• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

قابل نداشت جواد جان.

خب انگار نوبت منه که خبر بگذارم.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

تشکر اله از تیفوسی ها​

ec2pphetkribec7oqa3l.jpg


یوونتوس به تمرین بازگشت و کاپیتان پس از استراحت یک روزه در خصوص شادی پس از گلی که از روی ضربه ازاد به ثمر رساند و عکس العمل تیفوسی ها در کنار ارسال پیام های تبریک از انان تشکر ویژه ای کرد و نوشت

دیروز استراحت کردیم و امروز به وینوو برمی گردیم و تمرینات خود را برای دیدار برابر سمپدوریا که مطمئنا سفری اسان نخواهد بود از سر می گیریم. من اماده هستم و بسیار جدی، دیداری که پشت سر گذاشتیم و گلی که به ثمر رساندن نمی تواند مانع از ادامه گلزنی ام شود. می خواهم به گلزنی برگردم به ویژه از روی ضربات ازاد زیرا همیشه خوشحالی و رضایت زیبایی را به من هدیه می دهد.

هواداران زیادی به من پیام ارسال کردند و این گلزنی و برتری را جشن گرفتند البته در کنار انتقاداتی که از من می شود تبریک های تیفوسی ها بسیار برایم ارزشمند است، ممنونم از همه کسانی که پس از بازی و طی دیروز برایم پیام فرستادند، شما شایسته زیباترین ها هستید. ( عکس پیام تشکر الکس عکس ویژه ژست او پس از به ثمر رساندن هر گل است )

----------------------------------------------------------------------- و اما ادامه خبر ها :دی

1bnpewuwau7xchhtz30u.jpg

میلوس کراسیچ: با یووه خوشبخترین مرد دنیا هستم

زمانی که پیراهن سیاه و سفید یوونتوس را بر تن کردم به خودم گفتم که میلوش، تو خوشبخت ترین مرد دنیا هستی و حالا نیز هیجان ان روز را به خوبی حس می کنم. هافبک صربستانی بانوی پیر که با پیوستنش روزهای خوبی را در زندگی شخصی و فوتبالی خود سپری می کند تاکید دارد که بهترین تیم دنیا را انتخاب کرده و خود نیز از همه شرایطش در این تیم راضی و خشنود است.

هیجان زده بودم و به خودم گفتم میلوش تو خوشبخترین مرد دنیا هستی، باور کردنی نیست هیجان را به خوبی حس می کنم به یاد دارم زمانی که نخستین برخورد را کاپیتان دل پیرو داشتم، زمانی که دستان دل پیرو را در دستم حس کردم در وجودم لبخند زدم واقعا الساندرو شخصی ویژه و شایسته است و می دانم که زمانی که از شخصی مانند او پند و راهنمایی هایی در زمینه فوتبال می گیرم این پندها تا چه اندازه برای زندگی ام نیز تاثیرگذار و مثبت است.

کراسیچ به دیگر ستاره یووه، بوفون نیز اشاره می کند، بوفون بزرگ است، 11 سال سن داشتم که بوفون به یوونتوس امد سنگربانی محکم با واکنش هایی عالی.

اما رابطه با دل نری، او واقعا حرفه ای ست، یک شخص اگاه که رابطه خوبی با ما دارد. ما همه کار خواهیم کرد تا او نزدمان بماند. من واقعا خوش شانس هستم که در پستی که علاقه دارم بازی می کنم و مربی نیز وظایفم را به خوبی به من می گوید.

خانواده انیلی نیز به عقیده این بازیکن صرب بسیار مشهور و بزرگ اند، در صربستان و مسکو بودم که می دانستم خانواده انیلی یکی از مشهورترین و مهم ترین خانواده های کشور ایتالیا هستند، با اندره ا انیلی صحبت شخصی نداشتم اما می دانم که او یک مدیر جوان است که می داند چه می خواهد و همیشه در کنار یوونتوس بوده او سکان دار ماست.

اینده کراسیچ، برای 4 سال با یوونتوس قرارداد دارم و می خواهم همراه این تیم هر جامی که امکان دارد را فتح کنم. تبدیل به یک حرفه ای تمام عیار شوم و بیش از هر چیز یک انسان واقعی و باارزش. می دانم که یک انسان بدون روح و انسانیت هیچ چیز نیست.

خواسته ام حضور در یووه است، همه چیز خوب پیش می رود و من از ان خوشحالم اما هیچ کس فردای خود را نمی داند. برای بهتر شدن زندگی یاد گرفتم که هر روز باید بهتر باشم.

----------------------------------------------------------------------------- سیسوکو موندنی شد...

----------------------------------------------------------------------------- موجی و ستایش اله...

------------------------------------------------------------------------------- فابیانو ؟!؟

------------------------------------------------------------------------------ و انتخاب برترینها...
بهترین های سری آ در سال 2010

ادیت: ببخشید یادم رفت // دو تا عکس قشنگ از کراسیچ ومحمد سیسوکو اتچ کردم، بگیرید. مخصوصا کراسیچ رو.

image.php
 

فایل های ضمیمه

  • Mohammed_Sissoko_.jpg
    Mohammed_Sissoko_.jpg
    158.5 KB · نمایش ها: 1
  • FAL_9945.jpg
    FAL_9945.jpg
    540.3 KB · نمایش ها: 1
Last edited:

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
چه میکنه جواد.
ممنونم جواد جان.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

منم چند تا خبر جالب و خوب بگذارم :happy:
--------------

فضای تمدید قرارداد مهیا شد
alex7.jpg


شاید در سی و هفت سالگی نیز بتواند همان چهره شاداب، انگیزه بالا، قدرت همراهی و گل های زیبا در کنار لبخند همیشگی و خاصش را برای مان به ارمغان بیاورد. مطمئنا دور از دسترس نیست زیرا او در سی و شش سالگی نیز با کمی تغییر در فرم و سرعت بازی نسبت به روزهای جوانی همان حس و هیجان را به ما هدیه می دهد و همان نجات دهنده همیشه یوونتوس است که از او می خواهیم و انتظار داریم.

کاپیتان همچنان با گل های ارزشمند و نمایش موثرش بانوی پیر را همراهی می کند و عاملی مهم برای رسیدن به برتری می شود، بنابر این بی دلیل نیست که او محبوبیت فراوانی یافته و اسطوره و الگوی تیفوسی ها شده و حالا این هواداران بی صبرانه منتظر مشخص شدن اینده ورزشی کاپیتان الکس هستند.

مذاکره میان یوونتوس و الساندرو دل پیرو برای مشخص شدن اینده در ابتدای ماه مارس اغاز خواهد شد مذاکراتی و گفتگویی هایی که مدیر اندره ا انیلی و الکس را پشت میز مذاکره در خیابان گالیلو فراریس خواهد نشاند تا اینده یکی از مشهورترین و ارزشمندترین مهره های حیات بیانکونری رقم خورد.

رکورد شکنی ها که در این فصل ادامه داشت، نمایش و تاثیرگذاری مثبت در دیدارهای اخیر، گلزنی های حساس که برخی از زیباترین گل های باشگاه محسوب می شود در کنار 661 بازی با پیراهن بیانکونری و 280 گل زده و هجده فصل زندگی یوونتوسی نشان می دهد که او همچنان توان و قدرت همراهی پرافتخارترین تیم ایتالیا را دارد.

در کنار این دلایل ورزشگاهی اخرین مراحل ساخت خود را سپری می کند تا از فصل اینده خانه مدرن، مجهز و جدید بانوی پیربرای میزبانی از یووه و تیفوسی ها و بازیکنانش باشد و مطمئنا بازی در استادیوم تازه با فضایی جدید که خواسته مجموعه سیاه و سفید از سال ها پیش است می تواند خواسته کاپیتان دوست داشتنی و ارزشمند این تیم نیز باشد و البته خواسته و ارزوی بسیاری از هواداران بیانکونری که می خواهند شماره ده فراموش نشدنی شان حداقل برای یک فصل انان را در خانه مدرن و تازه شان همراهی و خوشحالی حرکات و نمایش های زیبای الکس و شادی گل های ویژه او پس از هر گل را جشن بگیرند.


بازگشت موجی به تورین ؟ هرگز نگویید هرگز !
moggi-capello.jpg


طی روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر حضور موجی و کاپلو مدیر و مربی اسبق یوونتوس در تورین شنیده شد و روزنامه های ایتالیا ادعا کردند موجی و کاپلو هفته ی اینده برای انجام کار مهمی راهی تورین خواهند شد. بر همین اساس موجی در سخنانی کوتاه گفت:

به شایعات و حرف هایی که زده می شود زیاد توجه نکنید و در زمان فعلی در مورد اینده و شایعاتی که شنیده می شود صحبت نکنید. در اینده همه چیز مشخص خواهد شد اما هرگز نگوئید هرگز.

گفتنی است شنیده می شود موجی قصد دارد بعد از دوران محرومیت خود به عنوان یکی از مدیران ارشد باشگاه یوونتوس فعالیت دوباره ی خود را در تورین اغاز کند.​


یووه همیشه در قلب من جای دارد
trezeguet2.jpg


به ایتالیا بازگشته اما نه برای حضور در میادین بلکه برای شرکت در مراسم فروشگاه مشهور جورجو ارمانی در شهر میلانو، دیوید ترزگه که سال های زیادی را در کنار بانوی پیر زندگی کرد از بازگشت به ایتالیا خرسند است تاکید دارد که در اسپانیا نیز خود را به خوبی یافته و زندگی خوبی دارد اما علاقه به یووه در او همچنان بر قوت خود باقی ست.

همیشه یوونتوس را در قلب خود دارم و این تیم را با خود می بینیم اما در اسپانیا نیز خوب هستم. تجربیاتی که به دست اوردم در این لحظه در زندگی ام تاثیر گذاشته، مطمئنا خیلی زود به تورینو برمی گردم تا با تیفوسی هایی که سال ها مرا حمایت کردند سلامی داشته باشم و از نزدیک با انان ارتباط خود را تجدید کنیم.

متاسفانه نتوانستیم خداحافظی خوبی داشته باشیم، می خواهم در کنار یکدیگر جشن بگیریم. می خواهم یوونتوس را همیشه در صدر جدول ببینم و مطمئن هستم که برنامه ای که مدیران در دست دارند به زودی نتیجه بخش خواهد شد.​


در آستانه ی پیوستن به یوونتوس بودم اما ...:eek:
ronaldo.jpg




image.php
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
سلام بر جواد ها
اقایون اگه موجی برگردخ من به شما 2 نفر یه شام مفصل میدم:D
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام رفقا//

رضا جان وظیفه هست. شما خودت هم فعالی داداش.

خب/موجی که حتما میاد// جواد جان یه محلی رو برای صرف شام تعیین کن که رضا وقت برای رزروش از الان داشته باشه. :دی

امیدوارم اله موندنی بشه. البته قرداد یکساله قطعیه ولی من امیدوارم دو ساله ببنده. بعدش هم خداحافظی کنه.

موجی هم تنها قدرتیه که میتونه تیم رو قدرتمند کنه.

رونالدو هم فقط ! /// راستش من ازش خیلی بدم میاد. بچه هست به شدت. اگه یه بار ببینمش یه داد سرش میزنم تا بغض کنه :دی
دیوید ترزگه : دوست دارم پسر/ میفهمی یعنی چی؟ حتی با گلی که به ایتالیا زدی.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

سلام بر جواد ها
اقایون اگه موجی برگرده من به شما 2 نفر یه شام مفصل میدم:D

رضا جان منم دلم روشنه بلاخره بر می گرده :rolleyes:

سلام رفقا//

رضا جان وظیفه هست. شما خودت هم فعالی داداش.

خب/موجی که حتما میاد// جواد جان یه محلی رو برای صرف شام تعیین کن که رضا وقت برای رزروش از الان داشته باشه. :دی

امیدوارم اله موندنی بشه. البته قرداد یکساله قطعیه ولی من امیدوارم دو ساله ببنده. بعدش هم خداحافظی کنه.

موجی هم تنها قدرتیه که میتونه تیم رو قدرتمند کنه.

رونالدو هم فقط ! /// راستش من ازش خیلی بدم میاد. بچه هست به شدت. اگه یه بار ببینمش یه داد سرش میزنم تا بغض کنه :دی
دیوید ترزگه : دوست دارم پسر/ میفهمی یعنی چی؟ حتی با گلی که به ایتالیا زدی.

واقعا رضا جان تو زحمت افتادی ها :D
رونالدو بدک نیست از بازیش خوشم می یاد ولی خوب واقعا اخلاق نداره و به قول جواد بچه هستش , و اما دیوید اگه الان کنارمون بود .......:(

راستی جواد جان بچه ها اون طرف یه تیم تشکیل دادن (فیس بوک) اگه وقت کردی یه سری اونطرف هم بزن :cool:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بی کران بر تو ای دوست داشتنی

توان ابراز احساس نیست.

برای همه خاطرات خوب ممنونیم و برای همه زمان قدرانت هستیم.
---------------------------------------------------------------------------

xoiwrxnn7f9554quk7.jpg


یووه یک قصه ی بی مانند ! غنی از تاریخ، افتخار و اعتبار

الکس دل پیرو روزهای خوبی را با یوونتوس پشت سر می گذارد و بعد از چند هفته ی ناموفق اکنون دل پیرو به مرز امادگی رسیده و بهترین نمایش هفته های اخیر را به اجرا می گذارد. الکس در مصاحبه ای اختصاصی با Guerin Sportivo شرکت کرد:

- شاید هیچکس بهتر از الساندرو دلپیرو نتواند به این سوال جواب بدهد، فرق یوونتوس با بقیه تیم ها چیست؟

یوونتوس یک قصه ی بی مانند است، قصه ای غنی از تاریخ، افتخار و اعتبار. قصه ی خانواده ی انیلی که از دهه 20 تا به حال این باشگاه را هدایت می کنند و با افسانه های چون سیووری، بونپرتی و پلاتینی تاریخ نوشته اند. فقط در دو کلمه بخواهم یوونتوس را معنی کنم می گویم : پیروزی و سنت.

- زمانی می گفتند یوونتوس یعنی استایل.
هنوز هم همین طور است. یووه همیشه یک نماد و یک اشتیاق برای بازیکن ها، هوادارا و مدیرها بوده. یووه برای خود من هنوز خیلی جذاب است.

- برای تو که سمبل یوونتوس هستی، یوونتوس چیست ؟
یووه همیشه رویای من بوده. من اشتیاق عجیبی برای این باشگاه دارم حتی از وقتی بچه بودم. یادم می آید وقتی هنوز یک پسر بچه بودم برای پلاتینی سرود می خواندم همیشه و پوستر پلاتینی در اتاقم داشتم. و از وقتی 18 سالم بود اینجا هستم. هنوز هم اینجا هستم و هر روز با اشتیاق به یووه زندگی می کنم.

- آیا با پدر مادرت به تورین امدی؟
نه، در واقع من تنها امدم. حقیقت این است وقتی رسیدم لحظه ی شوکه و ترسیده بودم. تورین شهر خیلی بزرگی بود و من عادت نداشتم. تورین 4 برابر پادوا بود. پادوا خیلی کوچک و گرم بود ولی تورین ناشناخته بود و من هیچی از ان نمی دانستم. ولی الان اینجا دیگر خانه ی من شده است.

- آیا به مادرت زنگ می زدی برای پختن غذا و دستورهای غذایی ؟
بله. این حقیقت دارد (می خندد). اوایل اصلا زندگی برای من ساده نبود ولی هر چه که زمان گذشت اوضاع بهتر شد.

- و رویایت به حقیقت پیوست.
دقیقا. وقتی امدم تراپ مربی بود ولی خیلی زود لیپی امد و ما با لیپی معروف شدیم به تیم موفقیت ! ما با لیپی خیلی چیزها بردیم.

- و در تابستان انها باجو را فروختند و تصمیم گرفتند به دلپیرو اتکا کنند، چون او جادوی خودش را نشان داده بود.
بله، البته خود باجو هم دوست داشت برود و تصمیم خودش هم تاثیر داشت. بار سنگینی بر روی دوش من بود ولی با تلاش و جاه طلبی موفق شدم از پسش بر بیایم.

- از آن موقع بیشتر بگو.
سال های جادویی بود، ما شهرت زیادی کسب کرده بودیم و تیمی بودیم که تمام دنیا به ما نگاه می کرد. 96 لیگ قهرمانان رو بردیم و جام بین قاره ای، به علاوه ی موفقیت هایی که در ایتالیا کسب می کردیم همگی فوق العاده بودند. متاسفانه خیلی فینال ها را باختیم، ولی این ورزش است. شما نمی تونید همه ی فینال ها را پیروز بشوید، و باید بدانیم که رسیدن به فینال هم ساده نیست.

- به نظر تو آیا دلپیروی دیگری در یووه خواهد امد ؟
صادقانه بخوام بگم نه. منظورم از لحاظ تکنیکی و استعدادی که بازیکن ها می توانند داشته باشند نیست. برای این می گویم چون هرکسی استایل خودش را دارد، راه خودش و شخصیت خودش را دارد و هرکسی از محیط و شرایط متفاوتی می اید که باعث می شود بازیکن متفاوتی باشد. مثلا در ان موقع من از 20 تا 24 سالگی همه چیز ممکن را با یووه بدست آوردم. الان هم خوشحال میشوم کسی همچین افتخاری با یووه کسب کند، حتی بیشتر.

- سال 1998، بازی با اودینزه، چی از ان بازی یادت می آید ؟
درد وحشتناک، خیلی وحشتناک ! مصدومیت خیلی خطرناکی بود ولی خوشبختانه توانستم با صبر و آرامش درونی غلبه کنم و برگردم. جراحی خیلی خوب انجام شد، ولی دوران ریکاوری به شدت سخت و دردناک بود.

- کاپلو، آیا مشکلی بود؟
فوتبال همین است، مربی ها ایده ها و نگاه های متفاوتی دارند و بازیکن باید با آنها کنار بیاید. از لحاظ شخصی نمی توانم بگویم ان دوره خوشحال بودم. ولی می دانم که خیلی خوب بازی می کردم. با توجه به ان اندازه ی اندکی که بازی می کردم خیلی گل می زدم و بهترین فوتبالم را بازی می کردم. شاید خیلی ها هنوز هم باورشان نشود من چقدر گل زدم در حالی که فقط چند دقیقه یا چند موقعیت محدود فرصت داشتم.

- چطوری و چه وقت یاد گرفتی بر مشکلات غلبه کنی، و هر بار قوی تر از قبل بشوی ؟
در پادوا، از پدرم.

- آخرین بازی سال 2006، تو به سمت هواداران رفتی و حرکتی کردی که هیچوقت فراموش نخواهند کرد.
سخت بود، خیلی سخت بود. ولی می دانستم که خیلی زود برمیگردیم.

- تو یکی از اولین بازیکن های بودی که جریان کالچوپولی را فهمیدی.
فهمیدم؟ داشتم می مردم. ما در باری که بودیم اوضاع واضح تر شد، و فهمیدم که قرار است چه اتفاقی بیفتد. چیزی که خیلی من را اذیت می کرد این بود که حتی 1 تیم هم جرات نداشت انکار کند که ما در زمین از هر تیمی و هر فردی سرتر بودیم.

- و برای همین هیچوقت قبول نکردی که ان دو جام از تو گرفته بشود ؟
فقط ما هزینه دادیم، من کاری به تحقیقات و نظارت ندارم، ولی چرا درست وقتی ما این همه خدمت به تیم ملی کردیم این اتفاق افتاد ؟ و یووه تنها تیمی باشه که مجازات میشود؟ فکر می کنم فینال جام جهانی نشان داد چه بی عدالتی صورت گرفت.

- و هیچوقت نخواستی از یووه بروی ؟
هیچوقت، حتی برای من یک گزینه هم نبود. من یک ایده و نظر مشخص داشتم. اعتقاد داشتم حق یووه این نبود، و می خواستم کمک کنم یووه سریع برگردد.

- انیلی گفته بزودی مذاکرات برای تمدید شروع میشود، آیا ما تو را توی ورزشگاه جدید خواهیم دید ؟
الان به ان فکر نمی کنم. الان فقط به بازی کردن و پیروز شدن فکر می کنم. ولی کلا فقط دو چیز می تواند جلوی بازی کردن من را بگیرد.

- چه چیزهایی هستند ؟
توانایی فیزیکی و قلبم. اولی با تمرین و تلاش می اید که من دارم با تمام توانم انجامش می دهم و روز به روز بهتر می شوم. دومی هم قلب من پر از لذت و شادی نسبت به فوتبال است، پس به بازی ادامه خواهم داد.

----------------------------------------------------------------
خب فکر کنم همه چیز داشت. قبل از اینکه اینجا مصاحبه رو منتقل کنم دوبار خودم خواندم. فکر کنم بهتره حرفی درباره اش نزنم. دیگه خودش گویای همه چیز هست. فقط امیدوارم عدالت روزی زنده شود.

image.php
 

Moostafa

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,955
لایک‌ها
656
محل سکونت
AHWAZ
همیشه از الکش خوس اومده ... واقعا از بازیش لذت میبرم ... مخصوص اون ضربات ایستگاهی که میزنه ...
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
واقعا الکس یکی بیشتر نبود و بیشتر هم نخواهد بود (یه کمی سنگین شد:دی)
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بر همه دوستان

قبلا اینطوری بود که وقتی تیم ملی(چه ایران و چه تیمهای دیگه ملی که برامون مهم باشه) ناکام میشد و یا تو بازیهای مختلف حتی باشگاهی به نا کامی میرسیدیم یه سردی خاصی حد اقل برای مدت کوتاهی آدم رو فرا میگرفت. ولی دیگه رفته رفته و با روشن شدن خیلی مسائل طی سالهای ناکامی حس انقلابیمون کمتر شده و دیگه خیلی راحت تر و زودتر با ناکامی ها کنار میاییم. چون دیگه با دیدن خیلی شرایط راحت تر مسائل برامون حل میشه. اینم یه جور حرفه ای بودنه به نظرم.
خب تیم ملی حذف شد و چرایی هاش باشه برای جاش ولی برگردیم به زندگی. تیمهای داخلیمون به راه ادامه میدهند و البته باشگاهی محبوب و البته یوونتوس که شرایط خاص خودش رو داره. یه ادمیزاد هست و یه امید. چه برسه به ورزش و بازم چه برسه به فوتبال. دیگه یووه که تو امیدوار بودن و صبر سابقه درخشانی داره. بریم سراغ محبوب
---------------------------------------------------------

امروز با سمپدوریا بازی داریم. تیمی که هنوز هم منو یاد لمباردو میندازه/ مخصوصا دوره اولی که برای این تیم بازی کرد و بعد به یووه اومد و البته بازم رفت اونجا. اما اون دوره اولش تو این تیم واقعا خارق العاده بود.
بازی 5:30 به وقت ماست و ما میهمانیم/ بازی رفت 3-3 شد
اینتر یکی از بازیهای تعویقیش رو با برد پشت سر گذاشت و ما ششم شدیم. اختلاف با صدر 2 امتیاز کم شده و ما هنوز 7 پوینت عقبیم. مصدومها دارند برمیگردند و اوضاع میتونه بهتر بشه.
میلان با چزنا در سنسیرو بازی داره و اینتر باید به خانه اودینزه بره. رم هم که بازیش رو برد.

اول یه دیدی به آمار بزنیم:
دو تیم سمپدوریا و یوونتوس برای صد و هشتمین بار در رقابت های سری ا به مصاف یکدیگر می روند، مصافی که تاکنون در تاریخ مسابقاتی که برابر یکدیگر انجام داده اند 116 بازی ثبت شده، یووه در این 116 بازی انجام شده به 58 پیروزی، 35 تساوی، 23 شکست، 192 گل زده و 117 گل خورده دست یافته، در 107 رقابتی که در سری ا برگزار شده نیز 50 برتری، 35 تساوی، 22 شکست، 164 گل زده و 104 گل خورده به نام یووه ثبت شده است. در ده دیدار اخیر دو تیم 3 پیروزی، 5 تساوی، 2 شکست، 15 گل زده و 10 گل خورده پیش روی نام یووه نوشته شده، دیدار رفت نیز با تساوی یووه و سمپدوریا به اتمام رسید. در فصل 2009 برتری 5 بر یک بانوی پیر یکی از پرگل ترین دیدارهای دو تیم را رقم زد. سمپدوریا پیش از 53 بازی را میزبانی کرده و مهمان قدرتمند توانسته 18 پیروزی ( اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ 4/3/2006 با نتیجه یک بر صفر )؛ 17 تساوی ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 27/9/2008 با نتیجه صفر – صفر )؛ 18 شکست ( اخرین شکست خارج از خانه در تاریخ 21/3/2010 با نتیجه یک بر صفر )؛ 64 گل زده و 63 گل خورده را به دست بیاورد. در میان بازیکنان بونیپرتی با 13 بازی در صدر بیشترین حضور مصاف دو تیم ایستاده و الکس با 10 بازی در رده دوم است همچنین بونیپرتی و سیووری با 7 گل زده بیشترین گل زده را به خود اختصاص داده اند و دل پیرو با 3 گل پس از التافینی 4 گل در رده سوم ایستاده است.
-----------------------------------------------------------------------------------

و خبرها رو که دنبال کنیم میرسیم به :
اول دلنری. ترکیب18 نفره:
etodcdwkkau8w4f3fup.jpg

امتیاز این دیدار بسیار مهم است
یک نگاه به نقل و انتقالات زمستانی و یک نگاه به رقابت های پیش روی و روزهایی که باید با موفقیت سپری شود، دیدار حساسی دیگر از راه رسید و یووه باید در خانه حریف به مصاف تیمی سرسخت و خوش تکنیک رود که طی سال های اخیر بارها بانوی پیر را به زحمت انداخته، عصر فردا یوونتوسی ها مهمان سمپدوریا خواهند بود و جیجی دل نری در کنفرانس خبری تاکید کرد که امتیاز این دیدار می تواند شرایط جدول را بهتر کند.
همه بازیکنان با امادگی و انگیزه بیشتری به میدان می روند، طی هفته گذشته بسیار خوب تمرین کردیم و می دانیم که می توانیم رشد و پیشرفت بیشتری داشته باشیم و شرایط خودمان را نیز در جدول رده بندی بهتر و بهتر کنیم.
اما مصدومین و بازیکنانی که به تازگی امادگی بازگشت به میادین را کسب کرده اند، امائوری به دیدار برابر جنوا خواهد رسید البته به احتمال فراوان فردا با پوشش ویژه برروی بینی در کنار دل پیرو به میدان خواهد رفت، گروسو نیز کاملا اماده است، بوفون نیز که همگی از شرایطش اگاهند و می دانند که می تواند ما را به راحتی همراهی کند.
خوشبختانه بازیکنان ما در شرایط خوبی به سر می برند و ما منتظر یک نمایش دیدنی و فانتزی هستیم، در سوی دیگر میدان نیز بازیکنان سمپدوریا پرخطر و زهردار بازی می کنند و ما نیز مانند انان شناخت خوبی از مهاجمین قدرتمندشان داریم، مطمئنا فردا دیدار زیبایی خواهد بود.
اما نقل و انتقالات، تونی در حال حاضر تنها خرید ماست، ما منتظر بازگشت مصدومین هستیم و بی تردید منتظر خواهیم بود تا تونی نیز به نزدمان بازگردد. به هر حال لحظات ویژه و حساسی را پشت سر می گذاریم و مجموعه به همه بازیکنان اعتماد دارد و می خواهیم با این اوضاع پیش رویم هر چند که می دانیم سخت است. باید بهتر باشیم و فرصت ها را از دست ندهیم و لحظات خوب را حفظ کنیم.
از وی این سوال را پرسیدند که امائوری بهتر است یا پاتزینی و دل نری پاسخ داد: هر دو مهاجمین خوبی هستند، پاتزینی بیشتر بازی کرده زیرا مصدوم نشد و به همین دلیل بیشتر گل زده است، در حال حاضر به ادامه با چنین شرایطی توجه داریم.


بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر سمپدوریا
بوفون – موتا – کیه لینی – سیسوکو – گروسو – صالی امیجیچ – مارکیزیو – دل پیرو – امائوری – اکوئلانی – ترائوره – بونوچی – گریگرا – په په – مارتینز – کراسیچ – استوراری – کاستانتینو – لگروتالیه – لیبرتاتزی و سورنسن

---------------------------------------------------------------------------
کراسیچ:
o0kc7gl2r6va2haz0ub2.jpg

خیلی دوست دارم مانند او بازی کنم
او را باید یکی از موفق ترین و موثرترین مهره های خریداری شده این چند سال اخیر بانوی پیر بدانیم، هافبکی که دوران درخشان یکی از ستاره های همیشگی تاریخ یووه را زنده می کند. میلوش در کنار یوونتوس به رشد و پیشرفت خود ادامه می دهد تا روزهای بهتر و فراموش نشدنی تری را تجربه کند. کراسیچ با زبان ایتالیایی می گوید
" می توانم بگویم سلام و امیدوارم خیلی زود تا پایان فصل همه چیز را یاد بگیرم. کمی سخت است اما به زودی با شما ایتالیایی صحبت خواهم کرد. "
همه گل ها زیبا هستند، هیجان خاصی نیز دارند اما ان گلی که به لاتزیو زدم برای من هیجان انگیزترین و شاید هم قدرتمندترین و زیباترین گلی بود که در دوران ورزشی ام به ثمر رساندم. یک لحظه فراموش نشدنی و بسیار زیبا، ما شایسته پیروزی بودیم و خیلی خوشحالم که توانستم در ان لحظه حساس گلزنی کنم.
اما رقابت های سری ا دشواری خاص خود را دارد با این حال در روسیه نیز مسابقات با فشردگی خاصی دنبال می شود که باعث پیشرفت من شده، به هر حال در اینجا به دنبال پیروزی هستم و می خواهم از تمام هم تیمی هایم تشکر کنم که به من کمک کردند زیرا اگر کمک انان نبود من نمی توانستم به این زودی با ایتالیا و بازی دراین کشور وفق پیدا کنم.
فضایی که اینجا وجود دارد و راهنمایی هایی که به من شد برایم بسیار مفید و موثر بود و البته یک تشکر نیز از هواداران که از همان ابتدا با من خوب برخورد کردند و حمایت انان باعث درخشش من شد.
در حال حاضر تنها به سمپدوریا فکر می کنیم، حریف سرسختی ست و باید به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم، ما برای پیروزی راهی ورزشگاه فراریس می شویم و می دانیم که حریف به خوبی فوتبال بازی می کند اما ما نیز انرژی لازم را داریم و می خواهیم یک بازی زیبا را ارائه دهیم که در ان پیروز شویم.
کراسیچ همچنان معتقد است یوونتوس همانند میلان و اینتر برای کسب اسکودتو شانس دارد و برای فتح ان تلاش خواهد کرد. خیلی خوب کار کردیم و بازی های خوبی نیز ارائه کردیم و نکته مهم اینکه انگیزه و روحیه کسب موفقیت را نیز داریم. ما تا پایان راه به نتایج خوب ادامه می دهیم و من تفاوت بزرگی میان یووه و میلان و اینتر نمی بینم، تیم ما کیفیت کسب اسکودتو را داراست هر چند که به کوپاایتالیا نیز چشم داریم.
در پایان بار دیگر به این نکته که او جانشین ندود است یا خیر اشاره می کند، مقایسه من با پاول ندود برایم افتخارامیز و غرور افرین است. او تجربیات بسیار زیاد و تکنیک خاص خود را داشت و این مقایسه باعث افتخارم است خیلی دوست دارم که مانند او بازی کنم به این دلیل که او همیشه شبیه یک قهرمان بود.

------------------------------------------------------------------------------
بوفون کبیر:
i68vf9bmoshcb5ttb0ir.jpg

بزرگی یوونتوس را ثابت خواهیم کرد​
بازگشت برای او همچون یووه ارزشمند بود، پیروزی با امدن جیجی به میادین به یووه نیز روی خوش نشان داد و حالا همه منتظر روزهای درخشان تر و زیباترند. سنگربان برتر دنیای فوتبال به این تیم و مربیان و تیفوسی هایش اطمینان کامل دارد و معتقد است روزهای سفید بانوی پیر ادامه دار خواهد بود.
ما عشق و علاقه خود را در میادین نشان دادیم و در کنار این عشق، شور و هیجان تیفوسی ها نیز صحنه ای فراموش نشدنی را رقم زد تا بزرگی یوونتوس ثابت شود.
اما دل نری و ارتباط با مربی، برای من او مربی بزرگی ست، با هم صحبت کردیم و من نیز بارها گفتم که از بودن او بر روی نیمکت استقبال می کنم و راضی هستم. خوشحالم که جزیی از تیم یووه هستم و می خواهم برای این تیم موثر باشم.
تیم ملی نیز مورد توجه بوفون است، مطمئنا بی صبرانه منتظر حضور در تیم ملی هستم و خیلی خوشحال می شوم که یک بار دیگر پیراهن اتزوری را بر تن کنم اما در حال حاضر تنها به یوونتوس و هیجان و علاقه تیفوسی ها فکر می کنم و می خواهم برای خوشحالی انان پیروزی های بزرگی را برای شان کسب کنیم.

-------------------------------------------------------------------------------
حرفهای موجی:
fcnbfdl5s4cy2h52fqf.jpg

بعضی افراد خطر کردن را دوست ندارند
مدیر اسبق باشگاه یوونتوس در گفتگو با POWER STATION در مورد اخرین شرایط نقل و انتقالات تیم تورینی صحبت کرد و هزینه ی 200 میلیونی یوونتوس برای خرید بازیکنان را بدون نتیجه دانست.
موجی ابتدا نظر خود را در مورد تونی و فلورس می گوید :
" مصدومیت کوالیارلا به یوونتوس ضربه وارد کرده است چرا که یوونتوس در یک لحظه خود را بدون مهاجم دید ، تونی و فلورس باریکنان آینده داری نیستند ، فلورس حتی در اودینزه نیز نیمکت نشین است "
آیا یوونتوس در این شرایط باید از تیم جوانان خود کمک بگیرد :
" هدف نخست یوونتوس در این فصل قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ است ، من نمی دانم چرا آنها به دنبال بازیکنانی هستند که برای آینده مفید نخواهند بود ، مدیریت این مرحله ی بحرانی که بدلیل مصدومیت های فراوان یوونتوس را فرا گرفته و راه یابی به لیگ قهرمانان اروپا مهمترین کاری است که باید انجام گیرد."
"در گذشته من نیز مجبور بودم چنین شرایطی را سپری کنم که از لحاظ مالی در وضعیت خوبی قرار نداشتیم ، یوونتوس در این چند سال چیزی در حدود 200 میلیون یورو را برای خرید بازیکنانی پرداخت که اکنون می خواهد به هر شکل ممکن آنان را بفروشد."
کوالیارلا در یووه خواهد ماند ، آیا یوونتوس خواستار بخدمت گرفتن کاسانو بود :
" انتقال کوالیارلا به دو باشگاه یوونتوس و ناپل بستگی دارد ، اما کاسانو ، اگر من در چنین موقعیتی قرار داشت وی را جذب می کردم ، اما بعضی افراد خطر کردن را دوست ندارند "

-----------------------------------------------------------------------و
خبرهایی از
ltp8esqz9m0lx065yr8c.jpg

بارتزالی ،
فابیانو ،
مارکیزیو ،
یاکوئنتا ،
سیسوکو ،

------------------------------------------------------
در ضمن بازی رو کانال 8 ترکیه روی ترک ست و یوتلست نشون میده / راه فردا هم ممکنه پخش کنه.
به امید پیروزی

image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

جواد جان کاملا با حرف های بالا موافقم :cool:
امیدوارم با یه بازی زیبا و دیدنی بازی رو ببریم:happy:

در ضمن بازی رو کانال 8 ترکیه روی ترک ست و یوتلست نشون میده / راه فردا هم ممکنه پخش کنه.
به امید پیروزی

image.php

راستی اگه شبکه سه هم بد قولی نکنه بازی از TV خودمون هم قابل مشاهده هست;)
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
کلا خوب بازی نمیکنیم
کراسیچ رو چرا اورد بیرون؟
امائوری با اون وضع بازی میکنه.
بی شک اگه اله فیکس بود و کراسیچ بیرون نمیرفت سه امتیازو میگرفتیم. ولی چه توپی رو گل نکرد الکس!!!

اینتر چه به فنا رفت.

چیزی برای گفتن نیست. بازم مفت امتیاز دادیم.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان

کلا خوب بازی نمیکنیم
کراسیچ رو چرا اورد بیرون؟
امائوری با اون وضع بازی میکنه.
بی شک اگه اله فیکس بود و کراسیچ بیرون نمیرفت سه امتیازو میگرفتیم. ولی چه توپی رو گل نکرد الکس!!!

اینتر چه به فنا رفت.

چیزی برای گفتن نیست. بازم مفت امتیاز دادیم.

واقعا حیف شد ، توی دو صحنه آخر بازی آلکس فرصتهای خیلی خوبی رو از دست داد ، مخصوصا ضربه دومش که غیر قابل انتظار بود. به هر حال فدای سرش این همه گل برای تیم زده حالا یکی هم نزنه.

حالا فاصله مون با صدر جدول به 9 امتیاز رسیده ، هفته بعد هم با ادینزه ای بازی داریم که فقط 2 امتیاز از ما کمتر داره ، البته بازی در خونه هست و حتما باید ببریم.

شاد و پیروز باشید
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

آقا حیف شماره 17 که به این دفاع ( ترائوره ) دادن , آدم انقدر بدشانس دقیقه 2 بازی مصدوم شد.
همیشه با دوتا مهاجم بازی می کردیم این بازی چرا تک مهاجم بودیم کنار آمائوری باید الکس بازی می کرد و کرانسیچ رو هم از ترکیب خارج نمی کرد .

اینجاست که باید بگیم آخه عمو دلنری عزیز کاپیتان ما هنوزم می تونه 90 دقیقه بازی کنه , برگشته گفته الکس فقط برای 30 دقیقه بازی خوبه:دی

از دل نری در خصوص نیمکت نشینی الکس و روان و هجومی تر شدن بازی پس از امدن الکس سوال کردند اما مربی با پاسخ عجیب نشان داد که چندان نیز روی خوش با کاپیتان ندارد، دل پیرو خوب بود اما برای نیم ساعت نه برای یک ساعت و نیم ! من ترجیح دادم که چنین باشد
 
Last edited:

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
جواد خان من خرتم به جان رضا.ولی مرگ رضا ببینم از این دل نری دوباره تعریف کردی کلامون شدید میره تو هم.
اخه ادم انقد بی چشم و رو؟؟؟خب مرتیکه اگه همین دلپیرو تو 2 تا بازی قبلی هم نبود که دیگه الان تو دم دمای اخراج بودی.
انقد از دست این دلنریه ب شعور کفریم که حوصله ندارم درباره بازی حرف بزنم.:hmm::hmm:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

رضا جان صاحب اختیاری داداش. من نوکرتم. /// این تیکه جواد هم خیلی باحال بود:

اینجاست که باید بگیم آخه عمو دلنری عزیز کاپیتان ما هنوز.......

کاملا محو بود جواد جان. :دی عمو دلنری عزیز . آره ؟
uptosomething.gif


----------------------
خداییش من خودم وقتی الکس مصدوم نباشه و تو تیم نباشه کلا واسه اون مربی عقل قائل نمیشم . دیگه چه برسه به تعویض بد و ترسو بودن مربی و این موارد دیگه. ولی خب پیش خودم میگم حتما دلایلی وجود داشته که من نمیدونم و بی اطلاعیم. یا اینکه شاید اینم جزوی از برنامه تیمی باشه و....
ولی حالا دیگه داره میشه مثل دوران کاپلو (اسمایلی خشم)/// واسه همین از بازی بعدی اگه دلنری دست از پا خطا کنه سکو ها رو واسش جهنم میکنیم. دیگه صبر منم رو به اتمامه.

خوب بود بچه ها؟ فکر میکنید حساب ببره؟ :دی
خبرها حسش نبود. جواد جان تقبل کن اخوی.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

سلام

رضا جان صاحب اختیاری داداش. من نوکرتم. /// این تیکه جواد هم خیلی باحال بود:

کاملا محو بود جواد جان. :دی عمو دلنری عزیز . آره ؟
uptosomething.gif


خوب بود بچه ها؟ فکر میکنید حساب ببره؟ :دی
خبرها حسش نبود. جواد جان تقبل کن اخوی.

:D
بر روی چشم:happy:

---------------
فرصت رسیدن به نیمه نهایی را از دست نمی دهیم
alex7.jpg


الکس که ماروتا از اغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد و مشخص شدن سرنوشتش در نخستین فرصت در هفته های اینده و ماه مارس گفته همچنان ترجیح می دهد در این باره صحبت نکند و به این نکته اشاره داشته باشد که از فوتبال لذت می برد و همچنان علاقه به بازی کردن دارد.

از جنوا برگشتیم دیداری که با تساوی به پایان رسید، من دو فرصت گلزنی را از دست دادم و از این باید متاسفم، این امتیاز نیز در کنار امتیازات زیادی از دست مان رفت و حالا باید در خانه به پیروز شدن برگردیم، در خانه باید پیروز شویم و راه خود را از سر گیریم.

شخصیت تیمی ما در کنار انگیزه بازیکنان بالاست. مهم است که گلی دریافت نمی کنیم و در حملات زیادی که داریم بداقبال نیز هستیم. به جلو می نگریم، نه تنها به رقابت های سری ا بلکه به رقابت با کلیه رقبای سرسخت.

ابتدا اودینزه را در سری ا پیش روی داریم که باید سه امتیاز را کسب کنیم. اما پیش از ان باید در کوپا به میدان رویم و فرصت راه یابی به نیمه نهایی را از ان خود کنیم .


کیه لینی بهترین مدافع ایتالیا در سال 2010
oscar2010.jpg

جورجو کیه لینی به همراه ساموئل اسکار بهترین مدافعین سال 2010 در فوتبال ایتالیا را از ان خود کردند. روز گذشته در مراسم ویژه برترین ها که در شهر میلانو برگزار شد در بخش مدافعین، نماینده بانوی پیر توانست به همراه همتای اینتری خود مشترکا اسکار بهترین مدافع سال گذشته را کسب نماید.

کیه لینی از دریافت این جایزه و رسیدن به این عنوان بسیار خوشحال است می گوید: من واقعا برای چنین افتخاری خوشحالم، می دانم که اسکودتو در این شرایط دور از ذهن و سخت به نظر می رسد اما می دانیم که رقابت های همچنان ادامه دارند در این اینجا باید ناراحتی خودم را از مصدومیت کوالیارلا بگویم واقعا متاسفم زیرا وجود او برای ما بسیار مهم و حیاتی بود.


الکسی دیگر در راه است !
alex5.jpg

الکس اما نه الکسی که می شناسیم این بار یک الکس دیگر در راه است، الکسی که شاید این بار ما را در نبود کاپیتان به یاد او بیاندازد. از مسکو خبر می رسد یوونتوسی ها به دنبال کاپیتان فانتزی و خوش تکنیک برزیلی تیم اسپارتاک هستند، مهره ای به نام الکس .

روزنامه های مسکو به نقل از مسولین این تیم نوشتند سران بانوی پیر برای جذب الکس مذاکرات خود را اغاز کرده اند و نتیجه نیز مثبت اعلام شده اما مدیران اسپارتاک معتقدند تنها زمانی می توانیم از نهایی شدن این انتقال بگوییم که قرارداد امضا شود.

مدیر برنامه های این فانتزی باز برزیلی نیز گفته الکس علاقه ای به ادامه بازی در اسپارتاک ندارد و از اینکه به تورینو رود و با یوونتوس قرارداد امضا کند استقبال خواهد کرد.

گفتنی ست الکس با مبلغ 7 میلیون یورو در سال 2007 به این تیم روسی پیوست و در حال حاضر ارزش وی 12 میلیون یورو اعلام شده و این تیم روسی خواهان پرداخت 12 میلیون یورو برای فروش وی است.


نقل و انتقالات بسته نشده است
nedved1.jpg







image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام.
دلنری یه میل برام فرستاده ضمن عذر خواهی گفته الکس نماد ماست و ما بدون اون موفق نخواهیم بود. و .... اخرش هم اطمینان خاطر داده که فردا شب این پسر فیکسه.

امشب چه شبی بشه.

این پیش بینی منه
: میلان امشب به سمپدوریا میبازه و اینتر هم به ناپولی. جفتشون اوت میشند و خودمون هم فردا شب رم رو حذف میکنیم
و بدین ترتیب قهرمانی در کوپا ایتالیا رو پیشا پیش تبریک میگم.

از انتخاب جورج هم خیلی خوشحال شدم. این بچه کاناوارو جدید ایتالیاست و یه وارث خوب برای خط دفاع تاریخیمون.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

سلام.
دلنری یه میل برام فرستاده ضمن عذر خواهی گفته الکس نماد ماست و ما بدون اون موفق نخواهیم بود. و .... اخرش هم اطمینان خاطر داده که فردا شب این پسر فیکسه.

امشب چه شبی بشه.

این پیش بینی منه
: میلان امشب به سمپدوریا میبازه و اینتر هم به ناپولی. جفتشون اوت میشند و خودمون هم فردا شب رم رو حذف میکنیم
و بدین ترتیب قهرمانی در کوپا ایتالیا رو پیشا پیش تبریک میگم.

از انتخاب جورج هم خیلی خوشحال شدم. این بچه کاناوارو جدید ایتالیاست و یه وارث خوب برای خط دفاع تاریخیمون.

جواد جان اگه اینطوری بشه که خیلی عالیه:happy:
عمو دلنری :)D) هم امیدوارم به حرفهاش عمل کنه:D
راستی بازی ها از رای ایتالیا هم پخش می شه:cool:
 
بالا