• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود

چطوری اینطوری به نظر میاد که من کنار اومدم با این قضیه؟ دارم میگم بیخود کرده که همچین حرفی زده! اصلا به فرضی که بخواهد همچین چیزی بگه، جاش اونجا نبوده / بدون مقدمه و بدون حضور خودش.
من گفتم وقتی خودش از اول فصل این همه نشانه و تایید گذاشته که فصل اخرمه دیگه لازم نبود باشگاه موضع بیره و بخواهد حرفی بزنه. الان همه پیکسوت ها و .. باشگاه هم میگن این اشتباه بزرگی هست که باشگاه کرده.

نه من بلکه همه یووه ای ها شاید تو همه سالها نتیجه گرفتن از بازی و بازی کردن خود الکس دو تا مقوله جدا حساب میشه. یعنی کسی دوست نداره اون رو روی نیمکت ببینه (هر چند که همه مربیان اول به صندلی خودشون فکر کردند) چه برسه که اصلا بخواد تو تیم نباشه.
قبلا هم گفتم. واقعا الان مدتهاست مه با خودم فکر میکنم یه روز که الکس بره، چی میشه. نمیشه منکر رفتن شد ولی خب نوع رفتن مهمه. الان تو این جریان ها من اینطوری فکر میکنم که الکس در تلاش هست که رفتنش رو هر چه زیبا تر کنه ولی باشگاه و قصد چنین کاری نداره و اون الکان ها نمیدونم دنبال چی هستند.
درست بعد از بازی ای که الکس تعویضی اومد و عالی بازی کرده این حرفها نشونه ترس اونها بوده وگرنه دلیلی نیست که لازم به این حرفها باشه.

مطمعنا الکس صبر میکنه تا همه حرفها زده بشه و بعد قصدشو اعلام میکنه و مطمعنا از اونها و اقدامشون حرفی نمیزنه و دوباره حرفهاشو با هوادارا میزنه. نمیدونم چی تو فکرش باشه و چه تصمیمی بگیره. ولی یه چیزی رو مطمعنم که برای تثبیت خودش هوادارا رو نا دیده نمیگیره و از این حرکت باشگاه چشم پوشی میکنه. اون فقط میخواد با زیبایی کارش رو تموم کنه. اینو دقیقا از حرفهایی که تو جشن افتتاح باشگاه زد میشه فهمید.

این کونته اگه راهش با هوادارا یکی باشه یا بود باید از بازی بعدی اله رو فیکس کنه / نتایج تیم وابسته به عملکرد صرف مهاجمها نبوده تا الان و میتونه اله رو هم امتحان کنه. هر چند که خداوکیلی از همه مهاجم هامون بهتره. بازی کردن الکس و درخششش دقیقا همه این حرفها رو میریزه تو یه شیشه و درش رو هم محکم میبنده.
 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
بعد از تراژدی الکس می رسیم به تمایل یووه برای خرید ولکات! می بینم که برای ژانویه روش برنامه دارید! با اینکه احتمال این انتقال رو خیلی ضعیف می دونم ( به خاطر اظهار نظرات ونگر در مورد ولکات و برنامه بلند مدتی که براش داره) اما من وساطت می کنم که با 17 میلیون بیاد یووه :دی از هیچ تلاشی برای جوش دادن این انتقال مطمئنا دریغ نخواهم کرد!
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
بعد از تراژدی الکس می رسیم به تمایل یووه برای خرید ولکات! می بینم که برای ژانویه روش برنامه دارید! با اینکه احتمال این انتقال رو خیلی ضعیف می دونم ( به خاطر اظهار نظرات ونگر در مورد ولکات و برنامه بلند مدتی که براش داره) اما من وساطت می کنم که با 17 میلیون بیاد یووه :دی از هیچ تلاشی برای جوش دادن این انتقال مطمئنا دریغ نخواهم کرد!
دستت درد نکنه امیر. کمیسیونت سر جاشه اگه قیمت کمتر هم جوش بدی
خیلی بعیده ونگر بذاره ولکات از تیم جدا بشه. با توجه به اینکه فن پرسی هم یه زمزمه هایی داشته فکر کنم یه قیمتی روش بذارن که نتونه بیاد یووه. دلم برای ونگر میسوزه.
به نظر خودم ولکات بازیکن خوبیه ولی فکر نمیکنم بتونه بازی هایی که برای ارسنال میکنه رو تو یووه انجام بده. چون به نظرم قدرتی بودن بازیش به نسبت فانتزیه بازیش خیلی کمتر هست. اینطوری هی روش خطا میشه و تقریبا تو بازیهای درگیرانه نصف این برخوردها رو هم داور نمیگیره.
کلا هم چشمم از ماروتا آب نمیخوره. اخرش هم میره 5 میلیون میده دو تا بازیکن از عجب آباد میاره.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خیلی پیامهای مختلف هست درباره شاهکار انیلی: زیاده ولی بخوانید.

بونیپرتی " به قلب من ضربه زدید، همین " به قلب منم! امروز قلب منم شکست، درست مثل بونیپرتی ! شوکه شدم! خشکم زد ! برای من فوتبال تمام شد برای شما چطور؟ می دونم الکس برای همیشه یک یوونتوسی می مونه و برای من یک اسطوره، یه اسطوره تمام نشدنی و یه ستاره خاموش نشدنی . خداحافظ الکس، الکس دوست داشتنی . اما یاد باشه این یه خداحافظی از ترکیب یووه در پایان فصله، نه از تاریخ یووه و یا از حیات این باشگاه. منتظرت می مونیم تا در پست مدیریت یا هر بخش دیگه ای تو باشگاه یوونتوس ببینیمت . مطمئنیم که می بینیمت الکس . به امید دیدار اله .....

تاکیناردی نزدیک ترین دوست پینتوریکیو در دنیای فوتبال با ناراحتی گفت : صادقانه بگویم هرگز انتظار شنیدن این خبر را توسط مدیران نداشتم، قلبم ناراحتم، غمگین و قبلم کاملا شکسته، می دانم که دیگر نمی توانم الکس را با بیانکونری ببینم. یک اشتباه بزرگ از اندره ا انیلی که در این لحظات فصل چنین خبری را منتشر کرد. همه منتظر شنیدن این خبر بودیم اما در زمان دیگری. زمانی که یووه در صدر ایستاده و دل پیرو خوب بازی می کند در زمانی که به میدان می رود دلیلی برای بیان این خبر نبود. متاسفم. برای قهرمانی مثل الکس ادامه راه وجود دارد اما اشتباه مدیران قابل پذیرش نیست.

توریچلی در این خصوص گفت: خشکم زدم، دهانم باز ماند وقتی این خبر را شنیدم. نمی توانستم باور کنم. هرگز انتظار شنیدن این خبر را در این لحظات نداشتم. امیدوارم مدیر پیش از صحبت های امروزش با کاپیتان صحبت کرده باشد و از نظر شخصی الساندرو نیز مطمئن باشد.

وی در خصوص اینده کاپیتان و رفتن احتمالی او به فوتبال امریکا و یا اینکه در آینده مدیر یوونتوس شود نیز گفت: همه چیز بستگی به او دارد. مطمئنا او به زمان نیاز دارد تا تصمیم بگیرد. اما احساس می کنم که هنوز توان بازی کردن دارد و اگر بخواهد بازی کند می تواند با پیشنهاداتی که به او می شود تیمش را انتخاب کند. اما حیف دوست داشتم که همچنان در یوونتوس باشد. نمی توان الکس را پیراهن دیگری ببینم. او همیشه پرچم دار یوونتوس خواهد بود، او یک بیانکونری ست، همه رکوردها را در این باشگاه به دست اورده. مطمئنم و امیدوارم که در تورینو بماند.

اما السیو سکو، مدیر ورزشی سابق یووه نیزدر واکنش به خبر خداحافظی الکس از یوونتوس گفت: یک بمب خبری در این روز، اخرین فصل دل پیرو در یووه. اما امیدوارم که با بازیکنان صحبت شده باشد و بعد چنین خبری را منتشر کرده باشند. این طور بهتر است. این مسئله ای ست که همه می دانستند اما بیان کردنش به این شکل واقعا عجیب بود.

اما آینده الکس از نظر سکو که روزی مدیر ورزشی این تیم بود" دیگر راهی برای ادامه با یوونتوس نیست. اگر بخواهد می تواند در نقش دیگری با این تیم باشد و ان مدیریت است. اما اگر تصمیم به ادامه بازی داشته باشد مشکلی نخواهد داشت، هیچ مشکل و سختی ای را برای پیدا کردن تیم نخواهد داشت، از امریکا، ژاپن و حتی ایتالیا برای او به راحتی پیشنهاد می اید و اوست که باید تصمیم بگیرد چه کند. "


سرجیو بریو، مدافع سابق یوونتوس که در سال های 1978 تا 1990 برای این تیم بازی می کرد در واکنش به انتشار خبر خداحافظی کاپیتان الکس گفت: خداحافظی پس از 18 سال با پیراهنی که همه افتخارات را با ان به دست اوردی، من انتظار خداحافظی را داشتم اما نه حالا، مجموعه می توانست یک سال دیگر نیز با این مهره قرارداد تمدید کند. دل پیرو نیازی ندارد که بگوید در تاریخ یوونتوس تا چه اندازه بزرگ است، حالا یوونتوس تکنیک خاص او را از دست می دهد.

مطمئن نیستم که دل پیرو بخواهد فوتبالش را کنار بگذارد اما فکر نمی کنم چون او هنوز قدرت ادامه دارد. به هرحال زمان مناسبی برای این اعلام نبود زیرا رقابت ها بسیار طولانی ست و او باید با روحیه ای دیگر در میادین حاضر شود. فکر می کنم که امریکا آینده او باشد.

اما ماسیمیلیانو آلگری، مربی میلان نیز از دیگر کسانی ست که از شنیدن این خبر متعجب شده " همه متعجب شدیم، به این دلیل که در ماه اکتبر هستیم و دل پیرو بسیار خوب کار کرده. این خبر و این اعلام نمی تواند واکنش خوبی را به همراه بیاورد، اما مطمئنا این تصمیمی ست که میان کاپیتان و مدیران یووه گرفته شده. "


لوچانو موجی، مدیر سابق یووه، او نیز بسیار شگفت زده است "حرف هایی که اندره ا انیلی در خصوص دل پیرو را زد را نمی توانم بفهمم! الساندرو زمانی که بازی می کند همیشه بهترین بازیکن میدان است و همیشه مدافعین حریف را به زحمت می اندازد و با تاکنیکش بهترین صحنه ها را خلق می کندو زمانی که بازی گره می خورد او می تواند گره گشای دیدار باشد. او دلیل و انگیزه ای برای سایر بازیکنان است.

من یووه را می شناسم، تیم و بازیکنانش را، می دانم که همه به الکس نگاه می کنن و این مهره با تجربه و خصوصیاتش به همه بازیکنان کمک می کند، به همه تازه واردها، به همه جوانان و همه باشگاه ها.

اصلا نمی توانم دلیل این اظهارت در این ماه بفهمم، ماه مارس و یا اوریل می شود در این خصوص صحبت کرد، چه دلیل داشت در اکتبر از رفتن حرف زد. اصلا متوجه حرف های اندره ا انیلی نمی شوم. تنها می دانم که یک اشتباه بزرگ، یک اشتباه وحشتناک از مدیر سر زده. یوونتوس اشتباه کرد. این تصمیم خانواده الکان است، به هر حال برای الساندرو خیلی زیاد خوشحالم که هنوز در میدان حرف های زیادی برای گفتن دارد و بسیار خوب ظاهر می شود.

او را می شناسم، می دانم که به عقب برنمی گردد ، او اینجا متوقف نمی شود اما بدون شک در هفته های نخست روی روحیه او تاثیر خواهد گذاشت و شاید بی انگیزه شود. "

مارک یولیانو،
هم تیمی سابق الکس نیز گفت: برای الکس واقعا متاسفم، نمی دانم چرا مدیران دست به این حرکت زدند. علت این اظهارات چیست؟اما می دانم که دل پیرو انسانی ست که با شایستگی هر چه تمام تر با این مسئله برخورد می کند. فکر می کنم که فوتبال او در این فصل به پایان نرسد، او راهی امریکا خواهد شد.

مارچلو لیپی، مربی افسانه ای یوونتوسی ها و کسی که همیشه برای تیفوسی های یووه مربی تیم شان است نیز ناراحتی خود را از شرایط جدید کاپیتان اله اعلام کرد " خبر خداحافظی یکی از بزرگ ترین قهرمانان فوتبال مثل الساندرو دل پیرو مرا واقعا ناراحت و غمگین کرد. ان هم در زمانی که اروپا منتظر بازگشت یوونتوس بود. مطمئنا دل پیرو در بخش دیگری با یووه ادامه خواهد داد اما همه هواداران این تیم رکوردها، گلزنی ها و افتخاراتش را همیشه به یاد خواهند داشت. شما در کنار همه هواداران می خواهند او را به یاد داشته باشند و هیچ کس انتظار نداشت در شروع فصل این خبر را بشنود اما مطمئنا دل پیرو همچنان قهرمان خواهد ماند و منتظر یک فصل استثنایی از الکس هستم. "

جیجی ریوا، مهره سابق فوتبال ایتالیا نیز در خصوص شرایط جدید دل پیرو گفت: خبرا را خواندم و بعد اعتراض و انتقادات بسیار زیاد این خبر را. این صحبت ها به من حس ناخوشی را داد. سردی و ناامیدی از اندره ا انیلی، یکی از بزرگ ترین اشتباهات فوتبال ایتالیا را این بار مدیران یووه تکرار کردند. هرگز فکر نمی کردم که یوونتوسی ها هم این اشتباه بزرگ را انجام دهند. تورینو یک استادیوم مدرن اروپایی را دارد و یک کاپیتان جهانی را ، اما حالا بزرگ ترین سیاهی تاریخ یووه را به او می کنند.

زمانی که به صحبت های دل پیرو به یووه فکر می کنم و به صحبت های یووه به دل پیرو، نمی دانم چه بگویم! با این حال دل پیرو بازیکن خوش شانسی ست که توانست با این تیم زندگی کند، تمرین کند و افتخار پوشیدن این پیراهن را داشته باشد اما یووه نیز خوش شانس بود که چنین بازیکنی را جذب کرد، بازیکنی که همیشه عاشق یوونتوس بوده و هست. به هر حال یوونتوس عاشق دل پیروست و او همیشه پیروز است.

فلیپه اینزاگی، مهاجم سابق یووه و هم تیمی الکس نیز به این خبر واکنش نشان می دهد" باورم نمی شه، یووه بدون الکس! متاسفم واقعا ناراحت شدم و شگفت زده! الکس موفق باشی می دانم که می توانی یک بار دیگر از زیر فشار خارج شوی.


چزاره مالدینی
، مربی سابق تیم ملی ایتالیا نیز از شنیدن این خبر شوکه شده " واقعا شوکه شدم، متعجب ، این اعلام بیشتر شبیه همه اخبار در سایر باشگاه ها در خصوص بازیکنان شان بود. فکر نمی کردم که الکس برای مدیر هم این طور باشد. می گوید که با هم این تصمیم را گرفتیم . فکر می کنم که این خبر را باید به گونه دیگری منتشر می کردند، الکس بازیکن عادی ای نیست که این طور با او برخورد شود. حالا همه دنبال این موضوع هستند که الکس چه می کند، چه خواهد کرد و چه تصمیمی می گیرد. به هر حال اول و اخر باید حرفی بزند و تصمیمی بگیرد، الان همه علاقه مندان دنبال او هستند، دنبال تصمیم او و حرکتی که انجام خواهد داد. شاید هم منتظر پیشنهاد مدیریت باشد او نیاز دارد که جشن بگیرد یک جشن باشکوه با افتخار و غرور .

حالا فوتبال ایتالیا تنها فرانچسکو توتی را خواهد داشت، او تنها پرچم دار این کشور خواهد بود، اینجاست که نشان می دهد فوتبال تجارت است بدون قلب و احساس .

کلودیو پاسکوالین، اولین مدیر برنامه های الساندرو دل پیرو
، کسی که او را به فوتبال معرفی کرد و موجب شد تا اولین قرارداد حرفی ای و ورزشی الکس امضا شود. او تنها یک سوال دارد، اینکه دوست دارم بفهمم الکس از همه چیز خبر داشته یا نه؟ " الکس خیلی خوب کار می کنه، الان هم در شرایط خوبی هست اما چرا باید این طور از خداحافظی او بگویند؟ تنها مسئله من این است که ایا الکس از همه چیز خبر داشته یا خیر؟ شکی ندارم که الساندرو صحبتی نمی کند، حس می کنم که او مانند همیشه سکوت کرده تا در ارامش و با درایت صحبت کند. هرگز از او صحبت ناسنجیده ای نشنیده ام. باید منتظر بمانیم ببینیم الکس چه می گوید، این خیلی مهم خواهد بود. البته در این زمان کوتاه نباید منتظر بمانیم . به هر حال دوست دارم ببینم او چه می گوید.

وی ابراز امیدواری که که روزی او را در پست مدیریت یووه مانند بونیپرتی ببیند" چرا نه؟ الکس باید مدیر شود، او فرهنگ و اداب مدیریت را دارد همه خصوصیات در او دیده می شود. بازیکنی که همیشه درخشیده نه در زمین بلکه در همه زمینه های زندگی. "


پیترو اناستازی
، مهره سابق یووه نیز رفتار نامناسب مدیران را نشانه گرفته " مطمئنا نامناسب ترین رفتار، همه از شروع فصل می دانستیم اما با الکس این طور رفتار غیر حرفه ای ست. او همیشه بهترین بوده و هست، می تواند حتی یک سال بیشتر در یووه بازی کند. حتی اگر کمتر به بازی گرفته شود اما الکس بازیکنی ست که همیشه دو امتیاز را به کارنامه یووه اضافه می کند. الساندور پسری باهوش، باتدبیر، بسیار پرتلاش که حالا متوجه شده راهی برای ادامه کار نیست، ادامه زندگی در تیمی که همیشه به ان وفادار بوده! انیلی چه اشتباهی! اشتباه تو قابل پذیرش نیست "


ایوان زاتزارونی هم نظر جالبی دارد و اعتراض خود را این طور بیان می کند " من فکر می کنم که اندره ا تنها به قراردادی که با الکس در سال گذشته امضا کرده احترام گذاشته نه به هیچ چیز دیگر! ماه اکتبر را فراموش نکنید، ماهی که همیشه بهترین نمایش ها را از الکس می دیدیم و حالا بدترین خبر را می شنود! اندره ا عاشق این است که همه متعجب کند ممنونیم ما هم تعجب کردیم. "

فرانچسکو توتی، کاپیتان و سزار رمی ها نیز خیلی زود به حضور پایانی الکس، همتای یوونتوسی خود واکنش نشان می دهد " بدون دل پیرو این یوونتوس وجود نخواهد داشت. نمی توان این یووه را با یووه بدون دل پیرو مقایسه کرد. شخصا برای شخصیت و نحوه رفتار حرفه ای الساندرو خوشحالم، او در همه مسائل نفر نخست است، چه داخل زمین و چه خارج از زمین همیشه نام او در صدر قرار می گیرد اما یووه بدون دل پیرو را نمی توانم تصور کنم. فکر می کنم که یووه سقوط کند و هرگز این یووه را نخواهیم دید. تقریبا بیست سال رقابت و مبارزه ورزشی از دل پیرو که سال های زیادی است، واقعا زیاد است. به هر حال ما او هیمشه و فقط با این پیراهن دیدیم. "


انجلو دی لیویلیو، دیگر هم تیمی الکس ، او نیز شگفت زده است و این را اشتباه بزرگ اندره ا انیلی می داند" مطمئنا خیلی متعجب شدم، هرگز انتظار چنین چیزی را نداشتم. مطمئن بودم که یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داد و بعد به بخش مدیریت اضافه می شود. این مسئله را حداقل بیست روز پیش شنیده بودم و بسیار خوشحال شدم و راحت بودم، از اینکه او در یووه باشد خوشم می اید و لذت می برم. بازیکن عجیبی ست اما حالا شنیدم که یووه را ترک می کند واقعا شوکه شدم، اندره ا اشتباه کرد.

از وی در خصوص رکوردهایی که یک بازیکن به دست می اورد سوال می کنند" تنها رکوردها مهم نیستند، این شخصیت و حضور بیش از 18 ساله الکس با یک پیراهن و وفاداریش است که از او پرچم دار یک باشگاه می سازد. واقعا او تنها پرچم دار فوتبال ایتالیا هست، او و توتی . من با بازیکنان بزرگی مانند ویالی و باجو هم تیمی بودم اما تاکید می کنم و می گویم که برای من دل پیرو بی نظیر بود، من برای همیشه او را انتخاب می کنم.

مطمئنا تغییر پیراهن از حفظ ان اسان تر است، الکس همیشه منتظر ماند و صبر کرد و این بود که از او یک الگو ساخت. واقعا باور نمی کنم، خیلی متاسفم، خیلی.

میکل انجلو رامپولا، مهره قدیمی یووه نیز می گوید: حقیقت را به شما می گویم، خشکم زد! اعلام اندره ا انیلی سیاهی بزرگی را در تاریخ یووه نوشت، جدا هیچ کس از جامعه یووه انتظار این حرف را از مدیر انیلی نداشت. هیچ مهره ای مثل او نخواهد امد. می دانم که هر باشگاهی می تواند هر تصمیمی بگیرد اما یوونتوس با الکس نمی توانست چنین کند. هنوز زمان برای الکس تمام نشده، می دانیم که با 37 سال سن سرانجام زمانش می رسید اما توان و انگیزه او را نمی توان نادیده گرفت.

وی در خصوص اینده الکس گفت: طبیعی ست که او همیشه یک یوونتوسی ست و هیچ یوونتوسی دوست ندارد او را با پیراهن دیگر تیمی ببیند اما فکر می کنم که بتواند یک فصل به امریکا برود و در برگشت در بخش مدیریت یوونتوس مشغول شود، امیدوارم که این بار مجموعه دست به اشتباه بزرگ تری نزد.

جووانی کوبولی،
مدیر سابق یووه هم به این مسئله واکنش نشان داد، او معتقد است جدایی از فضا و احساسات برای دل پیرو سخت تر از جدایی از بازی و ترکیب است " مهم ترین مسئله جدایی الکس با این فضا و هواداران خواهد بود، من از این اتفاق واقعا متاسفم، انتظارش را نداشتم که این طور بیان شود. اما می دانم و مطمئنا که دل پیرو چنان بازیکنی ست که به راحتی می تواند پیشنهاد تیم های مختلفی را دریافت کند اما او نمی پذیرد همانند گذشته . فکر می کنم فوتبال امریکا و یا ژاپن برای یک سال از او پذیرایی کنند.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
رئيس مي خواست پايان قراردادم را يادآوري كند

2LapunizionediDelPiero.JPG
سكوتش را شكست اما مثل گذشته با جمله اي خاص و پرمعنا؛ كاپيتان اله كه در تمرينات با لبخند هميشگي اش از خبرنگاران كنار زمين استقبال كرد و هيچ اظهار نظري در خصوص اظهارات مدير نكرد در يك برنامه تلويزيوني حضور يافت و با جمله اي كه " رئيس مي خواست پايان قراردادم را يادآوري كند" به اين مسئله پاسخ داد.

الساندرو دل پيرو در نهايت سكوتش را مي شكند و در واكنش به بحث و جدل هاي فراوان در مورد اعلام خبرجدايي اش از يوونتوس به شوخي و با لحني خاص گفت:« رئيس به من يادآوري كرد كه مهلت قراردادم چه زماني تمام مي شود.» اين ماجرا زماني شروع شد كه اندره آ انيلي به شكلي كاملا غيرمنتظره در جلسه سهامداران «بيانكونري» با بيان اين جمله كه:«اين آخرين فصلي حضور دل پيرو در كنار ماست.» جنجال بزرگي به راه انداخت.

بسياري با توجه به حضور 17 ساله اين ستاره در تيم محبوبش، انتظار يك اعلام رسمي و در خور كاپيتان را داشتند و همين مسئله مسئولان بيانكونري را اين روزها در شرايط بدي قرار داده است.

الكس 37 ساله كه از زمان اعلام اين خبر از اظهار نظر در اين باره خودداري كرده بود، نتوانست در برنامه تلويزيوني Striscia La Notizia به اين سكوت ادامه بدهد و با همان لحن خندان هميشگي اش به طعنه در باره حركت آنيلي گفت :«اجازه بدهيد بگويم كه رئيس مي خواست پيش از همه به من يادآوري كند كه چه زماني قراردادم با باشگاه به پايان مي رسد و بايد بروم.»
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
این راه درست خداحافظی نیست
alexbye.jpg

ماه می 2012 هستیم، جنبشی در سالن کنفراس وینوو برپاست با وجود اینکه همه می دانند قرار است چه چیزی اعلام شود. رئیس باشگاه انیلی به همراه بونپرتی افسانه ای که در سال 93 دل پیرو را به یوونتوس آورد در کنار خود کاپیتان یووه قدم به سالن می گذارند. پینتوریکو با صدای لرزان و اشک در چشمانش به دنیا می گوید این آخرین بازی او برای بانوی پیر است.

این راه صحیح خداحافظی الکس بود. درعوض در یکی از روزهای کسل کننده اکتبر، در یکی از جلسات سهام داران انیلی اعلام می کند این آخرین فصل شماره 10 افسانه ی سیاه و سفید ها خواهد بود. برای بازیکنی که در 19 امین فصل خود با بیانکونری است و پیراهن این تیم پوست دوم اوست چنین بیانیه ای اقدامی دور از شان از باشگاهی بود که زمانی برای آن ها Le Stilo Juve معنا داشت و فقط یک عبارت نبود. الساندرو مستحق بهتر ازین ها ست.

اعلامیه امروز طبیعتا خیلی بیشتر ازینکه موضوع اش همه متعجب کند ، نحوه ی بیانش تعجب اور بود البته که همچین خبری دور از ذهن نبود وقتی یک بازیکن 37 ساله قراردادی 12 ماه امضا می کند. اما زمان، جایگاه و نحوه ی بیان این خبر همگی غلط بودند. دل پیرو هر کسی یا هر بازیکن مسنی نیست، دل پیرو پرچم دار این باشگاه است، کسی است که از سری بی رفتن با این باشگاه شانه خالی نکرد، سال ها **** و کاپیتان این باشگاه بوده و تا امروز با این پیراهن 682 بازی کرده و 284 گل زده و البته، هنوز هم تشنه ی بیشتر ازین هاست.

امیدواریم این این حرف ها با رضایت خود دل پیرو زده باشد اما باز هم معنی نمی دهد. چرا تنها بعد از 6 بازی از شروع فصل همچین چیزی اعلام شود ؟ یووه بعد از 2 فصل هفتم شدن نیاز به ثبات و آرامش دارد تا بتواند به جست جوی اسکودتویش ادامه دهد. و حالا بعد از مدت ها بازگشت به صدر جدول باشگاه کاری می کند که در معرض حاشیه و سوال های بی شمار در مورد مردی قرار بگیرد که جایگاهش در تورین باعث میشود خیلی سریع خبرساز شود.

بهانه اینکه اعلام این خبر برای این بود که توجه ها از وضعیت مالی یووه دور شود خیلی بهانه ی ضعیفی است. این حقیقت که یووه دچار افت مالی 100 میلیونی نسبت به سال گذشته شده است با خبر الکس پنهان نخواهد شد و حتی اگر قرار است تاثیری گذاشته شود به نظر می رسد که برجسته تر هم شده باشد ! به نظر من آنیلی و مدیریت یووه اینقدر می فهمند که بدانند همچین حقه ای هیچوقت جواب نمی دهد.

خطر بزرگتر این است که انیلی، مدیریت، خود بازیکن یا هرکس دیگه ای که این تصمیم را گرفته در قضاوت عجله کرده باشد. قبول اینکه الکس دیگر بازیکن ثابت یووه نیست و به کار یووه نمیاد اشتباه است چون او چند فصلی هست که جایگاه تضمین شده ای در ترکیب یووه ندارد با این حال بازیکن با کلاس و تجربه ای او می تواند همچنان کمک بزرگی برای یووه باشد. مگر همین الکس نبود که بازی یکشنبه به زمین آمد و خطرناک ترین موقعیت یووه را ایجاد کرد و توپی به تیر دروازه زد ؟حالا تصور کنید نیم فصل دوم الکس شروع کند به درخشش و برای یووه بسیار مفید بازی کند، آیا باشگاه حاضر است بیاید چیزی خلاف امروز بیان کند و بگوید الکس هنوز هم برای یووه لازم است و یک فصل دیگر هم با یووه می ماند ؟ نمی خوام بگویم حتما همچین اتفاقی می افتاد ولی آخر چرا همچین ریسکی را متحمل شد ؟

روزی که دل پیرو پیراهن یوونتوس را ترک می کند همیشه قرار بود فرا برسد. اما روزی که قرار بود این خبر اعلام شود امروز نبود، هنوز ماه ها به آن روز مانده بود. این راه درست خداحافظی با دل پیرو نبود.
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
این مساوی ها به نظرم خیلی بعدا گرون تموم میشه!!
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان

این مساوی ها به نظرم خیلی بعدا گرون تموم میشه!!

واقعا حیفه اینجوری مساوی دادن. باز هم در 10 دقیقه آخر گل خوردیم. فصل پیش هم این معضل رو داشتیم.

جوادهای عزیز @ متن شما دو عزیز واقعا جالب و جذاب و در عین حال دردناک بود. دل پیرو شایسته برخورد خیلی خیلی بهتری بود. امیدوارم آنیلی جبران کنه این حرکتش رو.

شاد و پیروز باشید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب بازی رو بازم از دست دادیم اونم تو خونه. نتونستیم برای ورزشگاه جدید یه جای سخت برای حریفان بسازیم و این دومین تساوی خانگی بود.

در نبود بوفون استوراری نشون داد که چقدر افت کرده. روی هر دو گل تقریبا آماتور و حتی مضحک ظاهر شد.
بازی بدی نکردیم ولی گلهایی که زدیم چندان رو برنامه نبود که این اصلا به نظرم مهم نیست مهم اینه که بی برنامه نیستیم.
بازم توپ رفت رو هوا. از اول فصل اینطوری نبودیم برای همین هدفدار تر بودیم. الان باز بزن زیرش زیاد شده بود. مثل سه چهار فصل گذشته.

دلپیرو رو هم دقیقه اخر اورد و تو 6 دقیقه اضافه هم اصلا تیم روبجلو نشد که نشد.
فکر کردم داداش جواد این نکته رو گفته دیشب ولی نگو اونم مثل من رفته تو چرت :دی/ وقتی دوربین میرفت رو دلپیرو یه کادر ریکوورد رو تصویر مینداختند که به عنوان (آلکس کم ) ازش یاد میکردند. اینم میشه از اثرات حرفهای انیلی دونست.
یه نکته دیگه هم اینکه تا تیم جلو میافته این انیلی میره بالا سیگار میکشه! دقیقا برعکس آزادی خودمون :دی

خلاصه موافقم که این تساوی ها نه تنها در اینده برامون گرون تموم میشه بلکه نشون میده که بازگشت یووه خیلی هم جدی نیست بدبختانه. امیدوارم تا نیم فصل تیم رو با همین نوسان جلو بیاریم و بدتر نشه. شاید 4 تا خرید پدر مادر دار داشته باشیم و وضع بهتر بشه.
صدر هم قطعا امروز از دست خواهد رفت.

ساسان جان ؛ واقعا من فکر میکردم آنیلی یه نقطه اتکا تو تیم و این سالهای بد بشه ولی الان مدتیه که اون رو فردی خنثی و یه جورایی اصلا غیر فوتبالی میبینم. از خرید های تابستانی ( اگرچه ماروتا مسئولش هست ولی اینم بی تقصیر نیست به هر حال رئیسه) بگیرید تا همین حرفها و رفتار ها. نمیدونم ولی کاش میتونست یه جورایی حرفشو بپیچونه یا دلجویی بکنه یا کلا حرفشو پس بگیره. اصلا دیشب اونقدر روی اله زوم بود که حد نداشت. میشد استرس این حرف رو در کل تیم هم دید. نمیدونم چی بگم اصلا.
مثل همیشه فقط میتونیم امیدوار باشیم دیگه. همین
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

دوباره سریال مساوی ها شروع شد.
confused.gif

این نتیجه ی خبرسازی ها و جو سازی هاست.تیم دیگه حاشیه امنیت نداره .نمیدونم چرا کونته با فیکس گذاشتن آلکس این حرفا را تموم نکرد!!!!!!!!!!

به حر حال فقط اینو میدونم که بد داریم امتیاز میدیم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

گفتنی ها رو دوستان گفتن منم یه خبر دیدم که جالب بود گفتم بزارم اینجا دوستان هم استفاده کنند:)
-----------

یک استادیوم با تو
alexdp.jpg

نیازی نیست که دقت کنید و گوش تان را تیز تا همهمه ورزشگاه را بشنوید، صدایی جز صدای هواداران حاضر در ورزشگاه جدید شنیده نمی شود، حتی چند سانتی متر ان طرف تر نیز نمی توانید صدای دیگری جز همهمه حاضر در استادیوم را بشنوید. همه از او می گویند، از دوست داشتن اش، از وفاداری و توانایی هایش، حتی از رفتار خاص اش.

اینجا ورزشگاه جدید بانوی پیر و دیدار این تیم برابر جنواست، حاضرین در این ورزشگاه به همراه خبرنگاران و عکاسان چشم شان به یک نفر دوخته شده، همه نگاه ها به او ختم می شود و در زاویه دیگر به مربی می نگرند. چهره به چهره و سکانس به سکانس از کاپیتانی می گویند که رفتنی ست و مربی ای را نشان می دهند که به نظر بی تفاوت نشان می دهد.

به سمت تماشاگران می روند، ورزشگاه دور تا دور از لنز دوربین ها می گذرد، از سر و صدای عجیب و بیش از حد حاضرین که با پرچم ها و دست نوشته هایی از الکس، حمایت شان را از تک پرچم دارشان ثابت می کنند " بدون تو هرگز"؛ "یوونتوس بدون الکس وجود ندارد"؛ " ما با تو هستیم کاپیتان "؛ " الکس هیچ کس مثل تو نیست " ؛ " کاپیتان تا 40 سالگی تمدید کن "؛ " یک تیم یک کاپیتان "؛ "مدیر عزیز به یاد بیاور که یوونتوس با دل پیرو برابری می کند "؛ " اندره آ یووه خیانت کردند اما ما عاشقیم "؛ " نوبت دل پیرو نبود " و .....

زمان ورود به زمین است، دوربین ها تونل ورود بازیکنان را نشان می دهند، بازیکنان پشت سر هم وارد می شوند، چشم ها به این منطقه دوخته شده اما خبری از کاپیتان نیست، بیشتر دقت می کنند اما او با کاپشن و شلوار باشگاه به سمت نیمکت می رود، صداها بیشتر و بیشتر می شود و او به احترام هواداران به انان دست تکان می دهد و سر جایش می نشیند.

به این ترتیب الکس در این بازی نیز در ترکیب ثابت قرار ندارد و این یک شروع تازه دیگر خواهد بود، شروع یک جنگ تن به تن . جنگ با فشارها، جنگ با بحران ها، دست و پنجه نرم کردن با مربیان، کادر فنی، هم تیمی ها، تیفوسی ها و...
خیلی ها منتظر دیدنش در ترکیب یووه بودند، تعداد اندکی هم حدس می زدند که کونته او را نیمکت نشین می کند، همان طور که نیمکت نشینش کرده، شاید اصل قضیه به او بر می گردد، به مربی ای جوان و هم تیمی ای سابق، به کونته ای که روزی در کنار الکس با پیراهن یوونتوس بازی می کرد و با وجود بستن بازوبند کاپیتانی می دید که دل پیرو از او محبوب تر و مشهورتر است.

وحالا با نشستن روی نیمکتی که بزرگان زیادی از دنیای مربیگری روی ان نشسته اند به رسیدن به بزرگی انان می اندیشد اما می ترسد، می ترسد از اینکه الکس دل پیرو، کاپیتان تیمش از او بزرگ تر است. می ترسد که الکس در این سن از او بزرگ تر شود، همان طور که بزرگ تر است، مشهورتر، محبوب تر و وفادارتر.
در این میان دست نوشته ای بیش از سایرین توجهات را جلب می کند، دست نوشته ای که روی ان نوشته " کونته، الکس را بازنشسته کرد "

سرودها به او اختصاص دارد چه قبل بازی و چه طول بازی و چه بعد از بازی، هر چه که بیشتر از زمان بازی می گذرد همهمه ها با شدت بیشتری به گوش می رسد، پیچ مرسوم به پیچ جنوبی ورزشگاه های یوونتوس خشمگین تر می شود.

الکس برمی خیزد، صداها بیشتر میشود، او به دستور مربی گرم کردن را شروع می کند اما بازیکن دیگری به زمین می اید، یکی دیگر ! سر و صدا بیشتر می شود، علت همه سر و صداهای امشب ورزشگاه اوست، دل پیرو. مشت ها گره می خورد و صدایی که بیشتر می شود " یک کاپیتان وجود دارد، یک کاپیتان " الکس همچنان قهرمان یوونتوسی هاست.

حالا به انتهای بازی نزدیک و نزدیک تر می شویم جنوا گل دوم اش را درون دروازه یووه جای می دهد، زمانی نمانده، کونته به خود می اید، شاید مجبور می شود این بار صداها و اعتراضات را بشنوند حدافق تصمیم می گیرد که گوش کند اما دیر شده، دقیقه 89 است.

یک دقیقه بعد شماره ده یووه به زمین می اید اما دیر است، خیلی دیر و به این ترتیب یوونتوس بدون الکس پیروز نمی شود.

همچنان سرودها و هم صدایی های به راحتی به گوش می رسد، همسرایی هایی که از الکس می گوید، از اسطوره ای که این بار نیز توسط مجموعه ای رها می شود.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
با تشکر از جواد جان/ این عکس رو یادم رفت بذارم

2222.jpg
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
خب همه ی رقبا بردن به غیر از ناپولی
تو بهترین روزامونم با کنته مشکل داشتم!!!
دوست ندارم به این زودی از ایشون انتقاد کنم.امیدوارم که هیچ وقتم نیاز نشه.ولی دل پری دارم :eek:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

رضا جان منم از وقتی این تیکه از خبر بالا رو که خوندم ترسیدم که نکنه یک لحظه این متن به نظر کونته نزدیک باشه , ولی امیدوارم هرگز این طور نباشه:

خیلی ها منتظر دیدنش در ترکیب یووه بودند، تعداد اندکی هم حدس می زدند که کونته او را نیمکت نشین می کند، همان طور که نیمکت نشینش کرده، شاید اصل قضیه به او بر می گردد، به مربی ای جوان و هم تیمی ای سابق، به کونته ای که روزی در کنار الکس با پیراهن یوونتوس بازی می کرد و با وجود بستن بازوبند کاپیتانی می دید که دل پیرو از او محبوب تر و مشهورتر است.

وحالا با نشستن روی نیمکتی که بزرگان زیادی از دنیای مربیگری روی ان نشسته اند به رسیدن به بزرگی انان می اندیشد اما می ترسد، می ترسد از اینکه الکس دل پیرو، کاپیتان تیمش از او بزرگ تر است. می ترسد که الکس در این سن از او بزرگ تر شود، همان طور که بزرگ تر است، مشهورتر، محبوب تر و وفادارتر.
در این میان دست نوشته ای بیش از سایرین توجهات را جلب می کند، دست نوشته ای که روی ان نوشته " کونته، الکس را بازنشسته کرد "

اینم بگم تا یادم نرفته که سه شنبه هم تیم میزبان فیورنتینا هستش , و اما چند خبر :
-----------

اكتبر سياه من
alexd-bonip.jpg


18 اکتبر 2011، سه‌شنبه‌ای سیاه در تاریخ یوونتوس، زشت‌ترین روز حیات بیانکونری، روزی غم‌انگیز همراه با سر و صدا و اعتراض عجیب تیفوسی‌های یووه؛ یک روز تلخ، خیلی تلخ برای من‌، لعنت به این فوتبال، به این فوتبال بی‌قلب و بی‌احساس .

قهرمان تو همیشه می‌تواند خودش تصمیم بگیرد، می‌تواند روز رفتنش را تعیین کند، بماند، اعتراض کند، سکوتش را بشکند و بگوید شکستم، انتظارش را نداشتم، باورم نمی‌شود، این درست نیست،چرا؟ و... . درست مثل تیفوسی‌ها، درست مثل همه هواداران خودش و تیمش. اما باز هم سکوت می‌کند، باز هم اعتراض نمی‌کند، هنوز صبرش را از دست نداده، انگار نمی‌خواهد از دستش بدهد، این خصیصه را دوست دارد و هرگز حاضر به ترکش نیست، شاید بعد از چند روز سکوتش را بشکند؛ «رئيس می‌خواست پیش از همه به من یادآوری کند که چه زمانی قراردادم با باشگاه به پایان می‌رسد و باید بروم».

شاید خودش با توجه به شخصیتش نوشته‌ای را روی سایت شخصی‌اش بگذارد، شاید باز هم لبخند بزند و با آن چهره خاصش بگوید: «می‌دانستم، توافق کرده بودیم، اصلا قرارمان همین بود، یک فصل در ورزشگاه جدید و بعد خداحافظی!» بله ما هم می‌دانستیم، حداقل حدس می‌زدیم و منتظرش بودیم اما نه این‌طور! اصلا انتظارش را نداشتیم، چرا حالا؟ الان که اول فصل است! هنوز خیلی مانده، هنوز مارس نشده! هنوز حرفی از تمدید قرارداد نیست، پس چرا، چرا آنیلی یکدفعه دست به این کار می‌زند؟ چرا؟ نمی‌دانم، تو هم نمی‌دانی؟ انگار تاریخ دارد برمی‌گردد، انگار یووه دارد یک اشتباه بزرگ را تکرار می‌کند! همان کاری که با ترزگه کرد، با داویدز یا با ندود!

چرا یکدفعه اسطوره‌های این تیم می‌روند، چرا هیچ بازی خداحافظی‌ای، هیچ تقدیری و هیچ مراسمی برای ستاره‌های دوست‌داشتنی این تیم برگزار نمی‌شود؟ مگر کونته نرفت یا مونترو یا تاکیناردی که دیگر اسمش را هم نمی‌شویم! اصلا باورمان نمی‌شود که چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ این چه نوع اعلام خداحافظی بود، آن هم الکس! الکس که یک بازیکن ساده نیست که مثل بقیه بازیکنان با او برخورد کنیم! این نوع خداحافظی شبیه خداحافظی بازیکنان معمولی است ! الكس كه بازيكن مسن و يا هر بازيكن ديگري نيست، او پرچم دار باشگاه است.

آندره‌آ تنها به قراردادی که با الکس در سال گذشته امضا کرده احترام گذاشته نه هیچ چیز دیگر! ‌ماه اکتبر را فراموش نکنیم، ماهی که همیشه بهترین نمایش‌ها را از الکس می‌دیدیم و حالا بدترین خبر را برای او اعلام می‌کنند! اکتبر 2008، شب فراموش‌نشدنی‌اش در برنابئو، شب رویایی من، آندره‌آ عاشق این است که همه را متعجب کند، ممنونیم ما هم تعجب کردیم!

بعد از افتتاح ورزشگاه جدید همیشه منتظر خبرهای خوش بودیم اما 18 اکتبر زشت‌ترین و بدترین خبر یووه را پس از تبعید به سری B شنیدیم. خیلی زشت، خیلی.‌ حالا الساندرو دل‌پیرو، پرچمدارمان از کنارمان می‌رود، خودمان می‌خواهیم که برود! این از همه بدتر است! قهرمان یوونتوسی‌ها از فصل 94-93! همان کسی که همیشه بیانکونری ماند، همان کسی که از همه بیانکونری‌تر است، کسی که اگر مصدومیت وحشتناک دیدار برابر اودینزه در فصل 98 برایش پیش نمی‌آمد شاید توپ طلا را هم برده بود.

اله واقعا تاریخ ماست، تاریخ تیم ما، محبوب‌ترین بازیکن و البته وفادارترینش! کسی که در بدترین شرایط هم ماند و ما را ترک نکرد، سمبل یووه، سمبل فوتبال ایتالیا، او همیشه سمبل می‌ماند، سمبل سیاه و سفید فوتبال دنیا، قهرمان جام‌جهانی ایتالیا و یوونتوس. الکس بیشتر از یک بازیکن بود برایمان، بیشتر از همه، او الگو، سمبل و پرچمدار ماست و تک‌اسطوره‌ام.

حالا اشک‌هایی که در پایان فصل ریخته می‌شود، اشک‌های اله‌، اشک‌های من، اشک‌های تو و... . چه پایان فصل تلخی، چه دلگیر است، از یک طرف دوست داریم فصل تمام شود، ما قهرمان شویم و اسکودتو را بالای سرمان ببریم و از یک طرف دوست نداریم این فصل تمام شود!

اگر قهرمان شویم یک چشممان خنده ‌است و چشم دیگرمان گریه، همه ناراحتیم، چه اشک‌هایی که ریخته نمی‌شود، چه غمی در فضا احساس می‌شود. چه حسی، دوستش ندارم، از حالا به فکر آن روز هستم، اصلا دوستش ندارم، نمی‌خواهم بیاید! خیلی دلگیر است، خیلی. می‌دانم او می‌تواند به ژاپن یا شاید آمریکا برود اما همیشه برای من و برای تو یک یوونتوسی است، یک یوونتوسی وفادار و همیشگی، ممنونم الکس برای هیجانی که هر بار می‌دیدمت به من می‌دادی، ممنونم به خاطر همه تلاش‌هایت، به خاطر همه افتخاراتی که برای ما به دست آوردی، تو شایسته بهترین‌ها هستی، تو همیشه الکس می‌مانی، شماره 10، کاپیتان، لذت فوتبال، پینتوریکیو و مطمئنا یکی از ما، برای همیشه. هیچکس مثل تو نیست اله! لعنت به این فوتبال، به این اکتبر، به این ماه، لعنت به این روزها، به این روزهای سیاه و این ناامیدی. لعنت!

پیام الکس به مناسب درگذشت مارکو سیمونچلی
marcosimoncelli.jpg

صبح ديروز در رقابت های گرندپری مالزی، مرحله ماقبل فینال رقابت های امسال، مارکو سیمونچلی، موتورسوار 24 ساله تیم هوندا در دور دوم رقابت ها تعادل خود را از دست می دهد و پس از برخورد با ادواردز، موتور سوار امریکایی تیم یاماها والنتینو روسی، هم وطن و صمیمی ترین دوستش جان خود را از دست می دهد.

این حادثه دلخراش جامعه ورزش موتورسواری جهان و ورزش ایتالیا را در شوک بزرگی واداشت. او یکی از قهرمان این رشته بود که در سال 2008 نیز به عنوان قهرمانی مسابقات موتورسواری بخش 125 سی سی دست یافته بود و در رقابت های امسال در جایگاه 5 ایستاده بود.

مسابقات امروز سری A نیز با یک دقیقه سکوت برگزار شد و فوتبالیست ها و باشگاه های این کشور پیام های تسلیت زیادی را برای درگذشت این قهرمان ملی اعلام کردند.

الساندرو دل پیرو، کاپیتان یوونتوس نیز در پیامی نوشت " ان چه که روی داد بسیار وحشتناک و ترسناک بود و مرا ناراحت کرد. من هم به همتایان خود برای سکوت یک دقیقه ای پیش از رقابت ها به یاد مارکو پیوستم ، خداحاظ مارکو " باشگاه يوونتوس نيز در سايت رسمي خود نوشت " ما نيز در غم از دست دادن اين قهرمان در كنار خانواده اش هستيم.

باشگاه های میلان، اینتر، گالیانی، جیلاردینو، توتی، اینیستا، راموس، روسی و بسیاری از ورزشکاران دیگر نیز با پیامی ناراحتی و حضورشان را در خانواده مارکو سیمونچلی ابراز داشتند و برای مارکو ارزوی ارامش کردند.

ما نیز از سوی هواداران ایرانی یوونتوس برای این قهرمان خوش روی ایتالیایی ارزوی ارامش می کنیم " مارکو در ارامش بخواب "

همیشه در کنار تیم بودم و خواهم بود
lapo2.jpg

به ورزشگاه امد، پس از افتتاحیه یک بار دیگر در جایگاه نشست تا از نزدیک بازی یووه را نظاره کند. لاپو الکان در کنار اندره ا انیلی در این بازی دیده شد. از لاپو پس از بازی در خصوص شرایط تیم و مسائلی که این روزها روی داده سوال می کنند.

می بینیم که در کنار زمین هستی، در کنار اندره ا، این به این معناست که نزدیک تیم هستی ؟
من همیشه نزدیک این تیم هستم.نزدیک پسردایی ام. به هر حال اینجا بودن معنای دیگر ندارد همیشه همین طور بوده و خواهد بود. همیشه با قلبم در کناریوونتوس ام ، من یک هوادارام و عاشق تیمم ، عاشق یوونتوس .

یک هفته سخت برای یوونتوس بود، صحبت هایی از دل پیرو . از یک مسئله مثبت صحبت می کنیم، اندره ا به الساندرو ادای احترام کرد، کاپیتان بزرگ ما که با یووه بهترین نمایش ها را انجام داد و بزرگ ترین مهره ما شد.

ما از مسئله ای منفی حرف نمی زنیم. ما همیشه مسائل مثبت را نگاه می کنیم و ان چیزی که اندره ا انجام داد بهترین شکل بود . اندره ا در صحبت هایش گفت که دل پیرو برای یوونتوس خیلی خیلی زیاد افتخار کسب کرده و ما همیشه به این مسئله فکر می کنیم که او در کنارمان و نزدیک مان باشد. از صحبت های او برداشت خوبی نشده.

فکر می کنید که به امریکا برود؟او کاپیتان بزرگی ست، در ایتالیا بهترین و بزرگ ترین نمایش ها را داشته، او نشان فوتبال ماست، یک شخص ویژه که خصوصیاتش را نمی توان زیاد در کشور یافت و من امیدوارم که ان کاری را انجام دهد که در حال انجامش است.

image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سری آ
یوونتوس ؟ - ؟ فیورنتینا
زمان :‌سه شنبه 3 آبان 1390ساعت 22:15
مکان : ورزشگاه جدید بانوی پیر
مصاف 161 يوونتوس و فيورنتينا به ميزباني يووه برگزار مي شود. در 160 ديدار گذشته اين دو تيم 71 برتري، 53 تساوي، 36 شكست، 269 گل زده و 181 گل خورده به نام يووه ثبت شده، از اين ميان 144 بازي در رقابت هاي سري A انجام شده كه يوونتوس 65 برتري، 48 تساوي، 31 شكست، 232 گل زده و 157 گل خورده خود را در اين مسابقات به دست اورده. در ده ديدار اخير دو تيم نيز 3 پيروزي، 6 تساوي،1 شكست، 14 گل زده و 10 گل خورده از ان بانوي پير است. فصل گذشته دو تيم در ديدار رفت به تساوي يك بر يك و در بازي برگشت تساوي بدون گل نصيب شان شد. تاكنون بيانكونري 72 بازي را ميزباني كرده كه توانسته 46 برتري( اخرين پيروزي خانگي در تاريخ 24/1/2009 با نتيجه يك بر صفر )، 20 تساوي ( اخرين تساوي خانگي در تاريخ 27/11/2010 با نتيجه يك بر يك )، 6 شكست ( اخرين شكست خانگي در تاريخ 2/3/2008 با نتيجه 3 بر 2 )، 153 گل زده و 61 گل خورده را به دست بياورد. در ميان بازيكنان بونيپرتي و شيره ا با 14 بازي در صدر بيشترين تعداد حضور ايستاده اند و بونيپرتي در كنار هنسن با 7 گل صدرنشين جدول گلزنان اند. دل پيرو نيز با 6 گل در رده بعدي ايستاده است.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
امشب همونطور که دوستان گفتند ساعت 22:15 با فیورنتینا بازی داریم. بازی با بنفش ها تا سال ها یکی از مهمترین و جذابترین بازیها بین دو تیم و هواداران این دو تیم بوده و خواهد بود.
احساسات زیادی برای این بازی وجود داره هر چند ویولت مدتهاست افت کرده و ما هم پس از اتفاقات افتاده به دنبال جایگاه اصلیمون هستیم. امیدوارم امشب دیگه مساوی ندیم.

اما درباره قضیه کونته و آله : امیدوارم اینطور نباشه که جواد جان نوشتن. چون واقعا عجیب و همینطور زشته که در چنین سطحی از فوتبال حرفه ای حسادت باعث این تصمیم بوده باشه.

این هم خبر سایت گل در خصوص علاقه رییس باشگاه اف ث سیون سوییس به آلکس :


ابراز تمایل سیون برای جذب دل پیرو

کریستین کنستانتین، رئیس باشگاه سیون در صحبتهایی اعلام کرد که مذاکراتی را با الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس داشته تا این ستاره را برای پیوستن به این باشگاه سوئیسی در بازار نقل و انتقالات تابستانی متقاعد کند

قرارداد دل پیرو بایووه در پایان رقابتهای این فصل به اتمام می رسد و سران بینکونری اخیرا اعلام کرده اند که قرارداد این بازیکن 36 ساله را تمدید نخواهند کرد

دراین میان دل پیرو هم اعلام نکرده که آیا در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و یا اینکه فوتبالش را درتیم دیگری دنبال خواهد نمود

پیش از این سران میلان برای به خدمت گرفتن دل پیرو ابراز تمایل کرده بودندو اکنون سران باشگاه سیون سوئیس برای جذب او تمایلشان را ابراز کردند.

دل پیرو که در سال 1993 از پادووا به یوونتوس پیوست، اکنون مورد توجه سران این باشگاه سوئیسی قرار دارد و کنستانتین، رئیس باشگاه سیون به تی ام دبلیوگفت:« دل پیرو بازیکنی است که واقعا دوستش دارم. من سال گذشته به دقت شرایط او را دنبال می کردم. الان اگر سران یووه دیگر او را نمی خواهند، من واقعا تمایل زیادی به خرید او دارم.دوست دارم تا دل پیرو را به سیون بیاورم. من با او صحبت خواهم کرد و شرایط را بررسی خواهیم کرد.»

رئیس باشگاه سیون ادامه داد:« من نهایت تلاشم را برای خریداری او به کار خواهم گرفت. ترجیح می دهم تا درمورد بخش مالی چنین قراردادی صحبت نکنم و تنها تمرکزم را برروی جذب این بازیکن قرار دهم.»

دل پیرو در رقابتهای این فصل سری آ در 6 بازی برای تیم کنته به میدان رفته. یووه در حال حاضر با کسب 13 امتیاز از 7 بازی در رده سوم جدول قرار دارد و دو امتیاز با اودینزه صدرنشین فاصله دارد.

منبع : سایت گل


شاد و پیروز باشید
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
با سلام به تمامي دوستان يووه اي
تحليل هاي شرط بندي من كه ميگه احتمال برد يووه بين 60 تا 65 درصد هست بهمين خاطر ميخوام روش شرط ببندم:D انشالله كه اين بازي رو ببريم و يه مقدار اوضاع آرومتر بشه
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
گویا امشب میتونیم بازی رو از شبکه 3 به طور مستقیم ببینیم! به امید پیروزی پرگل!
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

خب نیمه ی اول رو 0-1بردیم.واقعا از همه نظر به اون ها سر بودیم.موقعیت های زیادی هم داشتیم که از دست دادیم.
امیدوارم آخر بازی افسوس نخوریم.

میریم برای 45 دقیقه ی بعدی...
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود
sciarpata1zj1sc5.gif
51642.gif

تبریک میگم.
با استرس شد اخراش و اول های نیمه دوم ولی حقمون برد بود و بهش رسیدیم
مارکیزیو و پیرلو و ماتری و لیخت عالی بودند به نظرم
استوراری هم خوب شد تحت فشار نبود وگرنه نه نمیگفت

تبریک میگم بازم
juve29.gif
 
بالا