• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب /

میریم که داشته باشیم:

داغه داغه داغ ، بپا نسوزی

آلبوم تصاویر دو بازی آخر یووه.

اولی بازی با فیوره هست / حجمش 3.14 مگ و 42 تا عکس.
از کف ندید ها :دی

juventus Vs fioremtina.rar

دومی بازی دیشب با اینتر/ حجمش 6.45 مگو 83 تا عکس. اینو دیگه عمرا از دست ندید. به قول فرهاد مجیدی این یه دستوره :blush: مخلصیم البته :دی

inter Vs juventus.rar



---------------------------------
همچنان از کف بازی دیشب بیرون نیاومدم.
اون توپی که پشت پا زدن خطری بود و اون هدی که به تیر خورد. موقعیت های ما هم خوب بود / الکس هم توپ از جلو پاش حرکت کرده بود و هماهنگ نشد. دوست داشتنی ما چهره اش در هم شد و دلم کباب شد ولی دیگه گفتن نداره که از این موقعیت سخت هم بیرون میاد. بازی خیلی سنگین و مهمی بود و حالا دو تا دربی مهمون رو بردیم.
میلان رو قبول دارم که خیلی رقیب مهمیه/ به نظرم شانس اونها بسیار بالاست ولی حالا دیگه ما چیز دیگه ای هستیم و این رقابت تا اخر فصل ادامه داره.

فعلا تا بعد / آهان یه نکته ای ؛ یه مهمون و عضو جدید خواهیم داشت. پلیز ویت . معرفی باشه با خودش وقتی اومد. (با تشکر از ی.ن برای امور شایان ذکر :دی)
 

juve1900

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2008
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
168
محل سکونت
sin city
اول یه تشکر ویژه به jvd:خودش میدونه

دوم من هم این بردو به هوادارا تیریک میگم .یووه همیشه نشونداده اگه اول فصلو خوب شروع کنه تا آخرهمین روندو ادامه میده ومن خوشبینم این جام فقط برای یوونتوسه .
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
اول یه تشکر ویژه به jvd:خودش میدونه

دوم من هم این بردو به هوادارا تیریک میگم .یووه همیشه نشونداده اگه اول فصلو خوب شروع کنه تا آخرهمین روندو ادامه میده ومن خوشبینم این جام فقط برای یوونتوسه .

خواهش میکنم عزیز.
اسم قشنگتم نمیدونیم ما :دی

بهر حال خوش اومدی و امیدوارم اینجا فعال باشی و کنار بقیه یووه ای های پی تی بهت خوش بگذره.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

اول یه تشکر ویژه به jvd:خودش میدونه

دوم من هم این بردو به هوادارا تیریک میگم .یووه همیشه نشونداده اگه اول فصلو خوب شروع کنه تا آخرهمین روندو ادامه میده ومن خوشبینم این جام فقط برای یوونتوسه .

دوست عزیز به تاپیک خودتون خوش آمدید:happy:

اما چند خبر:دی
-------------------

پیروزی مقابل اینتر جایزه ی یوونتوس بود
conte14.jpg


یوونتوس با هدایت کونته در سن سیرو نیز موفق نشان داد و مربی محبوب بانوی پیر موفق شد کلودیو رانیری با تجربه را شکست دهد. انتونیو کونته در پایان دیدار به خبرنگاران گفت:

"برای ما این یک قدم بسیار مهم بود که می تواند به بلوغ تیمی یوونتوس کمک فراوانی کند. این پیروزی به ما اجازه می دهد که در مسیر درست باز هم پیش برویم و البته با 19 امتیاز صدر نشین لیگ باقی بمانیم."

"پیروزی در سن سیرو اسان نیست و خوشحالم که بازیکنانم مزد زحماتی که در این مدت کشیده اند را گرفتند و مقابل اینتر به پیروزی رسیدند."

"بازی تنگاتنگی بود و هر دو تیم فشار زیادی اوردند و می توانستند به موفقیت برسند و همین موضوع باعث خستگی دو تیم در نیمه ی دوم شد. من از تیم خود راضی هستم زیرا تیمی را شکست دادیم که در شروع بازی شانس پیروزی داشت."

"من همچنان از وضعیت تمام کنندگی تیم ناراضی هستم و اگر دقت بیشتری کرده بودیم بازی را خیلی زود تر از 90 دقیقه تمام کرده بودیم و با خیال راحت بازی را دنبال می کردیم."

"تیم من باید یاد بگیرید همانطور که به بازی سرعت می دهد بتواند بازی را ارام کند زیرا نمی توان 90 دقیقه تمام با تمام قوا حرکت کرد."

وی در پایان به دیدار مقابل ناپولی اشاره کرد و گفت: "بازی با ناپولی به شدت دشوار خواهد بود زیرا ناپولی در کنار میلان از شانس های قهرمانی این فصل است."


فضا در يووه براي رشد من مهياست
marchisio3.jpg

يك بار ديگر موفق شد شايستگي هاي خود را به رخ رقبا بكشد. هفته هاي درخشان او يكي پس از ديگري در حال سپري است. گلزني در كنار نمايش هاي موثر و خوب از او يك ستاره آينده ساز ساخته كه توجهات را بيش از گذشته جلب كرده.

كلوديو ماركيزيو، هافبك موفق اين روزهاي فوتبال ايتاليا پس از گلزني برابر اينتر گفت: مي بينيد كه با يووه چطور پيش مي روم. پنج سالي است كه از من صحبت مي كنند اما مي بينيد كه من با اين باشگاه هيچ مشكلي ندارم. فضايي بسيار خوب براي من و براي رشد من وجود دارد و اين مسئله اهميت زيادي دارد. حالا در صدر جدول هستيم و بايد به مصاف ناپولي رويم كه تيمي سرسخت است و بازي برابر آنان آسان نخواهد بود.

وي در خصوص پيروزي ميلان نيز گفت:ميلان تيمي بسيار بزرگ است و فصل گذشته قهرماني ايتاليا را به دست آورد. هفته هاي ابتدايي فصل است و نبايد از اسكودتو صحبت كنيم.

كلوديو در خصوص خطايي كه روي وي در محوطه جريمه انجام شد گفت:فكر مي كنم كه پنالتي بود اما بازي از نظر فيزيكي خيلي خوب بود و زيتزولي فكر كرد كه اتفاقي نيافتده.


با این خشم به قهرمانی می رسیم
buffon5.jpg

سنگربانی که با بازگشتش به دروازه اطمینان را به گروه هدیه کرد تا با خیالی آسوده تر به میدان قدم گذارند و به مصاف حریف روند از خشم این روزهای یوونتوس پس از برتری ارزشمند برابر اینتر می گوید.

جان لوئیجی بوفون که بسیار خوشحال بود پس از بازگشت به تورینو گفت: با چنین خشم و انگیزه ای که در این یووه دیده می شود می توان فاتح مسابقات بود. به نظر شما چنین نیست؟ ما به دوران گذشته خود بازگشتیم به دورانی که دوست داریم و می خواهیم.

شب گذشته نمایش خوبی داشتیم و بار دیگر شخصیت خود را بازیافتیم. من حس می کردم که نمی توانیم این بازی را از دست دهیم و حالا خوشحالم که درست حس می کردم.

در فوتبال امار و نتايج حرف مي زنند
coboli1.jpg




image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام دوست عزیز ورودتون رو به تاپیک یووه خوش آمد میگم.
gentleman.gif


امیدوارم لحظات خوبی را در این تاپیک داشته باشی و شاهد پیروزی های پی در پی یوونتوس باشیم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
نفس بکش، روی نیمکت نفس بکش
28730073054734239198.jpg

حالا دیگر انتونیو کونته فیگور یک مرد فاتح را به خود میگیرد ، پیروزی در جوزپه مه آتزا ، شکست نراتزوری، صدر نشینی و باز هم نشستن در بالای جدول. پیروزی روی یک حساب و کتاب ، نوع جدیدی از فوتبال ایتالیایی، پاس های تک ضرب ،‌کسب سه امتیاز، خیال راحت و بدون دغدغه فکری و باز هم صدر نشینی.

انتونیو کونته فردای بازی وقتی سر میز صبحانه روزنامه های یکشنبه صبح را ورق میزند انقدر میتواند به خودش ببالد که در این یک دهه اخیر هیچ کدام از مربیانی که روی نیمکت بانوی پیر نشسته اند نمیتوانند به اندازه او سرخوش باشند از این اتفاق. او انقلابی به پا کرده ، درست است انقلاب!

یوونتوسی که در چند فصل اخیر پایش از رده چهارم به بالاتر نرفته بود حالا حکم ران بی چون چرای کالچو است،‌یک ورزشگاه جدید هم پیش کش مرد اهل "لچه" به همراه خریدهای موثری که شمایل یک تیم را به خوبی دگرگون میکند.

او فقط به کمی خوش شانسی ، اعتماد بنفس، حمایت مربیان و البته تشویق روی سکوها احتیاج دارد تا به خوشبخت ترین مرد نیم فصل اول فوتبال ایتالیا شود. البته اگر پاپا نوئل هم کمی به فکرش باشد میتواند در جعبه حادویی شب عید کریسمس اسکودتو را نیز برایش کادو پیچ کند!

کونته مرد خوش شانسی است ،‌یوونتوس مقابل برادر های ناتنی میلانو که به اندازه یک موش تضعیف شده اند پیروز میشود ، کونته مرد خوش شانسی است ، یوونتوس بدون خیال و واهمه از رقابت های اروپایی حتی لیگ مضحک اروپا تنها به اسکودتو و کوپا ایتالیا فکر میکند.

کونته مرد خوش شانس و البته زیرک و مرموزی است، "مرموز " ! این واژه برازنده تر است برای مردی که بد نیست نگاهی به تقویم خاطراتش بیاندازد و روزهای آخر اکتبر پنج سال قبل را مرور کند. همان زمانی که هدایت تیم "آرتزو" دسته چهارمی را بر عهده داشت و از مجموع 12 بار هدایت این تیم تنها سه پیروزی بدست آورده بود.

شاید این آمار برای فصل اول و به دست گرفتن تیمی در نیمه راه بد نباشد آن هم برای مرد جوانی که به تازگی به جرگه مربیان پیوسته . ولی فصل بعد چطور؟ 15 بازی ، 8 پیروزی و هنوز ماه دسامبر 2007 به پایان نرسیده بود که به "باری " پیوست ،‌در دو فصل تمام میانگین پیروز های او به عدد 42 رسید . هدایت آتلانتا و سیه نا هم همینطور ، البته در اتلانتا روزگار سیاهی را تجربه و کرد و مانند تجربه های اولی بیش از 14 بازی ر روی نیمکت آتلانتا دوام نیاورد .

اما بخت آنقدر با او یار بود که در میان تمام گزینه ها سران باشگاه او را برای هدایت این فصل بانوی پیر انتخاب کردند. البته برای فروکش کردن خشم هوادارن بازگشت کهنه سرباز یووه بهترین انتخاب بود، او نه مانند چیرو فرارا بود که اولین تجربه اش را بخواهد روی نیمکت یوونتوس پیاده کند و نه مانند رانیه ری کودن که در هیچ حالتی قابل اعتماد نیست.

بقیه مردانی که به شکل نسیم های زود گذر آمدند و رفتند و هیچ کدام نتوانستند درد کهنه بانئوی پیر ا التیام بخشند. اما آقای مرموز شکل جدیدی را آمیخته به فوتبال ایتالیا کرده و پایه گذاری روش 4-2-4 که به نوعی کمباین کردن هافبک ها در کنار فرواردها است. این موضوع اتفاق خوشایندی بود برای "یوونتی‌نیتا"(هوادارن یوونتوس) که مجبور بودن هوای مه گرفته تورینو را با مردانی نا آشنا تحمل کنند.

اما در میان تمام بحث های فنی آیا انتونیو کونته میتواند ارتباط اش را با روی سکوها از دست ندهد؟ مردی که سیاست هایش در باره کاپیتان بیانکونری حالا برای همه نمایان شده. در همان ابتدایی که انیلی در جایگاه مدیر باشگاه از فصل پایان دل پیرو با یوونتوس خبر داد باید به این مساله مشکوک میشدیم که چه کسی از مدیر خواسته تا زودتر از موعد مقرر دست به تخریب کاپیتان بزند!

کونته حتی در آخرین حرفهایش در باره "آله" گفته بود حنی نفس کشیدن دل پیرو بر روی نیمکت برای تاثیر گذار است ، اما گویی رنج کشیدن پینتوریکیو برای هم بازی سابق ، برای مردی که حالا با کت و شلوار روی نیمکت بالا و پایین میپرد هیچ اهمیتی ندارد.

کونته در خوابی زمستانی فرو رفته ، گذشته را فراموش کرده و انگار هیچ چیز قادر نیست تا او را وادار کند نگاهی به پشت سرش بیاندازد. آله میخواهددر آخرین فصل حضورش بار دیگر ارزشها یش را به رخ بکشد و این مساله زمانی که کارگردان تلویزیونی ایتالیا لانگ شات چهره او را پس از خراب کردن موقعیت تک به بک با دروازه بان اینتر نشان میداد به وضوح مشخص بود.

تا به حال اینگونه خستگی را در چهره او ندیده بودیم الماس در حال نفس کشیدن است و کونته باید صدای نفس های او را که در غالب شعار هوادارن از روی سکوها شنیده میشود را در پشت گوشش احساس کند.
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
دل پيرو خطاب به کاسانو: توتو، از جايت برخيز


00030602.jpg


دل پيرو رو به هم‌تيمي پيشين خود در تيم ملي ايتاليا که در بيمارستان بستري است، گفت از جايت برخيز.
ه نقل از سایت فوتبال ایتالیا، آنتونیو کاسانو پس از پیروزی ۳ بر ۲ برابر رم در هفته دهم سری آ و در راه بازگشت به خانه حال مساعدی نداشت و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

بیماری مرموز او هنوز شناسایی نشده ولی احتمال داده می‌شود او به بیماری ایسکمی (بیماری که از رسیدن خون به مغز جلوگیری می‌کند) مبتلا شده است. وی اکنون تحت درمان قرار دارد و هنوز هم در بیمارستانی در میلان بستری است.

الساندرو دل‌پیرو هم‌ تیمی پیشین کاسانو در تیم ملی ایتالیا در صفحه شبکه اجتماعی خود در مورد کاسانو نوشت: توتو، از جایت برخیز. امیدوارم هرچه زودتر بهتر شوی تا تو را بار دیگر در زمین فوتبال ببینم.

هنوز مشخص نشده آنتونیو کاسانو چه مدت در بیمارستان خواهد ماند ولی پزشکان اعلام کرده‌اند اگر بیماری وی ایسکمی باشد، به زودی می‌تواند بهبود پیدا کرده و بار دیگر فوتبال بازی کند.
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
پيکه بر سر دوراهي بارسا و يووه بوده است

مدافع کليدي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در آستانه انتقال خود به بارسلونا از يوونتوس پيشنهاد همکاري دريافت کرده بود.

به نقل از اسپورت کاتالونیا، در حالی که جرارد پیکه سرگرم بررسی تاریخ تمدید قرارداد خود به مدت طولانی‌تر با بارسلونا بوده و انتقال به اردوگاه کاتالونیا را زیر نظر داشته از باشگاه یوونتوس پیشنهاد رسمی دریافت کرده است.
خوان پیکه پدر مدافع مرکزی بارسلونا نیز این مسئله را تایید کرده و معتقد است که پسرش گوشه چشمی به سیاه و سفید‌های تورین داشت و قرار بود راهی یووه شود؛ اما در نهایت راهی بارسلونا شد(2008).
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
5 گل فاصله ی مسی تا کاپیتان الکس:eek:

الكس كه با وجود شرايط سال هاي اخير يوونتوس از افتخار و كسب ركورد در رقابت هاي اروپايي محروم است همچنان با 44 گل زده در رده هاي بالايي جدول گلزنان رقابت هاي اروپايي قرار گرفته. با اين حال خطر رسيدن به تعداد گل هاي كاپيتان با توجه به كنار رفتن او از دنياي فوتبال وجود دارد.

شب گذشته ليونل مسي با هتريكي كه برابر پلژن كرد توانست تعداد گل هاي خود را به 39 گل برساند تا تنها 5 گل از الكس دل پيرو كمتر زده باشد. با اين وجود مي توان گفت كه پينتوريكيو در سال هايي كه يووه در اوج بود يكي از بهترين و تاثيرگذارترين مهره هاي دنياي فوتبال در رقابت هاي مختلف فوتبال جهان به شمار مي رفت و ركوردهاي متعددي را به نام خود و يووه ثبت كرد.

اسطوره رئالي ها با 71 گل زده در صدر گلزنان ليگ قهرمانان اروپا ايستاده است.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
پیروزی یوونتوس با چهار گل

تیم فوتبال یوونتوس عصر پنج شنبه در زمین تمرین وینوو به مصاف تیم Renate رفت و موفق شد با چهار گل این تیم را شکست دهد. آمادگی کاپیتان دل پیرو و نمایش دیدنی کوالیارلا از نکات جالب توجه این دیدار بود.

یوونتوس در ابتدا به صلاحدید کونته با ترکیب استوراری - موتا - سورنسن - گروسو - ده چلیه - مارونه - پاتزینتزا - استیگاریبیا - کراسیچ - دل پیرو و کوالیارلا به میدان رفت و در ادامه هم تونی ، جاکرینی و الیا به جای کاپیتان ، ایستیگاریبیا و کراسیچ وارد میدان شدند.

گل های یوونتوس در این دیدار یک طرفه را دل پیرو ، کوالیارلا ( 2 بار ) و لوکا تونی به ثمر رساندند و نمایش تهاجمی یووه در این دیدار قابل توجه بود.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
يك گل براي زندگي
alexairc1.jpg
فوتبال يوونتوس و اینتر ميلان در كنار مهاجم ميلان براي كمك به بيماران سرطاني در برنامه اي به نام «يك گل براي زندگي » شركت كردند.

رقابت هاي اين هفته سري A با هدف كمك به بيماران سرطاني برگزار مي شود و به همين منظور الساندرو دل پيرو، كاپيتان يوونتوس، خاوير زانتي، كاپيتان اينتر و الكساندر پاتو، مهاجم ميلان در برنامه اي تلويزيوني كه با هماهنگي موسسه كمك به بيماران سرطاني برگزار مي شد شركت كردند.

در اين برنامه بينندگان و شهروندان ايتاليايي با تماس تلفني و يا ارسال پيام هاي كوتاه كمك مالي خود را به اين موسسه اعلام كردند. ارسال هر پيام كوتاه 2 يورو و تماس تلفني ميان 5 الي 10 يورو كمك به موسسه تلقي مي شد.

امسال شركت Airc حامي برنامه اي به عنوان «راه حلي براي سرطان » بود و از سه مهره ارزشمند سه تيم مهم ايتاليا دعوت كرد تا برنامه اي به نام «يك گل براي زندگي »‌را ترتيب دهند. اين سه با حضوردر اين برنامه تلفن ها و پيام ها را دريافت كردند و در مراسمي نمايشي هر يك گلي براي كمك به بيماران و خوشحالي آنان به ثمر رساندند.

گفتني است چزاره پراندلي، مربي تيم ملي ايتاليا نيز خواستار برگزاري يك ديدار دوستانه براي كمك به بيماران سرطاني شده كه به احتمال زياد اين مراسم در ديدار دوستانه اين تيم برابر لهستان در ماه نووامبر برگزار خواهد شد.

برنامه « يك گل براي زندگي» در اينترنت به كار خود ادامه مي دهد و دل پيرو، زانتي و پاتو همچنان منتظر دريافت كمك هاي شهروندان ايتاليايي هستند.


الکس باید بازی کند

nedved-alex.jpg
به خوبی از خصوصیات و انگیزه های شماره " ده " بیانکونری اگاه است.شماره " دهی " که همه افتخارات را با این پیراهن سیاه و سفید به دست اورد و توانست یکی از وفادارترین ستاره های دنیای فوتبال لقب گیرد.

این بار هافبکی که سال ها در کنارش بازی کرد و به خوبی در میدان و خارج از میدان از او شناخت پیدا کرد لب به سخن گشود و در مصاحبه مفصلی که با روزنامه " توتواسپورت" انجام داد تاکید کرد که " الکس باید بازی کند. من دوست دارم او را در زمین ببینیم. "

پاول ندود در خصوص نیمکت نشینی این روزهای الکس دل پیرو می گوید " فکر نمی کنم که دل پیرو در حال زندگی در لحظات خوبی باشد. برای اینکه او را می شناسم، او یک قهرمان خاص است که می خواهد همیشه به زمین برود، می خواهد بیشتر بازی کند. مطمئنا نمی توانم قهرمانی مانند دل پیرو را ببینیم که فوتبالش در نیمکت و یا جایگاه به پایان می رسد. یک قهرمان به مانند الکس باید روی پاهای خود و در حین بازی کردن از فوتبالش تمام شود. "

قهرمان سابق بیانکونری در ادامه در خصوص اینکه ایا امکان دارد دل پیرو با پیراهن دیگری ببینیم گفت: من نیز همین استرس و نگرانی را مانند تیفوسی ها دارم، مانند همه دوستانش و همه کسانی که او را دوست دارند. می دانم که همه از انچه که گفته شد ناراحت شدند. متاسفم و ناراحت که او را در حین بازی نمی بینم. این انتخاب مربی ست اما همه منتظر او تا پایان بازی می مانند.

الکس را اغلب می بینم و اما با من هم دوست ندارد در این خصوص صحبت کند. به خوبی او را می شناسیم و می دانیم که نمی خواهد در پایان این فصل از فوتبال کنار رود. او می خواهد و می تواند تا 40 سالگی هم بازی کند. بنابر این نگران اینده او هستیم. "


كونته: دل پيرو كجا مي رود؟

Internazionale v Juventus  (71).jpg
به يكي از حساس ترين ديدارهاي اين هفته رقابت هاي سري A نزديك مي شويم و يوونتوسي ها براي رسيدن به برنامه هاي شان در طول هفته سخت تمرين كردند و برنامه هاي مربي را پشت سر گذاشتند تا در سن پائولو بندر ناپل به نتيجه دلخواه برسند و همچنان صدرنشيني خود را ادامه دهد.

آنتونيو كونته در پايان ديدار دوستانه اين تيم با سوالي تكرار در هفته هاي اخير روبرو شد. از كونته سوال كردند آيا دل پيرو ميرود و مربي پاسخ داد:"مگر بايد برود؟كجا مي رود؟او همين جا مي ماند. براي من الكس پسري تعيين كننده است. الساندرو قهرماني بزرگ است كه در همه حال و در هر لحظه يك يوونتوسي بزرگ است و نفس كشيدنش هم يووه اي است. او يك الگوي تمام عيار در رختكن مان است و نه ما و نه او به جدايي فكر مي كنيم."

از مربي بيانكونري سوال مي كنند كه يوونتوس برنده مي شود اما عصباني و خشميگن است" كسي برنده است كه خشمگين است. يوونتوس براي ديگران و هواداران خوشايند است امابايد همچنان خشمگين باشيم تا به اهداف خود برسيم. "

مدافعي كه حالا در نيمكت به هدايت تيم محبوبش مي پردازد در پاسخ به اين سوال كه مربيگري بهتر است يا بازيكني نيز گفت:براي من بازيكن بودن بهتر است. بازيكن به خانه برمي گردد و در خصوص مسائلي كه ياد گرفته فكر مي كند اما مربي به خانه برمي گردد و به همه مسائل فكر مي كند.

كونته در خصوص «اسكودتو» هم گفت: امسال آن را ناپولي مي برد و اگر....
 

juve1900

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2008
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
168
محل سکونت
sin city
روز یکشنبه بازی حساس یووه و با میزبانی ناپولی برگزار میشه، ناپولی که چند فصلیه واقعا خوف بازی کرده وتو لیگ قهرمانان امسال واقعا عالی ظاهر شده(جای یووه واقعا خالیه).یووه تواین فصل نشونده میهمان دست ودلوازی برای دیگر تیمها نیست وامیدوارم انتقام فصل پیشو که تو دوتا بازی برنده نشدو از ناپولی بگیره(این یوونتوس با فصل پیش تفاوت داره قابل توجه ناپولی) ومن خوشبین به پیروزی قاطع یووه هستم .

آقای کونته عزیز کاری به الکس نداشته باش اینقدر سئوال پیچش نکن کجا میری ؟ کجا خواهی رفت ؟و..... الکس بین وفاداران یووه جایگاه ویژه ای دارد اینقدر سربه سرش نذار .طرفداران متعصب یووه نتیجه براشون خیلی مهمه اما از همه مهمتر براشون بازیکنان فداکار و وفاداره

del piero.jpg
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

نمی دونم خوشحال باشم یا ناراحت!!!
------------------------

پايان فصل پايان دوران پينتوريكيو نيست !
alex7.jpg

همه نگران آينده او بودند، همه مي دانستيم كه احتمال كنار رفتن از دنياي فوتبال بسيار اندك است اما نمي خواستيم بپذيريم. نمي خواستيم قبول كنيم كه پينتوريكيو را با پيراهني به جز سياه و سفيد ببينيم اما با اعلام انيلي و شناخت از انگيزه و هدف الكس اين احتمال را پررنگ مي كرد.

امروز الساندرو دل پيرو از ادامه دوران بازيگري اش پس از اتمام فصل جاري و بازي تا 40 سالگي خبر داد تا جامعه بيانكونري شوكه شوند.

كاپيتاني كه با وجود نيمكت نشيني همچنان باانگيزه نشان مي دهد و تمرينات انفرادي خود را رها نكرده در واكنش به سوالي هفته هاي اخير در خصوص آينده اش اين بار صراحتا گفت:«آينده من از 30 ژوئن 2012 همچنان بازي كردن است.»

بنابر اين دوست داران اين مهره بايد بپذيرند كه شماره ده شان را پس از 18 سال با پيراهن ديگري ببينند و مطمئنا از اين مسئله خوشحال نخواهند شد.

پاول ندود نيز در اخرين اظهارات خود به علاقه دل پيرو به ادامه بازي تاكيد كرده بود و اين اعلام باشگاه ها و مديراني كه علاقه زيادي به جذب اسطوره بيانكونري دارند را اميدوار مي كند. مديران باشگاه سوئيسي كه در برنامه اي مسير تورينو به بازل را براي امدن دل پيرو طراحي كرده و يا مديري روسونري كه هميشه تمايل خود را به خريد كاپيتان يوونتوس پنهان نكرده است.

حالا بيش از هفته هاي اخير آينده الكس توجهات را جلب مي كند و مسئله اي جديد كه تيم آينده دل پيرو كدام باشگاه خواهد بود را مطرح مي سازد.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

سری آ
ناپولی ؟ - ؟ یوونتوس
زمان :‌یکشنبه پانزدهم آبان 1390ساعت 23:15
مکان : ورزشگاه سن پائولو

مصاف 150 يوونتوس و ناپولي اين بار به ميزباني بندرنشيان ناپل برگزار مي شود. در تاريخ 149 بازي انجام شده اين دو تيم 68 پيروزي، 48 تساوي، 33 شكست، 225 گل زده و 165 گل خورده به نام يووه ثبت شده. 130 ديدار در مسابقات سري A انجام شده كه يوونتوسي ها 58 برتري، 44 تساوي، 28 شكست، 186 گل زده و 142 گل خورده خود را در اين مسابقات به دست اوردند. در ده ديدار اخير دو تيم نيز 3 پيروزي، 2 تساوي، 5 شكست، 12 گل زده و 16 گل خورده از ان يووه است. فصل گذشته بازي رفت با نتيجه 3 بر صفر به سود ناپولي و بازي برگشت دو بر دو به اتمام رسيد. برتري هاي 3 بر يك و 3 بر صفر ناپولي و يووه برابر يكديگر نيز پرگل ترين ديدارهاي دو تيم را رقم زده. بندرنشينان ناپل تاكنون 65 بازي را ميزباني كردند و مهمان شمالي توانسته 20 پيروزي ( اخرين پيروزي خارج از خانه در تاريخ 30/9/2000 با نتيجه دو بر يك )؛ 24 تساوي ( اخرين تساوي خارج از خانه در تاريخ 23/3/1997 با نتيجه صفر – صفر )؛ 21 شكست (اخرين شكست خارج از خانه در تاريخ 9/1/2011 با نتيجه سه بر صفر)؛ 74 گل زده و 78 گل خورده را كسب كند. شيره ا با 13 بازي و بونيپرتي؛ دل پيرو و سيووري با سه گل زده در صدر بيشترين تعداد بازي و بيشترين گل زده ايستاده اند.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درودی به بلندای نام کاپتان البته اگه از عهده من بربیاد.

میبینم که دوستان اکتیو هستن. خیلی خوشحال شدم. مدتی خودم شلوغ بودم و نرسیدم ولی با تعدد رفقای یووه ای کارمون رو رواله. پرچمدارا پرچم بالا نگه دارید.
فرزاد جان و حمید عزیز مرسی. جناب یووه 1900 هم خیلی ممنون که منت گذاشتی آقا همیشه پایدار باشی و اینجا اکتیو. داش جواد هم که خودش صابخونه است. فقط داش رضا و رئیس ساسان جان غیبتشون زیاد شده. خودمم جبران میکنم. یواشکی بگم یه خبرایی هست بازم :دی

خب بریم سر وبگردی مون بعد مدتها تا نیمکت نشین نشدم :دی

1
نوشته ای داریم در مورد حال و هوایی که این روزها پیرامون کاپتان هست: بلند بود و خلاصه کنم؛
کالچو24 : این روزها صحبت از اوست و از رفتاری که برازنده او نبود. سوالات بی پاسخ زیاد است و هیچ پاسخی نیست. او مثل همیشه خوشتن دار بود. صبر کرد و در نهایت برخوردی داشت در حد چند جمله در تایید مدت قراردادش. اعتراضی در کار نیست. او همیشه اینگونه است و خود را با توانش نشان می دهد. این روزها از مربی و مدیر سوال می شود و آنها از پاسخ فرار میکنند. پاسخ او همان است که بود. ژوئن 2012 که برسد تصمیم گرفته خواهد و مشخص نیست بازی ادامه داشته باشد یا نه! این پاسخ اوست اما اطرافیان جوابی دیگر میدهند. ژوئن 2012 بازی ادامه خواهد داشت؛ کجا و کدام پرچم مشخص نیست. این به رفتار آنها مربوط است.

خب دیگه من یکی حرفی نزم که دل خونه.
2
در مورد بازی فردا با ناپل (وای تو خونه اونها و اون استادیوم که مثل جزیره آدم خوار هاست) چند مصاحبه:
از دیسانتیس شروع کنیم. گلر ناپولی؛
بازی با یووه همیشه دشوار است. رویارویی با سه قهرمان همیشه بزرگ. دلپیرو/بوفون و پیرلو. آنها این فصل تغییر کرده اند با بازیکنانی بزرگ مثل ووچینیچ و بزودی در اروپا بار دیگر به بارسا و رئال و منچستر خواهند پیوست. از نظر من انها 4 مورد انگیزه بخش دارند. استادیوم جدیدشان/میل به انتقام/بازیکن های خوب/ و چیرگی بر میلانی ها/ ما باید امسال از عنوان سال قبل خود حفاظت کنیم واستمرار دهیم. ما به مربی خود ایمان داریم او مردیست دیوانه کارش و مربیگری.روی ناپل هنوز فشار روانی است و این تنها وجه اشتراک ما با یووه است ولی اینبار ما میزبانیم.
ازش درمورد سابقه یوونتوسی خودش پرسیدن که گفته: خب اون روزها از من دور شده. من نمیخواستم روی نیمکت باشم و البته گلر اول مرد بزرگی بود. بهر حال من برای رشد جدا شدم و حالا من در ناپل هستم. برای یووه ارزوی موفقیت همیشگی دارم ولی اجازه میخواهم برای موفقیت در بازی فردای ناپولی!

انتونیو کونته
بازی فردا سخت است. به سختیه بازی با اینتر و میلان. ناپولی بسیار تیم خوبی است و حالا آنها در برابر بزرگانی از اروپا خوب ظاهر میشوند. برای اینکه بخواهیم از موفقیت در اینجام حرف بزنیم باید خود را یک محک بزرگ بزنیم و این همان بازی در ناپل است. مازاری را خوب میشناسم و حالا دو سال است که هسته تیم او حفظ شده. فراموش نکنید که پروزه ما رو به موفقیت است و ما 5 سال قبل بازیکنانی از دست دادیم و در سری بی بودیم. حالا در راه پیشرفت نباید از هیچ چیز ترسید. ما باید خشن و محکم باشیم و نه ظریف و شکننده.
به ناپل و بازیکنان بزرگش و مربی اش که براش احترام زیادی قائلم ، احترام میگذارم ولی بدور از حواشی باید بگویم ما برای پیروزی در سن پائولی به میدان خواهیم رفت. انها را شناخته ایم و نقاط ضعفشان را شناسایی کردیم. برای جالب است که تیمم را در این بازی پیچیده محک بزنم و خوش بین هستم.
در مورد موفیت در سن سیرو جواب داده که: خب ما برابر یک قهرمان بازی کردیم که سالهایی است خود برتر میبیند و حتی با وجود تیمهایی مثل بارسا قهرمان اروپا شده و جام جهان و حالا پیروز شدیم. انرا فراموش کردیم و به اینده نگاه میکنیم. ما باید به سطح اول اروپا برگردیم. فاصله زیاد است و نگاه به دوردستهای ممکن است ما را نا امید از رسیدن کند اما حالا ما در یک جاده خوب قرار داریم و باید به پیش برویم تا هدف خود را شکار کنیم.
خیلی کلا صحبت کرده بود.
در مورد الکس هم بگم؛ البته هیچ اسمی برده نشده ولی فکر کنم منظور مشخصه:
عده ای از هواداران به من فشار می آورند برای استفاده از بازیکنهایی. باید بپرسم چه کسی بیشتر از من خواهان موفقیت تیم است؟ من بازیکنانم را میشناسم و به همه انها اعتقاد دارم. هر یک شرایط خاصی دارند و تیم شرایطی خاص تر. باید صبور بود. به هواداران حق میدهم ولی باید بگویم تا وقتی من هستم فرمان با من است و من کاری را انجام خواهم داد که در زمانی خاص به نفع تیم باشد. !!!

جووینکو:
در مورد برگشت به یووه: من همیشه به یووه علاقه دارم اما دوست دارم جایی باشم که بازی کنم. همیشه برای بازگشت به یووه شرایط من آماده است ولی حالا در پارما هستم پس به یووه فکر نمیکنم.
در مورد الکس: الکس و یوونتوسی ها به من لقب وارث دلپیرو دادند و من افتخار میکردم و میکنم. انیلی یه مورد را یاداوری کرد پیش از پایان فصل. این برایم تلخ بود و به نظرم یک اشتباه بزرگ است. حالا همه از اینده الکس حرف میزنند و این نگران کننده است.

مازاری مربی ناپل:
بازی با یووه یک فرصت بزرگ است. این یک بازی مهم است. من از تیمم راضی هستم. این فوتبال است و نه ریاضیات. نتیجه همیشه با عمل برابر نیست. ما در اروپا خوب بودیم ولی نتایج نه. در بازی با یووه ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. شاید نام ناپولی در برابر یووه ما را به تساوی راضی کند و یووه بابت تساوی نیز شرمسار شود اما وقاعیت چیز دیگری است. ما فقط به پیروزی فکر میکنیم و انها نیز میخواهند در صدر بمانند. در مورد اختلاف با کاوانی و همستیکک این یک دروغ وشایعه است. انها باهوش و توانا هستند و تاکتیک تیم من را بخوبی اجرا میکنند من از انها راضیم.
---------------------------------------------------------------------------------------------

خب خبر از نقل و انتقال ها هم زیاد بود که باشه بعد از بازی فردا.
امیدوارم که موفق باشیم چون میتونیم.
لینک اینترنتی تماشای بازی باشه برا فردا

به امید برد.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب به این هفته برسیم.
دو تا بازی دیشب بود که پالرمو برد و شد 16 و رم هم برد و شد 14. اگر ما بخواهیم موفقیتی امسال بدست بیاریم نباید از پیروزی تیمهایی مثل ناراحت بشیم. چرا که تیمی که میخواد اول بشه نباید شل کن سفت کن در بیاره و باید یه نواخت بره جلو. خب پارلرمو از اون تیمهایی هست که میتونه با توجه نوسانهایی که داره برای ما از رقیبان امتیاز بگیره و خودش هم چهره مدعی ای نداشته باشه. این تیم بازیهاش تو خونه خودش رو با حل و هوایی دیگه برگزار میکنه مثل همین ناپولی و این امتیاز ها خیلی حساسه. رم هم برد با انریکه. و خب احتمالا حداقل تا نیم فصل هست. رم معمولا اینطوری بوده و هفته های اول رو از دست میده ولی امسال زیاد عقب نیست چرا که تقریبا همه تیمهای امتیاز های مهم زیادی از دست دادند.

اینتر با جنوا بازی خواهد داشت. بازی راحتی نیست ولی خیلی سخت هم نیست. فکر میکنم ببره
لازیو که الان 18 امتیازی هست و برای صدرنشینی ما تهدید محسوب میشه با پارما داره. تو رم. خب پارما امسال به تیمی نه نمیگه و نصف بازیهاش رو باخته. امید دارم که جلو لازیو گلوگیر بشه ولی بعیده و احتمالا لازیو امروز 21 امتیازی میشه.
میلان با کاتانیا داره. تو میلان. تیمی که در برابر ما میزبان بود و با تراکم خط دفاع تونست مساوی بگیره. مطمعنا تو میلان این کار خیلی خیلی سختر تره و بعید. فکر میکنم میلان هم 20 امتیازی بشه امروز.
تیم دیگه ای که صدر نشینی ما رو تهدید میکنه اودنیه هست. اودینزه هم بازیش راحته. با سیه نا تو ادینزه. خب اینها هم احتمالا پیروز میشن و به 21 میرسند
الان ما نوزده هستیم. تو بدترین شرایط میتونیم با شکست خودمون (زبونم لال :دی) و برد احتمالی سه تای دیگه تا چهارم نزورل کنیم. اما برای بزرگ بودن باید این هفته ها خودی نشون داد. تو لیگ پیش میاد که یه هفته همه میبازند و یه تیم با برد جاش محکم میشه و برعکسش هفته ای هست که برای جبران اون هفته ها پیش میاد که اون تیم میبازه و بقیه میبرند و جبران میشه. حالا اگر این هفته رو اون تیم سفت بگیره یه خان بزرگ رو رد کرده. ناپولی تیم قدریه. از لیگ قهرمان که حذف بشه میره تو لیگ اروپا احتمالا و بازیهاش ادامه پیدا میکنه اونجا. اونها تمرکز لازم رو ندارند و ما باید پیروز بشیم. این سه امتیاز یه جورایی 6 امتیازه و جای ما رو خیلی محکم میکنه. مساوی هم بکنیم شخصا از نباختنش استقبال میکنم ولی رضایت بخش نیست چرا که مساوی یه باخت خفیف هست در بازیهای سه امتیازی و این نتیجه نمیتونه خوب باشه حتی تو خونه حریف.

یه موردی اینکه بازی با یک دقیقه سکوت احتمالا برگزار میشه بخاطر قربانیان سیل.

ترکیب احتمالی ما:
JUVENTUS (4-2-3-1): Buffon; Lichtsteiner, Bonucci, Barzagli, Chiellini; Pirlo, Marchisio; Pepe, Vidal, Vucinic; Matri.​
و ترکیب اونها:
NAPOLI (3-4-2-1): De Sanctis; Cannavaro, Campagnaro, Aronica; Maggio, Dzemaili, Inler, Dossena; Hamsik, Lavezzi; Cavani.​


بازی یازده و ربع هست.
لینک از اینجا
Watch Football Online - FromSport - SportLemon.tv
یا اینجا بردارید
FirstRow Free Live Sports Streams on your PC, Live Football Stream, Myp2p, Live MLB, Live NBA, Live NHL and more...
احتمال داره راه فردا هم بازی رو نشون بده.
این شبکه هم نشون میده بازی رو. اسم و مشخصاتش:
Untitled.png

دو خبر از گمانه زنی های نقل و انتقالات:

کریستین اریکسن/ 19 ساله/ دانمارکی/ از اژاکس/ هافبک تهاجمی
بازین با استعدادی هست که ظاهرا میلان و رم و یووه بهش نظر دارند و گفته میشه برای یوونتوسی شدن شانس بیشتری داره. تمام رده های سنی ملی در دانمارک رو بازی کرده و الان دو فصله تو ژاکس هست. گفته میشه که بازیکنی هست برای سیستمهای مختلف و این با تغییر سیستمهای کونته در یک بازی همخانی داره. همچنین گفته شده که این خرید نمیتونه خریدی ریسکی مانند الیا و استیگاریبیا و .. باشه و این بازیکن براحتی در ترکیب جا خواهد افتاد.

داستان آمائوری ادامه دارد
بعد از پارما و پالرمو و تیمهای فرانسوی و ... حالا آمائوری با وجود مشکلی که برای کاسانو پیش اومده شانس رفتن به میلان رو هم داره. گفته شده خبرهایی در این زمینه بوده و تماسهایی صورت گرفته . امائوری تا ژوئن 2012 قرارداد داره و باید برای رفتن رضایت یووه رو داشته باشه. پیش فصل یووه بیست میلیون عیین کرده بود که حالا با گذشتن یک نیم فصل دیگه این قیمت کمتر خواهد شد و باید دید چی میشه.

با ارزوی برد یووه
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان

فقط داش رضا و رئیس ساسان جان غیبتشون زیاد شده.
جواد جان ما هم زیر سایه همه دوستان میایم و مطالب زیبای تاپیک رو می خونیم. منتها دیگه نظر خاصی نمیدیم که اسپم نشه :دی

این هم خبری که سایت گل زده : دینوزوف افسانه ای گفته ما نباید کراسیچ رو از دست بدیم . چون توی دنیا مگه چند تا بال راست با کلاس مثل کراسیچ پیدا میشه؟
دم استاد گرم که رهنمودهای حرفه ای ارائه میدن. جانا سخن از زبان ما می گویی :)

شاد و پیروز باشید
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
بچه ها بازی لغو شد.افتاد 23 آذر
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام خدمت دوستان


جواد جان ما هم زیر سایه همه دوستان میایم و مطالب زیبای تاپیک رو می خونیم. منتها دیگه نظر خاصی نمیدیم که اسپم نشه :دی

شاد و پیروز باشید
اختیار دارید آقا/ حضور شما باعث رونقه کاره.

بچه ها بازی لغو شد.افتاد 23 آذر

خب رضا خیالمون رو راحت کردی داداش:دی خیالمون بابت از کف دادن صدر راحت شد ولی اینطوری کلاس داره چون بازی عقب افتاده داریم :دی
بازی اینتر و جنوا هم عقب افتاد.
ظاهرا نصف ایتالیا باران شدید هست و نصفش طوفان!
فکر کنم شاید خیلی هم به ضررمون نشد که عقب افتاد. بهرحال یه بازی سخت خارج از خونه بود و شاید تو یه ثبات بهتر بتونیم بهتر نتیجه بگیریم.
از طرفی فاصله افتادن بین بازیهامون تیم رو از شرایط دور میکنه و باید یه زمان دیگه فشرده تر بازی کنیم.

فعلا که میلان دو هیچ جلوئه و ادینزه هم یکی زده.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام
اینم اخبار آلکس


الكس اشتباه زمان است

lippi1.jpg

مارچلو ليپي، مربي اي كه هميشه از او به عنوان مربي اي يوونتوسي ياد مي كنند در برنامه اي شركت كرد و در پاسخ به شرايط الساندرو دل پيرو و تصميمي اي كه در خصوص وي گرفته شده گفت:اشتباه زمان، تصميمي اي كه براي او گفتند اشتباه زمان است. اين حقيقت دارد كه امسال پيرلو و ماركيزو خوب بازي مي كنند اما نمي توانند حضور دل پيرو را نفع كنند.

الكس بازيكن بزرگي ست و در تاريخ يووه وي در كنار بونيپرتي بيشترين ركوردها و افتخارات را از ان خود كردند.


الكس ما را شگفت زده مي كند
Siena-Juventus (25).jpg

جان لوئيجي بوفون، دروازه بان يوونتوس در گفت و گو با شبكه «اسكاي» به تكنيك بالاي پيرلو و اسطوره بودن دل پيرو در تاريخ يووه اشاره كرد:«پيرلو خصوصياتي دارد كه از او بازيكن وي‍ژه اي مي سازد. بازيكني مانند پيرلو يك امتياز خاص براي مربي است و حالا او تضميني براي نتيجه گيري ماست. امسال خصوصياتي كه او در تيم به عهده گرفته مهم است و مطمئنا او نيز از عهده مسوليتش برمي آيد.»

بوفون در خصوص شرايط اين روزهاي دل پيرو نيز گفت:«كسي نمي تواند پنهان كند كه او بارها و بارها از مشكلات به نحو عجيبي برگشته و حالا هم يك بار ديگر همه را شگفت زده خواهد كرد. همه مي دانيم كه او از نظر آمادگي مشكلي ندارد و جز بهترين بازيكنان تيم است.من تصور نمي كنم كه اين آخرين فصل اله باشد او هميشه روياي بسياري از مديران و باشگاه ها بوده اما وفادار ماند تا در تاريخ يوونتوس نمونه باشد.»
 
بالا