برگزیده های پرشین تولز

نمایندگی اجرایی سقف کاذب کناف ایران

mohamad_oops

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
174
لایک‌ها
11
شرکت ساختمانی آرمه گستر آراد (عاملیت کناف) با مدیریت نوین در سال ۱۳۷۸ خود را به عرصه کارهای ساختمانی معرفی نمود و مسئولیت خود را طراحی ، فروش و اجرای سقف های کاذب،دیوارهای داخلی کناف و نمای خارجی انتخاب نمود و تا به حال با موفقیت روزافزون پروژه های مختلف ساختمانی را در سراسر ایران به زیباترین و کارآمد ترین شکل به اتمام رسانید.
کناف - سقف کاذب کناف ایران سقف کاذب
 

mohamad_oops

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
174
لایک‌ها
11
تاریخچه کف کاذب

از گذشته جامعه صنعتی امروز از کف کاذب استفاده شده است و مورد توجه مهندسین و معماران بوده است

طبق آثار و شواهد به دست آمده کف کاذب در حمام های قدیمی استفاده می شده است و استفاده مدرن آن به اواخر دهه شصت و اوایل هفتاد قرن بیستم برمی گردد و در قدیم آثار به جا مانده از کف کاذب در بناهای رومی و ایرانی بوده است و در جامعه امروز باید با بهره گیری از ماشینها و وسایل الکتریکی بتوانیم همگام با تکنولوژی پیشرفته و مدرن پیش برویم

سیستم کف کاذب به علت محل مناسب برای عبور منصوبات مکانیکی وبرقی و سبک سازی وزن ساختمان ابداع شد

اطلاق این واژه ( کف کاذب ) در زبان فارسی به علت قرینه بودنش با سقف کاذب است و اصولا به کفی کف کاذب می گوییم که کف اصلی سازه ساختمان نیست و جهت افزایش ارتفاع محل رفت و آمد می باشد.
تعریف کف کاذب :

کف کاذب عبارتند از قطعات پیش ساخته روی کف اتصلی تایل پایه واسترینگر و شامل سه قطعه که بهتر است برای ایمنی بهتر نسوز باشد

البته بسته به نوع کف کاذب از مواد مختلف استفاده می شود در ساخت آن ابعاد تایل کف کاذب متغیر است و با توجه به کار برد آن در بازار تولید و ارائه می شود .

معمولا ابعاد کف کاذب و سایز آن کف کاذب ۵۰*۵۰-کف کاذب ۶۰*۶۰-کف کاذب ۶۰*۱۲۰ است بر واحد سانتی متر کف بلند شده که ما آن را کف کاذب می نامیم بکار گیری آن به دلیل پوشش حجم بالایی از کابلها و تاسیسات است که در مکانها به کار می رود .

تقریبا در تمامی اطاقهای کنترل و فرمان و مراکز کامپیوتر سرور پستهای برق و سیستم های مکانیزه و قرنطینه و ….

می توان از کف کاذب استفاده کرد .اما اخیرا نوعی خاص از کف کاذب به منظور گرمایش از کف انتقال آب سطحی و کاهش رطوبت دما کاربرد دارد.

انواع کف کاذب :

کف کاذب از نظر کاربیری به انواع مختلف تقسیم میشود :

۱٫ سقف کاذب مخصوص پوشاندن تاسیسات

۲٫ کف کاذب مخوص انتقال آبهای سطحی –خاک و ماسه

۳٫ کف کاذب مخصوص نصب گرمایش کف و کاهش رطوبت

۴٫ کف کاذب مخصوص سبک سازی ساختمان

۱٫ کف کاذب و بکار گیری آن جهت نصب تاسیسات

این نوع کف کاذب در سالنهای صنعتی و مراکز مخابراتی و کامپیوتر کاربرد دارد و ایجاد پوشش مناسب جهت کابل برق و شبکه کامپیوتر هدف آن است و این نوع کف کاذب دائما از محل خود جابجا می شوند و سطح آنها از کف پوش های مخصوص pvc و سنگ مصنوعی است.

این نوع کف کاذب قابلیت تحمل آتش سوزی در یک ساعت را دارند قابلیت مقاومت به بار های دینامیک متمرکز و غلطش در حدود یک تن بر هر تایل و مقاومت بار های استاتیک حداقل با ضریب طراحی ۲ و ضد الکتریسیته ساکن مناسب مراکز کامپیوتر می با شند.

این نوع کف کاذب معمولا از مواد فلزی و یا چوب و سنگ محافظت شده با فلزات ساخته شده و از نوع رایج این نوع کف کاذب نوع آلومینیومی آن است و در بعضی موارد از کف کاذب از نوع مواد چوبی به صورت جایگزین استفاده می شود.

۲٫ کف کاذب در سیستم انتقال آب سطحی خاک و ماسه

این نوع کف کاذب معمولا مشبک و یا درز دار است و در سالنهای ورزشی وآزمایشگاه ها و سالنهای مواد شیمیایی و مراکز و اماکن شن خیز و بارانی نصب می شود و این نوع کف کاذب معمولا دارای تایل پلاستیکی و یا فولادی ضد زنگ و با پایه فولاد آلومینیوم و یا پلاستیک می باشد.

و به عنوان کف کاذب ثابت در کارخانه ها و فضاهای آزاد به کار می رود.

و از خواص مهم کف کاذب در این سیستم مقاومت در برابر شرایط آزاد و قابلیت نصب روی سطوح سیمانی و مقاومت در برابر اشعه UV و مقاومت در برابر پیری و خستگی مواد و مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی و رطوبت می باشد.

۳٫ کف کاذب جهت نصب سیستم گرمایش

در کشورهای سرد سیر که لوله کشی آب گرم از سطح زیر کف انتقال داده می شود با بکار گیری لوله های هادی مانند لوله مسی انرژی گرمائی به کف کاذب انتقال می یابد و این نوع کف کاذب دارای پایه کوتاه۹ و تایل نازک است و برای انتقال حرارت مناسب می باشد.

ویژگی آن سطح کف کاذب عموما از جنس پارکت و HPIو سرامیک و چوب پنبه ایی می باشد و به صورت پیچ و مهره به هم متصل است و این نوع کف کاذب تا حدی عایق صوتی می باشد و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت دارد این نوع کف کاذب در برابر حشرات موذی مقومت می کند و در خانه های چوبی و پیش شاخته از این نوع کف کاذب استفاده می شود.

۴٫ کف کاذب جهت کاهش وزن ساختمان ها :

این نوع کف کاذب غالبا با استفاده از چسب بتن مستقیما روی طبقات بتنی نصب می شود و نیاز به۹ زیر سازی ندارد

در این نوع کف کاذب از تایل سنگ و گرانیت و مرمر مسنوعی و چوب فشرده استفاده میشود

و نمونه محوطه برج تهران یکی از پروژه های کف کاذب است که ویژگی های این نوع کف کاذب قابلیت تنظیم محوری روی پایه ها به همراه مکان تنظیم شیب و مقاومت در مقابل بار های جانبی بدو نیاز به اشینگر و عایق صوتی مناسب و حذف صدای انعکاس تردد و قابلیت شستشو است.
درباره آرمه گستر و کف کاذب

مزایای استفاده از سیستم کف کاذب :

۱٫ جلوگیری از اعمال بار مرده حاصل از پوکه ریزی و کف سازی سنتی

۲٫ مقاومت مناسب کف کاذب امکان تعویض کف پوش ها در صورت وارد شدن صدمات نا متعارف

۳٫ امکان حذف سریع سیستم کف کاذب و یا انتقال آن به پروزه های دیگر

۴٫ استحکام مناسب در برابر زلزله ضمن کاهش نیروی زلزله به دلیل کاهش وزن ساختمان

۵٫ استحکام بالا در برابر نیروی ضربات محیطی

۶٫ عدم جذب گرد و غبار و آلاینده های محیطی

۷٫ قابلیت ضد عفونی و شستشو

۸٫ تهیه شده از مصالح نسوز و عایق حرارت

۹٫ مقاوم در برابر الکتریسیته ساکن و قابلیت اجرای اتصال به زمین
خدمات جانبی گروه مهندسی آرمه گستر آراد

۱٫تعویض کفپوش : کف پوش های مناسب در صورت استفاده مناسب طول عمر بالایی داشته و مدتها نیازبه تعویض نخواهند داشت ولی در صورت وارد شدن صدمات نامتعارف و یا نیاز به تغییر مکان کف کاذب قابل جابجایی بوده و نیاز به تعویض کل سیستم کف کاذب وجود ندارد.

۲٫ نصب : در صورتی که کارفرمایان محترم راسا اقدام به تامین مصالح کف کاذب نموده باشند امکان اجرای انواع گوناگون کف کاذب برای شرکت فراهم می باشد.

۳٫ رگلاژ و نگهداری : همانند بسیاری از قطعات ساختمانهای امروزی همچون سیستم گرمایش بالابر ها و باز شوها کف کاذب نیز پس از مدتی با یک سرویس دهی ساده به کارایی بالای خود دست می یابد که شرکت آرمه گستر آراد آماده همکاری با کارفرمایان محترم اعم از پروژه های بزرگ و پروزه های کوچک می باشد.

۴٫ تامین قطعات : با توجه به قابلیت بالای شرکت آرمه گستر اراد در رقابت اقتصادی در زمینه کف های کاذب آماده تامین قطعات مورد نیاز کارفرمایان عزیز می باشد.
کناف - سقف کاذب کناف ایران | شرکت آرمه گستر آراد
 

Taknamapartition

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2013
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
پارتیشن چسیت؟




مهمترین عملکرد دیوارها، جداسازی کامل یا تقریبی فضاهای مختلف از یکدیگر است. این عملکرد که در نوع خودش بسیار ساده و با کاربردی از پیش تعیین شده است، در محیط‌های مسکونی، اداری و دیگر فضاها می‌تواند نقش مهمی را دردکوراسیون ایفا کند. با تقسیم فضا از طریق دیوارها و دیوارکشی بین مقاطع مختلف کاری، می‌توانید فضایی با چند کاربری طراحی کنید. در سیستم طراحی سنتی، چه در منازل و چه در محیط‌های کاری و اداری، هر فضا به‌وسیله چهار دیوار محصور و فعالیت‌ها در داخل چهار دیواری‌ها انجام می شود. در عصر حاضر با تغییراتی که در سبک زندگی و تکنولوژی روز و به تبع آن در اندازه و مساحت فضاها ایجاد شده، تعریف چارچوب فعالیت‌ها نیز تغییر کرده است. امروزه تقسیم فضا به‌صورتی انجام می‌شود که جریان سیال انرژی و سبک معماری و طراحی داخلی در کل مجموعه، قابل حرکت و رویت باشد و وحدت طراحی فضا به‌وسیله دیوارهای بلند جدا کننده، از بین نرفته است. این‌گونه تقسیم‌بندی، به ویژه در سیستم‌های اداری که مجزا هستند اما اشراف مدیریت به کل سیستم وجود دارد، تقسیم‌بندی شناور نامیده می‌شوند و نوع جداسازی را پارتیشن‌بندی شناور می‌نامند. پارتیشن(partition) به معنی جداسازی و قسمت‌بندی است. در دهه‌های گذشته این پارتیشن‌ها که اغلب از چوب ساخته می‌شدند به صورت مجموعه‌ای بلند تا سقف امتداد می‌یافتند و در نهایت، طبقات آن، فضایی برای قرار دادن اشیاء تزئینی که از دو سو قابل رویت بودند به‌شمار می‌رفت. این جداکننده ها اغلب در میان دو فضای پذیرایی و نشیمن تعبیه می شدند.
برای ایجاد پارتیشن در فضا، پلان فضای مذکور را ترسیم کنید، مقیاس را در اندازه و محل قرارگیری پارتیشن مدنظر قرار دهید؛ پس از بررسی سیرکولاسیون (محدوده تردد و رفت و آمد) در پلان و تطبیق اندازه پارتیشن با متراژ فضا و تصمیماتی درباره رنگ و فرم آن، می‌توانید پارتیشن‌ را در فضا اجرا کنید.
می‌توانید پارتیشن‌ را در فضاهای مسکونی برای کاربری‌های زیر استفاده کنید:
جداسازی فضای ورودی از فضاهای دیگر
جدا‌سازی فضای هال و پذیرایی
جدا‌سازی پذیرایی از غذا خوری
پنهان کردن قسمت‌های قناس فضا، ستون‌های قرار‌گرفته در مرکز یا فضاهایی با دیوار کج
برای فضاسازی در اتاق خواب‌های بزرگ و تبدیل آن به دو اتاق تو در تو مثلا اتاق کار و فضای کار یا قسمت خواب و فضای تعویض لباس و…..
امروزه انواع متنوع و متعددی از پارتیشن در بازار موجود است که مانند دیوار، نقش جدا کننده را در فضا ایفا می‌کند و از طرفی به‌علت تنوع در فرم، اندازه، نوع کاربری، متریال، رنگ، بافت و …، عنصری کامل کننده در طراحی فضا به شمار می‌آید. استفاده از پارتیشن‌بندی در فضاهای مسکونی علاوه بر کاربرد، جنبه دکوراتیو نیز دارد. مخصوصا در فضاهایی با متراژ کم، نوع پارتیشن نباید باعث کوچک شدن فضا شود. پارتیشن‌ها یا جدا کننده‌ها می‌توانند با ارتفاع بسیار کوتاه نصب شوند. در این حالت به‌صورت دیوارک عمل کرده و معمولا در محیط‌های یکپارچه مانند هال و پذیرایی برای جداسازی دو فضا به‌کار می‌روند.
نوع کوتاه پارتیشن که روی زمین قرار می‌گیرد مانند پانل‌ها، معمولا ثابت نصب می‌شوند، اما نوع متحرک آنها مناسب‌تر ‌هستند زیرا می‌توانید محل قرارگیری آن را با تغییر چیدمان تغییر دهید. از سطح روی این پارتیشن‌ها می‌توانید به‌ عنوان محلی برای قرار دادن المان‌های تزئینی استفاده کنید. این‌گونه پارتیشن‌ها معمولا دو سویه طراحی و ساخته می‌شوند و می‌توانند برای هر دو سمت فضا جنبه دکوراتیو داشته باشند.
آکواریوم نیز می‌تواند به عنوان پارتیشن استفاده شود، فقط به این نکته توجه کنید که آکواریوم زمانی می‌تواند به عنوان پارتیشن استفاده شود که از دو طرف دید داشته باشد. بهترین و مطلوب‌ترین حالت قرار دادن آکواریوم در محیط به نحوی است که از چند جهت قابل رویت باشد. در این حالت جلوی نور محیط را نگرفته و فضا بسته نمی‌شود.
پارتیشن‌ها به‌دلیل داشتن طبقات و فرم توخالی خود، عبور دهنده نور نیز هستند، اما با تعبیه نورهای نقطه‌ای نیز می‌توانند به عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضا عمل کنند. این نورپردازی را می‌توانید در طبقات یا قسمت بالا و تاج پارتیشن جانمایی کنید.
در قسمت‌هایی از فضا همانند جان‌پناه پله‌ها، پارتیشن‌ها می‌توانند هم نقش جان‌پناه را ایفا کنند و هم فضا را از حالت بسته بودن درآورند. این تقسیم‌بندی‌ها در اتاق کودک نیزبه‌دلیل فراهم آوردن فضایی جهت قرار دادن وسایل بازی کودک می‌تواند بسیار کارآمد بوده و فضایی دوست‌داشتنی برای کودک خردسال شما به وجود آورد. توجه به ایمنی در اجرای پارتیشن اتاق کودک بسیار مهم است.
در طراحی پارتیشن‌های امروزی به فرم نیز بسیار توجه می‌شود، مثلا می‌توانید از گره چینی، منبت‌کاری و دیگر هنرهای تزئینی برای قسمت‌هایی از پارتیشن استفاده کنید. در طراحی پارتیشن‌ها، به‌غیر از چوب، می‌توانید از تلفیق چوب یا MDF و فلزاتی نظیر آلومینیوم یا تلفیق شیشه و چوب بهره گیرید.
تنوع در مواد این امکان را به طراح می‌دهد تا طرح‌های متنوع و متفاوتی را جهت مصارف گوناگون پدید آورد. یکی دیگر از ابداعاتی که امروزه در طراحی پارتیشن‌ها از طریق طراحان به‌کار می‌رود، صلب و یکسره نگاه نکردن به آن است. به‌گونه‌ای که پارتیشن‌های امروزی از اجزای مجزایی همچون باکس‌ها و طبقات کوچک و بزرگ چوبی و شیشه‌ای تشکیل شده است که به‌ شکل‌های متفاوت و متنوع بر روی قید یا داربست فلزی یا چوبی مونتاژ می شوند و به مجموعه حالتی پویا و متنوع می‌دهند.
نوع دیگر پارتیشن که می‌توان از آن نام برد، جدا کننده‌هایی هستند که به‌صورت صفحات و دیوارک‌هایی نه از زمین بلکه از سقف آویخته شده وبدون اشغال فضایی از کف، دو قسمت را به‌صورت بصری و مجازی از یکدیگر جدا می‌کنند. این نوع تقسیم فضا در محیط‌های کاری استفاده بیشتری دارد.
در محیط‌های اداری قسمت‌هایی که فعالیت مشخصی در آن انجام می‌گیرد توسط پارتیشن‌های چوبی و شیشه‌ای که می‌تواند از نوع سندبلاست باشد و روی زمین پیچ شود، از یکدیگر جدا می‌شوند.
پارتیشن‌ها می‌توانند در حالت‌هایی به‌صورت یکسره عمل کنند و دو دیوار روبه‌روی هم را به یکدیگر متصل کنند. در این حالت، یک فضا به طور کامل به‌وسیله این تقسیم‌کننده جدا می‌شود و حالت مستقلی به خود می‌گیرد. بدیهی است که وجود بازشویی مانند در، برای رفت و آمد نیاز است.
 

کارت

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2013
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
1
سن
26
اجرای سقف کاذب کناف
معمولا فبل از اجرای یک دکوراسیون داخلی یا اجرای طرح های مختلف سقف کاذب کناف طراحی سه بعدی انجام می گیرد. و بعد از چند طراحی سقف های کاذب با انتخاب کارفرما اقدام به اجرای آن می کنند. حال اگر کناف کار مجرب و با تجربه در اختیار نداشته باشید امکان آنکه طرحدکوراسیون داخلی طراحی شده یا سقف کاذب کناف با کار اجراشده متفاوت میگردد. نکته قابل توجه این هست که طراح دکوراسیون داخلی باید اطلاعات مناسبی از اجرای سقف کاذب کناف داشته باشد تا طراحی مناسب و قابل اجرای طراحی نمایید. و تنها قیمت کناف یا قیمت اجرای سقف کاذب کناف نباید ملاک انتخاب یک کناف کار باشد
 

hamidfx09

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2013
نوشته‌ها
270
لایک‌ها
82
سن
31
محل سکونت
تهران
دیوار کناف چیست؟ سقف کناف چیست؟
کناف چیست؟ دیوار کناف چیست؟ سقف کناف چیست؟
کناف
نام فامیل یک خانواده آلمانی است که شروع به تولید مصالح ساخت و ساز خشک کرده اند و نام فامیل خود را بر روی محصولات تولیدی به عنوان برند مصالح خود گذاشتند . این برند تولیدی رفته رفته گسترش یافته و در دیگر کشورها نیز شروع به فعالیت ( تولید ) نموده است . نکته ی قابل توجه در کشور ما این است که محصولات با نام اولین تولید کننده شناخته میشوند ، مثل شرکت ریکا که اولین تولید کننده مایع ظرف شویی در ایران بوده و پس از گذشت چندین سال هنوز هم تعداد زیادی از افراد موقع خرید به جای استفاده از نام صحیح مایع ظرف شویی از برند تجاری ریکا استفاده می کنند این مسئله در مورد چند محصول دیگر هم صدق میکند ( تاید ، آکبند و… ) و این موضوع در سیستم های ساخت و ساز خشک نیز اتفاق افتاده است ، متاسفانه به جای استفاده از اصطلاح صحیح (ساخت و ساز خشک ) از نام تجاری کناف استفاده میشود همچنین افراد تحصیل کرده نیز از این قاعده مستثنا نیستند . اصطلاحات غلط و صحیح سیستم ساخت و ساز خشک عبارتند از : بکاربردن اصطلاح سقف کناف که صحیح آن سقف کاذب است و در دو نوع یکپارچه و شبکه میباشد ، اصطلاح غلط دیوار کناف یا واژه لاتین درایوال که صحیح آن دیوار خشک است و در آخراصطلاح نادرست کناف بجای استفاده ازمصالح ساخت و ساز خشک میباشد .
 

hamidfx09

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2013
نوشته‌ها
270
لایک‌ها
82
سن
31
محل سکونت
تهران
دیوار کناف ( درایوال )

دیوارهای کناف ( درای وال ) ، دیوارهای غیر باربری هستند که برای تقسیم فضای داخلی ساختمان بسیار مناسب تر و با صرفه تر از تیغه های سنتی ( سفالی یا آجر فشاری و … ) زمان بر و دارای هزینه ی ساخت بالا و سنگین وزن در ساختمان هستند . دیوارکناف ( درای وال ) دارای ساختاری سبک شامل قاب های فولادی سبک ،که پانل های گچی در یک یا چند لایه توسط پیچ های مخصوص روی آنها نصب می شوند و درز بین صفحات در پایان نصب به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری شده ، و درنهایت سطحی یکپارچه به وجود می آید که قابلیت اجرای انواع دیوار پوش ، رنگ ، کاشی و سنگ های تزئینی را خواهد داشت . همچنین فضای خالی وسط دیوار این امکان را دارد که از انواع عایق های صوتی و حرارتی استفاده شود . بطور کلی دیوار خشک کناف را می توان به دو دسته ی پوششی و جدا کننده تقسیم کرد ، در دیوار پوششی فقط یک طرف پانل ( آرجی ، اف آر ، ام آر ، آکواپانل ) نصب می شود ، اما در دیوارهای جداکننده در دو طرف پانل نصب می شود . در اجرای سازه های دیوارهای جدا کننده چند نوع تیپ مختلف اجرا هست ، که مناسب با فضای مورد نظر و انتظاری که از دیوار کناف ( درای وال ) در آن قسمت از فضا هست مانند : ( عبور تاسیسات ، ضربه پذیری بالا و … ) می توان با اجرای تیپ مناسب ، انتظارات مد نظر مهندسین ابنیه ، تاسیسات ، برق و معماری را تامین کرد و بهروری از فضا را افزایش داد . همچنین تأسیسات الکتریکی و مکانیکی را می توان به راحتی بدون نیاز به آسیب زدن ( تخریب یا کندن ) به دیوار کناف (درای وال) عبورداد از میان فضای خالی بوجود آمده در بین پانل ها ، پس بطور قطع سرعت اجرای عوامل تاسیسات نیز افزایش می یابد . دیوا کناف (درای وال) را در سلول های تر ( سرویس ها ، حمام ، استخر و… ) نیز می توان بکار برد البته با پانل های مخصوص ( آکوا پانل ) . در اینجا برخی از مزایای دیوار کناف(درای وال) را نسبت به دیوارهای سنتی ذکر می کنیم .


۱-عملکرد لرزه ای مناسب
۲-سرعت اجرای بالا
۳-دقت بالا دراجرا
۴-کاهش بارمرده ساختمان
۵-افزایش سصح مفید ساختمان
۶-قابلیت ترمیم وتعویض
۷-انعطاف معماری بالا
۸-قابلیت اجرا بر روی کف تمام شده
۹-هزینه ی بسیارپایین نسبت به دیوارسنتی
۱۰-قابلیت اجرای انواع پوشش(رنگ،کاغذدیواری و…)بلافاصله پس از اجرا
۱۱-جلوگیری ازاتلاف دما
۱۲-آکوستیک کردن فضا
۱۳-قابلیت اجرای سنگ آنتیک کاشی سرامیک

 

hamidfx09

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2013
نوشته‌ها
270
لایک‌ها
82
سن
31
محل سکونت
تهران
سقف کاذب (سقف کناف) سقفی است که به اسکلت اصلی ساختمان وصل می شود و بار آن به سازه اصلی ساختمان وارد می شود ودر نهایت ما بین سقف کاذب (سقف کناف) و سقف اصلی فضای خالی به وجود می آید . سقف کاذب (سقف کناف) می تواند صاف و یا به شکلهای دکوراتیو ساخته شود . پانل و سازه های (اجزا) سقف کاذب (سقف کناف) بامصالح سبک ساخته می شوند همچنین ازمصالح جدید معماری درصنعت ساختمان است و یکی از شاخه های سیستم های ساخت و سازخشک است . ساخت و سازخشک به معنای اجرای مصالح بدون استفاده از آب می باشد .

به عنوان مثال : دراجرای دیوارهای سنتی باید برای پرکردن فضای بین آجرهای سفالی یا فشاری ، باید ملاتی از مخلوط آب ، سیمان و ماسه آماده و بین آجرها کار شود که بخودی خود زمان و هزینه بالایی را نیازمند است و دارای دقت کم و وزن بالایی است و یا همچنین سیستم گچ و رابیتس که از این قاعده جدا نیست پس این روش اجرای مصالح را معماری سنتی یاساخت و ساز تر می توان گفت ، ساخت و سازخشک (کناف) معایب ذکر شده را برطرف کرده است و برای پوشش زیر سقف اصلی به جای گچ و رابیتس و صرفه هزینه های زیاد و زمان اجرای طولانی برای پوشش سقف ، سقف کاذب (سقف کناف) و برای پوشش دیوارهایی که نیاز به گچ دارند دیوار پوششی و جداسازی فضاها دیوارهای جداکننده را بکارمی برد . ورود ساخت و سازخشک (سقف کاذب کناف و دیوار خشک کناف) به صنعت ساختمان دغدغه پوشش و مخفی نگه داشتن تاسیسات در زیر سقف اصلی و بین دیوارها و نیز دسترسی آسان به آن در مواقع نیاز به تعمیر تاسیسات و عوامل زیر سقف و درون دیوار را کاملا از بین برده .

مزیت سقف کاذب (سقف کناف) و دیوار خشک کناف (درای وال) درموارد ذیل مشهود است و عبارت است از : عبور تاسیسات ، آکوستیک کردن فضا ، امکان ساخت شدن دکوراتیو ، سبک سازی در ساختمان بخصوص برج ها ، نورپردازی مناسب محیط ، جلوگیری ازاتلاف دما ، ایمنی دربرابرزلزله ، سرعت اجراشدن بسیار بالا ، قابلیت استفاده انواع پوشش بلافاصله پس از اجرا ، صرفه اقتصادی ، کاهش نیروهای موجود در پروژه ، نهایت استفاده مفید ازفضای موجود (حجم اشغالی پایین) . ساخت و سازخشک هم پای سایر رشته های ساختمان رشد کرده و پویا شده ، و صنعت ساختمان به خوبی از این سیستم برای رفع مشکلات سقف های سنتی سقف کاذب (سقف کناف) و رفع مشکلات دیوارهای سنتی دیوار خشک (دیوارکناف) را بخدمت گرفته است .سقف سازان نواندیش برآن شده تا تمامی استرس های موجود در استفاده از سقف کاذب و دیوار خشک را با اجرای اصولی وکاربرد باکیفیت ترین مصالح موجود حال حاضر در کشور ، مصالح شرکت کناف ، را کاملا از بین برده و درشکوفایی صنعت ساختمان کشور عزیزمان سهمی داشته باشد .
 

mozhdehmir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 آپریل 2015
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
4
سن
40
محل سکونت
کرمانشاه
شرکت ساختمانی آرمه گستر آراد (عاملیت کناف) با مدیریت نوین در سال ۱۳۷۸ خود را به عرصه کارهای ساختمانی معرفی نمود و مسئولیت خود را طراحی ، فروش و اجرای سقف های کاذب،دیوارهای داخلی کناف و نمای خارجی انتخاب نمود و تا به حال با موفقیت روزافزون پروژه های مختلف ساختمانی را در سراسر ایران به زیباترین و کارآمد ترین شکل به اتمام رسانید.
کناف - سقف کاذب کناف ایران سقف کاذب
ایشالله موفق باشید توی کسب و کارتون
 

mousavisepehr

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2009
نوشته‌ها
516
لایک‌ها
114
محل سکونت
ایران - تهران
خیلی جالب بود... توضیحات تکمیل و مطالب مفید... از سایت ما هم دیدن کنید... شاید بتونیم همکاری خوبی باهم داشته باشیم
 

کارت

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2013
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
1
سن
26
بالا