برگزیده های پرشین تولز

خرید کالای شما از امریکا با شرایط بسیار مناسب (مدت بسیار محدود)

وضعیت
موضوع بسته شده است.

MahdiRoyal

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 جولای 2014
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
7
سن
29
سفرش من 1 ساعت پیش رسید
کار ایشون حرف نداره ... همه چیز عالی و خوب ...

Untitled.jpg
 

ارين٩٣

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2013
نوشته‌ها
128
لایک‌ها
50
با اينكه سفارش بنده احتمالا روز شنبه ارسال بشه ولي همينجا ازشون تشكر مي كنم،فوووق العاده پيگير و منصف بودند و از وقت و حوصله اي كه براي سوالات پايان ناپذير بنده گذاشتند متشكرم.بعد از رسيدن سفارش بنده هم ازش عكس مي گيرم و همينجا قرار ميدم.
 

vahid.tipic

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
19 فوریه 2011
نوشته‌ها
1,011
لایک‌ها
99
محل سکونت
A Beautiful Mind
سلام خدمتتو پ خ دادم،در اسرع وقت منتظرم تا پيش پرداخت رو واريز كنم،شيپينگ ها ٢٤ساعته قابليت انتخاب دارند كه احيانا با كمبود وقت مواجه نشيد.
از روز ۲ شنبه مجدد اقدام به خرید خواهیم نمود به امید خدا ...
از روز ۲شنبه اقدام به خریداری خواهیم نمود ...
داداش زمان سفارش به پایان رسیده!
از روز ۲شنبه اقدام به خریداری مجدد خواهیم نبود …
فردا با شماره ۰۹۳۶۲۷۹۳۹۲۵ تماس بگیرین جهت دریافت محصولاتتون ...
سفرش من 1 ساعت پیش رسید
کار ایشون حرف نداره ... همه چیز عالی و خوب ...

مشاهده پیوست 679287
ممنون از شما ...
با اينكه سفارش بنده احتمالا روز شنبه ارسال بشه ولي همينجا ازشون تشكر مي كنم،فوووق العاده پيگير و منصف بودند و از وقت و حوصله اي كه براي سوالات پايان ناپذير بنده گذاشتند متشكرم.بعد از رسيدن سفارش بنده هم ازش عكس مي گيرم و همينجا قرار ميدم.
ممنون دوست عزیز …
سپاس از لطف شما ...
 

max_pyne99

Registered User
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,492
لایک‌ها
228
سلام آقا وحيد پخ زدم خدمتتون جهت هماهنگي دريافت سفارش. ممنون
 

MYMEHDY

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2006
نوشته‌ها
90
لایک‌ها
30
محل سکونت
تهران

max_pyne99

Registered User
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,492
لایک‌ها
228
سلام آقا وحيد، بنده امروز بعد از تماس ظهر، براي مشخص شدن اينكه كالايي كه فرموديد احتمالا خريداري نشده چندين بار زنگ زدم و اس ام اس دادم، متاسفانه علي رغم اينكه قرار بود شما خبر بديد جوابي از شما نگرفتم. ممنون اگه بفرماييد بالاخره ماكت تو كالاها بود يا نه و امروز ارسال انجام شد؟
 

Hmd74

Registered User
تاریخ عضویت
6 دسامبر 2012
نوشته‌ها
539
لایک‌ها
180
محل سکونت
اهواز
سلام
سفارش من هم رسید. صحیح و سالم
دست آقا وحید درد نکنه
همه چیز عالی بود.
73725955066262210820.jpg
 

farzad_

Registered User
تاریخ عضویت
6 مارس 2013
نوشته‌ها
218
لایک‌ها
32
محل سکونت
In my mind...
سفارش منم همین الان رسید
از آقا وحید گل تشکر میکنم بخاطر زحماتشون.همه چیز عالی و زمان بندی عالی


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ارين٩٣

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2013
نوشته‌ها
128
لایک‌ها
50
سفارش بنده هم رسيد،بي نقص و اكبند كه پلمپشو باز كردم
image.jpg
.
 

bigool

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2014
نوشته‌ها
162
لایک‌ها
38
سن
29
محل سکونت
تهران
سفارش من هم امروز عصر بهم رسید همه چی عالی بود .
ممنون اقا وحید
91350518628317814130.jpg
 

max_pyne99

Registered User
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,492
لایک‌ها
228
سلام آقا وحید. بنده نمی دونم چطور و به چه شکلی باید با شما تماس داشت که شما جواب بنده را بدید!!! من چندین بار زمان ثبت سفارش زنگ زدم که چرا 2 تا آیتم توی عکسی که گذاشتید نیست، فرمودید خیالتون راحت اوکی شده. بعد از اومدن کالاها به ایران بازم جویا شدم فرمودید همش هست. وقتی که بعد 4-5 تا اس ام اسی که جهت هماهنگی دریافت دادم و جوابیندادید، زنگ زدم می فرمایید یکیش نیست اما شک دارید. خودتون قرار می ذارید که خبر بدید ولی بنده 7 بار تماس بی پاسخ و 10 تا اس ام اس بی جواب نصیبم میشه. وقتی با خط دیگه زنگ می زنم خیلی سریع جواب میدید و می فرمایید که من کلی سفارشا باید بفرستم،سرم شلوغه و...بازم با تمام این اوصاف و البته قبول این موضوع از جانب شما که جوابگوییتون نامناسب بوده بنده بی خیال تمام این برخوردای توهین آمیزتون میشم. اما جالبه فرداش بنده از شما شماره بارنامه را جهت تحویل کالا از تیپاکس می خوام و دوباره چند بار تماس و چندین اس ام اس، بازم جنابعالی محل نمیذارید تا بعد از اس ام اس من مبنی بر مطرح شدن این برخورد شما در تاپیکتون که می فرمایید من واسم جنس اومده و همینجوری تو خونه نیستم که وقت و بی وقت پاسخگو باشم کمی صبور باشید و روال کاریا درک کنید.....
فکر نمیکنید شما باید کمی مسئولانه تر رفتار کنید؟ فکر نمیکنید خوبه خودتونا جای مشتری بذارید که تنها رابطش تماس باشماست و فکر کنید این کم محلی به تماسا و اس ام اسا در شان هیچ کس نیست!!!
فقط آوردن کالاها به ایران که وظیفه شما نبوده باید در مورد نقص توی سفارش مشتریا در جریان بذارید و بعد از پست وظیفه دارید کد رهگیریا به مشتری بدید.
کسی نخواسته وقت بی وقت پاسخگو باشید. اصلا مگه با توصیفات بالا جز اینه که این شما هستید که باید تماس بگیرید نه بنده!!!
قانون اول فروشندگی، مشتری مداریه، کی گفته که دائما من برای پیگیری باید زنگ بزنم و شما محل نذارید. وظیفه شما پیگیری ارسال کالا و کد رهگیری هستش.
لابد بنده بی کار نشستم توی خونه که دائما زنگ بزنم بفهمم سفارشم ناقصه یا بپرسم کی ارسال میشه یا کد رهگیری چی شد!!!!
مگه دادن یه شماره بارنامه یا نه اصلا گفتن اینکه الان سرم شلوغه تا شب ارسال می کنم خیلی کار سختیه!!!! هر چند که ظاهرا شما قصد ارسال شماره بارنامه را نداشتید.
الانم بعد 5 روز از ارسال شما اگه شنبه ارسال کرده باشید، کالاها هنوزدست من نرسیده!!!!
 

vahid.tipic

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
19 فوریه 2011
نوشته‌ها
1,011
لایک‌ها
99
محل سکونت
A Beautiful Mind
سلام آقا وحید. بنده نمی دونم چطور و به چه شکلی باید با شما تماس داشت که شما جواب بنده را بدید!!! من چندین بار زمان ثبت سفارش زنگ زدم که چرا 2 تا آیتم توی عکسی که گذاشتید نیست، فرمودید خیالتون راحت اوکی شده. بعد از اومدن کالاها به ایران بازم جویا شدم فرمودید همش هست. وقتی که بعد 4-5 تا اس ام اسی که جهت هماهنگی دریافت دادم و جوابیندادید، زنگ زدم می فرمایید یکیش نیست اما شک دارید. خودتون قرار می ذارید که خبر بدید ولی بنده 7 بار تماس بی پاسخ و 10 تا اس ام اس بی جواب نصیبم میشه. وقتی با خط دیگه زنگ می زنم خیلی سریع جواب میدید و می فرمایید که من کلی سفارشا باید بفرستم،سرم شلوغه و...بازم با تمام این اوصاف و البته قبول این موضوع از جانب شما که جوابگوییتون نامناسب بوده بنده بی خیال تمام این برخوردای توهین آمیزتون میشم. اما جالبه فرداش بنده از شما شماره بارنامه را جهت تحویل کالا از تیپاکس می خوام و دوباره چند بار تماس و چندین اس ام اس، بازم جنابعالی محل نمیذارید تا بعد از اس ام اس من مبنی بر مطرح شدن این برخورد شما در تاپیکتون که می فرمایید من واسم جنس اومده و همینجوری تو خونه نیستم که وقت و بی وقت پاسخگو باشم کمی صبور باشید و روال کاریا درک کنید.....
فکر نمیکنید شما باید کمی مسئولانه تر رفتار کنید؟ فکر نمیکنید خوبه خودتونا جای مشتری بذارید که تنها رابطش تماس باشماست و فکر کنید این کم محلی به تماسا و اس ام اسا در شان هیچ کس نیست!!!
فقط آوردن کالاها به ایران که وظیفه شما نبوده باید در مورد نقص توی سفارش مشتریا در جریان بذارید و بعد از پست وظیفه دارید کد رهگیریا به مشتری بدید.
کسی نخواسته وقت بی وقت پاسخگو باشید. اصلا مگه با توصیفات بالا جز اینه که این شما هستید که باید تماس بگیرید نه بنده!!!
قانون اول فروشندگی، مشتری مداریه، کی گفته که دائما من برای پیگیری باید زنگ بزنم و شما محل نذارید. وظیفه شما پیگیری ارسال کالا و کد رهگیری هستش.
لابد بنده بی کار نشستم توی خونه که دائما زنگ بزنم بفهمم سفارشم ناقصه یا بپرسم کی ارسال میشه یا کد رهگیری چی شد!!!!
مگه دادن یه شماره بارنامه یا نه اصلا گفتن اینکه الان سرم شلوغه تا شب ارسال می کنم خیلی کار سختیه!!!! هر چند که ظاهرا شما قصد ارسال شماره بارنامه را نداشتید.
الانم بعد 5 روز از ارسال شما اگه شنبه ارسال کرده باشید، کالاها هنوزدست من نرسیده!!!!
ممنون از توضیحاتتون ...
دوست عزیز مشتری مداری رو چه جوری تعبیر میفرمایین؟؟
بنده از روز اول به لحاظ کارمزد که همه جوره مطابق میل شما رفتار کردم ... در پاسخگویی هم هروقت لازم بوده سوالی پرسیدین جواب داده شده ، شما میفرمایین کسی نخواسته وقت و بی وقت پاسخ بدین اما وقتی مثلا ساعت ۱۱:۳۰ تماس میگیرین یا SMS میزنین بنده پاسخ میدم معنیش چی هست؟؟خوب بی وقت هست دیگه ...
فقط از ماکتهای شما ۲ مورد به دست ما نرسیده بود از مورد دیگر به اشتباه فروشنده کالا ۲ مورد فرستاده بود ... اون ۲ مورد هم نه اینکه ما نخریده باشیم بلکه فروشنده کالا ارسالش نکرده بود ...
سر همین مسئله بنده یکبار به شما اطلاع دادم که پیگیری میکنم و نتیجه رو خبر میدم اما شما روزی ۲ بار تماس میگرفتین و زنگ میزدین و میپرسیدین چی شد ... خوب الان این روش شما درست هستش؟؟ ما هم میدونیم مشتری مداری وظیفه هست ولی فروشنده آزاری هم اذیت کننده هست ...
ضمن اینکه سوالی دارم که البته فقط هم مربوط به شما نمیشه ... در دنیای Business امروزی با این همه سرعت و کمبود زمان SMS زدن و SMS ای معامله کردن و مکالمه کردن چه معنی ای میده ؟؟؟ضمن اینکه همه هم انتظار دارن با سرعت نور پاسخ SMS دریافت کنند ... قبول کنید برای بنده که روزانه حجم انبوهی کالا به دستم میرسه و باید تفکیکشون کنم و دونه دونه ارسال کنم جواب دادن خارج از زمان های مناسب بسیار وقت گیر و لطمه زننده هستش حداقل تماس بگیرید خیلی بهتر هست ... بنابر این بنده هم به شما و به همه خریداران عزیز هم ابتدا اطلاع دادم که پیگیری های لازم و زمان ارسال و سایر مسائل رو بنده خودم اطلاع میدم ... بنابر این باید صبور بود ... تمام دوستانی که الان تصاویر محصولاتشون رو داخل تاپیک قرار دادند که معنیش این هست که بسته رسیده دستشون بنده خودم اطلاع دادم بهشون که مثلا بسته رسیده واریز بفرمایین تا ارسال صورت بگیره ...
دوستان دیگر یا بستشون نرسیده یا هنوز نوبتشون نشده ... در مورد شما من همون روز اطلاع دادم که بسته رسیده اما این مورد کم هست ... اجازه بدین بسته دوم هم باز بشه که اگه داخل اون بود همه رو یکجا بفرستم .... غیر از این هستش؟؟؟حالا شما مدام پیگیر میشین که چی شد و چی شد .... خوب من چند بار شمارو به صبر و شکیبایی دعوت میکنم بار آخر بنده هم خسته میشم چون قرار شده خبر از من باشه ... دیگه جوابی نمیدم و شما هم ناراحت میشین که چرا جواب ندادین ...
روال تیپاکس هم مشخص هست وقتی بسته برسه شهرکرد تیپاکس میاره درب منزل و یا تحویل میگیرین یا تماس میگیرن که آقا این بسته براتون اومده ... حالا شما هر روز پیگیری کنید ... اینجوری خودتون هم خسته میشین ... فروشنده و اداره تیپاکس هم واقعا اذیت میشن ... اگه از حد طبیعی زمان بگذره بله حق با شماست و نیاز به پیگیری داره در ضمن بسته شما قرار بود شنبه ارسال بشه اما قرار بود شما در وقت اداری خبر بدین که ماکت های اضافی رو هم میخواین یا خیر ... بنابر این بستتون شنبه حرکت نکرده ... ۱ شنبه هم که تعطیل بود ... ۲ شنبه حرکت کرده ...
امیدوارم کاملا واضح توضیح داده باشم ...
با سپاس از انتقاد شما ...
 

ارين٩٣

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2013
نوشته‌ها
128
لایک‌ها
50
سلام آقا وحید. بنده نمی دونم چطور و به چه شکلی باید با شما تماس داشت که شما جواب بنده را بدید!!! من چندین بار زمان ثبت سفارش زنگ زدم که چرا 2 تا آیتم توی عکسی که گذاشتید نیست، فرمودید خیالتون راحت اوکی شده. بعد از اومدن کالاها به ایران بازم جویا شدم فرمودید همش هست. وقتی که بعد 4-5 تا اس ام اسی که جهت هماهنگی دریافت دادم و جوابیندادید، زنگ زدم می فرمایید یکیش نیست اما شک دارید. خودتون قرار می ذارید که خبر بدید ولی بنده 7 بار تماس بی پاسخ و 10 تا اس ام اس بی جواب نصیبم میشه. وقتی با خط دیگه زنگ می زنم خیلی سریع جواب میدید و می فرمایید که من کلی سفارشا باید بفرستم،سرم شلوغه و...بازم با تمام این اوصاف و البته قبول این موضوع از جانب شما که جوابگوییتون نامناسب بوده بنده بی خیال تمام این برخوردای توهین آمیزتون میشم. اما جالبه فرداش بنده از شما شماره بارنامه را جهت تحویل کالا از تیپاکس می خوام و دوباره چند بار تماس و چندین اس ام اس، بازم جنابعالی محل نمیذارید تا بعد از اس ام اس من مبنی بر مطرح شدن این برخورد شما در تاپیکتون که می فرمایید من واسم جنس اومده و همینجوری تو خونه نیستم که وقت و بی وقت پاسخگو باشم کمی صبور باشید و روال کاریا درک کنید.....
فکر نمیکنید شما باید کمی مسئولانه تر رفتار کنید؟ فکر نمیکنید خوبه خودتونا جای مشتری بذارید که تنها رابطش تماس باشماست و فکر کنید این کم محلی به تماسا و اس ام اسا در شان هیچ کس نیست!!!
فقط آوردن کالاها به ایران که وظیفه شما نبوده باید در مورد نقص توی سفارش مشتریا در جریان بذارید و بعد از پست وظیفه دارید کد رهگیریا به مشتری بدید.
کسی نخواسته وقت بی وقت پاسخگو باشید. اصلا مگه با توصیفات بالا جز اینه که این شما هستید که باید تماس بگیرید نه بنده!!!
قانون اول فروشندگی، مشتری مداریه، کی گفته که دائما من برای پیگیری باید زنگ بزنم و شما محل نذارید. وظیفه شما پیگیری ارسال کالا و کد رهگیری هستش.
لابد بنده بی کار نشستم توی خونه که دائما زنگ بزنم بفهمم سفارشم ناقصه یا بپرسم کی ارسال میشه یا کد رهگیری چی شد!!!!
مگه دادن یه شماره بارنامه یا نه اصلا گفتن اینکه الان سرم شلوغه تا شب ارسال می کنم خیلی کار سختیه!!!! هر چند که ظاهرا شما قصد ارسال شماره بارنامه را نداشتید.
الانم بعد 5 روز از ارسال شما اگه شنبه ارسال کرده باشید، کالاها هنوزدست من نرسیده!!!!
دوست عزيز ببخشيد دخالت مي كنم ولي شما واااقعا داريد كم لطفي مي فرماييد،در رابطه با سفارش بنده ايشون با وقت و حوصله مثال زدني توضيحات رو به بنده دادند وحتي براي هدفون بنده مشكلي پيش اومده بود كه ديروز حدود 45دقيقه وقت صرف كردن براي Refund و بلافاصله ادرس دادن به بنده كه هدفون رو براشون ارسال كنم تا پيگيري هاي لازم رو انجام بدن.من واقعا از برخورد ايشون و شخصيت ايشون راضيم و دروغ هم نباشه واقعا خيلي اذيتشون كردم اين مدت،ايشون با صبر و حوصله كامل بنده رو تحمل فرمودن.قطعا اگر ايشون وقت خالي يا كافي داشته باشن دريغ نمي كنن از شما.
 

max_pyne99

Registered User
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,492
لایک‌ها
228
خداوکیلی دارید منصفانه و از روی حق حرف می زنید. بنده روزی دوبار تماس گرفتم ؟؟ من اصلا تا قبل از رسیدن سفارش به ایران یه بارم تماس گرفته بودم؟ آخه این تهمت زدن و عدم صداقت ارزش داره؟؟؟؟ من تمامی اس ام اسا را دارم. من هر 3-4 روز یک بار اس میدادم که اول برای فاکتور بود ، بعد در مورد کالاهایی بود که توی عکس نبود و نهایت برای یه مورد ماکت اضافی بود که خواستم خریداری بشه. درورد به شرفتون که چنین راحت تهمت می زنید و قصد تخریب شخصیت دارید. شما شنبه به من میگید بررسی می کنم تا یکی دو ساعت دیگه خبر میدم ماکت مد نظر پیدا شد یا خریداری نشده. خبر دادید؟؟؟ من 3-4 بار زنگ زدم اس ام اس دادم و شما انگار نه انگار. خوبه پیغام روز شنبه من اون بالا توی پست 189هست که شاکی شدم چرا جوابی نمیدید.
فکر می کنید شما باید تعیین کنید کی وقت هست و کی بی وقت. 11:30 بی وقته، 4 بی وقته. 6 بی وقته!!!!! چی بگم. اصلا چی می تونم بگم.
اما در مورد تماس گرفتن و دنیای سرعت بیزینس ، شما مگه تماسم جواب میدید؟ هر موقع زنگ زدم برای پیگیری محل نذاشتید، مگه شما نبودید که قبول کردید ایراد از شما بوده که درست پیگیری نکردید حالا تغییر موضع میدید.
فقط می تونم بگم متاسفم . شما دوشنبه هیچ اس ام اس و تماسیا جواب ندادید، بعد تماس من با یه خط دیگه سریع جواب دادید و بعد از شاکی شدن من مبنی بر نحوه برخورد معذرت خواهی کردید و فرمودید همون شنبه ارسال شده، حالا میگید چون شنبه خبر ندادم دوشنبه ارسال شده. آخه چی می تونم بگم، باید آهی کشید از این همه تناقض گویی. من همون دوشنبه هم گفتم اگه دو هفته بعدم ارسال کنید مهم نیست اما حرفتون حرف باشه چون روش حساب می کنم.
الانم من شماره بارنامه را خواستم. واقعا خیلی سخته این شماره را به من بدید؟ بهتره این موردم بدونید تیپاکس همیشه بسته را در خونه نمیاره و بعضی مواقع تماس گرفتن خود بنده رفتم تحویل گرفتم. نیازی نیست نگران مامورین تیپاکس و اذیت شدنشون باشید.
فقط امیدوار بودم کمی منصفانه تر حرف می زدید.
 
Last edited:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا