• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
خوشبختانه هم يووه برد هم من شرطم رو بردم
نيمه دوم رو ديدم و برخلاف جوادجان من نظرم كاملا منفي شد نسبت به اين بازي
مشكلاتي كه من در بازي نيمه دوم ديدم زياد بود ازجمله
1- چيزي به اسم بازي تركيبي در تيم ديده نميشه
2- بجز ماتري و ووچينچ از بازي بقيه اصلا خوشم نيومد بخصوص په په و ماركيزيو حداقل در اين نيمه خوب نبودند
3- تعويض ها كاملا خنتي و بي اثر بودند مثلا من اصلا نفهميدم اون بازيكن اروگوئه اي چه خاصيتي داشت و چرا بجاي پرتحرك ترين بازيكن تيم به ميدان اومد
4- بازي مستقيم و ارسال توپ هاي بلند اصلي ترين تاكتيك تيم به نظر ميرسه كه منو ياده سيستم علي اصغري دوره ابراهيمي و پروين و الان پرسپوليس ميندازه كل بازي رسوندن توپ به پيرلو و ارصال هاي بلند او به جناحين و بعضا وسط دفاع حريف بود كه خدارو شكر از لحاظ تكنيكي هم اكثرا بازيكنان موفق به يك استپ درست نبودند و يا در صورت مالك توپ بودن قابليت عبور از مدافع روبروشون رو نداشتند
5- خط هافبك عملا نداريم و وسط زمين تعطيله هروفت فيورنتينا صاحب توپ ميشد و ميتونست پاسكاري صحيح انجام بده به راحتي به پشت هحده قدم ميرسيدند
6- خط دفاعي در حناحين آسيپ پذير بود و در مركز بعضا اشتباهات بدي مي كرد كه بدترينش گلي بود كه خورديم
7- خير سرمون تيم با چهار مهاجم بازي مي كنه اما در بسياري از مواقع بازيكن صاحب توپمون در محوطه حريف تك و تنها بود اوجش صحنه اي بود كه ماترري بيچاره هرچي توپ و نگه داشت كسي نه جلو كشيد كه بتونه براش سانتر كنه نه بهش نزديك شد كه بتونه پاس بده
جمع بندي من اينه اگه تيم با اين سبك و سياق بخواد جلو بره و اگه دانش فني و توان تاكتيكي كونته نهايتش همين باشه و اگه بهترين بازيكنانمون اين 11 نفري بودند كه من امشب در نيمه دوم ديدم شك ندارم كه انتهاي فصل بين رتبه هاي سوم تا پنجم بهترين جايگاهي هست كه ميتونيم بدست بياريم تصور كنيد كه اگه پيرلو روبخاطر مصدوميت از دست بديم و ووچنيج هم نباشه عملا تيم تعطيل خواهد بود

ببخشيدكه در شبي كه برديم اينقدر منفي نظر دادم ولي اين برداشتي هست كه من از نيمه دوم تيم دارم
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
اول تبریک بابت برد.
دوم من به علت کم خوابی متاسفانه دیگه نتونستم نیمه دوم رو ببینم :دی
اما در نیمه اول از بازی ماتری و همینطور ویدال ( جواد جان کجایی) خیلی خرسند شدم. لیخت هم بدک نبود. اما یه مشکلی تیم داشت که رابی عزیز در بند 6 پستشون بهش اشاره کردند بحث دفاع و از دید من مرکز دفاع که فشردگی لازم رو نداشت یعنی فورواردهای حریف میتونستن بدون فشار زیاد صاحب توپ بشن. جلوی تیمهایی که فورواردهای سرحال و بین المللی داره این خاصیت دفاع به شدت میتونه مشکل ساز بشه.
یک ایراد دیگه هم فرصتهایی بود که توی نیمه اول از دست دادیم و حداقل میتونستیم یکیش رو به گل تبدیل کنیم که از دست رفت ، مخصوصا ضربه ووچنیچ

شاد و پیروز باشید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خوشبختانه هم يووه برد هم من شرطم رو بردم
نيمه دوم رو ديدم و برخلاف جوادجان من نظرم كاملا منفي شد نسبت به اين بازي
درود آقا منم با شما موافقم دیگه :دی به قول دکتر کپی من که میرم چرا هولم میدی :))))))))))))))))

فکر کنم با عجله بود درست نرسوندم منظورم رو. مقصودم از با استرس شد همین بود که بازی رو داده بودیم تقریبا دلایلش هم شما و ساسان جان فرمودید. به نظرم نیمه اول خیلی خوب بودیم. توپ رو روی زمین میگردوندیم و خب اونها هم واقعیت دفاع ما رو تحت فشار نذاشتند. ضعفمون همون موقعیت حروم کردن بود که وقتی په په تو هست من ازش توقعی ندارم :دی / ولی خب نیمه دوم با یه جابجایی از جانب فیوره بازی رو دادیم. شانس هم اوردیم مونتولیوو نبود چون تقریبا بازیشون رو شاخ اون میچرخه و همین باعث شد وارگاس هم کار زیادی نکنه.
خودم این بازیها رو سر جمع برای موفقیت تا اخر فصل نمیپسندم ولی یه ولی بزرگ داره.
من اعتقاد دارم وقتی یه تیم از نود دقیقه بتونه حتی بیست دقیقه بازی قابل قبول و دلخواه انجام بده تقریبا در کار سیستمی و افکار مربی و همه چی تقریبا 980 درصد پیش رفته و فقط میمونه بسط اون بیست دقیقه به کل زمان بازی و نود دقیقه ای کردنش. این قضیه رو میشه تو روحیه تیم و سرخورده نبودن و همدلی تیم و اینها بیشتر درست کرد تا کارای تاکتیکی . چون این کارا انجام شده هست و فقط باید روزنه های غیر فنی ای رو که باعث ایجاد این روزنه ها میشه بست.

بازیکنها فردی بد نیستند هر چند تاپ تاپ هم نیستند. البته نه همشون. ولی برای موفقیت در سری آ واقعا کفایت میکنه این تیم. بعد از چند فصل ناکامی من تو ذهن خودم برای کونته تا نیم فصل فرصت قضاوت قائلم البته باید همینطور هم امتیاز بگیریم تا عقب نمونیم. فکر میکنم دیدگاه خودش هم اینطوری باشه که هم به جا انداختن تاکتیک تیمی فکر میکنه و هم اینکه یهو تیم نتیجه گرا میشه.
ببخشيدكه در شبي كه برديم اينقدر منفي نظر دادم ولي اين برداشتي هست كه من از نيمه دوم تيم دارم
اتفاقا من بیشتر معتقدم پیروزی پل پیروزی هست نه شکست. وقتی میبریم باید ایرادات رو پیدا کنیم نه زمان شکست. موقع برد روحیه همه جوره برای انتقاد و ضعف یابی و ... اماده هست و وقت شکست از روی مایوس بودن و عصبانیت و ..
مرسی آقا


پ.ن : ساسان جان جواد اگه داداش منظور بود ، سرش شلوغه :دی
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

تبریک میگم برد شیرینی بود.تا باشه از این ها باشه.
victory.gif

ولی...

ولی من خیلی چیزها از این بازی فهمیدم
هیچ کس دوست نداره که یووونتوس ببره.نیمه دوم که شروع شد این گزارشگر که فکر میکنم مزدک بود تا دقیقه ای که یووه گل رو خورد یه ریز می گفت فیورنتینا داره خوب بازی میکنه و یوونتوس عقب کشیده.در صورتیکه اصلا به ایشون ربطی نداره که یه تیم چطوری بازی کنه.بیننده خودش داره میبینه.
دوم اینکه اصلا از کونته توقع نداشتم.خودتون تعویض ها رو دیدید.این بازیکنه شماره 5 کیه؟اصلا من نمیشناختمش.همه ی بازیکنهاشو میزاره یه قدمی مرگ میاردشون بیرون.
ویدال که دیگه راه نمیتونست بره.../په په هم که مرده بود...

به نظر شما حق آلکس بازی کردن نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

منم با کمی تاخیر برد دیشب رو تبریک می گم

( جواد جان کجایی)
.

ساسان جان همونطوری که داش جواد گفت کمی سرم شلوغه :rolleyes:
ممنون که به فکر من هستید:happy:
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
JVD عزيز بنده قصد جسارت نداشتم قطعا شما كه كل بازي رو ديديد بهتر از من ميتونيد نظر بديد متاسفانه من فقط يك نيمه رو ديدم كه ظاهرا برخلاف نيمه اول كه بنابر گفته شما و ساير دوستان تيم خوب بازي كرده نيمه دوم مقداري دچار افت شده
شايدهم انتظار من از اين تيم بالاتر رفته چون سال گذشته وضعيت تيم حتي ارزش نقد و بررسي هم نداشت :lol:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خبر های دورو بر یووه:cool:

بازگشت به صدر جدول ( یوونتوس 2 - 1 فیورنتینا )
juvefio12.jpg


یک دقیقه سکوت و به تصویر کشیدن چهره مارکو سیمونچلی، موتورسوار ایتالیایی در کنار پرچم ها و دست نوشته هایی به یاد این قهرمان ملی آغاز گر دیدار حساس یوونتوس و فیورنتینا بود. دیداری که برای کونته از اهمیت زیادی برخوردار بود و می توانست توان یووه را در شروع هفته های سرنوشت ساز مشخص کند.

بدون شک نیمه ی اول در مقابل فیورنتینا یکی از بی نقص ترین نمایش های یوونتوس طی هشت هفته ی پشت سر گذاشته بود و حملات یوونتوس در این نیمه به حدی بود که بانوی پیر پنج موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد.

البته نباید از درخشش فوق العاده ی دروازه بان فیورنتینا به سادگی گذشت که به تنهایی در مقابل حملات زهردار یوونتوس به خوبی مقاومت کرد و تنها یک بار مغلوب کرنر دیدنی پیرلو شد.

در این نیمه شاهد نمایش دیدنی و استثنایی اندره ا پیرلو بودیم که به خیال بعضی ها در ابتدای فصل فوتبالش تمام شده بود و اکنون متوجه اشتباه خود می شوند و او در یوونتوس دوباره احیا شده است.

نکته ی قابل اتکای یووه در نیمه اول که باعث برتری شاگردان کونته شد را می توان خط میانی سه نفره ی پیرلو - مارکیزیو و ویدال برشمرد که در بازیسازی و توپ گیری از تیم حریف فوق العاده نشان داد.

بر خلاف انتظار یوونتوس در ابتدای نیمه ی دوم با افت شدیدی رو به رو شد و نمایش فیورنتینا بر خلاف وقت اول بسیار دیدنی و قابل ستایش بود و همین موضوع سبب شده بود همه ی بازیکنان بانوی پیر در زمین خودی حبس شوند و سفید پوشان فیورنتینا از این فرصت به خوبی استفاده کردند و گل تساوی خود را به زیبایی به ثمر رساند.

بعد از تساوی شدن باز هم فیورنتینا بود که در زمین یووه صاحب توپ و میدان بود و این موضوع از نکات منفی نمایش یووه در این دیدار بود که با گذشت دقایقی پس از گل یووتیچ باز هم یووه جریان بازی را عوض کرد.

هنرنمایی په په باز هم به کمک یووه امد و بازیکن ایتالیایی بانوی پیر که در این دیدار در پست وینگر بازی می کرد با حفظ توپ فوق العاده ی خود متری را در موقعیت گلزنی قرار دارد و مهاجم گلزن یووه گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند.

بعد از گل یوونتوس بازی سرعت بالایی به خود گرفت و در دقایق باقی مانده توپ به صورت نسبی بر روی دروازه ی دو تیم بود و در این میان یووه باز هم دو موقعیت مسلم را با هنرنمایی بروچ از دست داد.

در دقایق پایانی کونته دست به تعویض های خود زد و استیگاریبیا - ده چلیه و پاتزینتزا به جای ووچینیچ - په په و ویدال به بازی امدند و این موضوع باعث شد سرعت بازی تا حد زیادی گرفته شود و ارامش بر بازی حکم فرما شد.

در نهایت یوونتوس با نمایش دیدنی خود به خصوص در نیمه ی اول موفق شد سه امتیاز حساس این دیدار را از ان خود کند و به صورت موقت به صدر جدول بازگردد.

گفتنی است الساندرو متری مهاجم گلزن یوونتوس در پایان دیدار به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.


تلاش های ما نتیجه خواهد داد
pepe5.jpg

با حرکت فوق العاده و دیدنی خود پاس گل دوم یوونتوس را برای متری فراهم کرد و از پیروزی برابر بنفش پوشان فلورانس خوشحال است. سیمونه په په هافبک ایتالیایی یووه در پایان دیدار گرفت:

"در نیمه ی اول بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و می توانستیم با دو یا سه گل از حریف پیش بیفتیم. ما باید از موقعیت های خود بهتر استفاده کنیم."

"اشتباه ما در ده دقیقه ی اول نیمه دوم بود که بازی را از دست دادیم و فیورنتینا فشار زیادی بر روی دروازه ی ما وارد کرد و می توانم بگویم ما هنگ کرده بودیم."

"منطقه ی بازی برای من تفاوتی ندارم و هر کجا مربی بخواهد بازی می کنم. ترکیب ها و تاکتیک ها وقتی خوب هستند که بازیکنان با اشتیاق در ان مناطق بازی کنند."

"مربی از من خواسته بود وقتی صاحب توپ می شوم به سمت مرکز زمین حرکت کنم و اجازه بدهم استفان بیشتر لب خط بازی کند و همین روش باعث شد من بیشتر در موقعیت قرار گیرم و به سمت محوطه حمله کنم."

"ما بر روی تاکتیک های مختلف پی از اغاز فصل ساعت ها و ساعت ها کار کردیم و حتی الان بعد از ظهر ها تمرینات سنگینی را پشت سر می گذاریم که انها باعث برتری ما هستند."

"مربی ما در گذشته به عنوان بازیکن یک قهرمان و برنده ی بزرگ بود و اکنون علاقه ی زیادی دارد تا به عنوان مربی هم یک برنده باشد. او قبل از اغاز دیدار تلاش کرد به ما روحیه بدهد و به همین دلیل فیورنتینا در 45 دقیقه هیچ کاری نکرد."


چطور مي شود در اين شرايط برنده نشد ؟!
matrinew2.jpg

هفته هاي به يادماندني اي را با گلزني با پيراهن يووه و بازگشت به تركيب ثابت تيمش سپري مي كند. دو گل به كيه وو و حالا يك گل به فيوره اغازي زيبا براي الساندرو متري ست.


متري، مهاجم گلزن يووه كه در ديدار اين تيم برابر فيورينتيا گل دوم تيمش را به ثمر رساند پس از اتمام بازي در گفت و گو با شبكه«اسكاي» گفت:زماني كه شعارها را مي شنوي، زماني كه تشويق ها را مي بيني، زماني كه هواداران را در كنار خود حس مي كني و زماني كه يك ذهنيت پيروزي داري سخت است كه بازي را از دست بدهي. ديدار امروز نيز چنين حكايتي را داشت. ما در اين بازي به دنبال پيروزي بوديم و البته شايسته آن.

مطمئنا از اينكه گل زدم خيلي خوشحالم و افسوس از موقعيت هايي كه من و هم تيمي هايم از دست داديم به وي‍ژه در نيمه نخست. البته بايد بازي را مي بستيم و زماني كه اين حركت را انجام نمي داديم حريف به سمت دروازه ما هجومي مي آورد. همه چيز خوب پيش رفت تا پيروز شديم.

متري تاكيد كرد كه اين تيم به شرايط جدول نگاه نمي كنند" درست است كه نياز است به نتايج ساير رقابت ها بنگريم اما نبايد توجه زيادي به آن داشته باشيم. بايد به نتيجه گيري خودمان اهميت بدهيم. در حال حاضر در صدر هستيم اما بايد اين شرايط ادامه داشته باشد و همين طور به آينده بنگريم و پيش رويم. "


حضور كراسيچ در جايگاه هيچ معنايي نداشت
krasic7.jpg




image.php
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
راستي يه سوال چرا ديشب با پيراهن اصلي بازي نكرديم اون رنگ صورتي خيلي تو ذوق بود
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
راستي يه سوال چرا ديشب با پيراهن اصلي بازي نكرديم اون رنگ صورتي خيلي تو ذوق بود

من فکر کنم فقط به خاطر این که تیم حریف با پیراهن اصلی بازی نکنه تیم یووه لباس صورتی را برای بازی کنار گذاشته بود ( به نظر من لباس یووه بد هم نیست ):D
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
روبی جان شما استادید و ما درس پس میدیم / بله نیمه اول با دوم اصلا قابل مقایسه نبود /
قضیه پیرهن هم احتمالا هیمن هست که جواد جان میگن. ضمن اینکه خب جا انداختنش تو خونه به فروش بیشترش هم کمک میکنه. یه جایی یه چیزی دیدم و اون اینکه ظاهرا باشگاه میخواد تا کسب اسکودتوی بعدی از این لباس صورتی برای لباس دوم استفاده کنه بیاد سالهای تاسیس با این رنگ لباس فاتح جام بشن. حالا امسال یا سالهای دیگه که امیدوارم امسال باشه. لباس جالبیه به نظر خودم. مخصوصا که اون ستاره بزرگ منو یاد اون لباس آبی رنگ سال فکر کنم 96 بود میندازه که دو تا ستاره زرد بزگ روی شونه ها بود و چه ابهتی داشت اون لباس.

خب یه خبر خوش هم دارم.
ادینزه باخت به ناپولی و ناپولی شد 14 امتیازی. لازیو هم مساوی کرد و بنا براین ما این هفته رو تنهایی و با یه اخلاف امتیاز صدر نشین هستیم.
رم باخت/ اینتر تساوی و میلان پارما رو شکست داد. هفته خوبی بود در کل برامون.
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
منم يووه رو با اين پيراهن صورتي از سالها قبل بخاطر دارم اما مساله اينجاست كه اون لباس اصلي و راه راه يه چيزي ديگه است و براي من يكي از جذابيت هايي بوده كه باعث شد در ساليان دور طرفدار اين تيم بشم

در مورد دل پيرو هم بايد بگم كه اين جور رفتار ها از مالكان يووه اصلا عجيب نيست و تازه در مورد الكس خيلي بهتر بوده رفتارشون
كلا يوونتوس باشگاهي هست كه به نظر من بهيج وجه به بازيكنان بزرگش وفادار نيست حتي اگه اونا بخوان به تيم وفادار باشند
نگاهي به ليست بزرگاني كه در سالهاي گذشته از اين تيم به تيمهاي ديگه حتي ميلان و اينتر رفتند بخوبي اين مساله رو اثبات مي كنه در حاليكه در ميلان شاهد اين هستيم كه برخي بازيكنان تا سنين بالا براي تيم با عزت و احترام بازي مي كنند .
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
خب خیلی خیلی به خودم فشار اوردم که روز بازی یا روز بعدش پست ندم.
الان هم فقط میگم من این یووه رو دوس ندارم.
پ ن : این feri khan هم تازه کشف کردم که یکی از دوستای خیلی خوبه من هستن.ولی فک کنم هنوز من و نمیشناسه :دی
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب امشب با اینتر بازی داریم تو سن سیرو.
بازی بسیار بسیار سنگینی هست و به نظر خودم ما روحیه جنگندگی داشته باشیم در برابر این اینتر میتونیم سه امتیاز رو بگیریم. منطقی اینه که تو این دربی خونی مساوی تو خونه حریف هم خوبه و کافی ولی یاد اسکودتو که میافتم نمیتونم کنار بیام. فرصت بدی نیست و با این شرایط میتونیم به برد هم فکر کنیم. سال قبل نتایج خوبی برابر اینتر داشتیم و حالا میتونیم تکرارش کنیم. یه برد داشتیم و یه مساوی و حالا وضع به نظرم یه مقداری بهتر شده. بازی ای که مقابل میلان کردیم یا نیمه اول فیوره و یا بازی پارما رو انجام بدیم راحت پیروز میشیم. مسائل حاشیه ای این بازی الان فکر کنم تو هیچ کشوری وجود نداره و این خیلی سنگین ترش میکنه. امیدوارم بازیکنهای متعصبمون از پس کار روحی تیم بر بیاند.

خب رانیری برای ما هم بوده ولی الان کلیت تیم ما تغییر کرده تقریبا و از این نظر ضربه نمیخوریم تقریبا.
اینتر حال و روز خوبی نداره و البته به نسبت اول فصل وضعش بهتر شده. میتونیم مطمعن باشیم که هر چی دارند رو خلاقیت بازیکن هایی مثل کامبیاسو/ اشنیدر و مهاجم هاشون خواهد بود. ظاهرا جولیو سزار مصدومیتی داره و شاید به بازی نرسه شاید هم از این کلک های قدیمیه. دفاعشون خوبه علی رغم امار گل خوردشون. بهر حال لوسیو میتونه تو نبرهای هوایی و زمینی خیلی برامون مشکل ساز باشه.

ترکیب اونها احتمالا این خواهد بود :
INTER (4-4-1-1): Castellazzi; Maicon, Chivu, Lucio, Nagatomo; Zanetti, Cambiasso, Stankovic, Obi; Sneijder; Pazzini.​

داور ریتزولی هست . همون که بازی با میلان هم داور بود.

از تیم خودمون خبرهایی هست که تقریبا خوبه.
ظاهرا بوفون مشکلش برطرف شده و میرسه.

کونته هم گفته این بازی هم با یکی دیگه از تیمهای لیگ هست و سه امتیاز داره. بازی با اینتر حساسیت خاص داره و ما در نظر نمیگیریم که خارج از خانه هستیم. برای حفظ روند تیمی تلاش خواهیم کرد. با توجه به تغییرات و شکل گرفتن تیم از روند رشد راضی هستم و حالا توانستیم علی رغم چند دیدار نا موفق همچنان صدرنشین باشیم. در مورد وچینیچ و عملکرد مبهم او ازش سوال کردند که گفته میرکو از نظر من عملکرد خوب داشته و من از او راضی هستم.

پیرلو: سرعتی و تهاجمی بازی خواهیم کرد.



ترکیب احتمالی ما:
JUVENTUS (4-3-3): Buffon; Lichtsteiner, Bonucci, Barzagli, Chiellini; Marchisio, Pirlo, Vidal; Pepe, Vucinic, Matri.​


ظاهرا بازی رو بارسا تی وی (همون شبکه سه سابق) پخش میکنه. ده و ربع .
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب یکی زدیم و یکی هم پشتش نزدیم.

فشار اولیه رو خوب گرفتیم / حالا فشار بیشتر میشه.
بازی خب خیلی سنگینه ولی میتونیم فقط می دونم که میتونیم.
---------------------

خب خوردیم


همین الان زدیم :دی / اون تیرک و شانس اوردیم
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تا الان البته :دی/ مارکیزیو لاو یو
خدایا ما باید ببریم این بازی رو .

اومدم بگم چه جو بدی شده که مارکیزیو زد. مرسی پسر مرسی
/////////////////////////////////////////////

ادیت دوم:
واقعا دوختیم اینتر رو/ نیمه دوم همینو بریم جلو رد خور نداره که میبریم.
اون صحنه رو مارکیزیو هم خیلی عجیب بود.

بهرحال الان به نظرم حقمون برد هست ولی نباید فراموش کرد که اختلاف فقط یک هست و یه گل بازی رو از این رو به اون رو میکنه.
==========================================

دقیقه 85
فکم قفل شده

استرس دارم :دی/

اله هم اومد

************************************************
ادیت اخر :دی
بردیم :D
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خیلی خیلی تبریک می گم برد خوبی بود :happy:

می تونستیم بیشتر هم بزنیم که نزدیم :دی , یه کمی هم داوری کلا پرت بود :دی

به هرحال مهم از دست ندادن صدر جدول بود که از دست ندادیمش:rolleyes:

زنده باد یووه:cool:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
دربی میبریم آی دربی میبریم
تو خونه و بیرون خونه میبریم


خب
اولا که اونها فشارشون بیشتر بود تقریبا ولی احساسی بودن. برو بچ ما کلا تعصب و به منطق محکم گره زدند. سفت بازی کردند و با فکر.

اصلا شکی نیست که دفاع عالی بود. خیلی خوب. بونوچی و جورجو و بارزالی و لیخت همه خوب بودند
اونها بیشتر رو استعداد فردی جلو میومدند و برنامه شون نا منظم بود. چیزی که صبح هم حدسو زدم.

میتونم به جرات بگم که بازیمون هدف دار شده. پشت هیجده و تو موقعیت حمله اونها صاحب توپ میشیم و توپ دور نمیشه و از همون شلوغی بازی سازی میبینیم. الان دیگه بالای 5 سال هست که این خاصیت رو نداشتیم.
هماهنگی بالا رفته
این توپهای لب خط بیخود خال اسمون نمیشه و کلا برنامه دار شده تیم.

نمیشه نقطه ضعف ها رو ندید ولی مهمترین نقطه ضعف تیم داره دود میشه میره هوا اونم روحیه شکننده تیم که دیگه خبری ازش نیست. تو اون جو بعد از گل مساوی خیلی حرف بود که تیم خودشو نباخت.

الان فقط باید برنامه های گلزنی مون مدون تر بشه و دائمی/ رو اتفاق نمیزنیم و باید اینو تثبیت کنیم و بعد زیادش کنیم.

خریدهامون خوب در اومد برعکس چند سال گذشته. لختشنایدر عالیه/ میرکو خوبه و ویدال هم ای بدک نیست ولی میتونه بهتر باشه. پیرلو هم که پیرلوئه.
راستی بوفون و عشقه/ برگشته عزیز دل.

بهر حال تبریک میگم و امیدوارم ادامه پیدا کنه این روند تا تو خونه جدید جام بگیریم.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان

سلام دوستان

خیلی خیلی تبریک می گم برد خوبی بود :happy:

می تونستیم بیشتر هم بزنیم که نزدیم :دی , یه کمی هم داوری کلا پرت بود :دی

به هرحال مهم از دست ندادن صدر جدول بود که از دست ندادیمش:rolleyes:

زنده باد یووه:cool:

تمام صحبتهات تایید میشه . خیلی تبریک میگم بابت برد ، اون هم در سنسیرو . اون یکی داداش جواد هم کلا فضای بازی رو جزء به جزء شرح داد . مهم اینه که بردیم و نشون دادیم در حال برگشتن هستیم به روزهایی که ازمون به ناحق گرفته شد. فقط داور چه جوری اون دروی گلر اینترو پنالتی تشخیص نداد من در عجبم.

باز هم تبریک ، ظاهرا حریف اصلی در این فصل میلان هست.

شاد و پیروز باشید
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
من هم اين برد شيرين رو به همه دوستان تبريك ميگم
انشالله امسال اينتر بره دست دو دلم خنك بشه چون از روزي كه فوتبال ايتاليا رو شناختم از اين اينتر بدم ميومد ماجراهاي باحو در اين تيم باعث شد اين نفرت بيشتر بشه و قضيه كالچوپولي هم كه ديگه اين انزجار رو به اوج رسوند

متاسفانه بازي رو نديدم ولي مهم اينه كه برديم
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

اینم از ایبترشون :دی/کلا داریم عالی میشیم/دوتا برد شیرین تو یک ورزشگاه؟!خیلی جالبه.
yes2.gif

واقعا عالی بازی کردیم.آقای مربی هم یه حالی به تماشاچیا داد و آلکس رو آورد تو.ولی این جایگاه اون نیست.
mcking.gif

مارکیزیو/پیرلو/دفاع هامون/همه وهمه خوب بودند/ولی من از بازی لیخت خیلی خوشم اومد.


تلاش برای فتح اسکودتویی دیگر
ninja.gif
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
تبریک تبریک!!:blush:

خیلی حال داد خیلی :eek:

الکس جونمم بازی کرد :wub:
 
بالا