برگزیده های پرشین تولز

بالا بردن تضمینی بازدید و پیج رنگ گوگل شما بصورت رایگان

send2zandi

Registered User
تاریخ عضویت
23 جولای 2008
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
0
محل سکونت
بزرگترین شکست, ترس از شکست است
سلام دوستان عزیز
می دونید این چیه؟فکر کنم همه باید تا حال اینو دیده باشن و بهش توجه نکرده اند و همینجوری ازش می گذرند و غافل از تاثیرش بر پیج رنگ سایتشون در کمتر از 3 دقیقه:
حالا معما رو روی دو کلمه خلاصه می کنم=لینک باکس:D
لینک باکس راز
شما می تونید به رایگان وبلاگ و سایتتون رو توش لینک کنید و لذت ببرید.پس خواهشا برای خودتون هم شده سایتتون رو به لینک باکس راز بسپارید:D

یکم توضیحات:
لینک باکس چیست:

لینک باکس یک جعبه اینترنتی محسوب می شود که در آن پیوند های (لینک های) زیادی وجود دارد. لینک باکس ها به منظور معرفی سایتها و وبلاگها درست میشوند و مزایای زیادی دارند. از جمله این فایده های لینک باکس ها افزایش کاربران اینترنتی و دسترسی آسان تر به مطالب سایتها و وبلاگ ها و مهمترین این مزایا بالا بردن کاربران وبلاگ شما به حد زیاد است.

چگونه کاربران وبلاگ شما افزایش زیادی می یابند؟

"با قرار دادن این لینک باکس در وبلاگتان می توانید کاربرانتان را تا حدّ زیادی افزایش دهید " چگونه؟ شما برای قرار گرفتن وبلاگتان در این لینک باکس باید این لینک باکس را در وبلاگتان قرار دهید. هزاران نفر برای قرار گرفتن لینکشان متقابلا این کار را انجام میدهند و این لینک باکس در سایت يا وبلاگ هزاران نفر قرار می گیرد. دوباره کسانی که به وبلاگ این افراد سر می زنند این لینک باکس را می بینند و برای اینکه در آن عضو شوند همین کار را انجام میدهند. تا اینکه این لینک باکس در میان میلیون ها کاربر اینترنتی قرار می گیرد و... و در نتیجه شما هم بعنوان یکی از اعضای لینک باکس از این افزایش بیننده سود خواهید برد.

حلقه لینک دقیقا چکار میکند؟

یکی از مهم ترین عواملی که توسط گوگل آنالیز میشود ایجاد حلقه داخلی و خارجی برای صفحات وب است . بدین صورت که همواره زنجیره ای از لینک بین تمام صفحات مهم داخلی سایت (حلقه داخلی) و در مرحله بعد حلقه ای بین سایتهای مختلف (حلقه خارجی) وجو داشته باشد. اسپایدر گوگل (خزنده) هربار با مراجعه به هرکدام از لینکهایی که داخل حلقه قرار دارند به تمامی صفحات دیگر داخل حلقه هم مراجعه خواهد کرد و بسته به میزان اهمیت آن صفحه لینک های داخل صفحات را جمع آوری و ثبت خواهد کرد. تکرار این عمل باعث میشود تاثیر لینک هایی که به سمت هم نشانه رفته ایم چند برابر شده و به زودی شاهد تحول عظیمی در میزان اهمیت سایت و وبلاگهایمان خواهیم بود.

موفق باشید
 
Last edited:

amk

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2009
نوشته‌ها
4,089
لایک‌ها
9
محل سکونت
نازی آباد
من با اینکه لینک باکس ها بازدید رو افزایش میدن کاملا مخالفم ولی رنک سایتو شاید یکم تکون بدن...
 

Javacl

Registered User
تاریخ عضویت
28 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
2,659
لایک‌ها
1,026
محل سکونت
شادشهر قدیم
من با اینکه لینک باکس ها بازدید رو افزایش میدن کاملا مخالفم ولی رنک سایتو شاید یکم تکون بدن...

سلام امیر جان،من کاملن باهات مخالفم دقیقن بر عمس این موضوع هست که میگی،لینک هایی که تو باکس ثبت میشه جاوا اسکریپپ هست و اسکریپت که گوگل عمرن به اونا توجه نمیکنه،ولی بازدید رو به صورت مقطعی و فعالیت زیاد تو باکس میتونه بالا ببره.

پ.ن:یه تبلیغ هم همینجا بکنم این لینک باکسی که منتو امضام گذاشتم یکی از بهترین باکس هایی هست که الان تو نت میشه پیداش کرد و اتوماتیک هستش،امتحانش ضرر نداره!:)
 

webbaran

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
محل سکونت
وب باران
بالا