• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
برا سقوط فنر که دعا کردن نامردی محض هست / بهر حال هوادار داره. ولی خب امیدوارم یووه 3/5 رو بده و بیاد.
البته اینم بگم که اگر فنر مشکلی ایجاد نکنه لوگانو میتونه بازیکن ازاد بیاد. اون سه و نیم یا سه میلیون فقط برای خروج بازیکن از لیست هست.
وگرنه اگر لوگانو با فنر توافق مالی نکنن میتونه ازاد بیاد یووه.

مخلص داش رضا

ادیت : رضا جان خبرهای خوبی هم ممکنه بشه که ببینیم چی میشه. با النا داره یه توافقهایی شکل میگیره.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
اومدم فقط یه سلامی عرض کنم خدمت رفقای یووه ای . خسته نباشید :)

شاد و پیروز باشید
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

ساسان جان ممنون , خوشحالمون کردی به تاپیک خودت بیشتر سر بزن:happy:

مثل این که زیاد خبری نیست بازم حرف از معاوضه آمائوری پیش اومده و البته یک خرید که به عنوان ستاره آینده داره وارد تیم می شه :دی

اینم مشروح اخبار:D
-----------------------

ستاره ی 17 ساله به یوونتوس پیوست
guano.jpg


بر اساس توافق سران دو باشگاه یوونتوس ایتالیا و لوهاور فرانسه پرینس گوانو بازیکن 17 ساله ی فرانسوی راهی باشگاه یوونتوس شد و از فصل اینده با پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر در میادین حاضر خواهد شد.

مدافع خوش استیل فرانسوی که تنها 17 سال سن دارد با نظر مساعد استعداد یاب یووه برای عضویت در تیم امیدهای یووه جذب و فردا به تیم اضافه خواهد شد.

گفتنی است تیم لوهاور از باشگاه های بازیکن ساز فرانسوی می باشد که در گذشته لاسانا دیارا ، چارلس انزوگبیا ، آلو دیارا و سلیمان دیارا را پرورش داده است.


پیشنهاد 8 میلیونی برای جذب الیا
elia2.jpg


با وجود نمایش ضعیف الیا ستاره ی هلندی باشگاه هامبورگ در دیدار مقابل دورتموند سران یووه همچنان به جذب وی برای فصل اینده تاکید دارند و به نظر می رسد او نیز به زودی راهی یووه شد.

الیا که در دیدار ابتدایی لیگ المان در مقابل قهرمان فصل گذشته بسیار ضعیف عمل کرد یکی از گزینه های کونته می باشد و مربی بانوی پیر اعتقاد زیادی به وی دارد.

مدیر برنامه های این بازیکن هلندی و سیه چرده به خبرنگاران گفت:" يوونتوس در پى جذب الياست ، با ماروتا و دستيار وى مذاكراتى داشتم ، باشگاه يوونتوس چند روز پيش پيشنهاد رسمى را به سران هامبورگ ارائه داد و اكنون سران دو باشگاه در حال بررسى مبلغ اين انتقال هستند ، انتقال به سرى آ براى اليا هيجان انگيز خواهد بود "​


معاوضه امائوري و وارگاس نزديك است؟
amauri5.jpg


يوونتوس به فكر خريد الياست و در همين حال نيم نگاهي نيز به معاوضه احتمالي امائوري و وارگاس دارد. منابع خبري مي نويسند جوزپه ماروتا، مدير ورزشي بيانكونري از تمايل باشگاه به اغاز مذاكرات با مسولين فيوره خبر داد و گفت: مطمئنا به فكر تقويت بيشتر تيم هستيم و در اين ميان ليست مورد نظر كونته براي ما ارزشمند است. من مذاكره با سران فيوره را رد نمي كنم و شايد طي روزهاي اينده به اين موضوع بپردازيم.

در اين ميان سفر به آلمان و مذاكره براي جذب اليا نيز در دستور برنامه هاي ماروتاست و گفته مي شود يوونتوسي مقدمات خريد اين مهره را فراهم كردند. ارزش اليا 8 ميليون يورو ارزيابي شده است.​

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام به همه

خب چند روز بیزی بودیم و کم اینجا رو سر زدیم.
رئیس خیلی خوشحال شدیم / پیش ما بیشتر بیا.
بریم خبر ها رو جمع و جور کنیم ببینیم چی هست!

نکته اینه که بدلیل وقفه چند روزه از روند مذاکرات عقبیم/ پس شاید دلایل گنگ بمونه.

از وارگاس شروع کنیم.
کار رسیده به پول و امائوری. یووه میخواد ده تا هم سر بده و با امائوری تاخت بزنه ولی اونها کلید کردن میگن ما فابیو رو میخواهیم. ظاهرا خود امائوری هم بازی دراورده و بخاطر پیشنهاد پالرمو نمیخواد بره فلورانس. از این بازم خبر خواهد بود حتما.

بعدی اینکه/ فارفان/ پروتی / و الیاس هم اومدن مجددا تو گزینه ها. فعلا همین.

یه خبر حاشیه ای: یه بازی دوستان بین ایتالی و اسپین هست. ظاهرا پراندلی میخواد روسی فیکس باشه. در این باره باهاش صحبت کرده و بعد که گزارشگر ها باهاش درباره یووه پرسیدن؛ سه بار این جمله رو تکرار کرده: یووه؟ حالا نه!!!

خب دست به دعا بردارید که بتونیم این خرید رو داشته باشیم.
چلسی پایه شده برا فروش الکس. پیش خودشون بوده 12 میلیون یورو و اینطور که زده رقم با مذاکرات و توافق بویاس (همین مربی جدیده چلسی) رسیده به 9 میلیون. به خدا مفته. من بود نقد میدادم و بسته بندی میاوردمش.
اگه این بشه خیلی عالی میشه و با حفظ بونوچی دفاع تکمیله تکمیله.
بچه ها واقعا برا یان خرید باید خدا خدا کرد.

حرف یه دفاع دیگه هم افتاده که اگه الکس بشه دیگه اون الکیه. برونو الوز از زنیت///همین. یه مصاحبه هم تو شبکه محلیشون کرده که دارم به یه تیم بزرگ اروپایی میرم.


باز آمائوری / مدیر پالرمو گفته امائوری فراموش کردیم. گفته اون فقط 5 درصد شانس داره که بخواد بیاد اینجا. ما الان فقط روی خط دروازه تمرکز داریم و در تاریخ سی و یک اوت برای امائوری تصمیم میگیریم. یووه راههای مختلف رو امتحان میکنه و میخواد امائوری رو معاوضه کنه. اونها هرگز از رقم خود عقب نشینی نکردن و این برای ما ممکن نیست.

در مورد بونوچی: وکیلش کلی حرف زده بود که من خیلی سر در نیاوردم. حرف تاریخ و عید پاک و ... بود. اخرش گفته بود که در مورد زنیت مواضع باشگاه روشنه و قابل بحث نیست. بونوچی هم شخصا علی رغم علاقه به خروج از کشور اعلام کرده که من برای رقابت با سایرین اماده هستم . البته ظاهرا خیلی خوشش نیومده که باشگاه دنبال دفاع هم پستش هست.

در مورد باستوس/ به گزارش (که نمیدونم معتبره یا نه/ تو خبر بود/ violanews.com) لیون تصمیمش رو برای فروش باستوس عوض کرده و گفته یووه برای این کار پافشاری نشان نمیدهد و بدنبال گزینه های دیگر است. ما میخواهیم او را حفظ کنیم!!!!

دیوید ترزه گل.
نمیدونم تو اینگلیس جایی بنام سوانسی داریم یا نه ولی یه خبری هست که میگه باشگاه لیگ برتری این منطقه میخواد دیوید رو بگیره و شده رقیب ناپولی. یه باشگاه فرانسوی هم که اسم نبره دیوید رو میخواد که فکر کن مارسی هست احتمالا .

درباره باستوس بازم یه خبر هست که یووه به طور فزاینده ای داره از باستوس دور میشه و شاید قصد داره اونو در فصل های بعد به عنوان بازیکن ازاد و وقتی که تیم در لیگ قهرمانان بود بگیره. یه ترس هم به این فرضیه داده که گفته ممکنه باستوس دو ساله با لیون تمدید بکنه.

النا/ قیمتش رو 7 تا تعیین شده و باشگاه منتظره تا اول تکلیف وارگاس و امائوری روشن بشه.

یه خبر دیگه که هم خوبه و هم بد. یووه باز دوباره با پورتو سر رونالدو داره مذاکره میکنه ولی قسمت بدش اینه که رم هم رقیب یووه شد سر این انتقال.

---------------------------------------------------------------------
قصه نانی رو با درخششی که داشت باز دوباره باید فراموش کرد. ضمن اینکه فرگوسن گفت هر 3 بازیکن رو به بازی میگیرم.
لوگانو خب احتمالا میاد و این شاید طول بکشه بخاطر حوادث فوتبال ترکیه ولی بعیده که نیاد.
کونته هم تو یه مصاحبه که بالا نذاشتم چون کم بود همچنان از روحیه بالای تیم میگه و اینکه من تغییرات رو انجام میدم و...
کلا به نظرم خرید های خیلی تاپی درسته نداشتیم ولی همین ویدال و ووچینیچ و لیخت و ... هم بد نیستن. ستاره نگرفتیم ولی خب بازیکن کوچیک هم نیستن. بهر حال تیم یه مقداری تقویت میشه. بتونیم الکس رو با یه گوش خوب دیگه بگیریم فکر کنم ابزار کونته برای بازی با 4 عنصر هجومی جور باشه.
تا ببینیم چی میشه.

image.php
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
آقا واقعا اگر آلکس رو با 9 میلیون نخرند حماقت کردن. برنو آلوز هم بازیکن بدی نیست میتونه به درد تیم بخوره.لوگانو رو هم خیلی دوست دارم.

درباره ترزه گل اون تیمی که گفتی اسمش سوانسی سیتی هست و امسال به لیگ برتر انگلیس راه پیدا کرده .

شاد و پیروز باشید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان


سلام خدمت دوستان
آقا واقعا اگر آلکس رو با 9 میلیون نخرند حماقت کردن. برنو آلوز هم بازیکن بدی نیست میتونه به درد تیم بخوره.لوگانو رو هم خیلی دوست دارم.

درباره ترزه گل اون تیمی که گفتی اسمش سوانسی سیتی هست و امسال به لیگ برتر انگلیس راه پیدا کرده .

شاد و پیروز باشید

مرسی ساسان جان. بخاطر سوانسی سیتی.
و در مورد جمله اول باید بگم واقعا این حماقت از ماروتا بر میاد. واقعا فکر کردن نداره باید سریع بخرنش. تا همین الان که مونده خیلی خوش شانسی هست.


بریم سر اخبار.

اول بگم که تیم الف و ب یووه با هم دیدار تدارکاتی داشتن که با نتیجه 4-1 تیم الف پیروز شد. اینم گلزنان و بازیکنان:

JUVENTUS A - JUVENTUS B 4-1

GOALS: 29th 1st half Pasquato, 4th 2nd half Beltrame, 29th 2nd half iaquinta, 37th 2nd half Motta, 40th 2nd half Ziegler

JUVENTUS A
Storari (1st 2nd half Manninger); Motta, Bonucci (24th 2nd half Ziegler), Barzagli, De Ceglie (30th 2nd half Liviero); Ruggiero (1st 2nd half Iaquinta), Marrone (1st 2nd half Giandonato, 42nd 2nd half Vidal), Pazienza (30th 2nd half Appelt Gabriel), Pasquato (24th 2nd half Lichtsteiner); Del Piero (1st 2nd half Matri), Vucinic (16th 2nd half Grygera)
Subs. not used: Buffon, Chiellini, Marchisio, Pirlo, Krasic
Manager: Antonio Conte

JUVENTUS B
Branescu (20th 2nd half Di Salvia); Carfora (36th 2nd half Bertinetti), Rubin (1st 2nd half Napoli), Di Dio, Pol Garcia; Lanini (1st 2nd half Beltrame ), Schiavone (1st 2nd half Cisbah), Corticchia, (1st 2nd half Emmanuello), Spinazzola (24th 2nd half Appelt Guillermo); Margiotta (15th 2nd half Simunac), Libertazzi (30th 2nd half Esposito)
Subs. not used: Penna, Ponsat
Manager: Marco Baroni

یه مراسمی در محیط دفتر باشگاه ( احتمالا جان الکان میزبان این مراسم بوده) برگزار شده که هوادارا با بازیکنان دیدار داشتند و قبل از اون هم در یک جمع صمیمی و نزدیک کونته با مدیریت و بازیکنان از افکار و هدفهای اینده حرف زده و همینطور بازیکنان تازه وارد و البته کاپتان و همینطور مدیران. صحبتهای این دیدار خیلی زیاد هست و بعدا چکیده اش رو در حد چند خط میذارم.

داستان وارگاس لحظه به لحظه جدی تر میشه و شاید تخفیف یووه روی امائوری فیوره رو قانع کنه. ضمن اینکه پول خوبی هم یووه داره میده.

دعوای کالچو هم بالا گرفته و انیلی رفته سراغ دادگاه ناپل. اونجا هم خیلی خبر ها داره میشه و کلی بگو مگو داره شکل میگیره بین انیلی و رئیس اباته و بقیه ..

بازم تو خط حمله ممکنه خبرهای خوبی بشه. تونی و یاکینتا پیشنهاد هایی دارن که هنوز خیلی جدی نیست ولی شاید با رفتن یکیشون راه بازم برای خرید تو این نقطه باز بشه.

فردا مشروح کل خبر ها رو میذارم.

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
جدا که آفرین:hmm: رضا و جواد.:( / اتفاق نادری به وقوع پیوست که در تاریخ باید ثبت بشه. تاپیک رفته صفحه دوم!!!!!!!!!:eek::eek::eek::eek:
الان من قهرم مثلا. ;)
سلام

اول یه خبر از سایت یووه ای ار:


250 میلیون یورو غرامت باشگاه یوونتوس

يوونتوس با ارائه ى پرونده اى متشكل از 71 صفحه و 13 مدرك به Tnas دادگاه ملى خواستار برخورد قانونى با فدراسيون فوتبال بدليل قانون شكنى شد ( دادن اسكودتو به اينتر بصورت غير قانونى )

در اين پرونده و با توجه به مدارك موجود در دادگاه ناپل و گزارش پالاتزى ، باشگاه يوونتوس خواستار مجازات اينتر شد.

با توجه به زيان هاى مالى يوونتوس پس از سقوط به سرى ب ( فروش بازيكنان بزرگ ، كاهش سهام باشگاه در بورس ، دورى از ليگ قهرمانان و عدم دريافت حق پخش تلويزيونى ) ، مديران يوونتوس خواستار دريافت غرامت مالى شدند.

اكنون دادگاه ملى كار خود را شروع كرده است اما براى صادر كردن حكم نهايى شايد از كميته المپيك كمك بگيرد و يا حتى اين پرونده را به دادگاه عالى عدالت ورزشى منتقل كند.

در همین رابطه رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد، ضرر یوونتوس بابت اتفاق کالچوپولی و سقوط به دسته ی دوم 250 میلیون یورو و به شرح زیر است :

زلاتان ابراهیممویچ > - 24 میلیون
ادریان موتو > -7 میلیون
فابیو کاناوارو > -7 میلیون
جان لوکا زامبروتا > -14 میلیون
لیلیان تورام > -5 میلیون
پاتریک ویرا > -8 میلیون
امرسون > -16 میلیون

و در ادامه :

ضرر یووه ناشی از، از دست رفتن اسپانسر و تبلیغات > -21 میلیون
ضرر یووه ناشی از ، از دست رفتن حق پخش تلویزیونی و رادیویی > -35 میلیون
ضرر یووه ناشی از ، زیان مالی فروش بلیط و درآمد یووه از ورزشگاه > -10 میلیون
ضرر یووه ناشی از ، از دست رفتن بورس سهام یووه > - 53 میلیون
ضرر ناشی از عدم حضور در لیگ قهرمانان ( 2 فصل ) > -50 میلیون

______________________________________________________________
سه تا خبر هم خودم از سایتها بدم.

اول اینکه : سه شنبه باید منتظر خبر الکس باشیم . کالچو 24 زده با مبلغی نزدیک به 8 میلیون. جالبه همینطور این قیمت میاد پایین. خدا کنه سرکاری نباشه. البته گفته شده این بازیکن هم در تیرس قرار گرفته: Sebastián Coates

دوم اینکه : یاکینتا داره به ناپولی نزدیک میشه . کلا اوضاع ناپل خیلی شلوغه و یهو کلی پیشنهاد دادن به بازیکن ها.

سوم اینکه: امائوری در لیست خرید ویارئال هم قرار گرفته. الان 4 تا تیم امائوری رو میخوان و اخرش هم اینجا میمونه. حالا ببین. :f34r:

گفتم سه تا ولی اینم اضافه روش باشه: همچنان داستان وارگاس ادامه داره. و بازم برای تکرار. یووه میخواد امائوری رو با پول بده به اونها و اونها میگن پول نمیخوایم ولی فابیو رو بدید.

image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب گویا الکس داره به یووه نزدیک می شه ولی باید صبر کرد و دید :دی
راستی امشب هم بارئال بتیس بازی داریم که شبکه آزادی تا اینجا اعلام آمادگی برای پخش این بازی نکرده !
----------------

250 میلیون یورو غرامت باشگاه یوونتوس
calciopoli.jpg


يوونتوس با ارائه ى پرونده اى متشكل از 71 صفحه و 13 مدرك به Tnas دادگاه ملى خواستار برخورد قانونى با فدراسيون فوتبال بدليل قانون شكنى شد ( دادن اسكودتو به اينتر بصورت غير قانونى )

در اين پرونده و با توجه به مدارك موجود در دادگاه ناپل و گزارش پالاتزى ، باشگاه يوونتوس خواستار مجازات اينتر شد.

با توجه به زيان هاى مالى يوونتوس پس از سقوط به سرى ب ( فروش بازيكنان بزرگ ، كاهش سهام باشگاه در بورس ، دورى از ليگ قهرمانان و عدم دريافت حق پخش تلويزيونى ) ، مديران يوونتوس خواستار دريافت غرامت مالى شدند.

اكنون دادگاه ملى كار خود را شروع كرده است اما براى صادر كردن حكم نهايى شايد از كميته المپيك كمك بگيرد و يا حتى اين پرونده را به دادگاه عالى عدالت ورزشى منتقل كند.

در همین رابطه رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد، ضرر یوونتوس بابت اتفاق کالچوپولی و سقوط به دسته ی دوم 250 میلیون یورو و به شرح زیر است :

زلاتان ابراهیممویچ > - 24 میلیون
ادریان موتو > -7 میلیون
فابیو کاناوارو > -7 میلیون
جان لوکا زامبروتا > -14 میلیون
لیلیان تورام > -5 میلیون
پاتریک ویرا > -8 میلیون
امرسون > -16 میلیون

و در ادامه :

ضرر یووه ناشی از، از دست رفتن اسپانسر و تبلیغات > -21 میلیون
ضرر یووه ناشی از ، از دست رفتن حق پخش تلویزیونی و رادیویی > -35 میلیون
ضرر یووه ناشی از ، زیان مالی فروش بلیط و درآمد یووه از ورزشگاه > -10 میلیون
ضرر یووه ناشی از ، از دست رفتن بورس سهام یووه > - 53 میلیون
ضرر ناشی از عدم حضور در لیگ قهرمانان ( 2 فصل ) > -50 میلیون

Alitalia Arena نام ورزشگاه یوونتوس
alitalia.jpg

با وجود اینکه تنها چند روز تا افتتاح ورزشگاه جدید یوونتوس باقی مانده هنوز نام رسمی این مجموعه اعلام نشده اما مهم ترین نامی که شایعه شده مربوط به Alitalia می باشد.

به نظر می رسد این شرکت هواپیمایی با شرکت SPORTFIVE در حال توافق برای نام جدید ورزشگاه یووه می باشد و رنگ لوگوی این شرکت همخوانی زیادی با پس زمینه بدنه ی خارجی استادیوم و دوستون شمالی و جنوبی دارد.

گفتنی است باشگاه یوونتوس از هفته اینده یه صورت رسمی اقدام به فروش بلیط بازی افتتاحیه ی این ورزشگاه خواهد کرد.

سفر به لندن برای نهایی کردن قرارداد الکس
alexchelsea1.jpg

روزنامه ی سان چاپ انگلیس امروز از نهایی شدن مذاکران سران یوونتوس و چلسی برای انتقال الکس مدافع برزیلی تیم لندنی به تورین خبر داد و اعلام کرد این انتقال طی روزهای اینده انجام خواهد شد.

یوونتوسی ها که از الکس و لوگانو به عنوان اهداف خود نام می برند برای تقویت خط دفاعی درصدد جذب انها هستند و پس از متوقف شدن مذاکرات برای لوگانو به دلیل نا معلوم بودن شرایط تیم فنرباغجه اکنون الکس هدف اول یوونتوس می باشد.

به نوشته ی این روزنامه سران باشگاه یوونتوس روز سه شنبه ی هفته جاری به لندن سفر خواهند کرد تا مبلغی به ارزش 7.5 میلیون یورو الکس را به تورین منتقل کنند.

پ.ن: راستی مگر قرار نبود اسم ورزشگاه یوونتوس آرنا باشه!؟!

image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
جدا که آفرین:hmm: رضا و جواد.:( / اتفاق نادری به وقوع پیوست که در تاریخ باید ثبت بشه. تاپیک رفته صفحه دوم!!!!!!!!!:eek::eek::eek::eek:
الان من قهرم مثلا. ;)

:D
منم خواستم از این اتفاق نادر جلو گیری کنم که نشد و شما اومدی دیدی:D:blush:
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
سلام بروبچ

این راسته؟


يوونتوس براي جذب فرانک ريبري وارد عمل شد

سران يوونتوس براي تقويت تيم خود قصد دارند هافبک فرانسوي بايرن مونيخ را به تورين بياورند.

به نقل از اسکاي اسپورت ايتاليا، يوونتوس که مدت‌ها است به دنبال امضاي قرارداد با يک هافبک خوب و بين‌المللي است اميدوار است بتواند فرانک ريبري را به ترکيب خود اضافه کند.

يوونتوس پيش از اين نيز بازيکناني مانند خوان مانوئل وارگاس و جفرسون فارفان را نيز زير نظر گرفته بود ولي بنا به دلايلي از پيگيري انتقال آ‌نها به تورين منصرف شد. اکنون ريبري در ترکيب باواريايي‌ها بازي‌هاي خوبي انجام مي‌دهد و تا سال 2015 نيز با اين تيم قرارداد دارد.
آنتونيو کونته سرمربي يوونتوس هفته گذشته با نااميدي در مورد عدم موفقيت در خصوص جذب هافبک چپ سخن گفت. ميشل باستوس سرانجام در ليون ماندني شد و فيورنتينا نيز اعلام کرد ديگر علاقه‌اي براي فروش وارگاس ندارد. اکنون برخلاف نظر سران بايرن که بارها اعلام کرده‌اند تابستان جاري علاقه‌اي براي فروش بازيکنان بزرگ خود ندارند، بيانکونري براي جذب فرانک ريبري 28 ساله تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا بتواند خيال خود بابت سمت چپ خط هافبک تيم را راحت کند.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان

سلام بروبچ

این راسته؟

تا جایی که من می دونم فکر نمی کنم این خبر به نتیجه برسه. کما اینکه ریبری الان برای باشگاهش بایرن در فصل جدید هم بازی کرده و معمولا اگر بخوان به باشگاهی برن سعی می کنند برای تیم قبلیشون به میدان نرن.

شاد باشید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام.

حمید جان منم با رئیس موافقم که خبرش شایعه هست. البته دیروز این خبر خیلی پخش شد تو سایتها ولی ولی بایرن تیمی نیس که این مهره رو از دست بده و ماروتا هم از این عرضه ها نداره :دی

دیشب هم که ظاهرا در یک بازی خنثی با بتیس 0-0 کردیم. بازی رو داش جواد دید (اونم تنهایی/ چه زمونه ای شده) وصف بازی بی کیفیت با خودش.
ترکیب ها این بوده:
Salerno, Arechi stadium
Saturday, 13th August 2011
Friendly match

JUVENTUS-REAL BETIS 0-0
JUVENTUS: Buffon (1st 2nd half Storari); Lichtsteiner, Bonucci, Barzagli, De Ceglie; Pirlo (32nd 2nd half Pazienza), Marchisio; Krasic (39th 2nd half Sorensen), Matri (20th 2nd half Del Piero), Vucinic (20th 2nd half Iaquinta), Pasquato (39th 2nd half Ruggiero). Subs not used: Manninger, Motta, Ziegler, Marrone. Manager: Conte.
REAL BETIS: Casto; Chica (32nd 2nd half Isidoro), Dorado (42nd 2nd half Calahorro), Mario (12th 2nd half Amaya), Nacho (32nd 2nd half Alex Martinez); Iriney (20th 2nd half Sergio Rodriguez), Benat (32nd 2nd half Canas), Salva Sevilla (20th 2nd half Matilla); Ruben Castro, Molina, Montero (32nd 2nd half Juanma). Subs not used: Goitia. Manager: Josè Mel.
REFEREE: Celi from Bari

80918346944523770704.jpg
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
سلام.

حمید جان منم با رئیس موافقم که خبرش شایعه هست. البته دیروز این خبر خیلی پخش شد تو سایتها ولی ولی بایرن تیمی نیس که این مهره رو از دست بده و ماروتا هم از این عرضه ها نداره :دی

دیشب هم که ظاهرا در یک بازی خنثی با بتیس 0-0 کردیم. بازی رو داش جواد دید (اونم تنهایی/ چه زمونه ای شده) وصف بازی بی کیفیت با خودش.
ترکیب ها این بوده:


80918346944523770704.jpg

این پست جواد به شدت تایید میشه :D
حالا لایکای منو جیره بندی میکنی؟
:p
 

moeinfans

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2009
نوشته‌ها
638
لایک‌ها
31
محل سکونت
در دههٔ ۸۰ میلادی
سلام.

حمید جان منم با رئیس موافقم که خبرش شایعه هست. البته دیروز این خبر خیلی پخش شد تو سایتها ولی ولی بایرن تیمی نیس که این مهره رو از دست بده و ماروتا هم از این عرضه ها نداره :دی

بله جواد جان منم با شما موافق هستم :)
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
تو رو خدا ببین آواتار منو به چه روزی انداختین :(
اواتار با کلاس منو خز کردین؟ این الان تیریپ هواداریه یا میخواین سر به سر من بذارین؟
5.gif

آقا من مخلص و کوچیکتونم. این کارو با من نکنید.
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

این بود آرمانهای ما؟



پ.ن: با چه ذوقی اومدم دیدم تاپیک اومده بالا، نگو برنامه دارن اقایون.
امشب ساعت 12 جلسه برقراره. تا اون موقع وقت دارید وگرنه میکشمتون. :eek:

جواد تو یه چیزی بگو خووووو
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
می بینم که !!! :دی
چه آواتارهای قشنگی :دی به به :lol:

شاد و پیروز باشید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام خدمت دوستان
می بینم که !!! :دی
چه آواتارهای قشنگی :دی به به :lol:

شاد و پیروز باشید
سلام

میبینی رئیس؟
دوستان قصد دارن با لطفشون منو در تا مرز سکته خجالتی پیش ببرن. شما وساطت کن آقا.
دیشب تازه دریابیدم که پگاه جان رو هم به تیمشون اضافه کردن :دی (اواتار ایشون البته از همه قشنگتر شده)

پ.ن: آقا معین من ضمن ابراز بندگی و بردگی در خدمت شما و نهایت تشکرات مودبانه/ رومانتیک/ حتی احترامات نظامی به سبک داش فرهاد و ... درخواست دارم هوای منم بگیرید. به جون خودم روم نمیشه از شرمندگی .
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تو رو خدا ببین آواتار منو به چه روزی انداختین :(
اواتار با کلاس منو خز کردین؟ این الان تیریپ هواداریه یا میخواین سر به سر من بذارین؟
5.gif

آقا من مخلص و کوچیکتونم. این کارو با من نکنید.
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

این بود آرمانهای ما؟



پ.ن: با چه ذوقی اومدم دیدم تاپیک اومده بالا، نگو برنامه دارن اقایون.
امشب ساعت 12 جلسه برقراره. تا اون موقع وقت دارید وگرنه میکشمتون. :eek:

جواد تو یه چیزی بگو خووووو

:D

خوب بازم گزینه جدید داریم:دی
-------------

کارلوس ادواردو سوپریاز ماروتا ؟
eduardo1.jpg

بعد از خروج امائوری و ملو از ترکیب یوونتوس به نظر می رسد سران یووه دیگر تمایلی به جذب ستارگان برزیلی نداشته باشند اما رسانه های ایتالیا و روسیه از توافق باشگاه یوونتوس با ستاره ی برزیلی باشگاه روبین کازان روسیه خبر می دهند.

بر این اساس کارلوس ادواردو وینگر 24 ساله ی اسبق باشگاه هوفنهایم آلمان که سال گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو راهی باشگاه روسیه ای شد نظر مساعد کونته را جذب کرده و ماروتا پیشنهاد تیم تورینی را ارائه داده است.

ادواردو که توانایی بازی در دو سمت زمین را دارد در سیستم جدید کونته بسیار مفید خواهد بود و یووه بعد از عدم توافق با باستوس و الیا به سمت ادواردو رفت.

بدون شک تا پایان زمان نقل و انتقالات تابستانی سران یووه دست به خرید وینگر خواهند زد و ادواردو و وارگاس از شانس بسیار بالایی برخوردار هستند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امشب می ریم که داشته باشیم بازی سه جانبه تیم های یووه -اینتر - میلان و امیدواریم که در این بازی جام رو بگیریم:D
بازی از Canale 5 ایتالیا گویا قابل مشاهده هست:happy:
------------

رقابت یوونتوس و اینتر در مصاف اول
juve-inter.jpg


نخستين 45 دقيقه رقابت «تيم كاپ» با حساسيت بيشتري برگزار مي شود. نيمه اي كه براي بسياري از علاقه مندان فوتبال ايتاليا اهميت زيادي دارد. تفاوتي نمي كند يك ديدار دوستانه باشد يا يك رقابت مهم.

اينجا گذشته دو تيم و اتفاقاتي كه ميان دو باشگاه روي داده شكل جدال دو تيم را تغيير داده. در نيمه نخست «تيم كاپ اينتر» به مصاف يووه، دشمن سال هاي اخيرش مي رود تا نخستين بازي رقابت «تيم كاپ» تابستان 2011 را آغاز شود.

شرايط پيش از آغاز هر فصل براي هر تيمي متفاوت است و نمي توان انتظار نمايشي حساب شده را از سه تيم حاضر داشت اما اينتر بدون اتوئو و در حالي كه وسلي اسنايدر نيز به در خروجي نزديك شده به جدال يووه اي مي رود كه مهره اي موثري را از دست نداده و در نقطه مقابل چند خريد قابل توجه نظير ويدال و ووچينچ را داشته كه مي توان كليد موفقيت اين تيم دانست.

اما در قبال مسائل فني نكته اي است كه بيش از هر مسئله ديگر حساسيت ديدار نخست تيم كاپ را بالا مي برد.«اسكودتو» سال 2006 كه همچنان جنگ دو طرف را به مديران ارشد كشيده تا امسال نيز رقابت اينتر و يووه در هر ميداني حسايست ويژه اي به خود گيرد.

اما در ميلان شرايط بهتر است، تيم تقريبا تركيب خود را حفظ كرده و مربي با بازيكناني كه با تفكرات وي آشنايي دارند تمرينات پيش فصل را برگزار كرده و برتري در سوپركوپا و ديدارهاي دوستانه انگيزه بازيكنانش را براي بالا بردن يك جام دوستانه ديگر بالا برده. «روسونري» در رختكن مي نشيند تا برنده يك جدال ويژه مشخص شود و حريف نخست خود را بشناسد.

هر چند كه براي ميلان برنده و بازنده ديدار نخست تفاوتي نخواهد داشت زيرا شاگردان الگري به ترتيب برابر بازنده و برنده ديدار يووه و اينتر به ميدان خواهد رفت. با اين حال به نظر مي رسد شرايط «قرمز و سياه»هاي ميلان نسبت به دو رقيب هميشگي شان بهتر است و اين تيم با توجه به قرعه انجام شده مي تواند اميد بيشتري براي قهرماني در اين جام داشته باشد.


ویدال خرید تاپ سری A
vidal4.jpg

دلیو روسی مربی سابق پالرمو که امسال بدون تیم به اغاز رقابت های ایتالیا می اندیشد در گفت و گویی شرکت کرد و در این مصاحبه گفت" رقبا باید مراقب یووه باشند. یوونتوس در نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرد."

او در پاسخ به این سوال که اسکار نقل و انتقالات ایتالیا را به کدام تیم میدهید گفت: یوونتوس بسیار خوب بازنگری شده و نیروی جدید در این تیم به خوبی دیده می شود. رقبا باید مراقب این تیم باشند. هر چند که در یووه هنوز مسائل و بازیکنانی کم هستند اما فراموش نکنید که ما در ماه اگوست هستیم و هنوز زمان مانده.

وی به شایستگی ویدال اشاره داشت " ویدال مهره تاپی ست که یووه خریداری کرد. ویدال خرید تاپ ایتالیاست و در عین حال او بسیار بهتر از سانچس و رونالدو عمل می کند. کیفیت بازی او در کنار تکنیکش او را خاص کرده."

دلیو روسی در خصوص بازی پیرلو، مارکیزیو و ویدال در یووه نیز گفت: در تیمی مانند یووه باید ده بازیکن در این سطح باشند بنابر این این تیم با بازیکنانی که در لیست انتظار بنشینند مواجه نیست. همه برای یووه نیاز هستند.

مربی سابق پالرمو خرید ووچینیچ را نیز از یاد نبرد و در گوشه ای از مصاحبه اش به این مهره ارزشمند پرداخت " میرکو یک مهاجم مانند ایبرا و یا باتیستوتا نیست، در میانه میدان بازی می کند اما یک تیم با حمایت او می تواند بیش از 20 گل بزند. "


غایبان یوونتوس در مسابقات تیم کاپ
iaquintanew2.jpg

از سوی انتونیو کونته سرمربی بانوی پیر بیست و سه بازیکن برای همراهی یووه در جام تیم کاپ معرفی شدند که در این میان غیبت دوباره ی وینچنزو یاکوئنتا مهاجم ایتالیایی یووه جالب توجه است.

وینچنزو که تاکنون نتوانسته یووه را در مسابقات پیش فصل همراهی کند در این مسابقات نیز به دلیل احساس درد در ناحیه ران چپ این تورنمنت سه جانبه را از دست داد.

علاوه بر وی بازیکنانی نظیر جورجو کیه لینی - لوکا تونی - سیمونه په په - خورخه مارتینز و فابیو کوالیارلا به دلیل انجام دوران ریکاوری این مسابقات را از دست دادند.

گفتنی است حضور ارتور ویدال ستاره ی شیلیایی باشگاه یوونتوس در این رقابت ها از نکات قابل توجه لیست کونته می باشد.

image.php
 

فایل های ضمیمه

  • juve-inter.jpg
    juve-inter.jpg
    38.9 KB · نمایش ها: 8

ALL

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
928
لایک‌ها
18
محل سکونت
شیراز
خوب بازیهای سه گانه انجام شد و یووه دوم شد فقط اومدم بهتون تبریک بگم که بازیکن خوبی مثل ویدال رو به تیمتون و سری آ اضافه کردین ندود نمیشه ولی هافبک خیلی خوبیه تیمتون هم تو فاز حجومی خیلی خوب شده با بودن پیرلو و ویدال ولی تو فاز دفاعی چشممو نگرفت به نظرم باید از بین سیسوکو و ملو یکی رو نگه میداشتن. پازینزا(درست گفتم) نمیتونه پشت پیرلو و ویدال رو جمع کنه عقب هم کیلینی باید جور دفاع رو بکشه این تو لیگ فشرده ای مثل سری آ ممکنه بهتون ضربه بزنه.
 
بالا