• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
مجددا سلام

ولی تیم خیلی بدشانسه . یک روز دروازه بان نداریم. حالا هم که دروازه بان داریم فورواردهامون مصدوم شدن.
شاد و پیروز باشید

سلام ساسان جان/
این قضیه شبیه داستان قیر و قیف شده :دی
سلام دوستان

جواد جان خجالت زدم نکن :blush: داداش من این حرف ها چیه می زنی :blush:

جون داداش تعارف نیست.

بعد صاحب تاپیک گه خود باشگاه و آقا الکس دلپیرو هست ، شما بانی تاپیک محسوب میشی داداش. بانی که نباشه اوضاع خرابه دیگه. :rolleyes:

دو تا نکته به نظرم میاد که بگم.

یکی اینکه بوفون سال قبل هم یه مصدومیت طولانی داشت و بعد از بازگشتش چندان پر فروغ نبود. البته عملکرد شخصیش بد نبود ولی به دلیل شرایط بد تیم و خصوصا خط دفاع گلهای زیادی میخورد. ضمن اینکه مشکلات بدنی هم داشت.
حالا این بار حتی تمرینات سنگین اول فصل رو هم بدلیل مصدومیت از دست داده .
بهر حال امید وارم تو بازیهای به موقع و بجا ازش استفاده بشه تا بتونه اعتماد به نفس سابق رو حفظ کنه. بازگشت بوفون با احتیاط زیادی باید شکل بگیره. اگه اینطور باشه ما میتونیم تا چند سال دیگه از فیضش بهره مند بشیم. دوست دارم عین ون در سار منچستر تا 40 سالگی برامون بدرخشه.


یکی هم در مورد مهاجم: الان ما فابیو رو داشتیم که جوون و خوب بود ولب خب مصدوم شد. در مورد خرید مهاجم تونی یه افتضاح بود و ما الان سه تا مهاجم داریم یه مدل/ تونی.امائوری و یاکینتا/ فابیو که نیست و سال دیگه برمیگرده. الکس رو داریم که اوضاعش خاص خودش هست و بزرگ تیمه. به نظر من ما باید امائوری و یاکینتا رو رد کنیم و یه مهاجم خوب با سنی حدود 25-6 بگیریم. نمیدونم کی ولی گزینه هایی مثل بنزما میتونند خوب باشند. حالا این یه مثاله و مانند اون زیاده. باید بازیکنی بگیریم که بتونه تا دو سه سال آینده کنار کوالیارلا کار کنه.
منم دو تا خبر میگذارم که انگار تازه اومده

انتخاب دل نری احتمالا بوفون است

در یووه این طور به نظر میرسد که تصمیم برای شماره یک شدن و ایستادن درون دروازه این تیم مشخص شده، پس از هفت ماه بار دیگر سنگربانی اماده به ترکیب بازگشته و با بهبودی کامل به موفقیت در کنار بانوی پیر می اندیشد. غیبت 213 روزه با نمایش و واکنش های خوب از سوی جیجی بوفون پاسخ داده شد تا امروز را روز انتخاب او به عنوان دروازه بان اصلی یووه بدانیم.
جیجی دل نری امروز باید تصمیم خود را برای انتخاب بوفون یا استوراری بگیرد و انتظار می رود او در پاسخ به این سوال بگوید " بوفون بازی خواهد کرد " اما بوفون در پاسخ به این سوال گفت " من انتظار دارم که همه بازی کنند، چه بر روی نیمکت، چه درون زمین و چه بر روی سکوها، همه برای یووه بازی می کنیم، من برای گروه و هم تیمی هایم احترام زیادی قائلم، یوونتوس باید نتیجه بگیرد و این مربی ست که تصمیم نهایی را اخذ می کند که مطمئنا برای من مشکلی نیست و هرگز نخواهد بود. "
به این ترتیب نمی توان با اطمینان کامل از شماره یک شدن جیجی بوفون صحبت کرد اما نمایش او در کنار خواسته هواداران می تواند دل نری را به انتخاب او نزدیک کند. هر چند که استوراری در زمان غیبت وی نمایش و علک العملی مناسب را ارائه کرد و یکی از بهترین بازیکنان میدان بود


فابیانو - فلورس - فورلان یا امائوری ؟
مهاجم برزیلی سویا اماده سفر به تورینو و پیوستن به بیانکونری ست اما این انتقال با عدم تمایل امائوری به ترک یووه حتی در شرایط معاوضه با مشکلاتی روبروست. مهاجم ایتالیایی – برزیلی بانوی پیر هیچ علاقه ای به بازی در لالیگا و ترک یوونتوس ندارد و مطمئنا تا پایان فصل در کنار این تیم خواهد ماند و بارها تاکید کرده یوونتوس تنها تیم اوست و در صورتی که این تیم را ترک کند راهی تیمی ایتالیایی که به احتمال بسیار زیاد پالرموست خواهد شد.
از سوی دیگر خبر می رسد لوئیس فابیانو اماده پیوستن به یوونتوس است تنها موافقت امائوری را نیاز دارد اما از ان جایی که سویا به هیچ عنوان قادر به پرداخت دستمزدی که وی در یووه دریافت می کند نیست او نیز راهی این تیم اسپانیایی نخواهد شد. با این حال اگر یووه نتواند فابیانو را خریداری کند شاید او راهی رئال مادرید شود.
اما طی روزهای گذشته اخباری نیز از پیوستن احتمالی فلورس مطرح شد و در برخی منابع نیز از قطعی شدن بیانکونری بودن وی اخباری منتشر شد و به نظر می رسد روز دوشنبه وی به طور رسمی راهی یووه شود اما در کنار او همچنان نام دیه گو فورلان شنیده می شود و برادر این بازیکن یکبار دیگر تاکید کرد که دیه گو از پیشنهاد یووه استقبال خواهد کرد.
دیه گو فورلان نیز در اظهار نظری گفت: مطمئنا اینده من از اتلتیکو دور خواهد بود، شاید به اروگوئه بازگردم زیرا کشورم هست، در انجا خانواده اما حضور دارند و خانه خواهم داشت، اما به دلایل مشکلات اقتصادی باشگاهی در این کشور به من پیشنهاد نمی دهد. اما در اروپا شایعاتی در خصوص یووه مطرح می شود، من نیز این اخبار را شنیده ام، برایم جذاب است به این دلیل که اماده قبول پیشنهاد و حضور در سری ا هستم. رقابت های ایتالیا را به خوبی می شناسم زیرا از کودکی این مسابقات را دنبال می کردم و یوونتوس که یک تیم بسیار بزرگ است، یک باشگاه قدیمی و تاریخی که از هر نظر حرفه ای ست اما تا این لحظه مذاکره ای صورت نگرفته و مدیربرنامه های من باید تمام مسائل را انجام دهد.
به این ترتیب به نظر می رسد یوونتوس با تمام شایعات مطرح شده پیشنهاد رسمی برای خرید فورلان ارائه نکرده و منتظر نهایی شدن مذاکرات برای خرید فلورس و شاید فابیانو ست تا سرنوشت مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو نیز مشخص شود.


بازی بعدی یوونتوس با باری

زمان:یک شنبه، 26 دی ۱۳۸۹ ساعت 17:30 به وقت تهران
مکان : ورزشگاه المپیکو تورینو
سری آ ایتالیا
نیم فصل دوم سری ا برای یووه با دیدار برابر باری اغاز می شود، دیداری که در دور رفت نخستین شکست فصل را در نخستین بازی فصل رقم زد. پیش از این دو تیم 69 بار برابر یکدیگر صف ارایی کرده اند که یوونتوس 40 پیروزی، 20 تساوی، 9 شکست، 146 گل زده، 54 گل خورده را از ان خود کرده، 59 رقابت در سری ا انجام شده و 36 پیروزی، 16 تساوی، 7 شکست، 126 گل زده و 42 گل خورده یووه در این مسابقات ثبت شده، در ده دیدار اخیر دو تیم نیز 6 پیروزی، یک تساوی، 3 شکست، 15 گل زده و 8 گل خورده از ان یووه بوده، در دیدار رفت این فصل باری با یک گل بر بیانکونری غلبه کرد، در فصل 2007 زمانی که دو تیم در سری ب بودند برتری 4 بر 2 یووه یکی از پرگل ترین دیدارهای دو تیم را رقم زد. تاکنون یوونتوس 29 بازی را میزبانی کرده که توانسته 24 برتری ( اخرین پیروزی خانگی در تاریخ 25/4/2010 با نتیجه 3 بر صفر )؛ 5 تساوی ( اخرین تساوی خانگی در تاریخ 10/1/1999 با نتیجه یک بر یک )؛ 82 گل زده و 13 گل خورده را به دست بیاورد. به این ترتیب بانوی پیر تاکنون در خانه برابر باری شکست نخورده، در میان بازیکنان نیز پیترو راوا با 9 بازی بیشترین تعداد حضور در این مصاف را به خود اختصاص داده و گولیلمو گالتو با 10 گل زده در صدر جدول گلزنان ایستاده و الکس در کنار یاکوئنتا نیز با دو گل زده تنها بازیکنان گلزن حال حاضر در ترکیب یووه هستند.


به افتخار جی جی عزیز هم چند تا عکس ازش بریم که فضا عوض بشه.

qgqs35sbvdd4g945q4.jpg


591ok1esshbj9hwku0b5.jpg


cs34i74sofensqmc4hjp.jpg

اینم یه کاریکاتور باحال از بوفون
xb4ursx8ybeqdf23gbal.jpg




image.php
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
جواد جان گفته بودی که بازی رو ندیدی و فقط گلارو دیدی.
حتما خلاصه بازی رو دانلود کن.چون واقعا ارزش داره.
دلپیرو انگار داره جادو میکنه.:D
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
جواد جان گفته بودی که بازی رو ندیدی و فقط گلارو دیدی.
حتما خلاصه بازی رو دانلود کن.چون واقعا ارزش داره.
دلپیرو انگار داره جادو میکنه.:D
منم با نظر رضا موافقم توی بازی قبل الکس مثل یه فوق ستاره درخشید و فقط با خطا متوفقش می کردن واقعا عالی بود , البته آخرای بازی بوفون هم یه عکسل العمل از خودش نشون داد که ثابت کرد هنوز هم بهترین دربازه بان دنیاست , در آخر هم امیدوارم نبود ملو تو بازی بعدی زیاد به تیم ضربه نزنه ( جواد به این دلنری یه چیزی میگما , سیسوکو که پارسال یکی از بهترین های تیم بود رو اصلا بازی نمی ده نکنه نژاد پرسته؟ ):دی

اما طی روزهای گذشته اخباری نیز از پیوستن احتمالی فلورس مطرح شد و در برخی منابع نیز از قطعی شدن بیانکونری بودن وی اخباری منتشر شد و به نظر می رسد روز دوشنبه وی به طور رسمی راهی یووه شود

فلورس کیه مهاجم خوبیه کجا بازی میکنه؟
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
منم با نظر رضا موافقم توی بازی قبل الکس مثل یه فوق ستاره درخشید و فقط با خطا متوفقش می کردن واقعا عالی بود , البته آخرای بازی بوفون هم یه عکسل العمل از خودش نشون داد که ثابت کرد هنوز هم بهترین دربازه بان دنیاست , در آخر هم امیدوارم نبود ملو تو بازی بعدی زیاد به تیم ضربه نزنه ( جواد به این دلنری یه چیزی میگما , سیسوکو که پارسال یکی از بهترین های تیم بود رو اصلا بازی نمی ده نکنه نژاد پرسته؟ ):دی



فلورس کیه مهاجم خوبیه کجا بازی میکنه؟

اره جواد خان.
راستی گله سوم رو که دلپیرو زد درست بود ؟
منم اسم فلورس رو نشنیدم:wacko:
به خدا سیسوکو تو فصلای قبل هم از ملو بهتر بوده.این دلنری نمیدونم چشه:Dالان جواد دارمون میزنه
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب دیگه انگار واجب شد های لایت ها رو دانلود کنم ببینم چه خبر بوده.

در مورد فلورس هم :
من فقط اسمش از بازی ای که برابرمون داشت یادم مونده بود.اونم تو شرح بازی دیده بودم. ولی راستش خودم هم یادم نمیومد تو کدوم تیم بازی میکنه. رفتم تو سایت خود یووه نگاه کردم دیدم بازی با ادینزه بوده. همون که 4-0 بردیم. فکر کنم بازی سوم لیگ یا چهارم بود.
حالا خلاصه اینم باشه جهت اطلاع: صفحه ویکی Antonio Floro flores

در مورد دلنری والا جواد جان من خودم هم کلا با مربی هایی که بازیکن های مورد علاقه ام رو بازی نمیدند قلبی به مشکل میخورم.دیگه کلا همه توانایی طرف رو نادیده میگیرم. مثلا اون موقع که کاپلو بود و الکس رو بازی نمیداد خیلی شاکی میشدم ولی با گذشت زمان الکس خودش رو تو تیم ثابت کرد. و یا دورهای دیگه و بازیکنهای دیگه. ولی به نظر من بازیکن باید با خوب بودنش خودش رو به تیم تحمیل کنه . /// سیسوکو رو خیلی دوست دارم. ممد خودمه. واقعا بازیش رو دوست دارم. به نظر من اگه تو این سالها تو یووه بازی کرده بود الان از اسین هم بهتر بود. ولی خب فرصت بهش نداده. حالا با غیبت ملو فرصت خوبی داره که خودش رو تو تیم فیکس کنه. امیدوارم موفق باشه و این ملو تیم به فنا بده رو ذخیره کنه. واقعا اون کاری که ملو تو جام جهانی با برزیل کرد یه درس بزرگ بود برای مربی هایی که با این بازیکن کار میکنند. /// حا فعلا بچه ها آرامش خودتون رو حفظ کنید شاید عمو دلنری هم تو این مسائل نظرش تغییر کرد. اگه اینطور نشد با هم دیگه سکو ها رو براش جهنم میکنیم. :دی

ادیت:
اینو الان دیدم

الان جواد دارمون میزنه
:wacko::wacko::wacko:
دمت گرم دیگه آق رضا/ یدفعه به ما بگو دیکتاتور اوس ماموت دیگه :f34r:
درید بچه ها
 
Last edited:

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
جواد جون چشم مایی.**** مایی.:D
من غلط کنم...
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
بابا شوخی کردم عمو رضا :دی
جون جواد بیا خط دومت رو ادیت کن/پاک کن. عذاب وجدان گرفتم.
-----------------

راستی دارم دانلود میکنم ببینم پینتوریکو چیکار کرده.

اینم برای اینکه پست خالی از یووه نباشه:

بازی فردا:
پخش زنده فری: برای بازی فردا نیست انگار. هیچ کانالی رو نزده فری.
اینترنتیش هست البته هنوز نیومده انگار :دی

په په: با روحیه ای بالا نیم فصل دوم را شروع می کنیم

اینم دفاعیه دلنری :دی/ بخدا من حرفی بهش نزدم خودش انگار تاپیک رو دنبال میکنه. :دی

شش روز شش ماه را تغییر نمی دهد
مطمئنا بوفون برای ایستادن درون دروازه یووه انتخاب شده، این نکته که پیش از حضور در کنفرانس خبری دل نری نیز محتمل به نظر می رسد با تاکید مربی تثبیت شد. فردا نخستین دیدار دور برگشت مسابقات سری ا اغاز خواهد شد و یوونتوس در خانه به مصاف باری می رود. مصاحبه مطبوعاتی دل نری با موضوع انتخاب سنگربان فردا اغاز و مشخص شد جیجی بوفون درون دروازه خواهد ایستاد.

تاکید می کنم که بوفون بازی خواهد کرد، او به خوبی امادگی فیزیکی خود را به دست اورده و اماده بازی ست، فرم ایده الی دارد و می تواند بازگردد، پنجشنبه شب نمایش او بیش از انتظاری بود که داشتم زیرا یک بازی مهم برای مان بود و او نیز بسیار خوب کار کرد.

اما استوراری مطمئنا زمانی که بازیکنی بازی نمی کند نمی تواند خوشحال باشد اما او می داند که گروه به او اطمینان دارد و او همیشه بهترین همکاری را با ما داشته، می داند که انتخاب سختی ست و خوب ظاهر شده اما این مسئله را نیز می داند که در کنارش یکی از بهترین های جهان حضور دارد، یووه برای ادامه به هردوی انان نیاز دارد. به دو دروازه بان شایسته و بزرگ. ما با مدیران نیز صحبت کردیم و می دانیم که یوونتوس برای ادامه راهی که در پیش گرفته و برنامه ای که در نظر دارد نیاز به بازیکنان هم طراز و موفق دارد و مطمئنا جانشینان هر مهره نیز مانند انان قدرتمند و شایسته اند. داشتن دو بازیکن خوب بهتر از نبود جانشین است.

مصدومین گروه، سیسوکو به نظر امادگی خوبی در تمرین امروز داشت، او برای این دیدار در لیست دعوت شدگان قرار گرفته، امائوری نیز از نظر فیزیکی کاملا اماده است و بهبود یافته تنها مسئله شکستگی بینی اوست که باید دید مشکلی برای بازی خواهد داشت یا خیر، دل پیرو نیز به خوبی دوران مصدومیت و بهبودی را طی می کند و تصور می کنم فردا توان حضور در میدان را دارد. مارتینز نیز در کنارمان است، بازگشت یاکوئنتا نیز می تواند ما را خوشحال کند.

نیم فصل دوم شروع می شود، فکر می کنم که شش روز نمی تواند شش ماه را تغییر دهد بنابر این ما تغییر نخست خود را از سر خواهیم گرفت و با کیفیت بالا راهی مسابقات خواهیم شد. برای نیم فصل دوم کیفیت بالا ارزش زیای دارد و امیدواریم بازگشت مصدومین نیز ما را یاری دهد، رقابت ها طولانی ست و ما به بازگشت انان نیازمندیم.

بازار نقل و انتقالات مسئله بعدی ست، مدیران از پیش تصمیم به خرید تونی گرفته بودند نیازی به درخواست من نبود، در این لحظه ما شانس را همراه خود نداشتیم و در ادامه تونی نیز مصدوم شد و همه چیز ان طور که خواستیم پیش نرفت، متاسفم واقعا برای کوالیارلا که شدیدا اسیب دید.

بحران خط حمله، باید سخت تلاش کنیم، تنها به فکر بهتر ظاهر شدنیم، هدیه ما بازیکنانی ست که به زودی از بند مصدومیت رها خواهند شد و به کمک ما خواهند امد، گروهی از بازیکنان بزرگ. ما به دنبال مهره تازه نیستیم که بهتر از این مجموعه باشند زیرا بهترین و کامل ترین گروه را در اختیار داریم که مطمئنا با پیوستن اسیب دیده ها تکمیل خواهد شد زیرا نقش تعیین کننده ای در تیم دارند.


غیبت کلودیو و امائوری

ایشاا... ببریم و رقبا نبرند.
image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
راستی گله سوم رو که دلپیرو زد درست بود ؟

آره نامردا قبول نکردن :hmm:

جون جواد بیا خط دومت رو ادیت کن/پاک کن. عذاب وجدان گرفتم.
-----------------
اینم دفاعیه دلنری :دی/ بخدا من حرفی بهش نزدم خودش انگار تاپیک رو دنبال میکنه. :دی

جواد جان کجاش رو:D خط دوم دو بخش داشت یکیش درمورد فیلیپه بود یکش در مورد عمو دلنری:دی

جواد جان این حرفت چه کرد (اگه اینطور نشد با هم دیگه سکو ها رو براش جهنم میکنیم. :دی) واقعا از مواضع خودش کنار کشید و خواست تماشاچی ها رو برآورده کرد:دی
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
جواد جان کجاش رو:D خط دوم دو بخش داشت یکیش درمورد فیلیپه بود یکش در مورد عمو دلنری:دی

جواد جان این حرفت چه کرد (اگه اینطور نشد با هم دیگه سکو ها رو براش جهنم میکنیم. :دی) واقعا از مواضع خودش کنار کشید و خواست تماشاچی ها رو برآورده کرد:دی

آره. معلوم میشه ما رو تیم اثر گذاریم و تاپیک ما اونجا خیلی مطرحه. :دی بنابراین من به عنوان یکی از اعضا خواستار تمدید قرار داد الکس میشم و تو ای ماروتا و ای آنیلی بدون که در غیر این صورت عمر مدیریتتون به اتمام خواهد رسید. سمبل یووه رو حفظ کنید.

عمو جواد اون قسمت بلد طوسی رنگ شده رو با حاج رضا بودم داداش. :دی احتمالا شما جون جواد را با جواد جان اشتباه گرفتی. :دی

من لینک اینترنتی ندیدم. جواد جان شما اگه پیدا کردی ما رو هم در جریان بگذار.

ادیت:

خب ترکیب خوبه به نظرم. البته از نظر خودم به استثنائ په په و البته اگه سورنسن روز خوبی داشته باشه و این پسر جوون که تو خط حمله هست خوشبخت شده چون قطعا کاپتان بهش پاس گل میده.
به نظرم الکس در زمان مربیگری به شدت جوانگرا خواهد بود. امیدوارم بوفون موفق باشه

بوفون/کیه لینی/بونوچی/سورنسن/گریگرا/په په/کراسیچ/محمد سیسوکو/اکویلانی/ جیانتی و کاپتان اله.
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

عمو جواد اون قسمت بلد طوسی رنگ شده رو با حاج رضا بودم داداش. :دی احتمالا شما جون جواد را با جواد جان اشتباه گرفتی. :دی

من لینک اینترنتی ندیدم. جواد جان شما اگه پیدا کردی ما رو هم در جریان بگذار.

خوب پس من خیالم راحت شد:دی

لینک اینترنتی که گویا باید با چیزشکون ببینیمش:D http://www.atdhe.net/32663/watch-juventus-vs-bari
اینم هست که گویا بهتره چیز هم نمی خواد http://www.atdhe.net/32687/watch-juventus-vs-bari
 
Last edited:

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
به به.چه میکنه این سلطان.
فرزا پینتوریکو.فرزا یووه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
بچه ها تبریک می گم برد خوبی بود و بازم مثل همیشه یووه برنده می شه:دی

متاسفانه به خاطر سرعت پایین اینترنت من نتونستم بازی رو ببینم.
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
خدایا این کاپیتان رو از ما نگیر.خداییش با این وضعیت راحت تا 40 جا داره.
خداییش سگش شرف داره:D
گلارو دیدم.
هر دو تا گلمون خیلی خوشگل بودن.
مخصوصا گل سلطان;)
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب منم ندیدم. :دی
تبریک میگم
زنده باد کاپتان کبیر. و آکویلانی هم نامبر دو.

البته بقیه هم بردند و زیاد اتفاق خاصی نمیوفته. فقط میلان مونده که تا الان نیم ساعت 0-0 هستند. بعیده که لچه بتونه مزاحمتی براش باشه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

بچه ها گل ها رو از کجا می شه دید و دانلود کرد؟
-------------

یک ضربه ازاد شروعی برای بانوی پیر ( یووه 2 - 1 باری )
alex-pepe.jpg


پیچ جنوبی المپیکو محل استقرار تیفوسی های متعصب بانوی پیر با تشویق ها و دست نوشته های خود منتظر برپایی جشن ویژه ای بود و برای رسیدن به این شادی و تثبیت بازگشت یک ضربه ازاد تماشایی و زیبا از کاپیتان الکس کافی بود تا از سر گیری تغییرات مثبت بیانکونری اغاز رسمی خود را جشن بگیرد.

یک سوپرگل از الکس دل پیرو و سر و صدای عجیب حاضرین در ورزشگاه و موج شادی در پیچ معروف به پیچ شیره ا در اخرین دقیقه نیمه نخست پیروزی را در نخستین دیدار دور برگشت نزدیک تر کرد و در ادامه گل اکوئیلانی توانست تساوی یک بر یک که با گل رادولف به دست امده بود را به برتری ارزشمندی تبدیل و سه امتیاز این بازی را سفید و سیاه کند.

در نیمه اول یوونتوس در قیاس با تیم باری بازی بسیار بهتری را از خود به نمایش گذاشت و تنها در اخرین مرحله یعنی رساندن توپ در نزدیکی دروازه با مشکل رو به رو بود و بازی ضعیف جیانتی به عنوان یکی از دو مهاجم بانوی پیر در نیمه اول بسیار قابل توجه بود.

ترکیب میانی یووه متشکل از سیسوکو - اکوئیلانی در کارهای تدافعی بسیار فوق العاده عمل می کردند اما در فاز تهاجمی بسیار ضعیف عمل می کردند و با دادن پاس های ضعیف روند هجومی یوونتوس را با اختلال مواجه می کردند و همین امر باعث شده بود تا دل پیرو بیشتر در نزدیک خط هافبک بازی کند و به همین دلیل یوونتوس در خط حمله دارای زهر زیادی نبود.

بازی به دقایق پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد که الکس دل پیرو کاپیتان افسانه ای باشگاه یووتتوس با یک ضربه ی ازاد دیدنی دروازه ی تیم باری را باز کرد و با گل کردن این ضربه ی ازاد تنها یک گل از روی ضربه ی ازاد می خواهد تا رکورد روبرتو باجو در گلزنی از روی ضربات ازاد را بشکند و دومین ضربه ازاد زن تاریخ سری آ شود.

در نیمه دوم یوونتوس افت محسوسی را مشاهده کرد و تیم باری جرات بیشتری برای حمله بر روی دروازه ی یوونتوس پیدا کرد تا در 57 دقیقه ی بازی با حرکت دیدنی الوارز بازیکن تکنیکی خود و ضربه ی دیدنی رودولفو بازیکن تازه وارد خود بازی را به تساوی بکشانند.

بعد از این گل یوونتوس باز هم حملات خود را اغاز کرد و تغییرات دل نری در ترکیب میانی خود و جا به جایی های سریع کراسیچ و په په در کناره های زمین باعث شد یوونتوس سرعت بیشتری پیدا کند تا البرتو اکوئیلانی در 79 دقیقه ی بازی با شوت زیبای از راه دور خود دروازه ی تیم باری را باز کند تا شادی به ورزشگاه المپیکو تورین بازگردند.

در 10 دقیقه ی پایانی یوونتوس سه موقعیت مناسب دیگر به دست اورد که با بی دقتی کراسیچ و مارتینز این فرصت ها از دست رفت و در مقابل تیم باری نیز یک موقعیت مناسب گلزنی به دست اورد که شوت از راه دور بازیکن این تیم به بیرون رفت و یوونتوس در یک بازی سخت موفق شد تیم جنگنده ی باری را شکست دهد و موقعیت خود را در جدول رده بندی سری آ مستحکم تر از گذشته کند.


280 گل با پیراهن زیبای یوونتوس
alex13.jpg


چند ضربه ایستگاهی زد تا سرانجام در دقیقه 43 بازی توانست گل زیبایی را از روی ضربه ازاد وارد دروازه باری کند تا یکی از موفق ترین بازیکنان حاضر در سری ا در به ثمر رساندن گل از روی ضربه ایستگاهی شود.

الکس که 280 گل خود را با پیراهن سیاه و سفید به ثمر رساند پیروزی در این بازی را اینگونه توصیف می کند " بهترین بازی ما نبود اما توانست خواسته خروج از بحران را برای مان براورده کند. "

برتری با شرایطی مانند تیم ما اسان نیست، به این بازی با تنها یک امتیاز از سه بازی اخیر امدیم و مطمئنا این برتری برای بازگشت دوباره ما مهم و ارزشمند بود.

اینده کاپیتان یوونتوس از هم اکنون مورد توجه است " مطمئن هستم که تصمیم خوبی برای اینده من گرفته خواهد شد، در این لحظات نیز می تواند اتفاق بیافتد، در ذهن من ماندن یووه وجود دارد. همکاری و ارامش خوبی با مدیران و مجوعه هست و هیچ مشکلی نیست. "

اما دل پیرو از ماندن به طور کامل و صد در صد مطمئن نیست و در پاسخ به این سوال که مطمئنا می مانید گفت: نه، این مسئله را یک قرارداد تعیین می کند.

حضور و بازگشت بوفون نیز مسئله بعدی ست، مطمئنا در گروه مسائل مهمی وجود دارد و بازگشت بوفون یکی از بهترین اتفاقات است. من واقعا از بازگشت جیجی خوشحالم اما در کنار وی، استوراری و منینگر نیز شایسته تشویق و حمایت زیادی هستند زیرا بسیار خوب کار کردند.​


این گل برایم ارزش متفاوتی داشت
aquilani6.jpg


برای او این گل لذت دوچندان داشت، زندگی برگ جدیدی را پیشروی او گذاشته و حالا البرتو پیش از گذشته به موفقیت در کنار یووه می اندیشد. هافبک بانوی پیر گل دوم تیمش برابر باری را در دور برگشت به ثمر رساند و پیروزی تیمش را امضا کرد.

این گل برایم ارزش و اعتباری متفاوت دارد، یک مرحله سخت را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، تیم حریف خوب بازی می کرد و ما نمی توانستیم بهتر ظاهر شویم، واقعا این گل خیلی مهم بود، من این گل را به میکلا ( نامزدش ) هدیه می کنم که منتظر به دنیا امدن فرزندمان هستیم.

از او در این خصوص می کنند که ایا از لحظات تیره گذشته اید؟ حقیقت این است که می خواهیم تعادل را به دست بیاوریم و راه خود را از سر گیریم. مشخص است که به اسکودتو در این لحظات نزدیک نیستیم اما تلاش خود را می کنیم.

به عقیده البرتو تیم قدرت خوبی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. همه یک هدف داریم و تیمی یکدست هستیم. در حال حاضر خیلی خوشحالم واقعا این بازگشت برای من نیاز بود و ارزش زیادی داشت، برخلاف دیدارهای گذشته که با درد بازی می کردم این بازی کاملا اماده بودم و کوچکترین دردی را احساس نکردم.

در حال حاضر به بهتری شدن در نیمه دوم فصل فکر می کنیم و امیدواریم به نتایج خوب در دیدارهای اتی.​


او بیش از پیش به ما نزدیک شده است
flores1.jpg





image.php
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
هر چند سایر تیمها هم بردند ولی به هر حال این برد لازم بود تا کاملا از دایره رقابت محو نشیم. باز جای شکرش باقیه. تبریک به همه یووه ایها و خدارو شکر می کنیم که آلکس رو داریم. :)

شاد و پیروز باشید
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
مرسی ساسان جان که به تاپیک یووه سر میزنی.ممنون
مبلان هم مساوی کرده خدا رو شکر:D
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بر هم یوونتوسی های گرامی.

خب
" مطمئن هستم که تصمیم خوبی برای اینده من گرفته خواهد شد، در این لحظات نیز می تواند اتفاق بیافتد، در ذهن من ماندن یووه وجود دارد. همکاری و ارامش خوبی با مدیران و مجوعه هست و هیچ مشکلی نیست. "
امیدوارم

جواد جان و سایر دوستان: گلهای بازی برای دانلود.

خوشحالم که میلان مساوی کرد بهر حال دو امتیاز از اختلاف کم شد . من مطمعن هستم اگه ما خودمون بازی های راحت رو از دست ندیم خیلی راحت میتونیم برسیم. امیدوارم با کم شدن مصدومها بتونیم منسجم تر باشیم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
بالا