سلام آقا وحید. بنده نمی دونم چطور و به چه شکلی باید با شما تماس داشت که شما جواب بنده را بدید!!! من چندین بار زمان ثبت سفارش زنگ زدم که چرا 2 تا آیتم توی عکسی که گذاشتید نیست، فرمودید خیالتون راحت اوکی شده. بعد از اومدن کالاها به ایران بازم جویا شدم فرمودید همش هست. وقتی که بعد 4-5 تا اس ام اسی که جهت هماهنگی دریافت دادم و جوابیندادید، زنگ زدم می فرمایید یکیش نیست اما شک دارید. خودتون قرار می ذارید که خبر بدید ولی بنده 7 بار تماس بی پاسخ و 10 تا اس ام اس بی جواب نصیبم میشه. وقتی با خط دیگه زنگ می زنم خیلی سریع جواب میدید و می فرمایید که من کلی سفارشا باید بفرستم،سرم شلوغه و...بازم با تمام این اوصاف و البته قبول این موضوع از جانب شما که جوابگوییتون نامناسب بوده بنده بی خیال تمام این برخوردای توهین آمیزتون میشم. اما جالبه فرداش بنده از شما شماره بارنامه را جهت تحویل کالا از تیپاکس می خوام و دوباره چند بار تماس و چندین اس ام اس، بازم جنابعالی محل نمیذارید تا بعد از اس ام اس من مبنی بر مطرح شدن این برخورد شما در تاپیکتون که می فرمایید من واسم جنس اومده و همینجوری تو خونه نیستم که وقت و بی وقت پاسخگو باشم کمی صبور باشید و روال کاریا درک کنید.....
فکر نمیکنید شما باید کمی مسئولانه تر رفتار کنید؟ فکر نمیکنید خوبه خودتونا جای مشتری بذارید که تنها رابطش تماس باشماست و فکر کنید این کم محلی به تماسا و اس ام اسا در شان هیچ کس نیست!!!
فقط آوردن کالاها به ایران که وظیفه شما نبوده باید در مورد نقص توی سفارش مشتریا در جریان بذارید و بعد از پست وظیفه دارید کد رهگیریا به مشتری بدید.
کسی نخواسته وقت بی وقت پاسخگو باشید. اصلا مگه با توصیفات بالا جز اینه که این شما هستید که باید تماس بگیرید نه بنده!!!
قانون اول فروشندگی، مشتری مداریه، کی گفته که دائما من برای پیگیری باید زنگ بزنم و شما محل نذارید. وظیفه شما پیگیری ارسال کالا و کد رهگیری هستش.
لابد بنده بی کار نشستم توی خونه که دائما زنگ بزنم بفهمم سفارشم ناقصه یا بپرسم کی ارسال میشه یا کد رهگیری چی شد!!!!
مگه دادن یه شماره بارنامه یا نه اصلا گفتن اینکه الان سرم شلوغه تا شب ارسال می کنم خیلی کار سختیه!!!! هر چند که ظاهرا شما قصد ارسال شماره بارنامه را نداشتید.
الانم بعد 5 روز از ارسال شما اگه شنبه ارسال کرده باشید، کالاها هنوزدست من نرسیده!!!!
در تایید صحبت های دوستمون که کوت کردم
من یه مکمل از سایت BB سفارش دادم
ایشون قرار بود 12 هم کالا رو تحویل بده (از این بگذریم هرچی ما گفتیم order number بدید که ما ثبت سفارش رو توی سایت BB ببینیم خبری نشد )
مگه غیر اینه ایشون باید خودش بعد رسیدن کالا ها به تهران پ.خ میدادن و تحویل میدادن سفارش ها رو؟؟
ولی ما فهمیدیم گویا باید تماس گرفت , بعد چندین بار موفق به صحبت باهاشون شدم که گفتن مال شما احتمالا توی چمدون دوم هست تا شب زنگ میزنم , شب شد ما 10 بار زنگیدیم جواب ندادن , فرداش زنگ زدیم جواب ندادن , گفتم احتمالا حجم سفارش ها زیاده وقت ندارن جواب بدن صبر میکنم
تا پریشب صبر کردم , تماس گرفتم گفتن مکمل شما رو گمرک گیر داده گرفته , چندین روز صبرکنید گمرک ایران مدلش اینه همون موقع بری فکر میکنن چیز خاصی هست...
گفتم مورد نداره شما لااقل order number رو بدید من ببینم چیزی خرید شده, گفتن تا فرداشب بهتون میدم
از دیشب دارم باهاشون تماس میگیرم پاسخگو نیستن
فردا 19 هم هست و ما ول معطلیم...
امیدوارم دوستان در سفارش از ایشون احتیاط کنن , تا قبل سفارش خیلی کمک میکنن اما به محض دریافت پول پاسخگو نیستن