• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود

با تشکر از جواد داداش برای خبر ها و روشن نگه داشتن چراغ.

فرزاد جان به نظر من
بوفون/لیخت/ کیلینی/باراگلی/دچیلیه/کراسیچ/مارکیزیو/پیرلو/په په (با این که ازش خوشم نمیاد)ولی ویدال جا بگیره وسط و په په بیرون باشه بهتره به شرطی که مارکیزیو بیاد کناره / اله و ووچینیچ/
بین ووچینیچ و ماتری بسته به نو ع بازی یکی رو انتخاب میکنم ولی برای این سیستم کونته اونجایی که ویدال رو میذاره بهتره الکس بازی کنه. مثلا تو بازی میلان اونجا اگه اله بود اون توپها رو خیلی خوب استفاده میکرد.
این جاکیرینی رو بازی بده خیلی پدیده خوبی میشه.

ظاهرا برای وینگر یووه باز به جووینکو چشم انداخته. کسی که اله اون رو وارث خودش دونسته بود و ما راحت از دستش دادیم. در اون حد نمیدونمش :دی ولی بیاد از یه طرف خیالمون راحته. به نظر خودم از سانچز دست کمی نداره.
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
با تشکر از فرزاد عزیز.
نظر من رو 4231 هستش
لخشتاینر-بارتزالی-کیلینی-دسیلیه-پیرلو-مارکیزیو-ویدال(بال چپ)-دلپیرو(وسط)-کراسیچ(بال چپ)-ووچینیچ هم نوک
===========
خب اومدم بگم که ناپولی باخت :دی اینتر هم باخت(البته اهمیتی هم نداره.اونا رو خدا زده :دی )
===========
خبر بردمونم عصر میام میزارم
47b20s0.gif
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

از آقا رضا وجواد خان ممنونم که وقت گذاشتند و جواب دادند.
من این نظرسنجی رو الکی نگذاشتم.می خواستم ترکیب خوبی برای بازی کردن توی فیفا 12 پیدا کنم.

به امید شنیدن خبر برد:heart:
درضمن یه سایت خوبی هم برای دیدن بازی بگذارید.
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
فرزاد جان من بازی رو از اینترنت ندیدم :( وگرنه حتما شبکه رو معرفی میکردم
راستی فرزاد جام منم یک کم فیفا بلدم.عمو جواد هم همینطور.دم همه فیفایی ها
======
خب خیلی ناراحتم.بازی هایی که باید ببریم و یکی یکی داریم مساوی میکنیم و ین اصلا خوب نیست.
بازی یه کاملا یه طرفه به نفع ما بود اما نتونستیم استفاده کنیم!بازیکنای حریف هم 6 تا کارت زرد گرفتند!!!
امیدوارم آخر فصل حسرت این امتیازار و نخوریم :(
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
خب بازی رو نبردیم/ من خودم نتونستم بازی رو ببینم ولی اینطور که شواهد پیداست ظاهرا اونها تدافعی بازی کردند و ما پشت دیوارشون موندیم. خب بازی خونگی اونها هم بوده و بهر حال شاید تقدیر اینطوری بوده. نکته جالبی که امروز دیدم اینه که به غیر دربی رم که هنوز انجام نشده بقیه بازیهای امروز یعنی پنج بازی دیگه چهارتاش 0-0 شده که با بازی ما میشه 5 تا! به لطف همین تساوی 0-0 ادینه از ما جلو نمیزنه و صدر رو حفظ کردیم ولی من خودم اینو قبول ندارم که راضی بشیم. فرصت خوبی بود که فاصله رو بیشتر کنیم و با میلان حفظ کنیم چون دیشب اونها بردند و حالا اختلاف دو تا کم شد.
به نظرم رقیب اصلی ما خود میلان هست و بس/ اونم بخاطر بازیکنهایی که داره و نه الگری. خب اینتر هم با رانیری موفق نخواهد شد چون دیدیم که رانیری تو خود یووه شاهکاری بلد نبود. رم میتونه خطرناک بشه ولی این تیم همیشه تو فصل فراز و نشیب داره. ناپولی هم بخاطر بازیهای لیگ قهرمانان مطمعنا هفته هایی رو از دست خواهد داد. تا این زمان هست باید خرجمون رو از بقیه جدا کنیم که تا اینجا اگه اشتباه نکنم سه تا مساوی دادیم.!!!

بهر حال امید که در ادامه بهتر باشیم در نتیجه گیری.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امیدوارم همگی خوب باشید :happy:

من برای ترکیب فیفا هنوز به ترکیب ثابتی نرسیدم ( البته زیاد بازی نکردم ) ولی فرزاد جان من چند بار سیستم چهار دو دو دو را امتحان کردم بد نبوده :D

ترکیب : بوفون

برزاگلی - کلینی - لختشنایدر - بونوچی -

پیرلو - ویدال

کراسیچ - مارکیزیو

الکس - وچینیچ


سه تعویض هم اکثرا اومدن کواریلا و په په و دچلیه هست :cool:

---------

و اما بازی امروز واقعا حیف بود که نتونستیم ببریم می تونستیم خودمون رو از بقیه حریفان دور کنیم که نشد ولی واقعا الکس توی این بازی که جانشین اومد تو خوش درخشید من که با ضربه ای که به تیرک زد به نشانه گل پریدم بالا ولی حیف که گل نشد.:(
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
رقیب اصلی این فصل به نظرم تیمهای میلانی هستند . من هنوز از اینتر قطع امید نکردم. به هر حال با کلیو تجربه و مهره ( که البته ظاهرا دیگه گشنه جام گرفتن نیستن) احتمال بازگشت دارن. میلان هم تیمی ست که در دراز مدت خطرناکه . همونطور که بچه ها گفتن این مساویهای مفت ممکنه بعدا باعث افسوس بشه. تیم باید کمی جدیتر این بازیها رو پشت سر بزاره.
راستی دوستان بازیهای ایتالیا در ست رو از کجا می بینید؟

شاد و پیروز باشید
 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
کسی از توانایی های خوان مانوئل وارگاس هافبک فیورنتینا با خبر هست؟
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام خدمت دوستان

راستی دوستان بازیهای ایتالیا در ست رو از کجا می بینید؟

شاد و پیروز باشید

ساسان جان این جواد داداش ما که کلا سیستمش جاسوسیه و همه کانالهای دنیا رو در هر زمینه ای ازاد داره :دی
ولی بقیه اگه مثل من باشن باید از لیک های اینترنتی ببینند. چون شبکه ای رایگان برای بازیها نیست. پارسال یه شبکه ترک بود که دیگه اونم نشون نمیده.
لینکها رو هم میتونید در اینجا برای تمام بازیها از لیگهای مختلف یافت و البته جاهای دیگه هم زیاده ولی همین کارو راه میندازه. فقط سرعت اینترنت خوب میخواد.
Watch Football Online - FromSport - SportLemon.tv
کسی از توانایی های خوان مانوئل وارگاس هافبک فیورنتینا با خبر هست؟
امیر جان بازیکن بسیار خوب و توانایی هست. بسیار هم به نظرم ارزنده. یووه که از پیش فصل دنبالش بود ولی چون یووه حاضر نشد امائوری رو با قیمت کمتر به اونها بده اونها هم وارگاس رو ندادند. الان باز برای زمستان خیلی تیمها از جمله میلان و یووه دنبالشن.
تو پستهای دفاعی و کنار هافبک هم بازی میکنه ولی خودش یه جورایی وینگر محسوب میشه/چپ پا هم هست و البته امار گلزنیش هم خوبه تقریبا.فصل پیش مثلا میانگین هر سه تا بازی گل میزد. پاس گل هم خوب میده. ولی اگه ونگر میخوادش ممکنه سبک بازیش به فوتبال انگلیس نخوره چون یه مقداری قدرت بدنی زیادی چاشنی کارش و بازیش هست که اونجا اینها رو بیشتر خطا میگیرند.
در کل بازیکن قابلیه و امیدوارم بیاد به یووه :دی کلی هم خالکوبی داره :wacko:

تو پیش فصل از ارزوهام بود که وارگاس یا بیل تاتنهام یکیشون بیان یووه که نشد.
 

H-C

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 مارس 2008
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
414
سن
34
محل سکونت
Tehran
جناب آنیلی فرمودن این آخرین فصل حضور دل پیرو در یوونتوس هست !!!

چطور میتونن واقعا همچین رفتاری داشته باشن ؟ اون هم با دل پیرو ! تو یوونتوس !!! میـــشه واقعا ؟!!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

چند خبر از یووه که متاسفانه یه خبر غیر باور هم توش هست
--------------

اخرين فصل بيانكونري الكس!
alex16.jpg


اين آخرين فصلي است كه الساندرو دل پيرو با پيراهن «بيانكونري» يووه در ميادين حاضر مي شود. شايد باور كردن اين خبر براي دوست داران كاپيتان يووه سخت باشد اما با اعلام رسمي اندره ا انيلي؛مدير يوونتوس مبني بر آخرين فصلي كه الساندرو دل پيرو براي يوونتوس بازي مي كند اين خبر خيلي زود شكل رسمي به خود گرفت و تبديل به خبر يك رسانه هاي سرزمين چكمه اي شد.

انداره آ انيلي در اين خصوص گفت:«هميشه بزرگ ترين و باشكوه ترين تشويق ها از آن كاپيتان ما بود و هست. سال هاي زيادي در كنار يكديگر بوديم و كاپيتان ما در استاديوم جديد نيز الكس است، او مي خواست كه همچنان يك سال ديگر نيز در كنار ما در ورزشگاه جديد باشد و بعد «بيانكونري » را رها كند بنابر اين، اين اخرين سال بيانكونري بودن دل پيروست.

فصلي كه مي خواهيم بهترين نتايج را رقم زنيم.هرگز هيجاني كه حاضرين در ورزشگاه هاي مختلف دنيا براي حضور او در ميدان از خود نشان مي دهند را نمي توان انكار و فراموش كرد.» انيلي در ادامه تاكيد كرد كه ميان او و يوونتوس هميشه ارتباطي نزديك وجود داشته و خواهد داشت


از هیچ حرفی نمی ترسیم
alex14.jpg

این بار هم روی نیمکت نشست، این بار هم بی صدا و بدون کوچک ترین اعتراضی منتظر ماند تا با نظر انتونیو کونته به زمین برود، راهی میدان شد و بهترین نمایش را در میان مهره های حاضر در ترکیب یووه در دیدار برابر کیه وو ارائه کرد و با بیشترین امتیاز بهترین نمره را از ان خود کرد.

الکس دل پیرو پیش از اینکه اندره آ انیلی در خصوص آینده او بی مقدمه بگوید که این اخرین فصل حضور دل پیرو در یوونتوس است پس از اتمام مراسم گرفتن عکس رسمی باشگاه گفت

" پیروزی ای که می خواستیم در ورونا به دست نیامد اما همچنان صدرنشینیم. رقابت های طولانی ادامه خواهد داشت و هنوز بازی های بسیار زیادی پیش روست و رقبای زیادی خواهیم داشت.

اما ما از هیچ حریفی نمی ترسیم و در اینجا متوقف نمی شویم، خیلی خوب تمرین می کنیم و آماده ایم و حالا در استادیوم مان فصل جدیدی را شروع کردیم و به دنبال پیش بردن اهداف مان هستیم. "


واکنش ها نسبت به اعلام خبر خداحافظی الکس از یوونتوس در پایان فصل
tacchinardi.jpg

مدیر بی مقدمه و بی برنامه از خداحافظی مهره ای گفت که در تاریخ حیات بیانکونری رکوردار و ستاره ای دوست داشتنی ست که با حضور 18 ساله خود تمام افتخارات را همراه با پیراهن این تیم به دست اورد و با نمایش های خیره کننده و قابل قبول خود تبدیل به پرچم دار باشگاهی شد که پرافتخارترین تیم ایتالیا نام دارد.

اما حالا این کاپیتان در اقدامی کم سابقه از سوی مدیران باشگاه محکوم به خداحافظی با یووه، تیمی که در تمام لحظات در کنارش بود، شد. این اقدام اندره ا انیلی خیلی زود با واکنش های تیفوسی های یوونتوس و برخی از ستاره های قدیمی این باشگاه روبرو شد.

تنها سه ساعت از انشار این خبر می گذشت اما هواداران صفحات زیادی را به این مسئله اختصاص دادند که در اکثر این پیام ها اعتراض به نحوه اعلام این خبر به خوبی دیده می شد.

السیو تاکیناردی، مورنو توریچلی در کنار السیو سکو از نخستین یوونتوسی هایی هستند که به این اقدام واکنش منفی نشان دادند.

تاکیناردی نزدیک ترین دوست پینتوریکیو در دنیای فوتبال با ناراحتی گفت : صادقانه بگویم هرگز انتظار شنیدن این خبر را توسط مدیران نداشتم، قلبم ناراحتم، غمگین و قبلم کاملا شکسته، می دانم که دیگر نمی توانم الکس را با بیانکونری ببینم. یک اشتباه بزرگ از اندره ا انیلی که در این لحظات فصل چنین خبری را منتشر کرد. همه منتظر شنیدن این خبر بودیم اما در زمان دیگری. زمانی که یووه در صدر ایستاده و دل پیرو خوب بازی می کند در زمانی که به میدان می رود دلیلی برای بیان این خبر نبود. متاسفم. برای قهرمانی مثل الکس ادامه راه وجود دارد اما اشتباه مدیران قابل پذیرش نیست.

توریچلی در این خصوص گفت: خشکم زدم، دهانم باز ماند وقتی این خبر را شنیدم. نمی توانستم باور کنم. هرگز انتظار شنیدن این خبر را در این لحظات نداشتم. امیدوارم مدیر پیش از صحبت های امروزش با کاپیتان صحبت کرده باشد و از نظر شخصی الساندرو نیز مطمئن باشد.

وی در خصوص اینده کاپیتان و رفتن احتمالی او به فوتبال امریکا و یا اینکه در آینده مدیر یوونتوس شود نیز گفت: همه چیز بستگی به او دارد. مطمئنا او به زمان نیاز دارد تا تصمیم بگیرد. اما احساس می کنم که هنوز توان بازی کردن دارد و اگر بخواهد بازی کند می تواند با پیشنهاداتی که به او می شود تیمش را انتخاب کند. اما حیف دوست داشتم که همچنان در یوونتوس باشد. نمی توان الکس را پیراهن دیگری ببینم. او همیشه پرچم دار یوونتوس خواهد بود، او یک بیانکونری ست، همه رکوردها را در این باشگاه به دست اورده. مطمئنم و امیدوارم که در تورینو بماند.

اما السیو سکو، مدیر ورزشی سابق یووه نیزدر واکنش به خبر خداحافظی الکس از یوونتوس گفت: یک بمب خبری در این روز، اخرین فصل دل پیرو در یووه. اما امیدوارم که با بازیکنان صحبت شده باشد و بعد چنین خبری را منتشر کرده باشند. این طور بهتر است. این مسئله ای ست که همه می دانستند اما بیان کردنش به این شکل واقعا عجیب بود.

اما آینده الکس از نظر سکو که روزی مدیر ورزشی این تیم بود" دیگر راهی برای ادامه با یوونتوس نیست. اگر بخواهد می تواند در نقش دیگری با این تیم باشد و ان مدیریت است. اما اگر تصمیم به ادامه بازی داشته باشد مشکلی نخواهد داشت، هیچ مشکل و سختی ای را برای پیدا کردن تیم نخواهد داشت، از امریکا، ژاپن و حتی ایتالیا برای او به راحتی پیشنهاد می اید و اوست که باید تصمیم بگیرد چه کند. "


سرجیو بریو، مدافع سابق یوونتوس که در سال های 1978 تا 1990 برای این تیم بازی می کرد در واکنش به انتشار خبر خداحافظی کاپیتان الکس گفت: خداحافظی پس از 18 سال با پیراهنی که همه افتخارات را با ان به دست اوردی، من انتظار خداحافظی را داشتم اما نه حالا، مجموعه می توانست یک سال دیگر نیز با این مهره قرارداد تمدید کند. دل پیرو نیازی ندارد که بگوید در تاریخ یوونتوس تا چه اندازه بزرگ است، حالا یوونتوس تکنیک خاص او را از دست می دهد.

مطمئن نیستم که دل پیرو بخواهد فوتبالش را کنار بگذارد اما فکر نمی کنم چون او هنوز قدرت ادامه دارد. به هرحال زمان مناسبی برای این اعلام نبود زیرا رقابت ها بسیار طولانی ست و او باید با روحیه ای دیگر در میادین حاضر شود. فکر می کنم که امریکا آینده او باشد.

اما ماسیمیلیانو آلگری، مربی میلان نیز از دیگر کسانی ست که از شنیدن این خبر متعجب شده " همه متعجب شدیم، به این دلیل که در ماه اکتبر هستیم و دل پیرو بسیار خوب کار کرده. این خبر و این اعلام نمی تواند واکنش خوبی را به همراه بیاورد، اما مطمئنا این تصمیمی ست که میان کاپیتان و مدیران یووه گرفته شده. "


يووه تيمي متحد و قدرتمند است
marchisionew2.jpg




image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود مجدد

خب منم امشب که سرعت این چیز پی ان بهتر بود رفتم تو کار عکسها و دو بازی رو پوشش دادم :دی

آقا از دست ندید ها.
933.gif

sciarpata1zj1sc5.gif

عکسهای بازی یوونتوس و میلان.
juventus -milan.rar

عکسهای بازی کیه وو و یوونتوس
Chievo-Juventus.rar


9391bf0c-91e0-4ab5-95c8-cbf994b50673.jpg

در مورد کاپتان باید بگم که شنیدن این خبر حس مشترکی رو بوجود آورد.
خب همه میدونیم که او این سالها باید فوتبال و کنار بذاره و خب نمیشه این قضیه رو هر قدر احساسی و متعصبانه نادیده گرفت. و خب حالا این خبر، تو این حال، با این شرایط ، و به این شکل اعلام شدن. نمیدونم ولی قشنگ نبود به نظرم.

خود اله هم قبلا گفته بود که اخرین قرارداد رو با یووه سفید مینویسم و حتی اون خودنویس رو هم به موزه باشگاه بردند ولی خب میشد خودش و تو زمان دیگه ای اعلام کنه. شاید هم با هم هماهنگ کرده بودن. باید منتظر روزهای بعد بود.

برای خودم خیلی سخته/ واقعا احساس میکنم که خودم رو بذارم جای هر کسی و هر شرایطی / یه جورایی واقعا نمی تونم تصورش کنم و خیلی سخته / گاهی فکر میکنم که با این شرایط ببینید چقدر برای خودش سخته. ولی خب این زندگی هست و کاریش نمیشه کرد.
سالهاست که به این موضوع فکر میکنم و کم کم از سال قبل بود که با خودم کنار اومدم. گاهی سعی میکنم که یووه رو بدون اون باید ادامه بدم و این برای من سخته.خیلی سخت. واقعا نمیدونم چی بشه حتی برای خودم. تقریبا همچین تجربه ای ندارم و تجربه فوقالعاده سختیه. دلپیرو برای من و همه یوونتوسی ها فکر میکنم فقط یه لیدر و کاپتان و اسطوره نبوده. گاهی خیلی بالاتر و گاهی اینکه میشه گفت شاید افراطی ها مثل خودم که به این قضیه افتخار هم میکنم تو رویاهای فوتبالی وماورای طبیعی ارتباط عاطفی و ذهنی داشتیم. یه نفر که یار میلیونها نفر هست و مایه اطمینان خاطر و الگو و .. خیلی هاست.

در کنار همه اینها خودم رو قانع کردم و امید دارم که اله قلب ما رو یه بار دیگه تسخیر کنه و مطمعنم که این کارو میکنه. دوست دارم هر وقت که رفت با آرامش خاص خودش بره و برای همیشه بره. دوست دارم که با پیرهن هیچ جای دیگه به میدان نره اگه حتی قرار باشه تو اون سال همه افتخارها رو بگیره. فقط با یووه تموم کنه. این از نگاه هواداری میدونم که کاملا خودخواهانه هست ولی از همچین شخصیتی / از همچین کسی و از همچین اسطوره دوست داشتنی ای مطمعنا نمیشه انتظاری کمتر و راحت تر از این داشت. آلکس فقط برای ما باش پسر .
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
فصل آخر
alex-bonip.jpg

.......................................................................................

بونیپرتی " به قلب من ضربه زدید، همین " به قلب منم! امروز قلب منم شکست، درست مثل بونیپرتی ! شوکه شدم! خشکم زد ! برای من فوتبال تمام شد برای شما چطور؟ می دونم الکس برای همیشه یک یوونتوسی می مونه و برای من یک اسطوره، یه اسطوره تمام نشدنی و یه ستاره خاموش نشدنی . خداحافظ الکس، الکس دوست داشتنی . اما یاد باشه این یه خداحافظی از ترکیب یووه در پایان فصله، نه از تاریخ یووه و یا از حیات این باشگاه. منتظرت می مونیم تا در پست مدیریت یا هر بخش دیگه ای تو باشگاه یوونتوس ببینیمت . مطمئنیم که می بینیمت الکس . به امید دیدار اله .....

.......................................................................................

icon3.gif
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
ساسان جان این جواد داداش ما که کلا سیستمش جاسوسیه و همه کانالهای دنیا رو در هر زمینه ای ازاد داره :دی
ولی بقیه اگه مثل من باشن باید از لیک های اینترنتی ببینند. چون شبکه ای رایگان برای بازیها نیست. پارسال یه شبکه ترک بود که دیگه اونم نشون نمیده.
لینکها رو هم میتونید در اینجا برای تمام بازیها از لیگهای مختلف یافت و البته جاهای دیگه هم زیاده ولی همین کارو راه میندازه. فقط سرعت اینترنت خوب میخواد.
Watch Football Online - FromSport - SportLemon.tv
جواد جان ممنون از لطفت. :)

اما در خصوص آلکس ، به نظرم یووه داره همون اشتباه رئال مادرید رو تکرار میکنه ، رائول هم با شرایط مشابهی از مادرید رفت ، من تعجب می کنم بازیکنی مثل آلکس که ابدا دست و پا گیر تیم نیست رو چرا اینجوری باهاش برخورد میکنن. از دست دادن پیشینه تیم مخصوصا برای باشگاهی که در حال بازسازی کلی خودش هست گاف بزرگی هست که در آینده همه سران باشگاه متوجه خواهند شد که چه اشتباهی کردند.

شاد و پیروز باشید
 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
برای یووه متاسفم که ستاره بی چون و چرای ایتالیا رو دارن استعفا میدن! واقعا دردناکه! ای کاش حداقل در گوشش می گفتن که الکس جان این فصل کفش هاتو آویزون کن نه اینکه... توتی خدا تا تو رم می گیره و حلوا حلواش می کنن در حالی که نصف بیشتر فصل رو مصدومه اون وقت این ور با الکس... ولی دمش گرم سکوت کرده و تمرکزش رو بازیش و تیمش هست!
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
امیر جان، تمام عجیب بودن این اتفاق از این نشات گرفته که چرا باید انیلی این حرفها رو بزنه اونم تو جلسه ای که مربوط به این قضایا نبوده.
از اول فصل خود الکس وقتی مبلغ پیشنهادی کمی بهش ارائه شد تو یک اقدام شگفت آور و بزرگ اعلام کرد که برای من پول مهم نیست و من همه چیزم رو از یووه دارم. و گفت که قرارداد آخرم رو سفید امضا میکنم و همه چیز در اختیار باشگاه هست. حتی اون خودنویسی که باهاش قرارداد امضا کرد رو به موزه باشگاه بردند. جالب اینکه سال قبل این خودنویس به موزه رفته بود و اله همون زمان هم تصمیماتی برای خداحافظی داشت ولی امسال هم موند بخاطر اینکه در ورزشگاه جدید حضور داشته باشه و اینکه به تکیه به برنامه های باشگاه شاید با جام تموم کنه. چیزی که روشن بود اینکه خود الکس گفته بود که خواهد رفت و حتی تو حرفهاش تلویحا این مطلب رو رسونده بود که به احترام هواداران یووه با پیرهن یووه از بازی خداحافظی میکنم.
الان پرفروش ترین پیرهن از اول فصل پیرهن الکس بوده چون همه میخواستند که اخرین پیرهن کاپتان رو داشته باشند. این ها بوده و تقریبا همه خودشون رو برای این اتفاق اماده کرده بودن ولی اینکه انیلی تو جلسه ای که در اون چشم انداز های باشگاه عنوان میشده و همینطور دورنمای کاری و ارائه بیلان کاری گذشته ، این مطلب رو عنوان کرده چندان خوش آیند که نیست هیچ خیلی هم بیجا بوده.

شکی ندارم که الکس پیشنهاد هایی رو که براش ارائه خواهد شد براحتی کنار میزنه ولی این ادمهایی که الان پست دارند با اون خصوصیاتی که باید داشته باشند بیگانه اند و اینجاست فرق ادمهای بزرگ و پستهای بزرگ مشخص میشه.
 
Last edited:

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

واقعا من واسه ی آنیلی متاسفم...
questions2.gif

بازیکنی که واسه باشگاه یه اسطورست چرا باید بیرونش بذارند!!!!!!!اونم کی؟آلکس که زبان برای توصیفش ناتوانه.
چه از نظر اخلاقی چه از نظر بازی.دیگه همه ی دوستان اونو بهتر از من میشناسن.آلکس هم اول فصل خودش گفت که سال آخرشه ونیازی هم برای تکرار نداشت که این اقا بخواد بگه.

اینم باید بگم:

آ ن ی ل ی فقط اینو بدون با این کار خودت رو کوچیک کردی و آلکس رو بزرگ .یه چیزی بالاتر از ستاره.:heart::heart::heart:​
 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
امیر جان، تمام عجیب بودن این اتفاق از این نشات گرفته که چرا باید انیلی این حرفها رو بزنه اونم تو جلسه ای که مربوط به این قضایا نبوده.
از اول فصل خود الکس وقتی مبلغ پیشنهادی کمی بهش ارائه شد تو یک اقدام شگفت آور و بزرگ اعلام کرد که برای من پول مهم نیست و من همه چیزم رو از یووه دارم. و گفت که قرارداد آخرم رو سفید امضا میکنم و همه چیز در اختیار باشگاه هست. حتی اون خودنویسی که باهاش قرارداد امضا کرد رو به موزه باشگاه بردند. جالب اینکه سال قبل این خودنویس به موزه رفته بود و اله همون زمان هم تصمیماتی برای خداحافظی داشت ولی امسال هم موند بخاطر اینکه در ورزشگاه جدید حضور داشته باشه و اینکه به تکیه به برنامه های باشگاه شاید با جام تموم کنه. چیزی که روشن بود اینکه خود الکس گفته بود که خواهد رفت و حتی تو حرفهاش تلویحا این مطلب رو رسونده بود که به احترام هواداران یووه با پیرهن یووه از بازی خداحافظی میکنم.
الان پرفروش ترین پیرهن از اول فصل پیرهن الکس بوده چون همه میخواستند که اخرین پیرهن کاپتان رو داشته باشند. این ها بوده و تقریبا همه خودشون رو برای این اتفاق اماده کرده بودن ولی اینکه انیلی تو جلسه ای که در اون چشم انداز های باشگاه عنوان میشده و همینطور دورنمای کاری و ارائه بیلان کاری گذشته ، این مطلب رو عنوان کرده چندان خوش آیند که نیست هیچ خیلی هم بیجا بوده.

شکی ندارم که الکس پیشنهاد هایی رو که براش ارائه خواهد شد براحتی کنار میزنه ولی این ادمهایی که الان پست دارند با اون خصوصیاتی که باید داشته باشند بیگانه اند و اینجاست فرق ادمهای بزرگ و پستهای بزرگ مشخص میشه.
واقعا برام عجیبه که تو باشگاه بزرگی چون یووه اتفاقاتی رو می بینیم که فقط در لیگ خلیج فارس (با حمایت ایرانسل) شاهد هستیم! اون از اون قضیه تمدید قرارداد الکس و این هم از این حرفش!
تنها میشه تاسف خورد...!
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
الکس اولین بازیکنی بود که همیشه ازش خوشم میومده !

طرز فکرش - طرز فوتبالش و ....

آنیلی هم بره کی!!
 

H-C

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 مارس 2008
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
414
سن
34
محل سکونت
Tehran
جواد چقدر راحت با قضیه کنار میای !!

قضیه دل پیرو دقیقا همون قضیه رائول هست، هنوز هم آماده باشه از نصف بیشتر بازیکن های تیمتون بهتره ! همچین اتفاقی تو رم بیفته ملت آتیش میزنن باشگاه رو !!

از اینور هم خود دلپیرو سکوت کاملا، من هیچ چیزی تو این دو روز ندیدم از طرف دلپیرو نقل شده باشه. اصلا تصورش سخته یوونتوس بدون دلپیرو ! امیدوارم اینقدر شعور داشته باشن حداقل شماره 10 رو بایگانی کنن، نکه سال دیگه یه جوجه بیارن شماره 10 رو هم بدن بهش !!

بازیکنی که تا سری ب هم رفت، بعد اینجوری باید دربارش صحبت بشه ... یک زمانی کل اروپا آرزو داشتن این بازیکن رو داشته باشن، بعد الان اینجوری باهاش رفتار میشه ... گور پدر فوتبال حرفه ای آقا ! اگر قرار باشه با امثال دل پیرو هم مثل یک بازیکن معمولی رفتار بشه با کمی ادبیات حماسی در این فوتبال رو باید گل گرفت ! میخوام 100سال حرفه ای نباشه !

الان این موضوع رفته رو مخم که میشه روزی همچین اتفاقی در رم بیفته ؟!! و اگر بیفته ما باید چه برخوردی بکنیم ! اصلا تصور هم نمیشه هم کرد !!!
 
بالا