• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
عجب عکسایی بود آقا...
دست گلت درد نکنه جواد جان واقعا که زیبا و به جا بود.بسی لذت بردیم.مخصوصا اونی که با روبرتو باجیو بود...
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام/

قابل شما رو نداشت جواد جان ساسان خان و امیر جان(من واقعا از حضورت خوشحال شدم)
ساسان جان از توضیحت درباره تماشاگران هم ممنون. واقعا حیف از اون مجله.

نظر به استقبال و البته با توجه به این که این نهم نوامبر تا ساعاتی دیگه تموم میشه و تا سال آینده تولد کاپتان نمیشه پس من یه سر دیگه تو فولدرها رفتم و یه خاطراتی رو قلقلک دادم.

البته اینها هم مثل قبلی ها در اندازه واقعی و ساده هستند که هر کدوم رو خواستید راحت بتونید بردارید.
ده تا عکس هم اتچ میکنم که از نظر خودم هرکدوم یه جلوه ای دارند.


خب اول یه چندتا عکس از باجو (بودای کوچک) و کاپتان/ گل روی امیر:
e2d4099a36944ba48084.jpg


فینال اروپا با میلان/ کنفراس قبل بازی و یه صحنه از هنر اله تو همون بازی. حیف از اون ضربه های پنالتی که در اوج بدشانسی و محرومیتها به جوانترینها رسید و باختیم
a9cb99a9071f4194a50c.jpg


درباره این عکس بگم که این یه مراسم برای انتخاب بهترین بود که الکس بخاطر قرارداد با ادیداس مجبور شده بود تو اون مراسم با کفش اسپرت ظاهر بشه و خب البته با کتو شلوار :دی البته خودش هم وقتی روی سن رفت درباره موضوع توضیح داد تا همه راحت تر و علنا بخندند.

f9764181ade14bc9adbd.jpg


بازم گلزنی به بزرگان. رئال و بایرن
fe858607477d46aca551.jpg


حذف از اروپا در برابر دپورتیوو که اون سالها خیلی قوی شده بود.
a076d47610b1463ebcc1.jpg


و این یه صحنه از اخلاق کاپتان: داره توضیح میده به داور که من توپ رو با سر زدم نه دست. یادم نیست بازی با کجا بود ولی یووه برد و داور گل اله رو که روی یه هد شیرجه ای به ثمر رسیده بود هند گرفت. تصاویر اونقدر واضح بود که من شاخ دراوردم ولی اعتراض کاپتان فقط در همین حد بود. داوری به نفع یووه!!!!

167c82dbf203481c8c40.jpg


بازدید از موسسه مبارزه با سرطان. خب کاپتان از وقتی که همه پزشکان رو بر سر بالین پدر اورد و نتیجه نگرفت و پدر رو از دست داد/ مبارزه با این بیماری سخت را با تاسیس کلینیک های مبارزه با سرطان برای کودکان در نقاط مختلف از پی گرفت و همچنان ادامه دارد. جالب اینکه سونیا اموروسو همسرش در این کار بسیار به او کمک میکنه.
e8bfacfef1b5436b89aa.jpg


گلزنی به مکزیک در جام 2002 و تقدیم گل به روح پدر. عجب جام جهانی جهنمی بود با تراپ.
9d8dfdc324c548048270.jpg


اینم آواتار من و احتمالا آواتار بعدیم که نمیدونم چه موقع باشه :دی البته یکی مثل همین که الان هست دارم با یه ژست خاص که احتمالا اونو میگذارم. بازم :دی
cfbf445f19be470498fa.jpg
2acdb0911bef4d1481f0.jpg





امیدوارم مقبول باشه/ جواد جان اخبار با شما.
 

فایل های ضمیمه

  • ALEX 0697.jpg
    ALEX 0697.jpg
    80.7 KB · نمایش ها: 6
  • ALEX 0580.jpg
    ALEX 0580.jpg
    139 KB · نمایش ها: 4
  • ALEX 0578.jpg
    ALEX 0578.jpg
    79.3 KB · نمایش ها: 4
  • ALEX 0544.jpg
    ALEX 0544.jpg
    68.8 KB · نمایش ها: 4
  • ALEX 0538.jpg
    ALEX 0538.jpg
    140.6 KB · نمایش ها: 5
  • ALEX 0370.jpg
    ALEX 0370.jpg
    95.6 KB · نمایش ها: 4
  • ALEX 0359.jpg
    ALEX 0359.jpg
    137.6 KB · نمایش ها: 4
  • ALEX 0272.jpg
    ALEX 0272.jpg
    155.3 KB · نمایش ها: 4
  • ALEX 0181.jpg
    ALEX 0181.jpg
    53.1 KB · نمایش ها: 4
  • ALEX 0089.jpg
    ALEX 0089.jpg
    31.3 KB · نمایش ها: 4

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
جواد جان هر چقدر تشکر کنم فکر کنم کم باشه. فوق العاده بود عکسهات و همینطور توضیح عکسها. بیخود نیست که یک بازیکن انقدر محبوب میشه. واقعا از همه لحاظ الگو هست.

شاد و پیروز باشید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان

اولا که ساسان جان بزرگوارید. کار کوچیکیه واقعا.( تا خون در رگ ماست....الکسی کاپتان ماست)
دوما جواد جان !!!!!!!! ابسنت؟

سوما برسیم به لیگ و بازی مهمی که با برشیا داریم. من با بازی ای که اول هفته از این تیم دیدم خیلی ازشون ترسیدم. راستش جلو اینتر خیلی خوب بودند و واقعا حقشون برد بود اونم تو سنسیرو. البته کلا تو لاک دفاعی بودند ولی خب مقاومتشون خوب بود. بهر حال ما با اونها تو خونه خودشون باید بازی کنیم و احتمالا دیگه خبری از دفاع متلق نخواهد بود. امیدوارم تو خط دفاع موفق باشیم و در این صورت برد رو بدست میاریم چون خط آتش حتما آتش خواهد کرد.
از شوت های از راه دور خیلی میترسم.

و مصاحبه ها و خبرها:

آکویلانی (که خیلی ازش خوشم میومد از زمانی که تو رم بود. خوشبختانه تو تیم جواب داده و احتمالا قرارداد قرضیش قطعی بشه) :

ملو / مصاحبه و مصدومیت :

بوفون و خبر از ماندن:


و
نتایج اخیر نتیجه تلاش کلیه مجموعه یوونتوس است

ae4fcb90d8ab4bef8846.jpg
امروز روز الکس دل پیروست و همه یوونتوسی های دنیا با ارسال پیام های تبریک 36 سالگی کاپیتان را تبریک گفتند اما به اعتقاد جیجی دل نری امروز نمی تواند تنها روز دل پیرو باشد، کاپیتانی که جشن تولد خود را در میان پیروزی ها و رکورد شکنی های ارزشمندی برگزار می کند. دل نری می گوید: او را هنوز ندیدم اما به او تبریک فرستادم، به هر حال نتایج اخیر را نه تنها او، کراسیچ و یا دل نری به دست می اورند بلکه این نتیجه تلاش مجموعه یوونتوس است. اما الکس برای ما امتیاز ویژه و مهمی ست که می تواند ارزش خاصی داشته باشد.

کسی که با این انرژی و هیجان در این سن نیز بازی می کند. ما به این چنین انگیزه ای نیاز داریم و من تصور می کنم که این خصوصیات اوست که او را از دیگران جدا می کند. یووه و دل پیرو برای ما امتیازات را حفظ می کنند. فردا دل پیرو یقینا بازی خواهد کرد.

اما برشا و جدول رده بندی، مطمئنا نخستین نگاه ما به جدول رده بندی نیست، ما خیلی خوب پیش نرفتیم و حالا به لحظاتی که در ان حضور داریم می نگریم، باید همچنان بهتر و بهتر شویم، باید مانند یکشنبه قدرتمند و خوب ظاهر شویم. برای کسب امتیازات مهم مبارزه کنیم.

فردا برشا را پیش روی داریم که می تواند دیدار مهمی را رقم زند، این تیم مصدوم ندارد و در برابر تیم های بزرگ بسیار خوب نتیجه گرفته و حالا ما باید انان را مغلوب کنیم.

مطمئنا از حالا به فکر بازیکنان داخل زمین هستم اما تصمیم نهایی را فردا خواهم گرفت. به هر حال امیدوارم کیه لینی و امائوری و ترائوره بتوانند امادگی خود را کسب کنند اما می دانم که در دیدار فردا در کنار ما نخواهند بود. امائوری همچنان به استراحت نیاز دارد و من زمانی که او امادگی کامل داشته باشد در ترکیب قرار می دهم. در حال حاضر به هیچ عنوان نمی تواند یک بازیکن مفید که میخواهد باشد بنابراین به او فرصت خواهم داد.

کوالیارلا، او نیاز داشت تا در ترکیب قرار گیرد و بازی کند و محیط و فضا را به دست بیاورد و حالا در حالی که خصوصیات ویژه ای دارد با شناخت فضا به امادگی کامل رسیده و می تواند گل های زیبایی به ثمر برساند. به تیم کمک زیادی می کند. به هر حال بازیکنانی که در جام جهانی حضور داشتند به یک شروع خوب مجدد نیاز داشتند.

باید از گروسو و صالی امیچ متشکر باشم، دو بازیکنی که در این شرایط به کمک ما امدند و بسیار خوب ظاهر شدند، هر بازیکنی که در یووه ماند برای ما مفید و موثر است و حالا این دو که هرگز خارج از گروه نبودند به نمایش خوب خود ادامه می دهند. گروسو روز یکشنبه نمایشی داشت که مورد قبول همه قرار گرفت و صالی امیجیچ نیز از زمانی که وارد زمین شد بسیار خوب بازی کرد، این دو بسیار باانگیزه نشان میدهند و انگیزه زیادی دارند.


image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

متاسفانه دیروز بازی مساوی شد و ما به یک رده پایین تر نزول کردیم بازی که اگر با برد همراه بود تیم رو به رده دوم جدول می کشوند با این حال جای بسی خوشحالیه که امتیاز ما با صدر جدول همچنان 4 امتیاز باقی ماند:دی

------------------------------
سقوط به رده پنجم جدول ( برشا 1 - 1 یوونتوس )
qua7.jpg


شاگردان جیجی دل نری سرمربی بانوی پیر بهترین فرصت را برای کاهش کامل امتیازات با تیم لاتزیو در از دست دادند و در شبی که در میان مدعیان تنها میلان موفق به کسب کامل امتیازات شد در مقابل تیم سخت کوش برشا به تساوی 1 - 1 دست پیدا کرد و با توجه به برتری تیم ناپولی یووه به رده ی پنجم جدول نزول پیدا کرد.

فشردگی بازی یووه طی هفته های اخیر و بسته بازی کردن تیم برشا را می توان از نتایج این تساوی تلخ بر شمرد و از هم اکنون تمام نگاه ها به دیدار هفته ی اینده در مقابل رم می باشد که می تواند جذابیت های بسیار زیادی در پی داشته باشد.

در نیمه اول بازی جالبی از یووه شاهد نبودیم و بانوی پیر در فاز تهاجمی بسیار ضعیف و تا حدودی کم اثر ظاهر شد. هر دو تیم به ضد حملات چشم داشتند و تیم برشا با وجود مالکیت توپ شاهد موقعیت های بیشتری بود که در خطرناک ترین صحنه شوت مهاجم ابی پوشان با تیر دروازه ی یووه برخورد کرد. البته یووه نیز در نیمه اول موقعیت های مناسبی برای گلزنی داشت که بهترین فرصت یووه ضربه ی سر هنرمندانه ی کوالیارلا بود که دروازه بان برشا به خوبی صاحب توپ شد.

در این نیمه نمی توان بازیکن برتری را در میان نفرات یووه پیدا کرد و اکثر بازیکنان بانوی پیر نمایش بسیار متوسطی را از خود بر جای گذاشتند و خط میانی یووه به هیچ وجه نتوانست انتظارات اولیه را بر اورده کند و سیسوکو - اکوئیلانی دو بازیکن میانی یووه بسیار ساکن و ایستا بازی می کردند که این مورد در خط حمله ی یووه نیز اثرات زیادی را بر جای گذاشت.

در نیمه دوم یووه توانست عمکلرد بهتری نسبت به نیمه اول نشان دهد و بر خلاف چهل و پنج دقیقه نخست پاسکاری های سریع بازیکنان یووه باعث شد تا بازی سرعت بهتری داشته باشد و اکثر حملات یووه از دو سمت کناری بانوی پیر برنامه ریزی می شد که در یکی از این حملات گروسو با گریز از خط دفاعی برشا موقعیت مناسبی برای برای کوالیارلا فراهم کند و مرد گلزن یووه با یک حرکت دیدنی دروازه ی ابی پوشان برشا را باز کند.

چند دقیقه از گل دیدنی بانوی پیر نگذشته بود که دیامانتی بازیکن تهاجمی برشا در یک حرکت انفرادی موفق شد با حرکت در عرض، دفاع یووه را به هم بریزد و با یک شوت دیدنی دروازه ی استوراری را باز کند تا بازی در کوتاه ترین زمان ممکن به تساوی کشیده شود.

پس از گل بانوی پیر سعی در کنترل بازی داشت تا بتواند با استفاده از نقاط ضعف خط دفاعی برشا این تیم را تحت فشار دهد اما بازی فشرده و بسته ی ابی پوشان این فرصت را به بانوی پیر نداد تا شاگردان دل نری در بازی خارج خانه در مقابل برشا به تساوی 1 - 1 دست پیدا کنند.

تیم برشا از نظر فنی توانایی تقابل با یوونتوس را نداشت اما تحت هر شرایطی این تساوی را گرفت.البته یوونتوس نیز در مجموع عالی نبود اما اگر این بازی در تورین برگزار می شد شاید شاهد برد پرگلی برای یووه بودیم.

با توجه به نتایج به دست امده هم اکنون تیم میلان با کسب 23 امتیاز در صدر قرار گرفته است و تیم های لاتزیو و ناپولی به ترتیب با کسب 22 و 21 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.


50 ستاره ی تاریخ یوونتوس
dellealpi1.jpg


باشگاه یوونتوس در اقدامی جالب اسامی 50 ستاره ی تاریخ این باشگاه را انتخاب و در افتتاح ورزشگاه جدید از نام های آنها بر دیوار این ورزشگاه رونمایی می کند. در همین رابطه اسطوره های بانوی پیر نظر خو را در مورد بازیکنان حاضر در تیم دلنری که می توان در آینده شاهد نام آنها در دل آلپی جدید باشیم را نام بردند: "

بونی پرتی : نام های زیادی وجود دارد و انتخاب یک نام غیر عادلانه خواهد بود ، باید منتظر بمانیم "

بریو : در دفاع ؟ کیه لینی ، وی ثابت کرد که DNA یوونتوس را در خود حمل می کند "

بوفون : کیه لینی و مارکیزیو و در سال های آینده بازیکنان دیگری نیز خواهند بود "

کاوزیو : مارکیزیو ، در یوونتوس پرورش یافت و یوونتوس در خون وی جریان دارد "

ویورینی : " کیه لینی و مارکیزیو "

جنتلیه : " کیه لینی وارد تاریخ خواهد شد و نام وی در کنار نام ما در ورزشگاه جدید نقش خواهد بست "

مونترو : " اگر همانگونه که ما به پیروزی می رسیدیم وی نیز به پیروزی برسد و من آرزو می کنم که این اتفاق بیفتد ، کیه لینی خواهد بود "

پروتزی : " کراسیچ ؟ ایتالیایی ها را ترجیح می دهم ، کیه لینی و مارکیزیو "

راوانلی : " کراسیچ توانایی این کار را دارد "

نستور فرزند اسطوره ی بزرگ سیووری : " ستاره ی فلیپه بونی پرتی را در کنار ستاره ی پدر بزرگش مشاهده خواهید کرد "

تاکونی : " کیه لینی و مارکیزیو "

گفتنی است روزنامه ی توتو اسپورت امروز اسامی 50 بازیکن برتر یوونتوس را برای حک شدن نام ان ها بر روی ورزشگاه دل الپی منتشر کرد :

Michel Platini - Carlo Parola - Paolo Rossi - Sentimenti IV - Umberto Caligaris - Giuseppe Furino - Stefano Tacconi - Alessandro Del Piero - Paolo Montero - Antonio Conte - Roberto Baggio - Gianluigi Buffon - Gianluca Pessotto - Zibì Boniek - Raimundo Orsi - Romeo Benetti - John Hansen - Luis Del Sol - Roberto Bettega - Zinedine Zidane - Jonh Charles - Angelo Peruzzi - Pietro Anastasi - Mauro Camoranesi - Angelo Di Livio - Virginio Rosetta - Gaetano Scirea - Giampiero Boniperti - Antonello Cuccureddu - Pietro Rava - Sandro Salvadore - Alessio Tacchinardi - Marco Tardelli - Claudio Gentile - Antonio Cabrini - David Trezeguet - Omar Sivori - Moreno Torricelli - Didier Deschamps - Borel II - Sergio Brio - Giampiero Combi - Carlo Bigatto - Fabrizio Ravanelli - Franco Causio - Pavel Nedved - Dino Zoff - Ciro Ferrara - Gianluca Vialli​


به جدول سری آ توجهی نداریم
delneri_brescia_10novembre2010_cover.jpg



جدول سری A
80221635328601521264.jpg



image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب این تیم برشا واقعا سختکوش بود. انصافا که گل خفنی خوردیم و خوشحالی گلمون رو خیلی زود تلخ کرد.
باید به هفته آینده امیدوار بود / من از بازی دیشب خیلی میترسیدم ولی رم رو مطمعنم.با شکست رم و تساوی میلان و اینتر اوضاع جدولی خوب میشه.
وضعیت مصدومین هم بهتر شد و تا بازی با رم امائوری و ملو رو هم خواهیم داشت.

خیلی خوشحال شدم که اسم تاکیناردی هم تو لیست 50 بازیکن هست. من واقعا دوسش داشتم. و البته کونته یه چیز دیگه ای بود. واقعا 50 نفر انتخاب شدند خیلی سخته.

و یه سوال:
چرا اون دو هفته قبل که همه تو حذفی بازی کردند ما بازی نداشتیم؟ نکنه حذف شدیم من خبر ندارم
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
bacheha nabinam topic rafte paiin.?
javad ha kojan masalan emshab ba roma bazi darima
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان
رضا جان مخلصم شاکی نشو حاجی. :)
-------------------------------------------------------------
یوونتوس و رم:

شنبه 22 آبان 1389 ساعت 23:15 به وقت تهران
مکان : استادیوم المپیکو تورینو
سری آ ایتالیا
صد و هفتادمین مصاف بیانکونری و جالوروسی سرزمین چکمه ای به میزبانی ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد، رقابتی تاریخی که تاکنون 79 پیروزی؛ 49 تساوی، 41 شکست، 262 گل زده و 183 گل خورده را در کارنامه یووه می بیند. در این میان 152 بازی در سری ا برگزار شده که در این مسابقات نیز یوونتوس به 71 پیروزی، 45 تساوی، 36 شکست، 236 گل زده و 167 گل خورده را از ان خود کرده، در ده دیدار اخیر دو تیم 6 پیروزی، 2 تساوی، 2 شکست، 21 گل زده و 11 گل خورده به نام بیانکونری ثبت شده، فصل گذشته یووه دیدار رفت با با نتیجه 3 بر یک از ان خود کرده و در بازی برگشت دو بر یک مغلوب قرمز و زردهای ایتالیا شد. برتری 4 بر یک بیانکونری در فصل 2009 نیز یکی از پر گل ترین دیدارهای دو تیم در سال های اخیر بود. تاکنون یوونتوس 76 بازی را میزبانی کرده که توانسته به 48 برتری ( اخرین پیروزی خانگی در تاریخ 1/11/2008 با نتیجه دو بر صفر)؛ 20 تساوی ( اخرین تساوی خانگی در تاریخ 25/3/2006 با نتیجه یک بر یک )؛ 8 شکست ( اخرین شکست خانگی در تاریخ 23/1/2010 با نتیجه 2 بر یک ) 145 گل زده و 55 گل خورده دست یابد. در میان بازیکنان فورینو با 14 بازی در صدر بیشترین تعداد بازی ایستاده و الکس با 13 بازی در رتبه بعدی ست و با 8 گل زده صدر جدول گلزنان یووه در این دیدار را ان خود کرده است.

-------------------------------------------------------------------------
خبرها :
اله و توتی:

عمو دل نری:

اله به فیلیپو اینزاگی/همبازی سابق(مرد آفسایدی و خوش شانس از نظر من)

یاکوینتا که من دوست دارم بگم یاکینتا :دی قشنگتره.


اکویلانی/ ستاره دوباره متولد شده در یووه:

رانیری و

اینم خبری از امائوری که ..... بله دیگه


میلان در یووه : چه شود!؟ جرقه

نبودن در لیگ قهرمانان و

-------------------------------------------------------------------
نهایتا فکر میکنم ما پیروز بشیم. امسال با تیمهای بزرگ خوب جنگیدیم. امیدوارم نبود کراسیچ اذیتمون نکنه و ملو بدرخشه. مومو سیسوکو هم اگه بود همون هافبک دفاعی دوست داشتنی خودم باشه. خط حمله کامله و تو دفاع هم چیهلینی برگشته و خیلی کمبود نداریم البته ستاره جونمون خودشه یه تیمه. فکر نکنم زیاد مشکلی داشته باشیم من فقط از بوریلو و ووچینیچ یه کم نگرانم که خطری هستند.
به امید پیروزی

image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

رضا جان حاضری ما هم رد کن:دی:D
جواد جان برای گذاشتن آخرین اخبار ممنون .:happy:

به نظر من هم رم در برابر یووه حرفی برای گفتن نخواهد داشت ( گوش شیطون کر:دی):cool:
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
eyval.shadidan mokhlese joftetoon hastam dadasha.
ishalla leheshoon mikonim:D
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
:(
gole zeshty zadan.
va baz ham khoshhalie nefrat angize totti.
doostan ie soal daram.
vaghty krasich nist chera dell nery az delpiero estefade nemikone?iani asan ie fantesy baz ham nabayd too zamin bashe?
vali qualiarella chesheman ra gereft:)
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خوب مثل این که قراره داوری ها توی هر بازی به ظرر ما باشه!!!

به نظر من که یووه بازی خوبی انجام داد و حتی اگه کمی خوش شانس بود الان با اختلاف گل بازی رو برده بودیم , امیدوارم با توجه به مساوی یووه نتیجه دربی میلان هم بمساوی بشه.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
دو تا بازی ، دو تا مساوی پشت سر هم :( اصلا برای یووه خوب نیست. کاری هم ندارم حریف رم هست یا هر تیم دیگه ای. این تیم نباید توی خونه این مدلی امتیاز از دست بده. :f34r:

شاد باشید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
به نظرم بازی خوبی نبود.
اگه قرار باشه بگیم یه تیم باید برنده میشد حق ما بود ولی خب بازی مساوی شد.
نیمه دوم خیلی بی تفاوت بازی کردند.
اون پنالتی خیلی مضحک بود. و به نظر من مسبب گرفتنش فقط اعتراضات رمی ها ها بود. به نظرم کلا اومده بودند هوچی گری کنند. خیلی بدم اومد از رفتارشون که بیخود بازی رو به سمت جنجال بردند و البته این یه حربه هست وقتی تیمی ضعیف تر باشه.
بی شک کیه لینی عالی بود و بعدش کواگلیارلا. یاکینتا گل خوبی زد ولی به غیر اون دیگه ضعیف بود. البته دو تا آفساید خیلی غلط هم گرفت داور که یکیش مرگبار بود.
بهر حال همونطوری که ساسان عزیز هم اشاره کرد ما دو بازی مساوی کردیم و این خیلی بده. همینجاهاست که تیم عقب میمونه و یا فرصت جبران رو از دست میده. منم امیدوارم دربی میلان مساوی بشه و به نظرم مساوی هم میشه.

بازم حیف که بازی راحتی رو از دست دادیم.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان عزیز

خب بعد از بازی با رم که بازم باید افسوسم رو اعلام کنم بریم پی ادامه لیگ. خب ما هنوز چهارم هستیم با این تفاوت که اینتر هم که پنجم هست با ما هم امتیازه و اگه دو بازی اخر رو برده بودیم الان 24 امتیازی بودیم و سوم. فاصله با میلان صدر نشین به 6 رسیده و ناپولی بالا کشیده و البته رم و لازیو دوباره جون گرفتند.
بازی با جنوا شنبه خواهد بود و در خانه حریف. ایشا.. که با برد همراه بشه. این هفته میلان تو خونه با فیورنتینا داره و لازیو با پارما تو زمین پارما. رم تو خونه با اودینزه داره و اینتر باید بره به شهر ورونا و با کیه وو بازی کنه. بازیها طوری هست که اگه پیروز بشیم از لحاظ جدولی انتظار بهبود وضعیت رو داشته باشیم. به نسبت حریفمون بهتره.

و اما اخبار یووه

تا حالا فکرشو کردی، چه خوب میشه که برگردی
6e1048209b9946348ed5.jpg

مطمئن باشید در یووه خواهم ماند

بدون شک تمامی طرفداران بانوی پیر منتظر بازگشت جیجی بوفون سنگربان افسانه ای خود هستند و شایعات اخیر پیوستن وی به تیم های انگلیسی نگرانی های شدیدی را در میان تیفوسی های تورین به وجود اورده است اما جیجی در مصاحبه ی جدید خود به تمامی شایعات پاسخ داد:

"در شرایط فعلی میلان شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی سری آ می باشد. یووه اگر بتواند با اختلاف 3 - 4 امتیاز پشت سر دیگر تیم ها قرار بگیرد می توان گفت فصل موفقی را پشت سر گذاشته ایم اما اگر فاصله ی ما به 18 امتیاز برسد بعنی با یوونتوس واقعی فاصله ی بسیار زیادی داشته ایم."

"یوونتوس در حال حاضر شرایط متفاوتی دارد و به نظر می رسد در حال پیشرفت سریع می باشد و این درحالی است که تیم ما جوانان زیادی در اختیار دارد که می توانند اینده ی خوبی برای ما رقم بزند."

جیجی در پایان به وضعیت خود در یووه اشاره کرد و گفت: "بدون شک من در ژانویه به تمرینات بازخواهم گشت و فعالیت خود را ادامه خواهم داد.

--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
دیشب تو نود صحبت از سیگار برگ قهرمانی و این حرفها شاد یاد پیر مرد مو نقره ای افتادم و گفتم تو مرام بیانکونری جماعت نیست که یادی از دیروزش نکنه.
تقدیم (یه عکس هم اتچ شده که موقع جام جهانی تو ایتالیا گذاشتم. اگه ندیدید از دست ندهید.):
048f89e4c8024b11a7b9.JPG



image.php
 

فایل های ضمیمه

  • tmpphpliyjjz1.jpg
    tmpphpliyjjz1.jpg
    788.4 KB · نمایش ها: 1

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

وای که چقدر دلم برای بوفون تنگ شده , خدا کنه با آمادگی کامل برگرده:rolleyes:
چند خبر از تیم:
------------------------------------

به دنبال پایانی با افتخار هستیم
alex8.jpg


یکی از اهداف ما به اتمام رساندن فصل با افتخار و غرور است، کاپیتان دوست داشتنی یوونتوسی ها با بیان این جمله دورانی که بانوی پیر در ان به سر می برد را قابل قبول و خوب خواند و تاکید کرد که در رقابت های سری ا و لیگ اروپا به نتایج درخشان و خوب فکر می کنیم و می خواهیم با قدرت به راه خود تا پایان ادامه دهیم و ناکامی های فصل گذشته را به فراموشی بسپاریم.

الکس در خصوص شرایط خود نیز گفت: خوب هستم و برای من اینکه می توانم بازی کنم و در امادگی به سر می برم بسیار خوشایند است. من 18 سال است که در تورینو زندگی می کنم و فضا و محیط تورینو را بسیار هیجان انگیز و زیبا دیده و می بینم.

مطمئن لیگ اروپا و موفقیت در سری ا از اهداف ما به شمار می رود و می خواهیم فصل اتی در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم، این هدف بزرگ ما محسوب می شود، می خواهیم فصل را با افتخار و غرور به اتمام برسانیم و رضایت هواداران مان که همیشه در کنارمان بودند و هستند را جلب کنیم و انان را خوشحال و خرسند.


کراسیچ به دیدار مقابل جنوا نخواهد رسید
krasic3.jpg


در استانه ی دیدار مقابل جنوا در هفته ی 13 سری آ باشگاه های ایتالیا به نطر می رسد یوونتوس می بایست این هفته نیز بدون میلوش کراسیچ ستاره ی صرب خود به میدان برود.

بر اساس خبرهای روزهای گذشته انتظار می رفت کراسیچ در دیدار مقابل جنوا حضور خواهد داشت و دل نری می تواند برای دقایقی از وی استفاده کند اما پس از انجام تست ام ای ار مشخص شد وی نیاز به استراحت بیشتری دارد و نام وی برای سفر به ماراسی رد نخواهد شد.

در طرف دیگر کلودیو مارکیزیو و فابیو گروسو دو بازیکن مصدوم یووه حضور دارند که انها مشکلی برای دیدار مقابل جنوا نخواهند داشت و دل نری می تواند انها را برای دیدار مقابل جنوا دعوت کند.

گفتنی است سیسمونه په په دیگر بازیکن یووه حضور دارد که به دلیل محرومیت نمی تواند در این دیدار بانوی پیر را همراهی کند.

دیدار تیم های جنوا - یوونتوس یک شنبه 30 آبان 1389 ساعت 15:00 به وقت تهران برگزار خواهد شد.​


قرارداد انها را نهایی خواهیم کرد
quagliarella_17settembre2010_cover3.jpg


نمایش فوق العاده ی دو بازیکن قرضی یووه یعنی کوالیارلا و آکویلانی به حدی قابل ستایش و ایده ال بوده که ماروتا مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس از رسمی کردن قرارداد انها خبر داد:

" آنها ( کوالیارلا و آکویلانی ) اکنون بصورت قرضی در اختیار ما هستند ، البته آنها نمایش بسیار خوبی را از خود نشان می دهند و این برای ما کافی خواهد بود تا قرارداد آنها را نهائی کنیم "

هدف یوونتوس در این فصل :

" این فصل ، پیروزی تیم یعنی بکار بردن تمام توان خواهد بود ، ما امیدواریم که در پایان فصل نتیجه ی تلاش ها و کار خود را به بهترین شکل دریافت کنیم ، شش امتیاز اختلاف با میلان ؟ من نگران نیستم چرا که رم در فصل گذشته نشان داد که بهبود یافتن غیر ممکن نیست."

" اودینزه نیز در این فصل با پیشروی در رده بندی این نکته را اثبات کرد ، لاتزیو ؟ یکی از مدعیان کسب اسکودتو خواهد بود ، کاسانو؟ گذشته ی سامپدوریا را تشکیل دادیم ، من برای آنچه که برای آنتونیو پیش می آید متاسفم چرا که عدم وجود وی احساس می شود "​


همسیک در ازای امائوری - سیسوکو ؟
amauri-hamsik-hamsik.jpg






image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بی پایان.
و مخلص همه یوونتوسی های عزیز

جواد جان این همسیک به نظر من فوق العاده هستش ولی نمیدونم به سیستم بازی یووه بخوره یا نه. ولی تو جام جهانی که خیلی خوب بود.

خب تو اخبار از مصدومیت طولانی آمائوری که احتمالا به فروشش هم منجر بشه داریم تا بیانات عمو دلنری و همینطور خبرهای نقل و انتقالی .

aacc9e53da674c3e94d1.jpg
مصاحبه کامل دلنری رو لینک ندادم که همینجا باشه / البته چون طولانی بود لای گیره میره :دی
مصاحبه ی تفصیلی دل نری با توتو اسپورت
در روزهای اخیر بارش های شدید باعث شده است که تیم در زمین سرپوشیده به تمرین بپردازد ، دلنری در ابتدای گفتگوی خود به این نکته اشاره می کند و در ادامه به تمام موارد مربوط به یووه اشاره می کند:

" اکنون از شما درخواست می کنم که صحبتی از وجود رطوبت فراوان در وینوو به میان نیاورید چرا که بارش باران در هر مکانی وجود دارد و برای اینکه این را خواهم گفت از شما معذرت خواهی می کنم اما من موافق این نیستم که در این موضوع جنجال بوجود آید."

"اما در مورد اینکه چه اتفاقی در اسپال ، پارما یا بولونیا خواهد افتاد به بعضی جریان های تاثیر گذار در طول چند سال باز می گردد مانند سرعت و خستگی ناشی از فشردگی بازی ها ، آیا می خواهید بدانید که علت این مصدومیت ها چیست ؟."

"تابستان ، با برنامه ریزی خوب در تابستان می توانید نتیجه ی دلخواه را بدست آورید ، ابته من نمی گویم که بازی های تدارکاتی کمتری انجام شود بلکه مسافرت ها کاهش یابد چرا که مسافرت های کم ، خستگی کمتری را نیز بهمراه خواهد داشت ، با فعالیت بیشتر در این سه یا چهار هفته مصدومیت ها کاهش خواهند یافت ، ما در فصل جاری مصدومیت های ماهیچه ای را کاهش دادیم اما از طرفی دیگر مصدومیت های ناشی از برخوردها بیشتر شدند "

چرا ؟

" می توانید اینگونه برداشت کنید که شدت و خشونت موجود در بازی ها افزایش یافته است ، مصدومیت های ناشی از برخوردها ، توانایی و جنگندگی بیشتری را به تیم تزریق خواهد کرد ، در واقع هر دیدار تاثیر بسیار زیادی در ما خواهد گذاشت چرا که بسیاری از این برخوردها می توانست که بدون مصدومیت باشد اما عکس این اتفاق برای ما اتفاق افتاده است "

بعد از چهار ماه و نیم ، آیا این همان یوونتوسی است که شما آرزوی آن را داشتید ؟

" نمی خواهم بگویم که ما هنوز در مراحل ساخت تیم هستیم چرا که اینگونه نیست ، اما ما در حال پیشرفت مستمر هستیم و این در حالیست که ما مصدومیت ها و فشردگی دیدارها را نیز باید در نظر بگیریم که این کار ما را دشوار می کند اما با توجه به این ما به پیشرفت های خود ادامه دادیم و بهبودی خط دفاع این نکته را اثبات می کند ، در آغاز فصل و در 5 بازی ابتدایی ما 9 گل دریافت کردیم اما اکنون و در 7 بازی اخیر ما تنها 4 گل دریافت کردیم ، از نظر نتایج نیز می توانستیم که 4 امتیاز بیش از این داشته باشیم "

امتیازهای از دست رفته در دیدارها ؟

" نمی توانم بطور دقیق بگویم ، اما بنظرمن در دیدار برابر برشا و رم هنگامی که ما پیش افتادیم ، می توانستیم از پیشروی خود محافظت کنیم ، همچنین من اعتقاد دارم که ما در بازی برابر سمپدوریا ، بولونیا و باری امتیازهای فراوانی را از دست دادیم ، ما نتوانستیم که در بهترین شرایط از فرصت استفاده کنیم و گل های دیوانه واری را دریافت کردیم ، مانند گل دوناتی در بازی برابر باری که از بین پاهای مدافعان وارد دروازه شد یا مانند گل دیامانتی ، اینها گل های دیدنی و بزرگی شمرده می شوند که بازیکنان بزرگی نیز آنها را وارد دروازه کردند."

"هنگامی که اینگونه توپ را شوت می کنید دو راه وجود دارد ، یا اینکه توپ با فاصله ی فراوان پرواز می کند یا به بهترین شکل وارد دروازه می شود ، در مجموع ما امتیازهایی را بدست آوردیم که مستحق آنها بودیم البته با توجه به شروعی که داشتیم که چندان خوب نبود ، نتایجی که باعث هیجان و شور در نزد ما شد به دیدار برابر تیم های بزرگ باز می گردد با توجه به اینکه ما تنها میلان را شکست دادیم و با اینتر و رم مساوی کردیم "

با توجه به دیدارهای پیش رو ، تیم چگونه پیشرفت خواهد کرد ؟

" با آرامش ، چرا که این کار به آرامش نیاز دارد تا بتوان آن را درک کرد و این باید در ذهن بازیکنان جا افتاده باشد ، در این مدت بسیار خرسند شده ام بویژه هنگامی که می شنوم که بازیکنان می گویند اشتباه خود را درک کرده ایم."

"برای مثال ما دیگر بسیاری از مشکلی را که در ابتدای فصل ما را آزار می دادند را مشاهده نمی کنیم و این یعنی اینکه مشکل ما برطرف شده است ، ما بازیکنانی در اختیار داریم که سرعت و حرکت در عمق را در خط حمله بوجود آوردند و این در خط حمله بسیار مهم است ، بدون شک ما باید جنگندگی بیشتری داشته باشیم بویژه در خط میانی و حمله ، با صبر به اهداف خود خواهیم رسید و ما در مسیر درست گام بر می داریم "

بنظر می رسد که آکویلانی روش بازی در خط میانی را تغییر داده است ، آیا این نکته تاثیر مثبت خواهد داشت ؟

" بله ، و این به لطف خستگی ناپذیری و مهارتی است که پاهای وی حمل می کند ، وی از جمله بازیکنانی نیست که به دیگر هم بازی ها اهمیت کمتری بدهد ، باید از وی قدردانی کنم بویژه اینکه وی همواره بازیکنانی را که در خط حمله شرکت می کنند را تغذیه می کند و آنها می توانند از مهارت ها و امکانیات فراوان وی استفاده کنند "

په په همواره فضای خنده و نشاط را برپا می کند ، آیا سابقه داشته است که شما را خندانده باشد ؟

" اکنون وی باعث شد که من خرسند باشم ، وی مهربان است اما برای تیم همواره یک مهره ی مهم محسوب می شود و روز شنبه یکی از برترین بازیکنان بود ، من پیش بینی این را کرده بودم ، پس از سپری کردن تابستان دشوار همراه با آتزوری در جام جهانی و پس از آن استراحتی کوتاه ، ما وی را راهی میدان کردیم ، اکنون وی توانست وظایف خود را بپذیرد و هضم کند و از لحاظ کمی و کیفی مفید باشد "

بازیکنان جوانی که در روزهای اخیر بکار گرفته شدند مانند نفس کشیدن در هوای تازه می مانند ؟

" آنچه که بسیار مهم است این است که نباید آنها را بزرگ جلوه داد چرا که باید پاهای آنها بر روی زمین بمانند ، سورنسن بازیکن قدرتمنی است و در نخستین بار که وی را در تمرینات مشاهده کردم به این نتیجه رسیدم که وی بازیکنی با تحرک بالا در خط دفاع است ، سورنسن از لحاظ دفاعی بازیکن پخته ای است و علاوه بر این وی مسئولیت پذیر است "

وضعیت مارتینز همچنان نامعلوم است ؟

" برای وی متاسفم چرا که وی بازیکنی با مهارت بالاست ، همچنین من برای دچلیه که نسبت به مارتینز مدت بیشتری در اختیار من بود نیز متاسف هستم ، من به وی ایمان دارم و مطمئن هستم که وی به آتزوری راه پیدا خواهد کرد "

نظر شما در مورد دلپیرو چیست ؟

" وی بازیکنی است که به خوبی کار خود را انجام می دهد ، در روزهای اخیر ما بسیاری از بازیکنان خود را از دست دادیم اما احساس مسئولیت دلپیرو نیز بیشتر شد و از این جهت ما خرسند هستیم ، ما باید صرف نظر از اولویت ها بازیکنان را در متن مجموعه و با توجه به توانائی هایشان بکار گیریم "

کراسیچ ، آیا همچنان باید به مقایسه های وی با دیگرا بازیکنان پرداخت ، در نقش بازیساز بکار گرفته خواهد شد ، فضاها را پوشش می دهد یا با جنگندگی زیاد و خستگی ناپذیر خواهد بود ؟

" باید از دو جهت به بررسی این مساله بپردازیم و پرداختن به آن از یک بعد کافی نخواهد بود چرا که وی از سرعت و توان فیزیکی بالایی برخوردار است و ما با توجه به وضعیت مدافعان پیش روی وی سعی خواهیم کرد تا از این نکته استفاده کنیم به گونه ای که توپ را برای مهاجمان ارسال کند اما کارهای کراسیچ غریزی است."

"برای مثال هنگامی که مهاجمان در انتظار ارسال توپ هستند وی ترجیح می دهد که مدافعان را جا بگذارد با این حال وی توانایی این را نیز دارد که با استفاده از حرکت های سریع خود فضاهای باز را پیش روی دیگر بازیکنان قرار دهد ، می توان گفت که یک بازیکن جنجالی است ، برای مثال هنگامی که از نزدیکی نیمکت عبور می کند وی را صدا میزنم اما هنگامی که در جهت مخالف باشد وانمود می کند که فریادهای من را نمی شنود ( دلنری پس از این جمله می خندد ) "

آیا هدایت و سرمربیگری یوونتوس از آنچه که توقع داشتید دشوارتر بود یا آسان تر ؟

" یک رویا بود که به حقیقت تبدیل شد ، با 14 میلیون هوادار احساس مسئولیت سنگینی می کنم ، من در سن و سالی به اینجا آمدم که توانائی درک بسیاری از چیزها را داشتم علاوه بر این از تجربیات زیادی نیز برخوردار بودم ، و در پایان کار باید دریافت که همواره همین بازیکنان و همواره همین رختکن از زمان آغاز بکار با " ترامو " تا رسیدن به یوونتوس تشابه فراوانی دارند هر چند که مهارت ها و اهمیت ها مختلف باشد."

"هر کس که همواره در بازی بکار گرفته نشود خرسند نخواهد بود ، بنابراین این طرز تفکر همواره موجود است ، و شاید من این نکته را بیشتر درک می کنم با توجه به اینکه من یک بازیکن بزرگ نبودم و بیشتر بر روی نیمکت قرار داشتم و همواره در رابطه ای که با مربی داشتم هوشیار بودم و به همین دلیل است که بازیکنان عادی همواره مربیان بزرگی می شوند ، در حالیکه بازیکنان بزرگ اندکی توانسته اند مربیان بزرگی شوند و آن هم به این دلیل است که برای کسی که همواره در حال بازی کردن است بسیار دشوار خواهد بود که یک بازیکن نیمکت نشین را از نظر روانی درک کند ، برای تاکیید بیشتر بر این نکته می توان نگاهی به مربیان بزرگ حاضر در سری آ مانند آلگری – رانیری – پیسولی – بالاردینی و ... انداخت که همگی بازیکنان سطح متوسطی بودند "

آیا میلان اکنون گزینه ی نخست برای کسب اسکوتو خواهد بود ؟

" از نظر من میلان مدعی نخست است ، آنها تیم سخت همراه با بازیکنانی با مهارت و خلاقیت بالا در خط میانی در اختیار دارند و علاوه بر همه ی اینها آنها ابراهیموویچ را نیز در اختیار دارند "

آیا شکست های اینتر غافلگیر کننده بود ؟

" خیر ، به هیچ وجه ، آنها با مصدومیت های فراوانی دست به گریبان بودند و از لحاظ بدنی این تیم تحلیل رفته است و بازیکنی با توانایی فیزیکی و تکنیک بالا مانند بالوتلی را نیز در اختیار ندارند ، در فصل گذشته از لحاظ روانی و ذهنی فشار زیادی را متحمل شدند چرا که فصل پیش به مانند فتح جام جهانی برای آنها بود علاوه بر این آنها باید در جام جهانی باشگاه ها نیز شرکت کنند ، بازگشت تمام بازیکنان از مصدومیت نیز بسیار دشوار خواهد بود اما از لحاظ تیمی آنها هنوز هم توانایی بالائی دارند و در دربی آنها تلاش های زیادی انجام دادند البته با توجه به غایبان زیاد ، باید بگویم که اشنایدر نیز مانند فصل پیش نیست "

نظر شما در مورد بنیتز ؟

" هر کسی که به اینتر می آمد خود را در وضعیت بسیار وحشتناکی می دید ، به این دلیل که سوال این خواهد بود که چگونه خواهید توانست بهتر از فصل پیش باشید ؟ و چه بپذیریم چه نپذیریم مقایسه ها همواره وجود دارد ، و این مساله به بنیتز تعلق ندارد "

آیا پیش بینی یک رقابت و جدال سخت بین یوونتوس و میلان را می کردید ؟

" طبیعی بنظر میرسد ، بنظر من آگونه که گالیانی می گوید ماروتا میلان را متهم نکرد ، وی فقط یک مثال زد آن هم از روی تصادف ، چرا که هر دو صحنه متشابه بودند و تنها قصد مقایسه داشتیم ، گالیانی چنین برداشت کرد که به میلان توهین شده است اما هرگز به مفهوم سخنان ما نرسید "

با توجه به وضعیت موجود آیا این بهترین فرصت برای کسب اسکودتو نیست بویژه پس از ضعف اینتر و شکست میلان ؟

" از دید روزنامه می توان گفت که بله ، همه چیز مهیاست "

از نظر سرمربی یوونتوس ؟

" شاید همینگونه باشد ، اما نه بدلیل شکست دادن میلان چرا که لیگ به پایان نرسیده است و تیم ها نزدیک به هم هستند و یوونتوس با این مجموعه بازخواهد گشت ، در واقع من از بکار بردن کلمه ی اسکودتو متنفرم ، اکنون می گویم که ما تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج انجام خواهیم داد و این یعنی اینکه ما از قرار گرفتن در این رده از جدول راضی نیستیم "

آیا رقابت های لیگ اروپا شما را آزار می دهد ؟

" در ابتدای کار چنین بود ، اکنون دیگر چنین نیست چرا که ما می خواهیم برای پیروزی به لهستان برویم و منچستر سیتی را در تورین شکست دهیم ، در حال حاضر ما راهی جز پیش روی در این رقابت ها نداریم ، این قهرمانی برای کسب تجربه ی بازیکنان جوان ضروری خواهد بود "

در ژانویه به مدافع نیاز خواهید داشت یا مهاجم ؟

" نمی دانم ، کار بسیار پیچیده ایست ، چرا که خط دفاع مانند سایر نقاط نیاز به بهبودی از نظر مهره دارد البته با توجه به اینکه ما می خواهیم که این فصل را با بهترین شرایط به پایان رسانیم ، اکنون برای بررسی وضعیت مدافعان باید تمام جوانب را در نظر گرفت چرا که اگر ما لگروتالیه ، گریگرا و دچلیه را در اختیار داشته باشیم می توان گفت که دفاع بدون نقصی خواهیم داشت ، در خط میانی همه چیز متوازن و رو به راه است و اگر قرار باشد باشگاه پولی خرج کند بهتر است آن را به مراکز خیریه ارسال کند ، اضافه شدن یک بازیکن کار را بسیار سخت خواهد کرد بویژه اگر تیم از لحاظ تاکتیکی هماهنگ باشد "

آیا به یک مهاجم که در یک فصل 20 گل را برای شما بزند نیاز ندارید ؟

" ما در ایتالیا برترین و خطرناکترین مهاجمان را در اختیار داریم ، اگر بازیکنی با 20 گل زده وارد تیم شود نخواهد توانست مانند دیگران مفید باشد ، منظور من این است که موقعیت ها و گل ها همواره وجود دارند و برای من مهم نیست که چه کسی آنه را بثمر می رساند ، مشکل ما در زدن گل نیست چرا که مهاجمان ما در فرم خوبی هستند "

آیا پاستوره در 4-4-2 شما جای خواهد داشت ؟

" بدون شک ، بعنوان مهاجم دوم ، وی یک بازیکن با استعداد بسیار بالایی است بویژه اگر در میانه ی تیم بکار گرفته شود و این غریزی خواهد بود و نیازی به آموزش نخواهد داشت ، می توانم از پاستوره بمانند دونی در 4-4-1-1 استفاده کنم یا در صورت دو وینگر فوق العاده در 4-2-4 "

نظر شما در مورد کاسانو ؟

" سال گذشته را با آنتونیو تجربه کردم ، اکنون ما رابطه ی بسیار خوبی داریم و بیشتر وقت ها با هم صحبت می کنیم ، وی ستاره ی بزرگی است و می تواند برای یک تیم امتیاز تلقی شود ، اکنون ما باید از بزرگ شدن این جریان که خارج از فوتبال است جلوگیری کنیم چرا که این مساله تیم را تحت تاثیر قرار می دهد "

چه چیزی باعث بوجود آمدن این روحیه در تیم شد ؟

" قبل از هز چیز دیگر مدیران ، چرا که آنها تمام تصمیم ها را می گیرند ، و پس از آنها کادر فنی و بازیکنان ، ما از اردوی تابستان شروع به کار کردیم و این انگیزه و روحیه ی تیمی را به تمام بازیکنان چه با تجربه ها و چه جوان ها تزریق کردیم ، البته این برابر در قبل وجود نداشته است ، من به آنها اعتماد کردم و این باعث شد که آنها من را قبول کنند و به من اعتماد کامل داشته باشند "

تحول و پیشرفت ملو را جگونه ارزیابی می کنید ؟

" من بصورت مستقیم با وی صحبت می کنم و فلیپه نیز برای این کار من ارزش قائل است ، ما همواره باید با همدیگر بصورت شفاف برخورد کنیم ، برای آنکه نکته های مورد نظر خود را اعلام کنید کافیست که زمان و راه مناسب را انتخاب کنید "

بوفون گفته است که در ژانویه بازخواهد گشت ؟

" خیلی خب ، در ژانویه به تیم ملحق خواهد شد سپس سرمربی هر کس را که آماده تر است به میدان خواهد فرستاد "

مثل اینکه بوفون از درخشش استوراری غافلگیر شده است ؟

" هنگامی که فهمیدیم که بوفون برای مدت زیادی از ما دور خواهد بود ، با تمام احترامی که برای منینگر قائل هستم اما من و ماروتا به دنبال گزینه های مورد نظر رفتیم ما دریافته بودیم که باید در زمین و رختکن به ثبات برسیم ، اکنون ما یم مجموعه ی فوق العاده هستیم که فرهنگ جدیدی نیز در حال جا افتادن در میان ما است و دیگر مهم نخواهد بود که چه کسی گل می زند ، اما آنچه که مهم است این است که چه کاری می توانی برای تیم انجام دهی "

در خصوص فداکاری ها ، مارکیزیو در سال های گذشته در این پست بازی می کرد اما راضی کننده نبود اما اکنون نتیجه ی دلخواه بدست آمده است ، آیا می توان گفت که این برترین نوآوری است که انجام داده اید ؟

" وی را نمی توان وینگر شمرد ، اما همواره بازیکنی وجود دارد که وی را به حرکت وا می دارد ، گروسو یا دچلیه ، و با توجه به این نکته توازن تیم را حفظ می کند ، البته وی هنگامی که رو به جلو حرکت می کند نیز بازیکن ایده آلی بشمار می رود ، وی بازیکن چند منظوره ایست و توانسته است که به خوبی توان تاکتیکی و مهارت های فردی را در خود جمع کند."

"کلودیو می داند که چه موقع وارد عمل شود و چگونه گل ها را بثمر برساند ، من جوانی های خود را در کلودیو می بینم البته نه از نظر بازی چرا که وی از نظر فنی به مراتب برتر از من است ، وی همواره هوشیار است و به خوبی تصمیم می گیرد ، من برای نخستین بار در دیدار برابر اینتر از وی بعنوان وینگر استفاده کردم و با موفقیت در این پست به کار خود ادامه دادیم اما همه چیز همینگونه ادامه نخواهد یافت چرا که بزودی کراسیچ و مارتینز بازخواهند گشت و با وجود آماوری و یاکوینتا در خط حمله و یک دفاع منظم همه چیز تغییر خواهد کرد چرا که من بیشتر به بازی با 4-2-4 علاقه دارم "


پلاتینی:

ملو:

آکویلانی و کواگلیارلا:

و ...

 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
مرسی جواد جان بابت اخبار.
اقا من قبل از شروع لیگ گفتم که ما 2 تا خرید خوب داشتیم:
اول کراسیچ بعد بونوچی.
خدا رو شکر گمونم پیش بینیم کاملا درست بوده:D:D
تو همون پست هم کلی افسوس خوردم که ادین ژکو رو نخریدیم.
ژکو خیلی بازیکن خوبیه و من شدیدا به ایندش تو تورین امیدوارم/
اگه بیاد من به تموم بچه ها شیرینی میدم:D:D
بچه ها بازی پس فردا رو با توجه به ساعتش شبکه 3 پخش میکنه یا بازی های اسیایی؟
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خدا کنه که بیاد.

حالا شیرینی چی میدی؟ :دی

در مورد بازی هم کلا تی وی ایران بازیهایی رو از یووه نشون میده که احتمال نبردن یووه زیاد باشه تا خوشحال بشند. بعید میدونم بازی با جنوا پخش بشه. جواد جان میاد و یه لینک اینترنتی میده ایشا..و ما رو از خماری در میاره :دی.
 
بالا