سلام آقا وحید. بنده نمی دونم چطور و به چه شکلی باید با شما تماس داشت که شما جواب بنده را بدید!!! من چندین بار زمان ثبت سفارش زنگ زدم که چرا 2 تا آیتم توی عکسی که گذاشتید نیست، فرمودید خیالتون راحت اوکی شده. بعد از اومدن کالاها به ایران بازم جویا شدم فرمودید همش هست. وقتی که بعد 4-5 تا اس ام اسی که جهت هماهنگی دریافت دادم و جوابیندادید، زنگ زدم می فرمایید یکیش نیست اما شک دارید. خودتون قرار می ذارید که خبر بدید ولی بنده 7 بار تماس بی پاسخ و 10 تا اس ام اس بی جواب نصیبم میشه. وقتی با خط دیگه زنگ می زنم خیلی سریع جواب میدید و می فرمایید که من کلی سفارشا باید بفرستم،سرم شلوغه و...بازم با تمام این اوصاف و البته قبول این موضوع از جانب شما که جوابگوییتون نامناسب بوده بنده بی خیال تمام این برخوردای توهین آمیزتون میشم. اما جالبه فرداش بنده از شما شماره بارنامه را جهت تحویل کالا از تیپاکس می خوام و دوباره چند بار تماس و چندین اس ام اس، بازم جنابعالی محل نمیذارید تا بعد از اس ام اس من مبنی بر مطرح شدن این برخورد شما در تاپیکتون که می فرمایید من واسم جنس اومده و همینجوری تو خونه نیستم که وقت و بی وقت پاسخگو باشم کمی صبور باشید و روال کاریا درک کنید.....
فکر نمیکنید شما باید کمی مسئولانه تر رفتار کنید؟ فکر نمیکنید خوبه خودتونا جای مشتری بذارید که تنها رابطش تماس باشماست و فکر کنید این کم محلی به تماسا و اس ام اسا در شان هیچ کس نیست!!!
فقط آوردن کالاها به ایران که وظیفه شما نبوده باید در مورد نقص توی سفارش مشتریا در جریان بذارید و بعد از پست وظیفه دارید کد رهگیریا به مشتری بدید.
کسی نخواسته وقت بی وقت پاسخگو باشید. اصلا مگه با توصیفات بالا جز اینه که این شما هستید که باید تماس بگیرید نه بنده!!!
قانون اول فروشندگی، مشتری مداریه، کی گفته که دائما من برای پیگیری باید زنگ بزنم و شما محل نذارید. وظیفه شما پیگیری ارسال کالا و کد رهگیری هستش.
لابد بنده بی کار نشستم توی خونه که دائما زنگ بزنم بفهمم سفارشم ناقصه یا بپرسم کی ارسال میشه یا کد رهگیری چی شد!!!!
مگه دادن یه شماره بارنامه یا نه اصلا گفتن اینکه الان سرم شلوغه تا شب ارسال می کنم خیلی کار سختیه!!!! هر چند که ظاهرا شما قصد ارسال شماره بارنامه را نداشتید.
الانم بعد 5 روز از ارسال شما اگه شنبه ارسال کرده باشید، کالاها هنوزدست من نرسیده!!!!
ممنون از توضیحاتتون ...
دوست عزیز مشتری مداری رو چه جوری تعبیر میفرمایین؟؟
بنده از روز اول به لحاظ کارمزد که همه جوره مطابق میل شما رفتار کردم ... در پاسخگویی هم هروقت لازم بوده سوالی پرسیدین جواب داده شده ، شما میفرمایین کسی نخواسته وقت و بی وقت پاسخ بدین اما وقتی مثلا ساعت ۱۱:۳۰ تماس میگیرین یا SMS میزنین بنده پاسخ میدم معنیش چی هست؟؟خوب بی وقت هست دیگه ...
فقط از ماکتهای شما ۲ مورد به دست ما نرسیده بود از مورد دیگر به اشتباه فروشنده کالا ۲ مورد فرستاده بود ... اون ۲ مورد هم نه اینکه ما نخریده باشیم بلکه فروشنده کالا ارسالش نکرده بود ...
سر همین مسئله بنده یکبار به شما اطلاع دادم که پیگیری میکنم و نتیجه رو خبر میدم اما شما روزی ۲ بار تماس میگرفتین و زنگ میزدین و میپرسیدین چی شد ... خوب الان این روش شما درست هستش؟؟ ما هم میدونیم مشتری مداری وظیفه هست ولی فروشنده آزاری هم اذیت کننده هست ...
ضمن اینکه سوالی دارم که البته فقط هم مربوط به شما نمیشه ... در دنیای Business امروزی با این همه سرعت و کمبود زمان SMS زدن و SMS ای معامله کردن و مکالمه کردن چه معنی ای میده ؟؟؟ضمن اینکه همه هم انتظار دارن با سرعت نور پاسخ SMS دریافت کنند ... قبول کنید برای بنده که روزانه حجم انبوهی کالا به دستم میرسه و باید تفکیکشون کنم و دونه دونه ارسال کنم جواب دادن خارج از زمان های مناسب بسیار وقت گیر و لطمه زننده هستش حداقل تماس بگیرید خیلی بهتر هست ... بنابر این بنده هم به شما و به همه خریداران عزیز هم ابتدا اطلاع دادم که پیگیری های لازم و زمان ارسال و سایر مسائل رو بنده خودم اطلاع میدم ... بنابر این باید صبور بود ... تمام دوستانی که الان تصاویر محصولاتشون رو داخل تاپیک قرار دادند که معنیش این هست که بسته رسیده دستشون بنده خودم اطلاع دادم بهشون که مثلا بسته رسیده واریز بفرمایین تا ارسال صورت بگیره ...
دوستان دیگر یا بستشون نرسیده یا هنوز نوبتشون نشده ... در مورد شما من همون روز اطلاع دادم که بسته رسیده اما این مورد کم هست ... اجازه بدین بسته دوم هم باز بشه که اگه داخل اون بود همه رو یکجا بفرستم .... غیر از این هستش؟؟؟حالا شما مدام پیگیر میشین که چی شد و چی شد .... خوب من چند بار شمارو به صبر و شکیبایی دعوت میکنم بار آخر بنده هم خسته میشم چون قرار شده خبر از من باشه ... دیگه جوابی نمیدم و شما هم ناراحت میشین که چرا جواب ندادین ...
روال تیپاکس هم مشخص هست وقتی بسته برسه شهرکرد تیپاکس میاره درب منزل و یا تحویل میگیرین یا تماس میگیرن که آقا این بسته براتون اومده ... حالا شما هر روز پیگیری کنید ... اینجوری خودتون هم خسته میشین ... فروشنده و اداره تیپاکس هم واقعا اذیت میشن ... اگه از حد طبیعی زمان بگذره بله حق با شماست و نیاز به پیگیری داره در ضمن بسته شما قرار بود شنبه ارسال بشه اما قرار بود شما در وقت اداری خبر بدین که ماکت های اضافی رو هم میخواین یا خیر ... بنابر این بستتون شنبه حرکت نکرده ... ۱ شنبه هم که تعطیل بود ... ۲ شنبه حرکت کرده ...
امیدوارم کاملا واضح توضیح داده باشم ...
با سپاس از انتقاد شما ...