 2000 نفر هم نرسد.

تمامی این موارد حکم به امار بالای طرفداران باشگاه یوونتوس در ایران دارد که متاسفانه بسیاری از طرفداران دیگر تیم ها تحمل دیدن این شرایط را نداشته و همواره سعی در تخریب باشگاه یوونتوس می کنند.

تنها نکته ی دلگرم کننده ما در این موضوع به حمایت بی نظیر طرفداران باشگاه یوونتوس در جمهوری اسلامی ایران بر می گردد که ثابت کردند تحت هر شرایطی تیم خود را طرفداری و تسلیم شرایط فعلی نخواهند شد همانند طرفداران دیگر تیم ها هر روز حامی یک رنگ و یک بازیکن نیستند.

یوونتوس به سری ب سقوط کرد اما نه تنها طرفداران خود را از دست نداد بلکه هر روز بر تعداد طرفداران این تیم اضافه شد پس به نظر می رسد عدم پخش بازی های یوونتوس از شبکه ی سوم سیما و قرار نگرفتن نام این تیم در نظر سنجی های مختلف در وب سایت های اینترنتی ایرانی نمی تواند تاثیری در حمایت طرفداران یوونتوس از این تیم پر افتخار داشته باشد.

وب سایت یوونتوس دات ای ار افتخار دارد همانند 8 سال گذشته هر روز با گسترش دامنه ی فعالیت خود در زمینه ی خبر رسانی به حمایت شبانه روزی از تیم یوونتوس ادامه دهد تا موجبات رضایت طرفداران ایران عزیز را فراهم نماید.

با تشکر
و من الله توفیق
حسین صالحی


نتایج نظر سنجی برترین بازیکن سال 2010
krasic4.jpg


مدیریت وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس در ایران ضمن تقدیر و تشکر از شرکت پرشور و همه جانبه ی طرفداران باشگاه یوونتوس در نظر سنجی انتخاب برترین بازیکن بانوی پیر در سال 2010 نتایج این نظر سنجی را به شرح زیر اعلام کند.

در این نظر سنجی که به مدت دو روز برگزار شد 3281 نفر شرکت کرده که میلوش کراسیج ستاره ی صرب باشگاه یوونتوس با کسب 1609 رای در مکان اول جدول قرار گرفت و پس از وی جورجو کیه لینی و الساندرو دل پیرو در مکان های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

نتایج برترین بازیکن یوونتوس در سال 2010 ( جمهوری اسلامی ایران )

میلوش کراسیچ 1607 رای
جورجو کیه لینی 940 رای
الکس دل پیرو 383 رای
فابیو کوالیارلا 191 رای
کلودیو مارکیزیو 52 رای
فلیپه ملو 40 رای
دیه گو ریباس 27 رای
دیوید ترزگه 16 رای
لئوناردو بونوچی 8 رای
پائولو ده چلیه 5 رای
جیجی بوفون 4 رای
وینچنزو یاکوئنتا 3 رای
البرتو اکوئیلانی 3 رای
امائوری کاروالیو 1 رای
مارکو استوراری 1 رای

گفتنی است نتایج این نظر سنجی لحظاتی پیش برای باشگاه یوونتوس ارسال شد.​


از پیش بینی اشتباه خود خوشحال هستم
buffon5.jpg


روزها به سرعت سپری می شوند و تمامی تیفوسی های یوونتوس در انتظار بازگشت جیجی بوفون سنگربان افسانه ای تیم خود هستند. جیجی در تعطیلات زمستانی بانوی پیر در سخنانی گفت:

" بنظر من توانایی بازی تا سن 45 سالگی را نیز خواهم داشت ، در تابستان گذشته پیش بینی نمی کردم که در این مدت اندک این نتایج بدست آید اما با گذشت زمان اشتباه من ثابت شد و من از این نظر بسیار خوشحال هستم "

رابطه با دلنری ، آنیلی و بازگشت به ترکیب اصلی :

" شرایط خود را برای سرمربی تیم شرح دادم و من به وی اعتماد می کنم ، رابطه ی من با آنیلی بسیار شفاف است ، آنیلی به من خبر داد که برای بازگشت من به درون دروازه لحظه شماری می کند "​


image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یوونتوس پس از کالچو پولی !
team2.jpg


باشگاه یوونتوس روزهای خوبی را پس از جریانات کالچو پولی تجربه نکرد و در چند فصل گذشته نتوانست قدرت همیشگی خود را به نمایش بگذارد. الجزیره سپورت در مقاله ای به توصیف شرایط یوونتوس پس از کالچو پولی پرداخت:

هیچ کس نمی داند که این بحران از چه زمانی و چگونه بوجود آمد ، آیا نتیجه ی سقوط یوونتوس به سری ب بود ؟ یا اخراج دشان ؟ عدم نتیجه گیری رانیری ؟ یا شاید هم کم تجربگی فرارا ؟ یا شاید هم مشکل در مدیریت بود ، چرا که خروج بلان و آمدن آنیلی باعث ایجاد تغییرات مثبتی در خانه ی بیانکونری شد ، با توجه به ناکامی یوونتوس در سطح اروپا در فصل جاری اما در ایتالیا بسیار روشن است که این تیم خواستار بازگشت به دوران اوج خود است.

آغاز بحران بانوی پیر :

هیچکس نمی تواند تاثیر منفی و مخربی را که سقوط به سری ب بر یوونتوس گذاشت را انکار کند ، نتیجه ی آن بی انگیزه شدن بازیکنان و مدیران این باشگاه بود و علاوه بر آن خروج ستارگان بانوی پیر ، با توجه به بازگشت سریع یوونتوس و نمایش فوق العاده ی این تیم بویژه در سطح اروپا ، اما بنظر می رسد که اخراج دشان و پیوستن رانیری به این باشگاه سودی برای بانوی پیر نداشت ، مدیران رانیری را اخراج و فرارای بی تجربه را جایگزین وی کردند اما وی نیز به نتیجه ای نرسید و بلان بدون هیچگونه برنامه ی خاصی زاکه رونی ناموفق را جانشین فرارا کرد ، یوونتوس با زاکه رونی و فرارا یا بهتر است بگوییم با بلان هفتم شد "

در راه بازگشت به دوران طلائی با مثلث رویایی :

" تغییرات اجتناب ناپذیر بود ، مسوولان و مالکان یوونتوس بهمراه هواداران و گروه های هواداری فشار خود را برای تغییرات مدیریتی آغاز کردند ، بر اساس نظرسنجی موسسه ی " دیموس & پی " یوونتوس پر هوادارترین تیم در سرتا سر جهان است ، یوونتوس در ایتالیا بیش از 12 میلیون هوادار و در جهان با 180 میلیون هوادار که بیشتر آنها در خاورمیانه هستند ، بانوی پیر تغییرات خود را مدیون " تیفوسی " هاست ، آنها پس از هر بازی در برابر ساختمان باشگاه اعتصاب می کردند تا اینکه انیلی مدیریت را در دست گرفت "

همه از بازگشت نام انیلی خرسند و امیدوار بودند چرا که انیلی فرزند خانواده ی بزرگ انیلی است که تاریخ بزرگ و باشکوهی را در یوونتوس رقم زده است ، اندریا فرزند آمبرتو و چهارمین فرد از این خانواده است که مدیریت این باشگاه را بر عهده می گیرد ، نخستین کاری که انیلی انجام داد تعیین ماروتا بعنوان مدیر ورزشی بود ، ماروتا تمام کادر همراه خود در سمپدوریا را به تورین آورد و دلنری را بعنوان سرمربی برگزید.

ماموریت دشوار :

روزهای آسانی در انتظار دلنری نبود ، چرا که وی بر روی نیمکتی جای گرفته است که روزی کاپلو ، لیپی و تراپاتونی بر روی آن قرار داشتند ، دلنری برای موفقیت به یک بازار موفق نیز نیاز داشت.

مهمترین خرید بانوی پیر کراسیچ بود که با 15 میلیون یورو از زسکا موسکو راهی تورین شد ، ستوراری نیز به خوبی نبود بوفون را پوشش داد ، بیشترین ترانسفر یوونتوس بر پایه ی انتقال قرضی صورت گرفت چرا که وضعیت اقتصادی یوونتوس این اجازه را به این باشگاه نمی داد تا در خریدهای بزرگ شرکت کنند.

نقش نمادها و سمبل های یوونتوس :

الساندرو دل پیرو فرزند بانوی پیر ، هر چند که به پایان فوتبال خود نزدیک می شود اما همواره امیدواری و قوت قلب را به هواداران یوونتوس هدیه کرده است ، جی جی بوفون نیز یکی از نام های درخشان یوونتوس است و البته نباید از نام جورجو کیه لینی به راحتی گذشت ، بازیکنی که همواره به هواداران و بازیکنان اطمینان خاصی را در برابر دروازه می دهد ، در پایان همواره تیم های بزرگی در تاریخ فوتبال وجود داشته اند که یوونتوس همواره یکی از آنها خواهد ماند.


دادگاه وارد فاز جدیدی خواهد شد
moggi5.jpg


آغاز بازجویی ها در دفتر تحقیقات فدرال نشانه ی این است که پرونده ی کالچوپولی وارد مرحله ی حساس و جدی تری شده است ، پس از کشف 170 مکالمه ی جدید و بررسی آنها مشخص شد که چیزی در حدود 80 % از این مکالمات در 4 سال گذشته نادیده گرفته شده بود.

دادستان آقای پالاتزی نیز بر این نکته تاکید می کند که اسکودتوی 2006 به سادگی و بوسیله ی روسی به اینتر سپرده شد :

" در سال 2006 همه چیز به اشتباه انجام گرفت ، اما اشتباه بزرگ این بود که همه می پنداشتند که این صحیح ترین کار است "

برگامو که مسئول انتخاب داوران در لیگ ایتالیا بود نیز پس از بازجویی 5 ساعته گفت :

" این کارها با چراغ سبز فدراسیون فوتبال ایتالیا روبرو می شد ، در گذشته نیز این را شرح داده بودم که یا همه گناهکار هستند و یا همه بی گناه خواهند بود ، هیچ توهینی در کار نیست و من هیچگاه از داوری نخواسته بودم که به سود یک تیم سوت بزند ، سران تمام باشگاه ها با من تماس می گرفتند و فدراسیون فوتبال نیز با این کار خالفت نمی کرد و اجازه ی انجام این کار را به ما داده بود "

در پی کشف مکالمات ماسیمو موراتی و بارتو ( مسئول انتخاب داوران لیگ ایتالیا ) هفته ی آینده " موراتی " برای انجام بازجویی ها به دفتر تحقیقات فدرال ایتالیا در میلان احضار خواهد شد .​


قرارداد حرفه ای با تیم یوونتوس
boniperti_manchester_16dicembre2010_cover.jpg


طبق اعلام روزنامه ی La Stampa متعلق به خانواده ی آنیلی ، فلیپه بونیپرتی متولد سال 1991 قرارداد حرفه ای خود را با یوونتوس به ثبت رساند ، این پایان کار نیست چرا که به گفته ی این روزنامه Vittorio Ferrero مدافع مرکزی و Luca Belcastro بازیکن خط میانی جوانان یوونتوس نیز بزودی قرارداد حرفه ای خود با بانوی پیر که تا 2015 و با مبلغ 20000 یورو خواهد بود را ثبت خواهند کرد .

گفتنی است بونیپرتی در بازی مقابل منچستر سیتی برای اولین بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت و امیدوار است بتواند یاد و خاطره ی پدر بزرگ خود را زنده کند.​


image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب مثل این که جواد جان هم با شروع تعطیلات باشگاه یووه به تعطیلات سال نو رفته :دی:D
اما خبر های باشگاه:
-----------------------

تبریک سال نو الکس به تیفوسی ها
alex3.jpg


الساندرو دل پیرو از طریق سایت شخصی خود سال نو را به تمام تیفوسی های بیانکونری تبریک گفت و برای همه دوست داران یووه و تیم یوونتوس ارزوی موفقیت بیشتر در سال 2011 کرد تا این سال تبدیل به یک سال فراموش نشدنی شود.

دوستان عزیز، حالا اینجا هستیم... لحظاتی که باید سال نو را تبریک بگوییم و می خواهم به شما بگویم که همه شما را در اغوش می گیرم و امیدوارم از لحظات جشن سال نو لذت ببرید و یک سال نو ویژه و باورنکردنی را جشن بگیرید که این لحظات در سال 2011 فراموش نشدنی ست. می خواهم از تمام کسانی که در طول سال گذشته همیشه در کنارم بودند تشکر کنم.


ستاره ای که از کودکی عاشق سیاه و سفید بود
krasic3.jpg


زندگی با بانوی پیر واقعا زیبا و دوست داشتنی ست، برای او که در نخستین سال نو را با یووه تجربه می کند هیاجان انگیز است که می تواند یکی از مهره های موثر و محبوب تیفوسی های یوونتوس باشد. میلوش کراسیچ در گفتگویی تاکید می کند که انتظار چنین موفقتی را در این زمان نداشته اما مجموعه و هم تیمی ها، مربیان، تیفوسی ها و خانواده اش نقش تعیین کننده ای برای موفقیت وی داشتند.

تیم از شما در ترکیب استفاده کرد و این روش را ادامه داد و خصوصیات شما که به سود تیم بود، انتظار چنین قدرتی را داشتید ؟
می دانستم که مربی تغییر کرده و مسائل زیادی وجود داشت که نیاز داشتم تا به نتیجه پیروزی دست یابیم. رمزی در فضا و محیط ما وجود دارد و این است که در کنار یکدیگر زندگی می کنیم، این فضا را به یاد فضای تیم ملی صربستان می اندازد که توانستیم به جام جهانی افریقای جنوبی راه یابیم. اما در یک تیم باشگاهی ایجاد این جو بسیار دشوار است و حالا این شایستگی در گروه ما وجود دارد.

تیفوسی ها از نحوه بازی شما لذت می برند و به نوعی دیوانه نمایش شما هستند...
از سکوها و پیچ های شمالی و جنوبی در هر فرصتی که به دست می اورم صدای تشویق های بی امان را می شنوم. البته تیفوسی ها از همان لحظه نخست که به این تیم امدم به من هدیه دادند و من باید از انان متشکر باشم و این تشکر من و هم تیمی هایم هست.

اما یووه و کسب اسکودتو ؟
می توانم بگویم که یک گروه بزرگ هستیم و نمایش های بزرگ و باکیفیتی را ارائه کردیم، می توانیم به نتیجه نهایی دست یابیم، می بینیم که به کجا می رویم، به هر حال مطمئنا اعتقادی هست و ما به ان فکر می کنیم. مردم ما را می بینند و نمایش های ما را تماشا می کنند، باید شرایط را به خوبی حفظ کنیم و برای کسب اسکودتو مدعی باشیم.

کراسیچ زمانی که کوچک بود هوادار کدام تیم بود ؟
در اطراف ما یوونتوس همیشه محبوب بود، من از ان زمان عاشق این رنگ ها بودم، در خانه امان در کوزوو من بازی های بیانکونری را دنبال می کردم البته از طریق تلویزیون و زمانی که تلویزیون کار نمی کرد من با تصاویری که داشتم ارتباطم را با یووه حفظ می کردم. رشد کردیم و در لیگ قهرمانان بازی ها را دیدم، ممنونم از پسران یووه در سال 96 و جامی که با دل پیرو و ویالی به دست امد.​


ستاره توقف ناپذیر سال 2010
bonucci1.jpg


یک سال باورنکردنی و پرکار، یک سال موفق همراه با پیشرفت برای مدافعی که در طول سال هیچ توقفی نداشت و تنها غیبت چند روزه او برمی گردد به بیماری انفلوانزایی که در زمستان سال گذشته گرفت اما در طول یک سال هرگز دیداری را به دلیل مصدومیت از دست نداد و همراه پیراهن باری و یوونتوس به خوبی در میادین حاضر و نمایش زیبایی ارائه کرد تا او را مهره ای توقف ناپذیر در سال 2010 بنامیم.

لئوناردو بونوچی 23 ساله با 56 بازی و دو گل زده کارنامه اش را در سال 2010 به پایان می رساند، ت. او که در کنار باری سه سال خوب را پشت سر گذاشته بود در 3 مارس 2010 به تیم ملی راه یافت و برابر کامرون با پیراهن اتزوری حاضر شد و پس از ادامه درخشش همراه سایر ملی پوشان راهی افریقای جنوبی شد و در حالی که اسیب دیدگی را تجربه نکرده بود در بازگشت با قرادادی باارزش به یوونتوس ایتالیا پیوست.

مدافع بانوی پیر تاکید دارد سال جدید برایش بهتر و موفق امیزتر خواهد بود زیرا همراه یوونتوس می تواند پیروزی های بیشتر کسب کند، در هر دیدار برای برتری مبارزه می کنند و از ابتدای سال در نظر دارند سه امتیازهای هر بازی را از ان خود کنند که بی تردید نخستین سه امتیاز به دیدار برابر پارما بازمی گردد.

او را جانشینی شایسته برای فابیو کاناوارو می دانند و تاکید دارند قدرت او قابل توجه و قابل ستایش است. لئوناردو می گوید من تشنه پیروزی و موفقیت هستم زیرا تاکنون هیچ جامی را نبرده ام، بنابر این با یووه به فتح جام های بزرگ می اندیشم.

می گویند خانواده او از زمانی که لئو بسیار کوچک بود همگی طرفدار اینتر بودند و تیفوسی یوونتوس بودن در خانه انان گناه بود، من در خانواده ام گناهکار بودم زیرا هوادار بیانکونری بودم، همیشه تیفوسی یووه بودم و در اتاقم پوستر پروتزی و دل پیرو را داشتم و این مسئله را با افتخار به یاد دارم.

اما علاقه او به شماره نوزده، شماره 19 شماره ای ست که هرگز ترکش نکردم و حاضر به از دست دادنش نیستم چه در باری و چه در یوونتوس و در تیم ملی. شماره شانس من، روز تولد نامزدم مارتینا، شماره دو ستاره بزرگ موسیقی ایتالیا.​


 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان
مخصوصا جواد عزیز که چراغ رو روشن نگه میداره/خیلی دلم تنگ شده بود/ فکر کنم دو هفته ای شد غیبتم./ از نظر من تو در جمع یوونتوسی های همیشه با تعصب جایگاه کاملا ویژه ای داری
شرمنده که نبودم. یکباره پیش اومد و زیاد طول کشید. دلایلش بماند حالا/ :دی
همچنان ادامه بده داداش تا من هم به همبن زودی ها برمیگردم.

زنده باد یوونتوس عزیز و همه هوادارانش /
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
مخصوصا جواد عزیز که چراغ رو روشن نگه میداره/خیلی دلم تنگ شده بود/ فکر کنم دو هفته ای شد غیبتم./ از نظر من تو در جمع یوونتوسی های همیشه با تعصب جایگاه کاملا ویژه ای داری
شرمنده که نبودم. یکباره پیش اومد و زیاد طول کشید. دلایلش بماند حالا/ :دی
همچنان ادامه بده داداش تا من هم به همبن زودی ها برمیگردم.

زنده باد یوونتوس عزیز و همه هوادارانش /
سلام جواد جان

خوشحالم که دوباره برگشتی , ممنون شما همیشه به من لطف داشتید.

------------------------------
از آروزی موراتی تا احساس لیپی
buffon2.jpg


بازگشت جیجی بوفون به میادین فوتبال در سال جدید میلادی بدون شک بهترین خبر ممکن برای تیفوسی های باشگاه یوونتوس خواهد بود. در استانه ی بازگشت جیجی به میادین فوتبال، مردان سرشناس مستطیل سبز نظرات خود را در مورد بازگشت وی اعلام کردند.

مارچلو لیپی :

" بوفون فوق العاده است ، باعث می شود که شما بعنوان یک مربی احساس کنید همه چیز به خوبی پیش می رود "

رانیری :

" اگر به فکر بدست آوردن قهرمانی هستید ، ابتدا باید جی جی بوفون را در اختیار داشته باشید "

دیدیه دشان :

" غیر ممکن است سنگربانی مانند بوفون متولد شود "

الکس دل پیرو :

" اگر جی جی در میدان حاضر شود من احساس امنیت می کنم "

پله :

" وی اکنون برترین است و خواهد ماند ، وی فوق العاده است "

پلاتینی :

" یوونتوس و آتزوری در وی خلاصه می شوند "

دینو زوف :

" جی جی ؟ آرزو می کنم که به روزهای جوانی خود بازگردم تا بهتر از وی شوم "

باتیستوتا :

" جهان فوتبال دیگر سنگربانی مانند بوفون نخواهد دید "

کاناوارو :

" داشتن سنگربانی مانند بوفون بسیار زیباست ، اما زیباتر از آن این است که شما مدافع باشید و بوفون در دروازه قرار گیرد "

ابراهیموویچ :

" خیلی خوب است که تنها یک بوفون وجود دارد چرا که اگر چندین بوفون وجود داشتند کار بسیار دشوار می شد "

موراتی :

" جی جی سنگربان بزرگی است و آرزو می کنم روزی در اینتر او را ببینم "


در سال 2011 باید یک جام را از ان خود کنیم
marchisio2.jpg


سال 2010 با تمام سیاهی و سفیدی که برای مان داشت به اتمام رسید و حالا یک سال جدید که باید در ان پیروز شویم را پیش روی خود می بینیم. کلودیو مارکیزیو سال 2011 را با این تفکر اغاز می کند. مهره جوان و اتیه دار بیانکونری که جزیی از سرمایه های باشگاه نیز محسوب می شود برای اینده یووه ارزوی موفقیت کرد. اما نیم نگاهی نیز به سال گذشته داشت.

پیش از هر مسئله باید بگویم که امیدوارم مصدومیت لئو سنگین نباشد، خیلی ناراحت شدم که لئو در اخرین روز سال پس از یک سال مصدوم شد، همگی امیدواریم که اسیب دیدگی او سخت نباشد.

سال 2010 را یک تساوی به پایان رساندیم و همچنان از این بابت تاسف می خوریم. در حال حاضر از نظر بدنی نیز مشکلی ندارم و اماده ام تا ترکیب بگردم، در اخرین بازی نبودم و حیف از امتیازی که از دست رفت. خیلی خسته بودم و نتوانستم در کنار یووه باشم می توانستیم سه امتیاز را از ان خود کنیم و به میلان نزدیک تر شویم.

اما بازگشت بوفون به تمرینات، سال 2010 به اندازه کافی برای خود خوبی هایی داشت و تمام شد، در اخرین روزها بوفون به تمرینات بازگشت تا در اینده در کنارمان باشد. بازگشت جیجی اهمیت بسیار زیادی دارد و این می تواند به قدرت ما افزایش دهد اما تصور می کنم برای مربی مشکل باشد که از میان او و استوراری یکی را انتخاب کند.

دل نری و اندیشه های مربی، می دانید که با دل نری خوب پیش می رویم، با او صفحه جدید را باز کردیم و با عدم تکرار اشتباهات گذشته به راه خود ادامه می دهیم. می خواهیم این راهی که در پیش گرفته ایم را با قدرت ادامه دهیم و خواسته همگی ما پیروز شدن است هر چند که می دانیم اسان نیست و باید از سد همه رقبای بالای جدول بگذریم.

خرید مهاجم و شایعه پیوستن احتمالی جیلاردینو و یا پاتزینی، ما بهترین مهاجمین را در اختیار داریم. کوالیارلا و یاکوئنتا بسیار خوب ظاهر شدند و گل های خوبی به ثمر رساندند. دل پیرو نیز که همیشه نقش خود را به بهترین شکل اجرا کرده و امائوری که به زودی بازمی گردد. ما بهترین و گلزن ترین مهاجمین را داریم.

برای کلودیو تابستان سال 2010 ناخوشایند بود، زمانی که از جام جهانی و یک فصل سیاه بازگشتیم و فصل جدید را بسیار ناخوشایند شروع کردیم بدترین لحظات برای من بود. مشکل فیزیکی نداشتم اما نمی توانستم مفید باشم و نمایشم قابل توجه نبود. اما از مربیان و کادر فنی بسیار ممنونم که در کنار هم تیمی هایم به من کمک کردند تا بار دیگر اماده شوم و دو گل نیز به ثمر رساندم و سه پاس گل دادم تا بهتر شوم.

هدف ما در کنار یووه تنها و تنها پیروزی در سال 2011 است، باید به دوران بزرگ خود بازگردیم و یک جام را از ان خود کنیم. می خواهیم یک جام را فتح کنیم اسکودتو و یا کوپا ایتالیا. به فتح جامی پس از 5 سال نیاز داریم.​


تبریک سرمربی به تمامی هواداران باشگاه یوونتوس
delneri_conferenza_shamrock_4agosto2010_cover2.jpg


در سال 2010 به سر می بریم و خیلی زود وارد سال جدید می شویم و این انتظار برای ما بسیار شیرین است. جیجی دل نری مربی بیانکونری در استانه اغاز سال جدید میلادی به تیفوسی های یوونتوس تبریک گفت

سال 2010 طی ساعات اتی به پایان می رسد و حالا از بودن در این فضا بسیار خوشحالم. امروز یا بهتر بگویم امشب پرونده یک سال تمام می شود، سالی که برای من و از نظر شخصی بسیار هیجان انگیز و خوب بود.

با سمپدوریا بسیار خوب نتیجه گرفتم و پس از ان پیشنهاد یوونتوس و نشستن بر روی نیمکت بانوی پیر، باشگاهی بزرگ که تاریخی خاص دارد.

دیدارهای نخست فصل برای ما خوشایند نبود اما هدف ما در ماه های اتی روند خود را به خوبی شکل داد و حالا در تلاشیم این هدف را دنبال کنیم. می خواهیم در پنج ماه اینده به پیشرفت خود ادامه دهیم و شرایط رده بندی را بهتر و بهتر کنیم. می دانیم که راه اسانی نداریم اما توان را داریم.

می خواهیم سال نو را به همگی دوست داران فوتبال به ویژه تیفوسی های یوونتوس که در این ماهها به ما انرژی دادند و حمایت شان موجب پیشرفت ما شد تبریک بگویم، سال نو مبارک.​


فن پرسی نفر سوم لیست نهایی یوونتوس
vanpersie1.jpg






image.php
 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
جواد جانان عزيز فكر فنپرسي رواز سر بيرون كنيد كه گنده تر از شما ها هم نتونستن ببرنش:دي
از آرماند ترائوره ما چه خبر؟مصدوم كه نيس؟بازيش ميدين يا نه؟:دي
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
پیغام ادین ژکو به یووه: بیائید مرا بخرید

سایت گل- ادین ژکو، ستاره بوسنیایی باشگاه وولفسبورگ ترجیح می دهد تا به سری آ برود. این در حالی است که مسئولان منچسترسیتی مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن او آغاز کرده بودند ولی پس از آنکه سران وولفسبورگ مبلغ 40 میلیون یورو برای فروش ستاره شان درخواست کردند، این مذاکرات با سرعت کمتری دنبال می شود. در حالی که اخبار منتشره در روزنامه های دوشنبه انگلیس حاکی از آن است که ژکو با قراردادی 27 میلیون یورویی به سیتی خواهد پیوست، اکنون صحبتهایی از درخواست این بازیکن بوسنیایی منتشرشده که اعلام کرده ترجیح می دهد به یووه برود. توتوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران یووه از جذب ژکو ناامید نشده اند و عرفان رادزپاگیچ، مدیر برنامه های ژکو به موکلش گفته که پیشنهاد دیگری روی میز است. پس از این ماجرا، ژکو پیغامی برای سران یوونتوس ارسال کرده:« اگر مرا می خواهید، درخواستی ارائه کنید.» این طور به نظر می رسد که اختلاف فراوانی بین قدرت پول و خواسته این بازیکن وجود دارد و انتقال ژکو به یووه در صورتی اتفاق می افتد که سران یووه بتوانند مبلغی در حد و اندازه پیشنهاد سیتی فراهم کنند.

Wolfsburg-v-Hoff-Edin-Dzeko-celeb_2252615.jpg
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان

کوچیکتم عمو جواد / خوبی خودته.
-------------------------

امیر جان این فن پرسی نیاد من خوشحال هم میشم. چون مثل جباری زیاد مصدوم میشه.این قضیه به نظرم رد گم کنیه برای ولسبورگ. چون یووه قصدش ژکوست. اون بابا هم یه بار فکر کنم بازی کرده تو تیم. تعویضی جلو لازیو.

------------
الکس دل پیرو :

" اگر جی جی در میدان حاضر شود من احساس امنیت می کنم "

کاپتان ، درگیر معرفتتم
-----------------------
بعد مدتی یه سری خبر برم که دلم تنگیده/

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
کاپتان کبیر برای سومین بار پدر شده و هتریک داشته :دی و البته تبریکات عرضه داشتند

kqa36m9xtmf8sjkrgmz2.jpg

تبریک اله و تاکید خواسته پیروزی همراه یووه در سال 2011

سال 2010 به پایان رسید سالی که برای او مانند یووه لحظاتی شیرین و تلخ داشت اما چه خوب که شیرینی ان با نتایج و رشد تیمی بیشتر جلوه کرد و در زندگی شخصی نیز برای او اتفاق زیبایی افتاد تا سال 2010 را به خوبی به اتمام برساند و برای سال اتی خواسته هایی نو و بزرگتری داشته باشد. الکس دل پیرو با تبریک سال نو به تیفوسی های خود و یوونتوس تاکید کرد که در سال جدید پیروزی و موفقیت بزرگی می خواهد.

الکس که در اخرین روزهای سال با تولد فرزند سومش خوشحال تر شده گفت: هر سال می تواند حتی در اخرین روزهایش شیرین شود و اتفاقی نو در ان روی دهد درست مانند انچه که برای من روی داد و ساشا متولد شد. دوستان به شما سال نو را تبریک می گویم و ارزو دارم از ابتدا تا پایان و برای 365 روز سال همه چیز خوب پیش رود. چه در داخل زمین و چه خارج از میدان. سال 2011 مبارک.

من انتظار دارم که سال 2011 را با ادامه دادن شرایطی که در ماه های اخیر داشتیم اغاز کنیم و نتایج مهم و بزرگی را کسب کنیم. این پیام روشن الکس دل پیرو برای بازگشت و خواسته پیروزی مجدد همراه یوونتوس است و تاکید دارد که بانوی پیر و بازیکنانش توان و قدرت انجام ان را دارند زیرا تشنه پیروزی بزرگی هستند.

تغییر شرایط یووه در چند ماه و توصیف سال 2010 .
سال 2010 سالی ویژه. شش ماه نخست سال بسیار سخت بود، پس از اینکه مجموعه مدیریتی تصمیم به تغییرات گرفت و مربی تیم تغییر کرد لحظات خوب با زاکرونی اغاز شد اما متاسفانه این شرایط ادامه نداشت و ما موفق نشدیم. هر چند که می توان بهترین لحظه ان دوره سیاه را برتری برابر میلان در 30 اکتبر سال گذشته بدانیم اما در پایان فصل نتیجه ای بسیار ضعیف در میلان گرفتیم و فصل را به پایان رساندیم. اما امسال در میلان یک بازی بسیار زیبا و پرهیجان ارائه کردیم و پیروزی بسیار بزرگی را به خود اختصاص دادیم.

یوونتوس جدید در راه است .
بازگشت به اوج امکان پذیر بود زیرا یوونتوس عادت به برتری داشت. تیمی جدید متولد شد با انتخاب مدیری ارزنده که راه موفقیت تیم و باشگاه را می دانست. مجموعه از افرادی که سخت در تلاشند تا تیمی مقتدر ساخته شود تشکیل شده و ما حالا با هیجان خاصی به بازی می پردازیم. همه بازیکنانی که به تازگی یوونتوسی شدند بسیار عالی و فوق العاده کار کردند و با کیفیتی بی نظیر در ترکیب قرار گرفتند ما برای رسیدن به خواسته های مان به مجموعه ای حرفه ای نیاز داشتیم و این مجموعه حرفه ای نه تنها در بخش مدیریت نیاز بود بلکه در کلیه سطوح مورد نیاز بود. در کل همه بازیکنان و کلیه گروه خوب کار کردند و همه چیز خوب پیش رفت. شخصیت تیمی و رشد عالی در نتایج ایده ای مهم بود که به ان رسیدیم.

بهترین مهره تازه وارد یووه که شما را شگفت زده کرد ؟
می توانم بگویم کراسیچ بهترین بازیکن تازه وارد یوونتوس است که مرا شگفت زده کرد. اما همه بازیکنانی که به یووه امده اند بسیار عالی و در حد بالایی ظاهر شدند و در این شرایط نمی خواهم تنها یکی از هم تیمی هایم را نام ببرم. همه مهره های جدید بخشی از گروه هستند .

25 بازی و 6 گل زده در طول فصل جاری برای یووه برای شما ثبت شده است.
شاید زیاد نتیجه خوبی نباشد در مقایسه با سال های اخیر. اما از نظر فیزیکی اماده ام و شرایط خوبی دارم. شش گل و سه پاس گل اگر تا پایان فصل باقی بماند نمی تواند رضایت بخش باشد. ما امائوری را نداشتیم و یاکوئنتا نیز مدت زیادی در ترکیب به دلیل مصدومیت نبود. کوالیارلا را نیز در دیدارهای اروپایی نداشتیم و هر سه روز بازی می کردیم. می خواهم کارهای بیشتری در این سال انجام دهم و رکوردهای بیشتری ثبت کنم.

به بازی برابر پارما فکر می کنید ؟
سرانجام پس از مدتها مصدوم شدم، از ناحیه عضله پا کمی دچار مشکل بودم و نتوانستم بازی برابر کیه وو را انجام دهم اما در تمریناتی که شروع کردیم شرایطم خوب بود و امیدارم در سال جدید نتایج معاینات بهتر شود و من بتوانم از 2 ژانویه ( امروز ) با گروه تمرین کنم.

سال 2010 برای تو یک سال مهم در خارج از میدان نیز بود، سایت جدید و بیش از همه تولد ساشا، ایا فرزند دیگری نیز خواهی داشت ؟
بله سالی مهم. در حال حاضر سونیا و من باید تنها به این مسئله فکر کنیم که چه باید انجام دهیم و چگونه سه فرزند کوچک مان را ترتیب کنیم. اما سایت برای من بسیار بسیار مهم بود که چه کسی با من کار کند. شرایط زیادی را بررسی کردیم و حالا بهترین گروه را داریم. مدیری شایسته و قدرتمند در کنارم است که می تواند مرا یاری دهد و تعداد بی شماری هوادار که همیشه در کنار من بودند و هستند. در فیس بوک نیز صفحه ای فوق العاده داریم و ارتباط عالی با تیفوسی ها که پنجره ای ست برای ان گروهی از هواداران که نمی توانند به وینوو و استادیوم بیایند و البته پنجره ای از زندگی من. سایت وسیله ای خوب برای انتشار اخبار و دنیایی ست که من ترجیح می دهم و دوست دارم.

سال 2011 برای یوونتوس سالی ست که استادیوم جدید شروع به کار می کند، چه تصوری دارید ؟
مطمئنا یکی از بهترین و بزرگترین اتفاقات خواهد بود. سرانجام یوونتوس در استادیومی مدن و مجهز بازی می کند و این پیشرفت رشته ای مهم در دنیای ورزش است. خانواده ها و هواداران نزدیک ما خواهند بود و مطمئنا منتظر لحظات زیبایی هستیم.

************************************************************************************

جی جی که بیاد...

این پس حیفه:

یاکینتا و بازم مصدومیت:

ملو:

و اولین تمرین دوهزارو یازدهی:

آرشاوین !!!؟؟؟؟؟؟

و همچنان ژکو:
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

جواد جانان عزيز فكر فنپرسي رواز سر بيرون كنيد كه گنده تر از شما ها هم نتونستن ببرنش:دي
از آرماند ترائوره ما چه خبر؟مصدوم كه نيس؟بازيش ميدين يا نه؟:دي

با جواد موافقم این فن پرسی شما هم مصل جباریه:دی:D
به نظر من ترائوره بازیکن خوبیه البته زیاد بازی نکرد و یه مصدومیتی هم داشت که رد کرد ولی خداییش من توی فیفا 11 حسابی روش حساب باز کردم:دی


یه سوالی این ژکو قبلا مگه یووه بوده که لباس یووه به تن داره؟
 
بالا